Moslims doneren voor Haiti!

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Ariel »

Dit is werkelijk heel aardig, maar sorry. Ik krijg het idee dat de meiden van halal vanavond op TV hun gezicht willen laten zien.

Esmaa (Meiden van Halal) doet oproep aan moslims om te doneren voor Haiti!

Hierbij een dringend verzoek aan alle Moslims in Nederland om geld te storten voor Haiti!

Hierbij een dringend verzoek aan alle Moslims in Nederland om geld te storten voor Haiti!

Ik had eerst geregeld om op giro 555 te storten en dan met de code Islam. Eerst was het mogelijk bij SHO/Giro 555 Haiti, maar later bleek het logistiek niet te kunnen. Nu vraag ik om jouw vertrouwen om het op mijn rekening te storten zodat we het vanavond kunnen schenken aan giro 555. Het moet eerst op een rekening, zodat we kunnen bijhouden hoeveel we bij elkaar hebben verzameld. Anders komt het in 1 grote pot.

Het doel is om 1 miljoen euro bij elkaar te verzamelen en te doneren als Moslim gemeenschap. Het is erg belangrijk dat de referentie Haiti erbij vermeld/genoemd word, zodat we kunnen checken en tellen of we de 1 miljoen euro halen. Insha allah. Een 2de doel is om als Moslims een positief geluid te laten horen aan iedereen in Nederland. Als Geert Wilders de telefoon opneemt in het Callcenter van giro 555, dan kunnen wij als Moslims, op zijn minst ook laten zien waar de Islam nog meer voor staat, Liefdadigheid, barmhartigheid etc.

Als we insha allah de 1 miljoen halen, dan komt dat vanavond op TV!

Dus:
1) Stort asjeblieft wat geld op giro 1804424 tnv A. Alariachi, onder vermelding van Haiti, maar dan wel met code islam (moet er echt bij gezegd/vermeld worden)
2) stuur deze oproep naar zoveel mogelijk mensen....
3) Doe een schietgebedje/dua dat het ons als Moslims Gemeenschap gaat lukken!

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=14445" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben bang dat de halal dames niet aan een miljoen komen.
Sorry, met alle respect, hadden deze nep moslims toen ook wat geregeld met Gaza voor de palastijnen,, NEE,, waarom zou ik deze Voodoo mensen moeten helpen, Allah heeft ze niets voor niets een beving gegeven.

Volk van Haiti zijn volop bezig met SIHER, elke dag aanbidden ze talismannen, en kippen slachten voor de duivels, Vodoo mensen zijn het.

en ik heb geen geld voor de mensen van Haitti, mijn geld gaat naar Palastina.
Alhoewel ik de beelden van alle ellende verschrikkelijk vindt geef ik liever mijn geld aan mensen die Allah aanbidden ipv mensen die dagelijks afgoden en de duivel aanbidden.

Het is absoluut waar dat het volk van haiti bekend staat om hun dagelijkse sihr praktijken. Helaas maar het is de keiharde werkelijkheid.

Denken jullie nou echt dat Allah swt tevreden is als je geld doneert aan een volk dat massaal deelgenoten toekent aan Hem. En dit terwijl er genoeg Broeders en Zusters in de wereld zijn die net zo hard, of harder ons geld nodig hebben, ze hebben er in iedergeval wel meer recht op.

En dan ook nog met de intentie zodat de koeffar tevreden met ons zullen zijn. Terwijl die nooit tevreden zullen zijn met ons, tenzij wij ons geloof verlaten en die van hun geloof aannemen, zoals de profeet vrede zij met hem ons leert in een hadith.

Insha Allah zal Allah de mensen vergeven die met een goede intentie geld hebben gestort, omdat ze niet beter wisten.
AllahoeA3lem

Nee esmaa
geld voor haiti strromt met miljoenen binnen. moet je zien hoeveel medelijden ze hebben met de haitianen, toen er afgelopen jr honderden palestijnse kinderen werden vermoord kon het ze niets schelen. haiti krijgt van mij geen cent .laten zij zich maar druk maken om hun ongelovige broeders en zusters, dan geef ik mijn geld aan de moslims die het nodig hebben
Even serieus, iemand begon hier over Al Hoceima? Inderdaad, Nederland begon geen benefietavond a la Tsunami getroffen azie en Haiti. Echter, Al Hoceima kreeg toch wel veel financiele hulp, desalniettemin was dat een inzamelingsactie voor niks. Hulpgoederen en financien kwamen nauwelijks aan bij de hulpbehoeftigen. Overheidsorganen staken alles in hun eigen zakken.

Zelfs toen mijn vader met een vrachtwagen vol met ingezamelde hulpgoederen naar Al Hoceima reed eisten soldaten alles op, hij mocht alles afstaan aan hun of in stilte vertrekken.
Zoals ik al zei met Haiti komt het wel goed.
100.000 gedoneerd door kruidvat en 100.000 door mac donalds en een gemeente 1 miljoen
ze hebben onze eurootjes niet nodig, beter aan palestina doneren
ik vind het heel erg voor haiti, maar als het om een islamitisch land was geweest, wallah dan lag nederland niet wakker van. wat heeft nederland aan marokko gedoneerd toen daar een ramp was? 2miljoen euro? en wie is eigenlijk dat meid van haram meiden?
wacht eens even esma,

je wilt 1 miljoen verzamelen zodat wilders een iets positiefs denkt over moslims?

denk je dat hij in dat belpanel zat als het marokko of turkije trof?

ik doneer geen cent, behalve op giro 2002 van islamic relief, bovendien betalen we allemaal al mee aan haiti of we willen of niet, waar denk je dat het geld van verdubbeling van koenders vandaan komt? juist, de belastingbetaler. Ik vraag me ook echt af of de enige bijdrage van al die bn-ners hun avondje opofferen om te telefoon op te nemen is om hun schuldgevoel af te kopen?
Terwijl de onze broeders en zusters in Palestina na 1 jaar nog steeds geen hulp hebben gekregen!

De grenzen worden geblokkeerd en geen enkele vrachtwagen met medicijnen kan erin of eruit.

Jammer voor Haiti maar als je een echte moslim bent dan steun je de Palestijnen door geld te doneren aan Islamic Relief ipv Giro 555 voor Haiti.
Enz....

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav= ... genumber=5" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door BFA »

Mohammedanen mogen niet aan gelovigen geven.
Niet alleen het kleine grut op internetsites vind dat, ook:
Princess Haya bint Al Hussein, wife of Sheik Mohammed bin Rashid, the ruler of Dubai, also flew to Port-Au-Prince last week on a "mercy mission" to deliver aid and rescue Arab families in the Haitian capital
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Monique »

Misschien zal er in het vervolg een aantal gironummers geopend moeten worden?

1 voor christenen
1 voor atheïsten
1 voor moslims
etc

Op die manier kan precies gezien worden welke (on)geloofsgroep het meest gegeven heeft.

De groep die het meest geeft krijgt een standbeeld en een advertentie in de krant?

Ik heb de indruk dat de "dames" een beetje mediageil zijn en een wit voetje willen halen.
Ik heb medelijden met die hoofddoekjes dat ze over de ruggen van de slachtoffers het "moslimimago" willen oppoetsen.

Ach ja, weer toont het ware moslimgezicht zich aan de buitenwereld. :rock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Manon »

Je bent me voor Monique.

Ik wou net voorstellen om zelf een benefietprogramma te organizeren. Voor blonde blauwogige Nederlandse dames dan wel. Die geven anders toch nooit iets, tenzij je ze specifiek aanspreekt.
En volgende week komen dan de brunettes aan de beurt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Ariel »

Het is jammer dat er op marokko.nl geen vermelding staat hoeveel de dames opgehaald hebben. Ik ban bang dat men nog niet aan de 100 euro toe gekomen is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Bernie »

Walgelijk, hoe mensen wordt opgeroepen om iets te geven om reclame te maken voor de islam. Dat is geen naasteliefde, het is je eigen ideologie promoten over de ruggen van slachtoffers.

Uit een land als Polen is meer hulp gekomen dan uit alle Islamitische landen bij elkaar. De steenrijke arabieren geven hun geld liever uit aan de bouw van moskeeen elders. Wat zou de reden om niet te geven aan Haiti.... hangen ze de verkeerde godsdienst aan?

Ach, zelfs de Palestijnse broeders worden al jaren gevoed door het duivelse Westen.

Wat een gruwelijke "godsdienst" is het toch eigenlijk.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Ariel »

Op het Nioweb staat iets meer informatie over de inzamelingsactie voor Haïti van de meiden van halal.
Een miljoen islamitische euro’s voor Haiti

Moslims voor Haïti was de kop van een mail die massaal werd verstuurd naar een groot deel van de Nederlands islamitische gemeenschap afgelopen donderdag. Die dag was de dag van de inzamelingsactie voor het getroffen Caribische eiland. Esmaa Alariachi, bekend van de Meiden van Halal, riep in die mail de Nederlandse moslims op om gezamenlijk het bedrag van 1 miljoen euro over te maken naar de slachtoffers van de aardbeving.

Het uitdragen van een positief statement als islamitische gemeenschap zijnde was het doel van het idee van Alariachi en Nilgun Yerli, een cabaretière met een Turkse achtergrond.

Aan Nioweb vertelt Alariachi dat het verwezenlijken van haar plannen de nodige voeten in de aarde had en heeft: ,, In eerste instantie kregen we permissie om met de code islam naar giro 555 te storten, na een half uurtje kreeg ik echter een telefoontje waarin wij mij te kennen werd gegeven dat het logistiek gezien niet haalbaar bleek om de stortingen van moslims te onderscheiden van de rest. De grootste bedragen waren op dat moment al overgemaakt. Toen besloot ik maar om mijn eigen rekeningnummer in een mail te zetten, die ik dus op grote schaal heb verspreid. Tevens hebben we met een groep enthousiastelingen de nodige mensen uit ons netwerk telefonisch benaderd om eveneens geld over te maken.

Voorlopig hebben we 50.000 euro binnen weten te halen. Een prachtig bedrag natuurlijk! Echter gaan we nog steeds voor de 1 miljoen euro. Dit is een symbolisch bedrag aangezien er naar schatting 1 miljoen moslims in ons land wonen. Nilgun en ik vonden het gewoon tijd om een positief statement uit te dragen, aangezien zelfs Wilders afgelopen donderdag de telefoon opnam in het callcenter. Wij als moslims zijnde konden en kunnen gewoon niet achterblijven. Ik zal iedereen blijven oproepen om geld over te maken voor het goede doel, als dit kan naar mijn rekeningnummer is dat alleen maar mooi meegenomen, om op deze manier exact te kunnen berekenen hoeveel wij als moslims hebben overgemaakt. Pronken met 1 miljoen euro is niet ons doel, ons doel is wel het uitdragen van een positief statement.”

Op de vraag of Geert Wilders afgelopen donderdag de telefoon opnam, antwoordt de tv-persoonlijkheid lachend: ,, Nee, ik werd niet door meneer Wilders te woord gestaan. Ik kreeg te maken met een vrouwenstem die mij vriendelijk te woord stond.”

© Nioweb

http://www.nioweb.nl/2010/01/25/een-mil ... oor-haiti/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Manon »

hahaha! hoe is het toch mogelijk!

Onder de ronkende titel "Een miljoen islamitische euro’s voor Haiti " staat dat ze al 50.000 euri hebben opgehaald.
slechts 950.000 euro te gaan.... Tegen wanneer?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Ariel »

circe schreef:hahaha! hoe is het toch mogelijk!

Onder de ronkende titel "Een miljoen islamitische euro’s voor Haiti " staat dat ze al 50.000 euri hebben opgehaald.
slechts 950.000 euro te gaan.... Tegen wanneer?
Haïti ligt op een breuklijn Circe. Dus tegen de tijd dat ze 950.000 euro bij elkaar geschraapt hebben, kunnen de de mensen in Haïti het geld misschien wel goed gebruiken, en krijgt ze tijdens de grote actie misschien wel Wilders aan de lijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Moslims doneren voor Haiti!

Bericht door Monique »

uit "Polarisatie in Nederland vooral door (autochtoon) debat"
viewtopic.php?f=31&t=16259
Zo wordt aan de ene kant van moslims of Marokkaanse Nederlands verwacht dat ze als individuele burgers integreren, maar worden zij wel voortdurend aangesproken om als ‘moslim’ of als ‘Marokkaan’ iets te vinden of te doen aan de problemen binnen ‘hun gemeenschap’. Dit ontneemt hen de mogelijkheden om als individu deel uit te maken van de Nederlandse samenleving, vinden de onderzoekers.
en dan : uit stuk hierboven:
In eerste instantie kregen we permissie om met de code islam naar giro 555 te storten, na een half uurtje kreeg ik echter een telefoontje waarin wij mij te kennen werd gegeven dat het logistiek gezien niet haalbaar bleek om de stortingen van moslims te onderscheiden van de rest.
Ben ik nou gek?
Wie maakt verdomme steeds dat onderscheid?????
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie