Ditjes en datjes.

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Begrijp niet waarom mensen me altijd zo raar aankijken ''Maar meid, jij bent zo ontzettend slim, en jij kan zoveel bereiken in het leven.''
Neen ik begrijp ook niet dat ze je slim vinden :D

Hoe is het met je adem trouwens na al dat geestesverruimende vasten? Stinkt hij al goed(Allah houdt daar van)? Maar ja, dat ruik je zelf niet natuurlijk.
Mijn adem ruikt prima, je tanden poetsen met Paradontax (http://www.gezondheidswinkel.nl/aanbied ... 7_thmb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - de rode) doet wonderen. Moet je ook eens proberen, raad het merk iedereen van harte aan. Het is een beetje moeilijk met het reizen, school en het warme weer.. zo ben ik nog maar net terug van school, en heb niet eens fatsoenlijk voor 12 uur (in de avond) kunnen eten, maar ik ga nog liever dood dan dat ik niet deelneem aan de Ramadan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Mijn adem ruikt prima, je tanden poetsen met Paradontax (http://www.gezondheidswinkel.nl/aanbied ... 7_thmb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - de rode) doet wonderen. Moet je ook eens proberen,.
Ik poets mijn tanden met een stuk wortel, de siwaak, dàt moet je s proberen :) !

Maar al jpuw poetsen helpt niets natuurlijk, want die grafwalm uit de moslimbek komt van veel dieper(eigenlijk wel een mooi beeld voor Islam), nl. uit de maag en darmen die totaal ontregeld zijn door dat dwaze zogezegde vasten(eigenlijk meer nachtelijke vreetpartijen), die organen produceren dan waterstofsulfide en aceton.

Als moslims doodgaan tijdens de rammeldan gaan ze toch automatisch naar het paradijs, of heb ik dat nou verkeerd begrepen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Manon »

Er is natuurlijk niks verkeerds aan huismoeder zijn.

Maar een vijf jaar durende opleiding economie volgen om nadien achter het fornuis en de strijkplank te gaan staan is wel zonde van de tijd en de energie. Dan ben je nog beter af met een opleiding kleuterjuf of lager onderwijs lerares.

Trouwens waarom associeer jij huismoeder zijn met "schreeuw schreeuw schreeuw"?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

circe schreef:Er is natuurlijk niks verkeerds aan huismoeder zijn.

Maar een vijf jaar durende opleiding economie volgen om nadien achter het fornuis en de strijkplank te gaan staan is wel zonde van de tijd en de energie. Dan ben je nog beter af met een opleiding kleuterjuf of lager onderwijs lerares.

Trouwens waarom associeer jij huismoeder zijn met "schreeuw schreeuw schreeuw"?
Baby's schreeuwen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef: Het is een beetje moeilijk met het reizen, school en het warme weer.. zo ben ik nog maar net terug van school, en heb niet eens fatsoenlijk voor 12 uur (in de avond) kunnen eten, maar ik ga nog liever dood dan dat ik niet deelneem aan de Ramadan.
Is dit een soort van: 'laat ik maar hayat een schuldgevoel aanpraten' Want het lukt namelijk wel :(
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:
Chaimae schreef: Het is een beetje moeilijk met het reizen, school en het warme weer.. zo ben ik nog maar net terug van school, en heb niet eens fatsoenlijk voor 12 uur (in de avond) kunnen eten, maar ik ga nog liever dood dan dat ik niet deelneem aan de Ramadan.
Is dit een soort van: 'laat ik maar hayat een schuldgevoel aanpraten' Want het lukt namelijk wel :(
Mijn excuses, dat was namelijk niet mijn insteek. Je mag zelf keuzes maken.
Laatst gewijzigd door Chaimae op di sep 08, 2009 10:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Pilgrim »

Chaimae: “De reden waarom wij in een verdrietige en miserabele staat zijn is omdat we de Qur’an terzijde hebben gelegd. We hebben het gemarginaliseerd en hebben onze rug ernaar toe gekeerd.”

[Shaykh Muhammad Ibn Faqih]
De werkelijke reden dat de moslims zich in zo'n verdrietige en miserabele staat bevinden is omdat ze de Qur’an nog steeds omarmd hebben. Ze hebben zich er nog meer naar toegewend en het verabsoluteerd. :twisted:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: [Shaykh Muhammad Ibn Faqih]
...is een idioot, zoals al die moslim"geleerden".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:
Hayat schreef:
Chaimae schreef: Het is een beetje moeilijk met het reizen, school en het warme weer.. zo ben ik nog maar net terug van school, en heb niet eens fatsoenlijk voor 12 uur (in de avond) kunnen eten, maar ik ga nog liever dood dan dat ik niet deelneem aan de Ramadan.
Is dit een soort van: 'laat ik maar hayat een schuldgevoel aanpraten' Want het lukt namelijk wel :(
Mijn excuses, dat was namelijk niet mijn insteek. Je mag zelf keuzes maken.
Het is bijna Suikerfeest hè? Volgens de groene spelling is Suikerfeest met een hoofdletter en kerstfeest met een kleine letter :P. Ik lag helemaal stuk toen ik dat las hahahahahaha.... Taalislamisering :P (kunnen ze weer helemaal losgaan op het forum).
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Yassine S
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 6:31 pm
Locatie: Casablanca

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Yassine S »

Chaimae schreef:Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
Die extra dagen zijn niet verplicht a chti :)
wallah kben wel verward over u :s soms gij typt rotte dinge over islam & behandelt harame dinge alsof ze normaal zijn
en andere kere praat je weer over islam op goede manier

Emshoem.. Hayat ben jij vn El Jadida? :D
Ken je de weg tussen Casa w El Jadida? langs de zijkant al die grote villa's met boerderij bij enzo :p
kheb famillie daar kbracht er de halve zomer door ^^
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Emshoem is Berbers. Je hebt emshoem en tebshoemt, de mannelijke en vrouwelijke vorm. Afijn, spreek je Berbers, Yassine?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Yassine S schreef:
Chaimae schreef:Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
Die extra dagen zijn niet verplicht a chti :)
wallah kben wel verward over u :s soms gij typt rotte dinge over islam & behandelt harame dinge alsof ze normaal zijn
en andere kere praat je weer over islam op goede manier

Emshoem.. Hayat ben jij vn El Jadida? :D
Ken je de weg tussen Casa w El Jadida? langs de zijkant al die grote villa's met boerderij bij enzo :p
kheb famillie daar kbracht er de halve zomer door ^^
Oo hoi Yassine. Ja ik bracht deze zomer ook door in El Jadida. Ook Turkije, ik ben eigenlijk heel erg lang op vakantie geweest. Ja ik ken de huizen langs de weg van Casa naar El Jadida, maar zou niet weten in welk huis jij woont.

Maar nee, echt naar mijn zin gehad op vakantie samen met mijn vriend. Hij was nog nooit in Marokko geweest en vond El Jadida het einde :P>
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
Maar op Suikerfeest moet je toch vieren? De tweede en derde dag hoeft niet, dan mag je beginnen met inhalen. Wat wel zo is is dat de eerste zes dagen volgens mij als Shawaal tellen en de dagen daarna pas als inhalen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:
Chaimae schreef:Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
Maar op Suikerfeest moet je toch vieren? De tweede en derde dag hoeft niet, dan mag je beginnen met inhalen. Wat wel zo is is dat de eerste zes dagen volgens mij als Shawaal tellen en de dagen daarna pas als inhalen.
Je zal eerst je dagen moeten inhalen wil je aan de Shajwaal beginnen. Het is ook best logisch, want wat geniet nou voorkeur de verplichte Ramadan dagen of de extra dagen?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Robin
Berichten: 46
Lid geworden op: zo aug 02, 2009 2:51 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Robin »

Zo, en nu na dit suikerverhaal ga ik eens naar de Snackbar de Vrèhed voor een broodje bereklauw met pindasaus..het is beer dus is het hallal. :P
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door mercator »

Robin schreef:Zo, en nu na dit suikerverhaal ga ik eens naar de Snackbar de Vrèhed voor een broodje bereklauw met pindasaus..het is beer dus is het hallal. :P
Ik denk niet dat Mohammedanen beren mogen eten, want de regel is dat je van dieren met klauwen moet afblijven dacht ik. Dus ook geen katten, ratten en honden op de islam spijskaart.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:
Hayat schreef:
Chaimae schreef:Bijna Suikerfeest? Hmm, na de Suikerfeest moet ik mijn vijf dagen inhalen en vervolgens nog de zes dagen Shawaal (extra) vasten. Dus, voor mij bij lange na nog geen 'Suikerfeest.' :cry:
Maar op Suikerfeest moet je toch vieren? De tweede en derde dag hoeft niet, dan mag je beginnen met inhalen. Wat wel zo is is dat de eerste zes dagen volgens mij als Shawaal tellen en de dagen daarna pas als inhalen.
Je zal eerst je dagen moeten inhalen wil je aan de Shajwaal beginnen. Het is ook best logisch, want wat geniet nou voorkeur de verplichte Ramadan dagen of de extra dagen?
Maar hoe zit het dan met meisjes die echt pas 5 maanden na de ramadan beginnen met inhalen? Of mag dat niet?
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Verstotene
Berichten: 40
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 4:50 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Verstotene »

Hayat schreef: Maar hoe zit het dan met meisjes die echt pas 5 maanden na de ramadan beginnen met inhalen? Of mag dat niet?
Het inhalen van dagen mag totdat de volgende Ramadan begint. Althans, dat is mij altijd verteld door mijn moeder.
Ik haalde het meestal gelijk na de Ramadan in, hoewel ik ook sommige meiden kende die het de laatste week voor de nieuwe Ramadan deden.
Sapere aude - Durf je verstand te gebruiken - Immanuel Kant
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Verstotene schreef:
Hayat schreef: Maar hoe zit het dan met meisjes die echt pas 5 maanden na de ramadan beginnen met inhalen? Of mag dat niet?
Het inhalen van dagen mag totdat de volgende Ramadan begint. Althans, dat is mij altijd verteld door mijn moeder.
Ik haalde het meestal gelijk na de Ramadan in, hoewel ik ook sommige meiden kende die het de laatste week voor de nieuwe Ramadan deden.
Aaaahh okey. Ja, dat is wat ik van veel vriendinnen hoor. Dus dan zijn de zes dagen van shawaal voor dat je gaat beginnen met inhalen.
Ben je ex-moslim trouwens?

Kus,

Hayat.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Verstotene
Berichten: 40
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 4:50 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Verstotene »

Hayat schreef:
Verstotene schreef:
Hayat schreef: Maar hoe zit het dan met meisjes die echt pas 5 maanden na de ramadan beginnen met inhalen? Of mag dat niet?
Het inhalen van dagen mag totdat de volgende Ramadan begint. Althans, dat is mij altijd verteld door mijn moeder.
Ik haalde het meestal gelijk na de Ramadan in, hoewel ik ook sommige meiden kende die het de laatste week voor de nieuwe Ramadan deden.
Aaaahh okey. Ja, dat is wat ik van veel vriendinnen hoor. Dus dan zijn de zes dagen van shawaal voor dat je gaat beginnen met inhalen.
Ben je ex-moslim trouwens?

Kus,

Hayat.
Hey Hayat,
Ik ben inderdaad een ex-moslima, van Marokkaanse afkomst. Jij?
Groetjes
Sapere aude - Durf je verstand te gebruiken - Immanuel Kant
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Verstotene schreef: Hey Hayat,
Ik ben inderdaad een ex-moslima, van Marokkaanse afkomst. Jij?
Groetjes
Ik zit in dat proces denk ik. Ik vind mijzelf meer humanist dan moslima, maar het levert mij tot nu toe alleen maar tranen. Ik ben die zelfverzekerdheid kwijt en ik voel me meer dan ooit eenzaam. Soort van buiten de boot. Ook ben ik echt bang dat ik misschien de verkeerde keuze neem.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Owja, ik ben ook Marokkaanse.

Kus.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Pilgrim »

Hayat schreef:Ik ben die zelfverzekerdheid kwijt en ik voel me meer dan ooit eenzaam. Soort van buiten de boot. Ook ben ik echt bang dat ik misschien de verkeerde keuze neem.
Je hebt een goede keus gemaakt, maar voel je je eenzaam omdat je islamitische vrienden en vriendinnen je verlaten hebben of omdat je allah mist of allebei?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Pilgrim schreef:
Hayat schreef:Ik ben die zelfverzekerdheid kwijt en ik voel me meer dan ooit eenzaam. Soort van buiten de boot. Ook ben ik echt bang dat ik misschien de verkeerde keuze neem.
Je hebt een goede keus gemaakt, maar voel je je eenzaam omdat je islamitische vrienden en vriendinnen je verlaten hebben of omdat je allah mist of allebei?
Tja ik weet het niet of ik de goede keuze heb gemaakt. En ik mis allebei denk ik. Het is vaag.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Plaats reactie