Video:

Dewi schreef:THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED
...

Pilgrim schreef:Ik vindt nog steeds dat er een film over Mohammed gemaakt moet worden, waarin o.a. bovenstaande gruwelijke taferelen in geuren en kleuren moeten worden afgebeeld. Zo'n film zou dan eigenlijk over de hele wereld op de tv uitgezonden moeten worden, vooral in de islamitische landen. Het zou volgens mij de Islam een geweldige slag toebrengen, maar door de opkomende censuur zal dat wel niet meer mogelijk zijn,... tenzij misschien Wilders hier aan de macht komt.
naar boven schreef:Hebben anderen er ook last van dat de cartoons net iets te breed zijn voor het forum en dat er dus een stukje aan de rechterkant wegvalt?
Zoja, dan bewerk ik ze even..
Ariel schreef:Bedankt Dewi voor het plaatsen van deze comic.
Dewi schreef:NB,
Dit probleem kun je oplossen met het verkleinen van de tekstgrootte.
Windows: CTR (-) druk Control en Min teken
Mac Os: CMD (-) druk Command en Min teken

naar boven schreef:Evengoed bedankt.
Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?

Ariel schreef:Ja SDX. Na een paar maanden zijn we weer actief geworden in Indonesie.
Ik zie dat een paar linken niet meer werken. Ik zal ze morgen vervangen door nieuwe.
En voor een ieder die dit leest.. men mag de comic verspreiden over het internet. Graag zelfs.
)
naar boven schreef:Dewi schreef:NB,
Klopt. Het gaat hier echter om plaatjes.
Maar niemand schijnt er een probleem mee te hebben, dus het ligt aan mijn beeldscherm.
Evengoed bedankt. Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?

circe schreef:naar boven schreef:Dewi schreef:NB,
Klopt. Het gaat hier echter om plaatjes.
Maar niemand schijnt er een probleem mee te hebben, dus het ligt aan mijn beeldscherm.
Evengoed bedankt. Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?
ik heb er ook last van : de plaatjes worden afgeknipt aan de rechterkant, terwijl ik nog 5cm scherm over heb
Maar ik kan het wel verhelpen door CTRL+ en CTRL- uit te proberen : op 75% uitzoomen zie ik het volledige plaatje.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast