Wat doen?

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Wat doen?

Bericht door Chaimae »

Dinsdag in de trein ben ik versierd door een rasechte Hollander genaamd Henkie. Hollanders gaan kennelijk voor exotisch tegenwoordig? :roll: (nog een paar lieden op school hebben een oogje op me. Bij een is het zo extreem, die draagt zelfs mijn tas) Het is maar dat ik hem duidelijk maakte, toen we om elf uur voet zette op Zwolle, dat ik over een half uur college heb, want hij wou ergens met me eten. Wel, op een gegeven moment liep hij een stukje met me mee naar school, en gaf me zijn nummer. ''Ik hoop dat je me belt, schoonheid. Je bent een loterij uit de lot. '' :| Hij zei dat hij dinsdag op station Enschede op me gaat wachten.. wat moet ik nu doen? Dinsdag vermomd gaan? (zonnebril)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89718
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ariel »

Wat jij moet doen is genieten van de aandacht, wat terug flirten en nooit iets doen waar jezelf niet achter staat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Monique »

Volgens mij heeft een bakvis aandacht tekort?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Ge moet tegen em zeggen dat em fatsoenlijk Nederlands moet leren: "Een loterij uit een lot" :roll:

Van welk hotel is ie manager en hoe rijk is zijne opa???

Uf moet er nog meer FANTA zijn???
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat doen?

Bericht door mercator »

Hoe nu ?! Die schatrijke jongen uit Koeweit is al helemaal uit the picture?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

mercator schreef:Hoe nu ?! Die schatrijke jongen uit Koeweit is al helemaal uit the picture?
Die FANTA was op, nu ist;
"Je bent een loterij uit de lot."
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wat doen?

Bericht door Manon »

nou chaimae, je stuurt die mens toch gewoon een SMSje waarbij je vertelt dat je al lang verpatst zijt aan de loterij van Koeweit! toch?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89718
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ariel »

Chaimae heeft net zo goed recht op een beetje aandacht van en geflirt met jongens zoals een niet Moslima.
Jullie geven haar allemaal een hard time. :(
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Ik zou niks liever willen dan dat Chaimae elke dag flirtte met jongens, verliefd werd zo nu en dan, vlinders in de buik, lekker wegdromen op een rose wolkje totdat - er een nóg knappere kerel voorbijkomt - dat zou normaal zijn - hier dingen zitten fantaseren om toch maar aandacht te krijgen - dat is niet normaal - dat is ongezond - zeker op haar leeftijd - al 18 - over de uiterste houdbaarheidsdatum - nee dat laatste was flauw van me en daar 'verexcuseer' ik me ook voor :redface:
Go 4 it C. B4 u know it, life's over - and there is NO 2nd chance - ever!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wat doen?

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Chaimae heeft net zo goed recht op een beetje aandacht van en geflirt met jongens zoals een niet Moslima.
Jullie geven haar allemaal een hard time. :(
nou ja ariel, het was maar een graptje hoor.

Want wat WIL Chaimae? een westers leven met een westerse man? dan moet ze ervoor gaan, SMS sturen en zien of hij terugbelt.
Indien niet: gewoon hoofddoek op en binnenblijven en NIET FLIRTEN VIA FACEBOOK! damagnie!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Ge moet tegen em zeggen dat em fatsoenlijk Nederlands moet leren: "Een loterij uit een lot" :roll:

Van welk hotel is ie manager en hoe rijk is zijne opa???

Uf moet er nog meer FANTA zijn???
Deze is zelfstandige ondernemer! Hij is 37 jaar oud, voor de orde.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Ik zou niks liever willen dan dat Chaimae elke dag flirtte met jongens, verliefd werd zo nu en dan, vlinders in de buik, lekker wegdromen op een rose wolkje totdat - er een nóg knappere kerel voorbijkomt - dat zou normaal zijn - hier dingen zitten fantaseren om toch maar aandacht te krijgen - dat is niet normaal - dat is ongezond - zeker op haar leeftijd - al 18 - over de uiterste houdbaarheidsdatum - nee dat laatste was flauw van me en daar 'verexcuseer' ik me ook voor :redface:
Go 4 it C. B4 u know it, life's over - and there is NO 2nd chance - ever!
Fantaseren? Nee, dit is op waarheid gebaseerd. Henkie gaat dinsdag op me wachten.. hoe red ik me ik hier uit? Heb geen zin om anderhalf uur lang met hem in een trein te zitten.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89718
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ariel »

Heb je nog dat Niqab geval vanuit Marokko?
Die kan je aantrekken, en dan zie je hem nooit meer. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

circe schreef:
Ariel schreef:Chaimae heeft net zo goed recht op een beetje aandacht van en geflirt met jongens zoals een niet Moslima.
Jullie geven haar allemaal een hard time. :(
nou ja ariel, het was maar een graptje hoor.

Want wat WIL Chaimae? een westers leven met een westerse man? dan moet ze ervoor gaan, SMS sturen en zien of hij terugbelt.
Indien niet: gewoon hoofddoek op en binnenblijven en NIET FLIRTEN VIA FACEBOOK! damagnie!
Wat moet ik met een 37-jarige Henkie? Ik ben geen gek in folio.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Heb je nog dat Niqab geval vanuit Marokko?
Die kan je aantrekken, en dan zie je hem nooit meer. :smile:
Zelfs dat werkt niet. Hij vond me immers leuk omdat ik zo spontaan was. Of maakt een niqaab me ineens minder spontaan?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Volgens mij heeft een bakvis aandacht tekort?
Was dat maar het geval, weet je dat? Dat zou echt een verademing zijn. Het is zoveel leuker en fijner dan dagelijks minimaal drie keer versierd te worden.

Morgen moet ik weer buiten wezen, wellicht dat ik mijn belevingen dan weer met je deel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wat doen?

Bericht door Manon »

Morgen moet ik weer buiten wezen, wellicht dat ik mijn belevingen dan weer met je deel
Natuurlijk moet je dat met ons delen.

Doe anders ineens een verkleedpartijtje (de temperatuur gaat toch tien graden zakken ) en doe zoiets niqaab, hoofddoek ding achtig, zien welk andersom effekt het heeft.
(ze voelen zich toch altijd zo "vrij" onder die lakens hé?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Chaimae schreef:
Monique schreef:Volgens mij heeft een bakvis aandacht tekort?
Was dat maar het geval, weet je dat? Dat zou echt een verademing zijn. Het is zoveel leuker en fijner dan dagelijks minimaal drie keer versierd te worden.

Morgen moet ik weer buiten wezen, wellicht dat ik mijn belevingen dan weer met je deel.
:lol: :lol: :razz: :lol: :lol: Oh boy meid toch - straks wordt je nog gestenigd - jij westerse hoer, lonken naar elke manskerel - zodat je minstens 3 X per dag versierd wordt - kom eens een weekje bij mij op vakantie - merk je dat zelfs 'ouwe dozen' als ik nog steeds meer dan 3 X per dag versierd worden - is dat een ramp? - Gewoon de andere kant opkijken en beleefd zeggen dat je niet geïnteresseerd bent - of gewoon negeren - ik zou haast denken dat je ergens in een achterlijk bergdorp bent opgegroeid - dat je niet weet hoe hiermee om te gaan! :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re: Wat doen?

Bericht door Petra »

Aan het 'versieren' is, neem ik aan, communicatie vooraf gegaan? Net zoals met die mijnheer uit Koeweit? Ik weet niet hoe jij reageert op mannen die je aanspreken, maar als je er niet van gediend bent, zou ik eens aan de communicatie gaan werken. Blijkbaar kom je te toegankelijk over, en daar wordt van gebruik gemaakt...
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Monique »

Petra schreef:Aan het 'versieren' is, neem ik aan, communicatie vooraf gegaan? Net zoals met die mijnheer uit Koeweit? Ik weet niet hoe jij reageert op mannen die je aanspreken, maar als je er niet van gediend bent, zou ik eens aan de communicatie gaan werken. Blijkbaar kom je te toegankelijk over, en daar wordt van gebruik gemaakt...
Nou, ze is al "oud" hoor.
Het wordt tijd dat ze trouwt.
In islamtermen is ze misschien al een ouwe vrijster en is ze overgebleven.

Anders kan ze altijd nog vrouw nummer 2,3,4 worden wanneer ze er binnenkort niet 1 voor zichzelf heeft.
Maar, ze moet wel opschieten en beginnen met islamslaafjes werpen anders komt ze niet in het paradijs hoor.
Amorele atheistische nitwit
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:
circe schreef:
Ariel schreef:Chaimae heeft net zo goed recht op een beetje aandacht van en geflirt met jongens zoals een niet Moslima.
Jullie geven haar allemaal een hard time. :(
nou ja ariel, het was maar een graptje hoor.

Want wat WIL Chaimae? een westers leven met een westerse man? dan moet ze ervoor gaan, SMS sturen en zien of hij terugbelt.
Indien niet: gewoon hoofddoek op en binnenblijven en NIET FLIRTEN VIA FACEBOOK! damagnie!
Wat moet ik met een 37-jarige Henkie? Ik ben geen gek in folio.
heel simpel, gewoon geheel toevallig in jullie gezellig gekeuvel laten vallen dat je moslima bent. Wat dus betekend dat je alleen maar mag trouwen met een moslim. Probleem opgelost :razz:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Monique »

Ruth schreef: heel simpel, gewoon geheel toevallig in jullie gezellig gekeuvel laten vallen dat je moslima bent. Wat dus betekend dat je alleen maar mag trouwen met een moslim. Probleem opgelost :razz:
Ik denk niet dat een man die een grietje op straat aanspreekt nu direct "trouwen" in gedachten heeft?

Die vent wil gewoon van bil en ziet een griet lopen die (kennelijk) laat blijken ook wel van bil te willen en daar gaat hij op af.
Trouwen is wel het laatste dat hij wil en zeker niet met een griet (del) die hij zo makkelijk van de straat kan oppikken...toch?
Amorele atheistische nitwit
caroline
Berichten: 16
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:32 pm

Re: Wat doen?

Bericht door caroline »

hey,

moeilijke situatie he :wink: doe gewoon wat jij denkt wat het beste is laat je leiden :wink:

groetjes
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

caroline schreef:hey,

moeilijke situatie he :wink: doe gewoon wat jij denkt wat het beste is laat je leiden :wink:

groetjes
:question: :neutral: :shock: Wat is daar nou moeilijk aan - dat zijn toch de doodnormaalste dagelijkse dingen - my frikkin god - als DIT al moeilijk is - what the Hell gaan jullie meiden doen in écht moeilijke situaties? :ohmy: :roll:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
caroline
Berichten: 16
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:32 pm

Re: Wat doen?

Bericht door caroline »

hey ,
ik bedoel met moeilijke situatie voor haar omdat ze nog niet goed weet wat ze moet doen komen of niet haar verbergen of niet dat is alles :smile:
Plaats reactie