Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?

zou jij kinderen maken met een moslimman?

ja
11
24%
neen
34
76%
 
Totaal aantal stemmen: 45

Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Gelukkig is de moderne mens prima in staat zichzelf schoon te houden zonder daar een religieuze dictatuur voor nodig te hebben die voorschrijft hoe en wanneer je jezelf wassen moet.

Weer een mooi voorbeeld van het hebben van een stukje eigen verantwoording waar mohammedanen kennelijk niet over beschikken omdat zij hun verantwoordelijkheden liever afschuiven op de wil van één of andere denkbeeldige god...
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Roelof schreef:Wat zul jij een saaie muts zijn geweest voor je vriendinnen...
Ik ben deze week met kamp op Ameland geweest. Mijn vriendinnen gingen ook niet uit, gingen ook niet aan de zuiperij en aan de blowerij. Hoewel zij geen moslim zijn, deden ze precies wat ik en vele andere moslimmeiden doen. En ze vonden t leuk ook!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Vera schreef:
Roelof schreef:Wat zul jij een saaie muts zijn geweest voor je vriendinnen...
Ik ben deze week met kamp op Ameland geweest. Mijn vriendinnen gingen ook niet uit, gingen ook niet aan de zuiperij en aan de blowerij. Hoewel zij geen moslim zijn, deden ze precies wat ik en vele andere moslimmeiden doen. En ze vonden t leuk ook!
hooo! wat een ontdekking! niet ALLE hollandse meiden zijn hoeren! Proficiat Vera! amai! dat komt in het Guinness book hoor!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Vera schreef: Ik ben deze week met kamp op Ameland geweest. Mijn vriendinnen gingen ook niet uit, gingen ook niet aan de zuiperij en aan de blowerij. Hoewel zij geen moslim zijn, deden ze precies wat ik en vele andere moslimmeiden doen. En ze vonden t leuk ook![/color]
En.... Vera... hoe is dat nou om te zien dat de 'echte wereld" heeeeell anders is dan de "waarheid" die de islam claimt?
Amorele atheistische nitwit
crocifixio
Berichten: 9
Lid geworden op: za okt 27, 2007 10:42 pm

Bericht door crocifixio »

Chaimae schreef:
circe schreef:
Chaimae schreef:Ik heb op ''ja'' gestemd. Ik zal insa'Allah met een praktiserende Moslimman trouwen.
nogal wiedes! jij hebt zelfs de keuze niet!

Blijkbaar heb je dat geeneens door Chaimae. :lol:

Tuurlijk heb ik de keuze wel. Mijn vader maakt me af mocht ik met een Nederlander thuiskom. :lol: Zal ik het eens proberen voor de lol? :lol:



Ach ik vind Marokkaanse jongens toch veeeeel mooier dan Nederlandse jongens.
ik begrijp dan echt niet als je iets tegen nederlanders hebt, waarom jij en je famillie dan de parasiet uithangt? jullie liggen steeds te klagen dat jullie niet aanvaard worden door hollanders. toch raar he :roll:
niet elke moslim is een terrorist,maar elke terrorist is moslim...
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re:

Bericht door sunshine »

Trotse-Moslim schreef:Het is soenna om ghusl (grote wassing) te doen :)

(ghusl = soort douchen, maar dan uitgebreider)
uitgebreider? :roll: Als jij doucht, was jij je dan niet helemaal? Water alleen verwijdert geen vettigheid, bacterien, ... en noem maar op. Begrijpen mensen nog steeds niet dat je je moet wassen met water EN ZEEP.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re:

Bericht door sunshine »

melihacan schreef:
Op de basisschool hadden klasgenootjes seks met elkaar in de wc. Ik betrapte altijd wel een vriendinnetje als ik naar de wc moest.
Op een verjaardag feestje in de basisschooltijd ging een nederlandse vriendin uit de kleren voor een jongen, moeder was even weg..
Op schoolfeestjes in groep 7 moest iedereen in een kring staan en diegene die gekust werd gaan dansen met haar partner. Ik deed nooit mee.
Met gym moesten we allen naakt onder de douche. Ik deed nooit mee.
Met schoolreisjes in de brugklas slingerden overal condooms. Ik liep een kamer binnen om mijn tas te pakken, een nederlands meisje deed het voor het eerst.
Een nederlands moeder vertelde mij dat de vriend van haar dochter een leuke jongen was, maar vond het jammer dat het haar eerste vriendje was. Ik vroeg waarom? Ze zei dat ze moet nog ervaring moest opdoen met andere jongens.
In mijn studententijd...zucht...hollandse meisjes one night stand, uit-aan-uit -aan relaties, relaties van een week of een maand, vreemdgaan, zoenen en vrijen..'ik weet niet met wie ik het gedaan heb..ik was dronken..'
Benaderd door hollandse mannen..afgewezen..biertje??? Nee dank je!
Ik ben moslim laat mij met rust!

Kortom: ik wil mijzelf zijn. Een islamitische meid.

Probleem in Nederland: Soa en alcohol problemen onder jongeren, respectloos met elkaar omgaan.
Campagnes..campagnes...en ook nog eens een krijstocht tegen de islam.
Ik sta altijd paf als ik de wereld van een moslim voorgeschoteld krijg. Ik heb ook school gelopen en nooit van die taferelen gezien.

Sommigen onder jullie hebben enorm veel fantasie.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door Eliabe »

Als ik dat verhaal van melihacan zo lees, heb ik blijkbaar 55 jaar altijd op de verkeerde plekken in NL gezeten. Nooit zo iets meegemaakt. [c045.gif]
En dan nog iets, ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd eerst voor. :rongue:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door Ariel »

:laugh1: Je zal weer naar de basis school toe moeten Eliabe. Daar gebeuren dit soort leuke dingen .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door sunshine »

Eliabe schreef:Als ik dat verhaal van melihacan zo lees, heb ik blijkbaar 55 jaar altijd op de verkeerde plekken in NL gezeten. Nooit zo iets meegemaakt. [c045.gif]
En dan nog iets, ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd eerst voor. :rongue:
Vele moslims leven in een apart wereldje met veel fantasie. Zien graag dingen die er niet zijn om op die manier zichzelf toch iets beter te voelen.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door Bloodgod »

sunshine schreef:
Eliabe schreef:Als ik dat verhaal van melihacan zo lees, heb ik blijkbaar 55 jaar altijd op de verkeerde plekken in NL gezeten. Nooit zo iets meegemaakt. [c045.gif]
En dan nog iets, ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd eerst voor. :rongue:
Vele moslims leven in een apart wereldje met veel fantasie. Zien graag dingen die er niet zijn om op die manier zichzelf toch iets beter te voelen.
Vele moslims leven in een apart wereldje zonder fantasie. Zien liever niets dan wat ze zijn om op die manier een ander waardeloos te laten voelen.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Waarom geen kinderen te krijgen met een moslim

Bericht door sunshine »

Bloodgod schreef:
sunshine schreef:
Eliabe schreef:Als ik dat verhaal van melihacan zo lees, heb ik blijkbaar 55 jaar altijd op de verkeerde plekken in NL gezeten. Nooit zo iets meegemaakt. [c045.gif]
En dan nog iets, ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd eerst voor. :rongue:
Vele moslims leven in een apart wereldje met veel fantasie. Zien graag dingen die er niet zijn om op die manier zichzelf toch iets beter te voelen.
Vele moslims leven in een apart wereldje zonder fantasie. Zien liever niets dan wat ze zijn om op die manier een ander waardeloos te laten voelen.
Zo kun je het ook stellen.
Plaats reactie