Wat doen?

Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

caroline schreef:hey ,
ik bedoel met moeilijke situatie voor haar omdat ze nog niet goed weet wat ze moet doen komen of niet haar verbergen of niet dat is alles :smile:
Aha oké - mij lijkt dat echter ook niet moeilijk - ik bedoel - als je iemand ontmoet weet je toch meteen of je die persoon nog 1 X terug wil zien - zeker als het gaat om daten-flirten-verliefd zijn e.d. - die dingen voel je toch?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
caroline
Berichten: 16
Lid geworden op: ma mei 25, 2009 9:32 pm

Re: Wat doen?

Bericht door caroline »

daar geef ik gelijk in er zal wel iets van aantrekking zijn langs beide kanten maar hoe zij haar wat te doen schreef lijkt het mij dat ze ernog wat overtwijfeld dat is mijn mening de rest moet je aan haar vragen ik ga daar enkel vanuit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ariel »

Je kan een echte Moslima niet vergelijken met een kafir meisje.
Allereerst heeft een Moslima een zeer beschermde opvoeding gehad, en ze heeft nooit geleerd hoe ze met vreemde mannen om moet gaan. Ze heeft nooit kunnen experimenteren.
De familie eer heeft altijd voorop gestaan , en men weet dat als men maar vermoed dat een moslim meisje naar een man kijkt, en dit opgemerkt wordt door een marokkaan, gelijk haar hele familie in schande verkeerd.

Ik vind het knap dat Chaimae nu wel een beetje aan het experimenteren is door mannen wat opener te benaderen. Wat mij betreft heeft ze mijn zegen. Als ze maar uitkijkt, en nooit iets tegen haar zin doet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Chaimae is toch altijd naar gewone scholen geweest - had vriendinnen - reisde met de trein - heeft volgens mij redelijk normale ouders die haar laten sporten, shoppen, naar vriendinnen gaan etc... - volgens haar eigen zeggen dan toch - dan begrijp ik niet dat deze dingen nu ineens een groot probleem zijn - ze is niet opgegroeid in een of ander bergdorp waar ze nooit contact gehad heeft met mannen of jongens, ze ziet er waarschijnlijk elke dag.
Uiteraard gun ik haar dat ook en heeft ze mijn zegen om ten volle te genieten van het leven, maar het komt me toch wat raar over - telkens die aandacht-vragen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat doen?

Bericht door mercator »

SDX schreef: ze is niet opgegroeid in een of ander bergdorp
Zo is het maar net. Moslims die hier in een Westerse beschaving rondlopen hebben geen enkel excuus om nog de middeleeuwer uit te hangen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Ja - dát bedoelde ik dus! :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:
caroline schreef:hey ,
ik bedoel met moeilijke situatie voor haar omdat ze nog niet goed weet wat ze moet doen komen of niet haar verbergen of niet dat is alles :smile:
Aha oké - mij lijkt dat echter ook niet moeilijk - ik bedoel - als je iemand ontmoet weet je toch meteen of je die persoon nog 1 X terug wil zien - zeker als het gaat om daten-flirten-verliefd zijn e.d. - die dingen voel je toch?
Henkie wil ik niet meer terugzien.. maar ik ga hem tot mijn spijt over een paar uurtjes weer zien. :crying: :crying: Help me!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Ariel »

Hoe ziet Henkie er uit? En wat een kinderlijke naam voor een volwassen vent.

Gewoon zeggen dat je een heel jaloers vriendje hebt die niet wil dat je met andere mannen praat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Monique »

Ariel schreef: Gewoon zeggen dat je een heel jaloers vriendje hebt die niet wil dat je met andere mannen praat.
En hij heet allah :turban:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wat doen?

Bericht door H.Numan »

Simpelste oplossing: je doet je hoofdoek om, en zegt laat zeggen dat je niet met mannen omgang mag hebben.
Of je doet een chadora aan. Dan hoef je helemaal niks te zeggen.
Lieve meid, leer er mee te leven. Je zal vroeger of later een 'dear John' moeten doen.
Sterkte!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Chaimae schreef: Henkie wil ik niet meer terugzien.. maar ik ga hem tot mijn spijt over een paar uurtjes weer zien. :crying: :crying: Help me!
You're a big girl now - ben er van overtuigd dat je je goed uit de slag zal slaan - gewoon normaal doen en zeggen dat je geen interesse hebt (in mannen van 37 die nog Henkie willen genoemd worden) :razz:
You'll do just fine - knowing you!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wat doen?

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:
Chaimae schreef: Henkie wil ik niet meer terugzien.. maar ik ga hem tot mijn spijt over een paar uurtjes weer zien. :crying: :crying: Help me!
You're a big girl now - ben er van overtuigd dat je je goed uit de slag zal slaan - gewoon normaal doen en zeggen dat je geen interesse hebt (in mannen van 37 die nog Henkie willen genoemd worden) :razz:
You'll do just fine - knowing you!
Henkie, dat is de naam die zijn ouders hem hebbben gegeven. Daar kan hij toch niks aan doen? Het enige leuke aan hem is dat hij zo ongelooflijk Twents praat. Im loving it, tadadada! Voor ik er besef in had, voerden we een dialoog in het Twents, waar de mensen hun wenkbrauwen bij moesten optrekken. ( voorbij Wierden/Nijverdal praten ze namelijk met het Sallandse accent, dat in schril contrast is met het Twents)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Wat doen?

Bericht door SDX »

Chaimae schreef:
SDX schreef:
Chaimae schreef: Henkie wil ik niet meer terugzien.. maar ik ga hem tot mijn spijt over een paar uurtjes weer zien. :crying: :crying: Help me!
You're a big girl now - ben er van overtuigd dat je je goed uit de slag zal slaan - gewoon normaal doen en zeggen dat je geen interesse hebt (in mannen van 37 die nog Henkie willen genoemd worden) :razz:
You'll do just fine - knowing you!
Henkie, dat is de naam die zijn ouders hem hebbben gegeven. Daar kan hij toch niks aan doen? Het enige leuke aan hem is dat hij zo ongelooflijk Twents praat. Im loving it, tadadada! Voor ik er besef in had, voerden we een dialoog in het Twents, waar de mensen hun wenkbrauwen bij moesten optrekken. ( voorbij Wierden/Nijverdal praten ze namelijk met het Sallandse accent, dat in schril contrast is met het Twents)
Das idd wel leuk Chaimae, maar misschien geef je daarmee verkeerde signalen af.
Als je enkel leuk wil babbelen - in't Twents - kan je hem dat op 1 of andere manier aan zn verstand proberen brengen - hij is misschien al verliefd op je - je kan hem toch geen verdriet gaan doen door hem in de waan te laten dat jij hem ook wel ziet zitten, terwijl het niet zo is.

Natuurlijk kan hij er niets aan doen dat zn ouders hem Henkie noemden, ik heb ergens iemand in mijn famlie die jaaaaren geleden een baby kreeg, een jongen, 't was zo'n mooi, lief klein knulletje, ze noemden hem "Joke", werkelijk op het gemeentehuis zo aangegeven, ook op zijn identiteitskaart, met die "ke" als verkleinwoord erachteraan, ik dacht toen al van :roll: "Wat als dat kind, die jongen opgroeit?".
Die jongen; "Joke" dus, is nu een boomlange kerel van haast 2 meter lang, ongeveer 30 jaar, hij kon er ook niks aan doen dat zijn moeder em zo heette, maar hij laat zich nu gewoon "JO" noemen. :razz: Klinkt zelfs stoer zo; "Hey Yôw" :P
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Plaats reactie