Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

AMSTERDAM - Een man die tijdens de Tweede Wereldoorlog kon ontsnappen uit de concentratiekampen en zijn verhaal vertelde aan leerlingen van een middelbare school, kreeg van de islamleraar te horen dat hij sterk overdreef.

De schooldirectie van de school in het Belgische Laken zegt de zaak in onderzoek te hebben en belooft maatregelen te nemen tegen de leraar.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3495 ... en___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hadden wij iets anders verwacht? :? Zo worden onze kinderen geindoctrineerd. Men liegt en bedriegt ze voor. Islam is vrede, Joden zijn apen en honden, Holocaust is niet gebeurd en de kampbeulen waren padvinders die Joden in kampen gezellig bezig hielden met spelletjes, dans en muziek

Afbeelding

Dit zijn moslim slachtoffers uit Guatamala Bay

Afbeelding

En dit zijn Joodse toeristen die genieten van hun kamp vakantie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Manon »

Ik schreef reeds dat ikzelf en mijn broer door mijn ouders zeer intens werden opgevoed met de verhalen uit WOII.

Dat mijn ouders zelf in die periode jonge tieners waren maakt vast ook wel dat ze daarmee en ook met de naoorlogse periode zeer intens meegeleefd hebben.

Toen men de negotiatiewetten invoerde vond ik dat dus complete bulshit. Leek me als een wet op het ontkennen van het zonlicht.
Hoe zou het toch kunnen dat men die gebeurtenissen zou vergeten, laat staan ontkennen? Moet men dààrvoor een aparte WET maken?

blijkbaar wel dus hé! Nog voor het einde van de twintigste eeuw zelfs...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Manon »

Of zou de leraar gesolliciteerd hebben voor een gratis uitstapje naar Auswitch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

Het is een goed plan om zo snel mogelijk zoveel mogelijk islamitische leraren op niet Islamitische scholen te plaatsen. Zo goed voor de integratie.
Net zoals het goed is om zoveel mogelijk moslims op hoog geplaatste posten in onze regeringen te krijgen.
Daar knapt ons land ook zo van op.
Als ik dit soort dingen lees, dan sta ik op het punt om op te geven. De huidige generatie geeft er geen fuck om dat Islam in onze landen integreert , en ze zijn blij met de diversiteit, dus dan moeten ze het maar voelen ook. Wie ben ik om ze deze zaligheid te misgunnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Bloodgod »

.
Laatst gewijzigd door Bloodgod op do mar 19, 2009 3:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Scarlatti »

Bloodgod schreef:
Ariël; houdt vast aan al wat je liefhebt. Je doet goed en eerbaar werk.

zèker! Ik for one ben je zeer erkentelijk!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
moslimm
Berichten: 41
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 1:57 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door moslimm »

punt blijft dat de meeste gastarbeiders/allochtonen niet geschoold zijn en niets weten over de tweede wereldoorlog. ze weten echt niets van de geschiedenis (hiermee wil ik niets goed praten) veel van hun nazaten hebben een hekel aan joden omdat ze dat zo geleerd is. daarnaast zijn ze bij elkaar gedropt door de overheid om ingeratie te vookomen. nu zie je een Willkiamson die de holocaust onkend en dan denken ze; zie je wel..dat hebben we altijd al gedacht..ahmadinijad zei het ook al.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

Daar heb je gelijk in Moslimm. En wie zijn schuld is het dat dit zo ver heeft kunnen komen ?
Onze linkse regering. Die laten het toe als Moslims eisen dat er niet meer op school over de Holocaust gesproken mag worden.
Trouwens...Moslims kunnen zichzelf ontwikkelen, en op onderzoek uit gaan. Het internet zal ze alle informatie geven die ze nodig hebben.

En Willkiamson de holocaust ontkenner is de grootste idioot van het afgelopen jaar. In mijn ogen is hij niet beter dan de ergste nazi.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Scarlatti »

"daarnaast zijn ze bij elkaar gedropt door de overheid om ingeratie te vookomen."

Nou ja zeg... door de overheid nog wel en om integratie te voorkomen... :shock:

tùùùrlijk joh, daar zijn we mee gebààt nietwaar?

en dat 'ze' scholing mijden als de pest? ook door toedoen vde overheid natuurlijk?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

Wat meer informatie over dit voorval.
'Wat deze man vertelt, is overdreven.' Met die boodschap onderbrak een islamleraar in het Koninklijk Atheneum van Laken de getuigenis van Holocaust-overlever Henri Kichka (82).

Henri Kichka is geschokt. De 82-jarige Brusselaar is een van de laatste Belgische overlevers van de Holocaust. Zijn vader, moeder en twee zussen zijn door de nazi's vermoord. Hijzelf zat jarenlang in verschillende concentratiekampen, maar overleefde 'als bij wonder'. Al jarenlang maakt hij er een missie van om de jonge mensen van nu te vertellen over de gruwel van toen. 'Omdat de Holocaust niet vergeten mag worden.' Kichka is voor Franstalig België wat die andere Holocaust-overlevende Regine Beer met haar getuigenissen uit Auschwitz jarenlang voor Vlaanderen is geweest.

'Ondertussen heb ik al 233 keer mijn verhaal gedaan. Maar wat vorige week in Laken gebeurde, heb ik nog nooit meegemaakt', zegt Kichka. 'Tijdens mijn verhaal stapte er plots een leraar naar voor - de islamleraar van de school, bleek later. Hij ontnam mij het woord en begon de 150 leerlingen, veelal moslimjongeren, toe te spreken. Ik verstond er niets van, maar zijn toon maakte duidelijk dat hij niet mijn vriend was.'

Andere aanwezigen in de zaal hadden het wel begrepen en waren geschokt. De islamleraar vertelde de leerlingen dat het verhaal van Kichka overdreven was. En hij plaatste vraagtekens bij de moord op zes miljoen joden door de nazi's. Het toeval wil dat de school de hele getuigenis van Kichka filmde, zodat er ook bewijzen zijn van de negationistische uitval. 'En we tillen hier heel zwaar aan', zei schooldirecteur Pierre Hebrant gisteren. De leraar zag ondertussen ook al in dat hij te ver is gegaan. De man van Marokkaanse afkomst noemde het allemaal een misverstand. 'Omdat mijn Frans niet zo goed is', verontschuldigde hij zich.

In Franstalig België ontstond gisteren veel politieke beroering ontstaan rond de zaak. Christian Dupont (PS), Franstalig minister van onderwijs, kondigde al aan dat hij een strafklacht zal indienen tegen de islamleraar. Ook vicepremier en minister van Gelijke Kansen Joëlle Milquet veroordeelde scherp de negationistische uitlatingen van de leerkracht islamitische godsdienst.

'Twijfel zaaien over het verhaal van een ooggetuige van de gruwelijkheden die het nazi-regime heeft begaan, is onaanvaardbaar', zegt Milquet. 'Het gaat hier niet om relativering, maar om de ontkenning van de geschiedenis en van haar zwartste bladzijde en om een belediging van wie er het slachtoffer van was.'

Ook het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding (CGKR) overweegt een klacht. Directeur Jozef De Witte van het Centrum voor Gelijke Kansen vreest dat er in islamlessen wel vaker negationistische uitspraken worden gedaan.

'Ik wil absoluut niet veralgemenen, maar er zijn binnen de islam nu eenmaal extreme strekkingen die er dat soort ideeën op na houden, alleen al om de staat Israël te schaden. Die ideeën dringen ook in de klassen door. Maar we krijgen daarover geen klachten binnen omdat er nooit externe getuigen bij zijn.'

De Witte gaat er wel van uit dat het probleem zichzelf zal oplossen naar als er meer islamleerkrachten aan de slag gaan die in België opgegroeid en opgeleid zijn, een evolutie die intussen al volop aan de gang is.

De Holocaust-overlevende Henri Kichka hoopt ondertussen alleen dat de islamleraar zich zal komen verontschuldigen. 'Maar de steun die ik achteraf van de leerlingen kreeg, heeft ook al veel goed gemaakt', zei hij gisteren.
Afbeelding
Holocaust-overlevende Henri Kichka hoopt op verontschuldigingen

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... d=6527ST2V" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

Henri Kichka hoopt op verontschuldigingen, en hij heeft ze gekregen.
Misschien is deze leraar gewoon dom, en wist hij inderdaad niks van de Holocaust af, Of.....Zijn baantje is hem lief, en daardoor zet hij even zijn principes in het openbaar overboord. Wie zal het zeggen. Ik ga heel gemeen voor optie twee.
Leerkracht islamitische godsdienst Abdelhamid Termsamani, die ervan beschuldigd wordt negationistische uitlatingen te hebben gedaan in het Athénée Bruxelles 2 in Laken, heeft zijn excuses aangeboden. Dat meldt de Franstalige omroep RTBF in zijn televisiejournaal.

"Ik bied aan iedereen mijn oprechte excuses aan. Ik besef dat het getuigenis van meneer Kichka het ware verhaal is van wat hij heeft meegemaakt in de kampen, en ook nooit in twijfel getrokken kan en mag worden", aldus de leerkracht. "Ik heb nooit willen zeggen dat hij verzinsels maakte."

Termsamani wordt volgende week donderdag gehoord door twee inspecteurs van de inspectie voor cursussen islamitische godsdienst van de Franse Gemeenschap, meldt de RTBF nog. Ook de Groot Rabbijn van Brussel, Albert Guigui, zal daarbij aanwezig zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Ariel »

De islam leraar was toch minder dom dan ik misschien dacht.
De Islamleraar van de school liet zijn ongenoegen blijken tijdens de getuigenis en gebaarde dat het verhaal ongeloofwaardig was. Toen een geschokte collega vroeg dat de leraar zijn commentaar tenminste luidop gaf nam de godsdienstleraar het woord. Hij trok parallellen met Gaza en citeerde de Franse holocaustontkenner Garaudy. Er ontstond tumult in de zaal, en vooral ongeloof bij de aanwezigen.

Maandag bekeken een aantal leraars de videobeelden en oordeelden dat de Islamleraar ondermeer citeerde uit het werk van de Franse negationist Roger Gauraudy. Die laatste werd voor zijn misdadige publicaties in 1998 veroordeeld. Het lerarenkorps is niet opgezet met de gebeurenissen. Ook de directeur van het Brusselse Atheneum liet verstaan dat dit niet zonder gevolgen zou blijven. De ondervoorzitter van de Moslimexecutieve van zijn kant liet weten dat Islamleraars de Belgische wetten dienen te respecteren en dat negationisme een misdrijf is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Henri Kichka hoopt op verontschuldigingen, en hij heeft ze gekregen.
Misschien is deze leraar gewoon dom, en wist hij inderdaad niks van de Holocaust af, Of.....Zijn baantje is hem lief, en daardoor zet hij even zijn principes in het openbaar overboord. Wie zal het zeggen. Ik ga heel gemeen voor optie twee.
[
Op optie 2 kan je gif innemen....taqqueya in het Frans om zijn baan te behouden, verwensingen aan het adres van de Joden in het Arabisch in moskee en theehuis. Ik vind het dan ook totaal zinloos om excuses te eisen van zo'n Islamiet, je weet van op voor hand dat het niet oprecht is en dat die man niks heeft bijgeleerd. Verder doet het me te veel denken aan de moslims zélf die ook altijd maar excuses eisen voor van alles en nog wat, en dan wordt zo"n démarche totaal gebagatelliseerd.

Verder-en nu moet ik oppassen wat ik zeg-blijf ik het onzinnig vinden dat negationisme strafbaar is, hoe kan het ontkennen van iets dat gebeurd is nu een misdrijf zijn? De logica daarvan ontsnapt me volkomen. Want dan krijg je totaal arbitraire toestanden, wat mag ontkend worden of wat niet? Dat hangt dan totaal af van de heersende moraal en maatschappijvisie. Het argument dat Joden "beledigd" of zelfs gekwetst zouden zijn is net hetzelfde als wat de moslims gebruiken als er bijv. positieve berichtgeving over de kruistochten wordt verspreid.
Stel je voor dat iemand een boek schrijft waarin hij het bestaan van WO I ontkent, een even grote dwaasheid natuurlijk als het ontkennen van de kampen. Maar daar gaat niemand over vallen, geen Duitser of geen Fransman. En de auteur van dat boek gaat zeker niet in de gevangenis komen, maar in de academische wereld met medelijden bekeken worden.
In Turkije is het omgekeerde strafbaar, daar is het verplicht om negationistisch te doen over de Armeense genocide.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Manon »

Wacht even... de islamleraar heeft zijn excuses aangeboden en daarmee is de kous af?

moet die niet worden veroordeeld? In Belgie bestaat er toch een WET tegen negationisme?
Of geldt die weer enkel voor mensen als Roeland Raes van het toenmalig Vlaams Blok, die het aantal joodse slachtoffers in twijfel trok en de authenticiteit van het dagboek van Anne Frank betwistte in een programma op de Ned TV.

Raes kreeg vier maanden cel met uitstel: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnen ... isme.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Spoiler! :
Voormalig ondervoorzitter van het Vlaams Belang (toen Vlaams Blok) en gewezen senator Roeland Raes is door de correctionele rechtbank van Brussel veroordeeld tot 4 maand cel met uitstel. Hij moet een schadevergoeding van 1.000 euro betalen aan het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding en het Forum der Joodse Organisaties. Raes werd veroordeeld voor negationisme.

Twijfels over de Holocaust
Op 26 februari 2006 uitte hij op het Nederlandse televisieprogramma "Netwerk" zijn twijfels over de Holocaust. Volgens de rechtbank bleek uit het interview dat hij de genocide "schromelijk minimaliseerde". Niet alleen zou hij twijfels geuit hebben over de systematische uitroeiing en het aantal doden, hij zou ook geprobeerd hebben de genocide te rechtvaardigen. Zo zei Raes dat de overwinnaars na de oorlog probeerden om de schuld volledig in de Duitse schoenen te schuiven. De verhalen over de uitroeiingskampen zouden in die strategie passen. Dat Raes subtiel te werk ging in zijn uitspraken en zich aansloot bij bepaalde pseudowetenschappelijke studies, verhinderde voor de rechter niet dat hij een misdrijf beging.

Deel niet uitgezonden
De advocaat van Raes, Piet Noë, vond dat de rechter voorbijging aan het feit dat een deel van het interview, waarin Raes gedetailleerd inging op de Holocaust, niet te zien was in het programma. "Er werd enkel uitgezonden dat hij twijfelde aan de echtheid van het dagboek van Anne Frank", zegt Noë. "Hoe misplaatst dat ook kan zijn: dat houdt niet in dat hij de Holocaust ontkende. De strafwet op negationisme bepaalt dat de bewuste uitspraken publiek moeten worden gemaakt." Raes' uitlatingen over de Holocaust werden de dag nadien wel geciteerd in verschillende kranten. Raes heeft 15 dagen de tijd om in beroep te gaan.

Tevreden met de uitspraak
Het CGKR en het Forum der Joodse organisaties zijn tevreden met de uitspraak. Ze hadden een morele schadevergoeding van 5.000 euro gevraagd, maar de rechter oordeelde dat een grotere geldsom niet gepast was, gezien het karakter van de feiten. Het openbaar ministerie had een gevangenisstraf van een jaar met uitstel gevorderd. Bij de bepaling van de strafmaat hield de rechter onder meer rekening met het feit dat Raes al gestraft werd doordat hij enkele maatschappelijke functies moest neerleggen. Zo trad hij af als ondervoorzitter van het toenmalige Vlaams Blok, als senator en als beheerder van de Universiteit Gent. (belga/sps/tdb)
12/12/08 10u26
één jaar effektief en 25000 euro boete voor siegfried verbeke:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... beke.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Spoiler! :
Jaar cel voor negationist Siegfried Verbeke

Siegrfried Verbeke (archieffoto).HLN update De Brusselse correctionele rechtbank heeft Siegfried Verbeke en de Fransman Vincent Reynouard veroordeeld tot één jaar effectieve celstraf voor negationisme. De twee moeten elk ook een boete van 24.789 euro betalen. Bovendien heeft de rechtbank de onmiddellijke aanhouding van beiden bevolen.

Brochures en stickers
De twee hadden brochures, stikkers en pamfletten gemaakt en verspreid waarin de omvang en het bestaan van de holocaust werden geminimaliseerd of botweg ontkend. Een van die brochures werd in 2003 naar een hoop particulieren en instellingen verzonden. Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) kreeg op die manier lucht van de zaak en diende klacht in bij het Brusselse parket.

In het vizier
Het gerecht had Verbeke en Reynouard voordien al in het vizier. In 2001 hadden speurders van de Brusselse federale politie immers al huiszoekingen uitgevoerd op drie adressen in Antwerpen, waar Verbeke en zijn organisatie Vrij Historisch Onderzoek (VHO) gevestigd waren. Tezelfdertijd vielen ze ook een boekhandel in Elsene binnen, omdat het vermoeden bestond dat Vincent Reynouard daar verbleef.

Zowel in Antwerpen als in Brussel werden boekwerken, pamfletten en brochures gevonden waarin de Jodenvervolging ontkend of geminimaliseerd werd.

Goed gevuld strafblad
Zowel Verbeke als Reynouard hebben al een gevuld strafblad als het op negationisme aankomt. Zo veroordeelde de Antwerpse correctionele rechtbank Siegfried Verbeke en diens broer Herbert in 2004 tot een jaar cel met uitstel voor negationisme.

In beroep
Siegfried Verbeke ging in beroep maar daar werd de celstraf omgezet in een effectieve straf. Voordien was hij in Nederland al veroordeeld omdat hij de inhoud van het dagboek van Anne Frank in twijfel trok.

Reynouard van zijn kant kreeg in 2007 van een Franse rechtbank een jaar cel omdat hij in brochures het bestaan van de Jodenvervolging ontkende. In 1996 en in 1991 werd hij ook al voor gelijkaardige feiten veroordeeld.

Contact
Beide mannen staan sinds jaren met elkaar in contact. Reynouard richtte zelfs een eigen organisatie op die dezelfde initialen draagt als Verbekes Vrij Historisch Onderzoek, namelijk Vision Historique Objective.

Racistische recidivisten
De Brusselse rechtbank tilde er zwaar aan dat zowel Verbeke als Reynouard ondanks eerdere veroordelingen volhardden in hun beweringen. Volgens de rechtbank waren hun stellingen ook niet gebaseerd op historisch onderzoek maar op racistische gronden.

Cel en boete
Beiden kregen daarom en effectieve gevangenisstraf en een zware geldboete. Bovendien moeten ze een schadevergoeding van 3.000 euro betalen aan het CGKR en 152 euro aan de gemeente Sint-Agatha-Berchem.

Beide schadevergoedingen zijn verdeeld in een gedeelte materiële schadevergoeding en een gedeelte dat de advocaten- en procedurekosten moet dekken. (belga/edp)
19/06/08




De Witte gaat er wel van uit dat het probleem zichzelf zal oplossen naar als er meer islamleerkrachten aan de slag gaan die in België opgegroeid en opgeleid zijn, een evolutie die intussen al volop aan de gang is.
hoezo? verandert het lesprogramma naargelang de geboorteplaats van de leraar? het eerste wat ik ervan hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Bloodgod »

Het MEDEDOGEN moet bij deze Islam-leraar in het voorhoofd gegrift worden zodat hij geen leugens verspreiden kan!
Die tere kinderzieltjes gaan misschien nog geloven dat die grote gemene Jood kindertjes uit elkaar trekt en opeet.
Geen Fabeldieren, maar LEVENDE verachtbare kruipmensen die moslims bij bosjes met uitgestrekte begerige armen in z’n met slijmslierten behangen wijd-open (als ware het een reële hel) mond propt.
Laten we GEZELLIG doorgaan met deze echte getuigenissen van zielige MASSA SLACHT OFFER GETUIGEN .
Iedere maand een werkstukje over een Bezoekend SLACHTOFFER die onverholen in het een van de verplichte vakken Taal verteld wat er gebeurt is. Ik zie hier in mijn bescheidenheid een GROTE ROL te vervullen door de: NIEUW INGEBURGERDE WESTEUROPEAAN. Met Politiebewaking uiteraard.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door mercator »

Wat zo"n achterlijke moslim "islamleraar" allemaal uit zijn nek zit te l°llen is toch helemaal van geen consequentie zeg, die geeft Koran les, dus het opdissen van de meest achterlijke en absurde praatjes uit het stompzinnige boekje de Quo'raan.
HET probleem is dat er uberhaupt zo iets bestaat als "Islamitische Godsdienst" lessen op onze scholen, WEG met die onzin zeg!!!!! Gewoon ergerlijk dat wij als belastingbetaler mee verantwoordelijk worden gemaakt voor het ondergraven en verraden van onze eigen cultuur door "Islamleraars" toe te staan hun haat en gif tov de Ongelovigen te spuien , WEG met die landverraders zeg, WEG met Islam en moslims !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door H.Numan »

Stel eventjes dat ik op die school leraar geschiedenis ben. Ik onderbreek dhr. Kichba, om de leerlingen te vertellen dat dit allemaal zwaar overdreven is. Zykolon B was een ongedierte bestrijdingsmiddel, de kampen waren puur en alleen voor detentie. Dat soort flauwekul.
Ik wordt ter plekke op staande voet oneervol ontslagen. Waarschijnlijk nadat de rector de politie heeft gebeld om me te laten arresteren. Want ik kan op zeker een aanklacht verwachten wegens belediging en ontkenning van de holocaust. Een celstraf van zes maanden is het minste waarop ik mag rekenen. Als ik er zo genadig van af kom, mag ik in m'n handjes knijpen voor de begripvolle rechter. Een jaar is zeker niet onwaarschijnlijk.

Deze haatbaard komt er vanaf zonder zelfs maar geschorst te worden! :evil: :mad:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Adinah »

Ongelooflijk! Dat hij dat nog gewoon zegt waar Henri Kichka NAAST stond...! :shock: Dan heb je toch echt geen greintje fatsoen? Die man staat over de moeilijkste periode uit zijn leven te vertellen en dan zegt zo'n kerel even dat hij maar wat uit zijn duim zuigt.
er zijn binnen de islam nu eenmaal extreme strekkingen die er dat soort ideeën op na houden, alleen al om de staat Israël te schaden.
Hou het er maar op dat zo ongeveer 99% van de moslims de pest aan Israël heeft. Een moslim kan nog zo gematigd en modern wezen, maar noem het woord 'Israël' en hij begint spontaan te schuimbekken.
Ariel schreef:"Ik bied aan iedereen mijn oprechte excuses aan. Ik besef dat het getuigenis van meneer Kichka het ware verhaal is van wat hij heeft meegemaakt in de kampen, en ook nooit in twijfel getrokken kan en mag worden", aldus de leerkracht. "Ik heb nooit willen zeggen dat hij verzinsels maakte."
Maar ondertussen staat hij wel te citeren uit het werk van Garaudy?? Ja hoor...van zo'n kerel ken je ook echt citaten uit je hoofd, als je het verder totaal niet met hem eens bent!

En dan dat geleuter dat 'zijn Frans niet zo goed is'. Wat doet hij dan überhaupt op die school, als hij het Frans niet goed beheerst? Islamleraar of niet, het lijkt me toch op z'n minst een vereiste dat hij de landstaal daarnaast óók gewoon vloeiend spreekt.
mercator schreef:Stel je voor dat iemand een boek schrijft waarin hij het bestaan van WO I ontkent, een even grote dwaasheid natuurlijk als het ontkennen van de kampen. Maar daar gaat niemand over vallen, geen Duitser of geen Fransman.
Haha nee...sterker nog: waarschijnlijk lacht iedereen je keihard uit en wil geen enkele uitgever je boek überhaupt uitbrengen. Gewoon omdat het van de zotte is om historische feiten te gaan staan ontkennen. Dat slaat nergens op en niemand zal je serieus nemen.

Hoewel ik een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting ben (en ik dus strikt gezien eigenlijk vind dat óók iemand die niet in de Holocaust gelooft het recht heeft om er niet in te geloven), kan ik me ergens toch wel enigszins vinden in die negationisme-wet. Het is gewoon vet kwetsend voor iemand die zijn hele familie heeft verloren om recht in zijn gezicht van iemand te horen te krijgen "je liegt, dat is helemaal niet gebeurd". Terwijl jouw familie wél weg is - en dan zegt iemand gewoon dat je dat maar verzint. Dat is gewoon té bruut.
De Witte gaat er wel van uit dat het probleem zichzelf zal oplossen naar als er meer islamleerkrachten aan de slag gaan die in België opgegroeid en opgeleid zijn, een evolutie die intussen al volop aan de gang is.
Lekker naïef. Alsof in Nederland/België geboren moslims geen negationisten kunnen zijn. Negen van de tien keer hebben die ook gewoon de pest aan joden, gewoon omdat ze dat met de paplepel in gegoten is. Zelfs op marokko.nl lees je af en toe Holocaustontkenningen - en die pubers daar zijn toch echt voor het grootste deel allemaal in Nederland geboren.
circe schreef:Of geldt die weer enkel voor mensen als Roeland Raes van het toenmalig Vlaams Blok, die het aantal joodse slachtoffers in twijfel trok en de authenticiteit van het dagboek van Anne Frank betwistte in een programma op de Ned TV.
Dat die lui hiervoor flink op hun vingers zijn getikt, vind ik terecht. En het is een schande dat dat met die islamleraar niet is gebeurd. Wat H. Numan als zei: als je dit als autochtoon flikt, word je op staande voet ontslagen en waarschijnlijk nog gerechtelijk vervolgd ook. Maar omdat dit heerschap moslim is, mag ie maar gerust dit soort onzin spuien zonder dat er gevolgen aan hangen. Het is echt godgeklaagd!
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Bloodgod »


Living on enemy ground, I will not obey your law.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Bloodgod »

De feiten staan bij elke smerige fascistische mohammedaan in zijn wetboek de koran opgeschreven en er is maar 1 remedie,
verscheur, vertrap en vernietig het dodelijk fascistische boekje de koran!!!
Living on enemy ground, I will not obey your law.
dominic
Berichten: 1
Lid geworden op: vr aug 31, 2018 9:38 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door dominic »

Ik ben geen holocaustontkenner maar wordt wel een beetje moe van de holocaust,er zijn toch ook 20 miljoen Russen vermoord in ww2 en waarom worden de Nederlandse slachtoffers nooit herdacht,we leven toch in Nederland.
Laat Israel lekker zijn slachtoffers herdenken maar waarom worden onze kinderen 80 jaar na dato nog steeds lastig gevallen voor iets waar zij niets mee te maken hebben.
Al 80 jaar wordt ons een schuldgevoel aangeleerd,ik ben er helemaal klaar mee en mijn kinderen ook,ik wens dat mijn kinderen niet nog langer lastiggevallen worden met Holocaust praatjes!
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Adinah »

Misschien in de Palestijnse gebieden gaan wonen dan, daar beweren ze dat 't nooit gebeurd is. Weet je tenminste zeker dat je er niet mee "lastig wordt gevallen". :muslima:

De Nederlandse slachtoffers worden overigens gewoon herdacht, hoor. Ieder jaar op 4 mei. Maar je ligt duidelijk al een tijdje onder een steen dan.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door King George »

Meer over 4/5 mei (Nationale Dodenherdenking/Nationale Bevrijdingsdag) hier.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door King George »

dominic schreef:Ik ben geen holocaustontkenner maar wordt wel een beetje moe van de holocaust,er zijn toch ook 20 miljoen Russen vermoord in ww2 en waarom worden de Nederlandse slachtoffers nooit herdacht,we leven toch in Nederland.
Zie wat eerder al is verwoord: 4 mei = Nationale Dodenherdenking. Daarbij worden de slachtoffers herdacht die in Nederland zijn gevallen gedurende de periode van staat van oorlog en de staat van bezetting tussen 1940 en 1945. En wat mij betreft niets minder, niets meer en niemand in het bijzonder, maar gewoon alle slachtoffers die gedurende deze periode in Nederland zijn gevallen. Voor de Nederlandse slachtoffers die in Indië zijn gevallen tussen 1941 en 1945 hebben we een andere dag, te weten 15 augustus. Ook dat valt buiten de nationale dodenherdenking. En de Amerikanen herdenken hun gevallenen in Europa op 8 mei.
dominic schreef:Laat Israel lekker zijn slachtoffers herdenken maar waarom worden onze kinderen 80 jaar na dato nog steeds lastig gevallen voor iets waar zij niets mee te maken hebben.
In 1945 was er nog geen proclamatie van de onafhankelijkheid van Israël, dus Israël staat hier buiten. En wat er in Israël herdacht en gevierd wordt is een Israëlische aangelegenheid en daar staan wij buiten.
dominic schreef:Al 80 jaar wordt ons een schuldgevoel aangeleerd,ik ben er helemaal klaar mee en mijn kinderen ook,ik wens dat mijn kinderen niet nog langer lastiggevallen worden met Holocaust praatjes!
Ik kan hooguit met je meegaan als je bedoelt dat het een schandelijke zaak is hoe de linkse kerk er decennia lang in is geslaagd met het ons aanpraten van vermeende schuldgevoelens uit een periode waaraan wij zelf inderdaad part noch deel hebben gehad als vals alibi te exploiteren voor het opdringen van politieke correctheid en andersdenkenden de mond te snoeren o.a. door hen te Nazificeren en andere valselijke Godwins. Want wij hebben niet op 5 mei 1945 onze soevereiniteit en vrijheid herwonnen om ons een politiek correcte dictatuur en/of de Islam op te laten dringen. En met die politieke correctheid gaat het nog eens gebeuren dat er hier in Europa door de Islam een nieuwe Holocaust op de Europeanen gaat geschieden. Eerst omvolking, dan uitvolking. Eerst de zaterdag, dan de zondag.
Laatst gewijzigd door King George op za sep 01, 2018 3:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Islamleraar: Verhaal kampoverlevende zwaar overdreven

Bericht door Pilgrim »

Adinah schreef:Misschien in de Palestijnse gebieden gaan wonen dan, daar beweren ze dat 't nooit gebeurd is. Weet je tenminste zeker dat je er niet mee "lastig wordt gevallen". :muslima:

De Nederlandse slachtoffers worden overigens gewoon herdacht, hoor. Ieder jaar op 4 mei. Maar je ligt duidelijk al een tijdje onder een steen dan.
Leuk je weer eens terug te zien. Welkom thuis! :victory:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie