Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Plaats reactie
Dewi
Berichten: 18
Lid geworden op: za mei 31, 2008 1:03 pm

Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Dewi »

Laatst gewijzigd door Dewi op za aug 15, 2009 9:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Pilgrim »

Ik vindt nog steeds dat er een film over Mohammed gemaakt moet worden, waarin o.a. bovenstaande gruwelijke taferelen in geuren en kleuren moeten worden afgebeeld. Zo'n film zou dan eigenlijk over de hele wereld op de tv uitgezonden moeten worden, vooral in de islamitische landen. Het zou volgens mij de Islam een geweldige slag toebrengen, maar door de opkomende censuur zal dat wel niet meer mogelijk zijn,... tenzij misschien Wilders hier aan de macht komt.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door naar boven »

Mooie Comic, bedankt!

Hebben anderen er ook last van dat de cartoons net iets te breed zijn voor het forum en dat er dus een stukje aan de rechterkant wegvalt?

Zoja, dan bewerk ik ze even..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Ariel »

Nee. Ik heb geen last , maar ik heb een redelijk groot scherm.
Maar als jij ze wil bewerken graag naar boven.

Bedankt Dewi voor het plaatsen van deze comic.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Nick »

Pilgrim schreef:Ik vindt nog steeds dat er een film over Mohammed gemaakt moet worden, waarin o.a. bovenstaande gruwelijke taferelen in geuren en kleuren moeten worden afgebeeld. Zo'n film zou dan eigenlijk over de hele wereld op de tv uitgezonden moeten worden, vooral in de islamitische landen. Het zou volgens mij de Islam een geweldige slag toebrengen, maar door de opkomende censuur zal dat wel niet meer mogelijk zijn,... tenzij misschien Wilders hier aan de macht komt.
Een goed idee, maar als Wilders aan de macht is, zijn dergelijke films wrs niet meer nodig.
Gelukkig heeft hij na Fitna meer stemmen gekregen; de beelden liegen er niet om, al worden de beelden door veel moslims zgn. verkeerd uitgelegd...tja...struisvogelpolitiek...of zouden ze echt geloven
dat Wilders met Fitna demagogisch is beziggeweest...
Dewi
Berichten: 18
Lid geworden op: za mei 31, 2008 1:03 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Dewi »

Hoi allemaal, ik heb de link van video bijgewerkt.
naar boven schreef:Hebben anderen er ook last van dat de cartoons net iets te breed zijn voor het forum en dat er dus een stukje aan de rechterkant wegvalt?
Zoja, dan bewerk ik ze even..
NB,
Dit probleem kun je oplossen met het verkleinen van de tekstgrootte.
Windows: CTR (-) druk Control en Min teken
Mac Os: CMD (-) druk Command en Min teken
Ariel schreef:Bedankt Dewi voor het plaatsen van deze comic.
Graag gedaan Ariel. :)
Laatst gewijzigd door Dewi op za aug 15, 2009 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door naar boven »

Dewi schreef:NB,
Dit probleem kun je oplossen met het verkleinen van de tekstgrootte.
Windows: CTR (-) druk Control en Min teken
Mac Os: CMD (-) druk Command en Min teken
Klopt. Het gaat hier echter om plaatjes.

Maar niemand schijnt er een probleem mee te hebben, dus het ligt aan mijn beeldscherm.

Evengoed bedankt. Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?
RTFM
Dewi
Berichten: 18
Lid geworden op: za mei 31, 2008 1:03 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Dewi »

naar boven schreef:Evengoed bedankt.
Graag gedaan NB,
Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?
Ik denk van wel. Cooperkids speelt heel belangrijke rol in FFI Indonesia. Hij heeft veel verstand van Qur'an en vooral Hadith. Hij maakt zijn comics onder begeleiding van Zaki Amien, een TOP Murtadin (afvallige) uit Pakistan als mij niet vergis en veel andere seniors van FFI International. Ik zal hem vragen wat de volgende wordt.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

THE KILLINGS BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door hans van de mortel »

Moslims hebben het blijkbaar niet van een vreemde.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door SDX »

Is FFI Indonesia terug online dan?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Ariel »

Ja SDX. Na een paar maanden zijn we weer actief geworden in Indonesie.

Ik zie dat een paar linken niet meer werken. Ik zal ze morgen vervangen door nieuwe.
En voor een ieder die dit leest.. men mag de comic verspreiden over het internet. Graag zelfs.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door SDX »

Ariel schreef:Ja SDX. Na een paar maanden zijn we weer actief geworden in Indonesie.

Ik zie dat een paar linken niet meer werken. Ik zal ze morgen vervangen door nieuwe.
En voor een ieder die dit leest.. men mag de comic verspreiden over het internet. Graag zelfs.
At your service, Mission already accomplished. :razz: :wink:

(de muzelman in kwestie werd ineens doofstom :knorrie: )
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Dhana »

Buiten dat ik het een weer zo'nmisselijk makend verhaal vind over het zuivere leven van de meest perfecte mens ooit geleefd te weten het (of is het de) zegel der profeten, dat ik nog niet kende (en maar goed ook, hoeveel smerigheid kan een mens immers in één keer verwerken), bevreemdt mij het ten zeerste dat dit geheel in tegenstrijd is met wat moslims altijd zo lovend scanderen over de inferieure status van vrouwen in de tijd van Mohammed en hoe heerlijk het niet was/is voor al die onderdrukte vrouwen dat de islam is gekomen en zo veel goddelijk nour heeft doen schijnen over hun voormalig miserabele leven.

Deze vrouw (moge God haar opnomen hebben in de hemel) had op hoge leeftijd stevig het roer in handen van een complete stam. Dat is buiten Mohammed's eerste vrouw Kadhja nu de tweede die toch echt niet deel van een samenleving lijkt uit te maken waar vrouwen nog minder waarde hadden dan de gemiddelde straathond van die tijd.

Ik heb op een islamitisch forum tot vervelens toe gevraagd of ze eens met buiten islamitische bronnen wilde komen die die minderwaardige status van vrouwen in die tijd konden bevestigen. Enfin, je weet het antwoord al.. ik kreeg accuut de bekende meterslange driftig gekopieerde, absoluut niet tere zake doende islamitische spam over me heen gestort, maar een bevredigend antwoord????... ho maar. En nu na dit weerzinwekkende verhaal ga ik me toch wel ernstig afvragen of het misschien juist wel eens heel erg andersom is geweest. Dat vrouwenhater Mohammed juist het tegenovergestelde bewerkstelligd heeft en dat een miljard moslima''s daar tot op heden ten dage de zure vruchten van mogen plukken.

Een ding heb ik inmiddels al wel heel goed begrepen.. als een mosim de loftrompet gaat blazen over welk aspect van de perfecte islam dan ook... kan je dr blindelings vanuit gaan dat het een grove leugen en in de meeste gevallen nog precies het tegenover gestelde ook....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door BFA »

In het Romeinse rijk had de vrouw niet veel rechten. Oneindig veel meer dan na Mohammed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door Manon »

naar boven schreef:
Dewi schreef:NB,
Dit probleem kun je oplossen met het verkleinen van de tekstgrootte.
Windows: CTR (-) druk Control en Min teken
Mac Os: CMD (-) druk Command en Min teken
Klopt. Het gaat hier echter om plaatjes.

Maar niemand schijnt er een probleem mee te hebben, dus het ligt aan mijn beeldscherm.

Evengoed bedankt. Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?
ik heb er ook last van : de plaatjes worden afgeknipt aan de rechterkant, terwijl ik nog 5cm scherm over heb

Maar ik kan het wel verhelpen door CTRL+ en CTRL- uit te proberen : op 75% uitzoomen zie ik het volledige plaatje.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Comic THE KILLING OF UMM QIRFA BY PROPHET MOHAMMED

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef:
naar boven schreef:
Dewi schreef:NB,
Dit probleem kun je oplossen met het verkleinen van de tekstgrootte.
Windows: CTR (-) druk Control en Min teken
Mac Os: CMD (-) druk Command en Min teken
Klopt. Het gaat hier echter om plaatjes.

Maar niemand schijnt er een probleem mee te hebben, dus het ligt aan mijn beeldscherm.

Evengoed bedankt. Komt er nog meer van dat moois in de vorm van cartoons?
ik heb er ook last van : de plaatjes worden afgeknipt aan de rechterkant, terwijl ik nog 5cm scherm over heb
Maar ik kan het wel verhelpen door CTRL+ en CTRL- uit te proberen : op 75% uitzoomen zie ik het volledige plaatje.
Je kan het beste altijd dingen uitproberen: STEL X =
Je moet een programma hebben waarin het formaat van je plaatje staat vermeld. Photoshop bijvoorbeeld. Want: what you see is never what you get!
Er is een vaste regel voor de werkelijke grootte van wat je op je scherm ziet. Vraag het aan een deskundige pc-figuur. Lukt dit niet, vraag het dan nogmaals aan mij, dan zoek ik het even op in mijn archief. Want ik ben geen deskundige.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie