Mohamed en de kamelenpis

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Manon »

Weeral een bewijs dat Mo gelijk had! Kamelenpis kan kanker genezen! Ziet ge nu wel!



The Saudi Gazette reports that camel urine cures cancer. (Which is probably why they say 'May Piss Be Upon You' all the time)

If Saudis run out of oil, they will blackmail us with camel urine!

From: http://www.saudigazette.com.sa" onclick="window.open(this.href);return false;

July 11:
Dr. Faten Abdel-Rahman Khorshid is responsible for one of the Kingdom’s greatest national achievements in the field of science for her work which began with the urine of camels and concluded in a potential cure for cancer.

After spending more than five years in lab research, this Saudi scientist and faculty member from King Abdul Aziz University (KAAU) and President of the Tissues Culture Unit at King Fahd Center for Medical Research, has discovered that nano-particles in the urine of camels can attack cancer cells with success.

Her work began with experiments involving camel urine, cancer cells found in patients’ lungs and culminated in injecting mice with leukemic cancel cells and camel urine to test the results.

Speaking to the Saudi Gazette, Dr. Khorshid claimed she was inspired by Prophet Muhammad’s medical advice and that camel urine consists of natural substances that work to eradicate malignant cells and maintain the number of healthy cells in a cancer patient.

“This treatment is not an invention, but rather, taken from our Prophet’s legacy,” she remarked.

A Hadith narrated by Al-Bukhari (2855) and Muslim (1671) claims that some people came to Madina and fell ill with bloated abdomens. The Prophet told them to combine the milk and urine of a camel and drink that, after which they recovered. A swollen abdomen may indicate edema, liver disease or cancer.

Dr. Khorshid added that she is not a medial doctor but a scientist and her job involves the preparation and testing of a drug in the lab and supervising the manufacture, testing and application of the drug.
---------------------------------------

Allez! met z'n allen aan de kamelenkweek nu!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door hans van de mortel »

Tekst en uitleg gevende over de last die wij hier ondervinden van primitieve middeleeuwse godsdientsdwazen die zich moslim noemen en van ons respect eisen voor de discriminerende haatzaai denkbeelden uit de koran, vertelde ik deze urine-haddith tijdens mijn vakantie op Cuba aan verschillende mensen. Slechts een meewarig hoofdschudden was hun reactie. Dankzij al het dagelijkse nieuws in de krant en op TV weet de hele wereld inmiddels wie en wat islam is.

Krampachtig proberen het negatieve mensonterende imago van islam ten goede te keren door nog meer leugens over de vredelievende islam te verspreiden, heeft alleen maar tot bevestiging geleid van hoe de beschaafde menselijke wereld (niet de politiek) afkerig staat tegen islam en zijn allahtone mohammedanistische islamaanhangers.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Manon »

Er blijkt toch wel iets aan de hand te zijn met die kamelen:

Antilichamen kamelen mogelijk bruikbaar in mens

maandag 27 juli 2009
Bron: belga Auteur: bvb


Antilichamen kamelen mogelijk bruikbaar in mens


Antilichamen van kameelachtigen, die veel effectiever kunnen werken dan de antilichamen van de mens, zullen mogelijk gebruikt kunnen worden om tumoren en aandoeningen zoals de ziekte van Alzheimer te bestrijden. Een immunologe van het departement Biotechnologie van de VUB is erin geslaagd fragmenten van kameelantilichamen voor 99 procent te "humaniseren".

Vijftien jaar geleden werd ontdekt dat kameelachtigen niet alleen traditionele antilichamen bezitten, maar ook zeer specifieke antilichamen die veel kleiner zijn, duurzamer, resistent tegen extreme omstandigheden en makkelijker te produceren en te manipuleren. Daarvan kan men kleine fragmenten maken, die tien maal kleiner zijn dan de menselijke antilichamen, aldus een persbericht.

Dankzij die specifieke eigenschappen, kunnen de fragmenten van antilichamen "doelgerichter werken, omdat ze dieper in kleine groefjes en kloofjes kunnen dringen, iets wat vooral bij tumoren erg belangrijk kan zijn".

Het probleem is dat dergelijke antilichamen van dierlijke oorsprong zijn en het menselijk lichaam ze zou kunnen afstoten. Daarom moeten deze "nanobodies" gehumaniseerd worden: ze moeten zodanig genetisch gemodificeerd worden dat ze er zo menselijk mogelijk uitzien, zonder dat ze hun specifieke voordelen verliezen.

Immunologe Cécile Vincke is erin geslaagd om deze humanisering voor 99 procent te verwezenlijken, waarbij slechts twee typische aminozuren niet gewijzigd konden worden. "Verder kan men niet gaan zonder de voordelen te verliezen", aldus de VUB. Klinische tests moeten uitwijzen of die 99 procent voldoende is de kameelantilichamen te kunnen gebruiken bij de mens.

Vincke heeft voorts ook enkele nanobodies kunnen definiëren die mogelijk kunnen helpen in de strijd tegen de ziekte van Alzheimer. Die worden binnenkort getest op muizen.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 090727_024" onclick="window.open(this.href);return false;


-------------------------

Dat lijkt me toch al iets héél anders dan de kamelenpis die volgens die Saudische "wetenschapster" kon gebruikt worden om kanker te genezen? En hoe zit het nu? wie heeft dit ontdekt?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Dat lijkt me toch al iets héél anders dan de kamelenpis die volgens die Saudische "wetenschapster" kon gebruikt worden om kanker te genezen? En hoe zit het nu? wie heeft dit ontdekt?
Ook een Thaise wetenschapper zegt dat urine ( van de mens ) ziektes kan genezen.

Zij zegt dat urine drinken sinusitis geneest, het ouderwordingsproces afremt en zelfs kanker bestrijdt. Zij beweert dit na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk.

Het blijkt ook te helpen tegen huiduitslag en wratten. Ochtend urine schijnt ook erg gezond te zijn. De zogenaamde urine-therapie. Het drinken van je eigen ochtendurine helpt het lichaam haar balans te hervinden en haar weerstand te vergroten. Dit komt omdat er lichaamseigen hormonen in urine zitten. Ook zit er ureum in, een afvalproduct van het lichaam.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... -huid.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb geen idee wie dit ontdekt heeft, maar ik vermoed dat de kennis van de geneeskrachtige werking van urine al aanwezig was voor dat Mohammed geboren werd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door BFA »

maar ik vermoed dat de kennis van de geneeskrachtige werking van urine al aanwezig was voor dat Mohammed geboren werd.
Dit is een remedie die bijna even oud is als de mens.
De ontdekking van de geneeskrachtige werking is waarschijnijk ontdekt via paganistische rituelen waar paddestoelgebruik centraal stond.
Het lichaam van de paddestoeleneter zet de werkzame stof om in een lichaamseigen hallucinogeen. Dit hallucinogeen wordt dan geconsumeerd met de urine.
Psylocibine wordt het lichaam van de eter het lichaamseigen 5MeoDMT dat de hersenen kan bereiken. Het teveel wordt afgescheiden via urine en geconsumeerd door anderen.
De Baeocystine, het giftig bestanddeel van de paddestoel wordt trager vrijgegeven aan de urine en bevindt zich niet in de eerste afscheiding die ritueel gebruikt wordt.
Sjamanen in Siberië gebruiken nog op deze manier paddestoelen in hun rituelen.

De gezonde neveneffecten zullen door zulke gebruiken merkbaar geworden zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Manon »

BFA dat gaat over het drinken van menselijke urine.

maar ik begrijp uit het artikeltje van de VUB dat die antilichamen van de kamelen niet zomaar kunnen worden gebruikt, maar eerst moeten worden "gehumaniseerd".
Ik denk toch niet dat dit hetzelfde effekt gaat geven als het drinken van kamelenpis.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door BFA »

BFA dat gaat over het drinken van menselijke urine.
Ja, ik geef een mogelijk anthropologische oorsprong voor het drinken ervan.
Ik denk toch niet dat dit hetzelfde effekt gaat geven als het drinken van kamelenpis.
Als de Mohammedaan er sterk in gelooft? Ik twijfel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Manon »

Zouden ze ook niet aan de kamelenpis zijn begonnen toen ze zelf zonder water vielen in de woestijn en die kameel dagelijks liters urine wegplaste?
Hoe zoudt ge zelf zijn als ge héél grote dorst hebt?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door hans van de mortel »

We merken steeds vaker dat islam probeert uit zijn achterlijkheid vandaan te komen door nog meer achterlijkheid te verkondigen.

Twee jaar geleden was op de Cubaanse TV een man die 125 jaar oud was. Hij werd geïnterviewd. Een nogal fitte man. Wat was zijn geheim? Hij werkte op het land en reed nog elke dag op zijn paard dat het een lust was. Een remedie voor een lang gezond leven die ons bekend voorkomt. En wat at hij? Noteert u even? Aroz con frigoles (rijst met bonen). Hij heeft nooit vlees gegeten, hij heeft nooit anders gegeten. Zijn hele leven lang rijst met bonen. Hij heeft zich gedragen als een natuurlijke Cubaan. Het is maar dat u weet dat u door de hedendaagse consumptiemaatschappij belazerd wordt waar u bij staat. U dient volgens een opgelegd en uitgedokterd reclame marketing technisch uitgeplozen consumptiepatroon gevarieerd te eten. Onzin! Plezier en geloof in het leven en blijven bewegen. Dat is de oplossing voor uw kwakkelende gezondheid. Uitzonderingen daar gelaten. Dat geeft de meeste kans op een lang leven.

De vader van mijn schoonvader is 85 jaar oud geworden. Hij hield van gezelligheid en rum (zoals bijna elke Cubaan) en was atheïst. Grootvader is 112 jaar geworden. Grootmoeder 116. De tante van mijn vrouw is 70 (daar was ik op vakantie in huis). Jezus, wat een kwek en maar giechelen van de lol. Mopperen kan zij ook. Op alles wat zo duur is in Cuba. Trouwens, de meeste mensen op Cuba worden heel oud. Komt dat allemaal door de rijst en de bonen? Want dat eten de meesten elke dag (ik ook vier weken lang). Of komt dat door de muziek en het vrolijke leven, ondanks Fidel Castro en de armoede? Of door het beste schoolonderwijs en de beste gezondheidszorg?

Weleens Marokkaanse vrouwen in de straat gade geslagen? Je weet niet wat je ziet. Op sterven na dood. En dan zijn ze waarschijnlijk niet ouder dan boven de veertig. Je ziet het in de supermarkt. Met hun kinderen en hun man. Die ziet er ook altijd al oververmoeid uit. Die mensen hebben geen leven. Zij leven doorgaans van de bijstand die hen in leven houdt. En wat zeggen ze dan? U raadt het al. Dat is de wil van Allah.

Wat let onze regering dan om moslims in de naam van Allah te laten kiezen voor hun Marokkaanse, Turkse of Nederlandse paspoort? Het wordt tijd dat we moslims een dosis gezond verstand bijbrengen inplaats van hen te pamperen met onnodig te verspillen geld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mohamed en de kamelenpis

Bericht door Pilgrim »

Ik sprak er altijd spottend over, maar in Saoedi-Arabië drinken de Arabieren echt kamelenpis!

Geplaatst op 27 december 2015

Afbeelding

Wat ik U nu ga vertellen is echt waar, maar het is ronduit walgelijk. Toch is het belangrijk dat ik U dit ga vertellen om te begrijpen in welke “achterlijke” toestanden miljoenen Arabieren leven. De Saoedische autoriteiten hebben in de havenstad Al Qunfudhah in het zuidwesten van Saoedi-Arabië een winkel gesloten waar men kamelenpis verkocht. De reden was dat de “Gezondheidsdienst” erachter kwam dat de eigenaar eigenlijk... de flessen vulde met zijn eigen urine.

De autoriteiten namen meer dan 70 flessen in beslag, gevuld met de urine van de eigenaar en de zaak werd definitief gesloten. Maar om zich zo goed mogelijk te verdedigen, probeerde hij vol te houden onschuldig te zijn, omdat de klanten toch niets vermoeden.

De praktijk van het drinken van pure kamelenpis, eventueel aangelengd met kamelenmelk, dateert al van de begintijd van de islam. En overal in de islamitische wereld wordt dit beschouwd als een uitstekend gezondheidsdrankje. De koran bevat citaten van de profeet Mohammed, zoals deze: “Er waren mensen uit de stam van Ukl van Uraina die naar Medina kwamen en het klimaat daar was hen niet welgevallig”. De profeet beval hen toen om “kamelenmelk” gemengd met “kamelenurine” te drinken. Aldus deden zij en zie, ze werden weer gezond!

Deze traditie is zo in de Arabische cultuur verankerd dat de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) er bij de bevolking en de regering van het land op aandrong deze gebruiken achter zich te laten. Tijdens de uitbraak van het Mers-virus in juni 2015 in het Midden Oosten heeft deze internationale organisatie er speciaal de nadruk opgelegd deze praktijken niet langer te gebruiken, omdat zij van mening was dat dit de uitbreiding van het Mers-virus zou helpen.

Op de internetsite van de WHO van 12 oktober 2015 is te lezen dat men de hygiënische voedingsgewoonten moet respecteren en de mensen moeten afzien van het drinken van rauwe melk van kamelen, gemengd met hun urine.

Lees eveneens: www.dailymail.co.uk

Bron: www.dreuz.info

Auteur: Jean-Patrick Grumberg

Vertaald uit het Frans door: “delamontagne”

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/27 ... amelenpis/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie