Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

De eisenlijst van een groep zwemmende moslima's uit Amsterdam zorgt voor opschudding. De vrouwen vinden onder meer dat mannen uit het Zuiderbad verbannen moeten worden als zij in boerkini baantjes komen trekken.
In tegenstelling tot de boerka laat het zwemgewaad het gezicht, de voeten en handen onbedekt. AT5 ging de straat op om reacties van inwoners te peilen. Klik hier om de video te bekijken. http://www.at5.nl/artikelen/28612/lekke ... en-burkini" onclick="window.open(this.href);return false;.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... _slec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

Van mij mogen ze gaan zwemmen, maar dan vanaf het strand van zandvoort, 2 mijl de zee op en dan rechtsaf. Komen ze vanzelf in afrika.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:Van mij mogen ze gaan zwemmen, maar dan vanaf het strand van zandvoort, 2 mijl de zee op en dan rechtsaf. Komen ze vanzelf in afrika.
is het niet LINKS vanaf het strand van Zandvoort? je bent écht we foei! hoor, zo net doen of de moslims de duitsers zijn en ze de verkeerde weg opsturen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Manon »

De meiskes zijn echt nog een belangrijk aspect vergeten: als er voordien een hoop kuffars in het zwembad hebben gezwommen moet ook eerst het water worden ververst als er niet kan worden bewezen dat die vuile ongelovigen zich eerst hebben gewassen!
Het hangt wel een beetje van de grootte van het zwembad af, maar het belangrijkste is toch wel dat er moet bewezen worden dat de vuile ongelovigen zich eerst hebben gewassen, niet dat de moslims zich verder dan hun ellebogen hebben afgespoeld zoals verplicht werd in de koran.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

Circle schreef:
is het niet LINKS vanaf het strand van Zandvoort?
Anders moeten ze tegen de stroom in. En de poolkappen smelten toch, dus lopen ze ook niet het risico om in het ijs vast te komen zitten. Het enigste gevaar is dat er straks ook iglo's zijn met een minaret.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Manon »

voilà
Q 1, i just want to know can i go for swim in a pool wherein Non muslims also took part, i feel uneasy bcoz they dont follow thaharath,& i think some may urinate in a pool itself bcoz its tendency that as soon man come in water he feel to go for urine pass,
) If the pool you are swimming in is 10x10 Ziraa’ (± 5x5 metres), then such a pool is regarded as a large area of water. If impurity falls into such a pool or a person carrying impurity jumps in, it will not affect the purity of the water. Hence, to swim in such a pool will not render one impure.

(Fatawa Mahmoodiyya vol.2 pg.172, Farookiyya)

If the effects of the impurity are evident, then to swim in such a pool will render one impure.

However, we discourage using public swimming pools due to other un-Islamic or unethical factors in it. If there is a mixture of males and females or males swimming with the undergarment only, it will not be permissible to swim at such a pool.
die on-line imams zijn redelijk hoor: ze zeggen gewoon wat mag en niet mag en het zijn niet hèn die eisen dat de kaffers dan maar niet meer moeten gaan zwemmen in hun eigen zwembaden, laat staan dat ze aan hun volgelingen de "tip" zouden meegeven om ZELF reine HALAL zwembaden te installeren! dàt is iets te moeilijk zeker?

(blijkbaar is geen enkele die-hard muzzelman het opgevallen dat hun "geleerde" niet weet dat er zoiets als "filtersystemen" of "waterzuiveringssystemen" bestaan... staat weer niet in de koran zeker?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

Circe schreef:
(blijkbaar is geen enkele die-hard muzzelman het opgevallen dat hun "geleerde" niet weet dat er zoiets als "filtersystemen" of "waterzuiveringssystemen" bestaan... staat weer niet in de koran zeker?)
En als de dames zijn wezen zwemmen pleuren we er gewoon een paar extra liter gloor tegenaan. Kunnen wij ook weer veilig zwemmen.
Laatst gewijzigd door Eliabe op do dec 10, 2009 9:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Ariel »

Die moslim denkt zeker dat alle onreine kafirs hun behoefte doen in een zwembad. :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:De meiskes zijn echt nog een belangrijk aspect vergeten: als er voordien een hoop kuffars in het zwembad hebben gezwommen moet ook eerst het water worden ververst als er niet kan worden bewezen dat die vuile ongelovigen zich eerst hebben gewassen!
Dat water is sowieso onrein geworden...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Die moslim denkt zeker dat alle onreine kafirs hun behoefte doen in een zwembad. :shock:
Nou als ik eerlijk ben heb ik wel eens de rand vastgepakt en een seconde of 30 om me heen gekeken..
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

Zwartmeer schreef:
Nou als ik eerlijk ben heb ik wel eens de rand vastgepakt en een seconde of 30 om me heen gekeken..
Warm he... [hypocrite.gif]
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Ariel »

De Elsevier schrijft er nu ook over.
Moslimvrouwen in burkini willen mannen weren
vrijdag 11 december 2009

Een groep moslimvrouwen in Amsterdam Zuid wil mannen uit het zwembad verbannen als zij aan het zwemmen zijn. De vrouwen dragen burkini's, zwempakken die het hele lichaam bedekken. Ondanks die burkini eisen ze toch dat mannen vertrekken.

Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5.

De directie van het Zuiderbad is niet voornemens aan de eisen van de vrouwen te voldoen. Er wordt al een uur zwemles voor alleen vrouwen gegeven. Ook zijn er uurtjes voor mensen die naakt willen zwemmen en een speciaal rustig uur voor volwassen vrouwen (18+) en oudere mannen (55+).

Handen en voeten
De groep moslimvrouwen komt iedere maandagmiddag gekleed in een burkini zwemmen. Het lichaam van de vrouwen is dan volledig bedekt, maar ze vinden het toch vervelend dat mannen hun handen en voeten kunnen zien.

De groep eist van het zwembad dat het bad al 45 minuten vantevoren voor hen wordt leeggemaakt. Bij andere groepen, bijvoorbeeld de naaktzwemmers, wordt het bad een kwartiertje vantevoren leeggemaakt.


De burkini zorgde vorig jaar voor ophef doordat een vrouw in het bedekkende zwempak in Zwolle uit een zwembad was gezet omdat verschillende andere zwemmers hadden geklaagd. De gemeente Zwolle besloot later dat burkini's niet geweigerd mogen worden in zwembaden in de stad.

Vrouwenuurtje
Een wethouder in Den Haag maakte in november een einde aan gescheiden zwemmen in de stad. Hij vindt dat speciale vrouwenuurtjes de integratie niet ten goede komen.

Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... -weren.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

De groep moslimvrouwen komt iedere maandagmiddag gekleed in een burkini zwemmen. Het lichaam van de vrouwen is dan volledig bedekt, maar ze vinden het toch vervelend dat mannen hun handen en voeten kunnen zien.
Ze doen net of dat alle mannen een handen of voeten fetisjisme hebben.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Zwartmeer »

Het is zo dat het apart zwemmen alleen voor moslimvrouwen geldt. Er is geen enkele vraag van de mannen om in een bad zonder vrouwen te kunnen zwemmen. En dat is toch raar want de islam wil toch volledige scheiding van de sekses?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89877
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Ariel »

Dit zijn geëmancipeerde moslim vrouwen Zwartmeer.

Je kan er bijna vergif op innemen dat er een paar Hollandse bekeerde moslima's tussen deze groep vrouwen zitten. Om hun zusters te "steunen". Het is om misselijk van te worden.
Ik zou willen dat vanaf nu iedere maandagmiddag een flinke groep mannen als protest gaan zwemmen in dat zwembad.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Petra »

Het stomme is dat er geen gescheiden zwembaden in de islamitische landen bestaan. Je zwemt wél of je zwemt niét, en als er mannen zwemmen en je daar moeite mee hebt, dan zwem je maar niet...
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Eliabe »

Ik kwam de volgende teksten tegen op islam forums:
het is inderdaad wel prettig als vrouwen apart kunnnen zwemmen, zodat ze niet lastig worden gevallen en nagestaard worden door mannen ( voor wie zij niet gezien mogen worden in badpakken e.d.) Maar ik wou ff zeggen dat er in dit land ook vrouwen bestaan die dus op hetzelfde geslacht vallen, Lesbisch dus..

Voor een moslimvrouw is het eigenlijk ook verboden om haar schoonheden te tonen aan ongelovigen vrouwen. je kan opzoek gaan naar een hadith over bijvoorbeeld het hoofddoek dragen, want daar kom je ook tegen voor welke personen een moslimvrouw haar schoonheden mag tonen.
ik ken wel veel "vrienden" die eigen zwembad thuis hebben...
alleen helaas zijn ze kafirs...

Als ze nou eens bekeerden!!!!, dan hadden we dit probleem nie
Ik weet dat het zwembad van Charlois op zondagmiddag word gehuurd door de Vrouwenvereniging Safak voor moslimas om te zwemmen. Er mogen dan alleen vrouwen zwemmen en er zou geen mogelijkheid tot inkijken zijn.

Ik zou echter graag willen weten of iemand daar weleens gezwommen heeft en wat hun ervaringen waren! Was er inderdaad geen inkijk van buitenaf? Geen cameras die door mannen bekeken kunnen worden? En allerbelangrijkst, mag je daar zwemmen met een korte broek en een tshirtje of moet je verplicht in alleen een badpak?
Ik hoor van veel zusters dat er in Nederland wel ' vrouwenuurtjes' zijn maar dat er dan heel vaak een badmeester aan de kant zit. Tja, dan kun je nog niet zwemmen als moslima.
En ik heb ook gehoord dat veel zwembaden camera' s ophangen, wie weet hier meer over??
Ow gelukkig is dat bij mijn zwembad niet. Alleen vrouwen en de ramen worden afgeschermd, zodat niemand naar binnen kan kijken
Waar zitten die mensen met hun gedachten. Denken ze nu heus dat de kafirs mannen hier in NL steeds aan hun leuter lopen te trekken als ze een moslima zien of zien zwemmen. Dat we door speetjes bij het zwembad naar binnen zitten te gluren of we iets zien. Tief op, ik heb wel belangrijkere dingen te doen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Mahalingam »

Moslims en water, dat schijnt niet goed te combineren. Neem nu dit afgeleide probleem:
‘Ik heb me altijd beledigd gevoeld door badeenden’, zegt Nahoud Said uit Delfzijl. ‘Lange tijd voelde ik me gestigmatiseerd en onbegrepen, tot ik op een dag een bericht plaatste op een internetforum. De respons was overweldigend: ik ontving honderden doorleefde reacties uit Marokko en Indonesië. Naar nu blijkt hebben duizenden moslims tussen 18 en 35 jaar slechte ervaringen met badeenden gehad’.
‘We hebben een zelfhulpgroep gestart die nu al meer dan 10.000 leden telt. Niet alleen ondersteunen wel elkaar door te luisteren naar de verschrikkelijke verhalen over badeenden, we pogen ook een stuk bewustwording op gang te brengen bij het grote publiek door de productie van badeenden te saboteren, magazijnen in brand te steken en groothandelaren te ontvoeren. Dat zijn bouwstenen voor onze toekomst en als Allah het wil, zullen we op een dag getuige zijn van een badeendvrije wereld’.
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10076
Maar in België hebben ze nu een nieuw wapen in de strijd tegen de anti-badeenders: de Reuze Badeend van 25 meter.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Mahalingam »

Er is nog een eis over het hoofd gezien: de dames wensen dat het bad op tijd vrijgemaakt wordt van mannen.
De groep eist van het zwembad dat het bad al 45 minuten vantevoren voor hen wordt leeggemaakt. Bij andere groepen, bijvoorbeeld de naaktzwemmers, wordt het bad een half uur vantevoren leeggemaakt. (AK)
http://www.ad.nl/ad/nl/1041/Amsterdam/a ... -uit.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Petra
Berichten: 271
Lid geworden op: za dec 13, 2008 10:13 am

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slecht.

Bericht door Petra »

De dames eisen... Voor het eerst in hun leven zijn ze in de positie eisen te kunnen stellen, maar ze kunnen er duidelijk niet mee omgaan.
Ik adviseer de dames een besloten dameszwemclub op te richten, en zélf voor een lokatie te zorgen waar ze dat allemaal in de praktijk kunnen brengen. Dat wordt dus sponsoren zoeken, dames. Openbare gelegenheden zijn daar niet voor bedoeld.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eisenlijst groep zwemmende moslima's Amsterdam valt slec

Bericht door Mahalingam »

Zij zwom in burkini. Maar liefst 20 kilometer en dacht een record te vestigen voor Iraanse vrouwen zwemsters. Maar nee. Er stonden wat ayatollah's te gluren bij het vrouwenstrand waar ze vertrok en die verklaarden het record ongeldig vanwege foute kleding. Hoe wisten ze dat? Waarschijnlijk omdat ze een erectie kregen.
De zwemster maakt nu trammelant en eist erkenning.
"People who can't swim even 20 meters are now holding my 20 kilometer record hostage."
Kledij niet aangepast aan sharia: Iraanse regering erkent zwemrecord niet


http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... niet.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie