Byee everybody xxx

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Yassine S
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 09, 2009 6:31 pm
Locatie: Casablanca

Byee everybody xxx

Bericht door Yassine S »

Salam iedreen
kheb tot nu toe op alles wat jullie in sommige threads zeiden/vroegen/dachten n antwoord gegeve
& da da kom ik later inshallah terug doen :p

dr begint een drukke periode voor me nu en kga tijdje in et buiteland zitte :)
k kom zeker (inshallah) ng terug ^^ en ben zeker dak veel ga leze da me ni aanstaat dus mag ge zeker zijn dak terug antwoorde ga geve :p
een paar van jullie hadden het over moslims zonder ruggegraat etc etc, kheb ni opgegeve onthou da goed :D keb altijd antwoord gegeve en kheb er nooit probleme mee gehad ^^

int algemeen.. kdenk ni da jullie allemaal slechte mense zijn :) echt nie
kdenk gwn da jullie dinge hebbe meegemaakt, of mense kenne die dinge ebbe meegemaakt, of alles dat je ziet in het nieuws gelooft en daarom Islam en moslims haten :)
Als jullie moslims haten.. kan ik niets tegen zeggen, we zijn ook mensen en niet elke mens is hetzelfde
het feit dat jullie islam haten.. jullie hebben vastgezet in jullie hoofden "Islam is slecht!" of "allah bestaat niet" (astaghfirullah)
deze gedacten kan ik ook niet bevechten en zal ik nooit proberen :) ik kan enkel een antwoord geven op de dingen die islam volgens jullie slecht maakt

Monique ik weet dagget vol fouten staat ^^ kzei in andere threads al enkele kere dak het mij gwn ni aantrek ^^ tis geen sollicitatiebrief
Chaimaaa.... jij zit in mn gedachte nu :) k krijg een rot gevoel bij u, ik zag paar dinges da gij typte over da ge islam belachelijk maakte me een vriendin bij, en in thread over manne haal je allemaal van die lelijkaards met een baard boven... wallah ilah mschota :s Alesh a chti, mat7shemsh ? wou je indruk make op deze mense of denk ge echt zo... :) gij weet en ik weet da er genoeg knappe moslim manne en vrouwe zijn, zonder baard of me baard.. en da je die nie vind op internet maar in de straten :)
wllah kvoel me slecht voor u nu wnt kdenk da gij ni slecht zijt gij laat u gwn beïnvloede door die Hmir op deze forum

Emshoem.. inshallah zie ik jullie later nog
xx
Suffering is a Gift
~In it is hidden Mercy.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Ariel »

We hadden niks anders verwacht Yassine dat je de handdoek in de ring zou gooien. Maar het gaat je goed. Doe wat je doen moet, en doe het goed.
Wij, ( ik mag denk ik wel voor de meeste leden spreken) haten geen moslims, ( sommige leden zijn zelfs met een moslim getrouwd, of hebben Islamitische familie. ) maar wij verzetten ons tegen de religie Islam. Islam hoort thuis in een Islamitische land, maar niet hier in het westen.

Wat betreft dat jij antwoord op onze vragen gegeven hebt, betwijfel ik. Je hebt niet nagedacht over onze vragen, en je bent ook niet echt met ons in discussie gegaan. Er waren momenten dat ik je meer een trol vond dan een volwaardige gesprekspartner. :redface:

Nou ja. Je kon niet beter vermoed ik, en je bent nog jong. Je hebt je best gedaan, en het was best moedig van je om in het hol van de leeuw Islam te verdedigen.

Het gaat je goed knul. Ik wens je een goed verder leven toe.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Manon »

vaarwel.

In een volgend leven zou ik toch proberen iets aan mijn taalgebruik te doen. Zeker als je die master in toerisme wil behalen.... aan de universiteit van? wat was het? De Sorbonne?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door BFA »

Grapjas was wederzijds,
Verder nog het beste in het leven. Maak er iets moois van. Doe dit zelf en reken daarvoor niet al te veel op Allah. Allah heeft geen al te goed palmarès in het brengen van een goed leven voorde mens. Hij wil gewoon alle plezier voor zichzelf. En voor Mohammed natuurlijk. Mohammed speelt al + 1 300j voor spook. Van spoken moet je, je niet al te veel aantrekken, die bestaan niet.

Tot later misschien,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Dhana »

Ook van mij het allerbeste voor de volgende stap in je leven... het siert je dat je tenminste nog even langs bent gekomen om afscheid te nemen... wat dat betreft ben je dan een soort van andersom moslim.. die zich dan wel voorstellen... maar na een tijdje met de noorderzon vertrekken...jammer dat je je in het heetst van de strijd terugtrekt.. ik zou toch nog steeds zo graag een antwoord van jou als moslim gekregen hebben of de schoonzoon van Elisabeth zich islamitisch correct gedragen heeft tav zijn bruid en haar familie... enfin we zullen dus in altijd in het ongewisse blijven wat dat betreft... en zo zijn er nog meer vragen waar we hier hoogstwaarschijnlijk nooit een klip en klaar antwoord op zullen krijgen van welke moslim dan ook..

Hoe dan ook, veel geluk en wijsheid in je verder leven en carriere..

Het ga je goed...
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Chaimae »

Yassine,

Wens je verder nog een fijne Ramadan, daar waar de laatste tien dagen ingegaan zijn. Enne, a mesgot ieya tiena. Galeenie en dougoum meha rasie, a gouya! :evil: Mohim, thalla feeh rasek.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Byee everybody xxx

Bericht door mercator »

Yassine S schreef: Als jullie moslims haten.. kan ik niets tegen zeggen, we zijn ook mensen en niet elke mens is hetzelfde
het feit dat jullie islam haten..
Ik spreek hier natuurlijk in mijn persoonlijke naam, niet noodzakelijk voor de andere forumleden. Want ik heb daar een evolutie in doorgemaakt: vroeger dacht ik ook dat moslims dwaze, verblinde mensen waren die zich op sleeptouw hebben laten nemen door de hatelijke en achterlijke ideologie Islam. Een soort slachtoffers dus. Maar nu denk ik er anders over. Moslims zijn helemaal géén onbewuste en onschuldige slachtoffers, ze geloven in en handelen naar hun ideologie. En daar is geen excuus voor, zéker niet als ze verblijven in een moderne kennismaatschappij als de onze. Islam-Koran-Moslim is een onafscheidelijke 3-eenheid, als je het één ziet zie je het ander. Dus IK haat wel degelijk moslims, allemaal, persoonlijk , of ze nu S,M, of XXXL geïndoctrineerd zijn. En dat moslims geen plaats hebben in onze maatschappij en-voor ons eigen levensbehoud- eruit verwijderd dienen te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Byee everybody xxx

Bericht door mercator »

Yassine S schreef: Monique ik weet dagget vol fouten staat ^^ kzei in andere threads al enkele kere dak het mij gwn ni aantrek ^^ tis geen sollicitatiebrief
Maak je maar geen zorgen, het loopt hier vol met Vlaamse en Hollandse moslimvrienden die de achterstand en leegloperij van moslims uitsluitend discriminaatsie wijten. Ja, met zo'n sollicitatiebrief maak je niet veel kans natuurlijk. Of mss juist wel, want voor moslims gelden andere(veel lagere) normen volgens de linkse welzijnsdenkers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Nick »

Yassine,

Typisch dat je je nu opeens terugtrekt.Uitgerangeerd? Je hebt zgn. geprobeerd om ons bepaalde dingen
uit te leggen, maar helaas voor jou heb je mij(en ik denk velen op dit forum) niet kunnen overtuigen, want ja,
je spreekt wel, maar eigenlijk zeg je niets. :wink:

In elk geval het beste gewenst,

Suze
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Byee everybody xxx

Bericht door mercator »

Suze schreef:Y
In elk geval het beste gewenst,
Ik wens Yassine en alles wat zich moslim noemt en zich dus vrijwillig het stempel ACHTERLIJK op het voorhoofd plaatst ook het beste, maar dan wel in hun moslimparadijzen Egypte, Irak, Turkenland, Marokkanenland etc.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Byee everybody xxx

Bericht door SDX »

mercator schreef:
Suze schreef:Y
In elk geval het beste gewenst,
Ik wens Yassine en alles wat zich moslim noemt en zich dus vrijwillig het stempel ACHTERLIJK op het voorhoofd plaatst ook het beste, maar dan wel in hun moslimparadijzen Egypte, Irak, Turkenland, Marokkanenland etc.
Het klinkt hard en onmenselijk, de linkiewinkies schreeuwen natuurlijk moord en brand en maken er de 'nieuwe Joden' van, maar ik wens ook elke moslim het aller- allerbeste in hun eigen moslimlanden!

Het ga je goed Yassine, ik hoop dat je ooit 'het licht' zal zien.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Hayat »

Jeetje, wat een haters. Doe niet zo schijnheilig mensen. Bovendien lijken jullie veel op de beschrijving die jullie moslims geven.

Ik blijf lekker in Nederland. Kan niet wachten op mijn uitkering en ga dan lekker 24/7 zwart werken.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Byee everybody xxx

Bericht door SDX »

Hayat schreef:Jeetje, wat een haters. Doe niet zo schijnheilig mensen. Bovendien lijken jullie veel op de beschrijving die jullie moslims geven.

Ik blijf lekker in Nederland. Kan niet wachten op mijn uitkering en ga dan lekker 24/7 zwart werken.
Tuurlijk blijf jij lekker, zeg nu zelf, wáár ter wereld kan jij het - als moslimse - beter hebben?

Vergeet echter niet dat een mens maar tot zó ver kan gaan...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Dhana »

Hayat schreef:Jeetje, wat een haters. Doe niet zo schijnheilig mensen. Bovendien lijken jullie veel op de beschrijving die jullie moslims geven.

Ik blijf lekker in Nederland. Kan niet wachten op mijn uitkering en ga dan lekker 24/7 zwart werken.
Zolang moslims elkaar en anderen nog blijven afslachten, er stokslagen uitgedeeld worden voor de belachelijkste "vergrijpen", vrouwen gestenigd worden, vieze ouwe mannetjes met meisjes, zelfs beneden de tien kunnen trouwen, homoseksuelen publiekelijk opgehangen worden aan hijskranen en meer van dat fraais in naam van de islam, denk ik dat het met onze schijnheilige haat hier op dit forum nogal mee valt. Vind je zelf ook niet?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Hayat »

Dhana schreef:
Hayat schreef:Jeetje, wat een haters. Doe niet zo schijnheilig mensen. Bovendien lijken jullie veel op de beschrijving die jullie moslims geven.

Ik blijf lekker in Nederland. Kan niet wachten op mijn uitkering en ga dan lekker 24/7 zwart werken.
Zolang moslims elkaar en anderen nog blijven afslachten, er stokslagen uitgedeeld worden voor de belachelijkste "vergrijpen", vrouwen gestenigd worden, vieze ouwe mannetjes met meisjes, zelfs beneden de tien kunnen trouwen, homoseksuelen publiekelijk opgehangen worden aan hijskranen en meer van dat fraais in naam van de islam, denk ik dat het met onze schijnheilige haat hier op dit forum nogal mee valt. Vind je zelf ook niet?
Het gaat mij om de hatelijke gevoelens en niet om de uiteindelijke daad. Bij wet kunnen jullie geen moslims stenigen, van torens gooien, het land uitzetten etcetera etcetera. Maar kon dat bij wet, dan zou een groot gedeelte van de leden hier, voorop staan om vrijwillig aan moslim terroriseer acties deel te nemen. Of eigenlijk tegen alles wat vreemd is. Dat maakt deze hatelijke groep nog niet beter dan die idioten die elders op de wereld bij wet afvallige moslims en niet-moslims allemaal kwaad mogen doen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Hayat »

SDX schreef:
Vergeet echter niet dat een mens maar tot zó ver kan gaan...

Oooeehhhh nou doe ik het dus echt in mijn broek van angst.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Ariel »

Hayat schreef:
Het gaat mij om de hatelijke gevoelens en niet om de uiteindelijke daad. Bij wet kunnen jullie geen moslims stenigen, van torens gooien, het land uitzetten etcetera etcetera. Maar kon dat bij wet, dan zou een groot gedeelte van de leden hier, voorop staan om vrijwillig aan moslim terroriseer acties deel te nemen. Of eigenlijk tegen alles wat vreemd is. Dat maakt deze hatelijke groep nog niet beter dan die idioten die elders op de wereld bij wet afvallige moslims en niet-moslims allemaal kwaad mogen doen.

Jij schreef onder een andere post BULSHITT !!!!!, en dat doe ik nu onder jouw post. Ik weet zeker dat niemand op dit forum een moslim kan en zal stenigen als dat mogelijk zou zijn. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Hooguit wensen de leden hier Moslims die zich niet gedragen een enkeltje vlieg of bootreis toe naar het land van hun voorouders, maar wij zijn geen barbaren die mensen schuldig of onschuldig kunnen vermoorden. Plaats ons niet op een lijn met fanatieke Moslims AUB.
Als je me wilt beledigen, dan moet je dat doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Monique »

Hayat schreef:Het gaat mij om de hatelijke gevoelens en niet om de uiteindelijke daad. Bij wet kunnen jullie geen moslims stenigen, van torens gooien, het land uitzetten etcetera etcetera. Maar kon dat bij wet, dan zou een groot gedeelte van de leden hier, voorop staan om vrijwillig aan moslim terroriseer acties deel te nemen. Of eigenlijk tegen alles wat vreemd is. Dat maakt deze hatelijke groep nog niet beter dan die idioten die elders op de wereld bij wet afvallige moslims en niet-moslims allemaal kwaad mogen doen.
Nee Hayat, het meerendeel van de posters hier zal juist op de bariccaden gaan staan om de rechten van moslims en anderen te verdedigen.

Je begrijpt gewoon geen jota van het begrip "vrijheid".
Dat is de makke van islam en veel moslims.

Vrijheid voor iedereen dus.
Dat betekent de vrijheid voor kafir om niet te geloven en de vrijheid van moslims (en anderen) om wel te geloven.
Waar wij tegen ageren is de poging van islam/moslims om de vrijheid van kafir af te pakken.
Maar, dat snap je allemaal toch niet.
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Byee everybody xxx

Bericht door naar boven »

Monique schreef:Nee Hayat, het meerendeel van de posters hier zal juist op de bariccaden gaan staan om de rechten van moslims en anderen te verdedigen.

Je begrijpt gewoon geen jota van het begrip "vrijheid".
Dat is de makke van islam en veel moslims.

Vrijheid voor iedereen dus.
Dat betekent de vrijheid voor kafir om niet te geloven en de vrijheid van moslims (en anderen) om wel te geloven.
Waar wij tegen ageren is de poging van islam/moslims om de vrijheid van kafir af te pakken.
Maar, dat snap je allemaal toch niet.
Er bestaat niet zoiets als een vrijheid voor moslims om te geloven.
Een ideologie waar men niet (levend) van los kan komen is gewoon een gevangenis.
Een ideologie die een mens alle vrijheden ontneemt en het individu reduceert tot een zombie, een wezen zonder identiteit, een slaaf van een opperwezen, kan en mag niet onder het mom van vrijheid gefaciliteerd worden.
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door BFA »

Nee Hayat, het meerendeel van de posters hier zal juist op de bariccaden gaan staan om de rechten van moslims en anderen te verdedigen.
Gelijke rechten voor diegenen die zich 'Moslim' noemen: ja.
Rechten voor de achterliggende ideologie van Islam: Neen. Hetzelfde geldt voor elke ideologie met totalitaire pretenties.
De meeste problemen van deze tijd, niet alleen in Europa maar over de hele wereld komen voort uit het opeisen van superieure rechten door de ideologie 'Islam'. Reden dat die als schietschijf vooraan staat. Het opeisen door Islam van superieure rechten laat reeds veel te veel bloed vloeien.

Islam is alles behalve religie. Kijk maar naar diegenen die in naam van Islam regeren, eender waar ter wereld, groter uitbuiters van mensen zijn er niet.
Islam is een doctrine die de mens herleidt tot een vervangbaar onderdeel, onderdeel van een machine die enkel ten dienste staat van het plezier van de machthebbers. Als er voor de mens niets meer is om voor te leven is het door die machthebbers heel makkelijk de mens zijn leven te laten geven. Een leven gegeven met als enige doel vermenigvuldiging van hun plezier.

Dit is de omgekeerde wereld. Staatsmacht (en Goden ook voor wie daar wenst in te geloven) horen ten dienste van de mens te staan.
Islam is een omgekeerde wereld die enkel met zero-tolerantie mag behandeld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Dhana »

Hayat schreef:
Dhana schreef:
Hayat schreef:
Het gaat mij om de hatelijke gevoelens en niet om de uiteindelijke daad. Bij wet kunnen jullie geen moslims stenigen, van torens gooien, het land uitzetten etcetera etcetera. Maar kon dat bij wet, dan zou een groot gedeelte van de leden hier, voorop staan om vrijwillig aan moslim terroriseer acties deel te nemen. Of eigenlijk tegen alles wat vreemd is. Dat maakt deze hatelijke groep nog niet beter dan die idioten die elders op de wereld bij wet afvallige moslims en niet-moslims allemaal kwaad mogen doen.
Beste Hyat. Ik zal je wat vertellen... stel dat er nu in Holland zoiets gebeuren als in de tweede oorlog.. zou ik me doodvechten voor moslims als die hetzelfde zou overkomen als de Joden van toen. Hetzelde zou gelden voor boeddisten, katholieken, jehova's getuigen of aanhangers van welke anti-islampatij dan ook. En wat er in moslimlanden gebeurt en waar ik me vreselijk kwaad om kan maken is WAT MENSEN daar aangedaan wordt DOOR ANDERE MENSEN. En dat is dus niet een soort van lange neus trekken met leedvermaak over hoe slecht moslims/islam wel zijn of hoe superieur ik me als westerling dan zou voelen.

Hier in dit land en over de hele wereld zou ieder mens in vrede en veiligheid moeten leven zonder overgeleverd en onderworpen te zijn aan barbaarse praktijken en indoctrines van wat voor (religieuze) groepering dan ook. Tot dusver ziet er wat de islam betreft alleen maar naar uit dat die universele menselijke waarden aan het het ondermijnen is en als jij vindt dat ik daarmee van haat en schijnheiligheid aan elkaar hang, is dat niets meer of minder een teken dat de islamitische indoctrines die jouw religie er met psychisch geweld ingeramd heeft hun werk tot in de perfectie gedaan hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door BFA »

de islamitische indoctrines die jouw religie er met psychisch geweld ingeramd heeft hun werk tot in de perfectie gedaan hebben.
Masochistic Personality Disorder.
Chaimae lijdt er nog erger aan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Dhana »

BFA schreef:
de islamitische indoctrines die jouw religie er met psychisch geweld ingeramd heeft hun werk tot in de perfectie gedaan hebben.
Masochistic Personality Disorder.
Chaimae lijdt er nog erger aan.
Jeetje dat bestaat dus echt.. die term

http://www.ptypes.com/masochisticpd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze dan meer voor de mannetjes

http://www.ptypes.com/sadisticpd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Ariel »

En hier lijden ook veel Moslim mannen aan.

http://www.ptypes.com/narcissisticpd.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Byee everybody xxx

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:En hier lijden ook veel Moslim mannen aan.

http://www.ptypes.com/narcissisticpd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

I am a very special person.
Since I am so superior, I am entitled to special treatment and privileges.
I don't have to be bound by the rules that apply to other people.
It is very important to get recognition, praise, and admiration.
If others don't respect my status, they should be punished.
Other people should satisfy my needs.
Other people should recognize how special I am.
It's intolerable if I'm not accorded my due respect or don't get what I'm entitled to.
Other people don't deserve the admiration or riches that they get.
People have no right to criticize me.
No one's needs should interfere with my own.
Since I am so talented, people should go out of their way to promote my career.
Only people as brilliant as I am understand me.
I have every reason to expect grand things.

Huiveringwekkend!! Bijna een perfecte combi van de Koran en Mohammed.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie