Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Ariel »

Voor degene die nog naar bed moeten heb ik nog even een avond overdenking van onze geliefde Sheikh Fawaz Jneid , en voor wie dit leest als men uit bed komt... een zondag preek kan geen kwaad. :smile:

Afbeelding
"Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Vaak krijgt een moslima, wanneer zij weigert afstand te doen van haar Islamitische beginselen en zich niet inlaat met zaken die haaks staan op haar geloof, te horen dat zij in Nederland woont. Dit gegeven is haar uiteraard niet ontgaan en zij weet als geen ander waar Nederland voor staat. Het land dat vrijheid, mensenrechten en tolerantie hoog in het vaandel heeft.

Sinds wanneer kan een moslima in Nederland niet meer zoals eenieder een beroep doen op de rechten van de mens om haar eigen kledingdracht te bepalen? Is het een schande als een vrouw waakt over haar kuisheid? Heeft de vrouw geen recht op het behouden van haar vrouwelijkheid die het beste tot uitdrukking komt in haar schaamte? Er moet toch in Nederland nog ruimte zijn voor ethiek en zindelijkheid? Het kan toch niet zijn dat onder vrijheid alleen zaken worden verstaan zoals perversiteit en naaktheid?

Beste moslima, tooi je in de kledij van schaamte, want schaamte is een onderdeel van het geloof. Laat je door niemand wijsmaken dat jouw reinheid een schaduw van schande is. Het is juist een blijk van eerbaarheid. Jouw Hidjaab is geen teken van onderdrukking, maar het embleem van beschaving en vooruitgang. ( Ik...hihihih.... :) )

Beste moslima, wees in jouw volharding als onverwoestbare bergen. Wees in jouw verhevenheid als hoogdrijvende wolken. Laat je niet ontmoedigen door de blokkades die zich in jouw weg opwerpen en ga het leven tegemoet met een brede glimlach en een hart dat doordrongen is van de Islamitische normen en waarden. Want jij bent per slot van rekening een moslima. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“En voorzeker, Wij weten dat jouw borst benauwd raakt vanwege datgene wat zij zeggen. Verheerlijk daarom jouw Heer met een lofprijzing en behoor tot hen die zich neerknielen. En aanbid jouw Heer, totdat het zekere (de dood) tot jou komt.”
(Soerat al-Hidjr: 97-99)

Sheikh Fawaz Jneid
5 april 2009
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/n ... hp?id=1436" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Siger
Berichten: 136
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 9:53 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Siger »

Ariel schreef:Voor degene die nog naar bed moeten heb ik nog even een avond overdenking van onze geliefde Sheikh Fawaz Jneid , en voor wie dit leest als men uit bed komt... een zondag preek kan geen kwaad. :smile:
Sinds wanneer kan een moslima in Nederland niet meer zoals eenieder een beroep doen op de rechten van de mens om haar eigen kledingdracht te bepalen?

Sheikh Fawaz Jneid
5 april 2009
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/n ... hp?id=1436" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik lees toevallig op de "gematigde" site islamcity.nl:
Mijn vraag is als volgt:
Mijn vrouw heeft haar hoofddoek afgedaan, en nu heb ik daar heel veel moeite mee.
Als gevolg hiervan is mijn gedrag soms tot aan het kinderachtige toe, wat leidt tussen ruzie in mijn huwelijk. [...]

Antwoord
Moge Allah, de Verhevene, je belonen voor je oprechtheid, en Moge Allah, de Verhevene, je vrouw haar hijaab weer doen dragen insha-Allah.
Het is noodzakelijk dat je vrouw haar hoofddoek draagt, sterker nog, het is haar plicht jouw wens hierin te gehoorzamen.
(http://www.islamcity.nl/islam/huwelijk/ ... edaan.html)
Wat is hier aan de hand? Leugenachtige communicatie of een bende ongeregeld die het zelf niet meer weet?
"The degree of one's emotions varies inversely with one's knowledge of the facts: the less you know the hotter you get." [Bertrand Russell]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Ariel »

Siger schreef: Wat is hier aan de hand? Leugenachtige communicatie of een bende ongeregeld die het zelf niet meer weet?
Nee, geen leugenachtige communicatie of een bende ongeregeld die het zelf niet meer weet Siger.
Dit is Islam.
Een vrouw behoort haar man te gehoorzamen., maar eerst behoort een vrouw Allah en Mohammed te gehoorzamen. En Mohammed heeft in de hadith gezegd dat vrouwen bedekt moeten zijn.
Het publiek van Sheikh Fawaz weet dit, en wat Fawaz doet bij deze vrouwen, is ze even een hart onder de riem steken. Ze nog een beetje opstoken. Hij geeft ze een virtuele knuffel om het zomaar te zeggen. "Goed zo" zegt Fawaz. " Jullie zijn perfecte vrouwen. Laat de kafir je niet onder de duim krijgen, en laat ze een poepje ruiken."
De meeste vrouwen die Sheikh Fawaz volgen, dragen allemaal een hoofddoek , en meestal zelfs een sluier, dus doen ze dit “vrijwillig”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Siger
Berichten: 136
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 9:53 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Siger »

De grote vraag is hoeveel hem volgen. Hier een fotootje van een Vlaamse moslima van Turkse afkomst, Hadise Acikgoz, die onlangs in een interview met Humo verklaarde dat Allah het belangrijkste was in haar leven. Ze vertegenwoordgt Turkije op het Eurovisie Songfestival. Hoe past dit in het geheel? Een witte raaf, of de doorsnee moslima die wat minder religieuze drukte maakt?
Afbeelding
"The degree of one's emotions varies inversely with one's knowledge of the facts: the less you know the hotter you get." [Bertrand Russell]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Ariel »

Ze ziet er erg sexy uit Siger, :razz: Mooie foto, maar ik vermoed niet dat dit een doorsnee Moslima is.
Ik vermoed ook dat Moslims haar geen moslim meer vinden, hoeveel ze ook van Allah mag houden.
Kijk om je heen naar Islamitische landen, en zie hoe vrouwen zich daar gedragen, en zich kleden.
In ieder geval leeft deze vrouw NIET naar de fundamenten van Islam, en een ieder die niet naar de fundamenten van Islam leeft mag zich geen moslim meer noemen.
De koran is namelijk een boek waarvan de verzen onherroepelijk zijn gemaakt. Deze vrouw zal naar de maatstaven van Islam in de hel terecht komen, en op zijn minst aan haar borsten of aan haar haar opgehangen eeuwig branden. Tenminste, als ze zo haar leven doorzet.


2.85 Gelooft gij dan slechts in een gedeelte van het Boek en verwerpt gij een ander gedeelte? Er is geen beloning voor degenen uwer, die zulks doen, behalve schande in dit leven; en op de Dag van Opstanding zullen zij de strengste kastijding moeten ondergaan, want Allah is niet onachtzaam betreffende hetgeen gij doet

4.80 Wie de boodschapper gehoorzaamt, gehoorzaamt inderdaad Allah en wie zich afkeert - tot hen hebben wij u niet als bewaker gezonden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Monique »

Hier een fotootje van een Vlaamse moslima
Als je dat "vlaamse" verandert in "iraanse" heb je pas een heel dappere (dooie) meid.

Ik vind het nogal makkelijk om je in europa "moslima" te noemen en je dan te gedragen als de eerste de beste westerse slet.
Ik denk dat deze dame gewoon wat reclame nodig heeft.
Wat is dan een beter manier dan je als "moslima" voor te doen en tegelijkertijd niets "moslima's" te hebben?
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Mahalingam »

Gaat ze nog steeds zingen voor Turkije op het Songfestival? Ik dacht dat de religieuzen in Turkije daar een rolbroerte van kregen en het een heel slechte zaak vonden.
En ze staat er soms ook zo bij:

Afbeelding

Maar wie weet is ze best wel moslima. Het kan toch zijn dat ze zodra ze van het toneel afstapt een hoofddoekje om doet of misschien wel een burka aan trekt? Ik zie n.l geen niet-geposeerde off-stage foto's van haar (boodschappen doen of zo)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Gaat ze nog steeds zingen voor Turkije op het Songfestival? Ik dacht dat de religieuzen in Turkije daar een rolbroerte van kregen en het een heel slechte zaak vonden.
En ze staat er soms ook zo bij:

Afbeelding

Maar wie weet is ze best wel moslima. Het kan toch zijn dat ze zodra ze van het toneel afstapt een hoofddoekje om doet of misschien wel een burka aan trekt? Ik zie n.l geen niet-geposeerde off-stage foto's van haar (boodschappen doen of zo)
jaja ze is vertegenwoordigster van Turkije en daarom moeten wij op haar stemmen volgens Van Tilt.

Maar haar promotiefilmpje is al verboden in turkije: too sexy.

ik zocht maar vind niet meer waar ik het gezien heb.
flauw liedje trouwens, in feite de moeite neit waard buiten het belly-bumpen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door SDX »

"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Ariel »

Ik vind het een versje van niks.
Ik ben ook benieuwd of de haar zo geliefde Allah deze blote buik en benen van zijn volgeling op prijs zal stellen. :shock:
Mohammed had haar vast als bruid genomen, en haar daarna onmiddellijk in een burka gehuld. :ohmy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Siger
Berichten: 136
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 9:53 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Siger »

Mahalingam schreef:Gaat ze nog steeds zingen voor Turkije op het Songfestival? Ik dacht dat de religieuzen in Turkije daar een rolbroerte van kregen en het een heel slechte zaak vonden.
Nu we het toch over fysieke kwaliteiten hebben: jouw nickname, is dat sanskriet :wink2: ?
"The degree of one's emotions varies inversely with one's knowledge of the facts: the less you know the hotter you get." [Bertrand Russell]
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Mahalingam »

Ja de Maha vindt je in meer woordsamenstellingen. MahaBarata (Grote vertelling) MahaRadja, MahaBodhi, etc.
Zie deze traditie (in Japan): http://samuraidave.wordpress.com/2007/0 ... -of-honor/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Petra »

Ik heb er toevallig laatst ook een gesprek over gehad; het verschil van vrouwen zoals ze optreden in de mdia, en de normale gemiddelde vrouw op straat. In Egypte zijn alle vrouwen in de media ongesluierd, vanaf de televisie commercials tot de speelfilms, of de omroepster. Van de moslima's echter, is 95% gesluierd. Waarom dat verschil? Ik denk zelf dat het media gebeuren wordt beinvloed door de regering, zij willen naar de buitenwereld een andere uitstraling hebben als dat ze in het echt zijn. Zuiver voor de buitenwereld...
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door naar boven »

Petra schreef:Ik heb er toevallig laatst ook een gesprek over gehad; het verschil van vrouwen zoals ze optreden in de mdia, en de normale gemiddelde vrouw op straat. In Egypte zijn alle vrouwen in de media ongesluierd, vanaf de televisie commercials tot de speelfilms, of de omroepster. Van de moslima's echter, is 95% gesluierd. Waarom dat verschil? Ik denk zelf dat het media gebeuren wordt beinvloed door de regering, zij willen naar de buitenwereld een andere uitstraling hebben als dat ze in het echt zijn. Zuiver voor de buitenwereld...
Misschien worden de televisie en het filmdoek minder snel besprongen.
Het 'verkracht maar een ander'-doekje heeft slechts functie in real life..
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Chaimae »

Jouw Hidjaab is geen teken van onderdrukking, maar het embleem van beschaving en vooruitgang.
Sheik Fawaz zal vast niet blij zijn op mijn zwarte nagelllak, maar dat terzijde. Want, is het het niet zo dat door het dragen van zo een vodje elk man als een potentiele verkrachter wegzet? Dat doekje is er immers om je te beschermen tegen de boze wolven c.q. mannen. Door het dragen van een doek geef je mannen het idee dat ze niet deugen, waardoor de mannen zich achtergesteld gaan voelen. En in het ergste geval kan deze negatieve invloeden (vodjes) mannen tot afwijkend gedrag brengen. Als mannen een het etiket afwijkend of verkrachters krijgen opgeplakt, zouden ze min of meer gedwongen worden zich ook als zodanig te gedragen.

Ik roep mannen in Nederland op zich te vergrijpen aan alle meisjes in vodje. Reden heb ik (implictiet) aangedragen; sociale reactie theorie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Ruth »

"Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

bla bla bla Het kan toch niet zijn dat onder vrijheid alleen zaken worden verstaan zoals perversiteit en naaktheid?

en nog meer bla bla bla

Sheikh Fawaz Jneid
5 april 2009
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/n ... hp?id=1436" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]

Sinds wanneer zijn perversiteit en naaktheid DE voorbeelden van vrijheid. Die vent is ziek in zn hoofd, zoals de meest baard-ooms.
Wij hebben dr in Nederland een heel mooi gezegd over: Waar het hart vol van is.... stroomt de mond van over.

:drool:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef: Kijk om je heen naar Islamitische landen, en zie hoe vrouwen zich daar gedragen, en zich kleden.
Hallo! Waar zijn we nu mee bezig? Wat nou islamitische landen? Was vanmiddag in de buurt van de Dappermarkt in Amsterdam. Mijn god! Wat een armoedig lompenfestijn. Marokkaanse, zo goed als overleden vrouwen van net in de veertig, uitgedost in lompenkledij en met de bijbehorende voddenlap op het hoofd, de schaamhaarlap ten teken van haar hoerige tempelprostitutie-geloof! En het ergste van alles? De voorbij paraderende voor tempelprostituees reclame makende Marokkaanse armoedzaaiers in hun lompen outfit in het zwart!

JAWEL! IN HET ZWART! Het zijn voorbij schuivende kolenkitten die hier niets te zoeken hebben in dit land van honing en plezier. Wij proberen iets moois van ons leven te maken. Wat zeggen die tempel geprostitueerde Marokkaanse aanhangers van het meest verderfelijke geloof dat de geschiedenis ons ooit heeft geleerd? Wij zijn als vrouwen onderdanige doodskisten. Wij zijn bij voorbaat misslukte minderwaardige wezens in ons leven omdat wij de islam aanhangen. Zwart is de kleur van dood en verderf. Daar associëren wij ons mee. Omdat wij nu eenmaal uit een traditie van achterlijkheid afstammen en niet in staat zijn om ook maar iets te leren of te willen begrijpen van de schoonheid en vreugde die het leven biedt. Wij zijn er derhalve trots op dat moslims het hoogste percentage sterfgevallen kent onder de mensheid. De gemiddelde levensverwachting van de Egyptenaar bedraagt niet meer dan 61 jaar! En Egypte is een land waar het overgrote deel van de bevolking zo snel mogelijk de sharia wil invoeren. Alsof dat enige verlichting kan brengen in hun onovertrefbare ellende die hun achterlijke zelf uitgekozen nutteloze ’allah’ voor hen teweeg heeft gebracht.

ELLENDE EN ACHTERLIJKHEID, DIE EXCLUSIEF IS BEDOELD VOOR AL DIE DOMME MOSLIMS, WELTEVERSTAAN! MET DANK AAN ALLAH DIE BESLIST WEL AAN ONZE KANT MOET STAAN. EEN DOMMERE ONBETROUWBARE ALLAH VOOR MOSLIMS IS M.I. NIET DENKBAAR! :knorrie: :mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door H.Numan »

Dat is iets waar ik me vanaf het begin wild aan ergerde. Nog steeds, trouwens. Niemand verplicht iemand om zich fatsoenlijk te kleden. Punkers en krakers moeten ook laten zien dat ze anders zijn. Het zij zo. Maar dan niet lopen zeuren over integratie, want die mensen integreren niet.
Nou kan ik me voorstellen dat in het begin men (de mensen die ons de multikul opdringen) niet precies wisten waar ze mee bezig waren. Dat is niet mooi, maar heel menselijk. De Tweede Kamer zit vol mensen die van de meeste zaken de ballen verstand hebben. Dat argument speelde in de jaren 70. Vanaf de jaren 80 zou men beter moeten weten. Na 1990 zou men heel hard stappen moeten ondernemen om die segregatie trend te doorbreken. Tenminste, als het de bedoeling is dat die nieuwe bewoners inderdaad nieuwe Nederlanders gaan worden.

Dat gebeurt nog steeds niet. Er is geen animo voor. Van de eerste generatie is dat begrijpelijk, maar wel iets waar men direct tegen had moeten optreden. De tweede generatie heeft dat excuus niet. En latere generaties zouden zich rot moeten schamen. Net zo goed als al die legioenen integreerders die best weten dat ze alleen maar tijd en geld aan het verkwisten zijn.

Ik had er lang geleden een debat over, met de NSBer Ibrahim van Bommel. Hij verloor dat debat volledig. Het beste wat hij kon doen was met zwakke excuses komen. Ik moest begrijpen dat ik een veel betere opleiding had genoten. Dat je van een Anatolische analfabeet niets anders kan verwachten. Inderdaad, en dat doe ik ook niet. Maar ik verwacht weldegelijk beleid van de leiding. Die is er, maar bepaald niet om te integeren. Op z'n best kijken tot hoever het schrapen van voordeeltjes lukt. Kort temijn denken. Lange termijn denken, mogelijk. Maar dat zullen ze zeker niet tegen de imboorlingen openbaren.

Ik ben een van de hardliners hier, vrees ik. De tijd van pappen en nathouden is bijna over. De economische crisis slaat daar de laatste bodem uit. Een crisis die nog nauweijks begonnen is, overigens. De harde klappen moeten nog komen. Integreren is uiteraard mogelijk, maar dan moet er wel een basis voor zijn. Die is er niet, want de ene partij heeft dat 40 jaar lang consequent geweigerd. De andere partij weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen om het aantrekklijker te maken. Zonder enig resultaat.

Dan kom ik met mijn oplossing: niemand hoeft zich verplicht te integreren. Is ook nergens nodig voor. Maar die integratie moet je bepaalde voordelen geven die je anders mist. Neem nou een Aboutaleb of Albiyarak. Jullie willen een top-top functie bekleden? Dat kan. Er is geen enkel bezwaar dat jullie nieuwe Nederlanders zijn. Maar dan moeten jullie je andere nationaliteit wel opgeven. Hoeft echt niet, maar dan kom je dood eenvoudig niet aan de beurt. Beiden zouden, op principiele gronden er voor kunnen kiezen om een gebaar te maken. Stuur je andere paspoort aangetekend terug naar de ambassade. Veroorzaak een rel. Laat het moederland te hoop lopen. Je loopt geen enkel gevaar; als we Wilders kunnen beschermen (tegen jullie land- en geloofsgenoten!) kunnen we ook jullie beschermen. Jullie beiden zijn verstandig genoeg om je bezittingen snel te verplaatsen van Anakara/Rabat naar elders. Dus financieel gaan jullie er niet op achteruit. Het zou direct laten zien dat jullie inderdaad een keuze gemaakt hebben. Maar dat gebeurt dus niet...

Hetzelfde voor Achesoes, die niet zo hoog geklommen is. Als je het Nederlanderschap aanvaard moet je een taaltest afleggen. Je kan een bedrijf openen. Een lening afsluiten. In aanmerking komen voor een uitkering. Medische verzorging. Stemrecht.

Het hoeft niet hoor. Nergens nodig voor. Alleen heb je dan geen stemrecht, moet zelf voor een medische verzekering zorgen (eentje uit Turkije of Marokko die acceptabele dekking binnen de EU biedt), krijgt geen uitkering, geen lening en geen eigen bedrijf. Aan jouw de vrije keuze.

Als die regels, en dat lijkt me echt niet iets ondemocratisch, consequent toegepast worden komt die integratie binnen no time van de grond.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Manon »

volledig akkoord Numan. Maar dan moeten ze toegeven dat hun multiculti sprookje ten einde is en dat ze een halve eeuw fout bezig zijn geweest met het achternalopen van een utopie.

En dàt is moeilijk doorslikken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef:volledig akkoord Numan. Maar dan moeten ze toegeven dat hun multiculti sprookje ten einde is en dat ze een halve eeuw fout bezig zijn geweest met het achternalopen van een utopie.

En dàt is moeilijk doorslikken.
Het is bewezen dat een lager geschoold iemand sneller bereid is fouten toe te geven. Bij een hoog opgeleide zien we dat hij zichzelf voornamelijk goedpraat. Dat merken we nu ook weer met de financiële kredietcrisis. Een uitgebracht excuus (op verzoek van de natie) werd op geen enkele manier inhoudelijk verwoord door diezelfde excuseerder. Integendeel, de betreffende voorzitter Raad van Bestuur van een bank gebruikte zijn excuus om aan te tonen dat hij alles juist goed had gedaan. En in feite dus geen excuus hoefde te geven. Excuus heeft geen enkele zin als het slechts voor de vorm is en men niet bereid is te leren van zijn gemaakte fouten. Ook hier doet weer met succes opgeld het gezegde: penny wise and pound foolish. :oops:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door Petra »

hans van de mortel schreef:
circe schreef:volledig akkoord Numan. Maar dan moeten ze toegeven dat hun multiculti sprookje ten einde is en dat ze een halve eeuw fout bezig zijn geweest met het achternalopen van een utopie.

En dàt is moeilijk doorslikken.
Het is bewezen dat een lager geschoold iemand sneller bereid is fouten toe te geven. Bij een hoog opgeleide zien we dat hij zichzelf voornamelijk goedpraat. Dat merken we nu ook weer met de financiële kredietcrisis. Een uitgebracht excuus (op verzoek van de natie) werd op geen enkele manier inhoudelijk verwoord door diezelfde excuseerder. Integendeel, de betreffende voorzitter Raad van Bestuur van een bank gebruikte zijn excuus om aan te tonen dat hij alles juist goed had gedaan. En in feite dus geen excuus hoefde te geven. Excuus heeft geen enkele zin als het slechts voor de vorm is en men niet bereid is te leren van zijn gemaakte fouten. Ook hier doet weer met succes opgeld het gezegde: penny wise and pound foolish. :oops:
Fouten toegeven is een sociale vaardigheid. Mensen hebben vaak de neiging om het als een soort falen te zien, en schamen zich voor fouten die zij gemaakt hebben. Het maken van excuus is daarbij gezichtsverlies. Daarnaast is er ook nog verschil tussen mannen en vrouwen, vooral mannen hebben er moeite mee.
Men legt maar zelden de schuld volledig bij zichzelf, hoe laag of hoog men ook opgeleid is. Terwijl het toegeven van gemaakte fouten sympathie oplevert bij degene naar wie je je excuus maakt! Als ik iets verkeerd heb gedaan, dat erken en de schuld volledig bij mezelf neerleg, dan worden de verontschuldigingen meestal graag geaccepteerd. Sterker nog, je dwingt er respect mee af!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door H.Numan »

Tot op zeker hoogte. In Nederland denken we er zo over. In mohammedaanse landen is het juist de ultieme vorm van gezichtsverlies. Je kan beter beweren en volhouden dat de aarde plat is, dan toegeven dat je het verkeerd hebt. In heel veel culturen is het erkennen van je fouten, en vooral om vergeving vragen het allerlaatste wat je moet doen.

En het werkt lekker: je bent bankier, je hebt heerlijk roulette gespeeld met andermans centjes. Je biedt je *kuch* oprechte excuses aan. Klaar. Je hoeft je bonus niet eens in te leveren. Laat staan dat je gevangenisstraf krijgt - zoals het eigenlijk hoort.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Tot op zeker hoogte. In Nederland denken we er zo over. In mohammedaanse landen is het juist de ultieme vorm van gezichtsverlies. Je kan beter beweren en volhouden dat de aarde plat is, dan toegeven dat je het verkeerd hebt. In heel veel culturen is het erkennen van je fouten, en vooral om vergeving vragen het allerlaatste wat je moet doen.
Een normaal geestelijk gezond mens, vrij en zelfstandig denkend, begrijpt toch allang dat die hele poppenkast heiza rond Mohammed een grote flauwekul van overjarige bedorven geschiedenis consumptie is. Moslims weten dit ook wel, maar het is precies zoals Numan aangeeft dat gezichtsverlies van mohammedanen inherent is aan een achterlijke cultuur om daarin vol te houden dat de aarde plat is terwille van gezichtsverlies; dat Mohammed het licht van God zag door middel van een fladderende super postduif terwille van gezichtsverlies. De middeleeuwse mohammedaanse achterlijkheid volgestampt met vooroordelen zijn er de oorzaak van dat moslms hebben leren lijden met hun torenhoge minderwaardigheidscomplex. Dat is onnodig, frustrerend, haatbevorderend en daardoor een gevaar voor de vrede.

Assimileren aan de werkelijkheid is de enige uitkomst voor het onnodig geestelijk lijden van de moslim.

Integreren is dan nog slechts een fluitje van Mohammed. Verstandige geassimileerde niet langer onnodig gefrustreerde moslims noemen hun kinderen dan voortaan Henk, Patrick, Carla of Marjolein. De keuze is ONBEPERKT ( :D )
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door anna »

"Sinds wanneer kan een moslima in Nederland niet meer zoals eenieder een beroep doen op de rechten van de mens om haar eigen kledingdracht te bepalen?""
Tja, moslim maken maar al te graag MISBRUIK van ónze Vrijheid van Godsdienst - w.o. deze sheikh.
"Is het een schande als een vrouw waakt over haar kuisheid?"
Da's best en moet zij zelf weten - en daar zit het verschil in de Islam wordt de moslimvrouw kuisheid opgelegd - met als excuus een hoofddoek omgebonden alsof dat enige 'zedigheid' bedekt.
" van haar vrouwelijkheid die het beste tot uitdrukking komt in haar schaamte"
Woehahahaha! De kolder! :lol: en gevaarlijke kolder die o.a. tot Erewraak leidt.
"Er moet toch in Nederland nog ruimte zijn voor ethiek"
Waar, oh waar in de Koran/Muhammed? Er is wel plaats voor 'ethiek' in Nederland maar niet voor de Islam in Nederland. :rongue:
"en zindelijkheid"
behoort tot katten en honden die daarvoor al jong getrained worden.
"Het kan toch niet zijn dat onder vrijheid alleen zaken worden verstaan zoals perversiteit en naaktheid?"
Het kan toch niet zo zijn dat de Koran/Muhammed pervers zijn en pedofilie aanhangen; en dat moslimas met naaktgeschoren cntn rondlopen - slechts t.b.v. de sekskick van de moslimman?
"Jouw Hidjaab is geen teken van onderdrukking, maar het embleem van beschaving en vooruitgang.
"

Woehahahahaha! De man is een knettergekke Godsdienstwaanzinnige - en ras vrouwenonderdrukker.
“En voorzeker, Wij weten dat jouw borst benauwd raakt vanwege datgene wat zij zeggen."
'Moslima krijgt het benauwd op de borst door kritiek' . :ohmy:

Wat is deze sheikhs een grapjas zeg! :bash:



Jammer dat hij geen antwoord geeft!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Je bent in Nederland" - Sheikh Fawaz Jneid

Bericht door H.Numan »

"Is het een schande als een vrouw waakt over haar kuisheid?"
In tegenstelling tot de oneerbiedwaardige sjamaan ben ik van mening dat de vrouw zoiets geheel en al zelf bepaald.
Als een vrouw ongebruikt retour aan afzender wilt: haar keuze.
Als een vrouw zich op een feestje 'in de aanbieding' gooit: eveneens haar keuze.

Wat de oneerbiedwaardige sjamaan niet realiseert is dat hij zichzelf en zijn geloofsgenootjes presenteert als overgeile apen. Laat een naakte teen zien en de makaken beginnen over je been te rijden. Jonge reuen vertonen hetzelfde gedrag. Dat leer je ze af door ze een ferme tik met de riem te geven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie