*** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Bloodgod »

Ik heb het 23 minuten volgehouden, al die praatjes brengen echt geen gezelligheid in de huiskamer.
Toen die lamzak begon te spuien dat hij een fundamentalist is en dat iedere moslim dat zou moeten doen, was bij mij de maat vol.
Daar zit mijn vijand, in mijn land, tussen mijn rivieren. Ik heb een diepe weerzinwekkende afkeer van die schijtlappen!!!
BAH KOTS ROTTE ONDANKBARE SMERIGE VUILBEKKEN, wanneer komt toch dat ieniemienie kleine seintje dat wij hier zo hard nodig hebben.
:swordfight: :bash: :boxing: :whip: worthy: :whip: :swordfight: :reaper: :bash: :boxing: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk:
Laatst gewijzigd door Bloodgod op di mar 31, 2009 1:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Toch ben ik bang dat veel mensen voor deze mooie praatjes vallen Bloodgod . Het zou mij niet verbazen als dit programma weer nieuwe moslims oplevert.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

Ik heb het nog niet bekeken maar las wel een commentaar van Jan Flier op Stan de Jong's Journaal blog.
http://www.standejong.nl/2009/03/31/lin ... apotmaken/
Ik citeer (met dank) :
vanavond gekeken naar Tegenlicht van de VPRO over het salafisme en of de islam een bedreiging is voor Nederland. Dit programma voldoet geheel aan het door van Houten beschreven fenomeen. in de inleiding op de website van Tegenlicht staat oa het volgende: “Ze keren zich af van het lege materialisme…”?!
“…een krachtige en zelfbewuste ontwikkeling, die niet meer uit Nederland is weg te denken…” Dit zijn uitspraken over de fanatieke moslims jongens met baarden en evenzo fanatieke moslimvrouwen die in Tegenlicht aan het woord kwamen.
De maker, Hans Otten, heeft deze documentaire gemaakt vanuit het idee dat de Westerse wereld op z’n laatste benen loopt en dat deze islamitische jongens en meisjes ons komen redden. Geheel volgens de stelling van Van Houten niet uit liefde voor de medemens maar uit haat voor die superieure westerse samenleving die eigenlijk vernietigd moet worden. De VPRO wordt beheerst door een fanatiek anti-amerikanisme en wil niet zien dat de islam geen religie is, maar een allesomvattende politiek/economische ideologie.
De documentaire toont de mentaliteit van de maker: deze Staat Nederland zoals wij die kennen en waarderen zal vernietigd moeten worden. Dank van Houten voor je analyse die voor mij op het juiste moment komt, omdat ik van woede niet kan slapen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

SDX,

Jaa, maar ik ben nimmer aangemoedigd een doek op mijn kop te zetten. En bovendien, geen haar op mijn hoofd die er ooit aan zal denken me er aan te wagen. Want, waar dient zo een doekje in facto nou voor? Er is geen moslim, in de discussies die ik met hen bekleed heb, die daar tot dusver een antwoord op heeft kunnen geven. Afgelopen zomer heb ik doorgebracht in een moskee in Marokko, met de opzet om zo even te peilen hoe men in Marokko over de islam, maar vooral over de islamitische bedekking denkt. De conclusies en repercussies op mijn weerwoorden bespaar ik je voor het gemak. Blij word je niet als ik de beerput opentrek.

Twee nichten van mijn zijn gekleed in zwarte burqa's, en daar wil ik het dit jaar met hen over hebben.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Ik lees op Allochtoneweblog ( waar ze dit een prachtige documentaire noemen , en waar duidelijk wordt dat het om een krachtige en zelfbewuste ontwikkeling gaat die niet meer uit Nederland weg te denken is ) dat Annieke Kranenberg en Janny Groen (de Volkskrant) meegewerkt hebben aan deze reportage.


Regie en research: Hans Otten
In samenwerking met: Annieke Kranenberg en Janny Groen (de Volkskrant)
Interview vrouwen: Shailoh Phillips
Productie: Nellie Kamer
Eindredactie: Jos de Putter/Henneke Hagen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

Het is een voortreffelijke idee, om een debat op touw te zetten, dat dan op Nederlandse televisie wordt uitgezonden. Je zet wat doekjes aan de rechterkant, en wat moslima's die ageren tegen de islamitische bedekking aan de linkerkant neer. Links is het laantje van de Sheitan, vandaar. En, de avond kan beginnen! Een discussie die zeer zeker verzandt in een zeer verhittende discussie en wellicht scheldende doekjes. Men mag voor de verandering wel eens de schijnwerpers op de moslima's werpen, die zonder ruggespraak, tegen de hijaab chargeren. Er mag ook wel meer aandacht komen naar dat soort moslima's, hun beweeggronden en bevindingen. Is daar bereidwilligheid voor?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Chaimae schreef:SDX,

Jaa, maar ik ben nimmer aangemoedigd een doek op mijn kop te zetten. En bovendien, geen haar op mijn hoofd die dat er ooit aan zal denken me er aan te wagen.

Goed, houwe zo!
Want, waar dient zo een doekje in facto nou voor?
Jeuk, roos, haaruitval, eczeem, luizen, vlooien, irritatie (bij jezelf en anderen) etc etc...
Er is geen moslim, in de discussies die ik met hen bekleed heb ben aangegaan, die daar tot dusver een antwoord op heeft kunnen geven. Afgelopen zomer heb ik doorgebracht in een moskee in Marokko, met de opzet om zo even te peilen hoe men in Marokko over de islam, maar vooral over de islamitische bedekking denkt. De conclusies en repercussies op mijn weerwoorden bespaar ik je voor het gemak. Blij word je niet als ik de beerput opentrek.
Blij was ik al niet, want in ONS Europa mogen we dagelijks meesnuiven van de walm die uit de 'beerput' (islam) opstijgt!
Ik was trouwens in januari in Casablanca...tenhemelschreiende toestanden daar, en ik die dacht dat Casablanca een moderne metropool was.
Twee nichten van mijn zijn gekleed in zwarte burqa's, en daar wil ik het dit jaar met hen over hebben.
Gewoon buitenzetten als het huisvuil opgehaald wordt.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Ariel schreef:Ik lees op Allochtoneweblog ( waar ze dit een prachtige documentaire noemen , en waar duidelijk wordt dat het om een krachtige en zelfbewuste ontwikkeling gaat die niet meer uit Nederland weg te denken is ) dat Annieke Kranenberg en Janny Groen (de Volkskrant) meegewerkt hebben aan deze reportage.


Regie en research: Hans Otten
In samenwerking met: Annieke Kranenberg en Janny Groen (de Volkskrant)
Interview vrouwen: Shailoh Phillips
Productie: Nellie Kamer
Eindredactie: Jos de Putter/Henneke Hagen
Nee, wegdenken kunnen we ze zeker niet, daar zijn andere maatregelen voor nodig! :mad:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Chaimae schreef:Het is een voortreffelijke idee, om een debat op touw te zetten, dat dan op Nederlandse televisie wordt uitgezonden. Je zet wat doekjes aan de rechterkant, en wat moslima's die ageren tegen de islamitische bedekking aan de linkerkant neer. Links is het laantje van de Sheitan, vandaar. En, de avond kan beginnen! Een discussie die zeer zeker verzandt in een zeer verhittende discussie en wellicht scheldende doekjes. Men mag voor de verandering wel eens de schijnwerpers op de moslima's werpen, die zonder ruggespraak, tegen de hijaab chargeren. Er mag ook wel meer aandacht komen naar dat soort moslima's, hun beweeggronden en bevindingen. Is daar bereidwilligheid voor?
Not likely!
Of jij zou zo'n 'anti-hoofddoeken-brigade moeten opzetten.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:Het is een voortreffelijke idee, om een debat op touw te zetten, dat dan op Nederlandse televisie wordt uitgezonden. Je zet wat doekjes aan de rechterkant, en wat moslima's die ageren tegen de islamitische bedekking aan de linkerkant neer. Links is het laantje van de Sheitan, vandaar. En, de avond kan beginnen! Een discussie die zeer zeker verzandt in een zeer verhittende discussie en wellicht scheldende doekjes. Men mag voor de verandering wel eens de schijnwerpers op de moslima's werpen, die zonder ruggespraak, tegen de hijaab chargeren. Er mag ook wel meer aandacht komen naar dat soort moslima's, hun beweeggronden en bevindingen. Is daar bereidwilligheid voor?
Nadeel is, dat het dan over een - naar mijn mening - vrij onnozele kwestie zal gaan: de klederdracht. En niet over het onderliggende probleem: de islam.

20, 30 jaar geleden haalde de doorsnee Nederlander z'n schouders op over de hoofddoekjesdracht.
Pas toen de islam zich aggressiever ging opstellen en met een eindeloze eisenstroom kwam, veranderde de kijk op de hoofddoekdraagsters..

Maar het is het proberen waard: verzamel een dozijn 'dienstweigeraarsters' en neem contact op met Annieke Kranenberg en Janny Groen, of met Rondom Tien, het tv-programma..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Dat kan dan een heel interessante discussie worden. Ik hoop alleen dat er een omroep is die zo’n discussie aandurft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Nou SDX, weet je dat ik t zelfde hoe meer en meer denk... wel optreden mèt 'harde' hand maar zo min mogelijk pers aandacht en welke aandacht in t openbaar aan besteden meer? Wat die knaap zei ook, 'dat ze juist door al die pers aandacht en vh publiek er naar zijn gaan kijken want vooor die tijd zouden ze geen koran ingekeken hebben'...
wat zou er van waar zijn? wat zou er door die eeuwige slachtoffermentaliteit zijn ingegeven?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Jup Scarlatti, wat jij en ik denken is niet PoCo en mag niet hardop gezegd worden, de Inetgestapo leest mee, we moeten steeds maar weer horen dat ze nu eenmaal hier zijn en ook zullen blijven, dat ze niet meer weg te denken zijn, dat het een historisch feit is blablabla...
Het wordt ons steeds maar weer door de strot geduwd...
We hebben ze meerdere malen uit Europa geflikkerd, als dat toen kon...kan dat makkelijk nog 1 X en nog 1 X en nog 1 X, net zo vaak als het nodig is, is't niet goedschiks, dan maar kwaadschiks...maar, dat mág niet, zo gaan wij niet met elkaar om hoor, wij zijn beschááfd, wij moeten respect hebben, wij zijn tolerant ... tót de stoppen écht doorslaan!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

SDX schreef:Jup Scarlatti, wat jij en ik denken is niet PoCo en mag niet hardop gezegd worden, de Inetgestapo leest mee, we moeten steeds maar weer horen dat ze nu eenmaal hier zijn en ook zullen blijven, dat ze niet meer weg te denken zijn, dat het een historisch feit is blablabla...
Het wordt ons steeds maar weer door de strot geduwd...
We hebben ze meerdere malen uit Europa geflikkerd, als dat toen kon...kan dat makkelijk nog 1 X en nog 1 X en nog 1 X, net zo vaak als het nodig is, is't niet goedschiks, dan maar kwaadschiks...maar, dat mág niet, zo gaan wij niet met elkaar om hoor, wij zijn beschááfd, wij moeten respect hebben, wij zijn tolerant ... tót de stoppen écht doorslaan!
idd tòt de stoppen doorslaan.. op mijn blote knietjes 'bid' ik daarom dat het maar niet te lang meer hoeft te duren, ik wil wel weer eens 'leuk' leven :shock: nog 33 dagen dan is er iig weeeeer een nieuw leven op deze wereld.. ik houd mijn hart vast :turban: en of t een meisje of een jongetje zal zijn is vor beiden even gevaarlijk.... ms maar huidige kabinet voor de Internationale Rechtbank in Den Haag roepen.. wegens moord op afroep.. opzettelijk wegkijken van GEVAREN voor de bevolking.. medeplichtigheid aan.. ja aan wat niet hè?!!
de nieuwste Duitse fitna vandaag gezien? 'gezelligheid' kent geen tijd... :? Ik zie net Verhaagen weer oh'en op tv.. gòd wat zal die man zich belangrijk voelen, allemaal een grote broek aan en ooohh 'wat zijn we goed bezig!' :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Mahalingam »

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 01#p168283
In deze message had Stan de Jong het over een VPRO programma dat hem beroerde.
Ik heb de link gevonden bij uitzending gemist.
Zet je schrap, want hier is die:
http://player.omroep.nl/?aflID=9213453& ... tvopjepc.n
En dit is de bijgaande tekst:
Tegenlicht: Insjallah; als God het wil
Hoe luider de roep dat moslims in Nederland moeten kiezen tussen de westerse waarden en de islam, hoe krachtiger het islamitische bewustzijn zich lijkt te ontwikkelen. Er is inmiddels een islamitische zuil in Nederland aan het ontstaan met scholingsbijeenkomsten, lezingen, internetsites, boekhandels en kledingzaken. Vooral door de aanslagen van 9/11 en de gebeurtenissen daarna zijn veel moslims gaan nadenken over wat de islam in hun leven betekent. Veel jonge moslims keren terug naar de oorspronkelijke bronnen van het geloof en nemen de Koran en de overleveringen van de profeet als leidraad voor hun leven. Dit fundamentalisme of salafisme wordt wel als een broedplaats voor radicalisering gezien en als een probleem voor de integratie in Nederland. Maar is dat ook zo? Jongeren komen zelf aan het woord en we krijgen een inkijk in hun dagelijks leven. Hoe staan ze in de Nederlandse maatschappij en waarom kiezen ze zo bewust voor baard, hoofdsluier en vijf keer bidden per dag? Waarom schudden ze liever niet de hand en hoe weten ze leerstellingen van 1400 jaar geleden zo schijnbaar moeiteloos in hun dagelijks leven en werk te integreren? Ze keren zich af van het lege materialisme en zien hun leven in de aanbidding van Allah. We ontmoeten twee jonge Nederlandse vrouwen die voor deze zuivere islam gekozen hebben en volgen de 'radicale jongerenprediker' Abdul-Jabbar van de Ven in zijn onvermoeibare verspreiding van het geloof. Duidelijk wordt dat het om een krachtige en zelfbewuste ontwikkeling gaat die niet meer uit Nederland is weg te denken. Regie: Hans Otten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

Heeft er hier gisterenavond nog iemand die film gezien over 4 van origine islamitische Britse jongens? Ned 2 rond 11.00 pm? Die in Guantanamo Bay terecht zijn gekomen? Ik hoop maar van wel want daar wil ik graag over van gedachten wisselen.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Nee, ik heb gister naar die film van dat varkentje gekeken, en dat was 1000 X mooier dan iets over :turban: :censored: :knorrie:
Afbeelding heartbeat: :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Scarlatti »

ja dat lijkt mij ook wel, het ziet er al zooo LIEF uit, leuke naam trouwens ook, Charlotte.. heb die ook aan mijn dochter doorgegeven als 'eventuele naam voor de nieuweling'.. :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:Heeft er hier gisterenavond nog iemand die film gezien over 4 van origine islamitische Britse jongens? Ned 2 rond 11.00 pm? Die in Guantanamo Bay terecht zijn gekomen? Ik hoop maar van wel want daar wil ik graag over van gedachten wisselen.
Ik heb het jammer genoeg niet gezien, maar ik ga het programma opzoeken in uitzendig gemist.
Je hoort nog van me.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Scarlatti schreef:ja dat lijkt mij ook wel, het ziet er al zooo LIEF uit, leuke naam trouwens ook, Charlotte.. heb die ook aan mijn dochter doorgegeven als 'eventuele naam voor de nieuweling'.. :wink:
Dat varkentje heet 'Wilbur', de spin heet 'Charlotte' :cool:
Maar vind het toch een mooie naam :)
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:
Chaimae schreef:Het is een voortreffelijke idee, om een debat op touw te zetten, dat dan op Nederlandse televisie wordt uitgezonden. Je zet wat doekjes aan de rechterkant, en wat moslima's die ageren tegen de islamitische bedekking aan de linkerkant neer. Links is het laantje van de Sheitan, vandaar. En, de avond kan beginnen! Een discussie die zeer zeker verzandt in een zeer verhittende discussie en wellicht scheldende doekjes. Men mag voor de verandering wel eens de schijnwerpers op de moslima's werpen, die zonder ruggespraak, tegen de hijaab chargeren. Er mag ook wel meer aandacht komen naar dat soort moslima's, hun beweeggronden en bevindingen. Is daar bereidwilligheid voor?
Not likely!
Of jij zou zo'n 'anti-hoofddoeken-brigade moeten opzetten.
Het gaat om het marktaandeel; als deze er is, waarom zou zoiets dan niet op touw kunnen worden gezet? Ik ben bereid, mocht iemand het voortouw nemen, deel te nemen aan de discussie, en zelfs namens het linkerkamp te pleiten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Hoe bedoel je Chaimae...het 'marktaandeel'...bedoel je of er behoefte is aan zo'n debat? Soms he, gebruik jij woorden die totaal niet betekenen wat je eigenlijk bedoelt...that's confusing :question: gelukkig ben ik 'multilinguistisch' :razz: (lol)

maar...naar boven had al een reply gegeven en eigenlijk heeft hij overschot aan gelijk:
Nadeel is, dat het dan over een - naar mijn mening - vrij onnozele kwestie zal gaan: de klederdracht. En niet over het onderliggende probleem: de islam.

20, 30 jaar geleden haalde de doorsnee Nederlander z'n schouders op over de hoofddoekjesdracht.
Pas toen de islam zich aggressiever ging opstellen en met een eindeloze eisenstroom kwam, veranderde de kijk op de hoofddoekdraagsters..

Maar het is het proberen waard: verzamel een dozijn 'dienstweigeraarsters' en neem contact op met Annieke Kranenberg en Janny Groen, of met Rondom Tien, het tv-programma..
Je kan het in elk geval proberen...en uitvinden of er ..euh...'marktaandeel' :rongue: (no offence dear) voor is.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

Marktaandeel? Dat is niks anders dan het aantal mensen dat naar een bepaald programma of zender heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totale kijkerspubliek. Het is een belangrijke resultaattype (samen met kijkdichtheid, programmabereik, zenderbereik, inheritance+50 en de fractie) van het SKO. Mischien moet jij eerst maar opzoeken wat het begrip (in medialandschap) betekent, alvorens mij de les te lezen. ;) No offence my dear.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door SDX »

Een marktaandeel is een aandeel in de totale omzet van een product...nu...wat heeft dat te maken met een 'hoofddoekjesbrigade'? my dear :razz:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: *** Er is geen bal op de TV! post hier je tips ***

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Een marktaandeel is een aandeel in de totale omzet van een product...nu...wat heeft dat te maken met een 'hoofddoekjesbrigade'? my dear :razz:

Lees mijn bericht nog eens. Begrijpend lezen is geen koud kunstje voor jou, he? Een marktaandeel is niks anders dan het aantal mensen dat naar een bepaald programma of zender heeft gekeken, uitgedrukt in een percentage van het totale kijkerspubliek. In medialandschap heeft dit een andere betekenis, en speelt dit een cruciale rol bij het wel of niet uitzenden, of op touw zetten van een programma. In dit geval een debat tussen twee islamitische kampen, wat de hijaab betreft. Dus, wat lees je me nou de les? Ga nou niet balken, als je slechts de periferie van het woordje kent.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie