Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Inderdaad Hans, religie is werkelijk een middel om de menigte dom en achterlijk te houden. Heb je de omstreden bronnen van de islam gelezen van eildert Mulder en thomas Milo. Zij zetten een hoop onderzoeken uit die op dit moment gaande zijn en die nog moeten komen. Maar waar ik van schrok is dat de overheid in dit geval duitsland niet wil onderzoeken wat de werkelijkheid is maar slechts aantonen dat de orthodoxe visie redelijk klopt. Het moet niet gekker worden. Volgens mij is Duitsland gewoon een knecht van de Arabieren o.i.d. want ze weigeren het standpunt in te nemen dat in feite niets bekend is over die periode in die regio. OOk archeologisch werk wordt in die landen tegengehouden. Europa werkt er gewoon aan mee en houden dit in stand. Het stinkt aan alle kanten. En wij zitten ons hier druk te maken om een stelletje kamelen/schapenherders. Ze spelen met elkaar onder één hoedje. De elite houdt het gepeupel zoet door ze tegen elkaar op te zetten met als gevolg dat een leider de oorlogsindustrie kan spekken en gebruiken daar elkaar voor. Het gevolg is dat een natie achter de leider gaat staan, zeker in angstige tijden en ik ben er zeker van dat die spelletjes op zeer hoog niveau worden gespeeld. Elke simpele ziel denkt dan dat het om religie gaat, terwijl macht de drijfveer is en daar gebruiken ze werkelijk alles voor. De wereld is krankzinnig! maar dat wist je al.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

OOk archeologisch werk wordt in die landen tegengehouden
En nog steeds vernietigd.
Saladin ontbrak de middelen om de Egyptische piramides te laten verdwijnen. Uit documenten blijkt dat hij het toch heeft geprobeerd.
Moesten Mohammedanen kunnen, ze begonnen opnieuw aan die taak. Met de hedendaagse explosieven en bulldozers is deze taak niet zo onoverkomelijk geweest. Internationale opinie zou moord en brand schreeuwen. De piramides zijn het produkt dat het meeste cash in Egypte binnenbrengt. Beter van ze nog even te laten staan.
Wel zijn een hele boel beelden uit die tijd onder fatwa geplaatst en is reeds opgeroepen voor de doodstraf voor kunstenaars die kopiëren maken om aan toeristen te verkopen.

Wel, dit is in het hele MO, verdwijnen dank zij de moderne bulldozers sites die nieuw ontdekt worden heel snel onder het zand. Er was niets voor Islam. Islam is het begin van alle beschaving, dit moet volgehouden worden.
In Iran, verdwijnen sinds de Islamitische revolutie bekende archeologische sites. Zo zijn er sites die op foto-en filmdocumenten uit de jaren '60/'70 bestaan en nu geheel verdwenen zijn. Opgegaan zijn in de omgeving van rots en zand. De door de Kafir uitgevonden bulldozer kan in een oogopslag wat tijd en erosie in millenia niet klaarspelen.
Zelfs Persepolis. De stad van Cyrus hebben de Mullah's proberen onder water te zetten. Internationale walging hebben dit project vertraagd. Aflassing of uitstel van executie is wat niemand in de Moderne Wereld met zekerheid weet.

Er was niets voor Islam. Om dit te staven worden er fortuinen uitgegeven om Archeologische sporen van wat er was te verwijderen.
Alleen, het is niet alleen in Spanje, maar ook in het MO dat er ook geen archeologische sporen te vinden zijn van wat er gekomen is met Islam.
De eerste eeuwen dat Islam er was, was niet de helft van de bevolking Mohammedaan. Dat dit niet-Mohammedaans deel van de bevolking archeologische sporen heeft nagelaten is wel te vinden. Deze sporen zijn later door Islam geclaimd. Maar de sporen liegen niet en tonen dat de claim in de meeste gevallen vals is. Zo doet Islam ok moeite om met de bulldozer de sporen van de kafir uit de Islamitische sites te verwijderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door BFA »

@ Machmoed,

Ben jij een Pers?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Deze sporen zijn later door Islam geclaimd. Maar de sporen liegen niet en tonen dat de claim in de meeste gevallen vals is. Zo doet Islam ok moeite om met de bulldozer de sporen van de kafir uit de Islamitische sites te verwijderen.
Zoals de Tempelberg in Jeruzalem? Als ze één steentje vinden uit pre-islamitische tijden dan moffelen ze het ook onmiddellijk weg, en verder moeten er natuurlijk nèt op die plaats de nodige infrastructuurwerken worden uitgevoerd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@Hans,

Klopt, ze zijn nog steeds sporen aan het uitwissen. Herinner je je nog het mondiale erfgoed, de budha beelden, walgelijk dat historie wordt overschaduwd door een sprookje. Laten we eerlijk zijn, dit zijn honden; de Taliban zie ik graag uitsterven. De Taliban gebruikt nog steeds tactieken, die duivels zijn. Bijvoorbeeld een meisje van 12 verkrachten zodat deze weer door andere misbruikt worden omdat ze niet meer maagd is. Vertel me dus aub niet over die achterlijkheid, waarbij de gewone angstige moslim zijn bek maar dichthoudt. Hier gaat het mij om. Die moslims moeten potverdorie eens een keer de straat opgaan bij het zien van onrecht. Ze moeten eens een keer laten zien, waar hun mond zo van overloopt, namelijk islam is vrede. Veel moslims roepen dan dat dat niet echt de islam is, ik zeg: gek dat juist die vorm van de islam zo zichtbaar is in de wereld en kijk bovendien naar islamitische landen (niet alle landen, maar wel een hoop). Geloof/religie hoort tussen 4 muren en daar moet het ook blijven. Ik ken mijn geschiedenis als iranier of moet ik zeggen inderdaad BFA een pers. De arabieren hebben veel van de perzen gejat en dan stellig stellen dat zij die ontwikkeling tot stand hebben gebracht. Hou toch op. De islam zou weleens van de perzen afgeleid zijn. In ieder geval is de islamitische profeet, feitelijk, niet origineel, integendeel. Bij wie vinden we ook alweer de trefwoorden: de paracleet, de zegel der profeten en dat de oorspronkelijke geschriften (joodse/christelijke) zijn gecorrumpeerd en dat hij op de wereld is gekomen om de religie te vervolmaken. Jullie raden het al...niet Mohammed, maar (profeet) Mani. De arabieren hebben overal verhalen verzameld en een profeet gecreerd, na dat ze alle tegenbewijzen hebben vernietigd. Waarom zou Uthman alles afwijkends vernietigen. Uit onzekerheid en om de werkelijkheid te verdoezelen. Arabier zijn=kut. Ik begrijp ook waarom ze kut zijn. Ze houden het in stand, maar weten eigenlijk niet waarom. Bovendien om te weten waarom je iets doet, moet je enigzins je hersens gebruiken, maar we weten dat ze dit niet hebben.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@circe,

Sterker nog Circe, die arabieren hebben helemaal niet in 624 met de joden gebroken. Dit hebben ze gedaan om de puzzel te laten kloppen. Gelukkig hebben ook niet-moslims bewijzen nagelaten toen de ismaelitien/saracenen/arabieren Jaruzalem veroverden. De joden hebben die rotskoepel gebouwd in opdracht van de nieuwe heersers. Er zijn moskeen gevonden die meer dan 100 jaar later zijn gebouwd dan de vermeende dood van de vermeende profeet die nog een qibla (gebedsrichting) hadden naar albait-almuqdis/Jaruzalem (de plaats van de rotskoepel). Terwijl de overleveringen zeggen dat de profeet (vermeend) in 624 met de joden heeft gebroken. Erg raar! Bovendien gooien die orthodoxen hun eigen ruiten in, want volgens diezelfde overleveringen heeft hij pas in 630 zogenaamd de Kabah gezuiverd van min. 360 onzingoden. Dit suggereert in feite dat hij 6 jaar lang met zijn metgezellen naar een op dat moment heidens gebouw heeft lopen bidden. Die zwarte steen is het hoofd van aphrodite/ishtar. Volgens Herodotus noemden de arabieren deze akhbar, wat volgens hun groots betekent. Dit is een fraaie want zo noemen ze het nog steeds. Als je de moslim vraagt waar die zwarte steen vandaan komt, doen ze net of dat niet bekend is, maar ieder waarachtig persoon kan dit zonder twijfel weten en weet het ook. Het is niet de enige steen aan de Kabah. Het was gewoon te moeilijk voor de staat om deze heidense elementen door te drukken.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

De zwarte steen is gewoon een meteoriet. dat weet iedereen.

De Al Aqsa moskee is pas 150 jaar na de dood van Mhammed gebouwd. Mohammed heeft nooit in Jeruzalem geweest. Hij wou gewoon de joden uit Medina wat paaien en dus moesten de volgelingen in het begin richting Jeruzalem bidden. Toen bleek dat zijn vlieger niet opging en de joden bij hun eigen heilig boekje wilden blijven heeft hij de bidrichting verplaatst naar die heidense steen in Mekka.

Al Aqsa betekent "de verste" de verste moskee dus. Niet te verwarren met een andere "de verste" moskee uit de tijd van Mohammed zelf waarbij hij claimde daar 's nachts met zijn mythisch paard naartoe is gevlogen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door SDX »

Ik had 2 opties open gelaten, de eerste was; liefst 'zonder' geweld, zelfs daar bent U het niet mee eens blijkbaar.
Veelzeggend.
machmoed elchalid schreef:
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Geweld is een barbaars iets en toont aan dat je geen argumenten hebt of niet beschaafd genoeg bent. In de 14e eeuw heeft innocentius (de onschuldige) duizenden mensen op de brandstapel gegooid, hele steden, alleen omdat deze mensen een iets verlichtere vorm qua religie hadden en de inquisitie is niet wat je kan noemen christelijke waarden..of misschien toch ook wel. Deze dwaas (kerkvader) dacht dat hij voor God streed omdat ze niet in Jezus geloofden. Ook Joden moesten er aan geloven. De 2e verlichting komt door de moslims destijds…universiteit is door arabische/islamitische wereld geintroduceerd en europeanen hebben dat afgekeken. Er is geen enekele wetenschapper die twijfelt aan de vooruitgang van de wereld door de islamitische wereld. Het mes snijdt aan twee kanten. De duistere kant van de islamitische wereld hebben jullie al bloot gelegd.
Hoe stelt U zich een moslim voor die VvG heeft en zich binnen de westerse democratie aan deze wetten houdt en tóch een goed moslim wil blijven en leven volgens zijn koran en aanverwante voorschriften, kan dat volgens U en wil U zo goed zijn om dat even toe te lichten?
De meeste moslims (±70%) kennen de aanverwante geschriften niet, maar kennen slechts wat hun in onwetendheid is verteld door de Mullah of imam. Deze laatsten weten weer slechts wat hun verteld is. Dat is de reden dat moslims bijna al de zaken die jullie aanvoeren, niet herkennen en afdoen als leugens. Bovendien wordt de informatie verborgen gehouden (censuur). Of het kan...ja natuurlijk kan dat! Kan dat binnen een aantal generaties? Dat denk ik niet, het heeft tijd nodig. Kan het als men de koran en de hadieth letterlijk interpreteerd: Nee, dat is onmogelijk! Is het mogelijk dat er een verlichte vorm van de islam komt? Ja dat is mogelijk, het zal alleen niet over een nacht ijs gaan. Zijn de mensen die anderen knechten door te wijzen naar Allah of God en zelfs het recht in eigen handen nemen om anderen uit God’s naam te oordelen etc. slecht, barbaars en hersenloos? Ja meer dan dat. Indonesie is het grootste islamitische land; ik wist niet wat ik zag toen ik daar kwam. Een moslima met een hoofddoek die gewoon een koud biertje drinkt. Het schijnt daar redelijk normaal te zijn. Moet je dat eens proberen in iran of Saoudi-Arabie. In de islam is ook een groep de soefie’s. Deze mensen nemen afstand van de overleveringen en interpreteren de koran heel anders dan de soennieten of shi’ieten. Die starre en onverdraagzame houding is versterkt door het wahhabisme. In principe kun je alle kanten uit. Het is maar wat je kiest en belangrijker nog, welke keuzes mag je maken. Zoals Einstein al heeft aangetoond. De mensheid wordt gedreven door noodzakelijkheid.
"het zal alleen niet over 1 nacht ijs gaan"

Hoeveel 'nachten ijs' zijn er al overheen gegaan en hoeveel 'nachten ijs' zullen er nog nodig zijn?
Begrijpt U & de islamitische gemeenschap ook dat de gemiddelde Europeaan die 'nachten ijs' al lang zat is, al lang de houdbaarheidsdatum overschreden is van die 'nachten ijs' en dat er een boel hete stoom zou kunnen gaan beginnen opstijgen uit het ongenoegen van Jan Modaal, en die 'nachten ijs' wel eens danig aan het smelten kunnen brengen - om bij Uw beeldspraak te blijven.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@SDX,

Je hebt denk ik de verkeerde voor je. Ik kan die vragen ook terug kaatsen hoe zie jij dat? Ik heb al verteld dat ik niets met religie heb. Ik ben uitsluitend geinteresseert in hoe de geschiedenis is verlopen en waar leugens zijn verteld. Ik ben niet gelovig en ben niet aansprakelijk voor wat mensen geloven en voel me ook niet aangesproken dat ik dat moet of wil vertellen dan wel verklaren. Ik weet het dus niet, als iemand dit wist dan zaten we hier niet te muggenziften. Ik weet alleen dat iedereen over de geschiedenis heeft gelogen of althans niet de hele waarheid en dat geldt zeer zeker niet alleen voor de arabische/islamitische wereld. Jij wordt op de dag van vandaag nog voor de gek gehouden en ik ook! Ik ben blij dat ik genoeg moslims ken die weldegelijk weldenkend en welbespraakt zijn. Ze zijn dom volgens jullie, maar dan zegt het over de onderworpene dat ze nog dommer zijn. Ook Europese naties waren in den beginne niet opgewassen tegen de georganiseerde jihad. Ze waren dus slimmer anders onderwerp je niet bijna de hele wereld. De vraag of ze uitsluitend met het zwaard hebben gedaan, geloof ik niet. Uiteraard zal dat zeker hebben meegewogen, maar het lijkt er op dat de nieuwe heersers beter waren dan de heersers die er waren. Ook dit is haast een feit, anders kun je niet verklaren hoe een stelletje woestijnarabieren zulke grootmachten uit die tijd omver hebben geworpen. Dit is de conclusie die moderne geleerden in die feiten hebben gevonden. Ze waren misschien barbaars, maar ze waren slimmer dan de rest en daar meet je het af aan. Het gaat om de referentie. Nu hebben we een heel anderen referentiekader waar we eeuwen over hebben gedaan, maar in die tijd is het hun gelukt en de vraag die wetenschappers bezig houdt is...hoe hebben ze het gedaan?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

anders onderwerp je niet bijna de hele wereld
dat hebben ze ook niet gedaan: heel Azia (met uitzondering van Indonesie) en beide America's en het grootste deel van Afrika (waar ze hun slaven gingen oogsten) hebben ze niet gekoloniseerd.

Hoe ze dat deden? Nou, net zoals ze nu Europa aan het koloniseren zijn tiens. Eerst met een paar mensen, dan met een paar gezinnen, dan kweken en importhuwelijken aangaan en verder kweken en importeren en dan infiltreren in de beleidssegmenten. voilà we zijn er.

In Antwerpen spreekt anno 2009 55% van kleutertjes GEEN Nederlands thuis, in Gent 33% en in Genk 40% dacht ik.

Over Brussel spreken we niet meer. Binnenkort spreken we ook niet meer over Vlaanderen of Belgie.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

Weet je SDX. Het is goed met je. Ik discusseer met jou en toon respect voor je persoonlijkheid. Maar jij bent dat niet. Ik ben totaal niet onder de indruk van je vraagjes en al helemaal niet van jou logica. Heb je wel een opleiding genoten en weet je wat wetenschap inhoudt of ben je gewoon aan het zieken. Alleen het onderschrift...doet me denken aan een aankomend VMBO leerling. Ik zou graag met intellectuelen willen discusseren en niet met onzinnigen. Hans, zwartmeer en ook Ariel hebben een uitgesproken mening en kunnen die onderbouwen en daar heb ik respect voor. Op die manier begrijp je hun beweegredenen. Jij zit alleen maar vuur op het olie te gooien bij de verkeerde. Ik geloof niet in onzingoden, mo, je zus en mo zus. Ik vindt ze allen onzin. Begrijp je dit. Misschien is mijn naam wel erik, maar jij denkt dat een naam veel zegt en dat zegt genoeg over jou. Dus SDX, als dit jou niveau is dan zou ik zeggen zoek verder, want je maakt jezelf belachelijk. Veelzeggend dat jij alleen het negatieve en het onzinnige ziet in alles. Je hebt tot nu toe werkelijk niets nuttigs verteld en ik heb niets nieuws gehoord. Vertel me iets wat ik nog niet weet en laat me zien dat jij wel verlicht bent. Als je hier geen zin in hebt...dan houdt het voor mij ook op.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@circe,

Dat is niet geheel waar. Beide america's. Hallo, elke keer lijkt het alsof sommigen hun basisschool niet af hebben gemaakt. Welke amerika's. dit was nog onbekend terrein en de bekende wereld hebben ze weldegelijk veroverd. Ontkennen heeft geen zin. Zelfs in china heb je moslims. Je zit de algemeen aanvaarde geschiedenis die door vele wetenschappers objectief dan wel subjectief is uiteengezet te ontkennen en tegelijkertijd ben je zelf onbekend met de materie. Ik luister toch niet naar wat een pionnetje heeft te vertellen, netzoals jij niet wil aannemen dat het geschreven staat. Natuurlijk kun je gaan twijfelen aan het geschrevene maar helaas is de geschiedenis daarop gebaseerd. Archeologie en dat soort ongein is pas van de laatste eeuwen. Wie vertelt mij dat jou visie wel de juiste is of wie zegt dat de Europese geschiedschrijvers wel eerlijk zijn geweest. Het is namelijk een feit dat ze ook niet de waarheid hebben verteld. De wereld betrekken op wat in een mensenleven gebeurt en daar een conclusie aan vastpinnen die verder reikt dan het leven waar het betrekking op heeft is erg bekrompen, vind je niet. Als ik jou op de kast wil jagen dan kan ik dat heel makkelijk. voorbeeld: De islam is weldegelijk het woord van Allah en is een verbetering op het joods-christelijke vandaar dat hele groepen christenen en joden de arabieren hebben geholpen om de wereld te onderwerpen. Blijkbaar vonden ze het beter en waarachtiger. De Koran is mysterieuzer dan de bijbel dat door mensen is geschreven en iedereen die niet in God en de ware religie gelooft, zal branden in de hel.....oehoe...boehoe...is dit het soort gesprek waar je naar zit te vissen. Je wilt dit zo graag horen, want dan kun je zeggen zie je wel ze zijn allemaal hetzelfde. Ik ben blij dat niet iedere NL-er niet zo bekrompen is, anders was iedereen op kruistocht.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

machmoed elchalid schreef: Ik ben blij dat ik genoeg moslims ken die weldegelijk weldenkend en welbespraakt zijn.
Dat begrijp ik nu juist niet, mijn beste. Maar misschien ligt het aan mij. Of heb ik soms een ander idee over wat het woord moslim werkelijk betekent? Of bestaan er misschien weldenkende kleine moslims die de koran als voetenbankje gebruiken al zittend voor de TV? Of in hun studeerkamer een wetenschappelijk interessant boek lezen? Voor mij kan een weldenkend mens nooit moslim zijn. Wel christen. Zoals je weet heb ik geen referentie met religie - in tegendeel - want ik ben atheïst.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

machmoed elchalid schreef:@circe,

Dat is niet geheel waar. Beide america's. Hallo, elke keer lijkt het alsof sommigen hun basisschool niet af hebben gemaakt. Welke amerika's. dit was nog onbekend terrein en de bekende wereld hebben ze weldegelijk veroverd. Ontkennen heeft geen zin. Zelfs in china heb je moslims.
:crying: dus die bestonden nog niet in de tijd van de profeet? Dat is nieuw voor me! Ik volg nu net een aantal documentaires waaruit blijkt dat NOORD-Amerika het oudste gebied van de aarde is. (het andere heet ZUID-amerika, samen worden ze ook wel eens "the americas" genoemd, maar dat leer je enkel in de moeilijke richtingen in het hoger onderwijs). Het behoorde idd. niet tot de gekende wereld van de europeanen en arabieren, maar het bestond dus weldegelijk. En vermits Allah toch alles geschapen heeft, inclusief al die sterren in de melkweg en al die miljarden andere Melkwegstelsels, zal Allah toch wel geweten hebben dat The Americas bestonden? Dus waarom heeft Allah er dan niet ineens voor gezorgd dat er ginds een paar klonen van Mo rondliepen? Toch niet omdat ze ginds geen arabisch verstaan?
En die chinese moslims waar je naar verwijst zijn waarschijnlijk die Oeigoeren, afstammelingen van Turkse traders. Ze hebben islam effectief ook via de handel verspreid; zo is Indonesie bekeerd. Beetje maffia praktijken doen wonderen nietwaar?
Je zit de algemeen aanvaarde geschiedenis die door vele wetenschappers objectief dan wel subjectief is uiteengezet te ontkennen en tegelijkertijd ben je zelf onbekend met de materie.
:rolleyes: waarover heb je het ?
Ikluister toch niet naar wat een pionnetje heeft te vertellen, netzoals jij niet wil aannemen dat het geschreven staat. Natuurlijk kun je gaan twijfelen aan het geschrevene maar helaas is de geschiedenis daarop gebaseerd. Archeologie en dat soort ongein is pas van de laatste eeuwen. Wie vertelt mij dat jou visie wel de juiste is of wie zegt dat de Europese geschiedschrijvers wel eerlijk zijn geweest. Het is namelijk een feit dat ze ook niet de waarheid hebben verteld. De wereld betrekken op wat in een mensenleven gebeurt en daar een conclusie aan vastpinnen die verder reikt dan het leven waar het betrekking op heeft is erg bekrompen, vind je niet. Als ik jou op de kast wil jagen dan kan ik dat heel makkelijk. voorbeeld: De islam is weldegelijk het woord van Allah en is een verbetering op het joods-christelijke vandaar dat hele groepen christenen en joden de arabieren hebben geholpen om de wereld te onderwerpen. Blijkbaar vonden ze het beter en waarachtiger. De Koran is mysterieuzer dan de bijbel dat door mensen is geschreven en iedereen die niet in God en de ware religie gelooft, zal branden in de hel.....oehoe...boehoe...is dit het soort gesprek waar je naar zit te vissen. Je wilt dit zo graag horen, want dan kun je zeggen zie je wel ze zijn allemaal hetzelfde. Ik ben blij dat niet iedere NL-er niet zo bekrompen is, anders was iedereen op kruistocht.
Ik zou de volgende keer best geen posten schrijven als je te diep in het glaasje hebt gekeken. Of zit je aan de wiet of zo?


Trouwens, zou je je ondertussen misschien even terug ontopic willen houden? Als je aardrijkskunde of archeologische wetenswaardigheden wil onderwijzen, graag, maar dan op de correcte plaats in het forum aub.
Laatst gewijzigd door Manon op wo sep 02, 2009 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door SDX »

machmoed elchalid schreef:Weet je SDX. Het is goed met je. Ik discusseer met jou en toon respect voor je persoonlijkheid. Maar jij bent dat niet. Ik ben totaal niet onder de indruk van je vraagjes en al helemaal niet van jou logica. Heb je wel een opleiding genoten en weet je wat wetenschap inhoudt of ben je gewoon aan het zieken. Alleen het onderschrift...doet me denken aan een aankomend VMBO leerling. Ik zou graag met intellectuelen willen discusseren en niet met onzinnigen. Hans, zwartmeer en ook Ariel hebben een uitgesproken mening en kunnen die onderbouwen en daar heb ik respect voor. Op die manier begrijp je hun beweegredenen. Jij zit alleen maar vuur op het olie te gooien bij de verkeerde. Ik geloof niet in onzingoden, mo, je zus en mo zus. Ik vindt ze allen onzin. Begrijp je dit. Misschien is mijn naam wel erik, maar jij denkt dat een naam veel zegt en dat zegt genoeg over jou. Dus SDX, als dit jou niveau is dan zou ik zeggen zoek verder, want je maakt jezelf belachelijk. Veelzeggend dat jij alleen het negatieve en het onzinnige ziet in alles. Je hebt tot nu toe werkelijk niets nuttigs verteld en ik heb niets nieuws gehoord. Vertel me iets wat ik nog niet weet en laat me zien dat jij wel verlicht bent. Als je hier geen zin in hebt...dan houdt het voor mij ook op.

Dat was het dus, ik dacht het al, ter informatie, mijn onderschrift komt uit de mond van een 'gematigd' moslim, rechtstreeks uit 'zijn' mond, dat verzin ik heus niet zelf, zo, daar zijn we dan ook weer klaar mee.

Ik had je 2 vragen gesteld, simpele vraagjes, je had op de 1ste geen antwoord, maar je veronderstelt wél dat jij weet wat ik denk.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@hans van de mortel,

Een Soefi is ook een moslim en is vaak weldegelijk weldenkend. Jij hebt het over de saoedische, soennietische danwel shi-ietische islam. Soefi's worden ook vervolgd door deze onnozelen omdat ze de koran anders interpreteren. De Islam heeft al de mooie dingen (calligrafie, poezie, kunst etc) aan de soefi's te danken. Je hebt het dus over die kut M.O. arabieren die werkelijk alles hebben verziekt door één interpretatie te destilleren uit de grabbelton dat koran heet. Met de koran kun je alle kanten op. Het is net een supermarkt. Wil je oorlog en haat zaaien dan zijn daar passages te vinden. Ga eens in discussie met een soefi en een heel andere wereld gaat voor je open. Waren er maar meer soefi's. Dit soort mensen leggen de nadruk op het persoonlijke en het geestelijke, niet het aardse wat die arabieren er van hebben gemaakt. Dat jij dus weldenkende molims niet kent, komt omdat jij denkt dat er maar één islam is, terwijl dit niet het geval is. Wel predikt de arabier/soenniet zogenaamd de enige waarheid en desnoods met geweld en juist hier kun je afleiden dat het niet de waarheid is en al helemaal niet goddelijk.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@circe,

Ik heb je impliciet al uitgelegd dat je breintje tekortkomingen heeft. Zie hier! wat een conclusie trek je hier.

machmoed elchalid schreef:
@circe,

Dat is niet geheel waar. Beide america's. Hallo, elke keer lijkt het alsof sommigen hun basisschool niet af hebben gemaakt. Welke amerika's. dit was nog onbekend terrein en de bekende wereld hebben ze weldegelijk veroverd. Ontkennen heeft geen zin. Zelfs in china heb je moslims.

Circe zijn conclusie is:
dus die bestonden nog niet in de tijd van de profeet? Dat is nieuw voor me!

Verdere uitleg is niet nodig mensen!

Je hoeft niet meer te reageren Circe, je hebt gelijk!
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door machmoed elchalid »

@SDX,
Jij schreef:
Ik had je 2 vragen gesteld, simpele vraagjes, je had op de 1ste geen antwoord, maar je veronderstelt wél dat jij weet wat ik denk.
Als het zo simpel is, beantwoord ze dan, want ik had die vraag teruggegeven. Wat en hoe jij denkt is niet nieuw en is zeker niet uniek. Ik ben wel benieuwd hoe jij denkt dat het komt.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Manon »

Circe zijn conclusie is:
Ach Mammoetje toch, je had beter moeten opletten tijdens de lessen Klassiek Griekse literatuur.
Dan had je geweten dat Circe een meisje is!

hoe spijtig toch...

Het gebruik van het vraagteken is voor jou blijkbaar ook nog geen gekende materie. In het arabisch gebruiken ze ook geen leestekens zeker hé.

het zinnetje:
Het behoorde idd. niet tot de gekende wereld van de europeanen en arabieren, maar het bestond dus weldegelijk.

heb je waarschijnlijk gemist. Dat komt ervan om steeds met je neus in die dikke boeken te zitten hé sukkeltje?
(zie je, IK kan wèl quoten, jij niet hé leukerdje)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:Ik ben blij dat ik genoeg moslims ken die weldegelijk weldenkend en welbespraakt zijn. Ze zijn dom volgens jullie, maar dan zegt het over de onderworpene dat ze nog dommer zijn.
Dat soort moslims zijn zoals de feniks en het Monster van Loch Ness, iedereen spreekt erover maar niemand heeft het ooit gezien. Tenzij je door de linkse kerk geknuffelde figuren als Abdollah en Ramadan bedoelt.

Je tweede zin verdient een nadere reactie, want daar zit een grote waarheid in. Uiteraard zijn onze lokale islamofiele landverraders genre Balkenende, Donner ,Bos etc. nog dommer dan de moslims zelf. Dat is juist. Maar dat geldt NIET(meer) voor een steeds groter deel van de Europese bevolking die alles wat met Islam te maken heeft hoe langer hoe meer spuugzat is. Onze eerste taak is dus deze landverraders van de macht verwijderen, dan volgt de rest vanzelf. Of-en zo ja hoe- dit gaat lukken is een andere vraag, of dit vreedzaam kan gebeuren is ook nog een heel andere vraag.

Technologisch en organisatorisch hebben wij uiteraard eeuwen voorsprong op de moslims-dat was in de middeleeuwen NIET zo-dus is het een kwestie van bewustwording en handelen voor het te laat is. Discussie met en over Islam, dat is iets wat totaal zinloos is, Islam is gevaar en dient verwijderd te worden uit Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door mercator »

machmoed elchalid schreef:@hans van de mortel,

Een Soefi is ook een moslim en is vaak weldegelijk weldenkend. Jij hebt het over de saoedische, soennietische danwel shi-ietische islam. Soefi's worden ook vervolgd door deze onnozelen omdat ze de koran anders interpreteren. De Islam heeft al de mooie dingen (calligrafie, poezie, kunst etc) aan de soefi's te danken. Je hebt het dus over die kut M.O. arabieren
Ik begrijp het al, jij bent gewoon een racist. Zoals Marokkanen en Turken elkaar uitspuwen, en in Marokko de Berbers, de Arabieren en de Kabiliërs elkaar als uitschot beschouwen.
Jouw ideetje dat de Soefis (weet je trouwens waar dat woord vandaan komt?) het Ware Licht van de Koran hebben gezien is natuurlijk belachelijk, dat denken de andere Mohammedanen die je daar opnoemt ook.
Als de Soefis echt zo "wijs" waren hadden ze heel dat belachelijke boekwerkje van de pedofiel Mohammed al lang op de vuinisbelt van de beschaving gesmeten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door Mahalingam »

Als de Soefi's zich in trance verzetten om zo Allah te ervaren dan kan het net zo goed zijn dat ze ten prooi vallen aan bloedlust. Er zijn ook Soefi vechters en jihadi's:
http://allafrica.com/stories/200812280004.html
Somalia: 10 Killed in Central Somalia As Al Shabaab, Sufi Group Fight
The fighting started suddenly around noon when a coalition of clan militias and Sufi fighters attacked the town of Guri El from the west.
http://www.liveleak.com/view?i=fe1_1179597852
Tons and Tons of fighters from the Iraqi Alnaqshbandi Sufi Army
http://nachofoto.com/photo-of-A-cleric- ... e385412954
A cleric leading Sufi fighters in an outdoor Koranic class.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door hans van de mortel »

machmoed elchalid schreef:@hans van de mortel,

Een Soefi is ook een moslim en is vaak weldegelijk weldenkend.
Ik ken er een. Een hoge piet binnen ABN AMRO BANK. De relatie met het moslim zijn ontgaat mij echter. Ik moet het even opzoeken. Inderdaad heb ik niks tegen soefti’s. Maar het woord moslim moet niet vallen of ik word zeer agressief. Waarom? Omdat ik agressiviteit niet dult. Een blaffende hond die op mij afstormt - ook al is hij nog zo groot en angstaanjagend - sla ik gelijk zijn hersens in. Agressiviteit wekt bij dubbel zoveel agressiviteit op. Dan kan zo’n vrouwelijke eigenaar van die op mij afstormende hond wel schreeuwen dat er niks aan de hand is met haar hond, maar daar heb ik geen boodschap aan. Ik word geconfronteerd met het feit. En als een hond niet snapt dat ik zijn strot finaal aan diggelen sla vanwege zijn agressieve gedrag - dan, ja dan - heeft dat stomme beest en zijn of haar eigenaar pech gehad.
Daarom is het geloof in God een ongelooflijke dwaasheid. Wespen, horsels, muggen, vlooien, teken (heel erg). De pest, de tyfus, de kanker, de lepra, en ga zo maar door. Deze lijst is eindeloos. Sodemieter op met die kankergod.

Laat God nou gauw de kanker klere van mij krijgen! En met Hem die huichelachtige kotsmisselijke christen Balkenende als de in God gelovige recalcitrante imbeciel.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Bericht door SDX »

machmoed elchalid schreef:@SDX,
Jij schreef:
Ik had je 2 vragen gesteld, simpele vraagjes, je had op de 1ste geen antwoord, maar je veronderstelt wél dat jij weet wat ik denk.
Als het zo simpel is, beantwoord ze dan, want ik had die vraag teruggegeven. Wat en hoe jij denkt is niet nieuw en is zeker niet uniek. Ik ben wel benieuwd hoe jij denkt dat het komt.

Blijkbaar dus toch te moeilijk om op een simpele vraag te antwoorden - waarschijnlijk krijg je het niet uit je mond geperst.

Waar zit trouwens de logica van een vraag 'terug geven' ?
Ik heb helemaal geen vraag gesteld waarop het antwoord zou kunnen zijn; 'hoe dat het komt', maar of je het er mee eens bent dat we een totalitair regime als islam met alle middelen moeten bestrijden om onze democratie met de gepaard gaande vrijheden te beschermen, een gewoon ja of nee was al voldoende zelfs dat krijg je niet uit je strot.

Nu, voor de 2de X, wéét jij dan wat en hoe ik denk en vertel me dat dan eens?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Zijn moslims aanhangers van de pedofiele profeet Mohammed?

Bericht door hans van de mortel »

JA!

Was de profeet, schizofrene gek en agressieve moordlustige arabische wijvengek Mohammed een pedofiel?

JA!

Geen mens die dit kan ontkennen.

We hadden dit thema allang hiermee kunnen afsluiten. Het doet er verder niet toe wat moslims hiervan vinden en hieromtrent beweren. Die beweren toch altijd het tegenovergestelde van wat onze beschaving tot zo’n grote kenniseconomie heeft gebracht.

Want hoe moslims zich ook in leugenachtige bochten en ontwijkende antwoorden proberen te wringen, een pedofiel is iemand met voorkeur voor seksueel verkeer met kinderen of zeer jeugdige personen van beiderlei kunne.

Als arabieren en moslims daarmee met de paplepel zijn grootgebracht, als het in hun DNA-structuren zit, dan verklaart dit genoeg over hun afwijkende gedrag wereldwijd. Wij hebben het recht om deze mensen te weren. Letterlijk uit te sluiten van onze beschaving. Al is het maar om te voorkomen dat zij met hun geestelijke stoornis en dubbele paspoort tegenover buitenlanders de indruk hooghouden hoe achterlijk wij Nederlanders wel niet zijn.

Mijn mening omtrent moslims is niet extreem links of extreem rechts maar EXTREEM VOORUIT!

Wat onze regering doet is het tegenovergestelde, namelijk extreem achteruit.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie