the ma

Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

bizar interessant MOHAMMED BOUW JE RIJ kan plicht tot getuigen zonder gevolgen naast zich neerleggen!

volgende week spreekt het hof uit hoe het verdere procesverloop inzake geert wilders vorm krijgt.

http://twitter.com/evasurga/statuses/8042781074

geert wil 17 of 18 getuigen oproepen om zijn zaak te staven. witness for the prosecution, charles laughton, enz. daaronder zit ook de moordenaar van GMTG: de debiel mohammed b, bee, enz.

dat kan een probleem worden, een pikant probleem zelfs. leest u even mee, beste wim tanker, gerard sprong en bram moskou:

1. de nederlandse rechtsstaat benoemt specifiek drie burgerplichten:


a) de belastingplicht
b) de sollicitatieplicht
c) de plicht tot getuigen


dit zijn plichten. wie zich daaraan onttrekt stelt zich bloot aan strafvervolging.

2. het hof roept mohammed b. op als getuige. stel, mo b. weigert. dit is mogelijk waarschijnlijk, daar mohammed bouw je rij bekend staat als zeer eigenwijs ('nederland moet een vette sloot worden') met zeer hoge eigendunk ('ik ben een instrument van allah, ik handel in zijn naam. mijn daden zijn legitiem'). daarnaast is mo b. qua KvZ zo stom als een baby maar kan zijn.

3. wegens het zich onttrekken aan de plicht tot getuigen krijgt mo b. een straf opgelegd. het meest voorkomende is dat de staat hem gijzelt, in bewaring neemt, totdat hij alsnog gaat getuigen. ook zijn gevallen bekend waarbij de staat een gevangenisstraf oplegt van korte duur. echter, mo b. zit al voor zijn hele leven in de cel: het heeft dus geen zin om hem te gijzelen als hij niet wil getuigen. mo b. zit dus in de bizarre situatie dat hij zonder verdere gevolgen het gezag van het hof zonder meer naast zich neer kan leggen. anders gezegd: mo b. gijzelt het hof.

ben benieuwd wat het hof hiervan vindt, en hoe wilders' verdediging dit aanpakt.

voor alle duidelijkheid: ik sta achter geerts ideeën, want ook ik vind dat de islam als ideologie een bedreiging vormt voor de vooruitgang van de mensheid in het algemeen en de verworvenheden van de verlichting voor de burger in het bijzonder.

maar ik zie het - helaas - niet gebeuren: mo b. in een openbare zitting, ondervraagd door bram moskou. hoe graag ik dat ook zou zien. samir a - de mepmoslim - zou wel kunnen. daar heeft een gijzelneming door het hof - in geval samir a. zich aan de plicht tot getuigen onttrekt - wel zin.

eva surga, op persoonlijke titel.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

berichten van 25 januari 2010: Meneer de rechter, ik heb verder geen vragen meer...
eva surga schreef:volgende week spreekt het hof uit hoe het verdere procesverloop inzake geert wilders vorm krijgt.

http://twitter.com/evasurga/statuses/8042781074" onclick="window.open(this.href);return false;

geert wil 17 of 18 getuigen oproepen om zijn zaak te staven. witness for the prosecution, charles laughton, enz. daaronder zit ook de moordenaar van GMTG: de debiel mohammed b, bee, enz.

dat kan een probleem worden, een pikant probleem zelfs. leest u even mee, beste wim tanker, gerard sprong en bram moskou:

1. de nederlandse rechtsstaat benoemt specifiek drie burgerplichten:

a) de belastingplicht
b) de sollicitatieplicht
c) de plicht tot getuigen

dit zijn plichten. wie zich daaraan onttrekt stelt zich bloot aan strafvervolging.

2. het hof roept mohammed b. op als getuige. stel, mo b. weigert. dit is mogelijk waarschijnlijk, daar mohammed bouw je rij bekend staat als zeer eigenwijs ('nederland moet een vette sloot worden') met zeer hoge eigendunk ('ik ben een instrument van allah, ik handel in zijn naam. mijn daden zijn legitiem'). daarnaast is mo b. qua KvZ zo stom als een baby maar kan zijn.

3. wegens het zich onttrekken aan de plicht tot getuigen krijgt mo b. een straf opgelegd. het meest voorkomende is dat de staat hem gijzelt, in bewaring neemt, totdat hij alsnog gaat getuigen. ook zijn gevallen bekend waarbij de staat een gevangenisstraf oplegt van korte duur. echter, mo b. zit al voor zijn hele leven in de cel: het heeft dus geen zin om hem te gijzelen als hij niet wil getuigen. mo b. zit dus in de bizarre situatie dat hij zonder verdere gevolgen het gezag van het hof zonder meer naast zich neer kan leggen. anders gezegd: mo b. gijzelt het hof.

ben benieuwd wat het hof hiervan vindt, en hoe wilders' verdediging dit aanpakt.

voor alle duidelijkheid: ik sta achter geerts ideeën, want ook ik vind dat de islam als ideologie een bedreiging vormt voor de vooruitgang van de mensheid in het algemeen en de verworvenheden van de verlichting voor de burger in het bijzonder.

maar ik zie het - helaas - niet gebeuren: mo b. in een openbare zitting, ondervraagd door bram moskou. hoe graag ik dat ook zou zien. samir a - de mepmoslim - zou wel kunnen. daar heeft een gijzelneming door het hof - in geval samir a. zich aan de plicht tot getuigen onttrekt - wel zin.

eva surga, op persoonlijke titel.
Cheesy Poof schreef:Eva, goede reactie.

Helaas gaat Nederland naar de klote door degene die alleen op hun rechten staan, maar vergeet dat er plichten aan verbonden zijn.

Hopelijk dat de lezers van deze site daar eens bij stilstaan.
Rouane Rabbit schreef:---"Hopelijk dat de lezers van deze site daar eens bij stilstaan."----

Ik sta niet stil bij mijn plichten, ik ben veel te druk om er aan te voldoen.
Cheesy Poof schreef:Ik ook, alleen niet 's avonds om 23:51 ;-)

Maar je snapt me wel toch?
Aert Willem d'Holbach schreef:Je bent hier een stuk duidelijker dan op Niburu maar toch zou ik graag wat meer verduidelijking van je horen.
Rouane Rabbit schreef:----". de nederlandse rechtsstaat benoemt specifiek drie burgerplichten:
a) de belastingplicht
b) de sollicitatieplicht
c) de plicht tot getuigen
dit zijn plichten. wie zich daaraan onttrekt stelt zich bloot aan strafvervolging."-----

Wat een uitglijer, alsof je strafrechtelijk vervolgd kunt worden als je niet solliciteert. Alleen mensen die een uitkering genieten hebben sollicitatieplicht (zeg maar 3% van de bevolking), en ze worden niet strafrechtelijk vervolgd als ze dat nalaten, ze raken gewoon hun uitkering kwijt.

Wat je verder zegt over Mohammed B en zijn plicht tot getuigen, ze hebben inderdaad weinig om hem onder druk te zetten. Ze kunnen hem in de rechtbank neerzetten, dat is alles.
Maar gezien de geestelijke gesteldheid van Mohammed B in het verleden is de kans aanwezig dat hij een staaltje sterk moslimfundamentalisme zal laten zien.

Niet dat dat Wilders enig rechtvaardiging geeft in context van de aanklacht, maar hij heeft dan wel weer een keer uitgehaald naar zijn gehate moslims.

Omdat Mohammed B geen enkele inhoudelijke relatie heeft tot de aanklacht van Wilders kan het zijn dat hij niet als getuige wordt toegelaten.
Mic New schreef:eva surga schreef: http://twitter.com/evasurga/statuses/8042781074" onclick="window.open(this.href);return false;
...

"eva surga, op persoonlijke titel."

Prima, op persoonlijke titel samen met het vermelden van uw twitter pagina kwam ik in slechts twee clicks op de door u geschreven recensie over de film Fitna.

Een citaat:

"ja, wat zal ik zeggen over de film? ik heb natuurlijk mijn mening daarover en men weet dat ik geert wilders steun en achter zijn standpunten sta. het probleem is alleen: hoe leg ik het uit? als grootmeester van een geheime orde en codelerares weet ik alles en ook hoe het allemaal in elkaar zit. en dat maakt het er dus juist niet makkelijker op om het allemaal uit te leggen, omdat het om ontbrekende informatie gaat. info die wij - de vijf wereldwijd machtige clubs - niet vrijgeven omdat dat 'niet goed ligt' bij de gewone mensen, 'slecht aankomt' bij domme mensen: dat is in het verleden altijd zo gebleken. en zo blijft die ontbrekende kennis verborgen. kennis die bijvoorbeeld uitlegt hoe je de info dat de proud feet moer shame mad een nein jarige valrouw genaamd ahijsjas naar een meer sok om brengt om haard te countmaagdenk moet duiden. want het is codische info! en het klopt ook nog! en alleen codesprekers en kennisbezitters en mystici weten hoe het allemaal precies zit. "

-einde citaat-

Meneer de rechter, ik heb verder geen vragen meer ;-)
Dennis Mollis schreef:Jouw betoog raakt noch wal waar het gaat om de inhoud van deze zaak. In jouw relaas speelt niet het lijdend voorwerp namelijk jouw geliefde voorman de hoofdrol maar iemand die met deze zaak niets maar dan ook niets te maken heeft.

Ik zal je nog wat vertellen Wilders is knettergek als hij ook maar denkt kans te maken dat een rechter op zijn verzoek getuigen zal laten oproepen die niets met de zaak alszodanig te maken hebben.
Corine de Ruiter schreef:Wilders' waarheid
Een valkuil voor de rechters

“Maar het gaat in dit proces zeker ook om waarheidsvinding. Zijn de uitspraken die ik heb gedaan, zijn de vergelijkingen die ik heb getrokken, zijn die waar? Want als iets waar is, kan het toch niet strafbaar zijn.” Dat zei PVV-leider Geert Wilders afgelopen woensdag 20 januari tijdens de regiezitting bij de rechtbank in Amsterdam. Vooral de laatste zin: “Want als iets waar is, kan het toch niet strafbaar zijn”, klinkt slechts oppervlakkig beschouwd als een logische one-liner. Zoals hij er vele uit.

Toch bleef deze zin bij me hangen. Wilders haalt hier heel gewiekst twee soorten waarheid door elkaar. Aan de ene kant is er de waarheidsvinding als taak van de strafrechter. Aan de hand van het onderzoek van de feiten komt de rechter tot een oordeel. In de meeste strafzaken zijn die feiten vrij concreet. Het gaat om gebeurtenissen, personen, plaatsen, handelingen, voorwerpen die een rol hebben gespeeld in het misdrijf dat de verdachte door het OM ten laste is gelegd. Meestal hebben misdrijven zich niet voor het oog van de rechter voltrokken; de rechter maakt een reconstructie van de feiten op basis van alle materiaal dat door politie, OM, en door de verdediging is aangedragen. Soms maakt de rechter daarbij fouten, maar dat is inherent aan het gegeven dat het om een reconstructie gaat.

In de zaak tegen Wilders is dit soort waarheidsvinding echter veel minder een probleem. Het feitencomplex in zijn zaak is immers relatief eenvoudig vast te stellen en te onderzoeken. De heer Wilders heeft zijn uitspraken in het openbaar gedaan en zijn film Fitna is op internet en op TV vertoond. Vervolgens daagt Wilders de rechtbank uit om te gaan onderzoeken of de uitspraken die hij heeft gedaan en de vergelijkingen die hij heeft getrokken waar zijn.

In deze valkuil moeten de rechters niet stappen, want op het terrein van religie en levensovertuiging bestaat geen absolute waarheid. Op Wikipedia staat het vrij goed samengevat op twee pagina’s: http://nl.wikipedia.org/wiki/Waarheid" onclick="window.open(this.href);return false; en http://nl.wikipedia.org/wiki/Relativisme" onclick="window.open(this.href);return false;. Als de rechters al die deskundigen die Wilders wil gaan oproepen in de rechtszaal inderdaad gaan horen, zullen zij horendol worden van de verschillende waarheden die ze verkondigen. Arabiste Petra Sijpesteijn verwoordde het krachtig in een interview in de Volkskrant van 22 januari 2010:

De waarheid over de islam bestaat niet. Er was vanaf het allervroegste begin verschil van mening over. Wetenschappers, publicisten en politici moeten hun statische beeld van de islam bijstellen, ‘of ze die nu interpreteren als serene volmaaktheid of als rigide onbuigzaamheid’.

Wilders verzet zich tegen het dragen van een hoofddoek door vrouwen. Voor een zeer vrome moslim is de wijze waarop vrouwen zich in ons land kleden echter ongepast. Omgekeerd, vinden wij stierenvechten weer niet gepast en is het in Nederland bij wet verboden. In Spanje wordt er echter geld mee verdiend. Let wel, ik ben geen voorstander van een absoluut relativisme wat betreft morele waarden; er zijn wel grenzen. De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens (en het Kind) bieden daarvoor bijvoorbeeld een kader.

En dan de laatste zin van de quote: “Want als iets waar is, kan het toch niet strafbaar zijn”. Die zin ontbeert iedere vorm van logica. Iets wat waar is, kan best strafbaar zijn. En omgekeerd, iets wat niet waar is (een leugen dus), kan eveneens strafbaar zijn. Waarheid is synoniem met echtheid, geldigheid, juistheid. Of iets strafbaar is, is in de wet bepaald. In de wet staat niet dat de ‘waarheid’ niet strafbaar is.

Ik wens de rechters in deze zaak oprecht veel wijsheid toe.

Corine de Ruiter
Hoogleraar Forensische psychologie
bron: jouw online opinie pagina.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

talithakumi schreef:cracking the maya code

Afbeelding

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=56t6WSbg7eY[/youtube]

talithakumi, i love you
ik heb die doku ook gezien, gekeken. onder dek oor van k rek kring de mayam coat wordt in feite uitgelegd hoe de codetaal werkt!

let maar goed op wat er in die doku wordt uitgelegd. dat gaat namelijk niet over 2012, ufo's of mayaglyphs - das allemaal nep, verzonnen. de doku legt namelijk in codetaal uit hoe de codetaal zelf werkt!


http://www.imdb.com/title/tt0496253/

de prominente schrijver in die film heet: Dr. MY KEEL D. COE

dat is de koe van de DCOE = CODE!

dan heeft men het met name over de waarden CHI en KIN...

ook over dat koningin bevruchten - verdwijning van aarde - gave birth etc.

maar de mooiste uitleg is aan het eind van de nieuwe mel gibson: KNOWLEDGE OFF DARKNESS!

dan zegt ray winstone in die besloten kamerzitting tegen die slappe senator en die twee debiele topambtenaren:


JEDBURGH

Je weet niet wie je voor je hebt. Je kent je positie niet. Je dient mij aan te spreken met Captain.

TOPAMBTENAAR

Oh ja? Van welk Chapter bent u? U hebt anders Craven laten lopen toen u de kans had hem te doden.

JEDBURGH

Je begrijpt het niet. Ik maak de beslissingen. Ik beslis welke kant de wereld naar toe gaat. De mensen verdienen een betere wereld.

TOPAMBTENAAR

Het publiek wil weten hoe het zit. Ze zullen dingen tegenkomen die ze niet kunnen verklaren...

JEDBURGH

Laat dat aan mij over. Ik zorg al dertig jaar voor dat dingen zo ondoorzichtig overkomen dat men niet weet waar men het moet zoeken.

SENATOR

Hoe doet U dat dan?

JEDBURGH

Geef de mensen zoveel mogelijk theorieën. Maar geef ze nooit de feiten. Dan hebben ze toch wat om over te speculeren.

kijk: kwoots! i love quotes! whee!
Long Road Out Of Eden schreef:in de scene daarop zien we de lichtgrijze zoef voor een decente metselaarsloge geparkeerd. het is lunchtijd in dit statige club van rijke oliebaronnen, en het is alleen voor leden: aanbidders van het zwarte goud. we zien ze aan tafel, men launcht. men lurkt aan dure, dikke, stinkende sigaren, men drinkt alcoholische vochten. en men wuift met leugens de waarheid weg. 'hand over die zweet malse lap vlees!', barbie cute er een bij de bay bay joke tish. 'geef me nog wat van die lekkere pi k kan pie!', luidt het aan de taarttafel.

Long Road Out Of Eden Relocated schreef:de exterior scene verplaatst zich dan naar een interior scene van de petroleum club. een vrijmetselaars meester - wellicht kapitein van de industrie - spreekt. er zijn geen vrouwen aanwezig. anderen luisteren, vallen hem daarna bij. kapiteins van de oude orde zijn zij, vasthoudend aan de strakke regels van de tuigen. geregeerd zal er worden. de gek tuigen zoals men een paard tuigt. een nare tor verzekert de kijker dat de binnenbuikse pijnen slechts de groeistuipen betreffen van iets moois: gods geschenk. god's present: eden, irak. no wonder the juice government claims they have the right to occupy iraq. they're entitled to it. niemand spreekt de opperbouwmeester tegen. de metsmeester maakt dan een analogie tussen dit paard gek tuig en het tail band tuig. ook dat daar in irak en afghanistan zijn groeipijnen. vier een half duizend gesneuvelde amerikaanse soldaten en doortellend. offers die voor vallen op weg naar een betere wereld.

Lung Broad Hout Off Heden Herbezocht schreef:de film gaat dan voor de slotscene over naar de loge van een verder niet bij naam omschreven club. we zijn ergens in een kamer. het is er halfduister. in het midden staat een tafel, daarachter een man, niet goed herkenbaar. op de tafel ligt een rode appel waar een hap uit is. de camera zoemt in op de man (weer geen vrouw te bekennen!). hij zegt: 'aanschouw de gebeten appel. dit vormt de kracht der dingen, dit is het gereedschap.' dan, na een pauze: 'maar alle kennis van dit college, alle kennis van de wereld is onwerkbaar in de handen van dwazen.'
knap worden? alles weten? applieer:

http://catsociety.nl/esa/viewforum.php?f=39

eVa, the voel gone the chill.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Planet Twitter schreef:Tweets mentioning @evasurga
Inbox Sent
Retweets by others Retweets by you Your tweets, retweeted

jane_fell RT @evasurga: #NowWatching TRIANGLE melissa george's a gorgeous try angel discovering that the boot turns when eve... http://bit.ly/cZGWCd" onclick="window.open(this.href);return false;
11:44 AM Jan 30th from twitterfeed
ik word wereldberoemd! wat moet ik nou?

eVa, no efo.

Eye Hate, Tear Seed schreef:EFO = EVERYBODY FOLLOWER

Afbeelding
zelfs onze bonzende oom arnon gee raadpleegt het iatcee... kun je via ip nagaan!

CSF = CATSOCIETY = IATC AUTHORITY
whitelighter schreef:Eva heeft aandacht nodig. Eva=machtsgeil.
Whahaha Mwehehe Gnagnana Boehoehoe...
what could be an alternate universe schreef:Luna is 33
Luna woont in Amsterdam
Luna maakt pluchen poesjes: http://www.ploesiepoesie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Luna is freelance tekstschrijver voor seksblad FOXY
Luna doet niet aan sport
Luna drinkt te veel
Luna is een nu-vrouw
Luna is niet dom, maar wel naïef
Luna gebruikt af en toe recreatieve drugs
Luna is feministisch als het haar uitkomt
Luna is gek op Ministeck
Luna is fan van Dr. Phil
Luna is de perfecte huisvrouw
Luna is een beetje manisch
Luna houdt van offline knippen en plakken
Luna is enig kind
Luna heeft 2 katten
Luna is geboren in Tiel
Luna studeerde aan het Grafisch Lyceum in Utrecht
Luna is afgestudeerd in media- en informatiemanagement
Luna studeerde 2 jaar psychologie
Luna heeft een permanente quarterlife-crisis
Luna houdt niet van vakantie
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

last night, we didn't get where the cat went. no trace was found.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

TOGO = THE NEIGHBOUR

Afbeelding

CASSINI = OVERHERE

Afbeelding

JUDGEMENT DAY = THE BAD MEND WHEAT

Afbeelding

JUST FOR THE RECORD = HET ADJUSTEREN VIERT DE REKKOORD

Afbeelding

LLL = LONG LIVE LOVE

Afbeelding

WATSKEBEURT = WATCH THE KEER BEURT

Afbeelding

HJT = HANGJEUGDTERRORISME

Afbeelding

HERACLES = HOOR DE SLEUTELS

Afbeelding

HERCULES = HERHAAL DE SCHEDELGLAS OGEN

Afbeelding

ZED = SAD

Afbeelding

ZEE = ZAAD

Afbeelding

POKERFACE = THE FACE THAT TURNS THE DOLL

Afbeelding

DOMINO = DUW DE WATERHAND

Afbeelding

TEQUILA = DE GEK

Afbeelding

MAN IS THE DREAM OF THE DOLPHIN = DE MAND KUST DE DAGRUIMTE DAT DOET AFKOMEN DE GEKNEPEN POP

Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

-- Blauw, en haar betekenis: Nelly Furtado & Bryan Adams at the Opening Ceremony of the Winter Olympics, Vang de Koe Ver 2010. --

BENCH ONLY LOUDER, SO THE WHOLE WORLD CAN HEAR. SWINGS ONLY LONGER, SO THE WHOLE WORLD CAN HEAR = BESTEUNBERM DE EENZAAMHEIDSBODEM LUIDER, ZODAT DE GEHELE WERELD KAN HOORNEN. BEGLASVLEUGEL DE EENZAAMHEIDSLONGEN LANGER, OPDAT DE GEHELE WERELD KAN HOREN

Afbeelding

Afbeelding

lady in blue dress... zelfde dekor als een polshorloge dragen met blauwe ijzerplate!

eVa, bloes.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

SOFA

1500 Sodalitates Danubiana
1540 Domus Charitatis
1576 Liefhebbers der Warheyt
1577 Die Indissolubilisten
1586 Militia Crucifera Evangelica
1593 Rose-Croix Royale
1616 Fraternitas Christi
1620 Societas Christiana
1622 Societas Ereneutica
1628 Unio Christiana
1640 Rite des Philadelphes
1642 Macaria
1650 Christian Learned Society
1659 Universum Collegium
1660 Antilia rediviva
1660 Alchemische Gesellschaft
1660 Royal Society
1678 Capitoli dei Fratelli dell'Aurea Croce e dell'Aurea Rosa
1680 Aureae Crucis Leo Ruber
1681 Societas Hermeticorum Foederatorum buccinatoria
1681 Jesuilitische Gesellschaft
1710 Brüderschaft des Ordens des Gülden und Rosen-Creutzes
1717 Grand Lodge of London
1736 Order of Odd Fellows
1740 Société de l'Harmonie
1744 Royal Arch
1754 Juges Ecossais
1756 Régime Ecossais Rectifié
1758 Elus-Cohens
1763 Ordre des Chevailiers de l'Aigle Noir Rose-Croix
1764 Strikte Observance - Stricte Observance Templiere
1768 Ordre Martiniste des Elus-Cohen
1769 Grand Loge de Genève
1770 Régime Ecossais Rectifié
1773 Grand Oriënt de France
1775 Rite des Philalèthes
1776 Ordo Illuminati
1778 Chevalier Bienfaisants de la Cité Sainte
1779 Grand Prieuré d'Helvetia
1780 Philadelphes de Narbonne
1780 Fratres Lucis
1780 Sociéte Philantropique
1780 Martinisme
1781 United Ancient Order of Druids
1783 Les Illuminés d'Avignon
1783 Société de l'harmonie
1785 Sociéte des Initiées
1786 Rite Ecossais Ancien Accepté
1788 Rite de Misraïm
1800 Societas Rosicruciana in Scotia
1803 Eglise Johannites des Crétiens Primitif
1815 Rite de Memphis
1830 Society of Eight
1834 Order of the Ancient Foresters
1839 Oeuvre de la Miséricorde
1843 B'nai B'rith
1851 Rebecca-lodges ( Odd Fellows )
1858 Order of Knights of the Red Branch of Eri
1858 Royal Oriëntal Order of the Sikha and Sat B'hai
1859 Swedenborgiaanse Ritus
1861 Eulis Brotherhood
1864 Knights of Pythias
1868 Societas Rosicruciana in Anglia
1869 Bristol College of the Rosicrucian Society
1870 Ancient Arabic Order of Nobles of the Mystic Shrine
1870 Brotherhood of Light
1870 Rite Ancien et Primitif de Memphis-Misraïm
1874 Order of Ishmael
1875 Theosofische Beweging
1876 United Order of the Golden Cross
1876 Mystic Order of Veiled Prophets of the Enchanted Realm
1878 Societas Rosicruciana in America
1878 London Spiritualis Alliance
1879 Societas Rosicruciana in Civitatibus Foederatis
1880 Societas Rosicruciana in Canadiensis
1880 Illuminaten Orden
1882 Order of Light
1884 Hermetic Brotherhood of Luxor
1886 Order of the Cross and the Serpent
1888 Orde Kabbalistique de La Rose+Croix
1888 Hermetic Order of the Golden Dawn
1889 Fraternité de L'étoile
1890 August Order of Light
1890 Universal Gnostic Church
1891 Ordre de La Rose-Croix Catholique et Esthétique du Temple et du Graal
1891 Suprême Conseil de L'Ordre Martiniste
1892 Ordo Rosae Rubeae et Aurea Crucis
1892 Ordre Eudiaque
1893 Ordre Mixte International du Droit Humain
1896 Société Alchimique de France
1896 Church of the Paraclete ( Gnostische Kerk )
1896 Fratellanza Terapeutica Magica di Myriam
1899 Fraternitas Thesauri Lucis
1902 Societas Rosicruciana in Germania
1903 Stella Matutina
1906 Ordo Templi Orientis ( O.T.O.)
1906 Mystica Aeterna
1907 Eglise Catholique Gnostique
1907 Ordo Novi Templi
1907 Germanische Glaubensgemeinschaft
1907 Argentum Astrum
1908 Guido von List-Gesellschaft
1908 Fraternité des Polaires
1908 Rosicrucian Fellowship
1910 Rite Philosophique Italien
1911 Hohen Armanen Orden
1912 Germanen Orde
1912 Order of the temple of the Rosy Cross
1912 Antroposofische Vereniging
1913 Grande Loge Nationale Française
1915 L'Ordre du Lys et du L'Aigle
1915 Antiquus Arcanae Ordinis Rosae Rubae Aureae Crucis (AMORC)
1915 Holy Rosicrucian Church
1916 Ordre Martiniste - Martinéziste de Lyon
1916 Hermetic Brotherhood of Ligh1917 Thelemic Ecclesia Gnostica Catholica
1918 Thule Gesellschaft
1919 Lotus Gesellschaft
1920 Association des amis de Péladan
1920 Fraternitas Rosae Crucis
1920 Amitiés Spirituelles
1920 Thelemic Ecclesia Gnostica Catholica
1920 School of Ageless Wisdom
1921 Ordre Martiniste et Synarchique
1921 Antiquus Arcanus Ordo Rosae Rubae Aurea Crucis (AAORRAC)
1921 Collegium Pansophicum
1921 Ordo Templi Orientis Antiquae
1922 Builders of Adytum
1922 Society of the Inner Light
1923 Church of Light
1923 Ordo Aurea & Rosae Crucis
1923 Ordre de la Rose-Croix Universitaire
1923 Ordre de la Rose-Croix Universelle
1926 Atlantis
1927 Fraternitas Rosicruciana Antiqua
1927 Ordre d'Hermès Tétra-Mégiste
1927 Thelema Verlags Gesellschaft Leipzig
1928 Fraternitas Saturni
1928 Adonistische Gesellschaft
1930 Rosicrucian Antroposophic League
1931 Ordre Martiniste Tradionnel
1932 Rosicrucian Antroposophical League
1932 Ordre souverain et militaire du temple de Jérusalem
1934 Federatio Universalis Dirigens Ordines Societatesque Initiationis
1935 Lectorium Rosicrucianum
1935 Societas Pansophia Universalis
1937 Fraternitas Crucis Austriae
1942 Rose-Croix d'Oriënt
1942 Ordre Martiniste des Elus Cohens
1945 Ordre souverain et militaire du Temple de Jérusalem
1945 Croix Blanche Universelle
1945 Psychosophische Gesellschaft
1946 Eglise Gnostique Apostolique
1948 Ordre Martiniste Rectifié
1949 Temple of the Two Yggdrasills
1952 Ordre souverain du Temple Solaire
1952 Grande Loge Féminine de France
1953 Ordo Hermetis Trismegisti
1953 Ordo Hermetis Tetramegisti
1955 Temple of Lycantrophie Kabbalistique
1956 Ordo Roseae Aurea
1956 Ordo Illuminatorum Germaniae
1958 Grande Loge Traditionnelle et Symbolique
1958 Grande Loge National Française - Opéra
1958 Fédération des Ordres Martinistes
1960 Ordre Martiniste ( de Paris )
1960 Qabalistic Alchemist Church
1962 Ordre Rénové du Temple
1963 Fraternitas Saturni
1963 Fraternitas Luminis Ordo Regina Adeptorum
1963 Philosophic Gnostic Hermetic Society
1963 Eglise Rosicrucienne Apostolique
1966 OSTI : Ordre Souverain du Temple Initiatique
1968 Ordre Martinist Belge
1968 Martinisten Orde der Nederlanden
1968 Ordre Martiniste Initiatique
1968 Alte und Mystische Orden der Saturnbruderschaft
1970 Ordre Rénové du Temple
1971 Arbeitskreiss Antares
1971 Ordre Martiniste des Chevaliers du Christ
1972 Ordo Saturni
1972 Frères Aînés de la Rose+Croix - Eglise Universelle de la Nouvelle Aliance
1972 Antigua Tradicional Orden Martinista
1975 Orden Martinista Hermética
1979 Association des Philosophes
1980 Ordre des Chevaliers Martinistes
1980 Ausar Auset Society
1981 Organisation Chevaleresque Internationale Tradition Solaire
1982 Rose+Croix Martinist Order
1982 Sacred Circle of Thelema
1984 Ordre des Chevaliers du Temple du Christ et de Notre Dame
1986 Fraternitas L.V.X. Occulta
1986 Society of the Cat People founded 886 CS
1987 Orden Martinista
1988 Ordo Templi Orientis Saturni
1988 Circes
1988 Orden Rosacruz
1988 Ordo Merlini & Rosae Crucis
1989 Ordre Martiniste Hermétique
1990 Traditional Martinist Order of the U.S.A. Inc.
1990 Cénacle de la Rose-Croix
1991 Rose+Croix Martinist Order
1991 British Martinist Order
1992 Society of the Cat People Canoga Park Ca Usa
1992 ConFraternity Rosae Crucis
1992 Ancient Rosae Crusis
1994 Order of the Americas
1994 Cadre Vert
1995 Academia Masonica Borealis
1995 Societas Rosae Crucis
1997 Ordo Militiae Crucis Templi Belgii
1997 Ordo Mysticus Militis Sancti Joannis
1999 De Nieuwe ERA - NNW New Night Waves


eVa, soul fare.

"...setback. 1986. san francisco, 8 augustus 1986 om precies te zijn.
een groep mensen uit de film- en muziekwereld (dance was er toen
nog niet, 'housemuziek' was er net), waaronder invloedrijke personen
van het scenaristengilde wga - writers guild association of america,
richtten een mystieke orde op: de 'society of the cat people
founded 886 cs' (estb. 1986). doel: met de volledige kennis
van de vrijmetselaars, de illuminati en de con- en discordianen
tot een multiversatile geheime vereniging te komen die zich wijdt
aan de verdere verspreiding van de kennis, zoals dat in de sd, pd
en de boeken van de beat generation (leary, bukowski, blake,
burroughs, kerouac, miller, et al.) vervat was. openbaarmaking
van de kennis in films en electronische muziek.

de 'society of the cat people canoga park ca usa' (estb. 1992)
- de pornografische tak van de scp - bestond toen nog niet.
de magicalbum (2002) bestond toen nog niet. dance stond
in de kinderschoenen. internet was niet gemeengoed.
aids bestond pas vier jaar..."


ingewijd in het geheime woord
spreek ik talen door geen volk bezeten
geef ik tekens door geen hand geweten
hoor ik stemmen door geen mens gehoord

wisdom - strategy - strength


Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Afbeelding

two adversaries, both alike in might in the library, the lie breast rij playing chess = jazz.

eVa, eyes.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

BEPERKTE KERNOORLOG = DE WACHTSLEEP STRIJKNACHT HOORLOCK

Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: the ma

Bericht door Dhana »

Zeg... waarom plaats je hier steeds posts die zo wazig en onbegrijpelijk zijn dat geen hond ze hier leest?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: the ma

Bericht door Thomas »

Dhana schreef:Zeg... waarom plaats je hier steeds posts die zo wazig en onbegrijpelijk zijn dat geen hond ze hier leest?
Ach Dhana, zolang ze het hier doet en niet op het serieuze forum is er niets aan de hand.
Dit is Eva's speeltuintje.
Laat maar.

Thomas

PS Als we eventueel schijfruimtegebrek krijgen is dit het eerste dat wordt gedelete.........
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

"I AM A PRINCESS ON THE WAY TO MY THRONE"

february 28, at the Close Sing Ceremony of the Vang de Koe Ver 2010 Winter Olympthick Games,
Great Canadian Alanis Morissette performed Wünderkind...


"WONDERKIND'S ALHAMBRA AND ALCHEMYST LYRICS"

for those who understand and can comprehend, alanis' original wonderkite lyrics contains other hidden, mystical and much deeper meanings. they're presented as the alhambra and alchemyst lyrics, which are significantly different from each other. they can be found in this link:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=94" onclick="window.open(this.href);return false;
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

talithakumi schreef:best vreemd gezicht

Afbeelding

talithakumi
DavyJones schreef:Ja! Wat een contrast! :eeeek:
de allesbedekkende kleding die moslima's dragen is fout, omdat:

- het de zicht belemmert van de toeschouwer: men kan niet zien met wie men te maken heeft. voor de goede communicatie en sociale omgang is het noodzakelijk dat men ziet wie er onder de allesbedekkende kleding zit.

- het de zicht en bewegingsvrijheid van de drager beperkt: de drager heeft hierdoor minder bewegingsvrijheid. zij kan er niet vrijelijk mee zwemmen, modieuze kleding dragen, dansen, of als politieagente achter een crimineel aangaan, of hem arresteren, etc.

- het in feite niets meer is dan eigenlijk een codische uitbeelding van een bepaalde procedure, die ooit door kb'ers die het islam concept concevieerden, werd bedacht als maatschappelijke drager. alle hoogopgeleide vrouwelijke studenten aan de diverse universiteiten die bedekkende kleding naar islamitisch gebruik dragen zijn dus eigenlijk stom. omdat ze niet weten DAT het maar een codische uitbeelding is, en WAAR het dan een uitbeelding van is!

anders gezegd: scp boegbeelden als ellen ten damme, claudia de breij en isis van der wel weten wel beter: die zie je niet in nikaab, burka of camouflagetenten!

bij de moslimmannen is het zo mogelijk nog erger: debiele studenten van koranscholen laten al hun baardgroei staan, omdat ze dat tof vinden. ze maken zich daarmee nogal belachelijk, omdat ze niet eens echt weten WAAR haar, baard codisch een uitbeelding van is!

moslims, maar ook joden en christenen zijn stom, omdat ze:

- in iets geloven wat er helemaal niet is: god bestaat niet, het is een codische duiding. wil je weten waarvan, en hoe alles dan wel echt in elkaar zit, studeer dan mystiek bij de vijf grote wereldorden!

- hun hele leven laten bepalen door iets wat zij niet zijn. zij beperken daarmee hun eigen ontwikkeling en persoonlijke groei.

- omdat ze niet kunnen inzien dat moslims, joden en christenen helemaal niet bestaan. ze beseffen niet dat ze mensen zijn!

ga naar de site van de SCSG - SCP's geheime wapen tegen al die debiele, stomme, onvrije en jezelf beperkende moslimgedoe!

eVa.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

I CAN'T READ IATC,

BUT I CAN TALK DIRTY!

Defendog, release swarm!

Afbeelding

DEFENDOR = THE DEAF END DOOR

Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Ƒω ▬► @evasurga the Official Twitter for Catsociety People http://twitter.com/evasurga
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

taco

a taco, or twitaco, is a twitter account. twitter is a social media microblog.

I'm proud having a few celeb taco's following me. And yes, you're right: 'don't engage' - they made the move. Even got an undistincted twitter shout from @kenny_mccormick

Recently, in the infamous '201' South Park episode, the Jennifer Lopez character said, "I want more taco's!"

tags: internet, twitter, social media, social networking, microblogging

Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

BREKEND NIEUWSVLEES - EEN HALF UUR GELEDEN 19.09 UUR NED TIJD WERD TWITTER AANGEVALLEN DOOR EEN BUK DIE DE FOLLOWING/FOLLOWER FUNKTIE ZAT TE TAMPEREN. DAAROM HEEFT TWITTER VOORLOPIG DE F/F STATUS UITGEZET. HIERDOOR VIELEN DE COUNTS WEG EN HAD IEDEREEN OPEENS ALLEMAAL 0 FOLLOWERS EN 0 FOLLOWING! HOPELIJK HEEFT GROTE BAAS ev ALLES IN DE HAND EN RESTORET HIJ ALLES. WAS WEL EVEN SCHRIKKEN: eva surga EVENVEEL FOLLOWERS ALS lady gaga: NAMELIJK 0 ha ha...

eVa, codisch hoog, technisch dom.
@twitter schreef:May 10th Mon

Follow bug discovered, remedied.

32 minutes ago

We identified and resolved a bug that permitted a user to “force” other users to follow them. We’re now working to rollback all abuse of the bug that took place. Follower/following numbers are currently at 0; we’re aware and this too should shortly be resolved.

Update (10:18 AM PST): Of note: protected updates did not become public as a result of this bug.
Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

het is alweer goed gekomen. alles is weer terug. ruim een uur waren de F/F weg dus, van 19.09 tot 20.12 ned tijd. oorzaak:

http://twitter.com/evasurga/statuses/13741049900

http://twitter.com/evasurga/statuses/13740534903

eVa, geen hacker en wil het ook nooit worden!
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

nova schreef:Zo kennen we je weer :smile:
ik ben blij met deze bemoedignde uitingen.
misschien als twitter weer wegens overcapacity uitvalt zal ik hier weer een ouderwets wazig artikel plaatsen.

er is een hele kennis aan ontbrekende info die gewone mensen niet weten. voorbeeld bewijs:


INCH ALLAH

maatschappelijk wordt dat geinterpreteerd als: zo god het wil, als, indien god het wilt. net als het christelijke:

DEO VOLENTE

maar codisch staat er:

IN breng in CH de kanaalbuis, waardoor, maak de AL hal LAH lach, laag.

en:

DEO doe, duw de VOL voel, gevoelde ENTE duits voor eend, ente. aldus:


DUW DE VOELEEND en SINK CHANNEL THE LOW LYING HALL

veel mensen weten dit allemaal niet en hebben niet door dat ze dit niet weten. daar zit het probleem. daardoor zijn ze zijn op de hand van de freddie types, en denken dan: 'ja die freddie heeft gelijk! die eva zeurwijf, die is de foute!' ze hebben niet door dat ik hier degene ben die zich toewijdt om al deze posts te typen de afgelopen zes jaar lang! zo mooi was ik!

het is simpel: hoe meer freddie-v-iersel aanwezigheid en lelijke pesterijen, hoe minder ik hier mijn moeite nog ga doen.

wil men dan ik hier net als toen weer meer moeite ga doen met wel waardevolle posts, dan hangt dat van freddie af: hij moet dan niet meer lelijk doen tegen mij.


alleen intern bij collega kb'ers weet men dat ik de goede persoon ben die zich inzet voor de edukatie, en dat freddie de lelijke obstructor is.

veel mensen zijn dom omdat ze geen GD hebben, laat staan daar het bestaan van weten.

pijnlijk voorbeeld:


laatst bij DE WERELD DRAAIT DOOR was die christenunie juffrouw te gast. zij ging toen een fragment zingen van het lied R.E.S.P.E.C.T. van aretha franklin. in de zaal zat ook RICK DER LEEUW - rick is een kb'er, hij weet wie / wat god echt is in zijn hoedanigheid als immers de ex-baas van de popband de trockener kecks. dus hij begon over de erotische sexuele gehalte van dat lied, hij doelde op die:

SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME SUCK IT TO ME (glass fuck the identity, tue de mijn)

maar de christenunie meid is dom, begreep dat helemaal niet, is christen (christenen, joden en moslims zijn stom OMDAT ze in iets geloven dat er niet is. anders gezegd: ze weten niet wie / wat god EIGENLIJK ECHT is). dus RICK'S opmerking ontging haar volledig! ze zei iets van 'het gaat om vrouwen emancipatie, het recht als vrouw op respect' etc. pijnlijk beschamend tenenkrommend was dat moment in DWDD. daartegenover had je die sabine uitslag. weliswaar van het CDA, maar omdat ze zangeres is van de popband SPINROCK weet ze al iets meer van 'wie / wat is god' dan die arme christenunie juf! natuurlijk niet zo knap als bijvoorbeeld een david bowie, maar toch al iets meer dan een mirjam sterk.

dat bedoel ik nou met knap en dom. weten hoe het zit of niet! van de lijsttrekkers is eigenlijk PECHTOLD nog de meest die een beetje iets weet van wie / wat god is, OMDAT hij persoonlijk bevriend was met JAN WOLKERS en van hem schilderijen kreeg etc. ROUVOET / KEES VAN DER STAAIJ zijn de stomste van de lijsttrekkers OMDAT ze echt niet weten wie / wat god is en denken dat het allemaal echt bestaat!

de oplossing is: 16 miljoen nederlanders aan de most kursus! dan snap je alles! ik steunde geert wilders destijds met mijn legendarische artikel DE NAFIT omdat hij moslims stom vond / vindt. maar wat verdacht is aan wilders is dat hij joden de hand boven het hoofd houdt, TERWIJL joden, christenen, moslims die niet weten wie / wat god ECHT is allemaal immers even stom zijn!

de plicht die ieder mens heeft is uitzoeken hoe het nou allemaal zit. wij kb'ers hebben de echte, werkelijke info over de ontbrekende kennis zodanig geplant in de wereld dat je er zelf achter dient te komen, uit eigen besef, uit eigen overtuiging - als je het zelf ook zo kan zien. en zij die daar nog niet zover aan toe zijn - die blijven maar dom. daar doen we niets aan, omdat ze dan nog niet zover zijn om het te vatten, anders zouden ze er zelf wel op gekomen zijn. zo zit dat.

en zo hebben we op deze planeet aarde enerzijds de danceproducer die kvz kent en vrolijk werkt aan zijn volgende artistieke dance cd, en anderzijds de domme jongen die zich komend weekend opblaast op de markt van bad dag bag dad. "WANT ZO TOON IK MIJN LIEFDE VOOR U OH HERE GOD DE ALLAH. ik hou zo van u, laat mij uw instuurment mend mens zijn, laat mij voor u scp gm van gogh vermoorden". dit is wat MOER SHAME MAD BOUW JE RIJ - de stomste moslim van nederland - deed. zo stom is hij dus! dacht dat de here god hal lacht echt bestaat! niet wetende dat het wel bestaat, maar anders dan wat ie dacht... not as he know it.

eVa, opperwezen, stop pers wijzen.


Afbeelding

het wapen van de MASCP - de Mutant Academy
of the Society of the Cat People
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Ensenata schreef:
eva surga schreef: misschien als twitter weer wegens overcapacity uitvalt zal ik hier weer een ouderwets wazig artikel plaatsen.

Ja, afgesproken! :smile: :wink:
juich niet te vroeg. morgen komt freddie-v-iersel ongetwijfeld weer hier alles afkraken en beschimpen wat ik hier heb gepost!

omdat immers ons decor hem een doorn in het oog is:


Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Mutant Academy International Footbald Steam

FULL SQUAD LIST CANOGA PARK S.C. 2010 WORLD CUP

GOALKEEPERS
Daphne Rosen
Summer Sin
Danielle Derek

DEFENDERS
Shyla Stylez
Lisa Ann
Claire Dames
Carmella Bing
Diamond Foxxx
Trina Michaels
Angelina Valentine

MIDFIELDERS
Tory Lane Afbeelding
Flower Tucci
Phoenix Marie
Velicity Von
Mya Nichole
Mason Moore
Harmony Rose

FORWARDS
Tori Black
Juelz Ventura
Dana DeArmond
Asa Akira
Kristina Rose
Amber Rayne

MANAGERS
William H. head coach
Robby D. assistant coach

first team
second team
Afbeelding captain of the squad
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

combi schreef:
eva surga schreef:het was een parody. het woord FIFA erin mocht niet. kreeg directief. heb het nu wegelaten.
stoute FIFA :evil: naam schrijven, oranje jurkjes dragen das ist verboten !

Afbeelding
grmmbl, grmmbl, verboten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

http://g8ors.blogspot.com/2010/06/world-puck.html
Afbeelding

hier is die maffiabaas maf fifa baas. hartstikke rijk machtig en van hem mag niks leuks frivools OF er moet geld voor worden afgedragen!

ssh houdt alles wat ik typ in de gaten. opeens een mailtje in gmail met: "Je parodie is leuk, maar laat die FIFA weg."

eVa, beveriababe.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Afbeelding

die typische vorm van handoplegging ken ik! zo begroeten ouwe jongens mekaar! vooral als je hoog bent, dan begroet je een lagere op die manier, zo van: ik knight je... echt zo'n metshandje. deed bea laatst ook met die marco kroon! ik knecht je, ik maak je tot mijn knechtje in de militaire willemshorde.

bewijs dat oba ma een mets is!

eVa, night.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Afbeelding

hier zie je het probleem: aan de ene kant wil men modieus, modern zijn, vrij overkomend. anderzijds is ze wel als stewardes een representatie van de emiraten en dat zijn landjes waar de moslimvrouwen een hoofddoek aan moeten: teken van achterlijkheid, debiliteit, etc.

de modeontwerper dacht toen: dan maak ik er iets modieus van, een wat moderner hoofddoek, wat frivoler ogend, dit in verband met het vrije westen en het feit dat de stewardes ook in kontakt komt met andere, veel vrijere culturen...

MAAR HET TRIESTE IS dat de debiele moslims (en dit geldt ook voor joden met hun keppeltje, christenen met rozenkrans, etc.) niet door hebben, NIET WILLEN BESEFFEN, NIET UITGELEGD krijgen hoe het dan wel zit, waar die hoofddoek een CODISCHE REPRESENTATIE van is, etc.

de MOST KURSUS http://catsociety.nl/esa/viewforum.php?f=39" onclick="window.open(this.href);return false; legt dat uit - hoe dat allemaal in elkaar steekt. waarom joden als DEBIELE JAKNIKKERS kauwers uitbeelden bij die klaagmuur, etc.

maar helaas, niemand is geinteresseerd in die most kursus. freddie en de mets doen daar wel hun best voor, om EVAATJE en de MOOS KURUS zodanig NEGATIEF af te schilderen dat er niemand voor enthousiast loopt...

zo triest zit de wereld in mekaar.

heel veel mensen zijn dom en hebben NIET EENS DOOR dat ze dom zijn!

de TEST bij alle leringen mystiek is dan ook:

WEET JE WIE GROND IS?

eVa, 70.000 flowers minder dan twitter femke halsema...

domme mensen hebben gewoon niet door hoe waardevol ik ben, hoe de wereld echt in elkaar zit... men wil dom blijven.

ik heb de pest aan de mets. hun totaaltaal deugt niet. op hun beurt snappen ze de iatc niet. een ander keer zal ik dat helemaal uitleggen, kost tijd. twitteren is SHORT MESSAGES BURSTS, veel leuker.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gesloten