Gebed te verrichten voor seks

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

Nou vraag ik me af waar dat schietgebedje voor dient? Enne, het laatste waar twee 'opgewonden' mensen aan denken is het gebed. Bederft gelijk de pret.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

:smile: Daar heb je gelijk in Chaimae. Na het gebed wordt een nummertje een verplicht nummertje.
Het lijkt me trouwens ook heel vervelend om na de vrijpartij een uitgebreid bad te nemen. Compleet met haren wassen.
Ik zou er geen zin meer in hebben, en ik zou mijn islamitische man aanraden om maar een tweede vrouw voor seks er bij te nemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef::smile: Daar heb je gelijk in Chaimae. Na het gebed wordt een nummertje een verplicht nummertje.
Het lijkt me trouwens ook heel vervelend om na de vrijpartij een uitgebreid bad te nemen. Compleet met haren wassen.
Ik zou er geen zin meer in hebben, en ik zou mijn islamitische man aanraden om maar een tweede vrouw voor seks er bij te nemen.
`
Dat je je moet wassen naar de daad begrijp ik dan weer wel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Monique »

Nou, ik heb wel eens een paar schiergebedjes gedaan hoor bij een (inmiddels ex) vriendje.

Het schietgebedje ging als volgt:

"jezus, laat hem nu eens een keer iets goed doen".

Het heeft niet geholpen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Dat je je moet wassen naar de daad begrijp ik dan weer wel.
ja, gewoon wassen... Maar ook je haar?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Nou, ik heb wel eens een paar schiergebedjes gedaan hoor bij een (inmiddels ex) vriendje.

Het schietgebedje ging als volgt:

"jezus, laat hem nu eens een keer iets goed doen".

Het heeft niet geholpen.
Dan ga jij bovenop? Heb je tenminste de regie, en als het dan fout gaat dan heb je dat aan jezelf te wijten. :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Dat je je moet wassen naar de daad begrijp ik dan weer wel.
ja, gewoon wassen... Maar ook je haar?
Altijd fijn toch, het wassen van je haar?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

Jazeker, als ik s"ochtends uit bed kom, maar niet voordat ik naar bed ga. Met natte haren bed in is oervervelend, en om nou in het midden van de nacht mijn haar te gaan drogen lijkt me helemaal niks.
Lastig hoor, om Moslim te zijn. Al die toestanden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:
Ariel schreef::smile: Daar heb je gelijk in Chaimae. Na het gebed wordt een nummertje een verplicht nummertje.
Het lijkt me trouwens ook heel vervelend om na de vrijpartij een uitgebreid bad te nemen. Compleet met haren wassen.
Ik zou er geen zin meer in hebben, en ik zou mijn islamitische man aanraden om maar een tweede vrouw voor seks er bij te nemen.
`
Dat je je moet wassen naar de daad begrijp ik dan weer wel.
Wassen VOOR de daad lijkt me toch ook wel leuk meegenomen. Maar dat hoeven moslims niet te doen zo te zien? Gewoon helemaal dat eind door die zandwoestijn en dan hop hop derop?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Dan ga jij bovenop? Heb je tenminste de regie, en als het dan fout gaat dan heb je dat aan jezelf te wijten. :roll:
Ik heb hem ingeruild voor een die beter ingereden was..... daar heb je wat aan... :evil:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

En hoe zit het met de seksuele gebeden van Mo?

Geen probleem. Volgens mij was Mo de enige die nooit bad tot Allah. Hij had het te druk met zichzelf. Opvallend is dat Mo’s knecht Allah zich altijd haastte om te allen tijde aan Mo’s seksuele driften te voldoen. Toen het koranvers dat Mohammed toestaat om de cyclus van elk van zijn vrouwen uit te stellen werd geopenbaard, en toen Moh zei dat Allah hem toestand (ja ja) te trouwen met de vrouw van zijn geadopteerde zoon, zei Aisha tegen hem: ”O apostel van Allah, ik zie alleen maar dat jouw heer zich haast om jou een plezier te doen.” (Haddith deel 7:48)

Dat zeg ik, huichelaars zijn moslims die deze verhaaltjes als zoete koek en als onderdeel van hun kwalijke achterlijke leerschool aannemen. Om dit soort teksten moet je toch brullen van het lachen, huilen zou ook kunnen of linea recta in de bak van alle overgeleverde mond op mond onzin deponeren.

Een goede moslim is een slechte moslim. Tenminste in onze beschaving. Hij is een moslim die alleen de leuke en onschuldige teksten uit het koranboekje overneemt en de slechte in de woestijn van Mohammed laat verzanden. Hij zegt ook niet meer tegen anderen dat hij moslim is. Hij noemt zich voortaan Nederlander. Tenminste als het hem lukt dit woord uit de strot te krijgen.

Een slechte moslim is een goede moslim. Tenminste in islam. Want daar is alles in revers met onze beschaving. Daar is een goede moslim de moslim die zich houdt aan de letterlijke korantkesten die slecht zijn voor ons geestelijk welzijn en het integreren in onze beschaving in de weg staan. Hij haat ons mensen die schijt aan Allah hebben en Mohammed als een misselijkmakende pedofiel beschouwen. Die zogenaamde goede moslim is bereid te liegen en te bedriegen voor de zaak van Allah. En in afwachting van de invoering van de sharia kijkt hij vol verlangen uit naar de glorieuze overheersing door islam.

De oplossing voor dit diep tragisch menselijke probleem ligt voor de hand. Wie zo graag moslim wil zijn in hart en nieren: ERUIT! In de woestijn van Allah is meer dan plaats genoeg tussen de kamelen. Wie zijn Nederlandse paspoort niet langer beschouwt als een hulpmiddel om op een makkelijke manier zonder tussenkomst van Allah rijkdom te vergaren; wie graag Nederlander onder de Nederlanders wil zijn met acceptatie van al hun ’fouten en tekortkomingen’ - dus zich conformeert aan de verlichte hedendaagse beschaving in een moderne tijd anno 2009; in een God als schepper van alles en nog wat wil blijven geloven, heeft geen reden zich nog langer islamaanhanger te noemen. Want waarom zou je? Niet iedere zich moslim noemende Marokkaan is een terrorist, maar elke terrorist is bijna altijd wel een moslim! [ . . . ]

De ex-moslim die zonder islamitische geleidehond niet langer blind door het leven wil gaan, is hier in Nederland van harte welkom als mens. :wink:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door sunshine »

Lees ik dat goed dat zelf de manier van behoefte doen bepaald is?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Manon »

sunshine schreef:Lees ik dat goed dat zelf de manier van behoefte doen bepaald is?
maar natuurlijk! Niet met je uitgang richting Mekka zitten uiteraard (daarom werden toch een heleboel woningen in Amsterdam verbouwd, het toilet stond verkeerd) en dan met minimaal drie keitjes afkuisen, geen even getal, altijd oneven.
En als je nu in een rijdende trein naar het toilet wil, moet je eerst checken of de trein binnenkort geen bocht zal maken zodat je per ongeluk toch richting Mekka plast!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

Plus dat je met je linkerbeen het toilet in moet stappen, en met je rechtervoet er uit moet komen..Op het toilet mag je niet praten, want de engeltjes die op je schouder zitten en alles opschrijven wat je zegt en denkt, mogen het toilet niet in. Maar.....Als je praat op het toilet, dan moeten de engeltjes wel naar binnen, en dat is niet leuk voor de engeltjes.
We stappen met onze linkervoet het toilet binnen en zeggen dan: "Bismillah.
Allaahoemma innie acoedhoebika mina l-Khoebthi wa l-Khabaa'ith." Dit
betekent in het Nederlands: "In de Naam van Allah. O Allah, ik zoek
toevlucht bij U tegen de mannelijke en vrouwelijke Djinn."

We mogen met niets het toilet binnentreden waar de Naam van Allah op staat.

Wij slaan de deur achter ons dicht, zodat niemand ons kan zien en wij
praten niet in het toilet, alleen als daar echt behoefte voor is. Ook
zeggen wij de adhaan (de oproep tot het gebed) niet na wanneer deze wordt
gedaan terwijl wij op de wc zitten.

We maken ons goed schoon door de viezigheid met water te verwijderen
gebruikmakend van onze linkerhand.

Bij het verlaten van het toilet, stappen wij met onze rechtervoet naar
buiten en zeggen wij: "Ghoefraanak." Dit betekent in het Nederlands:
"Vergeef mij (O Allah)."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Links666 »

Bovenstaande tekst komt van de site die gelieerd is aan de As-Soennah moskee (Den Haag) en staat daar bij de 'kinderhoek', waar 'de kleine moslim' de juiste Islamitische manieren kan leren.
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Plus dat je met je linkerbeen het toilet in moet stappen, en met je rechtervoet er uit moet komen..]
Je zal een moslim ook niet staand zien plassen aan een urinoir. Het is immers haram om het geslachtsdeel aan te raken. Dus verdwijnt de moslim ook voor de kleine behoefte in het toilet. Daar gaat de broek af en klimt de vrome moslim moeizaam op de WC-pot, daar laat ie alles lopen terwijl hij in een precair evenwicht de bril kapot trapt. WC-papier komt er ook niet aan te pas, hij plenst met zijn linkerhand wat water tegen de boel. Vandaar dat westerse toiletten niet geschikt zijn voor moslims, ze bevuilen die en doen die gewoon kapot. Een gat in de grond of een sch*tton zijn beter geschikt.

Je moet er ook s op letten dat een moslim zijn handen nauwlettend wast voor het toiletbezoek, om zich geestelijk te zuiveren, niet erna. Weer een bewijs dat in Islam alles omgekeerd is en tegen het gezonde verstand.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door sunshine »

circe schreef:
sunshine schreef:Lees ik dat goed dat zelf de manier van behoefte doen bepaald is?
maar natuurlijk! Niet met je uitgang richting Mekka zitten uiteraard (daarom werden toch een heleboel woningen in Amsterdam verbouwd, het toilet stond verkeerd) en dan met minimaal drie keitjes afkuisen, geen even getal, altijd oneven.
En als je nu in een rijdende trein naar het toilet wil, moet je eerst checken of de trein binnenkort geen bocht zal maken zodat je per ongeluk toch richting Mekka plast!
Ben je dat zeker? :question: Wat vreemd. Ik sta versteld.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Mahalingam »

Wat dacht je van een vliegtuig en bidden?
neem b.v. een vliegtuig met pelgrims richting Mekka. En op een gegeven moment (vraag met niet hoe ze dat bepalen als ze diverse tijdzones doorvliegen) is het moment daar om te bidden. Er is geen ruimte voor de gymnastische bewegingen en ook dat wassen is een onmogelijk probleem. Dus bidden ze zittend in de stoelen.
Het vliegtuig dient dan richting Mekka met zijn neus te vliegen en die koers aan te houden gedurende het gebed.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Ariel »

Bidden in een vliegtuig roept inderdaad vragen op bij Moslims. Je zal maar iets verkeerds doen. Daar moet je toch niet aan denken. :shock:
Praying on board an airplane when one is in a state of janaabah (impurity)
It may so happen during a long journey that some travellers fall asleep in their seats and may experience wet dreams, or a traveller may board the plane having forgotten that he is in a state of janaabah, or a woman may become pure from her period or post-natal bleeding when the time for Fajr prayer begins. The plane will not reach the other country until after that time is over, and the safety regulations on board the plane absolutely forbid taking a bath in the washroom because the facilities are not suited for that. What should one do?



Praise be to Allaah.

If it is possible to do tayammum using the furnishings of the airplane, then you should do so. If that is not possible because they are free from dust, then you should pray even if you are not taahir, then as soon as you are able to purify yourself after that, then do so.
Zo moet dat dus.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door Chaimae »

Haha, dit doet me aan mezelf denken. Onderweg naar Marokko, waar je dan op de meest gekke plaatsen het gebed verricht. Zittend in de auto, op het strand, op de vieze grond bij de Spaanse douana, in de boot, op het dek, en zelfs vorig jaar langs de Franse autoweg.. :lol: Of gewoon in de trein, of op school in de gang.. Ik heb zo een beetje alle plekken gehad. Enne, niks is mooier dan al die jongeren die je onderweg tegenkomt het gebed ziet verrichten. Wat een kick geeft dat! Weten jullie trouwens dat je het gebed mag inkorten gedurende een reis? En wat is er nou mis met die mannen op de illustratie? Zolang zij anderen maar niet verhinderen moet het geen probleem zijn, toch?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Haha, En wat is er nou mis met die mannen op de illustratie? Zolang zij anderen maar niet verhinderen moet het geen probleem zijn, toch?
Je gaat er van uit dat iedereen slaapt. Dan mogen ze van mijn part in hun blote reet op de grond klaarkomen. Maar het getuigt van grote onbeschoftheid om je in een andere cultuur je eigenwijze vieze smerige gewoonten aan die cultuur op te dringen. Dat getuigt niet bepaald van respect. Maar dat vind ik niet zo vreemd. Moslims hebben aan iedereen maling en schijt! Maar o wee je gebeente als je hier iets van durft te zeggen. Dan HEBBEN WIJ GEEN RESPECT VOOR HUN ZIENSWIJZE! Dat zeg ik, de moslim is knettergek. Alles, maar dan ook alles heeft een andere betekenis en waarde bij hen. Wat goed is bij hen, is slecht bij ons. Wat achterlijk is bij ons, getuigt van inzicht en kennis bij hen. En ga zo maar door. Het houdt niet op met islam. Zoals Chaimae zelf getuigde ben je eigenlijk nooit klaar met het leren van de koran. Zo gaat dat namelijk altijd met het bedekken van de leugen die bedekt moet worden met een andere leugen om de vorige leugen niet als leugen in aanmerking te laten komen. Daar kun je jaren mee zoet zijn. En wie is er dom in deze? Dat zijn wij, beste mensen. Want het ligt aan ons dat wij niets van de context begrijpen. Van al die contexten waarmee de koran zo rijkelijk bedeeld is.

De koran is namelijk - hoe lullig klein boekje de koran ook is - één groot contextboek voor de moslim.
Vol met mensonwaardige haatzaai-teksten wel te verstaan, en die in de juiste context bezien,
anders gelezen moeten worden!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:Enne, niks is mooier dan al die jongeren die je onderweg tegenkomt het gebed ziet verrichten. Wat een kick geeft dat!
Nu ja, ieder zijn zin, bij mij wekt het alleen een mengsel van weerzin, woede en medelijden op. Hoe kan je zo achterlijk zijn dat je bij tijd en stond alles moet laten vallen om wat met je kont omhoog te gaan zitten. Alsof Allah daarop zit te wachten! Een kick kunnen ze krijgen van me, die idioten, tegen hun opgeheven kont dan!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Maar het getuigt van grote onbeschoftheid om je in een andere cultuur je eigenwijze vieze smerige gewoonten aan die cultuur op te dringen. Dat getuigt niet bepaald van respect. ]
Denk maar aan die toiletten waar ik het net over had. Op mijn werkplek: nadat daar een paar dozijn mannetjesmoslims over gegaan zijn, zijn die toiletten afzichtelijk vuil, strontstrepen op de pot(oh ja, een gelovige broeder mag niet naar zijn uitwerpselen kijken, oh neen, is haram!), overal water neergeplensd, die WC-brillen stukgetrapt, noem maar op. De Ongelovigen mogen dan niet alleen daarmee geconfronteerd worden, de ongelovige poetsvrouwen mogen al die viezigheid die daar gedeponeerd is in naam van Allah opkuisen. Een moslim trekt zich daar geen reet van aan, maar als je daar iets van zegt toon JIJ geen respect voor zijn geloof, ho maar!
Een moslim verdient geen respect, dat vraagt hij ook niet, alleen brute dwang is geschikt voor een moslim, dat wil hij zelf ook, Islam betkent trouwens letterlijk "onderwerping".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: Islam betkent trouwens letterlijk "onderwerping".
Het moet eindelijk eens tijd worden dat dit primitieve mensgedrocht, dat zich moslim noemt, onderworpen wordt. Aan de werkelijkheid. Aan onze 21ste eeuwse beschaving. ONZE beschaving, want moslims gehoorzamen een andere beschaving, die uit de middeleeuwen, van pest en andere besmettelijke ziektes. :mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gebed te verrichten voor seks

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: moslims gehoorzamen een andere beschaving, die uit de middeleeuwen, van pest en andere besmettelijke ziektes. :mad:
HUN middeleeuwen dan, want zelfs in onze middeleeuwen stonden we op een onnoemelijk hoger peil dan de uit de woestijn gerukte Mohammed-fans. Eigenlijk stonden we zelfs hoger dan nu, want in onze middeleeuwen leefden we met het besef dat we die woestijnpest koste wat het koste buiten de deur moesten houden. En nu zetten we die deur wagenwijd open. Wat dat betreft zijn we er niet op vooruit gegaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie