Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Dutch »

In Het Laatste Nieuws van 27/01/2003 :
Fundamentalistische moslimreporter opgepakt na bedreiging speurders in radioprogramma - BRUSSEL - De dreigementen die de Belgische speurders vanuit fundamentalistische hoek naar hun hoofd geslingerd krijgen, nemen waanzinnige proporties aan. "Ik ken u, ik weet waar uw vrouw en kinderen wonen", kwam de voorbije dagen nog uit de mond van een "radioreporter" in Brussel die bovendien een recent uitgesproken doodsvloek tegen terreurbestrijders beszt oké vond. Hij wilde meteen ook aanslagen voorbereiden. De man zit nu in de cel. En superterrorist Nizar Trabelsi liet weten persoonlijk de speurders op te zoekn, als hij de kans kreeg te ontsnappen....Brussels gerechtelijk directeur Glenn Audenaert noemt de toestand "bijzonder ernstig" en roept leiders uit de moslimgemeenschap samen om een en ander uit te praten
In hetzelfde artikel lezen we naast de foto van Abu Hamza al-Masri:
In zijn (Abu Hamza's) moskee in Finsbury Park, werd de doodsvloek uitgesproken rond "alle politiemensen die de opmars van een zuivere islam in de weg staan."
Ergens verleent deze extremistische imam FFI-medestanders een grote dienst : door zijn recht-voor-de-vuiste uitspraken toont hij duidelijk aan dat wij het bij het rechte eind hebben! Islam is Geen vredelievende godsdienst.
CroMagnon
Berichten: 57
Lid geworden op: do jan 23, 2003 1:54 am

Bericht door CroMagnon »

geen url-link? :(
~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~

visit: muslim-quotes

~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~ . ~
_________________
Kingsale
Berichten: 12
Lid geworden op: za okt 25, 2003 7:37 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Kingsale »

Dutch schreef:In Het Laatste Nieuws van 27/01/2003 :
Fundamentalistische moslimreporter opgepakt na bedreiging speurders in radioprogramma - BRUSSEL - De dreigementen die de Belgische speurders vanuit fundamentalistische hoek naar hun hoofd geslingerd krijgen, nemen waanzinnige proporties aan. "Ik ken u, ik weet waar uw vrouw en kinderen wonen", kwam de voorbije dagen nog uit de mond van een "radioreporter" in Brussel die bovendien een recent uitgesproken doodsvloek tegen terreurbestrijders beszt oké vond. Hij wilde meteen ook aanslagen voorbereiden. De man zit nu in de cel. En superterrorist Nizar Trabelsi liet weten persoonlijk de speurders op te zoekn, als hij de kans kreeg te ontsnappen....Brussels gerechtelijk directeur Glenn Audenaert noemt de toestand "bijzonder ernstig" en roept leiders uit de moslimgemeenschap samen om een en ander uit te praten
In hetzelfde artikel lezen we naast de foto van Abu Hamza al-Masri:
In zijn (Abu Hamza's) moskee in Finsbury Park, werd de doodsvloek uitgesproken rond "alle politiemensen die de opmars van een zuivere islam in de weg staan."
Ergens verleent deze extremistische imam FFI-medestanders een grote dienst : door zijn recht-voor-de-vuiste uitspraken toont hij duidelijk aan dat wij het bij het rechte eind hebben! Islam is Geen vredelievende godsdienst.
Het is te hopen dat dit nooit gebeurd zoals in Beiroet , oorlog tussen Cristenen en Moslims in Europa maar het zit er wel in . Het wordt tijd dat er maatregelingen komen voor het te laat is . Op dit ogenblik zijn er in Europa zo een 20000000 moslims en dan spreek ik nog niet van Turkey zodus wij zijn verwittigd en komt nu niet zeveren als het te laat is
Eva
Berichten: 13
Lid geworden op: ma mei 19, 2003 10:36 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Eva »

Dutch schreef:In Het Laatste Nieuws van 27/01/2003 :
Fundamentalistische moslimreporter opgepakt na bedreiging speurders in radioprogramma - BRUSSEL - De dreigementen die de Belgische speurders vanuit fundamentalistische hoek naar hun hoofd geslingerd krijgen, nemen waanzinnige proporties aan. "Ik ken u, ik weet waar uw vrouw en kinderen wonen", kwam de voorbije dagen nog uit de mond van een "radioreporter" in Brussel die bovendien een recent uitgesproken doodsvloek tegen terreurbestrijders beszt oké vond. Hij wilde meteen ook aanslagen voorbereiden. De man zit nu in de cel. En superterrorist Nizar Trabelsi liet weten persoonlijk de speurders op te zoekn, als hij de kans kreeg te ontsnappen....Brussels gerechtelijk directeur Glenn Audenaert noemt de toestand "bijzonder ernstig" en roept leiders uit de moslimgemeenschap samen om een en ander uit te praten
In hetzelfde artikel lezen we naast de foto van Abu Hamza al-Masri:
In zijn (Abu Hamza's) moskee in Finsbury Park, werd de doodsvloek uitgesproken rond "alle politiemensen die de opmars van een zuivere islam in de weg staan."
Ergens verleent deze extremistische imam FFI-medestanders een grote dienst : door zijn recht-voor-de-vuiste uitspraken toont hij duidelijk aan dat wij het bij het rechte eind hebben! Islam is Geen vredelievende godsdienst.
Dutch, je vecht tegen je spiegelbeeld. Ik kan niet ontkennen dat Abu Hamza ze ziet vliegen, maar ik zie wel waar zijn uitlatingen vandaan komen, waardoor ze werden uitgelokt. Dat wil niet zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur. Hij zou zijn temperament best beheersen. Zijn passie loopt uit de hand. Er bestaat ook een mogelijkheid om hetzelfde te zeggen in een wetenschappelijk jargon en dan klinkt het cool en aannemelijk.
Jouw fundamentalisme, beste Dutch, is geen haar beter dan dat van Abu Hamza en ik kwam hier maar effe kijken omdat ik wat overwerkt ben en eens wat anders wou zien en nu ben ik weer weg voor onbepaalde tijd. Salut en verslik u niet.

Nog effe dit er aan toevoegen. Ik heb wat zitten rondkijken en wordt kotsmisselijk van wat ik hier lees. Ik heb de gewoonte mijn deur potdicht te houden als er gekken aan de deur staan. Het zou dan ook absurd zijn, ze langs het internet toch binnen te halen. Wat hier rondhangt is mijn publiek niet, daar hoor ik niet tussen thuis. Je hebt me bij de neus kunnen nemen omdat je oppervlakkig de indruk kon geven dat je bekommerd was om de rechten van vrouwen, maar dat ben je niet. Je gebruikt dat thema maar om je haat tegen de islam te kunnen uitleven en natuurlijk zijn er heel wat mensen die zich moslim noemen en geschifte regeltjes als islam trachten te verkopen. Soms denken ze daarvoor ook een grond te vinden in islamitische geschriften en problemen zijn er dus inderdaad, maar niet omdat de islam niet zou deugen. Enne, verder wil ik er geen woord meer over kwijt. Sudder maar in je eigen fundamentalisme.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Had iemand Eva uitgenodigd of zo? :lol: :lol: :lol:

Ok! ik kwam maar even kijken, maar ik wil in feite niet en verder heb ik geen tijd,dus ga ik er verder geen woorden meer aan vuil maken!
En als iemand nu denkt dat ik nog iets meer ga schrijven dan kunnen ze ferm op hun kin kloppen want dat doe ik lekker niet! Ik heb toch net gezegd dat ik geen tijd had! dus daar zal je het dan mee moeten doen.

Enne verder wil ik er geen woord meer over kwijt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Salaam, Vrede Eva,
en dat meen ik uit de grond van mijn hart.
Jij bent waarschijnlijk in-goed, maar juist daardoor o zo naïef.
Het geeft niet, vroeg of laat zie je wel duidelijk in waar je je hebt vergist. Je kan op mij rekenen, ik zal er altijd voor je zijn. Het is juist mijn diepe feministische solidariteitsgevoel dat me mijn deur doet open laten staan. Je bent altijd welkom.

Eva, heb je ooit al eens rondgevraagd bij AEL- en andere moslimvrienden hoe zij zouden reageren als iemand uit hun midden, een moslim dus, openlijk verklaart de islam te verlaten?
Ze zullen eerst zeggen dat niemand dat zou doen. Dring dan maar aan. Zie wat de reactie zou zijn op zo'n hypothese. Vraag ook waardoor die reactie gemotiveerd zou worden.

Ik had het niet over mijn spiegelbeeld beste Eva, dat weet jij goed genoeg. Waarom blijf jij me steeds maar fascistische neigingen toedichten? Waarschijnlijk om zo dat kleine stemmetje diep in je, dat zegt "misschien heeft ze wel gelijk", op die manier de mond te snoeren?
Waarom zouden alle ex-moslims fascisten zijn?
Waarom zouden alle anti-islamisten fascisten zijn?

Dutch
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

O, komt Eva ook weer even spammen? 8)

Ik ben er nog steeds niet uit hoe je met spam om moet gaan. Ik heb al een paar keer uitgebreide reacties aan deze dame geschreven, maar ze komt toch niet terug om ze te lezen.

Op zich niet zo erg, als wat ze zegt maar wordt rechtgezet.

Maar in deze posting zégt ze ook helemaal niets. Ja, er staan indrukwekkende argumenten zoals iets met islam haten, gekken aan de deur, kotsmisselijk..... niet echt iets waar ik m'n energie in wil gaan steken.

Nou ja, misschien heeft ze niets te doen. :P
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Jammer dat hier bijna geen moslims komen om echt te discussieren. (veelzeggend) Op andere fora is me duidelijk geworden dat ze of kwaad worden of net doen of je er niet bent, als je hun argumenten ontkracht. Ze komen altijd met dezelfde fabels om de superioriteit van hun religie aan te tonen. Meestal komt het van harunyahya.com. Iemand op dit forum maakte pas een suggestie om een knip en plak antwoordendossier te maken. Dit lijkt mij een heel goed idee, dan kost het niet zoveel tijd om die flauwe kul te ontkrachten.
Ik heb op andere fora ook ene Eva gezien. Ik vraag me af of ze dezelfde is.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Steeds meer dreigementen. We lopen best wel risico denk ik. :emm2:
Hamas-nazi's bedreigen onze Frank Verhoef

Geplaatst door Michael van der Galien op 20 juli, 2014

Youth for Palestine-leden publiceren foto van onze redacteur en kondigen aan hem op te zullen sporen.

Toen er kort geleden een pro-Gaza demonstratie gehouden werd viel het veel mensen op dat de zogenaamde vredesactivisten rondliepen met nazi-symbolen, vlaggen van terroristische organisaties en spandoeken waarop die werden geprezen, en meer van dergelijke tolerante ongein. Onze eigen Frank Verhoef was één van de mensen die dat opviel. Hij bezocht de demonstratie, maakte foto's en zette ze op Twitter zodat iedereen kon zien wat er precies gebeurde.

Een voorbeeld van zo'n foto:

Afbeelding

Hier meer foto's (scroll beneden naar 12 juli).

Nadat hij deze foto's online had gezet werd Frank in weinig tot geen tijd tot één van de grote vijanden van de 'pro-Palestijnen' beweging verklaard. Zo besloten de nazi-liefhebbers van Youth For Palestine om zijn foto te publiceren en vervolgens massaal bedreigingen te uiten aan zijn adres. Na daarop te zijn betrapt haalde de organisatie de bedreigingen weg, maar we hebben in de tussentijd allemaal al gezien hoe die islamofascisten omgaan met kritische geluiden - zelfs als die 'geluiden' inhouden dat de wereld gewoon getoond wordt wat er feitelijk gebeurt.

Afbeelding

Het is af en toe wat moeilijk te lezen, maar hier zijn enkele reacties:

"Laat hem dan maar het x voelen, misschien dat die wegblijft de volgende keer."

"Wij komen met een groep... alleen om zulke gasten op te sporen."

"Als hij daar is trek ik persoonlijk zijn gezicht open als ik hem tegen kom."

"Verhoef, you are being watched" - achtergelaten door gebruiker "Jalal ZionistKiller."


In zijn bericht doet YFP net alsof de organisatie wil dat Verhoef gewoon genegeerd wordt (o.i.d.) maar daar trapt niemand in. Die club kent zijn aanhangers en weet dat ze hier met bedreigingen - en, als hij zich weer bij zo'n betoging vertoont, met geweld - op zullen reageren.

Dit is de ware aard van de 'pro-Palestijnen' beweging. Ze worden niet gedreven door liefde voor Palestijnen, maar door haat voor Israëljoden en voor iedereen die als hun vrienden worden gezien. Dat soort mensen moet je, aldus deze fascisten, opsporen, achtervolgen, en vervolgens te lijf gaan; zo deden Hitler en co. dat immers ook.

De antisemieten van de YFP moeten hier onmiddellijk voor worden vervolgd. Het is onbestaanbaar dat dit soort types journalisten bedreigen die hun werk proberen te doen. Misschien dat dit normaal is in hun land van herkomst, maar in Nederland is zoiets volstrekt onacceptabel. Daar zijn we namelijk verlicht en democratisch, in plaats van achterlijk en extremistisch.

Vervolgens moeten deze wannabe terroristen onmiddellijk op het terreurlijstje van de staat worden gezet en strak in de gaten worden gehouden door de veiligheidsdiensten. Eén verkeerde beweging en ze moeten worden opgepakt. Oh, en de Tweede Kamer dient ook wakker te worden om een wet aan te nemen waardoor dit soort tuig kan worden uitgezet. Het zijn namelijk vooral Marokkanen - die hebben een dubbel paspoort en kunnen dus gemakkelijk uit Nederland worden verwijderd. Weg met dit soort haatbaarden en -hoofddoekjes; zo niet achter slot en grendel dan wel door ze naar Afrika en het Midden-Oosten te sturen, waar ze veel beter op hun plek zijn.

Overigens is dit nu al de tweede DDS'er in korte tijd die bedreigd wordt met lichamelijk geweld. Bart Schut ging Frank voor. In zijn geval zijn het ook weer die types van pro-Palestijns links die daar verantwoordelijk voor zijn (te weten de progressieve tokkies van Krapuul). Het is bijzonder zorgwekkend dat steeds meer DDS-redacteurs en -columnisten zo in de problemen komen. Activistisch links lijkt steeds gewelddadiger te worden en onze mensen zijn, lijkt het, één van hun voornaamste doelwitten. Wanneer spreken linkse partijen en andere clubs zich daar tegen uit? Of vinden ze het allemaal wel prima omdat wij niet bij ze horen en alles geoorloofd is in oorlog, liefde, en de politiek?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... nk-verhoef
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Jambon en Francken kregen doodsbedreigingen

Zondag 26 oktober 2014

Vicepremier Jan Jambon (N-VA) en staatssecretaris Theo Francken (N-VA) zijn met de dood bedreigd. Dat heeft Jambon zondag verklaard in Het Nieuws op VTM.

De bedreigingen liepen vrijdag binnen op het politiekantoor van Aarlen. Het ging om een handgeschreven brief, die werd ondertekend door iemand die zichzelf uitgaf voor een 'extreme moslim', aldus de vicepremier. Jambon heeft geen extra bewaking gevraagd. Francken liet wel bescherming van de lokale politie aanrukken.

De brief bevatte volgens de minister van Binnenlandse Zaken de aanmaning aan hemzelf en staatssecretaris voor Asiel en Migratie Francken om het grondgebied te verlaten, zoniet werd hun leven bedreigd. Hij kwam aan in Aarlen, maar was afgestempeld in Luik, en was afkomstig uit 'geradicaliseerde hoek', luidde het.

Jambon kreeg de boodschap dat de zaak niet mag worden gebanaliseerd en dat er een reeël gevaar is. Het coördinatieorgaan voor de dreigingsanalyse (OCAD) voert momenteel nog een analyse uit. Er werden maatregelen voorgesteld om via de lokale politie een oogje in het zeil te houden. Francken, die nog twee jonge kinderen heeft, ging op het aanbod in. Dat betekent dat de politie intensiever patrouilleert in de buurt van zijn huis en de school en crèche van de kinderen.

Voor de vicepremier hoefde de extra bewaking niet. Hij lijkt ook niet uit het lood geslagen. 'Het effect op mij is dat ik nog meer gemotiveerd ben om deze job goed te doen. Wij zijn publieke figuren, maar het laatste dat ik wil is dat de bevolking zoiets zou moeten meemaken. Daarom ben ik hypergemotiveerd om aan het veiligheidsfacet en het indijken van de radicalisering absolute prioriteit te geven.'

'Als sommige Franstalige media me afschilderen als een homofoob en een racist, omdat dat in de PS-kraam van Laurette Onkelinx en co past, dan zal het wel dat dit sommige mensen op ideeën brengt', reageert Francken. 'Ik ben verkozen om mijn werk te doen. In de Kamer heb ik van inhoudelijk weerwerk van de linkse oppositie alvast niets gemerkt. Nadat ik tijdens het debat over de regeerverklaring mijn inhoudelijke repliek gaf op het luik Asiel en Migratie, was het voor het eerst in drie dagen oorverdovend stil in de Kamer', aldus Francken, die nog opmerkt dat PS-fractieleidster Onkelinx niet bleef voor zijn repliek.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 6_01342024
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Na kritiek op de koran: “Weltwoche” zorgt voor beveiliging

Geplaatst op 29 november 2014

Afbeelding

In de actuele uitgave van het Zwitserse weekblad “Weltwoche” wordt de koran scherp bekritiseerd. De auteur Andreas Thiel en de redactie worden nu blijkbaar geconfronteerd met bedreigingen.

“De koran is één enkele oproep tot geweld, een handleiding voor oorlog en onderdrukking.” Aldus begint een artikel dat verschenen is in de actuele uitgave van “Weltwoche”. Over vijf pagina´s houdt satiricus Andreas Thiel zich in een “strijdschrift” bezig met het heilige boek van de moslims. Wat hem betreft is de koran “de kern van het kwaad”, schrijft Thiel. Dat “islamitische fanatiekelingen terroristen worden, is geen wonder”, schrijft hij verder.

“Ik wilde met mijn tekst laten zien hoe de koran werkelijk is. Ook de deskundigen verliezen het wezenlijke en overduidelijke uit het oog als het om de koran gaat”, verklaart Thiel tegenover Bernerzeitung.ch/Newsnet. Hij heeft tijdens zijn onderzoek drie verschillende versies van de koran gelezen, zijn tekst is dus gefundeerd.

Sinds de publicatie van het artikel maakt de omgeving van Thiel zich bezorgd om de veiligheid van de 43-jarige. “Ik word op dit moment van alle kanten gewaarschuwd voor radicaalislamitische aanvallen – door islamwetenschappers evenzo als door de man in de straat”, zegt Thiel. Hijzelf was zich ervan bewust zich kwetsbaar op te stellen met de tekst.

Vrijdagmorgen kwamen er inderdaad bedreigingen bij hem binnen, zegt Thiel. In een mail werd hij “domme hoerenzoon” en “kloten tumor” genoemd. Ook had hij telefoontjes gekregen van meerdere anonieme bellers. “Ze zeiden dat mijn publicatie een fout was geweest en dat ik voor ´grote problemen´ zorg.” Hij heeft al aangifte gedaan bij de politie, zegt Thiel. “Individuele telefoontjes terug traceren heeft geen zin. De politie adviseert me echter om me direct te melden als de bedreiging concreter wordt.”

Volgens een melding van “20 Minuten Online” wordt het redactiegebouw van de “Weltwoche” op dit moment beveiligd door een bewakingsdienst.

Bron: www.bernerzeitung.newsnet.ch

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2014/11/29 ... more-76453
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Moslims bedreigen de burgemeester van Antwerpen

Geplaatst op 25 mei 2015

Afbeelding
Bart De Wever

Radicale moslims hebben gedreigd de burgemeester van Antwerpen, Bart De Wever, te vermoorden, mocht hij zich niet tot de islam bekeren. In het centrum van Antwerpen werd op een plein een dreigbrief aan De Wever opgehangen. De politicus had daarvoor herhaaldelijk gewaarschuwd voor een bedreiging door het islamitisch extremisme.

Tegenover de Vlaamse tv-zender VTM zei Bart De Wever zondag dat nog moest blijken hoe serieus men deze bedreiging zou moeten nemen: “Ik heb altijd al voorspeld dat we de bedreigingen uit de hoek van de extremistische islam niet zo snel zouden kwijtraken. Dat hebben we jarenlang verwaarloosd. Nu is dit gezwel na Syrië weer opengebroken en er zal nog veel etter uitkomen tot we het kwijt zijn.”

De voorzitter van de Vlaamse nationaal-democraten N-VA en burgemeester van Antwerpen krijgt al enige tijd persoonsbescherming. Het OACD, het coördinatie- en analyseorgaan voor terreurbedreiging in België van de staat, bepaalt aan de hand van screenings het niveau van de bedreiging. In het geval van Bart De Wever is deze bedreiging dusdanig acuut dat hem persoonsbescherming werd verleend, zoals hij tegenover VTM aanduidde.

Bron: www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/05/25 ... more-89759
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Scarlatti »

Bart De Wever weet kennelijk niet dat hij een 'uitnodiging tot bekering tot de islam' heeft gekregen, die heeft hij niet aangenomen als zodanig... niet wetend dat hij volgens deze imbecielen daarmee zijn eigen doodvonnis heeft getekend...

hij is mij overigens flink tegengevallen, ik had beslist hoop dat hij het islamgezwel op een 'slimmere manier' zou aanpakken en daardoor er beter van af kunnen komen... helaas... wederom wordt de plank misgeslagen... en wederom een gemiste kans want ik zelf heb het idee dat wij op 'het einde' afstormen...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door King George »

do 11 jun 2015, 07:46

Deurwaarders bedreigd door 'ISIS'

Meerdere deurwaarderskantoren in Den Haag en Amsterdam hebben afgelopen maand poederbrieven ontvangen die zijn ondertekend door 'ISIS/Islamic Khalifate'.

Afbeelding
Ontruiming van een huis door de deurwaarder.
Foto: Serge Ligtenberg


Dat schrijft het AD donderdag. De afzenders willen dat de deurwaarders stoppen met hun beroep en beweren dat de lezer nog maximaal twee maanden te leven heeft. „Dit is de straf die Allah voor u heeft bepaald, omdat u geld en goederen afneemt van de armen, iets dat door de heilige Quran uitdrukkelijk wordt verboden”, staat volgens de krant in de brief.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Mahalingam »

Zo te zien aan die brief is het iemand met onlustgevoelens jegens deurwaarders.
Op zich niet opmerkelijk.
Maar zou dit van een ISIS aanhanger afkomstig zijn dan verwacht ik meer sektepraat.
Mijn mening: iemand die meelift op de reputatie van de ISIS-gekken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Ariel »

In het AD lees ik dat de politie voor een raadsel staat, en de beroepsgroep bezorgd is over de toenemende agressie.

De brief is niet nieuw.
,,Door het openen van deze brief bent u besmet met zwaar radioactief materiaal in poedervorm uit bestanden van het Syrische leger, dat in ons bezit is. U heeft nog maximaal twee maanden te leven...", valt te lezen in de brief die meerdere kantoren - in Den Haag, maar ook in Amsterdam - in mei op hun deurmat vonden.
De eigenaar van een groot Haags deurwaarderskantoor, die anoniem wil blijven, heeft meteen aangifte gedaan. Hij kreeg al eerder een dreigbrief, toen van het Muslim Platform Holland. Daarin werd een doodvonnis uitgesproken over zijn kantoor dat pas zou worden opgeheven als aan elke moskee in Den Haag een groot geldbedrag wordt gedoneerd.
,,Uw kantoor heeft gedreigd onze moskee te verkopen vanwege onbetaalde rekeningen," valt te lezen in het Engels. ,,In onze cultuur is dit een grote zonde waarvoor de straf dood door het zwaard is." En even verder: ,,Onze jihaadis zijn bereid hun leven te offeren om een ongelovige en vriend van de duivel zoals jij te doden."
Een Haagse deurwaarder die twee brieven kreeg, is ongerust. ,,Na twintig jaar in dit vak schrik ik niet zo snel meer van de gemiddelde doodsbedreiging, maar zulke brieven uit extremistische hoek vind ik echt zeer vervelend."

Het valt hem op dat bedreigingen richting zijn beroepsgroep tegenwoordig steeds vaker een Arabische link bevatten. ,,Natuurlijk weet ik niet of die brieven werkelijk van ISIS afkomstig zijn, het kan ook iemand anders zijn die angst wil aanjagen. Ik vind het alleen wél heel opmerkelijk."

De politie Den Haag zegt de zaak te onderzoeken, maar heeft bitter weinig aanknopingspunten. Er zijn nog geen verdachten aangehouden. Hoeveel brieven er zijn verstuurd, weigert de politie te zeggen. En de kantoren lijken toevallig gekozen, zegt politiewoordvoerder Loek Houtepen. De politie gaat er niet van uit dat de brieven door ISIS zijn verstuurd. Het poeder bleek in elk geval ongevaarlijk.

meer hier
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Ariel »

Deurwaarders vragen 'serieuze bescherming'

De Koninklijke Beroepsorganisatie van Gerechtsdeurwaarders (KBvG) wil dat de status van de deurwaarders serieus wordt genomen. Dat zegt voorzitter Wilbert van de Donk naar aanleiding van de poederbrieven met afzender de Islamitische Staat, die een aantal kantoren in Den Haag en Amsterdam heeft ontvangen.

„Poederbrieven krijgen deurwaarders al langer en er is ook regelmatig sprake van fysieke mishandeling”, zegt Van de Donk. „Maar brieven met als afzender IS zijn nieuw. Het is daarom nu echt belangrijk dat de politie, het Openbaar Ministerie en de politiek actie ondernemen. De aangiftes worden nu nauwelijks serieus genomen, omdat er vaak maar twee personen bij betrokken zijn. Maar een bedreiging van een agent wordt wel serieus genomen. De deurwaarder is echter ook een openbare ambtenaar met een publieke taak en zou dus dezelfde bescherming moeten krijgen als een agent.”

De poederbrieven van IS zijn verstuurd naar kantoren in de Randstad. Van de Donk heeft geen idee waarom. „Ik heb hier absoluut geen verklaring voor, maar we moeten hier wel iets mee. Dergelijke brieven hebben veel impact op de deurwaarders, maar ook op het ondersteunende personeel. Dat moeten we niet onderschatten.”

meer hier
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Islamitische moorddreigingen tegen bekende radio- en televisiepresentator Elmar Hörig

Geplaatst op 5 oktober 2015

Afbeelding
De Duitse radio- en tv-presentator Elmar Hörig.

Islamitische moorddreigingen zullen toenemen

De bekende Duitse radio- en televisiepresentator Elmar Hörig ontving moorddreigingen van een moslim. Hij zou “de oorlog verklaard” hebben aan de moslims. Wat de achtergrond ook mag zijn voor deze moorddreiging: ze toont aan hoezeer de islam ons openbare leven en de vrijheid van meningsuiting in Duitsland al heeft ondermijnd. Wie de islam bekritiseert, moet er rekening mee houden vermoord te worden. Deze gewoonte is terug te voeren tot Mohammed, de stichter van de islam. Hij beval zijn aanhangers iedereen te vermoorden die hem of de islam bekritiseert of beledigt.


De islam heeft, in tegenstelling tot de leugenachtige verzekeringen van Merkel & Co., het leven in Duitsland niet veiliger gemaakt, maar ons binnen één enkele generatie terug gekatapulteerd naar een periode van voor de Verlichting. We hebben nog tijd om ons te verzetten tegen deze achteruitgang op alle gebieden van onze democratie. Dit moet echter onmiddellijk, vastberaden en met alle geboden hardheid plaatsvinden. Als eerste stap daartoe is de vervanging van het voltallige islamofiele politieke establishment noodzakelijk.

Afbeelding
Screenshot van de moorddreiging tegen Elmar Hörig

Bron: http://michael-mannheimer.net

Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2015/10/05 ... mar-horig/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

ISIS-aanhanger: ‘Wilders zal worden doodgeschoten op 4 mei’

Geplaatst op 2 januari 2016

Een griezelig dreigement op social media zal menigeen de haren recht overeind zetten.

ISIS en Al-Qaida hebben Geert Wilders al jaren als doelwit gemarkeerd, wat de reden is dat de PVV-politicus al sinds 2005 geen dag zonder bewaking op stap kan. Toch weerhoudt dat extremistische moslims er niet van om een mogelijke aanval op de populaire politicus te plannen. Veel gekken doen dat in stilte, maar sommigen maken er een sport van zo luidkeels mogelijk te verkondigen dat ze een terroristische aanslag gaan plegen.

Neem bijvoorbeeld ene ‘Ertu120′. Hij bedreigde Geert Wilders op Twitter, door aan te kondigen dat de PVV-politicus op 4 mei aanstaande het loodje zal gaan leggen:

Afbeelding

De tweet verscheen om 10:47, maar is inmiddels alweer verwijderd. Bluf of een daadwerkelijke aankondiging? Griezelig is het in ieder geval sowieso. Alarmerender is echter dat de would be terrorist ook over een wapen lijkt te beschikken. Onbevreesd toonde de ISIS-aanhanger deze om 11:03 aan Wilders (en de rest van de wereld):

Afbeelding

“ik ga jou neerschieten kanker hoer,” meldde de social media-terrorist in een zin waarin de spatiefout nog wel de minste overtreding is die hij begaat. Alarmerender is echter dat automatische wapen en de bijbehorende ammunitie. Zelfs voor een heel bataljon bewakers wordt het lastig Wilders te beveiligen als meerdere terroristen de PVV’er in de val lokken en met AK47’s en kalashnikovs onder vuur nemen.

Zorgwekkend is ook dat een zogenaamde ‘reverse’-zoektocht op deze foto geen eerdergebruikte versies oplevert, wat lijkt uit te wijzen dat ‘Ertu120′ (wie dat ook moge zijn) de foto inderdaad zelf heeft genomen en dus ook zélf over dit wapen beschikt. Al met al reden om de bewaking én Wilders’ planning voor de maand mei nog eens kritisch tegen het licht te houden, denk ik zo.

Ertu120 heeft overigens zijn feiten niet op orde. Geert Wilders heeft wel eens gezegd gedurende zijn tijd in Israël flink achter de vrouwen te hebben aangezeten, maar voor zover bekend heeft hij daar nooit geld voor gevraagd. Ook is Wilders kerngezond, dus ook de beschuldiging dat de PVV-voorman aan kanker zou lijden is ongefundeerd. Maar ja, zo praten criminelen nu eenmaal graag.

Nu maar hopen dat de Bond tegen het Vloeken én de AIVD deze terroristische tokkie spoedig in de kraag kunnen vatten!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... -op-4-mei/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bedreigingen door moslimfundamentalisten

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pilgrim »

Na Ebru Umar wordt nu ook columnist Afshin Ellian bedreigd door Nederturkse Erdogan-aanhangers

Door Paul van der Bas, 29 april 2016

Afbeelding
Afshin Ellian

De aanhangers van Erdogan hier in Nederland draaien hun hand niet om voor grove bedreigingen.

Slecht nieuws: niet alleen Ebru Umar, ook andere critici van de Turkse president Erdogan moeten het ontgelden. De hoogleraar en Elsevier-columnist is een fel criticus van de autoritaire Erdogan, en dat schiet de aanhangers van de Turkse leider in het verkeerde keelgat.

Nu is het natuurlijk al heel erg raar dat mensen die hier in Nederland zijn geboren, zo ontzettend boos worden als Erdogan bekritiseerd wordt. Je mag dan van Turkse komaf zijn, maar waarom zou je een belediging aan het adres van een president zo persoonlijk nemen? Wat nog raarder is, is hoe veel Nederturken vervolgens reageren. Niet met argumenten, maar met keiharde bedreigingen.

Vanmiddag zette Ellian op Facebook een screenshot van zo’n bedreiging op zijn Facebookpagina.

Afbeelding

Volgens dit heerschap is Erdogan “een hele gooie mens” (sic). Maar wat er dan komt... Hij wil Ellian “100 plekken lek steken”, en zijn lichaam “in stukjes hakken”. Daarvoor is deze Nederturk zelfs bereid om een “derde keer de gevangenis” in te gaan. En dat allemaal voor zijn “vaderland”.

Het is werkelijk te bizar voor woorden. Waarom noemt deze jongen, wiens eigen ouders waarschijnlijk zelfs in Nederland zijn geboren, Turkije zijn vaderland? Waarom toont hij meer respect voor de president van Turkije dan voor onze Nederlandse wet, en onze normen en waarden? Het heeft veel te maken met het feit dat de Turkse overheid veel controle houdt over zijn burgers via de Turkse nationaliteit die ook de derde generatie Nederturken nog bezit. Maar het heeft ook te maken met het falende Nederlandse integratiebeleid. De Nederlandse overheid vond het lange tijd wel best dat er een enorme gemeenschap in ons land is die niets, maar dan ook niets met onze waarden heeft, en niet loyaal is aan ons land. “Als je het probleem ontkent”, zo werd gedacht, “dan is er geen probleem.”

Nu blijkt dat er wel degelijk een probleem is in Nederland – een gigantisch probleem. Veel te veel allochtone Nederlanders hebben lak aan onze normen en waarden, en zijn niet loyaal aan Nederland. Het is extra zuur dat juist voorbeeldig geïntegreerde allochtonen zoals Ebru Umar en Afshin Ellian nu worden bedreigd door Nederturkse Erdogan-fanboys. Het is hoog tijd dat dit probleem serieus wordt aangepakt.

Je gaat geen mensen bedreigen om een mening, en accepteert onze waarden en onze wet. En anders pak je lekker een enkeltje Ankara. “Mesut Mesut” (het zal wel een valse naam zijn) is van harte welkom om zijn geluk te beproeven in zijn “vaderland” Turkije, maar in Nederland is hij niet welkom.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2016/ ... aanhangers
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet bijna zeker dat het hier om een moslim gaat. Het kan haast niet anders.

Niet zozeer Marokkanen of Turken zijn een parasietengevaar, maar moslims!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Bedreigingen van moslimfundamentalisten

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik weet bijna zeker dat het hier om een moslim gaat. Het kan haast niet anders.

Niet zozeer Marokkanen of Turken zijn een parasietengevaar, maar moslims!
Ach... die moslim-discussie... nutteloos!
Noem het nou gewoon geitenneukers, consequent en in het algemeen,
en dan zal gelden "wie de schoen past trekke hem aan", dan zien we vanzelf wie er gaat ontploffen
en weten we meteen man en geit... ehh... paard te benoemen.

Aan de keutels herkent men de geit, oftewel aan de vruchten de boom.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie