hans van de mortel schreef:Deze topic is bedoeld om een verzameling aan te leggen van alle door moslims bedreven terroristische activiteiten.
Alle? Dat kan deze topic NOOIT waarmaken. Daar zouden honderden medewerkers een dagtaak aan hebben. En dan nog ontbreekt het meeste terroristische moslimgeweld dat allemaal in het geniep en verborgene gebeurt waar geen melding van wordt gemaakt in de media.
Je kunt geen radio, nieuwsblad of TV raadplegen of het gaat over moslims. In positieve zin? Ik heb best wel gevoel voor humor, maar hier kan ik echt niet om lachen. Moslims hebben geen humor. Dan is het zeer onwaarschijnlijk dat zij ooit nog eens positief in het nieuws zullen komen. Zij hebben namelijk de Koran, het heilige autonome boekje van de zelfbedachte nutteloze knecht van Mohammed, genaamd Allah.
Weleens gelezen? Dan begrijpt u ook wat er mis is met moslims uit alle windstreken. Zij zijn hier tezamen met Satan naar toe komen waaien. Weggewaaid uit hun ellendige islamitische contreien vol met Allahmachtige godsdienstwaanzin. Ik zou zeggen: ’die blijven toch lekker zitten waar ze zitten’. Wat kan een moslim nou gebeuren met Allah in de buurt? O! Is die ook in de buurt van Nederland! Vergeet het maar mohammedaanaanhangertje! Dat is het allereerste wat onze regering voor eens en altijd dient te begrijpen (alleen Wilders en zijn PVV begrijpen dit blijkbaar), namelijk, dat Allah, de walgelijke sadistische god van alle mohammedanen in dit beschaafde land anno 21ste eeuw totaal NIETS, maar dan ook NIETS te vertellen heeft. Als we dat nu eens voor altijd begrijpen en dat ook aan alle moslims in dit land duidelijk maken:
Vanwege het aanbidden van de meest smerige sadistische en meest gore fascistische god die een mens maar bedenken kan, horen vanzelfsprekend Allah- en Mohammed-aanbiddende mohammedanen hier niet thuis. Ons Nederland is een van de welvarendste kenniseconomie landen ter wereld, en dient voor altijd en eeuwig verstoken te blijven van alles wat de achterlijke en hoogst ongewenste primitieve islam ons landje te bieden heeft!
Waarom lezen mohammedanen de koran niet, inplaats van net te doen of Mohammed en Allah de twee liefste jongetjes van de wereldklas zijn om zich constant maar beledigd te voelen, respect te eisen, en zich agressief onbeheerst en brutaal tegenover onze kenniseconomie op te stellen? Wie denken moslims eigenlijk wel wie ze zijn? ACHTERLIJK! Dat zijn ze. Want ze willen niet onderzoeken. Ze willen niet lezen. Ze lezen de koran niet. Ze willen niet praten. Ze willen niet inzien. En als ze de koran lezen, gaan ze ons vertellen dat wij de context niet begrijpen. Want de Koran is het boekje van Allah - dus perfect. Nee, zeggen wij. Omdat Mein Kampf verboden is in Nederland hoort ook de Koran verboden te worden. Want het betreft allebei fascistische lectuur op het hoogste niveau. Waar volgens mij de Koran met kop en schouders uitsteekt boven Mein Kampf.
Mohammedanen - en vooral die engerds die willen lijken op de baard van de profeet Mohammed - zijn een onoverbrugbare kloof en een groot gevaar voor onze samenleving.
Autoracen doe je op het circuit van Zandvoort en niet op de weg. Mohammedje met zijn knecht Allahtje spelen doe je in de islamitische woestijn en niet in Nederland. Wie dat begrijpt is voor mij van harte welkom en hoeft mij verder voor gebruik niet de hand te schudden. Mag wel, maar is niet verplicht.