hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
grietje
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jan 10, 2010 12:08 am

hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door grietje »

[c045.gif]
Laatst gewijzigd door grietje op di jan 19, 2010 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Eliabe »

Hallo Grietje

Welkom.
Het is je kind en een goed ouder laat haar/zijn kind nooit vallen.
Tsja wat de negatieve berichten betreft, het moslim zijn is geen sprookje Grietje :wink2:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Ariel »

Dank je wel voor je positieve ervaring Grietje. En welkom op het forum.

Fijn dat bij jullie wel alles goed gaat, maar wij hebben hier twee moeders bij wie de zaken iets minder soepel verlopen.
Wat bij jou/jullie gebeurd, is dat JIJ je aangepast hebt. Jij kookt erwtensoep voor ze met lamsvlees, maar ik vermoed dat als jij bij hun gaat eten, jij geen karbonade of een varkenshaasje voorgeschoteld krijgt. Ook zal er dan waarschijnlijk geen wijn bij het eten geschonken worden, als je dat zou willen.

Ook de twee andere moeders zijn er nog steeds voor hun dochter, en zij zullen net zoals jij niet met een opgeheven vingertje zwaaien als het ooit mis gaat. En die kans is groot Grietje, ook al vermoed jij nu van niet. Wij weten dit namelijk uit ervaring.
Waarom heeft jouw dochter zich bekeerd tot Islam? Weet jij dat? heb je haar dat ooit eens gevraagd?

Maar nu een andere vraag Grietje. Betekent het omdat jouw dochter gelukkig is met haar moslim man dat er werkelijk niks aan Islam mankeert?

Nogmaals bedankt voor je verhaal. Fijn dat je dat hier op het forum neer gezet hebt, en dit meen ik heel eerlijk.

BTW Hoe denk jij zelf over Islam?

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
grietje
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jan 10, 2010 12:08 am

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door grietje »

[quote="Eliabe"]Hallo Grietje

:drool:
Laatst gewijzigd door grietje op di jan 19, 2010 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Ariel »

Fijn voor haar en voor jullie dat het goed gaat Grietje. En er zullen vast en zeker positieve verhalen te horen zijn over huwelijken met een moslim.
Er is op dit forum ook iemand die heel gelukkig met een moslim is, maar die persoon is geen moslim geworden.
Je dochter maakt zich niet alleen onderdanig aan Allah, maar ook aan haar man. Beseft ze zich dit? Ik weet niet hoelang je dochter getrouwd is, maar in het begin als je straal verliefd bent dan pik je heel veel van je partner. Gelukkig heeft ze een plek waar ze een veilig heen komen kan zoeken mocht het ooit fout gaan. Maar ja....Wie weet zie ik het allemaal veel te zwart in.

:) Ik denk niet dat je de pa van je schoonzoon aan het bier krijgt. Het zou me verbazen. Maar thee is ook lekker Grietje.

Wat betreft Islam. Als jij iets over Islam wil weten dan ben je hier op het juiste adres. Als je vragen hebt, dan moet je die maar stellen. Ik weet alleen niet of je erg vrolijk van onze antwoorden zal worden.

Op dit forum zijn wij namelijk van mening dat Islam een geheime agenda heeft. Moslims denken namelijk dat er pas vrede in deze wereld mogelijk is als islam de hele wereld heeft onderworpen. Dat staat in de koran. Wij willen liever ons land behouden zoals het nu is. Vrij en democratisch.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door mercator »

grietje schreef:ik ben wat aan het lezen hier en zie weinig positieve verhalen... wat ik heel erg vind ,
Wat vindt je erg? Dat er over moslims helemaal niks positiefs te vertellen is, of dat het hier verteld wordt?
Wat was er eerst, de bekering van je dochter tot dat gedoe of de relatie met een moslim?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door mercator »

grietje schreef: Als wij naar zijn ouders gaan, die nog in marokko wonen, moeten we thee drinken met zijn papa, dan zijn we goed mensen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
O zei ik dan gaat jou papa met jou schoonpapa als hij hier komt een biertje drinken samen, dan is hij in onze ogen een prima papa….
En dan weet hij weer hoe we er tegenover staan ..dat word dus geen thee drinken daar ;)
Je gedraagt je dus al als een volleerde dhimmie, jij plooit je naar de eisen van de moslim "gastheer", en accepteert al in een moeite door dat hij die het in het omgekeerde geval niet hoeft te doen. Concreet; jij komt in Marokko en je vraagt een biertje en zegt Achmed we hebben alleen thee in huis, wat doe jij? Je drinkt thee. Als Achmed bij jouw staat en er is alleen bier in huis drinkt die helemaal niks of verlaat op hoge poten je huis.

Dat is dus geen kwestie van geven en nemen en compromissen sluiten zoals jij dat zegt, maar alleen geven, toegeven in de richting van de moslim. Dat gaat je dochter ook nog wel merken. Als er kinderen komen-moet voor een moslim-zullen die Islamitische namen gaan krijgen of wat dacht je? Dat je dochter daar iets in te zeggen zal hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Chaimae »

Leuk om eens te horen dat een interreligieus huwelijk prima werkt, en jij daar geen enkele bezwaar inziet. :D Wat vond je overigens van het land Marokko?

Onze Mercator mag natuurlijk niet ontbreken. Jij kent alle moslims? Ik ken heel wat islamitische families, en im grossen und ganzen doen die absoluut niet moeilijk over varkensvlees en wijn voor hun gasten serveren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:Leuk om eens te horen dat een interreligieus huwelijk prima werkt, en jij daar geen enkele bezwaar inziet. :D Wat vond je overigens van het land Marokko?

Onze Mercator mag natuurlijk niet ontbreken. Jij kent alle moslims? Ik ken heel wat islamitische families, en im grossen und ganzen doen die absoluut niet moeilijk over varkensvlees en wijn voor hun gasten serveren.
Het gaat hier dus niet om een inter religieus huwelijk, vrouwlief heeft het bijgeloof van haar man moeten overnemen omdat anders het feest niet doorging, dus als reclameplaatje voor de "tolerante islam" kan dit verhaal niet gebruikt worden.
Vergelijk het met een misdadiger die wil trouwen met een deftige vrouw en dat alleen wil laten doorgaan als zij ook in de criminaliteit stapt.

En wees gerust, ik weet GENOEG over moslims !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Dutch »

Welkom hier Grietje!
Je kan hier genoeg kennis opdoen over de islam, het ware gelaat ervan ontdekken. Ik krijg de indruk dat jij de islam beschouwt als om het even welke godsdienst dan ook...en dat is een grote vergissing. Islam is niet alleen een religie, het is een politiek stelsel, een rechtsstelsel, een allesoverheersende levenswijze die geen plaats laat voor individualiteit. Gelukkig leeft jouw dochter in een seculiere staat, zodat ze daar de voordelen van kan meepikken, dat is wel hypocriet maar houdt haar leven leefbaar...
Je bent dus moeder van een "suikermoslima" beste Grietje. Maar de "suikerislam" is enkel het topje van de ijsberg.
Hoe denk jij over polygamie...over de verplichting van moslimkinderen om moslim te zijn...over de onmogelijkheid om levend uit de islam te stappen...over het islamitisch "puntensysteem" om in de hemel te geraken...?
Dankzij naïeve onwetende mensen krijgt islam hier wel degelijk een voet aan de grond! Als je dan toch de islam wil toelaten in je leven (want dat doe jij overduidelijk) dan moet je wél weten waarover je het hebt en geen struisvogel spelen!
grietje
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jan 10, 2010 12:08 am

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door grietje »

whistling:
Laatst gewijzigd door grietje op di jan 19, 2010 9:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door SDX »

Dankzij naïeve onwetende mensen krijgt islam hier wel degelijk een voet aan de grond! Als je dan toch de islam wil toelaten in je leven (want dat doe jij overduidelijk) dan moet je wél weten waarover je het hebt en geen struisvogel spelen!
grietje schreef: ...

stelletje achterlijke gladiolen,

je zou bijna moslim worden, daar word ik tenminste met respect behandeld en respecteren ze mijn niet moslim zijn ..

...
nuff said?

Hier heb je nog zo'n respectvolle islamiet, een 'bekeerde' nog wel, zijn mama is vast apetrots op hem:

'Onze oorlog stopt als iedereen bekeerd is'
DE DREIGEMENTEN VAN ADELBERT NAAKTGEBOREN
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GJG2L1ADG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nieuwsblad.be/video/videoPla ... &subcat=18" onclick="window.open(this.href);return false;
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Ariel »

grietje schreef:ben stomverbaasd over de reacties die ik hier lees, ik en mijn dochter word voor van alles uitgemaakt, over mijn schoonzoon niet te spreken,


omdat ik een positieve ervaring heb en dat mag niet ........

stelletje achterlijke gladiolen,

je zou bijna moslim worden, daar word ik tenminste met respect behandeld en respecteren ze mijn niet moslim zijn ..

succes met jullie site verder.
ik heb genoeg gezien.


liefs Grietje
Nou , nou Grietje. Is dit niet een beetje een overdreven reactie ? Hoezo dat je niet met respect behandeld wordt. We geven onze mening, en die valt niet bij jou in goede aarde. Dat is het enige.
Jij had gewild dat we allemaal uitzinnig van vreugde geweest waren omdat er weer een nieuw Moslima in Nederland bij gekomen is.
Maar ja, zo werkt het niet in dit leven. Een mens moet een beetje kunnen incasseren Grietje. Dat moet jij als oer Nederlandse toch geleerd hebben in al deze jaren die je in Nederland woont.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Dutch »

Beste Grietje,
Waarom word je nu zo boos?
We geloven best wel dat jouw schoonzoon een fijne man is en dat jouw dochter erg gelukkig is met hem!
Maar hij IS toch niet DE ISLAM in persoon? En jouw dochter al evenmin!
Zeer veel moslims zijn erg fijne mensen, gelukkig maar trouwens!
Maak geen amalgaam van religie en mensen beste Grietje, dat doe ik ook niet.
Gematigde moslims en zeker deze die in seculiere staten leven zijn best wel te pruimen, maar dan is dat ONDANKS en niet DANKZIJ de islam.
Leer de islam kennen, verdiep je in de koran en de ahadith en oordeel voor jezelf...
Dat is toch niet moeilijk! Trouwens, dan kan je gelijk aan je op komst zijnde kleinkind gaan uitleggen waarom datzelfde kind geen KEUZE heeft en MOSLIM MOET ZIJN....
Of wist je dat nog niet?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Manon »

volgens mij scheelt er toch wel iets met "grietje".

zou ze zich schamen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door naar boven »

Afbeelding
RTFM
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door Nick »

Grietje is niets anders dan een ordinaire trol;
in eerste instantie net doen alsof haar dochter zich heeft bekeerd tot islam
en als ze er dan negatieve reacties op krijgt, haar vuil spuiten.
Waarom komt ze anders op een site als deze...
Maar Grietje, denk je nu echt dat je ons hiermee hebt?
Mocht je verhaal echt waar zijn, dan wens ik je veel sterkte met je dochter,
jullie zullen het wrs nodig hebben. :wink:
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: hallo, ben moeder van een bekeerde moslima

Bericht door bobette »

Nou Grietje. Ik snap dat jouw dochter suikemoslima is geworden. JIj bent zelf zo slap als een vaatdoek. Denk jij nu echt dat jij meer gerespecteerd word door moslims? Ja als jij precies doet wat zij willen. Dat heeft jou dochter immers ook gedaan. Het feit dat jij zegt : je kunt bijna beter moslima worden, zegt genoeg over jou. En ons uitschelden voor achterlijke gladiolen? Waar hoor ik zoiets meer? VAN MOSLIMS. Meteen schelden. Ga vast een hoofddoekje kopen. Jou zie ik ook nog tot dat geloof toetreden. Van bekeren is GEEN sprake. Je kunt alleen bekeren tot het goede. Onthou ook dat suikermoslima`s de ergste zijn. Het zijn eigenlijk overlopers. Toch hoop ik dat je tot bezinning komt en je dochter al helemaal!
Plaats reactie