*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Nootjes en glas wijn bij de hand. :smile: Bloeddruk pillen mag ook, maar dan moet je de wijn laten staan.
Nieuwe reeks over toekomstige Nederlandse moslimleiders

IKON-televisie
zondag 29 maart 2009
Nederland 2 -23.40 - 24.04 uur

Nieuwe reeks!


Verlicht de geest

Verdiepend magazine over religie, kunst, cultuur en samenleving. LUX werpt licht op onvermoede zaken en gaat op zoek naar betekenis. Uw TomTom door het religieuze en culturele landschap van de Lage Landen.

Moslim Obamania

Change cannot wait till tomorrow. The time for change is now! Dit is niet Amerika maar LUX vanuit golfstaat Qatar. In navolging van Obama roepen jonge moslimleiders uit 76 landen op tot verandering en gaan ze in debat over hoe ze dat gaan aanpakken.

Op de conferentie Muslim Leaders of Tomorrow in Qatar ontstaat een nieuw islamitisch pr- offensief: straal een boodschap van vrede en tolerantie uit en laat de wereld zien hoe divers we zijn. Een poging om de negatieve beeldvorming te keren in een tijd waarin verandering en hoop het nieuwe credo zijn. Het woord is aan de nieuwe generatie!

LUX volgt toekomstige Nederlandse moslimleiders die uitverkoren zijn om de conferentie bij te wonen: opiniemaker Youssef Azghari, tv-persoonlijkheid Esmaa Alariachi, zangeres en muzikante Rajae el Mouhandiz en voorzitster van de Islamitische vrouwenorganisatie Al Nisa, Leyla Cakir.

Hoe werken de grote veranderingsidealen uit Qatar door in de polder? Wat willen zij veranderen in Nederland en hoe gaan ze dat aanpakken?

Juist omdat veel van hun denkbeelden haaks op elkaar staan, promoten ze de diversiteit binnen de Islam. Zo ziet Azghari, oud-columnist van Trouw, het als zijn persoonlijke jihad om moslims, niet alleen in eigen land maar overal ter wereld, meer vrijheid van denken te geven. Daarnaast pleit hij voor gelijke rechten, ook voor anders gelovigen en homoseksuelen.

Ook willen de jonge leiders Nederlanders laten zien hoe divers hun geloof beleefd wordt. De enorme verscheidenheid en veelkleurigheid aan moslims - van orthodox tot seculier islamitisch - op de conferentie in Qatar is daar een goed voorbeeld van.

Ze willen een open en kritisch intern debat stimuleren op weg naar verandering.
Nederland: Yes, we can!


Herhaling: zondag 5 april, 11.30 uur
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Een poging om de negatieve beeldvorming te keren in een tijd waarin verandering en hoop het nieuwe credo zijn.
Er komt een walm uit de beerput en er moet alles aan gedaan worden om te voorkomen dat het als stank ervaren wordt.
RTFM
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Als de 'tolerante en vredelievende moslims nou eens massaal de straat opgingen om hun 'niet zo tolerante en vredelievende medemoslims' onmiddellijk tot de orde te roepen en de terroristische moslims onder hen aangaf bij POLITIE, FBI, CIA e.d. dàn, misschien, héél misschien is er een kans tot eventuele samenleving met deze 'cult uurfiguren'
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Voor de Belgische kijkers onder ons NU op tv zender VITAYA sinds 14.25u Malcolm X tot 15.45u.. ik zie het net zelf pas en zat met ontzetting te kijken, gek toch hoe alles veranderd, hoe zou ik hier naar hebben zitten kijken, zeg, een paar jaar geleden :oops:

Grtz :knorrie:
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Hopelijk bal. Vanavond bij Pauw & Witteman:

Hans Jansen in debat met Tofik Dibi

- Camiel Eurlings: de spa gaat versneld de grond in.

- Arabist Hans Jansen over het gevaar van de islam.

- GroenLinks-Kamerlid Tofik Dibi gaat met hem in debat.


- Oud-rechter Wicher Wedzinga is ervan overtuigd dat hij een onschuldig man tot 12 jaar cel heeft veroordeeld.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Ik heb de uitzending gezien, en naar mijn idee kreeg Hans Jansen weer niet de gelegenheid om zijn verhaal goed te doen.
Ik vind Eurlings een leuk mannetje, maar hij had nu ( tijdens het debat met Dibi ) zijn mond moeten houden.
Ik ga zeker het nieuwe boek van Hans Jansen kopen.

Voor de liefhebber, hier kan je het voorwoord lezen.

http://pauwenwitteman.vara.nl/uploads/m ... strijd.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Hoe vonden jùllie deze uitzending? En dan doel ik vrnl op Hans Jansen en die tofik!

idd Camiel had nix moeten zeggen.. tsss duidelijk zich er niet in verdiept dan wat constateringen die zelfs een BLINDE had kunnen zien..

Ik persoonlijk heb me geërgerd aan die tofik dibi met zijn GERATEL en 'moslimpraatjes' maar ook vond ik het echt heel JAMMER dat er niet dichterbij opmerkingen zijn gemaakt door bijvoorbeeld Hans Jansen zèlf! Zoals bijv: Wat vind je dan tofik, van al die massale demonstraties van 'je mede moslims'? Of zijn dat ook allemaal 'geen echte moslims' of 'worden die ook door 'mensen als u' ertoe GEDREVEN!
mijn god, het aloude 'wij zijn het niet schuld moslim verhaal'
Wat van het gedans op straat bij 9/11? Wat van het MOETEN bewaken van mensen die islam ad kaak stellen?
de hoofddoekjes, ook een verloren gegane kans! Iedereen wéét inmiddels dat die hoofddoeken er zijn om de moslima's te vrijwaren vh verkrachten door hun moslimbroeders en dus worden de Europese vrouwen daardoor gebrandmerkt! Dus kom niet aan met je gewauwel over ja maar ze willen het zèlf! Net als al die 'zelfmoorden' die al die islamitische vrouwen moeten plegen als er weer eens iets is van te dicht bij een man gestaan of zelfs maar de brutaliteit hebben gehad NEE te zeggen tegen een gearrangeerd huwelijk!

Ik vond het eerlijk gezegd een beetje 'gemiste kansen' maar ik begrijp dat de tijd kòrt is maar tòch, daar moet je op voorbereid zijn en ik denk dat juist door de wetenschap die Hans Jansen hééft, het voor hem ook ms moeilijker te begrijpen is dat 'niet iederéén onderhand die wetenschap heeft' Wèl knap vind ik dat hij ronduit zei dat hij zich in het gesprek met Pim Fortuyn toen VERGIST heeft met zijn uitspraken over de islam en de moslim en dat Pim GELIJK had!
maar dat is voor 'een moslim' niet relevant, voor hen staat 'toegeven' gelijk aan ZWAKTE.. en de gevolgen daarvan zijn helaas overduidelijk in ONZE WERELD

ik denk daarom ook dat er daarom regelmatig een 'praatprogramma' zou moeten zijn waardoor je in de gelegenheid bent om op iets terug te komen, iets aan te vullen, dieper op door te kunnen gaan etc. etc.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Iraanse kindpredikanten bekijk de video!

Uitzendingen: 27 maart 2009 / Nederland 1
http://player.omroep.nl/?aflID=9160821& ... nd=0:14:40" onclick="window.open(this.href);return false;

Zullen we ze ook naar die idiote gristelijke regeringslieden van òns sturen?

Ze zijn een jaar of zes en ze begrijpen zelf nauwelijks wat ze zeggen, maar ze trekken volle moskeeën.
Kindpredikanten zijn razend populair in Iran. In het land waar Sjiitische geestelijken de macht hebben,
drillen veel ouders hun kinderen tot een soort religieuze spreekpoppen,
want er is grote vraag naar kinderen die de gelovigen in vervoering kunnen brengen.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Hans Jansen kwam niet uit de verf, en dat was jammer.

Lodewijk heeft een artikel geplaatst.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8202" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij refereert naar een artikel op onze site.
http://www.dutch.faithfreedom.org/artik ... visme.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor wie de uitzending gemist heeft....

http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-d ... &tx_ttnews" onclick="window.open(this.href);return false;[tt_news]=5884&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=8e91533a84
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:Iraanse kindpredikanten bekijk de video!

Uitzendingen: 27 maart 2009 / Nederland 1
http://player.omroep.nl/?aflID=9160821& ... nd=0:14:40" onclick="window.open(this.href);return false;

Zullen we ze ook naar die idiote gristelijke regeringslieden van òns sturen?

Ze zijn een jaar of zes en ze begrijpen zelf nauwelijks wat ze zeggen, maar ze trekken volle moskeeën.
Kindpredikanten zijn razend populair in Iran. In het land waar Sjiitische geestelijken de macht hebben,
drillen veel ouders hun kinderen tot een soort religieuze spreekpoppen,
want er is grote vraag naar kinderen die de gelovigen in vervoering kunnen brengen.
Dit is al een heel oude documentaire. Ik heb het al jaren geleden op internet gezien. Maar het is wel goed dat ze hem nu uitgezonden hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

ja dat vond ik ook Ariel, ik kende m ook al dankzij FFI natuurlijk! Maar.. je zòu haaaast zeggen heeee goed teken dat 'ze' t beginnen uit te zenden..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Gelezen op hoeiboei.

http://hoeiboei.blogspot.com/2009/03/ha ... bi_28.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer geachte Mevrouw Annemiek Kortlang [Vara]: Hierbij zoals gevraagd mijn blog-opmerkingen naar aanleiding van P&W vrijdagavond. Met vriendelijke groet, HansJansen

De belangrijkste vraag achteraf lijkt me: Zijn er ook moskeeën waar de prettige opvattingen van Tofiq Tibi vanaf de kansel gepredikt worden? Zo nee: toch zijn er heel erg veel moskeeen. Wat wordt er daar dan gepredikt?

Welke dingen gebeuren er nu in Nederland op grond van wat mannen met baarden in moskeeën in binnen- en buitenland beweren? Het is dieptreurig dat ik geen antwoord wist te geven op die vraag. De brutaliteit van zo'n vraag is dan ook adembenemend.

Maar daar gaan we: de veiligheidscontroles op vliegvelden, de bewaking van Wilders, het proces tegen de cartoonist Nekschot, de apartheidsloketten in de gemeente Utrecht, de moord op Theo van Gogh, de verdrijving uit Nederland van Ayaan Hirsi Ali, de problemen rond genitale verminking van meisjes, het schofferen van homo's op straat, antisemitisme in het openbaar, willekeurige uitschelden voor hoer, weigering van studenten tandheelkunde hygiënische maatregelen te nemen (korte mouwen), vrouwen die niet door een mannelijke arts of hulpverlener kunnen worden geholpen, eremoorden, de zouteloosheid van het Nederlandse cabaret dat het niet over de islam wil hebben, de zelfcensuur op de opiniepagina's.

Helaas zullen reageerders nog wel iets aan de lijst weten toe te voegen. Ik viel stil toen het kamerlid van GroenLinks deze vraag stelde. Dat wijst op twee dingen die ik allebei onprettig vind. Dit soort zaken zijn bij de Tweedekamerfractie van GroenLinks dus kennelijk onbekend; en ik begin mijn soepelheid in het debat te verliezen.

Het korancitaat met 'rotbeesten' is 8:55, sharr ad-dawaabbi inda-llaahi lladhiina kafaruu.
Dat neemt allemaal niet weg dat het net verschenen prachtboek Eindstrijd er wezen mag, en verstandige weloverwogen goedgeschreven bijdragen levert aan het debat.

Strijd de goede strijd, HansJansen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Ik heb de uitzending gezien, en naar mijn idee kreeg Hans Jansen weer niet de gelegenheid om zijn verhaal goed te doen.
Ik vind Eurlings een leuk mannetje, maar hij had nu ( tijdens het debat met Dibi ) zijn mond moeten houden.
Ik ga zeker het nieuwe boek van Hans Jansen kopen.

Voor de liefhebber, hier kan je het voorwoord lezen.

http://pauwenwitteman.vara.nl/uploads/m ... strijd.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Pas nu ik dit voorwoord heb gelezen begrijp ik wat Hans Jansen gisteravond allemaal precies zat te brabbelen.

Hij had het op een gegeven moment over een tandarts en dat kon ik niet plaatsen. Het blijkt dat Jansen de tandarts als een een goed voorbeeld ziet van de door en in het Westen ontwikkelde wetenschap en dat het fenomeeen tandarts nooit bestaan zou hebben als het aan de islam had gelegen. ("Alleen al de prestaties van de tandheelkunde zouden buitenstaanders ervan hebben moeten overtuigen dat het Westen verreweg superieur is.")

Het opreden van Jansen vond ik teleurstellend.
Hij zat volgens mij toch meer met het idee in zijn hoofd dat hij zijn boek moest promoten dan dat hij a) Fitna moest duiden en b) Tofik Dibi van repliek moest dienen, en vooral c) de islam moest ontmaskeren als de ideologie die niet rust tot de wereldheerschappij een feit is (en daar gaat zijn boek toch over: "De Eindstrijd, een finale clash tussen het liberale Westen en een traditionele islam.")

Natuurlijk moest de discussie vwb Fitna gaan over de inhoud en niet over de de reacties vanuit de moslimwereld die nogal meevielen.

Natuurlijk had Jansen Tofik Dibi moeten pakken op zijn uitspraak dat een vers gezien moest worden in de context van de tijd.
Hij had moeten vragen of er soms een houdbaarheidsdatum in de koran gestempeld zit..
Hij had moeten vragen, toen Dibi zei dat hij dit vers niet letterlijk nam, of Wilders dan niet gelijk had met de stelling dat de helft van de koran er uit gescheurd moet worden..
Hij had erop moeten wijzen dat op dit moment niemand met een bijbelvers in de hand een christelijk equivalent van de jihad in praktijk brengt..
Hij had moeten vragen waarom alleen moslims radicaliseren als er op de minder prettige kanten van hun religie wordt gewezen..
..and so on.
Al die argumenten (en nog een aantal) die hier op het forum al op meerdere plaatsen door meerdere posters neergezet zijn had Hans Jansen paraat moeten hebben.

Dat je een korantekst in het arabisch uit je hoofd kent is leuk maar dat maakt geen indruk op de televisiekijker (op de tafelgenoten overigens ook niet) en de armen in wanhoop ten hemel heffen over de drogredeneringen van je discussiepartner helpt al helemaal niet.

En hij had even tussen door aan Eurlings moeten vragen (toen Eurlings zei dat Wilders op sommige punten wel gelijk had) waarom die opvatting dan nergens tot regeringsbeleid is gemaakt..

Dat is makkelijk gezegd. Hans Jansen zat daar en ik niet. En wat er in huize naar boven vanuit de bank naar het tv-toestel wordt geroepen beïnvloedt de discussie niet.

Maar voorlopig is het islamdebat geen stap verder gekomen. Integendeel.

Islam tegen 'het verzet': 1-0
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52149
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Hier link naar P&W het begint ongeveer halverwege
http://player.omroep.nl/?aflID=9160830
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Het filmpje van de Iraanse kindpredikanten staat nu ook op youtube.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

20.55 NED 2 Insjallah: Als God het wil:

Programma waarin jongeren vertellen waarom ze kiezen voor de islam
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

Gedurende het aanschouwen van deze programma kreeg ik last van kromme tenen. Mijn ouders die constant de loftrompet staken over de dames in hijaab. Hoe geweldig ze wel niet zijn. Alsof dames zonder hijaab minder prijswaardig zijn? Ik ben een beetje naar. Mischien even een wijntje achterover slaan?

Wanneer wordt er nou een wetsvoorstel ingediend, die het verbieden van vodjes in openbare functies en scholen behelst. Wie neemt het voortouw?
Laatst gewijzigd door Chaimae op di mar 31, 2009 1:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Ik heb er acute kotsneigingen aan overgehouden en zal dus niet meer naar zulke flutprogramma's kijken! barf:
Waar is dat braakicoon? :sly:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

SDX,

Mijn ouders staken steeds de loftrompet over deze doekjes, alsof ik, zonder doekje, inferieur ben aan hen? Weet je hoe dat voelt? En telkens wanneer ik mijn ongenoegen liet blijken over de hoofddoek, en deze boodschap met verve en overtuigingskracht bleef uitdragen werd ik afgezet als dweper van Wilders.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:SDX,

Mijn ouders staken steeds de loftrompet over deze doekjes, alsof ik, zonder doekje, inferieur ben aan hen? Weet je hoe dat voelt? En telkens wanneer ik mijn ongenoegen liet blijken over de hoofddoek, en deze boodschap met verve en overtuigingskracht bleef uitdragen werd ik afgezet als dweper van Wilders.
Probeer je ouders uit te leggen dat deze dames gewoon mislukte nonnetjes zijn.

De kloosters zijn uit de mode geraakt, maar het verlangen naar de klederdracht is nog springlevend.
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

Dat is paarlen voor de zwijnen gooien, naar boven.

Ik heb tal van discussies gevoerd met moslims, op de meest vreemde plekken, en met de meest onbekende moslims, en ze hadden bijna allemaal één ding gemeen. Ze bleven volharden in de overtuiging dat de hijaab fungeert als bescherming voor de vrouw, en dat daar niet over te tornen valt. Ze zien de hijaab als een bakermat voor de vrijheid. Als ik stel dat de islam teveel universele pretenties heeft worden ze hysterisch. Als het ze te heet onder de voeten wordt druipen ze af. In de talloze discussies die ik gevoerd heb, zaten er maar twee moslims tussen die me uiteindelijk, na veel aarzelen en met het schaamrood op de kaken in het gelijk stelden. Chapeau, meisje en jongen! (voor het geval jullie dit lezen) Ik kreeg altijd te maken met de standaardverweren. De enige geldige reden die ik kan aandragen waarom moslima's mij niet in het gelijk durven te stellen wat de hijaab betreft, is omdat het haaks staat op de islam.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Wat vonden jùllie ervan?
Ik kreeg een beetje het idee 'vdat mannenpraatgroepje dat 'juist door de aandacht die 'wij' eraan gaven, wij HEN op een idee gebracht hebben zich in de koran te gaan verdiepen..barf: en die 'dames' idem dito barf: je zult ze maar als dòchters hebben en die hoe heet die gek alweer, die omgeturnde nederlander/imam jef of zo met zijn reisjes naar Engeland en een nieuwe vrouw èn kindje uiteraard alweer... gossie wààr halen ze de info vandaan over elkaar?? Hij 'studeert' nog steeds... werkt ie ook of krijgt ie alleen geld voor zijn 'jarenlange interviews' met steeeeeds weer dezelfde vragen over geweld aanslagen etc. ... vreemd dat ik DAAR nou nix over hoorde van hùn kant uit hoe ZIJ daar tegenover staan/stonden... wèl steeds vdie vage opmerkingen 'dat zij wel die kànt opgedùwd wèrden! en neeee vooràl niet in de slachtofferrol... en dan die ene hahaha ' die NIET in NL wil blijven wonen!!! nee vooral niet doen, ga maar gauw in een dergelijk land wonen, word je iig niet nagekeken doordat je in lappen gehuld over straat loopt.. ga maar gauw...

arme ouders en oooo wat zal ik blij zijn als dit 'straatbeeld' verdwijnt hier,
ieder zijn meug :evil: ik hoop dat al die lui fijn nr dìe landen gaan waar geen hònd nog naar ze omkijken zal. Hoewel... als die honden dat doen zijn t nog de enige wezens waar ze nog wat aandacht van zouden krijgen... ondanks die doeken..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Eerlijk gezegd vind ik dat er veel te veel aandacht aan besteed wordt - aan die bende achterlijke sukkels - gewoon negeren en hard uitlachen :knorrie:

@ Chaimae; draagt jouw moeder zelf ook een hoofddoek? Verplichten ze jou er 1 te dragen? Zoniet, gewoon negeren en doorgaan met je eigen leven!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Ik heb het programma gemist.
Ik kijk nu.

http://player.omroep.nl/?aflID=9213453" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

In deze documentaire is Islam niet belicht. Het Nederlandse volk heeft even mogen likkken aan het suiker laagje van Islam. maar het vergif in de pit werdt niet getoond.
Deze moslims voelen zich weer slachtoffer. Het is weer de boze buiten wereld die ze niet begrijpt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie