zijn er ook ex moslims

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Amazigh »

sahabah schreef:beste forummers,

ik ben op zoek naar ex moslims of mensen die ex moslims zijn en hun ervaring en een buddy willen zijn. ik overweeg namelijk zelf om ex moslims te worden
Ben je illegaal? Of heb je jouw paspoort onlangs gekregen?
By the way er zien hier geen ex-moslims alleen gefrustreerde oude Hollanders, die niet 'veilig' over de straat kunnen om wat appels te halen bij de markt.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Ariel »

Vervelend hoor Amazigh , dat er ook mensen zijn die Islam laten vallen. :evil:
Wanneer wordt jij wakker? Is jouw hart nog steeds verzegelt ? Vindt je het moeilijk om je cult te verlaten? Ben je bang dat je gedood wordt als je Islam vaarwel zegt? Hoelang blijf jij nog een zombie Amazigh ? Ben je nog steeds van mening dat Islam vrede betekent?

Nou ja, als je wakker wordt, ( maar dat gebeurd jammer genoeg alleen bij intelligente moslims) dan zijn wij hier om je te helpen hoor.
Je zal niet de eerste zijn die wij een steuntje in de rug geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
R.Hermans
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 01, 2010 1:17 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door R.Hermans »

Ariel schreef:Vervelend hoor Amazigh , dat er ook mensen zijn die Islam laten vallen. :evil:
Wanneer wordt jij wakker? Is jouw hart nog steeds verzegelt ? Vindt je het moeilijk om je cult te verlaten? Ben je bang dat je gedood wordt als je Islam vaarwel zegt? Hoelang blijf jij nog een zombie Amazigh ? Ben je nog steeds van mening dat Islam vrede betekent?

Nou ja, als je wakker wordt, ( maar dat gebeurd jammer genoeg alleen bij intelligente moslims) dan zijn wij hier om je te helpen hoor.
Je zal niet de eerste zijn die wij een steuntje in de rug geven.
De aanwezigheid op dit forum toont dat er ergens een twijfel zit.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Amazigh schreef: By the way er zien hier geen ex-moslims alleen gefrustreerde oude Hollanders, die niet 'veilig' over de straat kunnen om wat appels te halen bij de markt.
Het overgrote gedeelte van de moslimpopulatie is erg jong ,dat is waar. Maar dat komt omdat moslims helemaal niets kunnen, behalve veel baby's produceren via seks.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Dhana »

sahabah schreef:dankje wel voor alle reactie,

ik vroeg mij af hoe om te gaan met je omgeving , hoe hebben jullie het gedaan.

ik bedoel vroeg of laat komen ze er toch achter als je bijvoorbeeld niet wilt trouwen met een moslim vrouw, en samen gaat wonen met een nederlnds meisje ofso. en waar vinden je mensen ex moslims waar hangen jullie uit komen jullie ook ergens bij elkaar bijvoorbeeld een restaurant, stichting.

groeten , Sahabah

Op het eersrte gezicht, als ik niet zou weten hoe gevaarlijk en geslepen de islam in elkaar zit, zou ik ook inderdaad zeggen wat kan jou je omgeving schelen? Het is immers een eigen keuze waar ieder mens recht op heeft. Maar als je als moslim opgegroeid bent, weer je nier anders dan dat je onderdeel bent van een groep dieo allemaal hetzelfde denkenm voelen en handelen. Als jezelf aanstaande ex-moslim noemt, ben je dat in wezen al niet meer. Het feit dat je op zoek bent naar andere ex-moslims laat eigenlijk al zien hoe diep het broederschapgevoel erbij je in geslepen zit. Geen moslim (meer) zijn houdt in dat je geen onderdeel hoeft te zijn van een groep, maar jezelf MAG worden en blijven. Je zou er denk ik beter aan doen op zoek te gaan naar jezelf ipv naar een (andere) groep. Ik denk dat je meer baatr zult hebben bij psychotherapie met een begriipende en meevoelende en meelevnde therpeut. Er is ook een stichting die mensen helpt die in de greep van een sekte zitten en daar uit willen komen of na het uitstappen nog steeds worstelen met de gevolgen. Alhoewel deze stichting zich bezig houdt met groeperingen die als sekte te boek staan, heb jij zelf jaren in dezelfde greep gezeten.

Ik kom nog terug met de site van deze stichting, maar misschien dat anderen hier die zo op kunnen lepelen.

Hoe dan ook, ik wens je veel kracht, sterkte en licht toe voor de komende tijd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

Amazigh schreef:
sahabah schreef:beste forummers,

ik ben op zoek naar ex moslims of mensen die ex moslims zijn en hun ervaring en een buddy willen zijn. ik overweeg namelijk zelf om ex moslims te worden
Ben je illegaal? Of heb je jouw paspoort onlangs gekregen?
By the way er zien hier geen ex-moslims alleen gefrustreerde oude Hollanders, die niet 'veilig' over de straat kunnen om wat appels te halen bij de markt.
Hahahahhaa :laugh1: Dat van die Hollanders, die niet over straat durven. :laugh1: :laugh1: :laugh1: worthy: worthy: Dat heb je met een informatiesamenleving, die louter bestaat uit syntactisch informatie. Men denkt de waarheid ( over de islam) in pacht te hebben, omdat zij in zo een informatiesamenleving leven. Verder geen kaas hebben gegeten van de de tafsir bil Matsoer, ahsab noezoel, enzovoorts..

Ewa, koulchi mlih? ( hehe, kan best goed berbers he [hypocrite.gif] )
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door BFA »

Chaimae schreef:Hahahahhaa :laugh1: Dat van die Hollanders, die niet over straat durven. :laugh1: :laugh1: :laugh1: worthy: worthy: Dat heb je met een informatiesamenleving, die louter bestaat uit syntactisch informatie. Men denkt de waarheid ( over de islam) in pacht te hebben, omdat zij in zo een informatiesamenleving leven. Verder geen kaas hebben gegeten van de de tafsir bil Matsoer, ahsab noezoel, enzovoorts..
Al je geloofscrisissen zijn af te lezen aan de dosis suprematisme die je tekst uitstraalt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:[Men denkt de waarheid ( over de islam) in pacht te hebben, omdat zij in zo een informatiesamenleving leven. )
Wanneer ga jij je laten bevruchten door een stoere halal-hengst? Ga het kindergeld maar beuren in Marokkezië dan hé aub.

Moslims kunnen helemaal niks, alleen veel kleine moslimpjes fokken door middel van seks. Dat ga je nog wel ondervinden als overtuigd moslim-wijfje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Amazigh »

Chaimae schreef:
Amazigh schreef:
sahabah schreef:beste forummers,

ik ben op zoek naar ex moslims of mensen die ex moslims zijn en hun ervaring en een buddy willen zijn. ik overweeg namelijk zelf om ex moslims te worden
Ben je illegaal? Of heb je jouw paspoort onlangs gekregen?
By the way er zien hier geen ex-moslims alleen gefrustreerde oude Hollanders, die niet 'veilig' over de straat kunnen om wat appels te halen bij de markt.
Hahahahhaa :laugh1: Dat van die Hollanders, die niet over straat durven. :laugh1: :laugh1: :laugh1: worthy: worthy: Dat heb je met een informatiesamenleving, die louter bestaat uit syntactisch informatie. Men denkt de waarheid ( over de islam) in pacht te hebben, omdat zij in zo een informatiesamenleving leven. Verder geen kaas hebben gegeten van de de tafsir bil Matsoer, ahsab noezoel, enzovoorts..

Ewa, koulchi mlih? ( hehe, kan best goed berbers he [hypocrite.gif] )
Hamdoulilah ichem? :smile:
A proud amazigh!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef:[Men denkt de waarheid ( over de islam) in pacht te hebben, omdat zij in zo een informatiesamenleving leven. )
Wanneer ga jij je laten bevruchten door een stoere halal-hengst? Ga het kindergeld maar beuren in Marokkezië dan hé aub.

Moslims kunnen helemaal niks, alleen veel kleine moslimpjes fokken door middel van seks. Dat ga je nog wel ondervinden als overtuigd moslim-wijfje.
Maar natuurlijk, moslims kunnen niks. Moslims kunnen louter seksen, aldus onze gefrustreerde mercator. Wanneer stop je nou eens met die pedante houding van je? :yuk:

Wil dolgraag een kindje, geraak alleen niet aan een muzelman. Als het even kan wil ik voor de zomer al getrouwd zijn. Wil jij er een voor me zoeken? :crying:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Maar natuurlijk, moslims kunnen niks. Moslims kunnen louter seksen,
Wat kunnen moslims dan nog? Buiten wat olijfolie persen, primitief kunstambacht maken en op kamelen rijden?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:
Wil dolgraag een kindje, geraak alleen niet aan een muzelman. Als het even kan wil ik voor de zomer al getrouwd zijn. Wil jij er een voor me zoeken? :crying:
Graag hoor! Kijk maar s op arabsex web! Keuze te over !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Graag hoor! Kijk maar s op arabsex web! Keuze te over !
Dat is niet nodig hoor Mercator. We hebben in Nederland ook genoeg baardmannen.

Misschien is Sheikh Fawaz Jneid nog op zoek naar een tweede, derde of vierde vrouw.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

oh ja, aan de boeken achter hem te zien is het zelfs geen analfabeet zoals zijn groot Lichtend Voorbeeld Mohammed Pedofiel.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

Amazigh schreef:Hamdoulilah ichem? :smile:
Met mij gaat het redelijk. Erg druk, door al dat reizen, maar vader zegt dat ik daar hard van word en het voorrecht van educatie meer zal waarderen. Onderwijs is voor ons zo vanzelfsprekend, maar voor heel veel andere mensen niet, en daarom wilt mijn vader graag dat ik naar eer en geweten mijn master of Arts behaal. Ewa, hoe is het met je, met je ouders, de liefde en met je studie?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Wil dolgraag een kindje,
Je was laatst toch zwanger?

Zo niet, het is heel makkelijk hoor.
Gewoon neuken tot je zwanger bent en 9 maanden later heb je een kindje.
Geen probleem.
Doe je best.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:[Onderwijs is voor ons zo vanzelfsprekend, maar voor heel veel andere mensen niet
Moslims hebben geen onderwijs nodig, dat werkt hun aanvaarding in de hand.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Wil dolgraag een kindje,
Je was laatst toch zwanger?

Zo niet, het is heel makkelijk hoor.
Gewoon neuken tot je zwanger bent en 9 maanden later heb je een kindje.
Geen probleem.
Doe je best.
Wat is het toch met jou? Overal waar jij opduikt begin je te strooien met seks. Projecteer jij jouw lustgevoelens op mij? Kom je seks tekort, wat me overigens zeer aannemelijk lijkt. Zodra jij die bek van je opentrekt ( die onzin die je uitkraamt, sjonge sjonge) blaast de man de chamade.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef:[Onderwijs is voor ons zo vanzelfsprekend, maar voor heel veel andere mensen niet
Moslims hebben geen onderwijs nodig, dat werkt hun aanvaarding in de hand.
Hé, maar dat is toch alleen maar goed?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Hé, maar dat is toch alleen maar goed?
Het enige dat de moslims die hier voorlopig nog verblijven dienen te kennen zijn eenvoudige commando's zoals:
-blijf daar af
-ga weg daar
-geef dat hier
...

Onderwijs is voor een moslim onnodig, het belast die eenvoudige breinen alleen maar nodeloos en het kost ons handenvol geld. Teveel kennis maakt de mannetjesmoslim een gevaar voor ons, en het wijfje heeft ook geen opleiding nodig omdat ze later toch uitsluitend als broedmachine wordt ingezet.

@ Chaimae: ik hoop dat je beseft dat door een Westerse opleiding te volgen je de zaak van de Islam een hele slechte dienst bewijst? Moslimmannen zijn als de dood voor intelligente vrouwen met zelfrespect en een eigen wil !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

Dat islamitische mannen een broertje dood hebben aan vrouwen die slimmer dan hen zijn heeft meer te maken met die masculiniteit die in ons cultuur hoogtij viert, mercator. Dat het deels ook zijn oorsprong vindt in de islam ontken ik niet. Immers, cultuur is een ingewikkeld geheel dat geloof insluit en heeft verworven. Gelukkig voor ons is cultuur dynamisch en nemen steeds meer islamitische mannen genoegen met een vrouw die slim(mer) is.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Gelukkig voor ons is cultuur dynamisch en nemen steeds meer islamitische mannen genoegen met een vrouw die slim(mer) is.
Dat is goed nieuws dan, dan is het binnenkort gedaan met het Mohameddanisme.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:
Monique schreef:
Chaimae schreef:Wil dolgraag een kindje,
Je was laatst toch zwanger?

Zo niet, het is heel makkelijk hoor.
Gewoon neuken tot je zwanger bent en 9 maanden later heb je een kindje.
Geen probleem.
Doe je best.
Wat is het toch met jou? Overal waar jij opduikt begin je te strooien met seks. Projecteer jij jouw lustgevoelens op mij? Kom je seks tekort, wat me overigens zeer aannemelijk lijkt. Zodra jij die bek van je opentrekt ( die onzin die je uitkraamt, sjonge sjonge) blaast de man de chamade.
Wie zit er steeds te janken dat ze een man wil?
Wie heeft gezegd dat ze zwanger is?

Islam draait alleen maar om sex.
Een huwelijk is alleen maar bedoeld voor de sex.
Dat weet je net zo goed als ik.

Kafir hoeven gelukkig niet te trouwen om sex te hebben en kinderen mogen ze ook vermijden. Inderdaad, kafir mogen sex hebben voor de lol, nergens anders om.
Dat jij zo frusto bent dat je perse wil trouwen om sex te hebben moet je niet op mij projecteren.
Als ik wil mag ik iedere dag een andere vent hebben. Dat is vrijheid meisje.

Ik ben je gelieg zo langzamerhand ook meer dan zat.
Je bent gewoon een bakvis met opspelende hormonen die volkomen nutteloos moeten toezien hoe ze verkwanseld worden. Ik wens je een goede moslimman toe als vagina nummer 4 die op d'r beurt moet wachten en verder "moet" ...of je nu wilt of niet.

Ondertussen gaat moeders maar eens aan d'r 5e beginnen van deze week.... :rongue:
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
Chaimae schreef: Gelukkig voor ons is cultuur dynamisch en nemen steeds meer islamitische mannen genoegen met een vrouw die slim(mer) is.
Dat is goed nieuws dan, dan is het binnenkort gedaan met het Mohameddanisme.
Niet te vroeg juichen, mercator. De islam zal niet van de aardbodem verdwijnen, wel is de islam in beweging en boet het invloed in. Nog een paar jaar en de koran is bijvoorbeeld voor het gros van de 'moslims' niet meer dan een anthologie.

Monique, ik ben jou spuugzat. Jou als persoon, die reacties die domheid uitstralen en die domme vragen van jou. Onbegrijpelijk wartaal. Dat jouw kennis van de islam nihil is blijkt maar weer. De islam juicht ten alle tijde seks sterk toe. Seks staat in de islam synoniem voor gratificatie. Ik als moslimvrouw kan een orgasme afdwingen! En het altijd maar hebben over seks. Mijn seksleven is hemels, kom godzijdank niks tekort. Jij wel zo te zien. Noujah, ook wel logisch, sjonge sjonge, zo een vrouw als jou wilt niemand naast zich in bed hebben.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: zijn er ook ex moslims

Bericht door mercator »

Chaimae schreef:[ Mijn seksleven is hemels, kom godzijdank niks tekort.
Als ongehuwd muzelvrouwtje ? Al goed dat je dat op een kaffer-forum komt vertellen en niet op marokko.community bijv.

Monique heeft gelijk, moslim-mannetjes zijn totaal geobsedeerd door sex en macht, als vrouw ben je alleen een wandelende baarmoeder.

Helaas kennen wij niks van Islam, kan je mij s het Koran versje aanduiden waar dat ergens staat dat je als vrouw een orgasme kan afdwingen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie