Eliabe zegt hallo allemaal.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Dat gewaad staat los van islam. Het is een stukje Marokkaanse cultuur, waar jij kennelijk geen kaas van hebt gegeten. Zelf vind ik niks sexier dan een exotische Marokkaanse jongeman in zo een Marokkaans gewaad! Tig keren mooier dan een man in 'westerse uitdossing.' Marokko houdt zijn tradities en cultuur tenminste nog (een beetje) in ere, in tegenstelling tot Nederland. Het land dat bijna alles (kleding) heeft geadopteerd van VS. Daar kan Nederland nog een tipje aan zuigen, want het is jammer. Mare, over smaak valt te twisten.

NB

Elk streek en volk kent weer een ander soort gewaad in Marokko.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Eliabe schreef:
Chaimae schreef:
Zelf vind ik niks sexier dan een exotische Marokkaanse jongeman in zo een Marokkaans gewaad!
Dat heb ik nu als ik in rotterdam bij de koopgoot op een terrasje een bakkie pleur zit te drinken en ik zie een dame met een volle bos haar los in de wind met een strak truitje een flinke bos hout voor de deur en een strakke spijkerbroek pumps of met een kort rokje waar je net nog de rand van een plakkous ziet zitten. Wat een lekker wijffie denk ik dan, tering, niet dan? (sorry maar dat is rotterdams) :prop:
Jij bent vast het type mannetje dat geilt op dames in 'kwetsbare' kleding. Om van te kotsen. Hou jij je ogen nou maar gericht op je vrouw. :roll: Weet je vrouw dat je dat denkt? Dankzij jouw soort verhul ik me o.a. dus niet in bikini of broeken, zonder een truitje wat de derriere enigszins een beetje bedekt. En ik geloof maar al te graag dat dat soort dames, in dat soort kleding daar in overloed paraderen. Asociaal dat ze daar zijn. Het kan ook aan mij liggen hoor. Alles daar in het westen is naar mijn mening asociaal. (kleding, accent, attitude en de blik)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Ariel,

Dat gewaad staat los van islam. Het is een stukje Marokkaanse cultuur,
Een jurk in islam of marokko is mannenkledij en een jurk buiten islam/marokko is vrouwenkledij. :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Eliabe schreef:
Chaimae schreef:
Zelf vind ik niks sexier dan een exotische Marokkaanse jongeman in zo een Marokkaans gewaad!
Dat heb ik nu als ik in rotterdam bij de koopgoot op een terrasje een bakkie pleur zit te drinken en ik zie een dame met een volle bos haar los in de wind met een strak truitje een flinke bos hout voor de deur en een strakke spijkerbroek pumps of met een kort rokje waar je net nog de rand van een plakkous ziet zitten. Wat een lekker wijffie denk ik dan, tering, niet dan? (sorry maar dat is rotterdams) :prop:
Dat heb ik nou als ik op een terrasje zit en er komt een lekkere vent voorbij met lang haar, een strak kontje in een straklke jeans, een shirtje waar het borsthaar een beetje bovenuit komt en een lekkere bobbel aan de voorkant.... mjammie. :rongue:

Chaima, dan ben ik zeker het type vrouwtje dat geilt op heren in "kwetsbare" kleding?
Chaima; Dankzij jouw soort verhul ik me o.a. dus niet in bikini of broeken, zonder een truitje wat de derriere enigszins een beetje bedekt.
Waar zijn de islamitische mannen met bedekte derriere?
Beetje dubbele moraal...toch?
En ik geloof maar al te graag dat dat soort dames, in dat soort kleding daar in overloed paraderen. Asociaal dat ze daar zijn.
En dat soort heren, in dergelijke kledij lopen daar gewoon te paraderen als een lustobject. Asociaal dat ze zijn.

Meteen bedekken die kerels, van top tot teen.... vind je niet Chaimae?
Wat voor vrouwen geldt moet ook voor mannen gelden... toch?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

ach ja, als je haar maar goed zit hè, dan mag je je vrouw, dochter, zus, zoon, neefje en geit aanbieden.. 's lands wijs :turban: 's lands eer

geef mij dus maar Monique en Eliabe' s 'recept'! God jongens wat zùllen wij straks BLIJ zijn als we weer 'onder ons' zijn.. :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Dat wat voor een vrouw geldt, geldt ook voor de man. Voor mij geen dubbele standaarden, Moniqui. De man en vrouw horen zich degelijk en elegant te kleden. Zo vind ik het not done, een man of vrouw in t-shirt. (al is het hartje zomer) Maar, een man, Eliable, van 50, die nog een beetje geilt op jonge vrouwen..dat is te goor voor woorden. :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

50+.. 8)
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Dat wat voor een vrouw geldt, geldt ook voor de man. Voor mij geen dubbele standaarden, Moniqui. De man en vrouw horen zich degelijk en elegant te kleden. Zo vind ik het not done, een man of vrouw in t-shirt. (al is het hartje zomer)
Islam is dat kennelijk niet met je eens.
een man hoeft zich niet helemaal te bedekken en mag pronken met zijn lichaam.
De overbekende dubbele moraal van islam.
Maar, een man, Eliable, van 50, die nog een beetje geilt op jonge vrouwen..dat is te goor voor woorden. :roll:
Nou moe.... dan ben ik ook te goor voor woorden? :crying:

't is toch wat....
Chaimae, vanaf welke leeftijd is het te goor voor woorden om te :"" geilen" op een prachtexemplaar van het andere geslacht?

Trouwens, dan moet je mohammed dus ook " te goor voor woorden vinden".
Amorele atheistische nitwit
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door birdie »

Maar, een man, Eliable, van 50, die nog een beetje geilt op jonge vrouwen..dat is te goor voor woorden. :roll:
Nou Chaimae, die grote profeet van jou, geilde op een 9 jarig meisje! :razz:
De berichten uit Pakistan, Afghanistan en SA de laatste tijd liegen er ook niet om. Huwelijken met kleine meisjes zijn nog steeds gaande. Trouwens stokoude imams zijn ook niet vies van een klein jongetje.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Anneke »

Chaimae schreef:Dankzij jouw soort verhul ik me o.a. dus niet in bikini
Draagt men dan alleen een bikini om te showen met het lijf in de hoop dat iemand van het ander geslacht 'erop geilt'? Volgens mij is het gewoon de fijnste manier om normaal te kunnen zwemmen (heerlijk dat koude water tegen je lijf) of te zonnen (anders houd je er van die witte plekken op na).
Alles daar in het westen is naar mijn mening asociaal
En o wee als wij een dergelijke uitspraak doen over moslims... nee, dan is het diskriminasie. Maar als het naar de mening van een moslima is..
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

Tis maar een stomme opmerking terzijde, maar normaal gezien 'verhul' je jezelf niet in een bikini, tis meer iets van: 'onthullen'...'verhullen' doe je jezelf in vodden, gordijnen, lakens, dekens en andersoortig beddengoed.

Maar...das Chaimae's typisch pseudo-intellectueel woordgebruik :lol: :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Tis maar een stomme opmerking terzijde, maar normaal gezien 'verhul' je jezelf niet in een bikini, tis meer iets van: 'onthullen'...'verhullen' doe je jezelf in vodden, gordijnen, lakens, dekens en andersoortig beddengoed.

Maar...das Chaimae's typisch pseudo-intellectueel woordgebruik :lol: :knorrie:
Waarom speel je op de mens, in plaats van op de bal? Als jij zo 'intellectueel' bent, sta mijn reacties dan te woord. Be my guest! Of zit het je nog een beetje dwars dat ik je die ene keer mooi op je plek heb gezet wat marktaandeel (betekenis daarvan in medialandschap) betreft?

Nooit bij stilgestaan dat ik met voorbedachte rade voor dat woordje gekozen heb? Zoals ik wel vaker doe in mijn reacties.
Laatst gewijzigd door Chaimae op ma apr 13, 2009 1:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:
Chaimae schreef:Dankzij jouw soort verhul ik me o.a. dus niet in bikini
Draagt men dan alleen een bikini om te showen met het lijf in de hoop dat iemand van het ander geslacht 'erop geilt'? Volgens mij is het gewoon de fijnste manier om normaal te kunnen zwemmen (heerlijk dat koude water tegen je lijf) of te zonnen (anders houd je er van die witte plekken op na).
Alles daar in het westen is naar mijn mening asociaal
En o wee als wij een dergelijke uitspraak doen over moslims... nee, dan is het diskriminasie. Maar als het naar de mening van een moslima is..
Het zal me een worst wezen als iemand in bikini wilt zwemmen, en wat de beweeggronden van iemand zijn om daar in te zwemmen. Mijn zusjes zwemmen immers ook in bikini, en daar heb ik niks op aan te merken. Dat ik niet in bikini zwem (onder andere omdat een keer een vieze gast met zijn hand in mijn slip ging, en ik eerst niet durfde tegen te stribbelen) wilt niet a priori betekenen dat ik elke vrouw die daar in zwemt als verderfelijk bestempel. Zeg, ik ben geen standaard vodje-moslima! Wat ik wel walgelijk vind zijn de heren die zich dan letterlijk blind staren, en al helemaal als het mannen boven de 50 jaar zijn, omdat ik het van de jongeren enigszins een beetje kan begrijpen. Hoort bij de leeftijd kunnen we dan betogen.

Besides, waar heb je mij discriminatie horen schreeuwen? Kan je een citaat aanhalen? Of heb je het over mijn islamitische broeders en zusters? Zo ja, wat heb ik daar nou mee te maken? Jij was toch een verve voorstander van het individualisme?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Scarlatti »

Eliabe schreef:Gezellig he, zo'n kennismakingsrondje :argue: :bash: :boxing: :angry: :swordfight: :whip: :roll2:

yeahhh meet Chaimea, the 'pure maroccan' way :turban: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door PollyCorrect »

Eliabe schreef:Gezellig he, zo'n kennismakingsrondje :argue: :bash: :boxing: :angry: :swordfight: :whip: :roll2:
As usual inderdaad.

En rara, heb je de problematiek al door?

Welkom trouwens.

Ik post zelf niet veel meer, om dezelfde :bash: :boxing: :argue: reden.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

Ga toch spelen polly, je bent hier komen posten omdat je gefrustreerd was omdat je geband was op politics.be, nou mag je daar weer trug posten en hoef je hier je gal niet meer te komen spuien over álles wat toch zó fout is in België, snap niet wat jij als volbloed Nederlandse nog in België wil wonen.
Als ik ooit de behoefte heb om het land waar ik mág wonen (Spanje) af te zeiken, vertrek ik meteen terug naar mn eigen land! (Tis precies hetzelfde als de muzelmannen doen, het land waar ze wonen totaal afzeiken).

@Chaimae, als jij denkt dat jij mij op mijn 'plek' gezet hebt, think again dom ding (met je constante verkeerde woordgebruik, ga je lidwoorden eerst maar eens leren gebruiken), ooit kom jij erachter wat jouw 'plek' is...als de Hollanders jou en je soortgenoten spuugzat zijn!
Jij was toch een verve voorstander van het individualisme?
Net zoals je dit woord met 'voorbedachte rade hebt gekozen zeker? :roll:

Ik verkondig iets met verve, maar ik ben een fervent voorstander van iets!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door PollyCorrect »

SDX schreef:Ga toch spelen polly, je bent hier komen posten omdat je gefrustreerd was omdat je geband was op politics.be, nou mag je daar weer trug posten en hoef je hier je gal niet meer te komen spuien over álles wat toch zó fout is in België, snap niet wat jij als volbloed Nederlandse nog in België wil wonen.
Als ik ooit de behoefte heb om het land waar ik mág wonen (Spanje) af te zeiken, vertrek ik meteen terug naar mn eigen land! (Tis precies hetzelfde als de muzelmannen doen, het land waar ze wonen totaal afzeiken).

@Chaimae, als jij denkt dat jij mij op mijn 'plek' gezet hebt, think again dom ding (met je constante verkeerde woordgebruik, ga je lidwoorden eerst maar eens leren gebruiken), ooit kom jij erachter wat jouw 'plek' is...als de Hollanders jou en je soortgenoten spuugzat zijn!
Jij was toch een verve voorstander van het individualisme?
Net zoals je dit woord met 'voorbedachte rade hebt gekozen zeker? :roll:

Ik verkondig iets met verve, maar ik ben een fervent voorstander van iets!
Ja natuurlijk. Toen ik weer eens geband werd van politics, ben ik door goede vrienden uitgenodigd om eindelijk hiér te komen.

En ik, volbloed Nederlander? :lol:
Wat is dat voor racistische praat trouwens, dat je al dan niet over een land zou mogen praten naargelang je nationaliteit/afkomst.
Ik praat over wat ik ken, en daar ga ik jou geen toestemming om vragen ;-)

Veel plezier nog, SDX. De mensen voelen zich stukken beter wanneer ze jou op hun pad kruisen. Dat weet ik zeker.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door SDX »

Wat is dat voor racistische praat trouwens, dat je al dan niet over een land zou mogen praten naargelang je nationaliteit/afkomst.
Ik praat over wat ik ken, en daar ga ik jou geen toestemming om vragen

Veel plezier nog, SDX. De mensen voelen zich stukken beter wanneer ze jou op hun pad kruisen. Dat weet ik zeker.
Je kan het nog steeds niet laten hè, je frustraties te spuien.
Je doet precies wat je muzelmannen verwijt, een land afzeiken dat niet het jouwe is, maar zelf snap je dat niet, nee, JIJ hebt het RECHT om dat te doen want JIJ KENT dat land!


Ha...ik lees net dat je wéér geband bent ginds...vandaar :razz:
Ik had het nog niet eens gelezen...en ik had al gelijk...daar isse weer :lol:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Scarlatti schreef:
Eliabe schreef:Gezellig he, zo'n kennismakingsrondje :argue: :bash: :boxing: :angry: :swordfight: :whip: :roll2:

yeahhh meet Chaimea, the 'pure maroccan' way :turban: :razz:
Ik heb toch echt steeds meer het idee dat er wat steekt bij Hollanders. Jullie verwachten van me dat ik me conformeer aan Nederland, en vol overgave mijn Marokkaasne nationaliteit verwerp, maar je blijft me wel Marokkaanse noemen. Consciëntieus ben je niet, terwijl consciëntieusheid en oprechtheid de belangrijkste principes moeten zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Eliabe schreef:
Chaimae schreef:
Jij bent vast het type mannetje dat geilt op dames in 'kwetsbare' kleding. Om van te kotsen. Hou jij je ogen nou maar gericht op je vrouw. :roll: Weet je vrouw dat je dat denkt? Dankzij jouw soort verhul ik me o.a. dus niet in bikini of broeken, zonder een truitje wat de derriere enigszins een beetje bedekt. En ik geloof maar al te graag dat dat soort dames, in dat soort kleding daar in overloed paraderen. Asociaal dat ze daar zijn. Het kan ook aan mij liggen hoor. Alles daar in het westen is naar mijn mening asociaal. (kleding, accent, attitude en de blik)
Bedankt. Ik wilde je denken even weten.
Heb je gisteren nog kunnen geilen op jonge dames? Wanneer doet je vrouw je aan de lijn?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Heb je gisteren nog kunnen geilen op jonge dames? Wanneer doet je vrouw je aan de lijn?
Ik denk niet.
Tenslotte werd mohammed ook niet aan de lijn gelegd.
En hij geilde niet alleen op kleuters... hij neukte ze ook.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Heb je gisteren nog kunnen geilen op jonge dames? Wanneer doet je vrouw je aan de lijn?
Ik denk niet.
Tenslotte werd mohammed ook niet aan de lijn gelegd.
En hij geilde niet alleen op kleuters... hij neukte ze ook.
Praat dit het gedrag van Eliable goed, mevrouw Monique uit Roermond? Of moet ik je ook nog leren argumenteren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:
Monique schreef:
Chaimae schreef:Heb je gisteren nog kunnen geilen op jonge dames? Wanneer doet je vrouw je aan de lijn?
Ik denk niet.
Tenslotte werd mohammed ook niet aan de lijn gelegd.
En hij geilde niet alleen op kleuters... hij neukte ze ook.
Praat dit het gedrag van Eliable goed, mevrouw Monique uit Roermond? Of moet ik je ook nog leren argumenteren.
Sorry Chaimae, een moslim kan mij niets dan waanzin leren en daar heb ik geen beheofte aan.

Ik denk echter dat jij er wel behoefte aan hebt om een ander niet te verwijten wat je van mohammed de hemel in prijst.

Wanneer Elibe een vies oud geil mannetje is.... is mohammed nog veel erger want die neukte een kleuter.
Dus, kleuters neuken vind jij goed en naar mooie meisjes KIJKEN vind jij fout?

Kom maar met je argumenten.
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Chaimae »

Dat Mohammed zich aan zoiets goors schuldig heef gemaakt, praat dat het gedrag van Eliable goed? Jij probeert dus de fout van Eliable te verontschuldigen door naar een ander te wijzen die dezelfde fout heeft begaan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eliabe zegt hallo allemaal.

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Dat Mohammed zich aan zoiets goors schuldig maakte, praat dat het gedrag van Eliable goed? Jij probeert dus de fou van Eli te verontschuldigen door anderen te wijzen die dezelfde fout hebben begaan. Maakt dat het gedrag van Eliable er beter op?
Ik zie niets fouts in het gedrag van Eliabe.
Wat is er mis mee om naar mooie mensen te kijken?
Wat doet hij verkeerd?

Echter, jij staat volkomen achter het kleutergeneuk van mohammed en veroordeelt iemand die naar mooie mensen/meisjes/mannen kijkt.
Jij trekt die 2 dingen gelijk.

Je doet net alsof het kijken naar een appel hetzelfde is als er een jatten.

En ja... jij staat volkomen achter het kleutergeneuk van mohammed want je noemt jezejf moslima en vindt mohammed de meest perfecte mens.

Jij moet een sleren dingen in perspectief te bezien en niet meteen als een kip zonder verstand te lopen gillen dat iets "vies" , "verderflijk" of wat dan ook is alleen maar omdat dat in dat volkomen achterlijke boekje van je staat.

Gebruik godverdomme je hersens eens een keer en loop niet zo volkomen achterlijk te brallen.

( nee, ik ben niet ongesteld. :evil: . ik heb gewoon een godsgruwelijke pesthekel aan moslimfiguren als chaimae gekregen. :knorrie: en het interesseert me geen reet wat de een of andere moslim van me denkt..... islam is walgelijk en eenieder die daar achter staat ook)
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie