Belgische prins wilde moslim worden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Ariel »

:shock: Weten onze Belgen dit?

Belgische prins wilde moslim worden

Afbeelding

BRUSSEL - De Belgische prins Laurent was ooit van plan met een vrouw uit Mauritanië (Afrika) te huwen en moslim te worden. Dat schrijft royaltywatcher Jan van den Berghe op basis van informatie van Noël Vaessen in een boek, dat het Belgische tijdschrift Knack kon inkijken.

Volgens Vaessen, de veroordeelde voormalige adviseur van Laurent, had de jongste zoon van koning Albert II het plan opgevat om met een vrouw uit het islamitische Mauritanië te huwen. Hij zou vervolgens ongetwijfeld de Koran hebben gebruikt voor politieke doeleinden, aldus de ex-adviseur. België heeft een half miljoen moslims, redeneerde Laurent. Door zelf moslim te worden zou hij alvast de prins van de Belgische moslims worden.

Dat Laurent nog steeds katholiek is, is volgens royaltywatcher Van den Berghe te danken aan de Franse priester Guy Gilbert, die de prins als een plaatsvervangende vader beschouwt. De prins is in elk opzicht het buitenbeentje van de koninklijke familie, aldus Van den Berghe. „Hij heeft dezelfde opvoeding als zijn broer en zus gekregen, maar rebelleert van in zijn vroege jeugd tegen elke vorm van bevoogding door zijn ouders of zijn oom Boudewijn.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/3853 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Dutch »

Wie weet voelde prins Laurent wel wat voor veelwijverij...? :D :knorrie:
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door stropke »

Dutch schreef:Wie weet voelde prins Laurent wel wat voor veelwijverij...? :D :knorrie:
Altijd gedacht dat hij een steekje los had, maar nu weet ik het zekers.
Niet één vijs, maar alle vijf.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Mahalingam »

Hoe staat het met de mate van adelijke inteelt in de Kon. familie van België?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door stropke »

Mahalingam schreef:Hoe staat het met de mate van adelijke inteelt in de Kon. familie van België?

Geen idee, maar ik zit daar voor niks tussen hé... :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Hoe staat het met de mate van adelijke inteelt in de Kon. familie van België?
volgens mij valt dat nogal mee hoor, we hebben een zweedse een spaanse, een italiaanse en Beierse koninging gehad... lijkt me toch nogal ver van mekaar.

maar wie de père van Laurent was, dàt is een heel ander paar mouwen.. was indertijd van Delphine nietwaar, gij vreemd, ik ook vreemd. En er zijn zo'n paar Brusselse Italiaanse beau monde mensen die toch wel meer gelijkenis met de Lorre schijnen te vertonen dan den Albert .
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door BFA »

lijkt me toch nogal ver van mekaar.
De Habsburgers werken al een paar eeuwen aan een verenigd Europa. Onder het leiderschap van hun familie.
Ondanks de afstanden hebben al onze Europese koningshuizen verwantschap in de bloedlijn.
een zweedse een spaanse, een italiaanse en Beierse koninging


Van 3 families in deze tak ben ik zeker dat ze tot de Habsburgerclan behoren.
En er zijn zo'n paar Brusselse Italiaanse beau monde mensen die toch wel meer gelijkenis met de Lorre schijnen te vertonen dan den Albert .
Zoalng dit niet te hard geroepen wordt, zorgt dit ervoor dat de trekken van inteelt niet op de voorgrond treden. Vreemdgaan wordt op een bepaald ogenblik een noodzaak, net zoals bij eilandbewoners.

Het bericht heeft mij op een slag minder Royalistisch gemaakt.
Laurent Moslim, dan is er in een keer een Mohammedaanse prins voor de Belgische Mohammedanen.
Dit zegt genoeg hoe ons koningshuis en onze politiekers over ons denken.
Stelt je volk te veel hoge eisen, importeer dan een ander volk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Manon »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

wat denk je?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door SDX »

Wie is dat op die eerste foto Circe? Die ken ik niet eens :oops:
Nou had ik toch altijd gedacht dat ze met den deze wat gehad had, maar daar lijkt de Lorre helemáál nie op :razz:
Afbeelding
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door naar boven »

circe schreef:Afbeelding Afbeelding Afbeelding

wat denk je?
Rechts.
Zo'n maffiakop als links heeft Laurent nu ook weer niet..
RTFM
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door stropke »

BFA schreef:
Stelt je volk te veel hoge eisen, importeer dan een ander volk.
Da helpt nie veel voor oplossing communotair probleem. Die marocs zijn ook franstalig.. :knorrie:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Manon »

fotootje is baron Aldo Vastapane, waarover dus allerlei roddeltjes worden verteld - die natuurlijk helemààl niet waar zijn!


Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Scarlatti »

eerlijk gezegd vind ik Laurent wel op Albert lijken hoor.. meer dan op die Estoban.. :evil:

maar idd, ook ik ben door de wetenschap over 'onze vorstelijke :roll: families op slàg minder royalistisch geworden.. bij mij deed het bericht dat de oranjes geen dna af wilden staan om hun 'Russische' afstamming te onderzoeken, de deur dicht :twisted: en hoe meer ik van hen te weten kom hoe meer ik het opportunisme zie en de kosten die ze gretig binnenhalen onder t motto van 'wij zijn jullie vorstenhuis' :roll: :turban: Dàt :turban: teken zie ik er eerder in ipv dit :knorrie: teken :knorrie: bàh
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door BFA »


Da helpt nie veel voor oplossing communotair probleem. Die marocs zijn ook franstalig..
Jawel, helpt het in stand houden.
Langs beide kanten van de taalgrens is politieke macht op deze instandhouding gesteund. Met als vierde taal Turks en vijfde Marokkaans, leven politiekers en koningshuis in de illusie dat hun macht enkel kan groeien.
Wat in het geval van de in wezen totalitaire Islam geen illusie is maar naakte waarheid.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door hans van de mortel »

Als er een grote hoerentroep te bedenken valt is het wel in den koninklijke huize. Sodemieter toch op. Het zijn de meest vulgaire smerige triviale inteelt en hoerenlopers die je maar bedenken kunt in de geschiedenis. Waarom? Hoezo? Omdat het van huis uit walgelijke arrogante aristocratische zooitje meende onkwetsbaar te zijn. Onkwetsbaar voor de publieke opinie. Jammer dat ze buiten de 21ste eeuw gerekend hebben. Opsodemieteren met dat huichelachtige godsonterende vulgaire ordinaire walgelijke misselijkmakende geschiedkundige proviterende geteisem van de goedbedoelende naïeve gemeenschap! :redface:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door Manon »

>Hans,

vind je het nu echt nodig om onder alle omstandigheden de woorden "wijven, walgelijk, zooi, smerig, haat, opsodemieteren, huichelen, achterlijk, misselijkmakend etc.." te ventileren?

Indien je je wil meten aan échte schrijvers die een zeer diepgaande boodschap wilden overbrengen, probeer eerst eens deze tekst te bevatten, die zegt namelijk met "deftige" woorden een PAK meer dan dat sommigen met scheldwoorden proberen te duiden.

Maar, inderdaad, niet ieder van ons heeft dat schitterende talent. We kunnen er enkel van leren denk ik dan.

Vandaar, met mijn Dank aan Willam, the Shake-spear!

To be, or not to be: that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles,
And by opposing end them? To die: to sleep;
No more; and by a sleep to say we end
The heart-ache and the thousand natural shocks
That flesh is heir to, 'tis a consummation
Devoutly to be wish'd. To die, to sleep;
To sleep: perchance to dream: ay, there's the rub;
For in that sleep of death what dreams may come
When we have shuffled off this mortal coil,
Must give us pause: there's the respect
That makes calamity of so long life;
For who would bear the whips and scorns of time,
The oppressor's wrong, the proud man's contumely,
The pangs of despised love, the law's delay,
The insolence of office and the spurns
That patient merit of the unworthy takes,
When he himself might his quietus make
With a bare bodkin? who would fardels bear,
To grunt and sweat under a weary life,
But that the dread of something after death,
The undiscover'd country from whose bourn
No traveller returns, puzzles the will
And makes us rather bear those ills we have
Than fly to others that we know not of?
Thus conscience does make cowards of us all;
And thus the native hue of resolution
Is sicklied o'er with the pale cast of thought,
And enterprises of great pith and moment
With this regard their currents turn awry,
And lose the name of action. - Soft you now!
The fair Ophelia! Nymph, in thy orisons
Be all my sins remember'd.


of, een stukje reeds vertaald, waardoor blijkt dat deze gedachtenbeslommeringen ook NU zéér levend zijn!
Laten we ons houden aan de HOOFSHEID, het TALENT, de MACHT DER TAAL die één der grootste schrijvers van het Europese continent kon ten toon spreiden, terwijl de tekst eeuwen nadien NOG zijn zelfde kracht vertoont, waaruit het grootse talent van de schrijver blijkt?

Vertaling


To be or not to be

Te zijn of niet te zijn, dat is de kwestie:

of het nobeler is om alles wat het wrede Lot je toeslingert te weerstaan
of om de wapens op te nemen tegen een zee van zorgen en al vechtend ertegen zelf ten onder te gaan?
Te sterven, te slapen, niets meer;
en in die slaap rust vinden voor alle hartzeer en de duizend pijnen die je lichaam je bezorgen, dat zou een einde zijn om jezelf toe te wensen.

Te sterven; te slapen: misschien wel dromen: O nee, daar wringt het 'm: want welke dromen komen in die dodenslaap, als we de aardse zorgen hebben afgeworpen,
het doet ons aarzelen.

Door die twijfel rekken we onze ellendige levens, want wie zou de gesel en de hoon van de tijd verdragen, het onrecht van de onderdrukker, de arrogantie van de rijke, de pijnen van een onbeantwoorde liefde, de dwalingen van het recht, de onbeschoftheid van een ambtenaar, en de verachting waarmee onbenullen je geduldige werk belonen, wanneer je met een simpele dolkstoot rust kan vinden?

Wie zou dit alles verdragen, zweten en kreunen onder een ellendig bestaan als niet de dreiging van wat achter de dood komt er was, het onontdekte land waar geen reiziger uit weerkeert verwart ons en maakt ons zwak, zodat we liever de lasten dragen die we kennen dan het onbekende tegemoet te gaan. Zo verlamt ons denken ons tot lafaards en lopen grote ondernemingen op niets uit.

Stil nu, daar is mooie Ophelia! Nymf, laat al mijn zonden verder leven als je later aan me terugdenkt


zoals een doof meisje me ooit liet weten bij het aanschouwen van een PRACHTIG landschap toen ze voor het eerst in Spanje op verlof was: MMMMOOOOOOIIIII.... ze was vier en had nét dàt woordje leren begrijpen én leren zeggen! Krachtiger dan gelijkwelke andere mededeling!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Belgische prins wilde moslim worden

Bericht door hans van de mortel »

Beste lieve Circe, wat je aanhaalt, dat was een tijd geleden. Ga jij dan niet met je tijd mee? Ik kan heus wel net zoals mister Shakespear denken (niet echt natuurlijk), praten (imiteren dus) en tijdgebonden onzin verkondigen. Wat verwacht je nu werkelijk van mij? Een schoothondje in de macht van de met de mantel der liefde bedekkende beschaving? Is het niet tijd om eens wakker te worden en de realiteit der dingen onder ogen te zien? Of moet ik zeggen: ”Ik hou van jou, slaap zacht!” NEE TOCH!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie