Eliabe zegt hallo allemaal.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

Welkom Eliabe!

Ben het met je eens! Sinds wanneer heb jij 'dit inzicht'?
Ik hoop dat je vrouw er niet al te ernstig aan toe is (geweest) en dat de politie er adequaat, zoals het hoort, op ingespeeld heeft?

Probeer zo veel mogelijk lui die je kent, of het gesprek er op te brengen,
ervan te doordringen op de PVV te stemmen,
OOK al op 4 juni voor de EU verkiezingen!

Voor mij was het vorig jaar maart dat mijn ogen open gingen... dus die pleuris van je herken ik wel :)

Stèrkte!
Scarlatti,
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Je wilt je laten vertegenwoordigen door een genocide-ontkenner, Scarlatti?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:Je wilt je laten vertegenwoordigen door een genocide-ontkenner, Scarlatti?
Nee, Pechtold is van D'66.
Overigens ontkent Pechtold niet zelf maar zijn partij vaart er wel bij door een Turkse genocide-ontkenner (Fatma Koser Kaya) in de 2e kamerfractie te zetten.
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Daniel van der Stoep, naar boven. Daniel van der Stoep.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door naar boven »

Chaimae schreef:Daniel van der Stoep, naar boven. Daniel van der Stoep.
Die smijten ze er nog wel uit.

Hoewel...het blijkt dat je een beetje achter loopt:
PVV’er biedt excuses aan voor ontkenning Armeense genocide
...
De Partij voor de Vrijheid handhaaft Daniel van der Stoep op de lijst voor de Europese verkiezingen. Gisteren werd bekend dat Van der Stoep in 2006 en 2007 de Armeense genocide van 1915 had ontkend. PVV-voorman Geert Wilders is na een gesprek overtuigd van Van der Stoeps oprechte spijt.
...
RTFM
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

Welkom Eliabe, ik hoop dat je je prettig zal vinden op dit forum. Ik heb er heel veel van geleerd en leer er uiteraard nog steeds van.
Soms gaat het hier wel pittig aan toe, ik heb dit forum het afgelopen jaar als toeschouwer bekeken. Ik hoop dat het goed gaat met je vrouw, en dat het allemaal niet te traumatisch is geweest. Maar het is niet niks wat jullie overkomen is, de impact is groter dan je zelf zou vermoeden.
Ik vind het jammer om te zien, dat tijdens jou 'hallo', Chaimea een aanval doet op Scarlatti. Ik vind het niet netjes, het hoort ook niet thuis in deze rubriek.
Trek je er niks van aan Eliabe, je bent gewoon welkom!
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

Ben blij dat er voortschrijdend inzicht is gekomen bij Daniel vder Stoep, en hij ook nog 'groot genoeg' is dat als zodanig in te zien en toe te geven.. is niet iedereen gegeven denk ik wel eens...

en idd Eliabe, trek je er niets van aan.. doe ik ook niet maar ja, het is wel jòuw welkomstdraadje :wink: maar aangezien je een 'Rotterdammer' bent zul je het wel schouderophalend bekijken.. en je gewoon wèlkom voelen! :)
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

birdie schreef:Welkom Eliabe, ik hoop dat je je prettig zal vinden op dit forum. Ik heb er heel veel van geleerd en leer er uiteraard nog steeds van.
Soms gaat het hier wel pittig aan toe, ik heb dit forum het afgelopen jaar als toeschouwer bekeken. Ik hoop dat het goed gaat met je vrouw, en dat het allemaal niet te traumatisch is geweest. Maar het is niet niks wat jullie overkomen is, de impact is groter dan je zelf zou vermoeden.
Ik vind het jammer om te zien, dat tijdens jou 'hallo', Chaimea een aanval doet op Scarlatti. Ik vind het niet netjes, het hoort ook niet thuis in deze rubriek.
Trek je er niks van aan Eliabe, je bent gewoon welkom!
Hoezo aanval? Zie je het vraagteken niet? Het is gewoon een vriendelijke vraag. Als jij dit al als een aanval ervaart, dan is er toch echt iets mis met jou, en moet jij je maar niet op een discussieforum begeven. Jeetje, dit doet me echt denken aan moslimgedrag.

Scarlatti, krijg ik nog een valide antwoord op mijn vraag, of kijk je weer de andere kant op?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

Chaimea

Aanval of niet, ik vind het een rare reactie op iemand die zich als nieuwkomer aanmeld.De nieuwkomer heeft hier helemaal niks mee te maken!
Uit eigen ervaring, was het niet niks om me aan te melden bij het FFI.
Chaimea, wat jij met andere mensen hebt, dat is jou goede recht. Maar in deze topic, waarin iemand zich aanmeld, moet je neutraal zijn en je op de vlakte houden, Ook naar bekenden in deze discussie. Gooi je frustraties maar op een ander topic, want dit vind ik niet leuk.
Ja,(zucht), er is heel veel mis met mij, zo als je schrijft, maar daar hebben we het nog wel over!
Eliabe,nogmaals heel erg welkom. laat je niet weerhouden van dit rare gebissekis!
† 14 september 2012.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Alba »

Van harte welkom, Eliabe.
Dat je je 'de pleuris bent geschrokken' herken ik maar al te goed. Ondanks alle kennis die ik in mijn jeugd heb opgedaan door veel te lezen, bleek dat de kern van de islam vele malen rotter is dan gedacht. Kennis is nodig en nuttig om weerstand te bieden tegen de shit die vanuit de media naar buiten komt, waarin alle kritiek wordt afgedaan als islamofoob.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:Even voorstellen. Ik ben een man, 50+, geboren en getogen Rotterdammer. Na een aantal nare ervaringen met jongeren (o.a. mijn vrouw is geslagen) ben ik op zoek gegaan
Zeg maar gerust welke jongeren het waren Eliabe.
Bij mij zijn de ogen opengegaan al zowat 15 jaar geleden. Opgegroeid in een links milieu, naar school gegaan in een links atheneum, nadien linkse universiteit, de sociale weldenkers-praat heb ik ahw met de paplepel binnen gekregen. Moslims waren dan ook voor mijn bescherm(en)de omgeving een abstractie, is toch niks mis met die mensen?, je kent dat praatje. TOT ik door omstandigheden in een Marokkanenwijk in een provinciestadje ging werken en daar volop werd geconfronteerd met de achterlijkheid, profiteurscultus, intolerantie die de moslims daar etaleerden.
Sinds dien blijft het me verbazen dat zo velen hier nog steeds blind en doof zijn voor wat er aan het gebeuren is. Ook in mijn eigen familiekring word ik nu als een extreem-rechtse aanzien, maar dan weze dat maar zo. Ik denk dat je het echt s ondervonden moet hebben om te weten wat een afstotelijke ideologie de godsdienst van de Vrede werkelijk is.
En nog ff en tip :als je s in een gekkenhuis op internet wil terecht komen kan je altijd s http://www.ontdekislam.nl" onclick="window.open(this.href);return false; aanklikken, je weet echt niet wat je daar allemaal leest!
Welkom overigens.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Links666 »

Welkom op 't forum Eliabe! Het lijkt wel alsof het toch steeds drukker wordt hier :)
Wat afschuwelijk dat je vrouw dat is overkomen ... :angry: ... Waarom denk je dat het met de Islam te maken heeft?

- -
Chaimae schreef:
Je wilt je laten vertegenwoordigen door een genocide-ontkenner, Scarlatti?
Of Scarlatti dat wil weet ik niet, maar jij waarschijnlijk wel :smile:
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

Dag Eliabe, welkom.
het spijt me te horen van je vrouw, ik weet niet of jij erbij was en of je er achteraf wat aan gedaan hebt, maar mijn zoon is ooit eens geslagen door een of andere Turk (in Genk, Belgisch Limburg waren, jaar of 15/20 geleden, veel Turken wat Marokkanen in Nl of Bxl zijn - tuig vd richel), anywayz, mijn zoon was een jaar of 14, die Turk ongeveer 30...zijn vader, mijn toenmalige echtgenoot heeft die Turk toen de 'pleuris' geslagen!
Nóóit meer last gehad van Turken en/of ander tuig, sindsdien weet ik dat dat de enige taal is die ze kennen, begrijpen en respecteren!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Ja, Links. Ik ontken het hele gebeuren, so what? En bovendien ging het om Scarlatti, en niet om mij. Lief dat jij je pijlen op me richt, en ik de aandacht van je geniet, maar dat is niet nodig.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

Links666 schreef:Welkom op 't forum Eliabe! Het lijkt wel alsof het toch steeds drukker wordt hier :)
Wat afschuwelijk dat je vrouw dat is overkomen ... :angry: ... Waarom denk je dat het met de Islam te maken heeft?

- -
Chaimae schreef:
Je wilt je laten vertegenwoordigen door een genocide-ontkenner, Scarlatti?
Of Scarlatti dat wil weet ik niet, maar jij waarschijnlijk wel :smile:
Exact Links, maar je ziet al wel weer haar reactie, niet serieus te nemen dit figuur :turban: , iig niet door mij :smile:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Anneke »

Welkom Eliabe!

Zoals hier al eerder is gesuggereerd kun je je het beste niks aantrekken van onze huismoslima Chaimae. De ene keer is ze overtuigd van het belang van de liberale democratie en citeert ze de mooiste uitspraken van grote liberale denkers, en de andere keer is zij een genocide-ontkennende moslima (ik weet het, een pleonasme) die al haar zojuist opgedane journalistieke kennis bundelt in woordenmassa's waar zij zelf waarschijnlijk ook niks van begrijpt. Zo de wind waait, waait haar halal rokje.
Ik hoop dat je haar nooit zo mee hoeft te maken :smile: Het beste is gewoon de negeermodus inschakelen als je een bericht van haar ziet staan. Maar pas wel op, straks kom je over als een hautaine etnocentrist.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

ah ik had je dus gelijk goed ingeschat Eliabe :wink: Lekkere nuchtere Rotterdammer! Mooi!

en jaaa dàt zijn maroks... zeeer herkenbaar gedrag en uitrusting :evil:
ik hoop nog veel van je te horen en je vrouw maar gelijk uitrusten met een pepperspraybusje :sly: :wink:

Groetjes!!
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

We kunnen ook slechts hopen en vertrouwen dat Allah de harten van de Nederlandse vrouwen zal opbreken zodat ze vol afgrijzen en walging hun hoererijen stopzetten. Maar dat zal niet voor morgen zijn, en ook niet voor overmorgen :-)
Wij zijn misschien allochtoon, maar ...
"wij werden tenminste niet geboren uit hoererij" Johannes 8:41


Wat Chaimae betreft. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is en wat wij Hollanders in Rotterdam dan gewoon doen, is een lekkere klap voor de kont. :roll2:[/quote]

Eliabe, walgelijk, deze tekst over vrouwen en hun hoererijen!
Begin jaren 90 Marokko bezocht. De disco van het hotel was een grote hoerenkast. Mijn man had zijn hakken nog niet binnen, en werd brutaal belaagd door schone Marokkaanse vrouwen. Europese homo's die Marokko bezoeken voor leuke jonge knaapjes. Kleine jongetjes die met volwassen toeristes flirten. Ik wist niet wat ik zag!
Wat zou er achter dergelijke uitspraken zitten. Frustratie, jaloezie, afgunst. Het is triest gesteld met de seksualiteit van de moslims, ik heb er medelijden mee.
Waarschuwing! :lol: Pas op met die Rotterdamse klap op het achterwerk, voor je het weet staat de hele familie voor je deur.
† 14 september 2012.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door mercator »

Moslimpjes-zowel de mannetjes als de wijfjes-zitten compleet in de knoop met hun sexualiteit. Iets wat je overigens in de 3 monotheïstische godsdiensten van de Drie Bedriegers Mozes/Jezus/Mohammed vindt, maar bij de moslims in een enorm uitvergrote versie. De mannetjes zijn uitermate geil, zoals hun grote voorbeeld de pedofiele verkrachter de profeet Mohammed, maar leggen de verantwoordelijkheid daarvoor bij hun wijfjes, en dwingen die om zich gehuld in zwarte vodden voort te bewegen om die geilheid niet op te wekken. Zo komen moslims en moslima's tot een onmogelijke en frustrerende contradictie, de mannetjes willen constant sex, voelen zich daar slecht en schuldig bij, maar verwijten de wijfjes dan dat ze die onlustgevoelens bij hen opwekken. Die wijfjes op hun beurt zorgen ervoor dat ze zo onaantrekkelijk mogelijk worden door enorm vet te worden na het huwelijk(72 % van de gehuwde moslima(s is zwaarlijvig), en zich te verhullen met zwarte vodden.
Natuurlijk dat moslims compleet over hun dak raken als ze normaal geklede Westerse vrouwen zien, ze kunnen daar niet mee omgaan , en al hun sexuele frustraties borrelen dan over als een fles met bedorven champagne die dan ineens ontploft.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

mercator schreef:Moslimpjes-zowel de mannetjes als de wijfjes-zitten compleet in de knoop met hun sexualiteit. Iets wat je overigens in de 3 monotheïstische godsdiensten van de Drie Bedriegers Mozes/Jezus/Mohammed vindt, maar bij de moslims in een enorm uitvergrote versie. De mannetjes zijn uitermate geil, zoals hun grote voorbeeld de pedofiele verkrachter de profeet Mohammed, maar leggen de verantwoordelijkheid daarvoor bij hun wijfjes, en dwingen die om zich gehuld in zwarte vodden voort te bewegen om die geilheid niet op te wekken. Zo komen moslims en moslima's tot een onmogelijke en frustrerende contradictie, de mannetjes willen constant sex, voelen zich daar slecht en schuldig bij, maar verwijten de wijfjes dan dat ze die onlustgevoelens bij hen opwekken. Die wijfjes op hun beurt zorgen ervoor dat ze zo onaantrekkelijk mogelijk worden door enorm vet te worden na het huwelijk(72 % van de gehuwde moslima(s is zwaarlijvig), en zich te verhullen met zwarte vodden.
Natuurlijk dat moslims compleet over hun dak raken als ze normaal geklede Westerse vrouwen zien, ze kunnen daar niet mee omgaan , en al hun sexuele frustraties borrelen dan over als een fles met bedorven champagne die dan ineens ontploft.

:wink2: ik schoot er ondanks alles gewoon van in de lach! Zag het zo voor me! :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

birdie schreef: ...

Eliabe, walgelijk, deze tekst over vrouwen en hun hoererijen!
Begin jaren 90 Marokko bezocht. De disco van het hotel was een grote hoerenkast. Mijn man had zijn hakken nog niet binnen, en werd brutaal belaagd door schone Marokkaanse vrouwen. Europese homo's die Marokko bezoeken voor leuke jonge knaapjes. Kleine jongetjes die met volwassen toeristes flirten. Ik wist niet wat ik zag!
Wat zou er achter dergelijke uitspraken zitten. Frustratie, jaloezie, afgunst. Het is triest gesteld met de seksualiteit van de moslims, ik heb er medelijden mee.
Waarschuwing! :lol: Pas op met die Rotterdamse klap op het achterwerk, voor je het weet staat de hele familie voor je deur.
Mijn vriend was de hele maand januari in Casablanca vanwege zijn werk (ik was er een paar daagjes, óók betaald door zijn bedrijf, want normaal gezien wil ik in zo'n land niet eens geschilderd hangen).

De kerels liepen hem op straat achterna om hun vrouw te verkopen (nie voorgoed hè), nee dankje, mijn dochter dan? Nee dankje, Jamaar ik heb ook nog een zoontje, wil je dat liever, kom mee naar mijn huis***...zo gaat dat daar...bah...en WIJ zijn het verfoeilijke verderfelijke westen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

Eliabe schreef:
Birdie schreef:
Pas op met die Rotterdamse klap op het achterwerk, voor je het weet staat de hele familie voor je deur.
Zal wel meevallen.
Aan de voorkant van mijn huis staat een sporthal met een enorme kroeg.
Links een hondenfokker.
Rechts een varkenshouderij.
Achter een park met een homo ontmoetingsplaats.
Boven mij mogen ze niet komen want dat is een aanvliegroute naar een vliegveld.
Alleen hopen dat Turkish Airlines niet naar beneden gaat donderen. :rongue:

OOWWHHH wat ben jij goed beschermd! :D
† 14 september 2012.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

SDX schreef:
birdie schreef: ...

Eliabe, walgelijk, deze tekst over vrouwen en hun hoererijen!
Begin jaren 90 Marokko bezocht. De disco van het hotel was een grote hoerenkast. Mijn man had zijn hakken nog niet binnen, en werd brutaal belaagd door schone Marokkaanse vrouwen. Europese homo's die Marokko bezoeken voor leuke jonge knaapjes. Kleine jongetjes die met volwassen toeristes flirten. Ik wist niet wat ik zag!
Wat zou er achter dergelijke uitspraken zitten. Frustratie, jaloezie, afgunst. Het is triest gesteld met de seksualiteit van de moslims, ik heb er medelijden mee.
Waarschuwing! :lol: Pas op met die Rotterdamse klap op het achterwerk, voor je het weet staat de hele familie voor je deur.
Mijn vriend was de hele maand januari in Casablanca vanwege zijn werk (ik was er een paar daagjes, óók betaald door zijn bedrijf, want normaal gezien wil ik in zo'n land niet eens geschilderd hangen).

De kerels liepen hem op straat achterna om hun vrouw te verkopen (nie voorgoed hè), nee dankje, mijn dochter dan? Nee dankje, Jamaar ik heb ook nog een zoontje, wil je dat liever, kom mee naar mijn huis***...zo gaat dat daar...bah...en WIJ zijn het verfoeilijke verderfelijke westen.
Ja, SDX Ze zouden hun ogen uit het hoofd moeten schamen, maar dat lukt ze niet.Wat er in Marokko gebeurt is helemaal ok.
Jongetjes aanbieden, vrouwen aanbieden, geiten aanbieden. Kies maar uit!
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

Nee birdie, schamen doen ze zich niet, dat is voor hen de gewoonste zaak vd wereld, het is enkel een manier van overleven...als je de bittere armoede en ellende ziet ginds, ze zouden alles wat ze hebben proberen verkopen...maar ze hebben niks... :roll: maar toch...schande...voor degenen die dat land besturen...net dezelfde corrupte zakkenvullers als overal ter wereld!
De mensen worden gewoon arm, achterlijk en dom gehouden, daar lukt dat nog, hier al lang niet meer, alhoewel onze leiders ook hard genoeg hun best doen om ons onwetend te houden.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef: In de Qoer-aan en Soennah: Aboe Hoerairah zei: "de boodschapper van Allah vervloekte de man die vrouwenkleren draagt en de vrouw die mannenkleding draagt."
Oeps. Hoe moet het nu verder nu de mannenrok en de mannenpanty in opmars is? :crying:

Het is maar net wat je “mannenkleding “vindt.
Als ik een cijfer moet geven op de schaal van 10 van dit prachtige outfit, wat betreft mannen of vrouwen dracht, dan krijgt deze creatie toch echt wel een 9 van me.

Afbeelding

Tweedehands, en te koop voor 30 euros.
http://www.2dehands.be/jabador-malaki-4 ... g_heren=30" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie