Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:[. Overigens, Mohammed voorspelde dit soort mensen als Wilders al. Er is zelfs een vers waarin God de moslims verteld dat er een groep mensen zijn die als een kip zonder kop dingen schreeuwen, het zijn net honden, laat ze maar blaffen.
Dit soort "voorspellingen" worden altijd gedaan door mensen die in hun hart weten dat ze fout bezig zijn.

Net zoals een kind of volwassene zijn familie voorliegt, en zegt... "Er zullen straks misschien mensen zijn die zeggen dat ik dit of dat gedaan hebben, maar die moet je niet geloven "

Dat moslims Mohammed niet doorzien.
Wat is dit voor een stupide vergelijking? (vergelijking met kinderen) En hoe weet je nou zo zeker dat alleen dat soort mensen zulk voorspellingen doen? Kan je het bewijzen? Heb je daar een theorie voor, die je me voor de kiezen kan leggen? In afwachting..

Het is toch logisch zo een voorspelling? Elk weldenkend mens kan voorspellen dat er in de toekomst mensen zullen zijn die praten als een kip zonder kop, er hypocriete mensen zullen zijn, oorlogszuchtige mensen op aarde zullen kruipen, etcetera. Dat soort (foute) mensen zijn zo oud als één van de eerste Universiteit op aarde, in Fes, en zullen altijd bestaan. Ben je a priori kwaadwillig als je zoiets profeteert?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:...
Wat is dit voor een stupide vergelijking? (vergelijking met kinderen) En hoe weet je nou zo zeker dat alleen dat soort mensen zulk voorspellingen doen? Kan je het bewijzen? Heb je daar een theorie voor, die je me voor de kiezen kan leggen? In afwachting..

Het is toch logisch zo een voorspelling? Elk weldenkend mens kan voorspellen dat er in de toekomst mensen zullen zijn die praten als een kip zonder kop, er hypocriete mensen zullen zijn, oorlogszuchtige mensen op aarde zullen kruipen, etcetera. Dat soort (foute) mensen zijn zo oud als één van de eerste Universiteit op aarde, in Fes, en zullen altijd bestaan. Ben je a priori kwaadwillig als je zoiets profeteert?
Anticiperen, je van tevoren indekken tegen...

Zegt dat je iets?

Twee mogelijke uitkomsten:
a) je voorspelling (mensen gaan domme dingen schreeuwen) komt niet uit: niets aan de hand, je kunt gewoon je gang blijven gaan.
b) je voorspelling (mensen gaan domme dingen schreeuwen) komt uit: je gelijk wordt bevestigd, je bent een profeet.

Kortom: altijd prijs - maar wel dankzij een heel goedkoop trucje..

Je bent dus niet a priori kwaadwillig als je zoiets profeteert, maar wel een bedrieger.
RTFM
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Vrijheid van meningsuiting beschermt alle religieuze overtuigingen over wereldse zaken, ook die op een religieuze tekst zijn gebaseerd. Wettelijk gezien mag Wilders daar niks over schreeuwen.
Is dat werkelijk zo? de Islam heeft nog al veel overtuigingen over wereldse zaken. Het is immers een totalitair politiek systeem waarin alle niet-moslims tweederangsburgers (dhimmis's) worden. Absurd om daar geen kritiek op te mogen hebben.

je hebt natuurlijk gelijk dat het beschimpen van iemands moeder laag bij de gronds is, zelfs als ze al lang dood is. Ik dacht trouwens dat Amina Mohammeds achtergrootmoeder was, maar het kan zijn dat ze dezelfde naam hadden. Volgens de Marokkaanse auteur en journalist Fatima Mernissi erkende deze Amina (Mohammeds achtergrootmoeder) dat vrouwen veel gelukkiger waren voor de tijd van de Profeet dan er na. Dat is een leuke anekdote. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Jaa, dat is zo. Mischien moet je het maar eens gaan opzoeken? Wel wel, wat zei deze journaliste dan precies? Kan ik het ergens lezen of beluisteren? Enne, waarom heb je het ineens over haar? Is dit een afleidingsmaneuvre?
Die opmerking van die journaliste heb ik geloof ik gelezen op de site Answering Islam. Het was geen afleidingsmaneuvre. Ik vond het gewoon een leuke anekdote omdat ik getroffen was door de overeenkomst in de naam. Als je er meer over wilt weten moet je maar wat googelen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Scarlatti »

Wat een toon slaat dit moslimmeisje aan hè! ongehoord gewoon, brutaal, arrogant en aanmatigend... beetje hier het 'verwende prinsesje' uit denken te kunnen hangen? Weet je wel tegen wie je het hebt? Ariel zou bijvoorbeeld je moeder kunnen zijn dus wat meer respect ja!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Chaimae mag het met me oneens zijn Scarlatti.
Leeftijd telt niet op dit forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Moslims voor het zeggen? Denk je nou werkelijk waar dat een populatie van één miljoen moslims het tegen de overige 15 (?) miljoen mensen kan opnemen?
Hoeveel Nazis waren er in Duitsland? In 1923, 1931, 1933 en 1944, aub.
Kijk, het is psychologisch gezien een heel gezond verschijnsel dat de tweede en derde generatie moslims zich ontzettend vastklampen aan het geloof.
Nee, dat is spiegologisch gezien bijzonder ONgezond. Het is een veel beter idee om hard te werken aan je eigen toekomst.
Dit is een bekend fenoneem onder immigranten, en wordt ook wel samengevat onder revival van het geloof onder immigranten.
Nee, dit is geen bekend fenomeen. Het komt uitsluitend voor onder mohammedanen. Of wou jij beweren dat Nederlandse migranten zich gedragen als boertjes uit Staphorst in Nieuw Zeeland?
Dit is, het enige contactpunt wat ze nog hebben met het oude leven, en is hartstikke gezond.
Oh? Sinds wanneer is jezelf volledig afsluiten voor de samenleving gezond?
Deze tweede en derde generatie staan er niet bij stil om van Nederland een kolonie van Saudie Arabie te maken, dat komt niet eens in ze op.
"Binnenkort zijn wij hier de baas!" Wat begrijp jij niet in deze woorden?
Er zullen ongetwijfeld een aantal godsdienstwaanzinnen tussen zitten, die dit wel als doel voor ogen hebben, en die dienen we streng te bestraffen, indien het kan het land uit te zetten. Dat jij elk moslim als een communist, anarchist of een pauper ziet die Nederland wilt ondermijnen, dat is niet natuurlijk.
Vertel eens, o wijze spiegelog(ig)e. Waar zeg ik dat mohammedanen communisten of anarchisten zijn? (Jullie zijn zeker paupers, iets dat het CBS zal moeten bevestigen.)

Aangezien jij deel uit maakt van de koloniserende macht kan ik uiteraard geen neutraal antwoord van je verwachten. Want zo zien heel veel Nederlanders het namelijk wel: dat jullie hard bezig zijn om ons land over te nemen. Elke keer moet er wat water in onze wijn gedaan worden. Andersom? Nooit of te nimmer. Lees je eigen grappige opmerkingen hierboven nog eens aan. Waar haal je de onzin vandaan?

Een migrant heeft 3 keuzes:
  1. Niet aanpassen. Weigeren de taal te leren of gewoontes over te nemen. Dit doen expats die ergens 3-10 jaar verbijven.
  2. Wel aanpassen. Dit doen migranten die zich ergens permanent vestigen. Je assimileerd je in die samenleving.
  3. Niet aanpassen. Laten die apen zich maar aan ons aanpassen. Wij zijn hier de baas! Dat doen kolonisten.
Elke succesvolle migrant, ongeacht geloof of afkomst leert de taal van zijn nieuwe vaderland. Er zijn geen succesvolle migranten die de taal van hun nieuwe vaderland niet beheersen. Het is normaal dat de eerste generatie zeer sterke banden met het oude vaderland heeft. Is is ABNORMAAL als de 2e en 3e generatie dezelfde banden hebben. Het is nog veel gestoorder als die 2e en 3e generatie hun landstaal niet of abominabel slecht beheersen.

Hoe denk jij dat Nederlanders jullie marokkanen zien? Als gewaarde medeburgers die een grote bijdrage leveren aan de samenleving? Of (om het beleefd te houden) als kolonisten?

Ik daag je uit om voorbeelden te geven waarin de mohammedaanse gemeenschap Nederland de hand reikt met compromissen. En nou niet komen aandreutelen met 'wij serveren jullie 'halal erwtensoep met kippevlees in de tram' of 'als we onze geiten gekeeld hebben voor ons offerfeest mogen jullie armen (sic!)de hersen en darmen gratis vreten'.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Scarlatti schreef:Wat een toon slaat dit moslimmeisje aan hè! ongehoord gewoon, brutaal, arrogant en aanmatigend... beetje hier het 'verwende prinsesje' uit denken te kunnen hangen? Weet je wel tegen wie je het hebt? Ariel zou bijvoorbeeld je moeder kunnen zijn dus wat meer respect ja!
Luister eens, Verwijderd door moderator. , die hier op FFI kuiert. Heb je nooit geleerd dat in een discussie onenigheid is? Nooit geleerd dat een botsing van meningen tot waarheidsbevinding leidt? Waar dient een discussie anders voor? Jij komt wel heel erg bête uit de verf. En luister nog maar goed, want ik heb meer respect voor moeders in mijn lichaam, dan jij ooit in je pink zal bevatten. Die haat in jou, begint je denkvermogen aan te tasten, vrees ik.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Scarlatti »

Chaimae schreef:
Scarlatti schreef:Wat een toon slaat dit moslimmeisje aan hè! ongehoord gewoon, brutaal, arrogant en aanmatigend... beetje hier het 'verwende prinsesje' uit denken te kunnen hangen? Weet je wel tegen wie je het hebt? Ariel zou bijvoorbeeld je moeder kunnen zijn dus wat meer respect ja!

En luister nog maar goed, want ik heb meer respect voor moeders in mijn lichaam, dan jij ooit in je pink zal bevatten..
Van je quote is helaas niets van te merken, mij is allang duidelijk wie jij bent :turban:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52145
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Mahalingam »

Behalve dit van Jack
http://glr-streaming01.glr.nl/~glrtv/in ... &Itemid=48
hadden we in het verleden ook deze van Paul De leeuw.:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/i ... 0:0:1771.0
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Scarlatti schreef:
Chaimae schreef:
Scarlatti schreef:Wat een toon slaat dit moslimmeisje aan hè! ongehoord gewoon, brutaal, arrogant en aanmatigend... beetje hier het 'verwende prinsesje' uit denken te kunnen hangen? Weet je wel tegen wie je het hebt? Ariel zou bijvoorbeeld je moeder kunnen zijn dus wat meer respect ja!

En luister nog maar goed, want ik heb meer respect voor moeders in mijn lichaam, dan jij ooit in je pink zal bevatten..
Van je quote is helaas niets van te merken, mij is allang duidelijk wie jij bent :turban:
Waarom ga jij nooit de discussie aan? Heeft het wat te maken met jouw gebrek aan kennis en wijsheid? Tig vragen van mij, naar jou toe, staan open, en nooit heb jij de moeite genomen deze netjes, correct en met wijsheid te responderen. De democratie kan alleen goed functioneren als ze steunt op een openbare mening van het volk, en jij, als burger, draagt daar nou niet bepaald een steentje aan bij. Maargoed, bekijk het van de goede kant. Een natie kan niet zonder een politiek-literaire elite, een mdeische elite, een journalistieke elite, en ook niet zonder een zwakbegaafde elite.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Anneke »

Wat weet een doorgaanse moslim nou van democratie? :neutral:

Laten we gelijk maar in het midden dat er elders op het forum tig vragen openstaan, vrij beantwoord te worden door welke 'moslim' dan ook. Daar ga jij ook weinig tot niet op in, dus verwijt Scarlatti het maar niet. Zij heeft meerdere malen gezegd dat zij hier is om te leren. Zij gedraagt zich niet als jou, ze pretendeert zich niet dat zij een alwetend mens is, verheven boven de rest (typisch moslim?) omdat zij wel journalistiek studeert. Nou chapeau meid, maar als je alleen maar in het rondte kunt verwijten kun je je maar beter bezig houden met het schrijven van columns. Maak jezelf daar maar nuttig.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Chaimae »

Ilona zegt:
Wat weet een doorgaanse moslim nou van democratie? :neutral:
Wat is dat voor een domme vraag? Een mens, die hunkert naar democratie, omdat die het nooit heeft gekend, weet doorgaans meer, en heeft de democratie in al zijn facetten meer lief, dan iemand die in een democratisch land geboren is. Dat hoor jij als Arameese te weten.
Laten we gelijk maar in het midden dat er elders op het forum tig vragen openstaan, vrij beantwoord te worden door welke 'moslim' dan ook. Daar ga jij ook weinig tot niet op in, dus verwijt Scarlatti het maar niet.
Mischien kan het geen kwaad om wat beter te lezen, want hier staat ons entente in het middelpunt. Alle 'vragen' van Scarlatti heb ik altijd netjes en keurig beantwoord, zij daarentegen niet. Of ben je soms stekeblind?

Dus, domme Scarlatti, beantwoord je mijn openstaande vragen in tal van topics? Durf je het debat aan, of ben je daar te stupide en blérend voor?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Scarlatti »

Chaimae schreef:Ilona zegt:
Wat weet een doorgaanse moslim nou van democratie? :neutral:
Wat is dat voor een domme vraag? Een mens, die hunkert naar democratie, omdat die het nooit heeft gekend, weet doorgaans meer, en heeft de democratie in al zijn facetten meer lief, dan iemand die in een democratisch land geboren is. Dat hoor jij als Arameese te weten.
Laten we gelijk maar in het midden dat er elders op het forum tig vragen openstaan, vrij beantwoord te worden door welke 'moslim' dan ook. Daar ga jij ook weinig tot niet op in, dus verwijt Scarlatti het maar niet.
Mischien kan het geen kwaad om wat beter te lezen, want hier staat ons entente in het middelpunt. Alle 'vragen' van Scarlatti heb ik altijd netjes en keurig beantwoord, zij daarentegen niet. Of ben je soms stekeblind?

Dus, domme Scarlatti, beantwoord je mijn openstaande vragen in tal van topics? Durf je het debat aan, of ben je daar te stupide en blérend voor?
De 'domheid' is kennelijk all yours.. zoals je maar blijft blèren om mijn aandacht..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Ariel »

Chaimae , nou is het wel genoeg geweest om Scarlatti voor dom , stupide en blérend en erger uit te schelden.
Dit gescheld moet stoppen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Anneke »

Ze blijft inderdaad bleren om aandacht Scar. Misschien is ze wel boos en reageert ze af op ons. Of is ze in elkaar geramd of uitgescholden.

Ik bedoel, mij dom noemen en vervolgens zelf zeggen dat moslims naar democratie hunkeren.. democratie om het te misbruiken om hun eigen idiotie (lees islam) hoogtij te laten vieren.
En naast begrijpend lezen zouden ze je op het HBO ook wel eens een oogmeting mogen laten ondergaan. Ik had het niet over de vragen van Scarlatti, maar over de vragen van de overige tientallen FFI leden die nog steeds wachten op veel onbeantwoorde vragen over islam. Dat wist je wel, of was je soms stekeblind?

Je wordt met de reactie achterlijker, je kan beter gewoon je mondje houden. Zoals het de islamitische vrouw betaamt.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door birdie »

Nou, soms vind ik mijn moeder ook weleens een k*twijf. En verfoei geregeld mijn broers en zuster. Ik denk dat zij mij ook weleens een ..... vinden, maar ja, meningen verschillen.
Ik vind dat daar niks mis mee is.
Ik leer van haar wijsheid, maar kan het ook helemaal niet eens met haar zijn.
Wat deze acteur heeft gedaan is ronduit smakeloos.. Ik heb daar geen woorden voor. Het is heel zwak om Geert zo te pakken. Maar laat hem maar, het kan en mag allemaal gelukkig in Nederland.
Ik heb alle respect voor mijn moeder, maar ik ga niet zover dat mijn moeder heilig is. Mijn moeder is een mens, geen halve afgod...
Het gekweel over moeders in de Islam is voor mij totaal niet herkenbaar.
Ook moeders zijn mensen die hun best doen. Maar het zijn geen godjes waarvoor je alles maar moet laten
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door H.Numan »

  • Waarom ga jij nooit de discussie aan?
  • Heeft het wat te maken met jouw gebrek aan kennis en wijsheid?
  • Tig vragen van mij, naar jou toe, staan open, en nooit heb jij de moeite genomen deze netjes, correct en met wijsheid te responderen.
  • De democratie kan alleen goed functioneren als ze steunt op een openbare mening van het volk, en jij, als burger, draagt daar nou niet bepaald een steentje aan bij.
  • Maargoed, bekijk het van de goede kant.
  • Een natie kan niet zonder een politiek-literaire, medische, journalistieke, en ook niet zonder een zwakbegaafde elite.
Een spiegel nodig, zwakkbegaafde Chaimea? :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jack Wouterse: 'Moeder Geert Wilders is een hoer'

Bericht door Scarlatti »

"quote birdie: Het gekweel over moeders in de Islam is voor mij totaal niet herkenbaar."

Precies Birdie, dat was precies mijn punt, haar 'gekweel' over hoe je 'moeders' zou moeten behandelen en vervolgens zo'n toon aanslaan tegen Ariel.. beetje in tegenstrijd met elkaar, maar dat had deze 'hoogbegaafde' niet in de gaten,(? of juist wel en wilt ze me er toe dwìngen een cursus in begrijpend lezen te geven? :P) net zo min als zij in de gaten wilt hebben dat ik met haar :turban: géén discussie aanga of aangaan zal.. :knorrie: redenen te over, zo is mij duidelijk geworden gedurende dit afgelopen jaar..

exact Numan, wat doe je dat toch altijd weer goed :D :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie