Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

AMSTERDAM - FILMPJE - Jack Wouterse neemt geen blad voor de mond. Er is een filmpje verschenen op internet waarop hij een 'ballade' zingt voor Geert Wilders...

Het filmpje is te zien op de website GLR.TV.

Dat de acteur zijn mening niet onder stoelen of banken steekt, werd eerder deze maand al duidelijk toen hij de De Hoofdprijs flink afkraakte. En dat terwijl hij een grote rol speelt in de dramaserie.

http://www.telegraaf.nl/prive/3507020/_ ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;


Ik ben ook niet van plan om een blad voor de mond te nemen nu ik even mijn ongenoegen over dit linkse walgelijke hoerenkind kan uiten.
Wat een vies ventje. Wat een misselijk portret. Hij is niet beter dan de laagste vorm op deze aarde. Een worm, die opgevreten moet worden door een kraai. Bah....
Ik gun dit soort mensen een verblijf in Afghanistan toe. Dat hij daar dan ook geen blad voor de mond zal nemen, en de taliban zal uitschelden voor hoeren zonen. Kijken wat er dan met hem gebeurd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Volgens mij is dit een fout filmpje.
Je moet het filmpje downladen.
http://glr-streaming01.glr.nl/~glrtv/in ... &Itemid=48" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Invisible Horizons
Berichten: 64
Lid geworden op: do feb 26, 2009 1:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Invisible Horizons »

Toch wel een teleurstellende uitlating van de als acteur goed presterende acteur Jack Wouterse.

Maar ja, waar je mee omgaat raak je immers mee besmet en dat is waarschijnlijk al vroeg gebeurd bij vreetprofeet Wouterse. Uiteraard was hij destijds nogal onder de indruk van de acteur Donald Jones, destijds - in de jaren '60 - op de staatstelevisie gepresenteerd als 'leuk negertje'. Later is dit amusante negertje nog gehuwd geweest met de bekende reldel Adèle Bloemendaal, wat weer het nodige zegt natuurlijk.

In de serie 'Grijpstra & De Gier' zien we Wouterse als adjudant bij de politie op de set rondwaggelen, uiteraard omringd door kleurlingen die voor diender moeten doorgaan in de serie, en daarin uiteraard weer geen rol van enige betekenis vervullen, doch weer de schijn van het succes van de multikulturele onleefbaarheid moeten ophouden. Tja, als staatstelevisie moet je wat natuurlijk om de subsidie en bijdragen van het Rijk binnen te krijgen, en de promotie van de hevig mislukte multikul staat als hoogste agendapunt genoteerd. Wouterse, die zijn bankrekening en zichzèlf spekt als BNN'er, wil daarbij natuurlijk niet teveel uit de toon vallen bij de gekte der apenverheerlijking en stelt zijn toekomst en zijn opgeblazen uiterlijk zeker met het doen van dergelijke uitspraken.
Did you support the coloured invasion by paying your tax today?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Op geen stijl kan je het filmpje van deze dwaas bewonderen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/438501/ ... k_wouterse_(acteur" onclick="window.open(this.href);return false;)_doet_zijn_ding.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tazagirl
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 03, 2008 7:34 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Tazagirl »

Ariel

Ik dacht al waar is mijn topic ;)

Chaimae

Ik vind het niet kunnen, onrespectloos, ook al gaat het om Wilders de moeder.

Wrm stuur je die brief niet op:S
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Wat een vies ventje.
Die heeft ook al weken zijn haar niet gewassen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Hier is Jack Wouterse in volle glorie.

Afbeelding

Interview met Jack Wouterse . Hij heeft er de pest in dat zijn filmpje op internet gekomen is, en eigenlijk had hij dit niet zo bedoeld.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... _plain.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Song about Wilders...

Bericht door Links666 »

Tazagirl schreef:Jullie mening graag over dit liedje van Jack Wouterse.
Mwah, 't melodietje is leuk maar verder niet onwijs grappig of irritant.
Als ik dit vergelijk met beledigingen aan het adres van Mohammed, dan zie ik twee dingen:

(1) Jack Wouterse krijgt geen doodsbedreigingen, maar bijvoorbeeld fotografe Sooreh Hera met haar Moh-als-homo foto's wel.
(2) Mohammed leeft niet meer, maar Oma Wilders uit Venlo wel, dus kan ze proberen om Wouterse aan te klagen voor laster.

Maar ik vind dat nummer van 'ferdi baba' wel schokkend (gepost door Ariel, bovenaan), blijkbaar blijven doodsbedreigingen nu ook al onbestraft.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Interview met Jack Wouterse . Hij heeft er de pest in dat zijn filmpje op internet gekomen is, en eigenlijk had hij dit niet zo bedoeld.
Oh neen, dat zei Van Bommel ook nadat er beelden op internet verschenen waren waarop hij meeliep met die meute razende Arabieren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Monique »

Ik vind het een uiterst laf ventje.
Hij weet dondersgoed dat je wanneer je kafir door het slijk haalt een lintje verdient in Nederland.

Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Maar dan weet hij dat hij niet lang te leven heeft.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door weda »

Chaimae schreef:Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
nee chaimae,
jij hebt de laatste zin niet gequote (meegenomen). probeer dat nog een keer en je zult zien dat monique iets anders bedoelt,

overigens, jij doet het de laatste tijd goed. sjappooooooo :rongue:
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
Nee beste Chaimae, je gaat in op de bijzaak en niet op de hoofdzaak.

Waar ik over val is het feit dat deze flapdrol van het eerste uur het nodig vindt om iemand als "hoer" te boek te zetten die met die hele ideen van Wilders NIETS te maken heeft.
Waar ik ook over val is het FEIT dat wat deze flapdrol zegt WEL mag maar wanneer je hetzelfde zegt van mohammed dat je dan een rasist bent etc en een islamhater.
Is deze flapdrol nu een moederhater?

m.a.w. ik vind het volkomen laf en achterlijk om WIE dan ook als "hoer" te bestempelen die nergens iets mee te maken heeft.
Wie dat doet geeft alleen maar blijk van een tekort aan argumenten en het hebben van een IQ van een strontvlieg.

Zoals je ziet heb ik het alleen maar over deze flapdrol en haal ik niet zijn moeder of zus erbij door deze uit te maken voor stoephoer of zuigteef e.d..
Dat zou namelijk erg makkelijk zijn en ik neem graag de weg van de meeste weerstand.

Kortom: je analyse van mijn vorige posting mist iedere grond.
Ik hoop dat je nu begrijpt wat bij mij de hoofdzaak is?
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

weda schreef:
Chaimae schreef:Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
nee chaimae,
jij hebt de laatste zin niet gequote (meegenomen). probeer dat nog een keer en je zult zien dat monique iets anders bedoelt,

overigens, jij doet het de laatste tijd goed. sjappooooooo :rongue:
De laatste zin voegt niet veel toe, waar het mij om ging was haar ambivalentie, haar innerlijke polariteit. Ze zegt dat ze het niet erg zou hebben gevonden als Jack een liedje had gezongen over Amina, maar dit liedje keurt ze wel ten strengste af.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: De laatste zin voegt niet veel toe, waar het mij om ging was haar ambivalentie, haar innerlijke polariteit. Ze zegt dat ze het niet erg zou hebben gevonden als Jack een liedje had gezongen over Amina, maar dit liedje keurt ze wel ten strengste af.
ik zeg helemaal niet dat ik dat goed zou vinden.
Erger nog, ik laat daar geen enkel waardeoordeel over los.
Ik heb het enkel over die flapdrol.

Begrijpend lezen Chaimae!
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door naar boven »

Wat zeuren jullie over moeders?
Dit gaat helemaal niet over de moeder van Wilders.

Wat Wouters verwoordt is dit: "Wilders, je bent een SOB".

De bundel "hoogtepunten van tien jaar linkse poëzie", die onder meer dit meesterwerk bevat, is begin volgende maand verkrijgbaar bij uw boekhandel.
RTFM
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:Hier is Jack Wouterse in volle glorie.

Afbeelding

Interview met Jack Wouterse . Hij heeft er de pest in dat zijn filmpje op internet gekomen is, en eigenlijk had hij dit niet zo bedoeld.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... _plain.xml" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een triest figuur die Wouterse.. ik vond m al nix als acteur en nu dit 'zielig verweer' van hem, intriest hoor.. of t wat uitmaakt wel of niet op internet 'terechtgekomen' hoe kòmt ie erop dàt is waar t om gaat.. hij dènkt dus zo.. wéérzinwèkkend!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Bloodgod »

Tazagirl:
deleted ...
Je speelt het hier wel weer heel persoonlijk op de man af.

En Mohammed is een hoereloper, hoereloper.
En Allah is een hoerebaas, hoerebaas.
En jij bent een hoerekut, hoerekut.
"Jij" is hier degene die het leest.

Boeit toch helemaal niet?

Heb jij Wilders al horen drammen? Moet hij nou een bril kopen omdat hij scheel ziet?
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Anneke »

Chaimae schreef:Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
Niks dubbelhartigs aan. Het verschil tussen Wilders' moeder en Amina is dat Wilders' ma een levende vrouw is, en Amina morsdood is. Iemand voor hoer uitmaken doe je uit principes sowieso niet, maar maak aub een verschil tussen mensen die al 1400 jaar dood zijn en mensen die nog gewoon op deze aardbol rondlopen.

Een dergelijk liedje maken over mohammed zelf -hoer vervangen door hoerenloper- juich ik wel van harte toe. Punt van Monique was dat Wildersbashen het makkelijkste is tegenwoordig. Het mag, niemand kijkt er naar om, niemand doet er moeilijk over. Maar o wee als we over moslims beginnen...


Ps. ik kan het opportunisme er niet helemaal aan linken.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door H.Numan »

He, da's een goeie! :lol:

Ik ga een lied schrijven en publiceren waarin ik Balkenende omschrijf als iemand die Rouvoet fist.
En vervolgens zeg ik dat het niet de bedoeling was. Sorry hoor.
Oeps. :oops: Dat doen bankdirecteuren al. Nu even wachten totdat Osama Bin Laden de Arena met de grond gelijkt maakt en dan 'sorry' zegt.

Met andere woorden: ge zijt volledig aansprakelijk voor uw eigen daden, vader!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:
Chaimae schreef:Monique zei:
Hij heeft pas ballen wanneer hij hetzelfde zegt over de moeder van mohammed.
Het door het slijk halen van de moeder van Wilders, vind jij een zeer slechte zaak. Prima, dat is je goed recht, en daar schaar ik me ook achter. Echter, wanneer hij dit zou hebben gedaan met Amina, dan zou je dit hebben toegejuicht? Wel, als je hem een hart onder de riem zou steken wanneer hij een soortgelijk liedje had gemaakt over de moeder van de profeet, dan mag je volgens jouw 'principes' ook dit liedje oppeppen, want je moet wel trouw aan jouw principes blijven. Zie je niet, dat dit dubbelhartig is? Ruik ik hier niet een staaltje opportunisme?
Niks dubbelhartigs aan. Het verschil tussen Wilders' moeder en Amina is dat Wilders' ma een levende vrouw is, en Amina morsdood is. Iemand voor hoer uitmaken doe je uit principes sowieso niet, maar maak aub een verschil tussen mensen die al 1400 jaar dood zijn en mensen die nog gewoon op deze aardbol rondlopen.

Een dergelijk liedje maken over mohammed zelf -hoer vervangen door hoerenloper- juich ik wel van harte toe. Punt van Monique was dat Wildersbashen het makkelijkste is tegenwoordig. Het mag, niemand kijkt er naar om, niemand doet er moeilijk over. Maar o wee als we over moslims beginnen...


Ps. ik kan het opportunisme er niet helemaal aan linken.
Wat maakt het uit of ze dood of levend is? Een moeder is een moeder, en elk mens met een beetje beschaving in zich, die weet dat je daar van af moet blijven. Hoe zou jij het vinden als jouw (dode) moeder in een liedje ridicuul gemaakt wordt? Waarom zou deze Jack niet mogen Wildersbashen? Eigenlijk is Wilders voedingsbodem geweest voor deze Jack. Het in zwang komen van scheldwoorden, vulgair taal en bashing mogen we op het conto van Geert Wilders afschuiven. Hij, en consorten hebben meegeholpen de mythe te verspreiden dat een onderdeel van vrijheid van meningsuiting 'het recht te beledigen,' of 'het recht om te kwetsen' is. Dus Jackie denkt, ach waarom zou ik dat wat Wilders doet, ook niet mogen doen? Hij smijt terug met modder, alleen wel op een laffe manier, door met zijn moeder te smijten. Dus, logisch toch dat er niemand na omkijkt?

Ik heb veel eelt op mijn ziel, maar toch vind ik het tijd om duidelijk de ondergrens van de vrijheid vast te stellen. Hij mag gerust als een hond dingen lopen blaffen over de profeet en koran, maar onderbouw het, en ga het debat met moslims aan, als die jou een voorstel doen. Overigens, Mohammed voorspelde dit soort mensen als Wilders al. Er is zelfs een vers waarin God de moslims verteld dat er een groep mensen zijn die als een kip zonder kop dingen schreeuwen, het zijn net honden, laat ze maar blaffen. Blaffende honden bijten toch niet. :lol: Is het je niet opgevallen dat hij onder elk debat probeert uit te komen? Waarom vermijdt hij moslims? Vrijheid van meningsuiting beschermt alle religieuze overtuigingen over wereldse zaken, ook die op een religieuze tekst zijn gebaseerd. Wettelijk gezien mag Wilders daar niks over schreeuwen. Wat niet onder bescherming valt van de wet is het agressief aanvallen op godsdienstige symbolen, voor de islam bestrijkt dat, het bestaansrecht van de Koran en de profeet. Hoe vaak heb ik Wilders horen blaffen over religieuze zaken met betrekking tot wereldse zaken? Dat is bij wet verboden, dus hoe royaal is hij nou aan de wet? En maar schreeuwen dat moslims de wet horen te eerbiedigen en te praktiseren, maar hij komt op dit punt de wet zelf niet na.

Mocht Wilders daadwerkelijk uit zijn geweest op het belang van zijn volk, dan had hij elk debat met moslims aangegrepen, om zich als een liberale intellectuele voorhoede te profileren. Ach, zoals de Duitse filosoof Martin Heidegger het vele jaren terug al zei en er ons op aankondigde; de cultuur van het gepraat. Dit leidt tot extreme uitspraken, zoals we dat kunnen zien bij Geert Wilders. Want met deze praatcultuur wordt er op de radio, tv en media zoals Internet op een razende manier gepraat. Wie in die constante stroom van woorden wil opvallen - Geert Wilders wilt dat op de een of ander manier- is wel gedwongen tot extreme uitspraken, die slaan als een tang op een varken. Het is eenmaal zo, en geschiedenis heeft het uitgewezen, genoeg personages die hem voor waren, dat politici proberen de uittocht van kiezers uit het politieke centrum tegen te gaan door zelf flinke standpunten in te nemen. Hoe bekwaam ben je dan als politici? Je kudde bijeen houden door flinke stanpunten in te nemen, dat getuigt niet van professionalieit.

Vind je Wilders niet een populist? Vind je het niet lachwekkend dat Wilders voorstelt alle Nederlanders (ook moslims, denk je?) 400 euro te geven, om op die manier de recessie te bestrijden? Illustreert dat zijn niveau niet? Ervan uitgaande dat elk mens, die een beetje basiskennis heeft van Economie, hoort te weten dat zoiets niets zal uitmaken. De crisis hoor je bij zijn wortels aan te pakken, wilt je het oplossen. Alsof je de crisis op die manier kan verhelpen. Of, wilt hij het Nederlandse volk paaien? En nee, ik ben zo (politiek) rechts als het maar kan.
Laatst gewijzigd door Chaimae op za mar 21, 2009 3:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Wat maakt het uit of ze dood of levend is?
Als ze nog leeft is de man een nog bottere hork dan ik dacht.
Waarom zou deze Jack niet mogen Wildersbashen? Eigenlijk is Wilders voedingsbodem geweest voor deze Jack.
Zo, dus die Jack is een mohammedaan. Of een Finse vluchteling met twee paspoorten?

Ik zie het eerder andersom: Wilders maakt het nog steeds mogelijk dat (zelfs) ongelofelijk botte horken zonder manieren liedjes kunnen zingen. Zelfs dit wanstaltige soort. Zodra de mohammedanen het voor het zeggen hebben (dat is binnen 5 jaar) is dat afgelopen. En al de mohammedanen het niet doen, dan doen de refo's het maar wat graag.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Bloodgod »

Even terug naar de BASIS.
http://www.youtube.com/watch?v=7uPY0nnRR_8
Dus over 5 jaar.......
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:[. Overigens, Mohammed voorspelde dit soort mensen als Wilders al. Er is zelfs een vers waarin God de moslims verteld dat er een groep mensen zijn die als een kip zonder kop dingen schreeuwen, het zijn net honden, laat ze maar blaffen.
Dit soort "voorspellingen" worden altijd gedaan door mensen die in hun hart weten dat ze fout bezig zijn.

Net zoals een kind of volwassene zijn familie voorliegt, en zegt... "Er zullen straks misschien mensen zijn die zeggen dat ik dit of dat gedaan hebben, maar die moet je niet geloven "

Dat moslims Mohammed niet doorzien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Numan zei:
Als ze nog leeft is de man een nog bottere hork dan ik dacht.
Wat is de meerwaarde hiervan? Stomste opmerking ooit. Het getuigt niet van beschaving om een moeder voor paal te zetten, levend of dood. Moeders zijn de hoeksteen van de samenleving, en die dien je ten diepste te respecteren. Dat heel veel (let op, niet iedereen) Hollanders hier anders over denken, tsjah.. Zo hoorde ik onlangs in de trein een dame tegen haar vriendinnen zeggen dat haar bloedeigen moeder een kutwijf is. Het eerste wat bij me te binnen schoot was: ''jouw moeder moest eens weten, wat voor een neukfout ze op aarde heeft gezet.''
Zo, dus die Jack is een mohammedaan. Of een Finse vluchteling met twee paspoorten?
Wat is dat voor een domme vraag? Is er nooit bij je ingekomen dat er ook nog mensen zijn die om de mensheid geven, waaronder ook de moslims?
Ik zie het eerder andersom: Wilders maakt het nog steeds mogelijk dat (zelfs) ongelofelijk botte horken zonder manieren liedjes kunnen zingen. Zelfs dit wanstaltige soort. Zodra de mohammedanen het voor het zeggen hebben (dat is binnen 5 jaar) is dat afgelopen. En al de mohammedanen het niet doen, dan doen de refo's het maar wat graag.

Moslims voor het zeggen? Denk je nou werkelijk waar dat een populatie van één miljoen moslims het tegen de overige 15 (?) miljoen mensen kan opnemen? Kijk, het is psychologisch gezien een heel gezond verschijnsel dat de tweede en derde generatie moslims zich ontzettend vastklampen aan het geloof. Dit is een bekend fenoneem onder immigranten, en wordt ook wel samengevat onder revival van het geloof onder immigranten. Dit is, het enige contactpunt wat ze nog hebben met het oude leven, en is hartstikke gezond. Deze tweede en derde generatie staan er niet bij stil om van Nederland een kolonie van Saudie Arabie te maken, dat komt niet eens in ze op. Er zullen ongetwijfeld een aantal godsdienstwaanzinnen tussen zitten, die dit wel als doel voor ogen hebben, en die dienen we streng te bestraffen, indien het kan het land uit te zetten. Dat jij elk moslim als een communist, anarchist of een pauper ziet die Nederland wilt ondermijnen, dat is niet natuurlijk.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie