Adinah schreef:Natuurlijk, dat is vanuit zionistisch oogpunt bekeken toch ook logisch?
QED.
Adinah schreef:Natuurlijk, dat is vanuit zionistisch oogpunt bekeken toch ook logisch?
Adinah schreef:Waarom moet dat erg of fout zijn dan?
Siger schreef:Mekka met Israel vergelijken houdt natuurlijk geen steek, maar dat besefte je vermoedelijk al terwijl je het opschreef.
Siger schreef:Ik doe niet aan de bijbel en niet aan de koran. Godsdienst is de basis van veel miserie.
Als elders hetzelfde gebeurt is het even fout.
Mekka met Israel vergelijken houdt natuurlijk geen steek, maar dat besefte je vermoedelijk al terwijl je het opschreef.
Ariel schreef:Siger schreef:Ik doe niet aan de bijbel en niet aan de koran. Godsdienst is de basis van veel miserie.
Als elders hetzelfde gebeurt is het even fout.
Mekka met Israel vergelijken houdt natuurlijk geen steek, maar dat besefte je vermoedelijk al terwijl je het opschreef.
Als je niks van religie's af weet, en er ook niks van wil weten, dan zal je ook onkundig blijven over het probleem wat er nu tussen Islam en de Joden speelt. Verder zal je ook niet begrijpen waarom Islam een gevaar is.
Siger schreef:Mij interesseert het probleem tussen de joodse religie en de islam religie niet, en ik heb het daar ook geen moment over gehad. Ik ben atheist.
Siger schreef:De joodse staat verandert niets aan de problemen die de moderne samenleving met de islam heeft. Of ben je een van die mensen die denkt dat Israel een Europese frontlijn tegen de islam is?
Siger schreef:Zoals nu Turkije moet worden en daarvoor mislukt is in Irak?
Siger schreef:Feitelijk maken we onze miserie zelf. Gewoon te stom.
SDX schreef:Jah Siger jah, maar het Israël-Palestina 'conflict' gaat nu eenmaal niet om land of een staat voor de Palestijnen, het IS een religieuze kwestie!!!
naar boven schreef:Te stom én te laf om Israël onvoorwaardelijk te steunen.
Siger schreef:...
Verder lijkt deze site meer te dienen om stoom af te laten dan om oplossingen te zoeken.
naar boven schreef:Turkije ligt aan de andere kant van de frontlijn.....
naar boven schreef:Siger schreef:...
Verder lijkt deze site meer te dienen om stoom af te laten dan om oplossingen te zoeken.
Natuurlijk. Als je het met argumenten niet redt kun je je nog altijd beklagen over 'de toon'..
Siger schreef:naar boven schreef:Te stom én te laf om Israël onvoorwaardelijk te steunen.
Hoe zie je dat "steunen", praktisch? Een oorlog tegen alle Arabische landen? Tien Iraks tegelijk, het sukses kan toch niet op? Vermoedelijk kriebelen de kernwapens, maar die kan je feitelijk niet inzetten zonder enorme schade in Israel...
Niemand is toch zo stom?
naar boven schreef: goed duidelijk maken dat de Arabieren maar beter geen oorlog moeten beginnen.
Siger schreef:Onzin. Waarom zou ik me beklagen? Ik heb nergens last van.
Siger schreef:Ik zie alleen hoe iedereen zich hier opwindt maar, zoals jij nu, feitelijk geen idee heeft wat er gedaan moet worden.
Siger schreef:Ik had het dus wel over méér dan "de toon".
Siger schreef:Mij interesseert het probleem tussen de joodse religie en de islam religie niet
Siger schreef:De joodse staat verandert niets aan de problemen die de moderne samenleving met de islam heeft. Of ben je een van die mensen die denkt dat Israel een Europese frontlijn tegen de islam is?
Siger schreef:Als ik jouw uit het huis wil verjagen waar je al generaties leeft, dan is een of andere religieuze goedpraterij natuurlijk erg handig.
Siger schreef:Verder lijkt deze site meer te dienen om stoom af te laten dan om oplossingen te zoeken.
Siger schreef:Hoe zie je dat "steunen", praktisch?
Siger schreef:Vermoedelijk kriebelen de kernwapens, maar die kan je feitelijk niet inzetten zonder enorme schade in Israel...
Siger schreef:En als ze dat toch doen, wat dan?
Siger schreef:naar boven schreef: goed duidelijk maken dat de Arabieren maar beter geen oorlog moeten beginnen.
En als ze dat toch doen, wat dan?
Siger schreef:Wist je niet dat Turkije lid van de Nato en dus een militair bondgenoot is?
Siger schreef:Als ik jouw uit het huis wil verjagen waar je al generaties leeft, dan is een of andere religieuze goedpraterij natuurlijk erg handig.
En als jij je daar dan over opwindt maar machteloos blijft kan jij weer gaan bidden.
Adinah schreef:Dat is het zéker. Israël vangt nu de klappen voor ons allemaal. Als Israël ooit zou vallen, geloof dan maar dat wij in Europa de volgende op het lijstje zijn!
Terug naar “Topics allerhande”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten