De islamisering van Nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Er zit wat in.
En alles wat voor de dieren wereld geldt, geldt meestal ook voor de grote mensen wereld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Manon »

Nog even terug over die oranje boerka's en soepjurken:

Had ik al vermeld dat het voor moslims VERBOTEN is om oranje te dragen? Dit komt omdat ze zich dus effektief moeten onderscheiden van hindoes die dat al eens durven.

Zou iemand het Huis van Orange even op de hoogte willen brengen?
Of zou het sowieso te laat zijn. In Orange zelfhebben ze alvast heel veel tegenstand geboden rond de jaren 1990
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Is dit een omroepster op de Egyptische TV?

Afbeelding

Neen het de Nederlandse correspondente Nicole le Fever die in een studio te Teheran zit te praten in het Nederlands tegen de Nederlandse kijkers van het Nederlandse NOS Journaal.
Ik citeer Geen Stijl: "...deze zoveelste schandelijke knieval richting de achterlijke baardmansen ideologie ...".
Ik moet denken aan het interview van Oriana Fallaci met Khomeini:
Fallaci makes an attempt at poking fun by asking Khomeini how it is possible to swim in a veil, which irritates the Imam again:
“This is none of your business. Our customs are none of your business. If you do not like Islamic dress you are not obliged to wear it. Besides, Islamic dress is for good and proper young women.”

Funny enough, the suggestion that she is not a “good and proper” young woman angers Fallaci:
“That's very kind of you, Imam. And since you said so, I'm going to take off this stupid, medieval rag right now. There. Done...”
http://www.iranian.com/Nahan/Iran/3.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door stropke »

wo 10 jun 2009, 01:26

Rechter geeft moskee belastingvoordeeltje door Theo Besteman
AMSTERDAM - Moskeewinkels met vrijwilligers kunnen voor duizenden euro's aan loonkosten aftrekken en zo hun prijzen laag houden. Toch bedrijven ze met die meevaller volgens een opmerkelijke uitspraak van de rechtbank Breda geen oneerlijke concurrentie tegenover omliggende winkels.

Dankzij de aftrek van 15.000 euro aan 'loonkosten' - hoewel met vrijwilligers wordt gewerkt - zakte de aanslag voor een moskeewinkel onder de grens van 7500 euro voor belastingbetaling. Daardoor hoefde het anoniem gehouden winkeltje met specerijen, snoep en telefoonkaarten helemaal geen vennootschapsbelasting meer te betalen. Maar andere middenstanders in de buurt betalen die belasting wel.

In de weg

"Ondernemers met dezelfde artikelen in de buurt van de moskeewinkel gaan het door deze uitspraak heel zwaar krijgen", zegt belastingadviseur Bert Bongers. "En niets staat meer instellingen in de weg om dit op grote schaal te doen."

De Belastingdienst eiste na boekenonderzoek in de moskeewinkel voor vijf jaar aan achterstallige belasting op. De winst en omzet waren nooit opgegeven en gingen naar het onderhoud van de moskee. Volgens de winkelbeheerder was belastingbetaling onnodig: de winst kwam onder de grens van 7500 euro. Maar dat lukte alleen dankzij de belastingaftrek van 15.000 euro. Volgens de rechtbank Breda heeft de fiscus oneerlijke concurrentie echter niet aangetoond.

Bongers: "Maar die uitspraak is door de rechter gedaan zónder de prijzen van de moskeewinkel met die van andere winkels te vergelijken. Dat is wel de minimumeis. Echt een kronkel van de rechtbank." De gebruikte loonkostenaftrek is normaal alleen bedoeld voor bijvoorbeeld sportclubs.

De nieuwe uitspraak is volgens fiscaal expert Monique Ligtenberg heel bruikbaar voor museumpjes en dierentuinen, die een maatschappelijk belang dienen, en dankzij vrijwilligers enige winst maken. Volgens Ligtenberg is de uitspraak duidelijk in strijd met de regels van de Belastingdienst. Die kan de uitspraak nog aanvechten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4124 ... tml?p=18,1" onclick="window.open(this.href);return false;

:turban: De nieuwe rechters in de Nederlanden... :mad:
Geeeeeeeeeeeert, schiet eens op en ga in het Torentje zitten !!!!!!!!!!!!
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Monique »

sja, je bent een dhimmie land of je bent het niet he?

Ik ben benieuwd hoever ze met de arm erin gaan om de veren af te leveren?
Zouden ze hun tong gebruiken?
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Dit beeld uit het NOS Journaal heeft geleid tot kamervragen:

Afbeelding

en de noodzaak voor de NOS om ons te vertellen dat dit nu eenmaal zo hoort en moet.
Youssef Eddini, woordvoerder van de NOS zegt (je kan het wel raden denk ik)
Youssef Eddini, woordvoerder van de NOS, wat vindt u van de bewering van Bosma?
"Het gaat absoluut te ver dat we bezig zijn met de islamisering van onze programma’s. Het is heel simpel: Nicole Le Fever doet verslag uit een land waar het verplicht is om een hoofddoek te dragen en wij komen die regels gewoon na. Je rijdt toch ook niet door rood? Ik vind het heel erg ver gezocht om te concluderen dat de islamisering bij de Nederlandse televisie toeslaat.”
http://www.hpdetijd.nl/2009-06-10/islam ... bij-de-nos
Ja zeker, wij zien spoken die er niet zijn. En dan nu de kamervragen:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2009/06/09/h028.htm
Kamervragen PVV over NOS-verslaggever met hoofddoek op
Bij de NOS zijn ze ook heel erg creatief met vertalen. Een Palli die zegt: “Yahud Sharon” wordt vertaald als “premier Sharon”.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:...
http://www.refdag.nl/artikel/1415513/Op ... Mekka.html
Ophef in Dordt over Calvijn en Mekka 10-06-2009
...
Kwetsend, provocerend? Directeur Gerrit Willems van het Centrum Beeldende Kunst Dordrecht reageert verbaasd. „Er wordt een religieus statement van het kunstwerk gemaakt, maar zo is het helemaal niet bedoeld. De kunstenaar wil be­nadrukken dat waarden als soberheid, zelfreflectie, hard werken en zorgzaamheid niet exclusief voor het calvinisme zijn, maar ook in andere religies, zoals de islam, worden gevonden.”
...
Het kunstwerk is dus niet bedoeld als religieus statement maar als religieus statement. :shock:
RTFM
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door SDX »

Fallaci makes an attempt at poking fun by asking Khomeini how it is possible to swim in a veil, which irritates the Imam again:
“This is none of your business. Our customs are none of your business. If you do not like Islamic dress you are not obliged to wear it. Besides, Islamic dress is for good and proper young women.”

Funny enough, the suggestion that she is not a “good and proper” young woman angers Fallaci:
“That's very kind of you, Imam. And since you said so, I'm going to take off this stupid, medieval rag right now. There. Done...”
Briljant - die Oriana - zo'n stunt zou nou ook aan mij besteed geweest zijn - kdee psies utzellufde :razz: :knorrie: :razz:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Roelof »

'Justitie sluit deal: gevangenen moeten halal eten'
zaterdag 27 juni 2009 13:14

In 'tal' van Nederlandse gevangenissen staat uitsluitend halal voedsel op het menu. Justitie heeft voordelige contracten, waarbij leveranciers alleen nog halal eten leveren.
  • Afbeelding
    Gevangenen krijgen alleen halal eten.
Twee menu's serveren zou te duur worden. Dat schrijft De Telegraaf vandaag.

Gevangenen kunnen ritueel geslacht rund- of schapenvlees krijgen, of niks. Varkensvlees staat niet op het menu, omdat het volgens moslims onrein vlees is.

Advocaat
Advocaat S. van Berge Henegouwe heeft een rechtszaak aangespannen tegen de gevangenis van Sittard, omdat zijn cliënt zich beklaagde over de gedwongen halalmenu's.

'Mijn cliënt wil geen religie opgedrongen krijgen, hij wil gewoon een gehaktbal.' De advocaat eist dat zijn cliënt 25 euro vergoed krijgt per halalmenu dat hij krijgt voorgeschoteld.

Het ministerie van Justitie meldde na 'intensief onderzoek' dat in het gevang in Sittard per direct weer varkensvlees op het menu komt.

'Islamisering'
PVV-Kamerlid Sietse Fritsma roept op het 'zoveelste trieste voorbeeld van de islamisering van de samenleving' te stoppen.

'Het is bekend dat de Nederlandse gevangenissen overvol zitten met moslims, maar dat betekent natuurlijk niet dat je iedereen vlees van ritueel geslachte dieren moet voorschotelen.'


Elsevier.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door naar boven »

Wat is er eigenlijk mis met gescheiden gevangenissen (halal en haram)?

:idea: Ik weet het al: dan valt de verdeling te veel op.
RTFM
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Monique »

naar boven schreef:Wat is er eigenlijk mis met gescheiden gevangenissen (halal en haram)?

:idea: Ik weet het al: dan valt de verdeling te veel op.
Dat is natuurlijk eenvoudig op te lossen.
ipv boetes uitdelen wegens b.v. wildplassen of alcohol drinken in een park ....daar gewoon een gevangenisstraf opzetten.
Dan zullen b.v. mijn zoon en zijn vrienden wel ieder weekend vastzitten. En met die kroegprijzen wel veel meer jongere kafir.
Je hebt de gevangenissen dan zo vol hoor met kafir.
Moslims drinken geen alcohol dus die kunnen niet "per ongeluk" vastgezet worden.

Probleem opgelost: meer kafir in de gevangenis dan haatbaarden.
Goed voor de statistieken...
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

naar boven schreef:Wat is er eigenlijk mis met gescheiden gevangenissen (halal en haram)?
:idea: Ik weet het al: dan valt de verdeling te veel op.
Deze doet het ook altijd goed in linkskijkende gezelschappen: eerst gaan klagen dat de Staats-TV zo weinig multicultureel is. Je zal bijval krijgen. Dan met de oplossing komen: ieder avond 'Opsporing verzocht' uitzenden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

In de 50-er jaren zou men zich niet kunnen voorstellen dat er zo iets in de krant zou staan:
Verduistering moskee Waalwijk
De penningmeester van de Molukse moskee An-Nur in Waalwijk heeft bekend in de afgelopen jaren voor ongeveer 185.000 euro te hebben verduisterd.

Het bestuur van de moskee kreeg deze zomer argwaan en confronteerde penningmeester Salim T. met de vermoedens. Hij gaf de diefstal toe. Daarop werd aangifte gedaan. Begin augustus is de 59-jarige verdachte door de politie verhoord. Tegen agenten verklaarde hij dat het geld is opgegaan aan een goed leven, vertier en exclusieve vakanties.
Op 21 oktober moet T. voor de politierechter in Breda verschijnen. Justitie meent te kunnen bewijzen dat de verduistering in 2004 is begonnen.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... lwijk.html
Dit is goed nieuws: je kan zien dat de integratie voorgang heeft.
Ze hebben een theologisch verschil van mening over de besteding van de zakaat.
En om dat te beslechten, stappen ze naar de wereldse rechter om met behulp van wetten gemaakt door mensen wraak te nemen. Iedereen begrijpt wel dat het geld voor goed verdwenen is aan "Wein, Weib und Gesang".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Ik zet dit in deze rubriek en niet die over 'bananenrepubliek' want een check op de postcode van de plek in het nuvolgende bericht geeft op: niet-westerse allochtonen (86.3%) en dat geeft mij z'n bruin vermoeden.
ME ingezet om schommelruzie
Onenigheid over het gebruik van een schommel is vrijdagmiddag ontaard in een massale knokpartij in Den Haag. Zo'n dertig mensen, bestaande uit twee families, gingen met elkaar op de vuist nadat er ruzie was ontstaan over wie een schommel in het Van der Vennepark mocht gebruiken. De ME moest ingezet worden, zes mensen zijn aangehouden.

Rond 17.00 uur ontstond de ruzie in het park. In de Van der Neerstraat zette de twist zich voort: hier werden de ruiten van de auto van één van de betrokkenen ingeslagen. De ruzie trok veel bekijks en de gemoederen raakten ernstig verhit. Dit was reden voor de politie om politiehonden en de ME in te zetten. Zes mensen werden 'met gepast geweld' opgepakt, meldt de politie.

Het gaat om twee vrouwen van 37 en 47 jaar, drie mannen van 18, 24 en 27 jaar en een jongen van 15 jaar, allen afkomstig uit Den Haag. De politie bemiddelt tussen de twee families, die dicht bij elkaar in de buurt wonen.
http://www.depers.nl/binnenland/336605/ ... ruzie.html
De politie heeft door gekregen dat de beste manier van crowd-control van Allahtonen met onreine honden is. En ik maak uit het bericht op dat de Allahtonen snel hulptroepen hadden gemobiliseerd met behulp van hun mobieltjes.
De gemeente zal vast en zeker zeer gauw met de multikul verantwoordde oplossing komen voor dit bi-cultureel misverstandje: twee schommels.
Eentje "slegts vir blankes" en eentje "slegts vir Moslims".
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Je zou dat toch niet verwachten in Rotterdam met zo'n burgemeester. Maar toch kunnen ook allahtonen af en toe de nadelen van de multikul niet ontlopen. Die hang naar meer veiligheid op straat bijvoorbeeld. Dat heftige reageren als het woord 'vuurwapen' valt.
En zo kwam het dat iemand wraak nam. En wel zo:
,,We stonden die donderdag voor de deur te praten, toen een man eiste dat we hem groetten,'' vertelt Larbi Charaf. ,,Wij weigerden dat, omdat we hem niet mogen. Hij zei: 'wacht maar'. Vervolgens belde hij ter plekke de politie om te melden dat wij hem met een wapen bedreigden. Al heel snel kwamen politieagenten die ons ons op straat begonnen te fouilleren. Dit gebeurde voor de ogen van onze kinderen en buren. Ik schrok me rot.''
En van het een komt het ander:
De politie doorzocht ook de auto van Charaf en haalde zijn woning overhoop. Omdat er niets werd gevonden, vertrok de politie: zonder excuses aan te bieden.
De Marokkaanse vaders besloten daarop aangifte te doen tegen de agenten en de man. Ze namen Ibrahimi, die actief is in de wijk, met hen mee naar het politiebureau op Slinge. ,,Daar legden we uit dat we een klacht wilden indienen. Maar ineens kwamen er vier agenten tevoorschijn die ons met harde hand fouilleerden.''
Ibrahimi wist niet wat hem overkwam,. ,,Het enige wat ze tegen me riepen was: 'wapen', 'wapen'. We kregen zelfs een pistool tegen ons hoofd. Ik loop nog steeds te bibberen als ik er aan denk. Ik was als de dood dat dat ding af zou gaan.''

Daarna zouden de mannen het bureau zijn uitgejaagd. ,,Ik kan sindsdien niet meer slapen,'' zegt Ibrahimi. ,,En onze buren denken nu dat we crimineel zijn,'' vertelt Taki.
En wat zegt de politie?
De politie zegt meldingen over vuurwapens altijd serieus te nemen. Volgens een woordvoerder zou het fouilleren netjes zijn gebeurd. Net als het doorzoeken van de auto en de woning. Ze zijn op het bureau weer gefouilleerd 'omdat we geen enkel risico wilden nemen'. De mannen zouden zijn weggestuurd omdat ze hevig protesteerden. ,,Maar geen enkele agent heeft zijn pistool op wat voor manier dan ook gebruikt,''verzekert de politie.
En wat gaan de Boze Moslims doen? Die willen respect en geen 'serieus genomen worden'. Dus ze gaan voor het geld:
Charaf en zijn vrienden laten het er niet bij zitten. Ze hebben een advocaat in de arm genomen
http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... ren-.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Tariq Ramadan meende het al te voelen: de wind waait ongunstiger voor de islamisering. Wie kon een paar jaar geleden zich indenken dat een gemeente zo maar geen subsidie geeft aan vragende Marokkanen? Maar dat gebeurt nu. Zelfs wordt er geld terug gevraagd.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/12401 ... tform.aspx
Nog geen subsidie Marokkaans Platform
DEN BOSCH - Het Marokkaans Platform in Den Bosch moet opheldering geven over een tweede bankrekening. Burgemeester en wethouders wisten niet dat deze belangenorganisatie nog een rekening heeft.

Ze willen weten wat hiervan het saldo is en wat er bij- en afgeschreven is. Dit is een van de voorwaarden waaraan het platform moet voldoen voordat een definitief subsidiebedrag over vorig jaar kan worden overgemaakt. Ook kondigt het college aan dat het bij het Marokkaans Platform ruim 2200 euro gaat terugvorderen. Het grootste deel hiervan, 1330 euro, was gebruikt voor het organiseren van het suiker- en offerfeest.
In de subsidiebeschikking staat echter dat gemeentelijke gelden niet voor religieuze of levensbeschouwelijke activiteiten gebruikt mogen worden. De resterende 900 euro moeten aan de gemeente terugbetaald worden, omdat het platform niet kan uitleggen waarom het recht heeft op dit geld.

B en W laten in een reactie op een aanvraag voor subsidie voor dit jaar verder weten dat ze voorlopig geen betalingsverplichtingen overnemen van het Marokkaans Platform Den Bosch.
Het Bossche college dreigt na dit jaar de subsidie zelfs stop te zetten, als de bestuursproblemen eind dit jaar niet zijn opgelost. B en W weten niet wie nu het dagelijks bestuur van het Marokkaans Platform Den Bosch vormen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Manon »

Van een krantencommentator in Het Laatste Nieuws, over een Groen! voorstel om meer allochtonen in het politiekorps te aanvaarden omdat autochtone agenten niet competent zijn/ racisitisch zijn/ niet kunnen lezen / kleurenblind zijn / wel kleuren kunnen zien / kunnenden lezen / niet kunnende lezen... kortom enkel bruine agenten zijn gerechtigd om bruine criminelen te arresteren... of zoiets.


Harry Oomen, Wortel

dat voorstel van groen is hallucinant. ik ga hier een waar gebeurd verhaal vertellen : rond 15 uur wordt er in Amsterdam een blank meisje verkracht door een bende allochtonen jongeren. de vader gaat klacht neerleggen bij de politie die de klacht niet acteert omdat de vader niet moet overdrijven. Politie in dat geval was ook van dezelfde origine als de jongeren. De vader gaat naar de hoofdcommissaris die hem vertelt dat de boel vierkant draait en dat hij beter kan verhuizen. Februari 2008.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... reageerTag" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Mahalingam »

Meer allochtonen bij de politie zullen de integratie bemoeilijken. Want die agenten worden ingezet in wijken waar autochtone politieagenten niet kunnen verkeren. Zodat ze met mensen met dezelfde migratieachtergrond te maken krijgen.
Waarom dan niet gewoon gesegregeerde politie: een speciale politie voor in de prachtwijken vol allahtonen. Dan kunnen ze gewoon Mutawa (religieuze politie) worden en de sharia invoeren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door BFA »

Dan kunnen ze gewoon Mutawa (religieuze politie) worden en de sharia invoeren.
DIe is er al. Veel makkelijker deze van officieuze naar officiële status laten promoveren. Spaart de energie van aanwerving en screening.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Islampropaganda voor peuters op publieke omroep

PARTIJ VOOR DE VRIJHEID - 23 SEPTEMBER 2009

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=9269" onclick="window.open(this.href);return false;

Toto, Sassa en koning Koos doen aan Suikerfeest

“Het is vandaag een hele bijzondere dag”, kregen Nederlandse kleuters vandaag te horen via de publieke omroep. “Het is namelijk Suikerfeest!” In een uitzending van het peuterprogramma Het Zandkasteel wordt dit specifieke moslimfeest voorgesteld als een algemene feestdag “waar alle kinderen cadeautjes krijgen.” Ook wordt meegedeeld dat je op Suikerfeest “schone kleren aankrijgt, want dat hoort bij Suikerfeest.”

De Partij voor de Vrijheid wil van mediaminister Plasterk en integratieminister Van der Laan weten welke islampropaganda binnenkort onze peuters nog meer gaat bereiken. “Kan de Minister uitsluiten dat er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen grote Smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt?”
1.)
Heeft u kennisgenomen van de uitzending van Het Zandkasteel van 23 september?

2.)
Waarom wordt het Suikerfeest gepresenteerd als een feestdag voor iedereen, terwijl het een specifieke feestdag is van aanhangers van de islamitische ideologie?

3.)
In hoeverre klopt de mededeling van koning Koos ‘Met Suikerfeest krijgen alle kindjes cadeautjes’? Dit geldt toch alleen voor moslims?

4.)
Waarom wordt verteld “we eten allemaal zoetigheid”, terwijl ook dit alleen geldt voor moslims?

5.)
Met welke islampropaganda krijgen onze kinderen verder nog te maken via de publieke omroep? Kan de Minister uitsluiten dat er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen grote smurf de sharia invoert en Smurfin vervolgens stokslagen krijgt?

Hier de uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=10117017" onclick="window.open(this.href);return false;

Reageren kan op het Pim Fortuyn Forum.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Een argument werd niet genoemd. En dat is dat suiker idealiseren bij zulke kleine kinderen natuurlijk puur en puur slecht is. Hoe wil je ze later nou leren van suikerwaren af te blijven als je suiker zo promoot? Vooral in de westerse wereld komt jeugddiabetes, suikerziekte dus, steeds vaker voor. Suiker is een van de grote boosdoeners. En dan ga je dus als educatieve omroep peuters en kleuters suiker aanpraten. Op een leeftijd dus dat ze toch al een voorkeur voor zoetigheid hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb trouwens nog wel een vraag voor de schrijver van de PVV van het artikel. Zag je het toevallig, of kijk je altijd naar Het Zandkasteel?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Ik heb trouwens nog wel een vraag voor de schrijver van de PVV van het artikel. Zag je het toevallig, of kijk je altijd naar Het Zandkasteel?
Ik vermoed dat ze een tip gekregen hebben. Wie weet hoe onze kinderen nog meer verziekt en geindoctrineerd worden door de TV en op school. Ik heb een poos geleden een post geschreven over een school TV programma. Dat ging over de reis van Mohammed naar de hemel. Dat verhaal wordt dus ook aan onze niet moslim kinderen verteld of het echt gebeurd is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Manon »

Toch opletten met zulke kritieken (en neen, ik weet ook geen oplossing).

Vermits 5% van de bevolking (dat is het toch nietwaar?) een even prominente plaats moet innemen als 95% van de bevolking, is met wel verplicht om hun Suikerfeest als "algemeen" voor te stellen. Er zijn toch ook programma's over Sinterklaas die aan ALLE kindertjes kadootjes brengt?
Straks mag er niet meer over sinterklaas worden gesproken (nou ja, is vele verrijkte wijken màg het sowieso al niet meer).


Maar waar blijven dan de joodse feesten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De islamisering van nederland (voorbeelden uit de praktijk)

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef: Ik vermoed dat ze een tip gekregen hebben. Wie weet hoe onze kinderen nog meer verziekt en geindoctrineerd worden door de TV en op school. Ik heb een poos geleden een post geschreven over een school TV programma. Dat ging over de reis van Mohammed naar de hemel. Dat verhaal wordt dus ook aan onze niet moslim kinderen verteld of het echt gebeurd is.

Ik heb hier geen woorden voor. Dit filmpje is misschien wel het ergste voorbeeld van zelfislamisering kan ik ken. En van schaamteloosheid. Om de kinderen al zo jong mogelijk vertrouwd met de islam te maken koppelt men het aan zoetigheid. Op die leeftijd vinden kinderen dat het aller-lekkerst. Zo zorgt men ervoor dat er een associatie tussen de islam en iets positiefs ontstaat. Als de kindertjes dit een paar keer zo voorgeschoteld hebben gekregen ontstaat er een feeststemming bij het horen van het woord islam. Ik vermoed dat dit in de hele islamitische wereld zo gaat. En wij doen dat nu ook, helemaal vrijwillig, helemaal uit ons zelf. En dat daarbij een stof wordt gebruikt die ongezond is nemen we op de koop toe, het doel heiligt de middelen.

Het is natuurlijk allemaal niet toevallig. Er is over nagedacht. En dat is het kwalijke aan het verhaal. Zo probeert men bewust kinderen al zo vroeg mogelijk politiek te indoctrineren. Dit terwijl je toch zou denken dat ze naar een onschuldig kinderprogramma kijken. Nee dus. Eigenlijk bewijzen de makers van dit programma impliciet de verrotheid van de islam. Ook zij zijn niet instaat om de islam in een goed daglicht te stellen zonder te liegen. Het suikerfeest wordt immers voorgesteld als een feest voor ons allemaal.

Terwijl ik dit schrijf ontdekte ik dat wordcontrol het woord suikerfeest automatisch corrigeert, wat ik weer ongedaan gemaakt heb, door het met een hoofdletter te laten beginnen. Zitten de makers van wordcontrol ook in het complot begin ik me af te vragen. Na het Zandkasteel vertrouw ik niemand meer.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie