Werkplek

Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Werkplek

Bericht door Ariel »

Dan zou ik zeggen dat je thuis moet bidden, en op je werk moet werken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Ariel schreef:Dan zou ik zeggen dat je thuis moet bidden, en op je werk moet werken.

Dan mag het af van mijn pauze...

Nog bedankt ;)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Werkplek

Bericht door Chaimae »

Dan had ik jou in fik gestoken, samen met dat doekje op je hoofd: zonder een fatsoenlijk herseninhoud, denkvermogen en analytisch denkvermogen. Wat denk je dat de Overheid zal zeggen als ik in Saudie Arabie, als ik daar uberhaupt zou mogen werken, zal zeggen wanneer ik in bikini wil flaneren?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:Dan had ik jou in fik gestoken, samen met dat doekje op je hoofd: zonder een fatsoenlijk herseninhoud, denkvermogen en analytisch denkvermogen. Wat denk je dat de Overheid zal zeggen als ik in Saudie Arabie, als ik daar uberhaupt zou mogen werken, zal zeggen wanneer ik in bikini wil flaneren?

Hahaha!
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Tijdens het onderhandelen wil ik dit aankaarten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Werkplek

Bericht door Chaimae »

Tazagirl schreef:
Chaimae schreef:Dan had ik jou in fik gestoken, samen met dat doekje op je hoofd: zonder een fatsoenlijk herseninhoud, denkvermogen en analytisch denkvermogen. Wat denk je dat de Overheid zal zeggen als ik in Saudie Arabie, als ik daar uberhaupt zou mogen werken, zal zeggen wanneer ik in bikini wil flaneren?

Hahaha!
Zou ik een antwoord mogen ontvangen op mijn vraag. Je hebt niks te rekwireren, maar je te schikken aan de regels van christelijk en liberaal Nederland. Of denk je dat de Overheid in Saudie Arabie zijn wet en regelgeving ook voor mij wil omgooien en tornen? Denk jij dat ik daar onbelemmerd in een zomers jurkje kan flaneren?
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo mar 15, 2009 10:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:
Tazagirl schreef:
Chaimae schreef:Dan had ik jou in fik gestoken, samen met dat doekje op je hoofd: zonder een fatsoenlijk herseninhoud, denkvermogen en analytisch denkvermogen. Wat denk je dat de Overheid zal zeggen als ik in Saudie Arabie, als ik daar uberhaupt zou mogen werken, zal zeggen wanneer ik in bikini wil flaneren?

Hahaha!
Zou ik een antwoord mogen ontvangen op mijn vraag. Je hebt niks te rekwireren, maar te schikken aan de regels van christelijk en liberaal Nederland. Of denk je dat de Overheid in Saudie Arabie zijn wet en regelgeving ook voor mij wil omgooien en tornen? Denk jij dat ik daar onbelemmerd in een jurk kan flaneren?

Waarom reageer je op mijn topics?
In de fik steken? Dat is poging tot moord en dat is strafbaar, moet je weten. Ik zou het niet weten wat S.A. zou zeggen, ik ben een Marokkaanse ;)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Werkplek

Bericht door naar boven »

Tazagirl schreef:Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Ik zou zeggen:
"Nou jongedame, dat kamertje heb je al: het zit tussen je oren en onder dat doekje wat je van mij mag blijven dragen omdat ik wél weet wat het symboliseert en ik niet tussen jongedames en hun hormonen wil of kan gaan zitten.."
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Werkplek

Bericht door Chaimae »

Wat doet jouw descendentie er aan toe? Jij bent in eerste instantie toch een moslima, en dan pas een Marokkaanse? Nogmaals, denk jij dat ik daar in Saudie Arabie de wet naar mijn hand kan zetten? Is het mogelijk dat een groepje christenen, die daar dan in bolwerk leven, de wetgeving kunnen bewerkstelligen? Denk jij dat die onbelemmerd kunnen staan en gaan waar ze willen, en intens kunnen genieten van 'vrijheid?'
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

naar boven schreef:
Tazagirl schreef:Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Ik zou zeggen:
"Nou jongedame, dat kamertje heb je al: het zit tussen je oren en onder dat doekje wat je van mij mag blijven dragen omdat ik wél weet wat het symboliseert en ik niet tussen jongedames en hun hormonen wil of kan gaan zitten.."

Je zou het mij niet geven, omdat?
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:Wat doet jouw descendentie er aan toe? Jij bent in eerste instantie toch een moslima, en dan pas een Marokkaanse? Nogmaals, denk jij dat ik daar in Saudie Arabie de wet naar mijn hand kan zetten? Is het mogelijk dat een groepje christenen, die daar dan in bolwerk leven, de wetgeving kunnen bewerkstelligen? Denk jij dat die onbelemmerd kunnen staan en gaan waar ze willen, en intens kunnen genieten van 'vrijheid?'

Waar wil je heen, meis?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Werkplek

Bericht door Chaimae »

Tazagirl schreef:
Chaimae schreef:Wat doet jouw descendentie er aan toe? Jij bent in eerste instantie toch een moslima, en dan pas een Marokkaanse? Nogmaals, denk jij dat ik daar in Saudie Arabie de wet naar mijn hand kan zetten? Is het mogelijk dat een groepje christenen, die daar dan in bolwerk leven, de wetgeving kunnen bewerkstelligen? Denk jij dat die onbelemmerd kunnen staan en gaan waar ze willen, en intens kunnen genieten van 'vrijheid?'

Waar wil je heen, meis?
Waarom draai je om de hete brei heen? Geef eens antwoord op de door mijn gestelde vragen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:
Tazagirl schreef:
Chaimae schreef:Wat doet jouw descendentie er aan toe? Jij bent in eerste instantie toch een moslima, en dan pas een Marokkaanse? Nogmaals, denk jij dat ik daar in Saudie Arabie de wet naar mijn hand kan zetten? Is het mogelijk dat een groepje christenen, die daar dan in bolwerk leven, de wetgeving kunnen bewerkstelligen? Denk jij dat die onbelemmerd kunnen staan en gaan waar ze willen, en intens kunnen genieten van 'vrijheid?'

Waar wil je heen, meis?
Waarom draai je om de hete brei heen? Geef eens antwoord op de door mijn gestelde vragen.

Wat is vrijheid?
Meid, mis je ook!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Werkplek

Bericht door mercator »

Tazagirl schreef:Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Die vraag stelt zich wat mij betreft helemaal niet, ik ben zelfstandig ondernemer en ik neem geen moslims aan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Werkplek

Bericht door Scarlatti »

mercator schreef:
Tazagirl schreef:Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Die vraag stelt zich wat mij betreft helemaal niet, ik ben zelfstandig ondernemer en ik neem geen moslims aan.
héél verstandig mercator :knorrie: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Werkplek

Bericht door Bloodgod »

Dan verwijs ik jou naar de wallen.
Daar zijn genoeg mohammedjes die je met open armen ontvangen.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Werkplek

Bericht door Scarlatti »

Bloodgod schreef:Dan verwijs ik jou naar de wallen.
Daar zijn genoeg mohammedjes die je met open armen ontvangen.
en nog halal ook :knorrie: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Werkplek

Bericht door SDX »

Bloodgod schreef:Dan verwijs ik jou naar de wallen.
Daar zijn genoeg mohammedjes die je met open armen ontvangen.

Mét een 'apart' kamertje om 5 X/dag met je r**t omhoog te liggen...richting waarheen je maar wil :rongue: :razz: :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Werkplek

Bericht door Scarlatti »

SDX schreef:
Bloodgod schreef:Dan verwijs ik jou naar de wallen.
Daar zijn genoeg mohammedjes die je met open armen ontvangen.

Mét een 'apart' kamertje om 5 X/dag met je r**t omhoog te liggen...richting waarheen je maar wil :rongue: :razz: :knorrie:
dat gaat dan in één moeite door... :evil: :knorrie: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Werkplek

Bericht door SDX »

Scarlatti schreef:
SDX schreef:
Bloodgod schreef:Dan verwijs ik jou naar de wallen.
Daar zijn genoeg mohammedjes die je met open armen ontvangen.

Mét een 'apart' kamertje om 5 X/dag met je r**t omhoog te liggen...richting waarheen je maar wil :rongue: :razz: :knorrie:
dat gaat dan in één moeite door... :evil: :knorrie: :razz:
Brengt het tenminste nog wat op :knorrie: :rongue: :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Werkplek

Bericht door mercator »

mercator schreef: Die vraag stelt zich wat mij betreft helemaal niet, ik ben zelfstandig ondernemer en ik neem geen moslims aan.
Ah neen, je hebt er alleen maar last mee. Mannelijke moslims hebben geen werk-ethiek(de centjes ontvangen is het werk gedaan), de vrouwtjes zijn wel beter en doen meestal hun best, maar zo gauw ze (verplicht) trouwen en constant zwanger zijn en voor de kleine moslimpjes moeten zorgen kan je er niets meer mee aanvangen. Is hun goed recht, maar ook mijn goed recht om mijn zaak niet failliet te laten gaan door dat slag culturele omstandigheden.
Om dan nog maar te zwijgen over andere aangename culturele toestanden als : slapen tijdens de ramadan, 4 weken verdwijnen richting Marokko in de zomermaanden, stelen als de raven, én de toiletten bevuilen omdat een moslim zijn geslachtsdeel niet mag aanraken en richten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Werkplek

Bericht door H.Numan »

Tazagirl schreef:Ik wil in de toekomst als ik ga werken een apart kamertje waar ik mijn gebeden op tijd kan verrichten. Stel je bent mijn werkgever, wat zouden jullie zeggen?
Je zou bij mijn gewoon nooit een baan krijgen.
Eerstens huur ik geen mohammedanen in. Tweedens geen religieuze gekken fanaten. Mensen die willen bidden onder het werk, desnoods in de pauze beschouw ik als geestelijk niet helemaal normaal. En mensen die in de bezemkast willen bidden zijn wat mij betreft knettergek.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Werkplek

Bericht door Chaimae »

Tazagirl schreef: Wat is vrijheid?
Meid, mis je ook!
Dat woordje ken je niet, he. Dat dacht ik al. Het enige wat jij kent is de periferie van deze begripsaanduiding.

Nogmaals mijn vraag, heb ik de vrijheid, zoals jij die hebt in liberaal Nederland, om in een zomers jurkje door de straten van Saudie Arabie te flaneren? Of roep je dan dat ik me dien te conformeren aan de regels in dat land? (een dooddoener, die ik vaak te horen krijg van moslims) Zo ja, dien jij dan niet de wetten van Nederland te eerbieden? Heel toevallig had ik vandaag een verhittende discussie in de trein met een Marokkaanse moslima over de hoofddoek en de amens hiervan. Deze dame stelde mij in het gelijk na de discussie, en weer een moslima die een aversie heeft jegens dat doekje.''Chaimae, je hebt me aan het denken gezet. En eigenlijk maak je wel een punt'', zei ze. En hopelijk de rest van de mensen in het treinstelsel die mee hebben kunnen luisteren.

Ik jou niet. Zwakhoofdige mensen als jij ben ik liever kwijt dan rijk.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Werkplek

Bericht door Tazagirl »

Chaimae schreef:
Tazagirl schreef: Wat is vrijheid?
Meid, mis je ook!
Dat woordje ken je niet, he. Dat dacht ik al. Het enige wat jij kent is de periferie van deze begripsaanduiding.

Nogmaals mijn vraag, heb ik de vrijheid, zoals jij die hebt in liberaal Nederland, om in een zomers jurkje door de straten van Saudie Arabie te flaneren? Of roep je dan dat ik me dien te conformeren aan de regels in dat land? (een dooddoener, die ik vaak te horen krijg van moslims) Zo ja, dien jij dan niet de wetten van Nederland te eerbieden? Heel toevallig had ik vandaag een verhittende discussie in de trein met een Marokkaanse moslima over de hoofddoek en de amens hiervan. Deze dame stelde mij in het gelijk na de discussie, en weer een moslima die een aversie heeft jegens dat doekje.''Chaimae, je hebt me aan het denken gezet. En eigenlijk maak je wel een punt'', zei ze. En hopelijk de rest van de mensen in het treinstelsel die mee hebben kunnen luisteren.

Ik jou niet. Zwakhoofdige mensen als jij ben ik liever kwijt dan rijk.

Volgens mij moet jij dat doen aan jou begrijpend lezen. Voor antwoorden verwijs ik u naar de bovenstaande reacties!
Plaats reactie