Vraagje aan moslims

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door bobette »

Als je op marokko.nl het soort teksten plaats wat hier door moslims geplaats word, dan heb je meteen een ban!. Vreselijk wat een vredelievend volk is het toch, maar niet heus!! Moslims staan voor vrede, zeggen ze zelf. Dus hier klopt er iets niet!! Hans v d Mortel, je hebt het uitstekend verwoord!! Zo moslims zich hiet op dit forum gedragen gaat iedereen toch een grotere hekel aan hun krijgen dan we al hebben. Ze graven hun eigen graf!! Daarom stemmen we op de PVV, dat kan toch niemand gek vinden?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door hans van de mortel »

bobette schreef:Als je op marokko.nl het soort teksten plaats wat hier door moslims geplaats word, dan heb je meteen een ban!. Vreselijk wat een vredelievend volk is het toch, maar niet heus!! Moslims staan voor vrede, zeggen ze zelf. Dus hier klopt er iets niet!! Hans v d Mortel, je hebt het uitstekend verwoord!! Zo moslims zich hiet op dit forum gedragen gaat iedereen toch een grotere hekel aan hun krijgen dan we al hebben. Ze graven hun eigen graf!! Daarom stemmen we op de PVV, dat kan toch niemand gek vinden?
Beste Bobette, ik weet niet hoe oud jij bent, maar de toekomst hangt af van onze jeugd. Laat nu steeds meer jeugd een duidelijke aversie ontwikkelen tegen links: PvdA, Groen Links en noem maar op van al die huichelachtige bedrieglijke omdraaiers van de werkelijkheid. Ik ben een positieve enthousiaste liberale denker. Lees de Elsevier van deze week.

Het kan daarom nooit zo zijn dat de achterlijkheid, de dommigheid, het linkse denken zal zegevieren over het gezonde verstand. Vuiligheid en leugenachtigheid van de beschaving, de op persoonlijke titel refererende machtswellust en arrogante misselijkmakende smaakmakers van links zullen nooit de macht bereiken die het gezonde verstand overtreft.

Bewijs? Kijk maar hoe links in de kont kruipt van islam met zelfingenomen genoegzaamheid om klaar te komen met de gedachte aan de analfabete woestijnrover en plunderaar van karavanen, de analfabeet en zwakzinnige schizofrene belachelijke profeet Mohammed.

LINKS EN ISLAM - HELAAS - ZIJ DEMONSTREREN HET BEWIJS VAN BESCHADIGINGEN AAN DE SUBJECTIEVE GENEN. BETER IS HET OBJECTIEVE GEZONDE VERSTAND TE GEBRUIKEN.
[/color]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door Nick »

bobette schreef:Als je op marokko.nl het soort teksten plaats wat hier door moslims geplaats word, dan heb je meteen een ban!. Vreselijk wat een vredelievend volk is het toch, maar niet heus!! Moslims staan voor vrede, zeggen ze zelf. Dus hier klopt er iets niet!! Hans v d Mortel, je hebt het uitstekend verwoord!! Zo moslims zich hiet op dit forum gedragen gaat iedereen toch een grotere hekel aan hun krijgen dan we al hebben. Ze graven hun eigen graf!! Daarom stemmen we op de PVV, dat kan toch niemand gek vinden?
Ik lees ook weleens mee op Marokko.nl. Wat je daar leest van de radicalen, daar rijzen je haren van ten bergen.'
Zo opperden er een paar moslims dat de grote steden al van hen zouden zijn en dat de islam zal groeien.
Als je hun geloof niet aanhangt, ben je een kafir en bij de dag des oordeels zouden de niet gelovigen hun straf
krijgen.Dan vraag ik me af: hoe waanzinnig ben je dan bezig.hun Allah is zgn. een God van liefde en de islam een vredelievend geloof.ik zou het meer een criminele ideologie willen noemen, want velen gebruiken het geloof verkeerd
en willen de niet gelovigen alleen maar angst in boezemen, maar dat zal ze niet lukken, ik buig nooit voor zo'n idiote ideologie!!!
Wat geeft hen het recht om ons te vertellen dat wij ook naar de islam moeten leven.Dankzij ons, zijn ze
in Nederland en hebben kansen gekregen die ze anders nooit zouden hebben gehad.En wat hebben we er voor teruggekregen...niets, niente, nop, nada...ze kosten alleen maar geld.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re:

Bericht door Nick »

Michel schreef:
M schreef:Beste Michel

Je hebt een topic vervuild met je scheldwoorden, en dat is genoeg.
Ik raad je aan om je taalgebruik te matigen en voortaan de H, N en S woorden te vermijden.

Dit is een waarschuwing.

Vriendelijke groet.
M
Wees eerst een mens om mij aan te mogen spreken.
fucmoh scheld de hele tijd al uit. Doe niet zo belachelijk!

Om de Islam aan te vallen hoeft men persé zichzelf niet tot het niveau van een dier te verlagen.

Hoe kunnen jullie met zo'n haat leven?
Ik wist niet dat er nog zulke mensen bestonden.
En jij hebt geen haat??? Dat je Westerse vrouwen hoeren noemt, zegt al iets over jou, wat een uitspraken
voor een gelovige, je moest je schamen!!! :x
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door Pilgrim »

@Suze,

Michel is hier al lang weg! :|
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Vragen. Geen antwoorden

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:@Suze,

Michel is hier al lang weg! :|
En de Jehovah’s Getuige Fucmoh ook. Beter dit soort topics na drie maanden ongebruik in de prullenbak mieteren, Pilgrim. Of maak jij dat niet uit? :wink:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:@Suze,

Michel is hier al lang weg! :|

..... of Serdar or whatever... deze meneer loopt het internet af om zijn eigen stinkende afval op of over christenen-christendom te storten... als Elias op een christelijke site met dezelfde toonzetting als hier... binnen de kortste keren geband daar... op ontdekislam heette hij eerst Sezgin en als je hem daar nu wilt spreken moet je onder Omar zoeken., moderator islam en christendom... Of je moet wachten tot het glupertje weer van onder zijn steen tevoorschijn komt en hier weer onder een andere nick verschijnt op een regenachtige zondagmiddag..
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie