Marhaban ya Ramadan

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:
mercator schreef:In feite is het moslim-mannetje bang van vrouwen. Dat kom je meer tegen bij primitieve stammen, en het werkte ook nog door bij ons bijv. tijdens de heksenprocessen in de duistere middeleeuwen. Wat er zich biologisch in de vrouw afspeelt begreep de holbewoner al niet, dat een vrouw leven kon schenken en hij niet frustreerde hem, en wat hij niet begrijpt boezemt de primitieveling angst in. Omdat moslims mentaal nog in de middeleeuwen-of vroeger-verkeren, werkt die schrik voor vrouwen nu nog na. Een moslim heeft geen respect of bewondering voor vrouwen, maar hij is Freudiaans bang van ze en reageert daarop door ze hun vrouw zijn te ontzeggen-burka, kopvod, besnijdenis, geen burgerrechten...-, als het ff kan met dwang en geweld.
Zo gauw de moslimvrouwen dit massaal inzien en die vernedering niet meer pikken is het gedaan met het opgeblazen moslim-ego, dat loopt fluitend leeg als een doorprikte ballon. Daarom ook dat moslims er alles aan doen om vrouwen kort te houden, scholing te ontzeggen en ze op te sluiten, ze wéten immers dat het gedaan is met hun grote bek eens hun vrouwen en dochters zeggen wij pikken dit niet meer!!!
Je moet het islamitische boek ik hou van mijn man eens lezen. Daarin stonden de volgende passages:
De echtgenote is als een bloem in haar huis en als een wind, zacht en licht, die waait door het gezin om het zo te veranderen in schitterende tuinen.

vrouw die haar vijf (gebeden) bidt, haar maand vast (de maand Ramadan), haar kuisheid bewaart en gehoorzaam is aan haar echtgenoot.. laat haar het Paradijs binnengaan langs de poort die zij wil!''.
Kijk, dat is nu precies waar ik zo van walg en kotsmisselijk word bij het gedrag van moslims. Mercator denkt na, gebruikt zijn hersens, spreekt uit naam van de geschiedenis en de praktijk van alledag. En wat doet moslima Chaimae? Zij vlucht weg uit de realitiet en slaat ons met een paar zwevende tekstregeltjes uit een of ander boek mee om de oren. Zo van: pak aan dit is het bewijs. Een moslim denkt niet na, kan niet nadenken, mist het DNA om na te denken. Zolang er moslims zijn in nederland zullen we daarmee moeten leren leven.

Moslims beweren bepaalde ’heilige’ zaken. Hoe komen ze daaraan? Uit de koran. OK. Wij lezen de koran en constateren dat daar niets heiligs in staat. Alleen maar gruwelijke zaken. Weinig moslims die dit beseffen. Hoezo dat? Omdat maar weinig moslims kunnen lezen. En zo ze al kunnen lezen, dan weten ze nog niets van de koran. Ze hebben namelijk nooit de moeite genomen dit boekje ter hand te nemen en te gaan lezen. Moslims zijn net schapen. Ze lullen elkaar maar na zonder ook maar één moment hun hersens te gebruiken. Of is het misschien zo dat er onder de schedel van moslims alleen maar wat Mohammedaans woestijnzand schuilt?

Chaimae denkt bij de tijd te zijn. Ja, dat denkt ze. Welnu, als het al zo is dat zij kan denken, dan heeft ze toch zo weinig verstand dat zij praat erger als een kip zonder kop. Spit al haar bijdragen maar na op FFI. Een kip zonder kop kraamt minder onzin uit dan Chaimae.

Was het niet Chaimae die ons probeerde de les te lezen door ons uit te leggen dat wij de koran moesten lezen in het perspectief van zijn tijd? Dan kun je een antwoord verwachten met de vraag waarom dan zo’n boek als heilig beschouwd moet worden (Naar boven).

Ik heb er geen zin in om al die uitgekraamde onzin en tegenstrijdigheden van Chaimae die de moslim zo achterlijk siert hier in een aparte topic op te sommen. Iedereen weet dit toch immers allang van Chaimae?

Nu is de koran een uitermate op de achterlijkheid gebaseerd boekje voor onwetenden die lezen noch schrijven kunnen, die ook onze belangstelling heeft getroffen. Oeiiii! Daar hebben de geestelijk gestoorde moslimleiders het volgende op gevonden. Zij gingen andere ’heilige’ boeken verzinnen. De kwalificatie ’heilig’ diende om een achterlijke moslim duidelijk te maken dat hij hieraan niet twijfelen mag om hem nog dieper te laten wegzakken in zijn niet meer te stuiten achterlijkheid.

Zo schijnen er in totaal, buiten de koran, vier van deze heilige boeken geschreven te zijn. Een ervan noemen moslims de ’ahadiths’. Een verzameling van de meest achterlijke koldorieke waanzin die een mens maar bedenken kan. Lachwekkend en ongeloofwaardig voor de gezond-van-verstand-mens, tot eeuwige schande en afgang voor de aanhangers van het islamisme. Maar heilig en zonder enige vorm van twijfel het waarheidsserum van Mohammed en zijn knecht Allah overleefd hebbende, voor de niet zelfstandig denkende moslim die elke vorm van kenniseconomie ontbeert.

Wat goed is voor ons, vinden moslims slecht. Wat gezond is voor de mens, vinden moslims ongezond, en ga zo maar door. Deze weg is eindeloos. Is het de frustratie die de domme moslim zo kenmerkend typeert? Wat is het?

Ik weet bijna zeker dat die arme drommel die moslim heet er niets aan kan doen. Het is een generatieconflict van de genen. Zijn DNA spoort niet met onze menselijke waardigheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

-

De dorst is verdwenen, de aderen zijn bevochtigd en met de wil van Allah staat de beloning vast.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:-

De dorst is verdwenen, de aderen zijn bevochtigd en met de wil van Allah staat de beloning vast.
De beste beloning voor de moslim is de definitieve hersiedlung naar zijn zanderig thuisland, waar alle maffe gebruiken waar hij zo aan verslaafd is in alle peis en vree kunnen beleefd worden. Een occasionele bomaanslag van Sjiïeten tegen Soennieten of omgekeerd niet te na gesproken natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

Mercator,

Maak je niet dik. Ik ben bezig met het zoeken van een man uit Marokko, waarna ik me daar voorgoed kan huisvesten. Nog eventjes.. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:[ Een moslim denkt niet na, kan niet nadenken, mist het DNA om na te denken.
En dat zou idd best wel s biologisch bepaald kunnen zijn door de eeuwen lange inteelt en incest bij de moslim-stammen.
De combinatie van genetische, cultureel/economische en intellectuele achterstand heeft een soort mens doen ontstaan dat zich onderscheidt van de huidige homo sapiens, nl. de homo islamicus. Let er ook op dat die 3 elementen elkaar ook wederzijds in stand houden én versterken.

Idd, alsof wat belachelijke flauwekul als "een vrouw die 5 x bidt en gehoorzaam is aan haar man komt in de hemel" ook maar enigerlei waarde zou hebben. Maar een moslim ziet dat niet, KAN dat ook niet zien door zijn intellectuele beperktheid. Dialoog met moslims heeft dan ook geen enkele zin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:Mercator,

Maak je niet dik. Ik ben bezig met het zoeken van een man uit Marokko, waarna ik me daar voorgoed kan huisvesten. Nog eventjes.. :wink:
Ik geloof je gewoon niet, het is hier in Europa veel te goed voor jullie, daar zou dringend iets aan gedaan moeten worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door BFA »

Een occasionele bomaanslag van Sjiïeten tegen Soennieten of omgekeerd niet te na gesproken natuurlijk.

Dit voederen van Allah is het hoogste sacrament in Islam. Te vergelijken met de communie in het Christendom. Daar is niets verkeerd aan.
Ik geloof je gewoon niet, het is hier in Europa veel te goed voor jullie, daar zou dringend iets aan gedaan moeten worden.
Gezien de ellende waarin ze in de Islamterritoria leven. Het feit dat de hele dag worm spelen niets helpt om deze ellende te verlichten zal dit heel moeilijk zijn.
Ghetto's en concentratiekampen zullen nog nieuwe Mozzies aantrekken. Je kan het niet zo slecht maken als ze zelf doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

BFA schreef: Ghetto's en concentratiekampen zullen nog nieuwe Mozzies aantrekken. Je kan het niet zo slecht maken als ze zelf doen.
Als je juffr. Chaimae daar aan dat luxueuze Westerse zwembad ziet staan lijkt het me toch dat de meeste moslims maar wat graag een graantje meepikken van de Luxe der Ongelovigen. Zelf kunnen ze daar wel niet voor zorgen, voor hun gewone voortbestaan al zijn ze als kleine kinderen van ons afhankelijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door BFA »

mercator schreef: BFA schreef:Ghetto's en concentratiekampen zullen nog nieuwe Mozzies aantrekken. Je kan het niet zo slecht maken als ze zelf doen.



Als je juffr. Chaimae daar aan dat luxueuze Westerse zwembad ziet staan lijkt het me toch dat de meeste moslims maar wat graag een graantje meepikken van de Luxe der Ongelovigen. Zelf kunnen ze daar wel niet voor zorgen, voor hun gewone voortbestaan al zijn ze als kleine kinderen van ons afhankelijk.
Dat luxezwembad is ontworpen door ongelovigen, gebouwd onder toezicht van ongelovigen en voor ongelovige toeristen.
C.staat daar voornamelijk om aan Mozzieanalfabeten te tonen welke voordelen er te halen zijn uit de verovering van de Westerse Wereld. Het dragen van een winterlegging in volle zomer toont onbekwaamheid in het genieten van die voordelen.
Nooit zal door Mozzies begrepen worden waar het in de Moderne Wereld om gaat. Zolang de schoonheid van de vrouw, sinds de Grieken een van de basissymbolen, steeds opnieuw verkracht wordt. Ook door de Mohammedaanse vrouwen.
Tijdens het Romeinse Rijk stond het beschavingsniveau ginder hoger dan nu. Dan was het een belangrijke en rijke provincie. MEt de komst van Islam verdwenen en nooit meer weergekeerd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Als je juffr. Chaimae daar aan dat luxueuze Westerse zwembad ziet staan lijkt het me toch dat de meeste moslims maar wat graag een graantje meepikken van de Luxe der Ongelovigen. Zelf kunnen ze daar wel niet voor zorgen, voor hun gewone voortbestaan al zijn ze als kleine kinderen van ons afhankelijk.
Een kelin beetje realiteitszin en waardering zou dan op zijn plaats zijn. Maar tja . . . in islam is alles contra aan de ratio. Wat goed is bij ons is slecht bij hen. Maar waarom dan toch profiteren en overal van gebruik maken? Daarom mag ik dit soort mensen niet die zich moslim noemen.

Een collega van mijn vrouw is een van afkomst Marokkaanse. Mijn vrouw stelde haar vorige week op haar werk aan mij voor: ”Dit is Nadia Hans, ze is een knappe vrouw he?” Ik reageerde niet omdat er nog andere collega’s omheen stonden die beduidend minder knap waren. Jammer dat ze geen hoofddoek droeg met een Marokkaans traditioneel gewaad, want dan had ik zeker overdreven gereageerd met: ”HEEL ERG AANTREKKELIJK VOOR EEN ECHTE MAN, LIDA!”. Nee hoor, dat had ik niet gedaan. Want hoe dan ook, zelfs een onbenullige truttebol blijft een collega van haar.

De Marokkaanse collega van Lida is een vlotte dertiger die leuk zomers gekleed gaat in een beschaafde jurk met bloemetjes motief. En niks met een broek eronder. Nou ja, met uitzondering van de onderbroek veronderstel ik. Haar man ken ik ook, idem dito leuke kolos van een vent. Binnenkort maar eens uitnodigen. Je gaat toch geen belachelijk godsdienswaanzinnig uitgedoste mensen uitnodigen die zich afzetten tegen onze beschaving onder het goedkeurend oog van hun geestelijk tekort geschoten echtgenoot?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

BFA schreef: Tijdens het Romeinse Rijk stond het beschavingsniveau ginder hoger dan nu. Dan was het een belangrijke en rijke provincie. MEt de komst van Islam verdwenen en nooit meer weergekeerd.
Maar zo is het toch in alle moslimlanden? In Egypte moet je de piramides gaan bekijken, in Irak de tuinen van Babylon, in Turkije de Griekse en Romeinse tempels...De lokale moslims hebben daar geen enkele verdienste aan, het is alsof een pyromaan gaat bluffen met de smeulende overblijfselen van het huis dat hij in brand heeft gestoken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Manon »

Ook de Imazighen (doe ik het goed zo?) beschaving in Marokko was zeer hoogstaand voordat de muzelmannen noord-afrika hadden bezet.

Iemand heeft hier ergens een link naar een historische site gezet meen ik, maar ik vind hem niet meer terug.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door naar boven »

circe schreef:Ook de Imazighen (doe ik het goed zo?) beschaving in Marokko was zeer hoogstaand voordat de muzelmannen noord-afrika hadden bezet.

Iemand heeft hier ergens een link naar een historische site gezet meen ik, maar ik vind hem niet meer terug.
De Amazigh waren zelf slachtoffer van slavernij.
Wie de geschiedenis bestudeert van de Berbers (in hun eigen be­naming: Imazighen), kent de gruwelijkheden die ook hen zijn overkomen. Op één van de Berberse websites (http://www.tawiza.com" onclick="window.open(this.href);return false;.) wordt hierover het volgende verteld: "De Arabische invasie van Noord-Afrika begint midden 7de eeuw. De Arabieren ontmoeten de Imazighen voor het eerst westelijk van Egypte, in de Cyre­naica (Noordoost-Libië). De Arabieren hadden manschappen no­dig om Noord-Afrika te kunnen veroveren. Dus in plaats van ze in de islam te onderwijzen, werden deze Imazighen massaal als slaven afgevoerd. De mannelijke Imazighen dienden in het Ara­bische leger, de vrouwelijke werden verkocht op de slavenmark­ten in het Midden-Oosten. De vrouwelijke Imazighen waren zeer in trek vanwege hun schoonheid en de vraag naar hen was groot in het Midden-Oosten. (...) De Arabieren zagen zich als een uit­verkoren volk, een volk Gods, geboren om over de minderwaardi­ge Imazighen te heersen. En de Imazighen die wel hoge posities innamen, konden dat alleen door mm afkomst te verloochenen en net te doen alsof ze Arabieren waren. On­danks het feit dat ze nu moslims waren, werden ze door de Arabieren als kufars (ongelovigen) behandeld." De noodzaak om de eigen identiteit te loochenen om maatschappelijk verder te kunnen komen, deze inte­gratie tegen wil en dank, of het nu in de Arabische of in de Nederlandse context is, wordt door de nieuwe generatie Berbers niet meer geaccep­teerd. Zij distantiëren zich van de Arabische imams die in Marokkaan­se moskeeën in Nederland het Saoe-di-Arabische wahabitisme prediken, zoals dat ook door de Taliban werd gepraktiseerd.
bron
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

Maar natuurlijk, je bent pas een topvrouw wanneer jij je lichaam tentoonsteld aan de mannen. Nou, nee.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door BFA »

naar boven schreef:Zij distantiëren zich van de Arabische imams die in Marokkaan­se moskeeën in Nederland het Saoe-di-Arabische wahabitisme prediken, zoals dat ook door de Taliban werd gepraktiseerd.
De volgende zin is dit.
Zij zijn op zoek naar een eigen mos�lim-identiteit, die veel meer aansluit bij de Moorse islam van hun voorou�ders zoals die in Spanje een gouden periode beleefde in de elfde en twaalfde eeuw.
Toont dat niet de indoctrinatie -er is niets voor Islam- opzij kunnen zetten.
De gouden periode van Islam in Spanje was het uitdoven van de beschaving en technologie van het Romeinse rijk. Spanje was één van de graanschuren van dit rijk en volledig geïrrigeerd. Een irrigatie die onder Islam in verval is geraakt, nog steeds niet op het niveau van tijdens dit Romeinse Rijk is teruggekomen.

N-Afrika, Marokko, Algerije, Libië produceerden de olie voor het Romeinse Rijk. Deze olie voor verlichting en voeding vond haar aftrek rond de hele Mare Nostra. Tot in de uithoeken van Gallië. Bracht veel rijkdom terug naar de N-Afrikaanse kusten.
Met de komst van Islam raakten deze olieplantages, net zoals de graanvelden in Spanje in verval, voor wat er uitgevoerd werd kwam er geen rijkdom terug. Piraterij en de volledige afscherming die Islam aanhield van de wereld der Kafirs maakten dat er ook steeds minder uitgevoerd werd.

Voor Islam was de MZ-kust één van de rijkste gebieden in het Romeinse rijk. Sindsdien heerst er enkel armoede. Zolang Islam er niet verworpen wordt, zal het arm blijven.
Imazighen zouden beter een beetje verder in de tijd terugkijken om te weten wie en wat ze waren en terug kunnen zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
BFA schreef: Ghetto's en concentratiekampen zullen nog nieuwe Mozzies aantrekken. Je kan het niet zo slecht maken als ze zelf doen.
Als je juffr. Chaimae daar aan dat luxueuze Westerse zwembad ziet staan lijkt het me toch dat de meeste moslims maar wat graag een graantje meepikken van de Luxe der Ongelovigen. Zelf kunnen ze daar wel niet voor zorgen, voor hun gewone voortbestaan al zijn ze als kleine kinderen van ons afhankelijk.
Even alle gekkigheid op een stokje, maar wat had je dan voor ogen? Dat daar in Marokko slechts zand en kamelen te bekennen is?

Kijk je ogen maar uit, hier, één derde van het gehele zwembad:
AfbeeldingAfbeelding


Zeg, Mercator, wanneer kom je een keer je vakantie vieren in Marokko? Je bent in ieder geval altijd welkom bij me thuis. Mag je gewoon samen Bavaria drinken met mijn vader. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Kijk je ogen maar uit, hier, één derde van het gehele zwembad:

Zeg, Mercator, wanneer kom je een keer je vakantie vieren in Marokko?
Nadat heel de Spaanse kust werd volgezet met zulke wansmakelijke bouwkundige misbaksels mocht Marokko niet achterblijven natuurlijk.
Dit alles om de zich vervelende Westerse toerist van zijn centen af te helpen.

Neen, vakantie in Marokko zit er echt niet in, ik reageer nogal slecht op zwarte vodden, soepjurken en gebedsmutsen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Kijk je ogen maar uit, hier, één derde van het gehele zwembad:

Zeg, Mercator, wanneer kom je een keer je vakantie vieren in Marokko?
Nadat heel de Spaanse kust werd volgezet met zulke wansmakelijke bouwkundige misbaksels mocht Marokko niet achterblijven natuurlijk.
Dit alles om de zich vervelende Westerse toerist van zijn centen af te helpen.

Neen, vakantie in Marokko zit er echt niet in, ik reageer nogal slecht op zwarte vodden, soepjurken en gebedsmutsen.
Maar vakantie is er toch om lekker geld te branden in je zak? (dat wat ik van mijn vader zie tenminste, die heeft gedurende de vakantie tweeduizend euro per week uitgegeven. Die arme ouwe van me (zo noemde jij hem toch?) stond weeklijks aan de deur bij zijn boekhouder, omdat zijn twee dochters, zusje en ik, zich niet kunnen inhouden qua geld. Deels ook zijn schuld, hij zegt immers altijd dat als we on best doen op school, en goede noten halen, hij alles voor ons koopt en zal doen) Of zit jij gedurende de vakantie lekker op je geld? En het is toch logisch dat het land toeristen wilt trekken? Welk land doet dat niet?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door hans van de mortel »

Je wijkt weer van het onderwerp af, lieverd, hoe knap je uiterlijk ook moge zijn. Maar dit terzijde. Degene die zijn ongewilde afkomst en agressief voorbestempelde achterlijke toekomst via islam werd opgedrongen en aanvaard heeft is ten dode opgeschreven. Hij is het slachtoffer van de achterlijkheid van islam. Hij zal altijd in zijn leven zijn hersens afsluiten voor het zelfstandig denken van de vooruitgang. Hij is en wil moslim blijven. Omdat hij per definitie ACHTERLIJK GEBOREN IS. Daar kan hij niets aan doen, maar zelfstandig denken kan toch ieder mens? Ook al is dit verboden binnen de islamitische kotsmisselijke gemeenschap van mensen die de westerse beschaving zien als iets smerigs.

Verwijder moslims uit de samenleving en alles wordt weer crescendo zoals het daarvoor was. Richting vooruitgang! Islam en moslims zijn een blok aan het been van onze beschaving. WEGWEZEN EN OPSODEMIETIEREN!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

Hans,

Waarom zouden de hardwerkende moslims het land verlaten? Dragen die niet constructief bij aan de kenniseconomie van het land? Zijn dat juist niet de moslims die we moeten koesteren?
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo aug 23, 2009 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:
Maar vakantie is er toch om lekker geld te branden in je zak?
Dat doe ik dan wel liever in een beschaafd land met eigen cultuur zoals Frankrijk, Duitsland, Polen of Tsjechische republiek. Via de fiscus moet ik al fortuinen afdragen om een leger islamitische parasieten hier in België te onderhouden en/of hun kost en inwoon in de gevangenissen te betalen, dus ga ik niet nog s mijn centen richting zandbak dragen zeg.

Maar ik snap nu ook beter de aard van de verhouding tussen de zussen Chaimae en hun ouwe: heeft niks met respect en liefde te maken, maar jullie plunderen hem uit als vergelding voor de dwaze islamitische regeltjes die hij jullie oplegt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:Hans,

Waarom zouden de hardwerkende moslims het land verlaten? Dragen die niet consructief bij aan de kenniseconomie van het land? Zijn dat juist niet de moslims die we moeten koesteren?
Neen, elke moslim die we kwijt raken is een goeie zaak. Trouwens, van dat fabeltje dat jullie massaal naar het thuisland gaan verkassen geloof ik niets. Mss een paar honderd per jaar die met de opgestreken buit hun ouwe dag in de zon gaan doorbrengen, terwijl er tienduizend als vliegen op de vette uitkeringen afkomen.
Een moslim is nu eenmaal een schadelijk en overbodig gegeven in onze superieure Westerse maatschappij, en dient het verblijf daar ontzegd te worden. Kijk maar wat er gebeurt als ze bijv. een hogere opleiding gevolgd hebben: ofwel nemen ze de arbeidsplaats van een Europeaan in, ofwel gebruiken ze die kennis om onze maatschappij te bedreigen-zoals Tariq Ramadan of de Engelse bommenleggers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Moslim deugt niet. Turk of Marokkaan zou kunnen.

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Hans,

Waarom zouden de hardwerkende moslims het land verlaten? Dragen die niet constructief bij aan de kenniseconomie van het land? Zijn dat juist niet de moslims die we moeten koesteren?
Als je het zo verwoordt, NEE! Als zij afzien van het moslim-idealisme, JA!

Marokkaan, Turk, Afghaan, ik vind het heerlijke mensen. Maar laat ze niet gaan zijken over islam en Mohammed. Grappig . . . ik heb nog nooit een zogenaamde moslim in die zin ontmoet die mij durfde tegenspreken. Logisch.

Hun kennis rijkt niet verder dan de waterput van de woestijn. Daarbij komt dat ik best wel overtuigend kan redeneren. Niet vanwege mijn gelijk, maar vanwege het welzijn dat ik voor ogen heb voor de persoon die mogelijk voorheeft te willen integreren in Nederland, in een beschaving die honderden jaren voorligt op de achterlijkheid van de woestijnflora van de achterlijke analfabeet Mohammed en zijn belachelijke nutteloze onacceptabele agressieve sadistische knecht Allah. Geen grotere islamitisache lul-de-behanger denkbaar in deze moderne tijd dan Allah de knecht van Mohammed de analfabeet. Moslims zijn echt geestelijk aan lager wal geraakt door hun familie-DNA.

Wie dit in de gaten heeft is heel gauw geïntegreerd in een moderne westerse kenniseconomie en noemt zich niet langer moslim, een scheldwoord voor onnadenkende domme achterlijke primitieve sukkels zonder verstand en blind voor de waarheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door Chaimae »

Ik eet vandaag, had eigenlijk geen zin om te vasten. Rond twee uur trok ik het niet meer, en ben ik maar gaan eten. Heb tegen moeder gezegd dat ik zogenaamd ongesteld ben.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marhaban ya Ramadan

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ik eet vandaag, had eigenlijk geen zin om te vasten. Rond twee uur trok ik het niet meer, en ben ik maar gaan eten. Heb tegen moeder gezegd dat ik zogenaamd ongesteld ben.
Zogenaamd ongesteld? En jouw moeder die dat niet weet? Buiten de leugenachtigheid?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gesloten