Festina lenta

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Chaimae, ben jij vandaag met hoofddoek naar college gegaan? En wat was de reactie van je mede leerlingen?
Heey Ariel,

Ik begin volgende week maandag pas met colleges, dus kan je vraag nog niet beantwoorden. :) En ik zit met allemaal nieuwe klasgenoten (heb als afstudeerrichting Crossmediaal gekozen, vandaar) in mijn klas, die me nooit zonder doek hebben gekend, dus das ook wel mooi meegenomen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Festina lenta

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Ik begin volgende week maandag pas met colleges, dus kan je vraag nog niet beantwoorden. :) En ik zit met allemaal nieuwe klasgenoten (heb als afstudeerrichting Crossmediaal gekozen, vandaar) in mijn klas, die me nooit zonder doek hebben gekend, dus das ook wel mooi meegenomen.
Je schaamt je dus voor die dweil? Daar heb je groot gelijk in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Ik begin volgende week maandag pas met colleges, dus kan je vraag nog niet beantwoorden. :) En ik zit met allemaal nieuwe klasgenoten (heb als afstudeerrichting Crossmediaal gekozen, vandaar) in mijn klas, die me nooit zonder doek hebben gekend, dus das ook wel mooi meegenomen.
Je schaamt je dus voor die dweil? Daar heb je groot gelijk in.
Mercator, mijn schatje, waar zeg ik dat ik me voor de hoofddoek geneer? Kan je dat even citeren?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

Ohjaa Dutch, jouw bericht had ik een beetje over het hoofd gezien, omdat die zo ontzettend onder de gordel is.

Wat wil je nou? Denk je een pluim op je hoofd te hebben? ( een Noord-Afrikaans gezegde -met overigens een prachtige wijsheid/geschiedenis die er achter schuilt. Maar das weer andere koek- Hoor jij als pseudo- kenner van dat continent te kennen) Wat wil je horen? Ook ik ben tig talen machtig.. van Nederlands, Berbers tot het Klassiek Arabisch. Oeeeeee, stoer hoor. Niet dus. :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

Pilgrim schreef:
Chaimae schreef:Ik ben nu een gesluierde Chaimae.. :D
Arme Chaimae. :sad2: Ik zal voor je bidden dat je ooit bevrijd zult worden van de Islam. worthy:
Ik zal ook voor jou bidden. Wat zijn we vandaag aardig! worthy:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Festina lenta

Bericht door Dutch »

Chaimae, in Tunesië zeggen we "arienna zouk fi idhou ghatem"....
Ook zwaar van betekenis!

Komaan zeg, zoek eens een psy op, me dunkt mij dat je daar meer hulp zou vinden dan in de islam, en dat meen ik eerlijk waar!
Waarom volg jij niet jouw eigen ster, vrank en vrij en gebruik makend van je verstand? Waarom steeds maar weer je licht dimmen en slaafje spelen? Want dat doe jij Chaimae, en je weet het!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Festina lenta

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Je schaamt je dus voor die dweil? Daar heb je groot gelijk in.
Mercator, mijn schatje, waar zeg ik dat ik me voor de hoofddoek geneer? Kan je dat even citeren?
Je vindt t een goeie zaak dat je vroegere klasgenoten je niet met dat vod zullen zien en je de ervaring bespaard blijft dat ze denken kijk die Chaimae nu s, was zo'n toffe meid en nu loopt die daar rond als de eerste de beste Mohameddaanse domme fokzeug!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Je schaamt je dus voor die dweil? Daar heb je groot gelijk in.
Mercator, mijn schatje, waar zeg ik dat ik me voor de hoofddoek geneer? Kan je dat even citeren?
Je vindt t een goeie zaak dat je vroegere klasgenoten je niet met dat vod zullen zien en je de ervaring bespaard blijft dat ze denken kijk die Chaimae nu s, was zo'n toffe meid en nu loopt die daar rond als de eerste de beste Mohameddaanse domme fokzeug!
Nee Mercator, dat heb ik nergens gezegd. Waarom zet je mijn reactie naar jouw hand?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:Ik blijf erbij:

Het wicht moet gewoon een goeie beurt hebben.
Wie jij? :shock: Ik heb wel wat nummers van Hollandse mannen, die ik allemaal in de trein heb leren kennen... ben wat dat betreft heel gul, ik wil je ze wel PM'en. Graag gedaan hoor.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Festina lenta

Bericht door mercator »

Eigenlijk zou de kopdweil verplicht moeten worden, ook voor de moslim-mannetjes :knorrie: .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Festina lenta

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Nee Mercator, dat heb ik nergens gezegd. Waarom zet je mijn reactie naar jouw hand?
Waarom vindt je t dan een goeie zaak dat je medeleerlingen in je nieuwe klas je nooit zonder Mohammed-dweil gezien hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Festina lenta

Bericht door Manon »

Nu dat ik op de verschillende commentaren over de hoofddoekenkwestie in Antwerpen wéér eens heb gelezen dat "naima" een hoofddoek draagt om aan te tonen dat ze niet wenst besprongen te worden door elke man die ze tegenkomt (in tegenstelling tot alle niet gehoofddoekte westerse vrouwen en meisjes die uiteraard zèlf elke man die ze zien willen bespringen), krijg ik er hoe langer hoe meer zin in om telkens ik een hoofddoek tegenkom even een nep-lesbische houding aan te nemen en met getuite lippen "mmm sexy" tegen haar hoofddoek te fluisteren....
in feite zouden alle westerse mannen dat ook moeten beginnen doen. Alvast nafluiten als ze een paar hoofddoeken voorbij zien waggelen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Mahalingam »

En het gerucht verspreiden dat westerse mannen juist geilen op hoofddoekjes.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Festina lenta

Bericht door mercator »

circe schreef: in feite zouden alle westerse mannen dat ook moeten beginnen doen. Alvast nafluiten als ze een paar hoofddoeken voorbij zien waggelen.
Nafluiten mss niet, maar kopvodden langdurig en aandachtig bekijken doe ik al lang.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Festina lenta

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:En het gerucht verspreiden dat westerse mannen juist geilen op hoofddoekjes.

:laugh1: zo van: "waar haal je die sjaaltjes? mijn man wordt telkens dolgeil als hij iemand met zo'n sjalleke ziet lopen en nu zou het graag hebben dat ik het ook zo eentje draag in onze slaapkamer".
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Yassine S
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 6:31 pm
Locatie: Casablanca

Re: Festina lenta

Bericht door Yassine S »

Chaimae schreef:Na veel wikken en wegen heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Sinds vandaag ga ik gesluierd door het leven. Dit heeft echt een tijdje geduurd, maar mij is altijd geleerd dat je je langzaam moet haasten. Wat me onder andere heeft geholpen in deze weloverwogen keuze? De dood van een goede vriend een week terug, 22 jaar en weg is hij. Wat neemt hij mee in zijn graf? Wat is zijn proviand? Devotie en je daden.

Nu weet ik dat jullie me de grond zullen inboren, maar jullie vernietigende kritiek hierover wordt door mij niet meer als haarkloverij gezien.

@Links666

Voor jou is dit natuurlijk ' Arabisch', daar waar je twee dagen terug nog met een meisje in een schaars jurkje op het gras zat.

Ik hoop nu tot een nieuwe modus vivendi te komen en hiermee een tabula rasu te maken.

Wel, ik ga zo meteen boodschappen doen. Wish me good luck! Foto's zal ik nog wel plaatsen, want ben er echt fier op.
gn idee wa tabula rasu is :'
mr Masha'allah :) beslissing die je nam verdient respect
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Gebruikersavatar
Yassine S
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 6:31 pm
Locatie: Casablanca

Re: Festina lenta

Bericht door Yassine S »

zware brainwashers hier :p

wist je dat veel meisjes zich niet onderdrukt voelen tot er een of meerdere ongelovigen afkomen en erop hameren dat het wel zo is? :roll:
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Festina lenta

Bericht door SDX »

Yassine S schreef:zware brainwashers hier :p

wist je dat veel meisjes zich niet onderdrukt voelen tot er een of meerdere ongelovigen afkomen en erop hameren dat het wel zo is? :roll:

Denkt U dat dat 'onderdrukte' wat die hoofddoekjes zouden voorstellen onze grootste zorg is?
Wáár dat hoofddoekje voor staat, wát de bedoeling er van is, de doelstelling van islam - dát is onze primaire zorg! De vlag van islam m.a.w. veroverd gebied!


btw Circe; dat luchtkusjes geven, knipoogjes, getuite lippen e.d., dát doen wij al een tijdje hoor, en ik moet zeggen; mét succes, ze weten niet hoe ze het hebben en waar ze zich moeten verstoppen, té gek. :razz: Laatse X was er zelfs 1tje die meteen checkte op haar hoofd of ze haar doekje wel op had en meteen begon te friemelen om het goed te krijgen. :knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Festina lenta

Bericht door Dhana »

Yassine S schreef:zware brainwashers hier :p

wist je dat veel meisjes zich niet onderdrukt voelen tot er een of meerdere ongelovigen afkomen en erop hameren dat het wel zo is? :roll:
Wist je dat veel meisjes denken dat het normaal is dat hun vader seks met ze heeft.. totdat psychisch gezonde mensen ze vertellen dat dat niet zo is?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Festina lenta

Bericht door BFA »

Hoor wat ik gevonden heb.

Voor Chaimae
festina lente
Arvo Part: Heel minimaal, heel mooi.

Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Festina lenta

Bericht door Pilgrim »

Mooie muziek is helaas haram BFA! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Festina lenta

Bericht door Chaimae »

Wat doe je nou, BFA! Muziek is haram hoor, je denkt toch niet dat ik dat beluister? Weet je dan niet dat muziek vermenselijkt en het daarom niet toegestaan is?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Festina lenta

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Weet je dan niet dat muziek vermenselijkt en het daarom niet toegestaan is?
Je bent dus nog steeds onmenselijk?! Tjsa, de Islam is onmenselijk! :twisted:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Festina lenta

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Wat doe je nou, BFA! Muziek is haram hoor, je denkt toch niet dat ik dat beluister? Weet je dan niet dat muziek vermenselijkt en het daarom niet toegestaan is?
Begrijpelijk. Het is bijzonder lastig om met een dwangbuis aan de radio uit te zetten.
Wat zou je zeggen van psychiatrie studeren, in plaats van theologie?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Festina lenta

Bericht door Pilgrim »

Chaimae!!! Dat meisje op die avatar van je (ben jij dat?) heeft geen hoofddoek!!!!!! Of vergis ik me? JE BENT HARAM!!! :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie