Ditjes en datjes.

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Robin schreef:Zo, en nu na dit suikerverhaal ga ik eens naar de Snackbar de Vrèhed voor een broodje bereklauw met pindasaus..het is beer dus is het hallal. :P
Het is een genot om tijdens de Ramadan te mogen eten. Alles smaakt dan zoveel malen lekkerder. :smile:

Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Robin
Berichten: 46
Lid geworden op: zo aug 02, 2009 2:51 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Robin »

Omdat we niet in hun religie pasten :crying:
Robin
Berichten: 46
Lid geworden op: zo aug 02, 2009 2:51 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Robin »

Kom op Caimae, jongedame,.. je bent veel te westers geworden en redelijk opgeleid om je in te laten met de primitiviteit der Islam, (het goede daar gelaten) je hebt veel meer in je mars dan dat.
Onze Nederlandse samenleving is heus wel gebaat met meisjes in opleiding zoals jij, maar dan wel zonder sluier..dat dan wel weer, dus schei uit anders kom ik naar Twente om je een ouderwets Hollands pak voor je broek te geven (mijn vrouw of een van mijn dochters dan wel te verstaan) :laugh1: :laugh1: dit om mis verstanden te voorkomen
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:
Robin schreef:Zo, en nu na dit suikerverhaal ga ik eens naar de Snackbar de Vrèhed voor een broodje bereklauw met pindasaus..het is beer dus is het hallal. :P
Het is een genot om tijdens de Ramadan te mogen eten. Alles smaakt dan zoveel malen lekkerder. :smile:

Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
Verschillende dingen. Zelf had ik er ook geen zin meer in. Continu aanhoren hoe slecht mijn keuze zou zijn en dat Allah zo groot is en dat hij altijd mij altijd zou vergeven. In tijden dat ik geloofde had ik wel altijd die steun en richting, maar het is ook verstikkend. Nu mis ik eigenlijk die steun en richting (ik heb geen bepaald doel ofzo meer en weet niet waar ik mee bezig ben) maar heb niet meer last van dat collectieve geloofsbelijdenis en de drama die daar bij komt kijken.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door BFA »

Nu mis ik eigenlijk die steun en richting (ik heb geen bepaald doel ofzo meer en weet niet waar ik mee bezig ben) maar heb niet meer last van dat collectieve geloofsbelijdenis en de drama die daar bij komt kijken.
Het eerste is een normaal gevolg van het tweede.
Doel en richting heb je in je studie en hetgeen je voor je ziet in je leven. Met veel nieuwe ruimte om in te vullen.
Het niet meer weten waar je mee bezig bent is slechts schijn, de emotie van gebonden zijn (het gevoel van verstikking) die zich via camouflage terug op de voorgrond poogt te dringen. Je bent bezig te zijn wie je bent, als individu. Je kan er alleen sterker uitkomen. Geloof in jezelf, dat is het belangrijkste.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Verstotene
Berichten: 40
Lid geworden op: vr apr 03, 2009 4:50 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Verstotene »

Chaimae schreef:
Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
Ik heb nooit echt veel Marokkaanse vriendinnen gehad, degene die ik had weten er overigens niet van dat ik nu geen moslima meer ben. Ik heb me van hun gedistantieerd omdat ik weet hoe ze over apostatie denken, en gezien zij in dezelfde omgeving wonen waar mijn ouders wonen, weet ik dat er een heleboel geroddel gaat komen. Hierdoor zullen mijn ouders de dupe worden van mijn keuze en met de nek worden aangekeken door de gemeenschap.
Sapere aude - Durf je verstand te gebruiken - Immanuel Kant
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:
Chaimae schreef:
Robin schreef:Zo, en nu na dit suikerverhaal ga ik eens naar de Snackbar de Vrèhed voor een broodje bereklauw met pindasaus..het is beer dus is het hallal. :P
Het is een genot om tijdens de Ramadan te mogen eten. Alles smaakt dan zoveel malen lekkerder. :smile:

Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
Verschillende dingen. Zelf had ik er ook geen zin meer in. Continu aanhoren hoe slecht mijn keuze zou zijn en dat Allah zo groot is en dat hij altijd mij altijd zou vergeven. In tijden dat ik geloofde had ik wel altijd die steun en richting, maar het is ook verstikkend. Nu mis ik eigenlijk die steun en richting (ik heb geen bepaald doel ofzo meer en weet niet waar ik mee bezig ben) maar heb niet meer last van dat collectieve geloofsbelijdenis en de drama die daar bij komt kijken.
Heel veel sterkte!

Hou in elk geval de woorden van de Heer in je achterhoofd. Moge Allah je leiden.
O Zoon van Adam, zo lang je een beroep op Mij doet en Mij vraagt, zal Ik je vergeven voor wat je gedaan hebt, en Ik vind dat niet erg. O zoon van Adam, al reikten je zonden tot de wolken van de hemel, als je mij om vergeving vroeg, zou Ik je vergeven. O zoon van Adam, als je tot Mij kwam met zonden, die bijna zo groot als de aarde waren en als je Mij onder ogen zou komen, zonder Mij deelgenoten toe te schrijven, dan zou Ik je vergiffenis geven bijna zo groot als dat.”
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Verstotene schreef:
Chaimae schreef:
Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
Ik heb nooit echt veel Marokkaanse vriendinnen gehad, degene die ik had weten er overigens niet van dat ik nu geen moslima meer ben. Ik heb me van hun gedistantieerd omdat ik weet hoe ze over apostatie denken, en gezien zij in dezelfde omgeving wonen waar mijn ouders wonen, weet ik dat er een heleboel geroddel gaat komen. Hierdoor zullen mijn ouders de dupe worden van mijn keuze en met de nek worden aangekeken door de gemeenschap.
Eercultuur hè? Middeleeuws zou je zeggen. De norm voor het gedrag ligt hem in de aanzien van anderen. Dat vond ik dus zo verstikkend. Nu heb ik geen ouders meer, maar dat zou een stuk moeilijker zijn.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Draaikont

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ariel,

Ik wil daadwerkelijk huisvrouw worden. Begrijp niet waarom mensen me altijd zo raar aankijken wanneer ik zeg dat ik huisvrouw wil worden. ''Maar meid, jij bent zo ontzettend slim, en jij kan zoveel bereiken in het leven.'' Om moe van te worden.
Wanneer het jou uiteindelijk lukt je van tevoren gestelde doel in het leven daadwerkelijk te bereiken, heb je veel bereikt. Bij jou is dat nog maar de vraag. We kennen jou namelijk als de opperste draaikont. Neem alleen maar je steeds wijzigende avatar. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met jouw onzekerheid? Ben ik dan niet duidelijk genoeg geweest in mijn uitleg over de islam? Zo’n intelligent kind zoals jij moet nu langzamerhand toch wel begrijpen dat alle moslims naïeve dwazen zijn zonder een gezond verstand waar de wereld van de kenniseconomie zich geen raad mee weet? :!:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Verstotene schreef:
Chaimae schreef:
Dames, Hayat en Verstotene, hebben jullie uitsluitend Hollandse/Belgische vriendinnen? En hoe komt het dat de Marokkaanse vriendinnen jullie hebben laten vallen als een baksteen? Wat waren hun motieven?
Ik heb nooit echt veel Marokkaanse vriendinnen gehad, degene die ik had weten er overigens niet van dat ik nu geen moslima meer ben. Ik heb me van hun gedistantieerd omdat ik weet hoe ze over apostatie denken, en gezien zij in dezelfde omgeving wonen waar mijn ouders wonen, weet ik dat er een heleboel geroddel gaat komen. Hierdoor zullen mijn ouders de dupe worden van mijn keuze en met de nek worden aangekeken door de gemeenschap.
Het heikel punt is dat de islamitische variant van onzichtbare religie nog te weinig weerklank vindt in Marokkaanse kringen. De weinig Marokkanen die ik ken (en dat zijn er net als bij jou weinig. Mocht vroeger namelijk nooit van mijn vader met Marokkanen omgaan, slecht voor mijn ontwikkeling en intelligentie) zoeken de islam ook niet primair in de concrete wereld leefwereld van de afzonderlijke individuen.

En wat dat betreft herken ik best wat van jouw problemen. Heb het lef eens om tegen de Marokkaanse mensen te zeggen dat je zoekende bent, of bepaalde elementen in de islam in twijfel trekt en daarom aan cherry picken doet. Nou, dan ben je bezeten en dien je gauw naar een imaam te gaan, zoals jij al aangaf. Ze begrijpen niet, of willen het gewoon niet begrijpen dat ieder mens anders is en wat anders verstaat van zijn werkelijkheid.

Zucht, we hebben nog een lange weg te gaan, maar de navelstreng doorknippen zal ik!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Draaikont

Bericht door Chaimae »

hans van de mortel schreef:
Chaimae schreef:Ariel,

Ik wil daadwerkelijk huisvrouw worden. Begrijp niet waarom mensen me altijd zo raar aankijken wanneer ik zeg dat ik huisvrouw wil worden. ''Maar meid, jij bent zo ontzettend slim, en jij kan zoveel bereiken in het leven.'' Om moe van te worden.
Wanneer het jou uiteindelijk lukt je van tevoren gestelde doel in het leven daadwerkelijk te bereiken, heb je veel bereikt. Bij jou is dat nog maar de vraag. We kennen jou namelijk als de opperste draaikont. Neem alleen maar je steeds wijzigende avatar. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met jouw onzekerheid? Ben ik dan niet duidelijk genoeg geweest in mijn uitleg over de islam? Zo’n intelligent kind zoals jij moet nu langzamerhand toch wel begrijpen dat alle moslims naïeve dwazen zijn zonder een gezond verstand waar de wereld van de kenniseconomie zich geen raad mee weet? :!:
Als jij kaas gegeten had van die kenniseconomie waar jij de moslims aan de lopende band mee om de oren slaat had je drie keer nagedacht voor je het bovenstaande postte. Kenniseconomie is globalisering en dat gaat weer gepaard met afname van cultuurverschillen. Kennis van deze cultuuverschillen is een belangrijke voorwaarde voor succes op internationale martken. Dus, beste Hans, je zal toch echt als je dan zo een fervent aanhanger bent van de kenniseconomie van alle markten thuis, ook de islamitische/Arabische markt, moeten zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae, je hebt het weer een maand volgehouden meid. I am proud of you. Een vrolijk suikerfeest (happy Sugarpartyyyy). Owja en succes met Shawaal en de inhaalslag.

kus,

Hayat!
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:Chaimae, je hebt het weer een maand volgehouden meid. I am proud of you. Een vrolijk suikerfeest (happy Sugarpartyyyy). Owja en succes met Shawaal en de inhaalslag.

kus,

Hayat!
Jaa, mijn maandje zit er op. Ik heb zojuist mijn vasten verbroken met een euforisch gevoel! Maar ook wel met een brok in mijn keel, vind het namelijk best jammer.

Tot volgend jaar Ramadan.. :crying:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:
Hayat schreef:Chaimae, je hebt het weer een maand volgehouden meid. I am proud of you. Een vrolijk suikerfeest (happy Sugarpartyyyy). Owja en succes met Shawaal en de inhaalslag.

kus,

Hayat!
Jaa, mijn maandje zit er op. Ik heb zojuist mijn vasten verbroken met een euforisch gevoel! Maar ook wel met een brok in mijn keel, vind het namelijk best jammer.

Tot volgend jaar Ramadan.. :crying:
Hoe ga je het vieren, met familie en zo?
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Hayat schreef:
Chaimae schreef:
Hayat schreef:Chaimae, je hebt het weer een maand volgehouden meid. I am proud of you. Een vrolijk suikerfeest (happy Sugarpartyyyy). Owja en succes met Shawaal en de inhaalslag.

kus,

Hayat!
Jaa, mijn maandje zit er op. Ik heb zojuist mijn vasten verbroken met een euforisch gevoel! Maar ook wel met een brok in mijn keel, vind het namelijk best jammer.

Tot volgend jaar Ramadan.. :crying:
Hoe ga je het vieren, met familie en zo?
Sinds een incident heb ik mijn handen gewassen (Marokkaanse spreekwoord) van mijn familie van mijn vaders kant, dus ikzelf zal het niet met mijn familie vieren. Gewoon lekker thuis voor de buis? En vooral geen zoetigheden eten, want ik zit eindelijk op mijn streefgewicht van 49 kg! (MERCATOR: ik ben afgevallen en dat in de Ramadan) Ga jij het vieren?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Lekkere draaikont in kenniseconomie en globalisering

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:
hans van de mortel schreef: Wanneer het jou uiteindelijk lukt je van tevoren gestelde doel in het leven daadwerkelijk te bereiken, heb je veel bereikt. Bij jou is dat nog maar de vraag. We kennen jou namelijk als de opperste draaikont. Neem alleen maar je steeds wijzigende avatar. Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met jouw onzekerheid? Ben ik dan niet duidelijk genoeg geweest in mijn uitleg over de islam? Zo’n intelligent kind zoals jij moet nu langzamerhand toch wel begrijpen dat alle moslims naïeve dwazen zijn zonder een gezond verstand waar de wereld van de kenniseconomie zich geen raad mee weet? :!:
Als jij kaas gegeten had van die kenniseconomie waar jij de moslims aan de lopende band mee om de oren slaat had je drie keer nagedacht voor je het bovenstaande postte.

:( Ik had het over een draaikont, die zeer onwaarschijnlijk in staat is om beoogde doelen te bereiken. Dat die draaikont een lekkere draaikont is, blijkt dan weer uit jouw reactie.
Kenniseconomie is globalisering en dat gaat weer gepaard met afname van cultuurverschillen.
Dat slaat nergens op. De cultuur van Chinezen is nog steeds dezelfde. In hun Chinese nieuwjaar steken zij nog steeds massaal vuurwerk af. En ook eten zij nog steeds met stokjes. Ze hebben zich echter razendsnel aangepast in hun nieuwe vaderland Nederland, en lopen daarom niet meer in parelmoeren outfit met Chinese keppeltjes op hun hoofd en lange vlechten. Marokkanen begrijpen dat niet. Omdat zij moslim zijn. Wat begrijpen zij eigenlijk wel? Zij zijn zo stom dat zij niet eens kunnen bedenken dat Allah een uit de hand gelopen grap is uit de arabische varkenskop van Mohammed.

Moslims houden vast aan hun cultuur van witte lakens met bloed besmeurd als bewijs van de maagdelijkheid van de jonge bruid. Zij doen hun best om naar Mekka als een enthousiaste afgodendienaar af te reizen om aldaar rituele rondjes om een vieze gore steen te lopen, die te aanbidden en te zoenen. De meest niet bepaald knappe Marokkaanse trutjes voorzien hun hoofd met een kopvot, een schaamhaarlap die ons moet herinneren aan de tempelhoeren van weleer in Babylonië. Of was het Soemerië?

Verder is kenniseconomie geen globalisering.
Kennis van deze cultuuverschillen is een belangrijke voorwaarde voor succes op internationale martken.
Bedankt voor de les. Maar ik denk dat we dit zo langzamerhand al wisten. Ook al het heeft weer niks met kenniseconomie te maken. Wie MET een overdosis aan kenniseconomie in zijn bagage het ’slim zijn’ thuis heeft gelaten, zal weinig succes oogsten op internationale markten.
Dus, beste Hans, je zal toch echt als je dan zo een fervent aanhanger bent van de kenniseconomie van alle markten thuis, ook de islamitische/Arabische markt, moeten zijn.
Dit bovenstaande begrijp ik niet helemaal. Je bedoelt met markt die stalletjes waarop moslims hun prullaria, groenten en fruit uitstallen?
Waarom lukt het die Hollanders maar niet om de allerbeste vrachtwagens ter wereld aan arabieren te slijten? Ik heb het hier over DAF-trucks die de ene zware rally na de andere in de woestijn winnen. Omdat Hollanders geen verstand hebben? Omdat zij last hebben van kenniseconomie? NEE! Dat komt omdat zij vergeten zijn dat arabieren moslims zijn en dus dom. Arabieren geloven in Allah. Die geloven in de kracht van het BIJGELOOF! Die arabieren rijden veel liever in die oude afgesleten Mercedes vrachtwagens die steeds stuk gaan door al dat woestijnzand. Allah akbar? Ik denk het niet.

Die domme arabieren die in Allah, de varkenskop van Mohammed geloven, geloven namelijk dat die ouwe Mercedes vrachtwagens VEEL BETER EN STERKER ZIJN dan die allerbeste DAF-trucks. Waarom? Omdat die Mercedes vrachtwagens nog van die grote neuzen hebben, net zoals alle arabieren en veel Marokkaanse mannen en vrouwen grote neuzen hebben. Onze DAF-trucks hebben echter platte neuzen. Daar hebben arabieren geen vertrouwen in. Want een grote neus straalt kracht uit. Dat is bijgeloof dat net zo sterk is als hun godsdienstwaanzin waarmee zij in hun cultuur zijn grootgebracht. Arabieren die moslim zijn houden zich namelijk liever vast aan hun cultuur van achterlijkheid en snappen niks van kenniseconomie. Daarvoor moeten zij bij lekkere draaikont Chaimae zijn.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef: Sinds een incident heb ik mijn handen gewassen (Marokkaanse spreekwoord) van mijn familie van mijn vaders kant, dus ikzelf zal het niet met mijn familie vieren. Gewoon lekker thuis voor de buis? En vooral geen zoetigheden eten, want ik zit eindelijk op mijn streefgewicht van 49 kg! (MERCATOR: ik ben afgevallen en dat in de Ramadan) Ga jij het vieren?
Ja ik zit ook op mijn streefgewicht! Coowll...Lang leve gezond eten en veel bewegen. Maar goed, ik ben dus een beetje laat thuis vandaag :P. Het is dus al officieel sugarparty, maar dit jaar voelt het zo anders, omdat ik niet meedeed en zo.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Heb je het vandaag gevierd, Hayat?

Ik ga er morgen weer tegenaan, oftewel ga dan beginnen aan mijn veertien dagen vasten. :D “Wie de maand Ramadan gevast heeft en vervolgens 6 dagen van (de maand) shawwaal vast, het is alsof hij het hele jaar gevast heeft.”
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door H.Numan »

Chaimae, hoe denk jij over Rooms Katholieke aflaten?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ditjes en datjes en dommer bestaat niet.

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Heb je het vandaag gevierd, Hayat?

Ik ga er morgen weer tegenaan, oftewel ga dan beginnen aan mijn veertien dagen vasten. :D “Wie de maand Ramadan gevast heeft en vervolgens 6 dagen van (de maand) shawwaal vast, het is alsof hij het hele jaar gevast heeft.”
. . . het is alsof . . . hij het hele jaar gevast heeft.

Moslims zijn meesters in het zichzelf voor de gek houden. Chaimae spant hierin wel de kroon. Zij is de koningin van de herkenbare islamitische dwaasheid ten top. Als moslims andere mensen de dood in jagen door zich aan Allah als levende hond op te offeren is het voor hen alsof ze Allah hiermee een dienst bewijzen.

Moslims leven nu eenmaal in een andere wereld. De wereld van zelfbedrog en continu dwaasheid van het verstand. Lees al die postings van Chaimae er maar op na. Wie zich moslim noemt zou in feite onder curatele gesteld moeten worden. Voor alle zekerheid. Om te voorkomen dat die moslim later gekke dingen gaat doen uit naam van de knecht van de pedofiele profeet.

Het allerbeste is Marokkanen die moslim zijn vriendelijk de deur te wijzen richting Marokko. Omdat hier de wet van de nuchterheid geldt en daar de wet van de traditionele afgodenverering. Moslims drinken weliswaar geen alcohol, maar zij zijn vaker beneveld dan de gemiddelde alcoholist. Want wie echt gelooft dat een arabische analfabeet een paar keer de keel werd dichtgeknepen door een engel Allahs om hem wat losse flodder teksten te laten opschrijven, moet toch wel goed dronken en beneveld zijn door het veelvuldig inhaleren van alle liederlijke dwaasheid van islam.

Bulderend gelach om deze dwaasheid van moslims siert onze beschaving in de 21ste eeuw van vooruitgang en kenniseconomie.

Een analfabeet iets laten opschrijven? Zo’n ongelooflijke dwaasheid kom je nergens tegen. Het is het exclusieve voorrecht van islam en zijn populatie van anderhalf miljard blêrende schapen
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Polleke »

Hans, relax. Niet zo happen. Hier is een leuke kleurplaat van de Happer Bulldozer

Afbeelding
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islam happen

Bericht door hans van de mortel »

Polleke schreef:Hans, relax. Niet zo happen. Hier is een leuke kleurplaat van de Happer Bulldozer
Bedankt Polleke (waar zat je?) Ontneem jij me nu ook nog het happen? Wat moet ik dan? Niks meer eten of voortaan alleen nog maar van hapjes leven? Dan kan ik net zo goed direct stoppen. Want met moslims valt niet te redeneren. Wel met ex-moslims. Dat weten wij toch allemaal bij FFI?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Chaimae »

Beloning voor het vasten in de zomer, uit een islamitisch boek.
Haafiz Ibn Rajab al-Hanbali zegt:

"En één van de daden van aanbidding waarvan de beloning in de zomer-hitte wordt vermenigvuldigd is al-Siyaam (vasten). Dat komt door de dorst die men moet doorstaan tijdens de middag hitte. Daarom ging Muadh Ibn Jabbal op zijn sterfbed wenen dat hij niet meer de middag dorst zou meemaken, en zo ook anderen van de salaf.

"En toen Amer Bin Abdul Qays van Basrah naar al-Shaam ging, zou Mu'awiyah hem keer op keer vragen wat hij nodig had. Hij weigerde iets te vragen, maar zei uiteindelijk: "Ik wil dat u de hitte van Basrah hierheen brengt zodat vasten voor mij een beetje moelijker wordt, want het (vasten) is zo makkelijk in jullie land".

{"Lata'if al-Ma'arif", Blz. 272}.


Haafiz Ibn Rajab al-Hanbali zegt:


"Op een extreem warme dag ging Roeh Bin Zinba (rahimahullah) van Makkah naar Madinah reizen. Onderweg kwam hij een herder uit de bergen tegen en (Roeh) zei: "O herder, kom met mij eten". De herder zei: "Ik ben aan het vasten". Roeh vroeg: "U vast in deze hitte?" De herder zei: "Waarom zou ik mijn dagen nutteloos voorbij laten gaan?" Roeh zei: "U hebt uw dagen inderdaad goed gebruikt, O herder, terwijl Roeh Bin Zinba zijn dagen heeft verspild".

{"Lata'if al-Ma'arif", Blz. 272}.

Haafiz Ibn Rajab al-Hanbali zegt:

"Al-Qasim Bin Muhammad zei: "Aisha zou op extreem hete (dagen) vasten". Hij werd gevraagd: "Wat motiveerde haar om zoiets te doen?" Hij zei: "Zij maakte gebruik van haar dagen voordat zij zou sterven". En sommige oprechte vrouwen (salihaat) zouden de heetste dagen uitkiezen om erin te vasten, zeggende: "Als de prijs laag was, dan zou iedereen het kopen", zij bedoelden dat zij iets wouden doen dat weinigen aankonden, wegens de moeilijkheden die meekomen".

{"Lata'if al-Ma'arif", Blz. 272}.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Hayat »

Chaimae schreef:Heb je het vandaag gevierd, Hayat?

Ik ga er morgen weer tegenaan, oftewel ga dan beginnen aan mijn veertien dagen vasten. :D “Wie de maand Ramadan gevast heeft en vervolgens 6 dagen van (de maand) shawwaal vast, het is alsof hij het hele jaar gevast heeft.”
Lukt je wel, zet 'm op.

Heb je leuke outfit gedragen tijdens suikerfeest?
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ditjes en datjes.

Bericht door Pilgrim »

Bij echt vasten is het niet de bedoeling dat je je 's avonds na zonsondergang gelijk weer vol vreet, maar dat je het juist dagenlang vol houdt.
‘Dit geslacht vaart niet uit dan door bidden en vasten!’ (Matth. 17:21).
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie