Praktische foto's

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Muzzie (Engels) Mozzie of Mohzzie (Nl) is het nigger-woord voor Mohammedanen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

http://2.bp.blogspot.com/_zENuDflPejY/S ... france.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Bovenstaande link naar foto is de moeite waard. Blogspot staat geen hotlinking toe en ik weet niet hoe te plaatsen.
Klik de link om de confrontatie van de middeleeuwen met de Moderne Wereld van de gezichtsuitdrukking van de 2 mozzies af te lezen.

(Als iemand foto kan plaatsen, zodat hij in bij FFI bewaard blijft?)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Hij doet het nu wel.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Hartelijk dank Ariel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Hij doet het nu wel.
Afbeelding
Toch lesbische hoofddoekdraagsters? Ze willen toch niet met kaffers samen gaan zwemmen omdat die kaffervrouwen allemaal lesbisch zijn en zo staren... was het niet?

--------------------


Deze is ter navolging - wie photoshopt nog een paar BH's? (Bekende Hoofddoekdraagsters) :

Afbeelding

Fatimaatje toch!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Ik heb het al een paar keer gehad over die fontein in Iran, die bloed spuit als hoogste sacrament aan Allah.
Vandag foto tegengekomen, daarvoor wist ik het alleen uit tekst.

Afbeelding

De afbeelding mocht groter, misschien vind ik die later.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Praktische foto's

Bericht door naar boven »

Ik heb iets gevonden:

Afbeelding

A fountain is filled with blood as believers mark Ashura in Qom, Iran, January 7, 2009. Reuters Your View/Mostafa Meraji حوزی خونین با مجسمه (تندیس) مشک سمبل (نماد) عاشورا و تاسوعا. امام حسین. عکس: مصطفی معراجی

BRON
RTFM
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Praktische foto's

Bericht door Links666 »

Ongezond, triest, pervers.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Het equivalent van de Christelijke communie. Het bloed van de martelaren dat vloeit ter ere van Allah. Dat van de miljoenen onschuldige slachtoffers vloeit ook.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

BFA schreef:Het equivalent van de Christelijke communie. Het bloed van de martelaren dat vloeit ter ere van Allah. Dat van de miljoenen onschuldige slachtoffers vloeit ook.
jamaar die christenen zijn dan weer wel zo slim om dat bloed eerst in wijn te laten veranderen hé!

Is dat écht bloed in die fontein? of roos water? Wijn zal het in elk geval niet zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Is dat écht bloed in die fontein?
In de fontein, gekleurd water ivm stollingsproblemen. Het bloed dat de martelaren laten vloeien is echt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Niet zo praktisch, wel mooi.

Photopodcast over Taliban. (even naar beneden scrollen)

http://todayspictures.slate.com/20090903/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

Afbeelding

foto uit het stukje van Numan over de hoofddoek.

Dit is volgens Numan een foto uit Spanje, en ik meende dat het over een bepaalde orde uit Italië ging. Iets van de oudste orde die goede daden verrichten, en die dan jaarlijks gehuld in die witte kledij + puntmutsen naar hun bijeenkomst gaan of zoiets, maar ik ken de naam niet meer. De anonimiteit was noodzakelijk omdat ze niet geweten wilden hebben dat deze dikwijls hoogstaande personen een onbaatzuchtige bijdrage leverden... alvast iets in die aard.
Weet iemand hier meer over?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Dit gaat over heel Spanje, de kleur van de kledij is niet noodzakelijk wit. Hangt af van de plaats.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

BFA schreef:Dit gaat over heel Spanje, de kleur van de kledij is niet noodzakelijk wit. Hangt af van de plaats.
ik lees net op wiki dat het inderdaad over Spanje gaat (Sevilla):
The pasos are set up and maintained by hermandades and cofradías, religious brotherhoods that are common to a specific area of the city, whose precede the paso dressed in Roman military costumes or penitential robes. Those members who wish to do so wear these penitential robes with conical hats, or "capirotes", used to conceal the face of the wearer (these robes intentionally served as the basis for the traditional uniform for members of the Ku Klux Klan in the United States). These "Nazarenos" carry processional candles, may walk the city streets barefoot, and may carry shackles and chains in their feet as penance. A brass band may accompany the group, playing funereal religious hymns or "marchas" written for the occasion.
http://74.125.77.132/search?q=cache:nia ... clnk&gl=be" onclick="window.open(this.href);return false;

Toch zag ik een reportage over een soortgelijke orde in Italie. ik zal moeten verderzoeken.

---------
maar ik verwijs tegenwoordig ook heel dikwijls naar witte puntmutsen in verband met het doekendebat. dit is natuurlijk veel leuker om naar te verwijzen dan naar de KKK :cool:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Praktische foto's

Bericht door H.Numan »

Dat is dus precies de reden dat ik dat plaatje gebruikte. :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Praktische foto's

Bericht door SDX »

Inderdaad - Semana Santa worden die dingen hier verkocht - ik kan dus 'veilig' dermee over straat lopen. :knorrie:

Ik heb echter nog nooit iemand zo zien rondlopen, enkel met dat 'ding' dat ze in hun handen hebben - een soort van 'palmtak' of zoiets...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

Antwerpen ? 2009

Afbeelding

Volg de witte hoofddoekhoer met de naakte handen
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Praktische foto's

Bericht door SDX »

Afbeelding
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

Deze zouden we zo veel mogelijk moeten kunnen verspreiden:

http://fiestas.edreams.es/wp-content/up ... 20x279.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Dit behoort dus tot het spaanse gebruik van de capirotes, maar dan zonder puntmuts.
Enige gelijkenis met volgende foto is natuurlijk zuiver toeval! Iedereen kan toch zo zien dat de eerste foto over CHRISTENMANNEN gaat en de andere over "ik ben een diamanten moslima":

Afbeelding


Ik heb er al gebruik van gemaakt: http://www.benayad.be/forum/showpost.ph ... tcount=159" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Ariel »

Deze mannen ( capirotes ) doen in anonimiteit boete. Eigenlijk zeggen ze dus...het spijt ons dat we kwaad gedaan hebben.
Moslima's doen in feite ook boete omdat ze vrouw zijn. Ze leggen de schuld bij zich zelf, want ze vinden dat ze zonder niqab zo verleidelijk zijn dat ze alle mannen zullen verleiden.
Eigenlijk moet er Mea Culpa op hun sluier geborduurd worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Praktische foto's

Bericht door BFA »

Afbeelding
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

toch ook een leuke:

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Praktische foto's

Bericht door Manon »

Afbeelding
Ik zie niks, waar is het licht
Alles zwart voor mijn gezicht
Oh, ach ja, wat ben ik dom
Ik heb mijn burka andersom.

(gedichtje van BFA, past wonderwel bij de mevrouw linksonder...) :smile:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie