Hallo Mense!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
sardonicus
Berichten: 18
Lid geworden op: do dec 03, 2009 4:08 pm
Locatie: Krugersdorp, Gauteng, Suid-Afrika

Hallo Mense!

Bericht door sardonicus »

Hi julle!
Ek is sardonicus van Krugersdorp, Wes-Rand Gauteng, Suid Afrika. Ek is 'n ex-moslem, getroud met een dogter. Ek was opsoek om 'n Afrikaans forum en ek dink dat sal een dag 'n goeie idee wees, toe ek hier op NL FF beland en was baie beindruk met die inhoud en artikels hier op julle site. Dit is alles baie interrsant. Dit is nou al drie jaar dat ek Islam verlaat om agnosties te wees. Dit is 'n lank storie, miskien vir 'n ander tyd.

Maar nou wil ek net saam met julle 'n ietsie oor my deel.

Ek hoop julle my goed begrip want ek skryf in ons Afrikaanse taal en die spelling en grammatika 'n bietjie verskillend, maar ek sal dit so basies en eenvoudig hou so dat ons mekaar goed verstaan.

Tot siens!
S
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo Mense!

Bericht door Manon »

welkom Sardonicus!

Heel leuk je hier bij ons te hebben. en ja, zeker als ik je teksten luidop lees versta ik ze "baje" goed... of zoiets. :rongue:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo Mense!

Bericht door Monique »

Hallo sardonicus,

welkom op FFI en ik hoop dat je het naar je zin zult hebben en houden.
Het is even wennen maar het Afrikaans is best te begrijpen....zoals Circe al zei: hardop lezen helpt best wel (zorg wel dat je alleen bent anders heb je kans dat het busje gebeld wordt).

Zijn er nog meer Afrikaanse ex-moslims die ons willen verblijden met een bezoekje?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo Mense!

Bericht door Ariel »

Nogmaals welkom sardonicus. Fijn om je te zien . :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hallo Mense!

Bericht door Dutch »

Welkom hier Sardonicus!!!
Met dat Zuid Afrikaans valt het best wel mee hoor, hopelijk werkt het ook goed in omgekeerde richting en versta jij ons ook prima!!!
Hoe zit het daar bij jullie met de mogelijkheid om uit de kast te komen als ex-moslim?
Hier is dat niet zo eenvoudig....
Tot weldra !
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hallo Mense!

Bericht door Eliabe »

Welkom.

'N goeie tyd hier en wat jy skryf is goed te verstaan. Daar is baie geskryf op die forum. Lees die almal 'n rustig deur. As jy wil, moet jy maar eers jou storie doen hoe jy van Moslem na ex-Moslem is gekom. Maklik he dat google vertalingdienste worthy:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: Hallo Mense!

Bericht door carabo »

Hallo sardonicus,

Hoe heb je ons weten te vinden?
Ben ik benieuwd naar, google search?

Welkom & Groet

carabo
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Hallo Mense!

Bericht door SDX »

Dag sardonicus, Ek is baie jaloers op jou, by jou is dit nou somer.

Hier by ons is die winter en baie koud.

Welkom :)
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Hallo Mense!

Bericht door sunshine »

Welkom!!! Leuk zo leer ik een beetje afrikaans. :rock:

Je zal hier genoeg informatie vinden.
sardonicus
Berichten: 18
Lid geworden op: do dec 03, 2009 4:08 pm
Locatie: Krugersdorp, Gauteng, Suid-Afrika

Re: Hallo Mense!

Bericht door sardonicus »

Dankie almal vir die wonderlike welkom!
As 'n mens in 'n Islamiese gebied hier in SUid Afrika woon is dit nie so eenvoudig om Islam te verlaat nie. Die gemeenskap waar ek bly is oor 90% moslem. Meeste van moslems in Suid Afrika is indiese afstammelinge, maar daar is ook veel van Egiptiese, Somali, Morokaan en Pakistani moslems, die ander 10% is deur Hindoes en Christens gevul, die rede hiervoor is dat in die verlede was alle rasse in hul eie gebied gewoon en dit was teen die wet om in verbode gebiede te bly. Meeste van die indiers in ons gebied was moslem. Dis nou omtrent 15 jaar toe apartheid geval het, en ons is vry om by enige plek te woon, maar daar is nog baie mense wat in hul oorspronklike gebiede wil bly. Nadat apartheid geval het, het baie uitlanders uit Wes-Afrika, Egipte en Somalia hier in Suid Afrika opgedaag en hulle was toevlugsoord toegeken en saam met hulle Indiese Moslem broderskap in ons stede en dorpe as ook die townships woon, waar hulle vinnig madressas en moskees opstel. Op die skerm is dit alles onskuldig, lyk maar so, maar ek is seker julle weet wat in madressa leer en hoe die imams almal op 'n guilt trip sit omdat hulle nie iets doen om die duisende moslems rond om die wereld hulp nie. Julle ken alreeds hoe moslem kinders so geinstrukteer in haat en hoe moslems teen die wes en spesifieke teen die VSAis . Dit sal nie goed vir my wees as ek totaal uit die kas kom, my familie sal my verwerp en sommige vriende ook, die gemeenskap sal my teiken en ek moet oor my apostasie stil bly. Ek vertrou niemand nie, ek hoor al lang wat gebeur van moderaat muslims en ander kritiekusse wat teen Islam spreek. Ek is baie versigtig and pas mooi op en daar is baie min familie lidde en vriende wat my geheim hou. Sal ek ooit totaal uit die kas uitkom weet ek nie, miskien een dag wanneer Islam dood gesit word.
Ek hoop om julle meer oor islam in Suid Afrika verlig.

Moenie jaloers wees nie, kom kuier hier by ons! Dis die beste tyd nou om hier to besoek,lyk vir my dis baie koud in Europa nou, het julle sneeuvalle?
Ek is mal oor sneeu, net twee maal in my lewe sneeu in Johannesburg gesien en dit het alles verdwyn voor middag. Ons winters is koud maar die dae is draaglik terwyl die aande koud is. Ek hoop Fifa het besluit om die wedstryde vroer in die aand speel want die nagte word dit baie koud gedurend die wereld beker toernooi.

Pas julle mooi op en groete aan almal!
Tot siens!
Plaats reactie