Leugens over Israel ontmaskerd

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

http://www.youtube.com/watch?v=nzojIiMT ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Ariel »

Persian_revenge je hoeft niks voor of achter een lange link te zetten.
Het forum software ( een Joodse uitvinding) zorgt er zelf voor dat de link verkleint wordt
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

Oke. Joodse uitvinding? Ben je er zeker van? Bekijk de video.

Leugens moeten ontmaskerd worden en fascistische staten moeten bestreden worden of het nu het Iraanse fundamentalistische regime is of het Isrealische apartheidsregime. Kwaad is kwaad. kamp kiezen in dit geval noem ik dubbelstandaard.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Chaimae »

Weet je wat pas een hoax is, de kennisgeving dat Israel een oase van democratie in een dorre woestijn is. Dat wordt hier altijd stellig beweerd. Israël is een theocratisch land, waar wij als niet-joden geeneens staatsburgers van mogen zijn. Democratie was het... :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Polleke »

Wat een rare videoclip, de meeste claims over Israel zijn mij volkomen vreemd, en ik durf te stellen dat ik heel wat weet over deze materie. Ariel heeft gelijk over de forum software, dat is PHP software en de huidige interface is volledig gebaseerd op het werk van twee, atheistische wetenschappers uit Israel. Als je in PHP of zelfs in actionscript 3 (Flash CS4) debugged, kom je allerlei Herbreeuwse termen tegen, bijvoorbeeld voor de :: als je een class verkeerd definieert.

Maar toegegeven, de Arabische staatsburgers in Israel zijn tweederangsburgers. Daar zit overigens geen ideologie achter maar is gewoon een loyaliteitsvraagstuk. Maar is volgens het internationale recht een uiting van apartheid, zonder meer waar.

De achterstelling van minderheden in de Palestijnse gebieden in een uiting van religieus facisme (islam) en is terug te leiden tot pre-islmitische begrippen. De politieke islam (en haar interpretatie van de koran) is de moeder van alle moorddadige totalitaire ideologieën.

En dus, als ze verdwijnt, waar hard aan wordt gewerkt (ook in Iran), zal de positie van de Arabieren in Israel ook verbeteren. Eerst de oorzaak wegnemen, dan pas wordt het interessant om naar de gevolgen te kijken.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door BFA »

Eerst de oorzaak wegnemen, dan pas wordt het interessant om naar de gevolgen te kijken
Weinig verschil in de geestestoestand van PR en een Mullah.
Als de andere gevolgen ook zo zijn maakt het niet veel verschil uit.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door naar boven »

Ach, wat maakt het uit.
Als de islamieten denken dat ze er minder dom van worden als ze de Israëliërs als minder slim dan gedacht afschilderen, dan moeten ze dat vooral doen.

Dat er geen islamitische hersencel bijgekomen is met deze actie, gaan ze waarschijnlijk toch nooit begrijpen.
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Ariel »

Persian_revenge schreef:Oke. Joodse uitvinding? Ben je er zeker van? Bekijk de video.

.
Ik heb gekeken Persian_revenge, maar om eerlijk te zijn, het interesseert me geen bal. Ik word er niet koud of warm van.
Maar een goede raad aan jou. Mocht je ooit Mexicaanse griep krijgen, vergeet dan niet om tamilfu te weigeren. Dat is namelijk ook een Joodse uivinding.
Zomaar een moederlijk advies knul. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

En dus, als ze verdwijnt, waar hard aan wordt gewerkt (ook in Iran), zal de positie van de Arabieren in Israel ook verbeteren. Eerst de oorzaak wegnemen, dan pas wordt het interessant om naar de gevolgen te kijken.

Sorry Polleke maar Israel is niet het gevolg. Israel is de oorzaak en bron van onstabiliteit in het Midden-oosten. Daarom verdient Israel een regime als dat van Iran dat even kwaadaardig is. Wat oneerlijk is, is dat noch Iraniers, noch Palestijnen noch joden deze regimes verdienen.


Wat Israel als staat betreft, vind ik het inderdaad onwettig. Joodse staatlozen hebben zich een saat toegeeigend door anderen staatloos te maken. Is dat niet gek?
Ik vind nog steeds dat Europeanen beboet moeten worden voor hun daden niet Oosterlingen. Ze moeten een stuk van hun grondgebied afgeven in plaats van volkeren die niets te maken hadden met Hollocaust of het leed van arme joden.

Alhoewel, wat Iraanse joden betreft, zou ik ze liever terug in Iran zien en ik kan je er van een ding verzekeren: eens het regime in Iran vandered is, zou je in influx of joden vanuit Amerika en Israel terug naar Iran zien. Mark my words.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

Weet je wat pas een hoax is, de kennisgeving dat Israel een oase van democratie in een dorre woestijn is. Dat wordt hier altijd stellig beweerd. Israël is een theocratisch land, waar wij als niet-joden geeneens staatsburgers van mogen zijn. Democratie was het...
Weet je hoeveel joden we hier in Canada hebben? Wat eigenaardig is, is dat de meeste rechtstreeks van Israel geemigreerd zijn. Het leven in Israel is blijkbaar geen pret. De militaire dienst op zich is een grote opoffering voor veel gezienen. Velen willen natuurlijk hun zonen niet zien dienst doen in het leger dat systematisch misdaden pleegt.

Als je hun verhalen over het leven in Israel hoort, vraag je je automatisch af: is vasthangen aan dat land nu echt al dat ellende waard? Een land dat niet eens van hen is....
het interesseert me geen bal. Ik word er niet koud of warm van.
@Ariel

Ik ook niet. Begrijp me toch niet verkeerd. Ik bewonder joden ernorm en ben er niet jaloers op. Ik vind in feite dat wij Iraniers veel van joden te leren hebben. De clip ging over propaganda en het feit dat het imago van Israel toch een beetje opgeblazen is.
Ik heb trouwens nooit iets tegen mensen van een bepaalde ras of godsdienst (wat heel raar is op dit forum) en ik raad je trouwens hetzelfde aan. Neem het als een vaderlijk advies. :)

Ik heb iets tegen regimes of establishments of het nu Iraans of joods is en niets tegen mensen. Mensen worden overal gemanipuleerd en gehersenspoeld. Denk je nu echt dat die Israelische soldaat minder geindoctrineerd is dan een Iraanse lid van de revolutionaire garde? Ik denk van niet...
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Polleke »

Sorry Polleke maar Israel is niet het gevolg. Israel is de oorzaak en bron van onstabiliteit in het Midden-oosten. Daarom verdient Israel een regime als dat van Iran dat even kwaadaardig is. Wat oneerlijk is, is dat noch Iraniers, noch Palestijnen noch joden deze regimes verdienen.
Dit is wel erg zwart/wit gesteld. Ik heb deze discussie al vaak gevoerd, dus ik geef nu een link als antwoord:
Met de kolf van mijn geweer: http://www.frontaalnaakt.nl/archives/00001915.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat schreef de Arabische krant al-Qiblah op 23 maart 1918:
The resources of the country [Western Palestine] are still virgin soil and will be developed by the Jewish immigrants. One of the most amazing things until recent times was that the Palestinian used to leave his country, wandering over the high seas in every direction. His native soil could not retain a hold on him, though his ancestors had lived on it for 1,000 years. At the same time we have seen the Jews from foreign countries streaming to Palestine. They knew that the country was for its original sons [abna'ihi-l-asliyin], for all their differences, a sacred and beloved homeland.
Dat het niet altijd zwart/wit is geweest blijkt uit deze brief van Emir Faisal Ibn Hussein:
We feel that the Arabs and Jews are cousins in race, having suffered similar oppressions at the hands of powers stronger than themselves, and by a happy coincidence have been able to take the first step towards the attainment of their national ideals together.

The Arabs, especially the educated among us, look with the deepest sympathy on the Zionist movement and we regard them as moderate and proper. We will do our best, in so far as we are concerned, to help them through: we will wish the Jews a most hearty welcome home.
People less informed and less responsible than our leaders and yours, ignoring the need for cooperation of the Arabs and Zionists have been trying to exploit the local difficulties.
Het conflict tussen Joodse immigranten en Arabieren werd later één tussen zionisme en islamitisch radicalisme. Daar was heel wat geweld voor nodig en de spin in het web was Amin Al Husseini. Geschoold door het ideaal van het Pan-islamisme en de haat ideologie van Hanafie Salafisme (al walaa wal baraa) heeft hij raciale spanningen uitgelokt en dus kwam de eerste progom op Joodse immigranten in 1920. Na een lange lijst afgrijselijke misdaden (waaronder het wegzuiveren van de Palestijnse middenklasse tussen '36 en '39) belande hij uiteindelijk op de Balkan:
Bosnian ethnic cleansing under Amin al Husseini:
. Orthodox Christian Serbs: 200,000 killed
. Jewish Bosnians: 22,000 killed
. Gypsies: over 40,000 killed
Je ziet dat zijn praktijken anno 2009 ook in Iran navolging vinden: de radicale mullah's slachtofferen liever hun eigen bevolking dan ook maar een compromis te sluiten met de moderniteit. Want, iedere moslim of burger die sneuvelt is een martelaar in het paradijs en een uithangbord voor de propaganda machine.

Al met al denk ik dat het Midden-Oosten, zonder de aanwezigheid van de politieke islam, er nu heel anders had uitgezien. Daarom betreur ik alle slachtoffers die in januari 2009 in Gaza zijn gevallen: niet alleen omdat ze bruut zijn omgekomen maar nog meer omdat de denken dat Hamas, haar filosofie en dogmatiek onderdeel is van de islam.

Al walaa wal Baraa en jihadisme zijn verkrachtingen van de oorspronkelijke islamitische openbaring. Niet dat ik daar ook maar één moment van wakker lig, maar zal het wel gebruiken om de wereld er op te wijzen dat een misstand niet met een theocratische haatmachine dient te worden bestreden. En aangezien deze eeuwigheidswaarde heeft mag deze van mij eerst worden uitgeschakeld.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door naar boven »

Polleke schreef:...
Al walaa wal Baraa en jihadisme zijn verkrachtingen van de oorspronkelijke islamitische openbaring.
...
Op welke punten gaan ze tegen de islamitische schriftuur in, dan?
RTFM
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

The resources of the country [Western Palestine] are still

virgin soil and will be developed by the Jewish immigrants. One of the most amazing things until recent times was that the Palestinian used to leave his country, wandering over the high seas in every direction. His native soil could not retain a hold on him, though his ancestors had lived on it for 1,000 years. At the same time we have seen the Jews from foreign countries streaming to Palestine. They knew that the country was for its original sons [abna'ihi-l-asliyin], for all their differences, a sacred and beloved homeland.
Ach deze redenering heb ik eerder al gehoord. Dat's een typisch joods standpunt. Ik als Pers kan ook Israel opeisen omdat het ooit tot ons grondgebied behoorde. Turken kunnen ook Israel opeisen. 2000 jaar geleden waren wij ook meesters van het Midden-oosten. Is dat genoeg om al die landen te bezetten en de inboorlingen te verbannen en het land te bevolken met Ashkenazi-joden die gewoonweg niets te maken hebben met huidgige Israel aangezien ze oorspronkelijk van het noorden van de kaspische zee komen? Natuurlijk niet.
We will do our best, in so far as we are concerned, to help them through: we will wish the Jews a most hearty welcome home.
emigreren naar het heilige land is een ding maar doelgericht het land joods maken en de indentiteit van een land overnacht veranderen is iets anders. Wat zou je ervan vinden als het Iraanse regime doelmatig al het land in jouw afkoopt en jouw land Islamitische maakt en migranten aan de macht brengt?
Want, iedere moslim of burger die sneuvelt is een martelaar in het paradijs en een uithangbord voor de propaganda machine.

eeeh. Zo dogmatisch zijn ze nu ook niet. Een burger zullen ze zeker niet zien als een martelaar maar liever een anti-revolutionair element.
Laatst gewijzigd door Persian_revenge op ma jul 13, 2009 12:21 am, 3 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Polleke »

naar boven schreef:
Polleke schreef:...
Al walaa wal Baraa en jihadisme zijn verkrachtingen van de oorspronkelijke islamitische openbaring.
...
Op welke punten gaan ze tegen de islamitische schriftuur in, dan?
Op basis van een abrogatie, dat het verbond van het boek (de drie Abrahamistische religies) herroept en joden en christenen ook tot ongelovigen verklaart. Dat is niet in de klassieke scholen terug te vinden, maar is geinspireerd op de Mongoolse periode, toen Hanbali schriftgeleerden de basis legden voor deze radicale interpretatie: zoek de ongelovigen op en toon hun hardheid.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Polleke »

Ach deze redenering heb ik eerder al gehoord. Dat's een typisch joods standpunt.
Nee, dat is het niet. Het is een typisch revisionistisch zionistisch standpunt, de meeste joden wilden er niets van weten en migreerden naar Canada en de VS. En het wrange is dat het revisionistisch zionisme (Eretz Israel) maar een kleine stroming was binnen het zuinisme; de meeste immigranten wouden gewoon een veilig thuis. Maar zoals altijd hebben de kabaalmakers, ook al kosste het 30 jaar (1918-1948) de toon gezet.

Maar wat vind je van de andere argumenten? Wat je aanhaalt is hier een zijlijn, om aan te geven dat de Arabische perceptie anders was voordat de politiek islam actief werd in Brits Palestina.
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

Al met al denk ik dat het Midden-Oosten, zonder de aanwezigheid van de politieke islam, er nu heel anders had uitgezien. Daarom betreur ik alle slachtoffers die in januari 2009 in Gaza zijn gevallen: niet alleen omdat ze bruut zijn omgekomen maar nog meer omdat de denken dat Hamas, haar filosofie en dogmatiek onderdeel is van de islam.
Inderdaad, Hamas is op weg een nieuw tentakel van het Iraanse regime te worden. Men mag natuurlijk niet vergeten dat Israel op zich ook het tentakel is van het westerse invloed en arme joden moeten het met hun leven te behouden alsof ze niet genoeg geleden hebben. Een kankercel gecreeerd om die regio onstabiel te houden om het better te kunnen plunderen. Chaos is bewezen goed te zijn voor plunderaars.

On the day of election (while election was still going on) Mousavi's headquarter was attacked by some regime forces,its staff beaten and office closed down.They claimed to have proper legal papers from Tehran's judiciary office but they never provided those papers to staff workers.Tehran's judiciary office never confirmed or denied issuing any warrant either!

Regime forces even took pictures in Mousavi's office.The following pictures are from Hussain Manif Ashmar a well known Lebanese Hizbollah commander.He is the brother of Ali Manif Ashmar who died in a suicide mission against Israel (highly praised by Khamenei).You can see Hussain Manif Ashmar in Mousavi's office(accompanied with couple more Hizbollah fighters) with a handheld radio and a concealed weapon(under shirt) clearly organizing the attack .
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door Persian_revenge »

Wat politiek Islam betreft, gaan we dat helaas niet zien verdwijnen. Politiek Islam is een wreed gezicht van Islam als reactie van eeuwen lange plundering van het midden-oosten en het hart van politiek Islam is ongetwijfeld Iran and zolang dit regime bestaat, gaat politiek Islam blijven bloeien en zolang het westen met haar poten niet afblijft en partijdig aan Israel steun verleent, gaat de situatie niet verbeteren.

Er waren zelfs geruchten dat de Israeli liever Ahmadinejad als president in Iran ziet en als je dat dieper bestudeert, is het niet zo gek zoiets aan te nemen. Beide regimes zijn extremistische regimes en houden elkaar overeind. Israel heeft Iraanse provocaties nodig (door Hamas en Hezbollah) om haar agenda verder te zetten en Iran heeft Israelische misdaden en kolonies nodig om haar invloed in de Arabische wereld (die traditioneel zeer anti-perzisch is) te verspreiden.
Zoals je ziet: schijn bedriegt want het ziet ernaar uit dat vijanden onrechtstreeks elkaars overlevingskans aan't vergroten zijn. Gek, he?
de meeste immigranten wouden gewoon een veilig thuis.
Absoluut. Het doet me walgen te zien hoe Britten hen bedrogen door hen naar Palestina door te spoelen. Israel -zoals je weet- is verre van veilig. Ik beschouw het als nieuwe kruistchten maar men gebruikt dit keer die hatelijke (in het oog van de doorsnee Europeaan) joden om het oosten onstabiel te houden, om hen zwak te houden (kijk naar de Arabische staten zoals Egypte of S-Arabie). Zo gaat men joden en Arabieren (die trouwens beide semitische volkeren zijn) elkaar laten afmaken. Voila...twee vliegen in een klap.
Het enige land dat roet in het eten gooit is natuurlijk Iran dat die Anglo-amerikaanse wereldorder niet opvolgt.
Laatst gewijzigd door Persian_revenge op ma jul 13, 2009 1:39 am, 3 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door naar boven »

Polleke schreef:
naar boven schreef:
Polleke schreef:...
Al walaa wal Baraa en jihadisme zijn verkrachtingen van de oorspronkelijke islamitische openbaring.
...
Op welke punten gaan ze tegen de islamitische schriftuur in, dan?
Op basis van een abrogatie, dat het verbond van het boek (de drie Abrahamistische religies) herroept en joden en christenen ook tot ongelovigen verklaart. Dat is niet in de klassieke scholen terug te vinden, maar is geinspireerd op de Mongoolse periode, toen Hanbali schriftgeleerden de basis legden voor deze radicale interpretatie: zoek de ongelovigen op en toon hun hardheid.
De koran biedt nochtans de ruimte voor die interpretatie:
Mohammed schreef:48: 29. Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander. U ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), Allah's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. Allah heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Leugens over Israel ontmaskerd

Bericht door BFA »

Politiek Islam is een wreed gezicht van Islam als reactie van eeuwen lange plundering van het midden-oosten
Reactie op 7 eeuwen Ottomaanse kolonisatie?
Vergeet niet, Islam was van bij zijn geboorte onder Mohammed al politiek.
Dat Islam terug grote politieke ambities heeft komt niet door kolonisatie, maar door de grote geldstroom uit de Moderne Wereld, die woekerprijzen betaalt voor de minerale rijkdommen onder het woestijnzand. Woekerprijzen is roof. Net zoals vroeger, toen roven de oprichting van Islam heeft mogelijk gemaakt, heeft het zijn huidige heropleving ook te danken aan roof.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie