Bijwoner praat bij.

bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Zwartmeer,
Na het TV debat waaraan Wilders meedeed, behoeven we geen rellen rondom hem meer te verwachten. Het publiek weet nu, dat hij weinig inhoudelijks te melden heeft. Dat Wilders de politie en hulpdiensten dankbaar is en daarom nog meer muntjes gunt, valt te verklaren uit de 24 uurs bewaking door hen -waardoor hij totaal gehersenspoeld door het leven trekt.
Daarnaast ontduikt hij nog stelselmatig de vragen van journalisten over wie de financiers van de PVV zijn, dus klaarblijkelijk ligt hun belangenverstrengeling er te duimen dik op.
Met enig leedvermaak, zag ik ook dat hij stelselmatig een 4-tal vragen van verschillende debaters niet beantwoordde, tot hem dat zelf overkwam en hij een Calimero houding aannam. Deze houding van hem werd achteraf geprezen, want de commentatoor ging er van uit dat de sympathisanten van de PVV totaal gespeend van ook maar enig menselijk inzicht zijn. Een nogal arrogante opstelling, die veel opvoeders tijdens het puberen van de kids al voor grote problemen stelt.
Indien de achterban van Wilders weinig academisch is- zal dat hun waarnemeningsvermogen juist scherper maken. 'dronkenlappen en kinderen spreken de waarheid' = een Nederlands gezegde. Dat heeft te maken met de onbevangen blik van kinderen en van dronkenlappen die hun normale opgelegde portie schroom tijdelijk kwijt zijn.
Wilders brengt incidentele wanhoop en afschuw als uitvergrote feiten naar voren, zonder 'de vreemde naasten' de kans te geven tot inzicht te komen dat ze onze samenleving en elkaar behoren te dienen, in opbouwende zin. Wilders zelf breekt ondertussen voornamelijk af.
:turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door Ariel »

Bijwoner, met alle respect. Waarom post je hier op een forum waar sympathisanten van de PVV zitten die zonder enig menselijk inzicht de grootst mogelijke onzin schrijven en weinig inhoudelijks te melden hebben?
Verdoe jij niet je talenten en tijd hier? Hier leer je niks. Geloof me. Je wordt er misschien alleen slechter van, want waar je met omgaat wordt je besmet.
En ik wil het niet eens hebben over de vele vrijmetselaars die lid zijn van het forum. Voor dat je het weet wordt jij bijwoner weer besproken in de nodige loges.

Ik ben er zeker van dat je op een islamitische forum veel beter en vruchtbaarder werk kan verrichten, zeker met jouw paralel koran achter de hand.

Vriendelijke groet.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Dank voor je respect. Juist waar 'de vijand optreed' valt er wat van ze te leren. Dat is immers de moraliteit van de VML - en daarom volgen ze mijn inbreng. Om dat zoeken nu te beperken voor deze fanatsieloze lieden, zoek ik ze graag zelf op.
Mijn aanwezigheid hier, is dus voornamelijk van 'groene aard'. Het grootste struikelblok van PVV stemers -dat wordt ze vaak aangewreven- is juist dat men eenzijdig informatie krijgt. Graag voorzie ik- mede gelet op de doelstellingen van dit Forum- van een tegengeluid.
Blijft het wel frappant, dat die treinen in Belgi'e juist frontaal op elkaar botsten, op de dag dat de 'Brown-tax' de media haalden! Het ND van 2010-02-15 laat op de voorpagina zien, onder het LOGO van de krant (maar ik en mij huis, wij zullen de HERE dienen) wat de Brown-tax betekend. Een heffing op iedere flitsgeld transactie van hedge fondsen. Die lieden misbruiken de beursvloer, om over het leed van anderen werkelijk miljarden te verdienen en betlasting betalen daarover doet men ook nog eens niet! Jesaja 25:4 en 5 is heel sprekend over de rechtvaardige, heilzame daden van een medicijnMan daartegen. Brown zou zo kunnen acteren, mits de opbrengsten dan gaan naar het voedselprogramma van de VN. Of, indien behaald in alleen de EU, naar de algemen pot waaruit de EU ambtenaren betaald worden. Scheelt budgettaire druk in EU probleemlanden en 'doet wel aan allen, die geen stem hebben'.
:turban:
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door Bloodgod »

Soodra 't wilt in 't vangparck is, werden strackx tien of twalef honden los gelaten, die terwijl men se los maakt, al janckende door haar gragheijt na 't wilt qualeijck van een man konne los gemaakt en gehoude werde. Die los sijnde met sulcken furi en grtigheijt daar na toe schiete als mogeleijck is. 't Was een lust om sien hoe deese honden 't wilt aendeden en met wat een loosheyt sij de swijne somwijle bij een bout of een oor of de staart weten te vatte. Geleijck ook het swijn al lopende dickwils heel wel sijne tande de honde weet van hem te houden, so langh hij maar een, of al heeft hij aen ider sij een, geleick ick gesien heb, dat een swijn al lopende van twe honde gevolght, sijn tande met een slag so in een van de honde sloegh, dat sijn buijck gans open en den hond bij 't swijn neer viel. :roll2:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef:Ariel,
Blijft het wel frappant, dat die treinen in Belgi'e juist frontaal op elkaar botsten, op de dag dat de 'Brown-tax' de media haalden!
:shock: Nou je het zegt....Inderdaad heel frappant. Ik heb een vermoeden dat de Joden, de vrijmetselaarsof misschien De Here zelf wel achter het treinongeluk zit. Als straf....Ik ben er nog niet uit, maar het is inderdaad heel frappant.

Weet je wat ik ook heel frappant vindt, dat de CU, ( dat is toch jouw partij?) en de Nederlandse Moslim Partij zo eensgezind zijn.
Ben jij ook van mening dat de CU en Islam goede partners kunnen worden? Geert Wilders vroeg deze vraag ook aan Ariel Slob van de CU, maar hij gaf geen antwoord. Misschien wil jij wel een antwoord geven?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door Zwartmeer »

bijwoner schreef: Zwartmeer,
Na het TV debat waaraan Wilders meedeed, behoeven we geen rellen rondom hem meer te verwachten. Het publiek weet nu, dat hij weinig inhoudelijks te melden heeft. Dat Wilders de politie en hulpdiensten dankbaar is en daarom nog meer muntjes gunt, valt te verklaren uit de 24 uurs bewaking door hen -waardoor hij totaal gehersenspoeld door het leven trekt.
Hallo Bijwoner. Die hele discussie over Wilders is totaal oninteressant. Het gaat niet over hem. Het gaat erom of hij gelijk heeft. Acht jaar geleden zei een ander ongeveer hetzelfde, en ging het er ook steeds over of hij wel deugde. En daarvoor was er weer een ander en idem dito...

We hebben zelden of nooit een vijand gehad die zo duidelijk is met wat ze met ons land, onze wereld, van plan zijn. Je kunt dit vinden in tientallen (hate)speeches, uitgesproken door de hoogste moslimgeestelijken en zelfs presidenten, en in hun heilige boeken. Ik zei nog nooit hebben we een vijand gehad die zo duidelijk is. Hadden de Duitsers het nog over de interpreteerbare Endlösung, de moslims zijn veel duidelijker met slaat hun koppen af.

Heb je de laatste berichten over Malmo in Zweden gelezen of gezien, op youtube bv? Het schijnt erop weg naar Judenfrei te zijn. In Parijs, Antwerpen, Berlijn, Brussel en in nog tig plaatsen is het al niet veel beter. Weet je hoe dat komt? Dat komt door kleine groepjes. Je weet wel wat ik bedoel. Die kleine groepjes die niets met de islam te maken hebben maar wel uitsluitend niet-moslims aanvallen vermoorden beroven en verkrachten. Waar ze zich maar bevinden zoals de koran zegt. En dan het liefst Joden. Moslims zelf daarentegen worden nauwelijks slachtoffer van criminaliteit en geweld. Moslims vermoorden beroven en verkrachten immers geen andere moslims. Althans niet in ons werelddeel.

Ik zei dat moslims in ons land zelf nauwelijks slachtoffer van criminaliteit en geweld zijn. Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Immers tientallen moslimvrouwen in ons land worden jaarlijks slachtoffer van erewraak. En om die reden dragen de rest van de moslimvrouwen maar hun lot en laten ze zich uithuwen. Drie jaar geleden bestond 70% van alle vrouwen in blijf van m’n lijf huizen uit moslimas. Ik meen dat het er een 60.000 waren. Eigenlijk kan dit me net zo weinig als jij schelen. Voor mij zijn Moslimvrouwen moslim dus... Wat is jouw excuus?

Kun je genitaleverminking trouwens ook als geweld zien?

(wordt vervolgd)
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op wo feb 17, 2010 9:04 am, 10 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door Zwartmeer »

Ik denk wel eens dat de tegenstanders van Wilders een ziekte moeten hebben. Psychische blindheid of zo. En dat is dan wel een heel vriendelijke diagnose. Waar ook ter wereld er iets met de islam aan de hand is volgt een zwijgen, verzachten, of ontkennen. Thaise Filippijnse en Soedanese jihadstrijders noemt de linkse media hier rebbelen. Somalische jihadstrijders noemen ze piraten. Palestijnse en Tsjetsjeense jihadstrijders noemen ze verzetstrijders. De 1109 plegers waren terroristen. (war on terror) En Marokkaansstraattuig doen ze af als kleine groepjes, van de islam afgevallen. Hoewel deze dus alleen maar niet-moslims in mekaar rammen. Zouden ze hoofddoekjedragendemoslimvrouwen ook voor hoer uitschelden?

In 1968, in Engeland, hield Enough Powell, de tweede man van de conservatieven, de speech rivers of blood. Hij voorspelde als de immigratie zo doorging grote raciale tegenstellingen. No go areas voor blanken. Enz. En last but not least voorspelde hij een instroom van wel 50.000 immigranten per jaar! Wel alles wat deze vuile racist beweerde is inmiddels allang achterhaald. Het inmiddels gewoon dat er jaarlijks in Engeland 300.000 nieuwe Britten bijkomen. Enough Powell werd in 1974 vlak voor de verkiezingen als racist de partij uitgeknikkerd. Was hij gebleven dan was er een politieke aardverschuiving ontstaan. De grote van zijn aanhang was vergelijkbaar met die van Wilders nu! En nu zonder hem, is alles bij het oude gebleven. Het volk werd het democratische recht ontnomen door de Engelse Pechtolds en Halsemas om zelf een oordeel over de immigratie te geven. En dat flikken ze met Wilders nu weer. De problemen kunnen ze, we, allang niet meer aan. Ze spreken al van een succes als ergens waar anders nooit criminaliteit was met 5% is gedaald. We moeten er maar mee leren leven.

De Pechtolds, de Halsemas en de PVDA’s zijn het ware probleem van onze tijd. Niet Wilders! Door hen zitten we in deze shit. En voor elke oplossing hebben zij wel een probleem. Of ze verwijzen naar het nazisme. Ik wil niet een seconde ooit nog luisteren naar deze betweters die het land in de uitverkoop hebben gedaan. Ze hebben ons helemaal niks maar dan ook niks te bieden. Het enige wat ik hoor zijn de mantras, het lulpraat, dat ik al 30 jaar hoor. En intussen is ons land een land van tegenstellingen geworden. Ze hebben bewust twee groepen met een totaal verschillend wereldbeeld bij mekaar gebracht. Onder het mom van alle culturen zijn gelijk. En ze gaan er nog mee door ook. Vorige jaar weet ik niet, in 2008 lieten ze weer 150.000 toe.
bijwoner schreef: Wilders brengt incidentele wanhoop en afschuw als uitvergrote feiten naar voren, zonder 'de vreemde naasten' de kans te geven tot inzicht te komen dat ze onze samenleving en elkaar behoren te dienen, in opbouwende zin. Wilders zelf breekt ondertussen voornamelijk af.
Zeg jij maar wat er niet klopt in m’n betoog…

Groeten Zwartmeer.

Ps, misschien wordt het tijd voor the war on small groups... :)
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr feb 19, 2010 1:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

Hallo Hans van de Mortel,
Je gaat wat kort door de bocht, na alle eerdere chats tussen ons -te veronderstellen dat het lot van 'naasten' mij weinig kan schelen. In mijn weblog heb ik het juist stelselmatig opgenomen voor 'de misleidde, in onwetendheid' levende Moslims.
Zo'n tegenstem vanwege de misleiding en hersenspoeling die mondiaal 'de Moslims' aangedaan wordt , direct nadat Theo van Gogh vermoord werd, was op zijn zachts gezegd opmerkelijk.

Het ultieme kwade veronderstellen uitsluitend bij Islamitische mannen met baarden, is wat al te symplistisch. De VML ideologie van de generatie tussen 1930 en 1950 in, heeft qua beveiliging tegen de stijgende zeespiegel of binnenkomend smeltwater tot in 2004 ons land aan evenredige rampscenario's blootgesteld - als wat Islamitische terroristen hun achterban de afgelopen jaren aangedaan hebben. 24% Van de waterkeringen voldeden toen niet eens aan de Delta 1 norm....*
Veel 'old boys' hebben ook baarden, minimaal hangend aan hun taxatie zelf tot 'de laatste generatie mensen' hier op aarde te behoren. Die VML tak heeft zichzelf geprofileert als 'de meest zelfzuchtige generatie mensen ooit'.

De zwakke dijken van New Orleans bleken vooral fataal te zijn voor de niet-blanke inwoners.
Een vandaag afzwaaiende professor (: =>hoe hoger in aanzien bij mensen, hoe verder van God afgedwaald -Die verantwoordelijkheid geeft en vraagt aan mensen!) in Rotterdam, noemde de voordelen van zo'n eliminatieproces op. Het overleven door de sterksten (een Darwinaans waanidee) bleek juist niet in de VS te geschieden. 'Niet blanken' hebben vaak betere tanden, kiezen, beendergestel en bloedvaten, dan de 'wel blanken' die zich te goed gedaan hebben in het leven aan alles wat God vroeger de Isra'elieten verboden heeft. Veel blanken in de VS hebben juist last van hart & vaatziekten, geld verslavingen, drugs en demonische bindingen met maffiaclubs.
Dat de 'niet blanken' door hun mindere liquiditeiten het nu moeilijker hebben, is ook een aanklacht naar de zelfzuchtige maatschappij in de VS toe. De plannen voor de meer solidaire gezondheidszorg zijn juist wel generatie gericht. De kapitaalkrachtige, niet aan belasting-naar-draagkracht gewende beroepsego'isten, te beginnen bij de VML tempelbezoekers, zijn stelselmatig tegen. Geert Wilders verschilt niet veel aan hun doelstellingen- daarom weigert de PVV stelselmatig inzage te geven in het adressenbestand van de betalende sponsers.


*De HERE God heeft dat tot op heden verhoed, want ingecalculeerd door dit schorem was 'het natuurlijke verloop'. Ik heb meegemaakt, dat dit soort gewetenloze lieden ons voorrekenden wat men dan zou 'verdienen aan andermans' dood. De buitenlanders, de zwakken en bejaarden, veel verzorgingstehuizen: ze zouden in een nachtje 4 meter water te verstouwen krijgen -waarop men niet bedacht is. De Randstad als zodanig, is pannologisch nooit doordacht qua evacutie plannen. Die zijn er dan ook niet voor de ruwweg 6 miljoen inwoners!
Op voorhand is er wel in het jaar 2000 bepaald, dat de bestaande verzekeringsmaatschappijen bij een klimatologische ramp geen geleden materiele schade mogen vergoeden. Alleen de nodige kosten om de gezondheidszorg van de mensen te bevorderen. Daarover horen we Wilders nimmer spreken, dus worden de mensen misleid over werkelijk belangrijke zaken in het leven.

Met enige voldoening kan ik je dan ook melden, dat ik nu als Bijstandsontvanger een krediethypotheek op mijn huis aan de Gemeente Ridderkerk moet verstrekken. Al eerder had ik een deel van mijn huis opgegeten- door via familie leefgeld aan te trekken- en de betreffende overwaarde van het pand voor hen te reserveren . De Gemeente Ridderkerk als zodanig ontkend, dat deze voorgeschoten gelden ook van de aanwezige WOZ waarde van mijn huis afgetrokken mogen worden.
Bankieren door particulieren is in hun ogen verboden. (Alleen geld rondpompen via banken zou heilzaam zijn voor de NL samenleving, vat je? )
Dat ik nu tevreden ben over de gang van zaken, heeft direct te maken met de nu ontstane belangen van Gemeenten in het drooghouden van bestaand (particulier) onroerend goed. Er zullen wel meer inwoners van ons land stelselmatig in de afgelopen jaren opgezadeld zijn met draconische WOZ taxaties. Mijn huis steeg ieder jaar 10% in waarde, sinds 1995- volgens de Gemeente Ridderkerk dan. Nu zij directe belangen krijgen bij een klimaatbestendige landbescherming , zal men ook af gaan rekenen met de generatie gewetenloze ambtelijke lieden die '6 miljoen doden' ( = de Randstad Provincie) ingepland hadden om 'de eigen pensioenfondsen' te spekken. Hebben we naast 'de provisie boys en bonusgraaiers', nog wat 'zondebokken' in het vizier; geen van allen hangen naar alle waarschijnlijkheid het Islamitische geloof aan!

Hans, de eunuchs die genoemd worden in het Oude Testament, daarvoor heeft De HERE God een uitzondering bepaling opgenomen qua te verwerven rol in Zijn Koninkrijk. De daders van dit soort gruwelijkheden- die alleen hun eigen zin gedaan hebben- wacht de meest passende beloning die er te krijgen is. Men komt niet meer voor in het 1.000 jarige vrederijk van de HC (wegens bewezen incompententie) en al met al 'zie ik ze nooit meer terug'. Ze zullen wel publiek aanwezig zijn te midden van de zelfzuchtigen die op aarde stelselmatig 'profiteerden' van de onwetendheid van de rest. In het NT vertelde de HJC een gelijkenis, waarbij vanuit 'de hel' door een incompetent rijke man , de zegeningen gezien kon worden van 'de arme Lazerus' in het Paradijs-voor eeuwig. Ook uit deze glijkenis haal ik enige troost. Wie nu publiek bekend incompetent en zelfzuchtig leeft, zonder enig idee te hebben wat voor leven de armen en zwakken moeten door hun incompententie hebben, zal t.Z.t. omgekeerd de aandacht richten: vroeger was alles beter, maar dat is voor eeuwig voorbij. Op die plek zal de levende God gegarandeerd nooit zijn, terwijl daar wel 'de leugenprofeet' en satan & trawanten aanwezig zijn. In De Koran wordt 20x vaker reclame voor dat 'Hiernamaals' gemaakt, dan in de 20x dikkere Bijbel. Vijanden onder elkaar, zonder belemmering in tijd of mogelijkheden; van dader verwordt men zo tot permanent slachtoffer!
Diezelfde door jou stelselmatig zo verfoeide God, Die leeft- blijft ook nu nog mensen de kans aanbieden van gedachten te veranderen en zich tot Hem en elkaar te bekeren. Deze optie- in CDA termen 'draaikonterij' genoemd, acht ik bij Wilders uitgesloten. Zo verslaafd als hij is aan media-aandacht, ben ik dat aan Gods aandacht.
Als je de ParallelKoran gelezen hebt, kom je ook tegen dat ik door schade & schande wijs geworden, wel eens van zienswijze verander.
:turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

Lieve bijwoner, ik heb dit onderwerp maar weer gesplitst.
Jouw bijdragen hadden niks met "Wilders mag Engeland niet in" te maken .
Ik zou het fijn vinden als je een beetje on topic blijft.
Anyway...In deze draad mag jij je uitleven, want hij is helemaal voor jou.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Lieve bijwoner, ik heb dit onderwerp maar weer gesplitst.
Jouw bijdragen hadden niks met "Wilders mag Engeland niet in" te maken .
Ik zou het fijn vinden als je een beetje on topic blijft.
Anyway...In deze draad mag jij je uitleven, want hij is helemaal voor jou.
Ik had al een reactie verwacht van Bijwoner. Maar goed dat kan nog komen. Of is het zo'n figuur die lastige argumenten links laat liggen, gelijk moslims, en gewoon op andere plekken doorgaat met z'n dogmas te verspreiden?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Een goede daad van je- ik hoopte er al op. Zoals je weet, bevind ik mij tijdens het winterseizoen op een Toplocatie, het bio-vakantieoord te Venray. Tijdens de schaarse( 2 avonden in de week van 18.00-21.00 uur) internet uurtjes aldaar, is het oversteken in de site naar en pasende locatie te veel aan mij gevraagd ; daarom rekende ik al op de onovertroffen Ariel!
Bekend onder de vlag van de GGZ M en Z Limburg, diagnosecentrum neuropsychiatrie. Daar ben ik beland, nadat ik afhaakte op de NL arbeidsmarkt. Tijdens mijn vertrek bij Alstom Ridderkerk in 2004, werd ik begeleid door een outplacement bureau- ja: ze zorgen daar goed voor zo'n vorkheftruck chauffeur als ik. Nu is het hen bekend, dat er sinds 1996 medisch spionage speelgoed geimplanteerd was in mijn beide voeten. Daarnaast bleek ik tijdens mijn reguliere loopbaan zulke prima plannen te ontwikkelen- die ik gratis doorgeef ( zoiets komt van God, indien heilzame voor de totale samenleving) aangezien ik ze ook uit genade van Hem krijg. Voor de VML was deze houding onverteerbaar, aangezien er bij hen 'niets voor niets' te krijgen is. De mevrouw die mij uiteindelijk begeleide, was dan ook op de hoogte van deze rommel. Aangezien ik het talent ontwikkeld heb -uitsluitend dankzij de HJC/God- om bedrijven te optimaliseren, stond zij erop dat ik er per uur minimaal Euro 200,00 zou declareren. Mijn verweer, dat zulks goddeloos is en daarnaast de VML van directe perfecte informatie zou voorzien, haalde niets uit.
Mocht ik stelselmatig blijven weigeren met de VML het NSB-bestaan vorm te geven, dan zou ik tot mijn pensioen een baan krijgen in een omgeving waar structureel te veel lawaai is en de temperatuur te hoog, naast extreme risico's voor persoonlijk letsel. In 2009, maand 3 bleek ik na en intake gesprek in Sliedrecht bij een overigens Christelijk uitzendbureau die baan te bekomen. Het was een plasticfabriek , waarin de materialen met 350 gr Celcius uit spuitmonden komen, de vorige uitzendkracht daarbij een vinger verloor en ik pas 3 uur na einde werktijd de fluit in mijn oren kwijt raakte. Op mijn klachten over deze geluidsbelasting zei men: dat gaat vanzelf over, gewoon blijven komen. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

Zwartmeer,
Waarom hebben rellen jou voorkeur? Heb je niets beters te doen?
Het grootste manco van de media en Den Haag is wel: dat de waan van de dag werkelijk belangrijke zaken verdringt. Wilders belazert stelselmatig zijn achterban, door ze aan de buis te kluisteren met zijn onzin verhalen. Daar wordt hij goed voor betaald en tegelijkertijd maakt hij reclame voor de beveiliginsbrancche en het gebruik van zwarte voertuigen.
Ze rijden zelden zuinig, negeren allerlei verkeerslichten , zijn gebouwd om te overbluffen en voorkomen dat toeschouwers deze poppenkast beu raken. Big is allang niet beautifull meer, terwijl Wilders de schatkist per dag 1.000 Euro aan security onkosten kost. Ondanks dat, wil de PVV geen inzage geven in de eigen begrotingen en wie hen dan in het geheim sponsoren. Een All Capone waardig, deze aanpak! :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re:Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Hans van de Mortel,
Bij dit soort projecten, zoals de ParallelKoran, wordt een maatschappelijke draai verlangt, die nu eenmaal tijd kost. Wat ik heb geschreven, heb ik geschreven -daar valt weinig aan toe te voegen voor de betreffende doelgroep.
De misleiding via de PVV en VML echter, kan nog wel wat vaker onderwerp van gesprek worden. Onze NL maatschappij telt nu -volgens een recent reclame spotje- 7.000.000 gedupeerden van deze zelfzuchtige lieden. Waar veel media stelselmatig andere onderwerpen kiezen en daardoor de eigen verantwoording wegschuiven, is het internet een prima forum om hun werkwijze 'onder de loupe' te nemen.

Tegelijkertijd zal dan ook Engeland en de daar aanwezige Sharia promotie wel weer in beeld raken.
Dat land is immers de bakermat van de VML , inclusief de VML universiteit voor demonie....
in dat licht bezien is de aandacht voor rassistische uitingen niet vreemd te noemen; zaaien van haat als noodzaak om 'de vervangingsvraag te stimuleren' = een bekende strategie.
:turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Bij het lezen van De ParallelKoran, moet het je opgevallen zijn dat ik stelselmatig probeer een navolger van de HJC te zijn. Deze had als werkwijze, dat Hij niet zozeer fixeerde op de bestaande situatie, als wel op de situatie nadat men zich bekeerd zal hebben van een zondige levenswandel. Na de doop door onderdompeling in de naam van de Vader, Zoon & Geest, zal juist de HG van de HJC u dan verder terzijde staan.
Talenten komen tot ontwikkeling en bijzondere gaven worden dan gratis verspreid op deze planeet.
Vanuit dat perspectief bezien, is er hoop voor zowel Moslims, als VML leden en wapenindustrie beleggers. In zowel het OT als NT wordt er vaak op gewezen, dat de levende God geen voorkeuren heeft om mensen met Zijn Goede nieuws te bereiken. Kerkmensen hebben bij Hem geen 'wit voetje'.
Zonder aanzien des persoons geldt er het aanbod:

gebruik dat grijze spul tussen je oren en kom tot geloof in Mij.
Laat het daar niet bij , want 'de boze geesten doen dat ook-en zij sidderen' ,
maar leef vervolgens Mijn adviezen uit voor een veilige, solidaire samenleving.

Van de CU leden verwacht ik niet anders, wat men vaak al getoond heeft ook aan den volke. Denk maar aan de Deltawet 2 en de vervolg aandacht via de 20 werkgroepen om de begroting binnen de EU weer naar acceptabel peil te brengen. :turban:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:terwijl Wilders de schatkist per dag 1.000 Euro aan security onkosten kost.
Pardon, nu ga je wel ver uit de bocht.
De beveiliging van Wilders kost geld. Maar de oorzaak van deze beveiliging van Wilders ligt niet bij hem.
De oorzaak is de Mohammedaanse culltuurverrijking.

Het zijn de Mohammedaanse cultuurverrijkers die de schatkist 1 000 € per dag aan onkosten voor beveiliging van Wilders kosten.

Die beveiliging onkosten bij Wilders leggen, is Wilders veroordelen voor het maken van Fitna en de andere, ware uitspraken die hij doet over Islam.
Je kan samenzweringen verzinnen zoveel je wil. Maar zelfs daarin zijn er rode lijnen die je niet overschrijdt. Dit is er een.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

BFA,
Deze aanname van de AIVD berust op de veronderstelling, dat 'het geweldsrisico' uitsluitend van de zijde van Moslims komt. Dan is het onverklaarbaar dat ik de afgelopen jaren zonder 1 cent beveiliging, als onaantastbaar persoon door het leven gegaan ben. Tenzij je alsnog accepteerd dat de levende God - bekend via De Bijbel- uiteindelijk aan alle touwtjes trekt.

Dit laaste verondersteld een geestelijk inzicht, dat via diezelfde Bijbel aaageduid wordt als 'geestelijk inizcht versus vleselijk inzicht'. Gezien je acteren op deze site, beschouw ik je nog niet als voorzien van geestelijk inzicht. Daarvoor is allereerst erkenning van zonden aan God nodig, voordat er een verruiming van blikveld haalbaar is. :turban:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:Tenzij je alsnog accepteerd dat de levende God - bekend via De Bijbel- uiteindelijk aan alle touwtjes trekt.
Dit is een stelling waaruit alle kwaad ontspruit.
Vanuit deze stelling claimen mensen het recht om andere mensen hun wil op te leggen. (hetgeen jij vooralsnog niet doet. Dit is niet tegen jou gericht)

Dat er een levende God is, die uiteindelijk aan alle touwtjes trekt gaat er bij mij niet in.
Wat er bij mij wel ingaat, is dat het Godsbegrip een van de oudste begrippen van de mensheid is. Voor mij is dit ouder dan het woord.
Dat, hoe dit Godsbegrip ingevuld wordt heel bepalend is voor hoe er een maatschappij evolueert en er uiteindelijk gaat uitzien.
De invloed van de bijbel kan ik als redelijk gunstig aanzien.
Dit vult niet het bestaan van een levende God in.
bijwoner schreef:beschouw ik je nog niet als voorzien van geestelijk inzicht. Daarvoor is allereerst erkenning van zonden aan God nodig,
Geestelijk inzicht heeft te maken met de inzichten die de geest verwerft tijdens het leven. Dit is vooral gebouwd op waarneming.
Ik begrijp dus niet hoe sommige mensen die geestelijke inzichten op illusies, zoals God kunnen bouwen. In dit geval is hetgeen zij als geestelijk inzicht claimen ook illusie.

Dat ik in veel gevallen fout ben geweest en dus gezondigd heb, kan ik zonder probleem erkennen. Ik vind het veel beter dit te kunnen erkennen tegen de medemens waartegenover ik gezondigd heb, dan tov een imaginaire God. Zonden erkennen tov die God, daar maak je, je er makkelijk mee van af.

om af te sluiten.
bijwoner schreef: Deze aanname van de AIVD berust op de veronderstelling, dat 'het geweldsrisico' uitsluitend van de zijde van Moslims komt.
Het geweldsrisico dat Wilders loopt komt voornamelijk van Mohammedanen. Vul de ontbrekende % met onberekenbare autonomen of iets in die aard en je bent er.
Geweldsrisico's komen er natuurlijk steeds uit alle richtingen. Die algemeenheid die je stelt is verwaarloosbaar in het geval Wilders. Je vergelijkt appelen met citroenen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

BFA schreef:
bijwoner schreef:Tenzij je alsnog accepteerd dat de levende God - bekend via De Bijbel- uiteindelijk aan alle touwtjes trekt.
Dit is een stelling waaruit alle kwaad ontspruit.
Vanuit deze stelling claimen mensen het recht om andere mensen hun wil op te leggen. (hetgeen jij vooralsnog niet doet. Dit is niet tegen jou gericht)

Dat er een levende God is, die uiteindelijk aan alle touwtjes trekt gaat er bij mij niet in.
Wat er bij mij wel ingaat, is dat het Godsbegrip een van de oudste begrippen van de mensheid is. Voor mij is dit ouder dan het woord.
Dat, hoe dit Godsbegrip ingevuld wordt heel bepalend is voor hoe er een maatschappij evolueert en er uiteindelijk gaat uitzien.
De invloed van de bijbel kan ik als redelijk gunstig aanzien.
Dit vult niet het bestaan van een levende God in.
-----
BFA, uit je reactie maak ik op, dat je om te beginnen goed uit de voeten kunt met het Bijbelboek Job. Daarin chatten 3 vrienden met Job over 'het waarom van lijden dat mensen soms doormaken' , terwijl het boek opent met een dialoog tussen God en satan & zijn trawanten. Als specifiek kenmerk van satan blijkt daaruit, dat deze uitsluitend gebruik kan maken van gegevens uit het verleden en heden, voor zover deze zich niet afspelen in de gedachten van in Jahweh gelovigen mensen. In de toekomst klijken kan satan niet, terwijl deze voortdurend afhankelijk is van vergaarde informatie. Dan nog, is hij afhankelijk van interpretaties, die er -klaarblijkelijk- behoorlijk naast kunnen zitten.
-----
Job 5: 8 Ik geef je deze raad: ga naar God en leg Hem de situatie voor. 9 Want Hij doet machtige en onbegrijpelijke dingen, Hij verricht ontelbare wonderen. 10 Hij geeft regen op de aarde en voorziet de velden van water. 11 De nerigen brengt Hij tot aanzien en de bedroefden schenkt Hij geluk. 12 hij doorkruist de plannen van listige mannen, zodat zij ze niet kunnen uitvoeren. 13 God vangt de wijzen in hun eigen sluwheid, Hij zet een streep door hun plannen. 14 Als blinden schuifelen zij bij daglicht, zij zien overdag niet beter dan 's nachts.15 God bevrijdt de armen uit de greep van deze onderdrukkers met hun kwaadsprekerij. 16 Op die manier krijgen de armen hoop en wordt de goddelozen de mond gesnoerd.
-----
bijwoner schreef:beschouw ik je nog niet als voorzien van geestelijk inzicht. Daarvoor is allereerst erkenning van zonden aan God nodig,
Geestelijk inzicht heeft te maken met de inzichten die de geest verwerft tijdens het leven. Dit is vooral gebouwd op waarneming. Ik begrijp dus niet hoe sommige mensen die geestelijke inzichten op illusies, zoals God kunnen bouwen. In dit geval is hetgeen zij als geestelijk inzicht claimen ook illusie.
-----
BFA, waar ik het heb over geestelijk inzicht, wordt de speciale wijsheid van God's heilige Geest bedoelt. Daardoor kan men soms inzicht krijgen in de achterliggende oorzaken van problemen, waarna doorvragen c.q. confronteren tot een geestelijke doorbraak kan leiden. De mensen die zich niet toevertrouwd hebben -uitsluitend op hun geloof- aan de levende God, ontberen dat inzicht. Wat al stelselmatig getoond wordt door de malheur die we vanuit de VML, Islamitische ideologie en de wapenindustrie hebben gezien.
-----
Dat ik in veel gevallen fout ben geweest en dus gezondigd heb, kan ik zonder probleem erkennen. Ik vind het veel beter dit te kunnen erkennen tegen de medemens waartegenover ik gezondigd heb, dan tov een imaginaire God. Zonden erkennen tov die God, daar maak je, je er makkelijk mee van af.
-----

BFA, je slaat de plank wel een beetje mis, wat heet: een beetje! Nu ga ik hety journaal bezien en later spreek graag nog een woordje met je.
Hartelijke groeten van bijwoner. :turban:

om af te sluiten.
bijwoner schreef: Deze aanname van de AIVD berust op de veronderstelling, dat 'het geweldsrisico' uitsluitend van de zijde van Moslims komt.
Het geweldsrisico dat Wilders loopt komt voornamelijk van Mohammedanen. Vul de ontbrekende % met onberekenbare autonomen of iets in die aard en je bent er.
Geweldsrisico's komen er natuurlijk steeds uit alle richtingen. Die algemeenheid die je stelt is verwaarloosbaar in het geval Wilders. Je vergelijkt appelen met citroenen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:BFA, uit je reactie maak ik op, dat je om te beginnen goed uit de voeten kunt met het Bijbelboek Job. Daarin chatten 3 vrienden met Job over 'het waarom van lijden dat mensen soms doormaken' , terwijl het boek opent met een dialoog tussen God en satan & zijn trawanten. Als specifiek kenmerk van satan blijkt daaruit, dat deze uitsluitend gebruik kan maken van gegevens uit het verleden en heden, voor zover deze zich niet afspelen in de gedachten van in Jahweh gelovigen mensen. In de toekomst klijken kan satan niet, terwijl deze voortdurend afhankelijk is van vergaarde informatie. Dan nog, is hij afhankelijk van interpretaties, die er -klaarblijkelijk- behoorlijk naast kunnen zitten.
Ik volg niet goed.
Job is het verhaal waar God, Satan mensen op de proef laat stellen.
Wat heb ik gemeen met Satan?
bijwoner schreef: BFA, waar ik het heb over geestelijk inzicht, wordt de speciale wijsheid van God's heilige Geest bedoelt. Daardoor kan men soms inzicht krijgen in de achterliggende oorzaken van problemen, waarna doorvragen c.q. confronteren tot een geestelijke doorbraak kan leiden.
Dit is zoiets als de Buddhistische verlichting.
Buddhisme kent oneindig veel wegen die naar verlichting leiden. Een ogenblik verlichting kan genoeg zijn om een heel leven richting te geven.
Niet iedereen heeft dezelfde talenten en daardoor verschillende keuzes.
bijwoner schreef:De mensen die zich niet toevertrouwd hebben -uitsluitend op hun geloof- aan de levende God, ontberen dat inzicht.
Er is geen God. Je mag voor jezelf een God construeren als dat helpt. Voor het bereiken van verlichting is die God niet essentieel.
bijwoner schreef:de wapenindustrie hebben gezien.
Er is de mogelijkheid om verlichting te baseren op de kunst van oorlog.

Vind je het erg als ik Ariel vraag om dit te verplaatsen naar jouw topic?
Hier horen we niet meer thuis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

BFA schreef:
bijwoner schreef:BFA, uit je reactie maak ik op, dat je om te beginnen goed uit de voeten kunt met het Bijbelboek Job. Daarin chatten 3 vrienden met Job over 'het waarom van lijden dat mensen soms doormaken' , terwijl het boek opent met een dialoog tussen God en satan & zijn trawanten. Als specifiek kenmerk van satan blijkt daaruit, dat deze uitsluitend gebruik kan maken van gegevens uit het verleden en heden, voor zover deze zich niet afspelen in de gedachten van in Jahweh gelovigen mensen. In de toekomst klijken kan satan niet, terwijl deze voortdurend afhankelijk is van vergaarde informatie. Dan nog, is hij afhankelijk van interpretaties, die er -klaarblijkelijk- behoorlijk naast kunnen zitten.
Ik volg niet goed.
Job is het verhaal waar God, Satan mensen op de proef laat stellen.
Wat heb ik gemeen met Satan?
-------
Je hebt gemeen met Geert Wilders, dat je afhankelijk bent van informatie uit de derde of vierde hand. Geert toonde tijdens zijn optreden recent op TV in debat aan, dat hij van toeten nog blazen weet. Werkelijke ombuigoperaties zonder bezuinigingen kwamen niet uit zijn hoge hoed. Daarnaast durfde hij 4 aan hem gestelde vragen niet eens te beantwoorden, over lafheid gesproken! Naar ik begrepen heb, tref ik in dit draadje voornamelijk fans van de PVV, TON,VVD, LPF en andere 'handelaren in zelfzuchtige voorkennis'. De dogma's van de VML worden hier voluit verdedigd, want bij hen is kennis = macht. In feite val je dan wat uit de toon op deze site, die in haar doelstelling nu juist heeft zoveel mogelijk informatie met elkaar te delen. Daardoor kan de klaarblijkelijke onwetendheid bestreden worden onder Moslims, ex-Moslims en atheisten. -----
bijwoner schreef: BFA, waar ik het heb over geestelijk inzicht, wordt de speciale wijsheid van God's heilige Geest bedoelt. Daardoor kan men soms inzicht krijgen in de achterliggende oorzaken van problemen, waarna doorvragen c.q. confronteren tot een geestelijke doorbraak kan leiden.
Dit is zoiets als de Buddhistische verlichting. Buddhisme kent oneindig veel wegen die naar verlichting leiden. Een ogenblik verlichting kan genoeg zijn om een heel leven richting te geven. Niet iedereen heeft dezelfde talenten en daardoor verschillende keuzes.
------
Buddhisme= in zichzelf gekeerde vroomheid. Christenen streven naar een maatschappij waarin de Christelijke kennis en vaardigheden gedeeld worden met een ieder die daaraan behoefte heeft. Uitdrukkelijk is de Bijbel niet de drager van een zelfzuchtige ideologie. Het blote feit dat er 28 gaven van de heilige Geest beschreven staan, die naar het inzicht van de geest van Jezus Christus aan individuele gelovigen geschonken worden, illustreert dit. Niks esoterisch geleuter, geen aanzien des persoons en vooral geen zelfgerichtheid.
-----
bijwoner schreef:De mensen die zich niet toevertrouwd hebben -uitsluitend op hun geloof- aan de levende God, ontberen dat inzicht.
Er is geen God. Je mag voor jezelf een God construeren als dat helpt. Voor het bereiken van verlichting is die God niet essentieel.
-----
Je gaat een wonderlijke tijd tegemoed, BFA! Niet alleen herstelde de religieusiteit van de mondiale mensheid na het jaar 2004 opmerkelijk- eind vorige eeuw gaf men 'de christenen' nog hooguit 10 jaar - in ons land is er een dialoog op gang gekomen zelfs binnen de meer dan 80 zich 'christenen' noemden geloofsrichtingen. Wat niet eerder op die schaal is voorgekomen. Zelfs meneer Ratzinger in Vaticaanstad had in het afgelopen jaar een mondiale dialoog met talrijke vertegenwoordigers van wereldgodsdiensten !
bijwoner schreef:de wapenindustrie hebben gezien.
Er is de mogelijkheid om verlichting te baseren op de kunst van oorlog.
-----
BFA, met deze notitie schakel je het verstand uit, dat generatie gericht zou moeten functioneren. Aan verminkte en doden mensen hebben we weinig, vaak zijn dat juist voedingsbodems voor het elkaar haten en tegenwerken in de maatschappij.
Typisch een kreet uit de LPF en Wilders stal zou ik zo zeggen. Wel 'de Moslims 'zwart maken en ondertussen de gruwelijkset suggestie opboeren. Je hebt je plaats hier voluit verdient, maar ik zeker ook- lijkt mij. Een tegengeluid is heilzaam voor velen, aangezien het grijze spul tussen mijn oren nog prima werkt. :turban:

Vind je het erg als ik Ariel vraag om dit te verplaatsen naar jouw topic?
Hier horen we niet meer thuis.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef: Je hebt gemeen met Geert Wilders, dat je afhankelijk bent van informatie uit de derde of vierde hand.
Ik heb gemeen met Geert Wilders, niet met Satan. Dit is al een verbetering.
bijwoner schreef:dat je afhankelijk bent van informatie uit de derde of vierde hand.
Ik heb ook de informatie die mijn leven mij gegeven heeft. Verder zie ik niet wat er verkeerd aan is van deze aan te vullen met informatie uit 3de of 4de hand.
Mijn leven is veel weidser geweest dan de top van de berg waarop ik mij nu bevind.
bijwoner schreef:recent op TV
Ik kijk geen TV of filmpjes op internet. (tenzij een ultra-violent action movie)
Haal mijn informatie uit het geschreven woord.
bijwoner schreef: Buddhisme= in zichzelf gekeerde vroomheid. ....
Niet zo verschillend van het Christendom. Beiden hebben onthechting als basis van vroomheid. Vinden elkaar in Griekse filosofie. (Weet je dat in Japan, monniken onderwezen worden in Griekse filosofie wegens de gelijkenissen in de leerstelling. Moeste Griekse filosofen kennis gehad hebben van Buddha, hadden deze zich Buddhist kunnen noemen. Niet alle filosofen vallen hieronder)
bijwoner schreef:Zelfs meneer Ratzinger in Vaticaanstad had in het afgelopen jaar een mondiale dialoog met talrijke vertegenwoordigers van wereldgodsdiensten !
Die dialogen vonden al plaats in de jaren '90. Ook waren er toen mensen die naar een syncretische godsdienst zochten. (waar ik niet van geloof dat dit iets goeds kan brengen.)
De mondiale dialoog verschilt in het feit dat Ratzinger een man van de vrede is. Deze niet kan oproepen tot een openlijke oorlog tegen het Mohammedanisme. Nu gaat het niet meer over de gelijkenissen accentueren en de verschilpunten zo klein mogelijk maken. Nu gaat het over wel of niet onderwerpen aan het Mohammedanisme.
De lange tenen van Mohammedanen maken dat je hen een illusie van wil tot onderwerping moet geven, met kleine angeltjes het tegengestelde pogen te bereiken.
Ratzinger schuwt de belediging van Mohammedanen niet. Iets dat ik ten zeerste waardeer in hem. Hij kan dit subtiel genoeg brengen zodat Mohammedanen hun lange tenen stil moeten houden.
bijwoner schreef:BFA, met deze notitie schakel je het verstand uit, dat generatie gericht zou moeten functioneren
Jij leest verkeerd. Er is een hemelsbreed verschil tussen de kunst van oorlog en de act van oorlog. Jij leest het laatste, ik bedoel het eerste.
We leven in een wereld waar vrede nog steeds gebaseerd is op superieure vuurkracht. Wat niet hoeft te betekenen dat die vuurkracht zomaar hoeft gebruikt. Niet zolang je een plaats hebt om naar toe uit te wijken.
De huidige vredelievendheid van het Christendom is ook maar ontstaan uit de horrors van de oorlogen waarin het Christendom als voertuig voor de rechtvaardiging werd gebruikt. Voor Buddhisme geldt hetzelfde.
Hoe primitiever, hoe barbaarser en oorlogszuchtiger de mens.
Onze huidige vrede wordt gedragen door de technologische en maatschappelijke evoluties die voortkomen uit de kunst van oorlog. Kunst van oorlog die ons uit de primitiviteit heeft helpen heffen, dit meer dan alle Heilige boeken van het Christendom te samen.
Mohammedanen hebben de vruchten van deze oorlogskunsten van ons.
Hebben nog niet de vreedzaamheid die voortkomt uit de ervaringen van de horrors van interne religieuze oorlogen.
Misschien is het eens tijd van Mohammedanen die Horrors te laten ervaren. Daar moeten wij niets voor doen. Toch iets, maken dat we er buiten blijven.
De evolutie van primitieve barbaarsheid naar vreedzaamheid heeft alle tussenstappen nodig.
bijwoner schreef:Wel 'de Moslims 'zwart maken en ondertussen de gruwelijkset suggestie opboeren.
Maken Mohammedanen zichzelf niet zwart genoeg door hun eigen daden. Is het een act van zwartmaken deze daden van Mohammedanen te vermelden.
In het Mohammedanisme is het een van de grootse zondes van iets te zeggen over iemand dat deze persoon in een slecht daglicht stelt. Zelfs als het de waarheid is die gezegd wordt.
Ik dacht dat het Christendom juist steunde op dit vertellen van waarheid. Het een deugd is van deze waarheid te kunnen aanvaarden zonder zich op de tenen getrapt te voelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders mag Engeland niet in.

Bericht door bijwoner »

Zwartmeer,
Temidden van jullie euforie over het optreden van Wilders in GB, blijft knagen:
a) Waarom heeft hij naast zijn huidige functies, nu ook nog een raadzetel in het Haagse Gemeentebestuur aanvaard?
b) Hoe lang nog mist hij de normale valkuilen in De Politiek- doordat hij Oost Indisch doof blijft, zodra men hem ter verantwoording roept?
c) Zijn de PVV stemmers zo misleid, dat ze alle wanprestaties van hem accepteren, ongeacht de maatschappelijke schade die hij anderen daarmee toebrengt?
d) Weet Wilders dat zijn tijd er als PVV- er haast op zit- mocht de PVV de komende tijd uitbundig voor het voetlicht komen wegens misleiding en corruptie?
e) Wilders is slecht in het delegeren en al helemaal in het overdagen van verantwoordelijkheden. De 3 functies die hij nu denkt te combineren, gaan tegen de PVV als geheel inwerken. Het huidige spoor als 'van een olifant in de porseleinkast van de internationale betrekkingen', loopt vroeg of laat stuk.
f) Klaarblijkelijk willen de PVV en haar voorman, dat men hen te zijner tijd strafrechterlijk 'kaal gaat plukken' via de verfijning van het opspoor - en handhavingappraat van het Ministerie van Justitie (veroordeelde delinquenten hun onrechtmatig verkregen fondsen afnemen en ze opjagen tot de dood erop volgt of de schuld is weggewerkt). :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: VN: sterke stijging aantal asielzoekers is mythe

Bericht door bijwoner »

Ariel,
De Telegraaf verloor in 2009 45.000 abonnees.
Men denkt nog steeds, dat misleiding via onderbuikgevoelens de verkoop van 'dat DT /wc papier' zal doen stijgen. Een steeds groter wordend probleem van de redactie van De Telegraaf is natuurlijk: lezers worden wijzer! De tunnelvisie die de redactie van DT sinds 'de koude oorlog' heeft, is naadloos overgezet op angst voor allen 'die hier nieuw komen'.
Die cijfers waartegen jij hier ageert, zijn ook in andere gedaanten te raadplegen. Zo kan je de nieuwe CV/KOERS van deze maand lezen (http://www.cv.koers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) , voor lezertjes van FFI Nederlandstalig nog boeiend ook! In 'Waarom Nederland niet islamiseert' (door Karel Smouter & Ludo Hekman) staat zo'n analyse CBS cijfertjes sinds het jaar 2000. En wat blijkt daaruit? Momenteel is minder dan 5% van onze bevolking te vatten -met een containerbegrip- zoals 'de islam'. Daarnaast is de extrapolatie tot het jaar 2050, dat het er dan 8% zijn. 92% is dat dan nog steeds niet, wat overeenkomt met een overmacht van 12 x. En maar bang blijven? Het is veel zinvoller serieus rekening te gaan houden met een aantoonbaar veel dreigender verschijnsel, dat onafwendbaar -bij nu geen maatregelen nemen- op de totale bevolking van NL afkomt.
-----
Het klimaat verandering rapport uit 1996 -dat direct na bekendmaking aan de NL regering , tot NL staatsgeheim verklaard werd- geeft aan dat na 2050 de kans op zo'n nationale ramp met een factor 10 toegenomen zal zijn, in verhouding tot de normen van de huidige Deltawet 1.
STERKE STIJGING ZEESPIEGEL NOORDZEE http://www.ahn.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Met andere woorden, de geprognosticeerde verliezen aan mensenlevens in ons land, kunnen dan na 1 storm vanuit het Oosten via de Noordzee het Kanaal door (inclusief springtij) boven de 6.000.000 levens uitkomen.
----
Ariel, waarom is er wel aandacht voor 'die asielzoekers c.q. Islamitische baard dragers op afstand' waaraan we weinig behoeven te doen en veel minder aandacht voor de verantwoordelijkheid de eigen bevolking te beschermen tegen klimaat invloeden? Daarover schrijft De Telegraaf amper!

De in 2009 getaxeerde waarde aan onroerend goederen in NL voor zover onder het NAP liggend, is meer dan 6.000. miljard Euro. De plannen zoals deze neergelegd zijn in de Deltawet II kosten de belastingbetalers 1 miljard / jaar tot 2050. Die 40 miljard weegt klaarblijkelijk op tegen die 6.000 miljard! :turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VN: sterke stijging aantal asielzoekers is mythe

Bericht door Ariel »

Misschien moet je deze draad ook maar eens gaan lezen bijwoner, en ik hoop dat je dan wat minder naïef en wat realistischer bent wat betreft het klimaat.


http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 22&t=15792" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: VN: sterke stijging aantal asielzoekers is mythe

Bericht door BFA »

bijwoner schreef:... en veel minder aandacht voor de verantwoordelijkheid de eigen bevolking te beschermen tegen klimaat invloeden?
Nu kom je mij toch hoogmoedig over hoor, bijwoner.
Is het geen hoogmoed te denken dat je God's klimaat kan bedwingen.
Als ik spreek over het onderwerpen van de begroeiing in de natuur ten voordele van de mens wordt mij door diezelfden die nu het klimaat willen onderwerpen, wat iets veel groter is, hoogmoed verweten.
Kan jij mij uitleggen waarom in mijn geval dit hoogmoed is en in het andere niet? Ik begrijp dat niet zo goed.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie