Hirsi Ali: Peijs begrijpt niets van hoofddoek

Plaats reactie
DewiSudarsono
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jan 04, 2006 4:10 am
Contacteer:

Hirsi Ali: Peijs begrijpt niets van hoofddoek

Bericht door DewiSudarsono »

Bron http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/ ... 4&rss=true

VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft fel uitgehaald naar minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat (CDA), die er volgens haar 'niks van heeft begrepen' als ze het dragen van een sluier of hoofddoek als teken van vrijheid beschouwt. Tot die conclusie is Peijs naar eigen zeggen gekomen na een bezoek aan de Verenigde Arabische Emiraten.

'Sluiers vormen geen belemmering, maar kunnen islamitische vrouwen juist verder helpen in de wereld. Het is hun manier van uitdrukken,' stelde Peijs zaterdag in De Telegraaf. Peijs zou zelfs graag een minister met een hoofddoek in de regering zien, omdat dit 'de herkenbaarheid van het kabinet ten goede zou komen'.

In De Telegraaf van zondag gaat Hirsi Ali hier fel tegenin. Volgens haar vergeet Peijs de maatschappelijke context. Misschien biedt de sluier de vrouwen in de islamitische wereld de vrijheid om over straat te kunnen, ‘maar wij leven in Nederland’, zegt Hirsi Ali. Zr vraagt zich af hoe een sluier hier bij kan dragen aan vrijheid.

Knettergek
Hirsi Ali zou liever zien dat Peijs zich ‘echt’ zou inzetten voor het belang van de moslimvrouwen. ‘Zorg liever dat vaders hun dochters niet vroegtijdig van school halen en dat meisjes hun eigen huwelijkspartner mogen kiezen.’ Haar oud-partijgenoot Geert Wilders drukt zich minder subtiel uit en vraagt zich af ‘of Peijs knettergek is geworden’.

CDA-Kamerlid Mirjam Sterk kan zich juist wel vinden in de opvattingen van partijgenoot Peijs. ‘Zolang een vrouw zelf mag kiezen of ze een hoofddoek draagt vinden wij het prima,’ reageert ze.


Burqa
D66-minister Alexander Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) haalde de uitspraak van Peijs zaterdag aan in een debat met VVD-jongeren over een verbod op het dragen van een burqa in de openbare ruimte. Het mag niet zo zijn dat we allerlei beperkingen gaan oplegen, zodat degene die van zijn vrijheid gebruik wil maken moet uitleggen waarom, zei Pechtold.

Pechtold zei kritisch te staan tegenover het plan van de Tweede Kamer om de burqa te verbieden. ‘Als een vrouw – vanuit een diepe religieuze overtuiging – zelfstandig kiest voor het dragen van een burqa, moet je dan als staat zeggen: U mag dat niet?,’ vroeg Pechtold de VVD-jongeren.

In december bleek een Kamermeerderheid een voorstel van Wilders te steunen om de burqa te verbieden. De fracties van VVD, CDA, LPF en Groep Nawijn schaarden zich achter het onafhankelijk Kamerlid (lees ook Kamermeerderheid steunt burqaverbod Wilders). Maar het kabinet heeft moeite met het voorstel (lees Kabinet moeite met besluit over burqaverbod).

Door Ingrid van der Chijs

---

Het is ongelovelijk hoe blind een groot deel van de Nederlandse politici zijn als het om de moordsekte islam gaat. Ik geloof dat het essentieel is dat er in Nederland een grote informatie campagne opgezet wordt om nu eindelijk een paar ogen op te maken. In dit veband is het ook van het grootste belang dat we hier zoveel mmogelijk doen om Ali Sina's boek in het Nederlands vertaald te krijgen en het op grote schaal versprijd wordt.
Saudara2 yang terhormat dengarkan baik2 bahwa kita tentang dua Dewi tetapi sebetulnya hanya satu. Mungkin rahasia ini adalah jalan yang menuju masah depan yang cera untuk asal kita.

http://alter-of-democracy.be/
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

CDA-Kamerlid Mirjam Sterk kan zich juist wel vinden in de opvattingen van partijgenoot Peijs. ‘Zolang een vrouw zelf mag kiezen of ze een hoofddoek draagt vinden wij het prima,’ reageert ze.
Als een meisje van jongsafaan wordt verteld dat ze een hoer is als je zich niet bedekt, hoe vrijwillig is die keuze dan? Als ze als minderjarige zich gaat bedekken is dat vooral de keuze van haar ouders en niet van het meisje zelf. Of dit een strikt vrijwillige keuze is valt toch niet te controlleren.

Een ander voorbeel: er valt ook niet te controlleren of getrouwde mannen of vrouwen wel strikt vrijwillig een trouwring dragen. Als er een discussie komt of er in bepaalde functies onder werktijd een trouwring mag worden dragen hoort de niet te controlleren vrijwilligheid niet een argument voor of tegen te zijn. Veiligheid en hyghiene daarentegen zijn wel goede argumenten om het dragen van ringen en andere sierraden niet toe te staan in bepaalde functies.
D66-minister Alexander Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) haalde de uitspraak van Peijs zaterdag aan in een debat met VVD-jongeren over een verbod op het dragen van een burqa in de openbare ruimte. Het mag niet zo zijn dat we allerlei beperkingen gaan oplegen, zodat degene die van zijn vrijheid gebruik wil maken moet uitleggen waarom, zei Pechtold.
Mensen horen hun gezicht niet te bedekken in het openbaar. Er zijn al winkels overvallen door mensen in Burka. Dit zou reden genoeg moeten zijn om dit kledingstuk niet toe te staan op straat, in winkels, horeca en andere openbare ruimten. Religieuze overtuigingen verdienen niet meer respect dan iedere andere persoonlijke overtuiging.
Pechtold zei kritisch te staan tegenover het plan van de Tweede Kamer om de burqa te verbieden. ‘Als een vrouw – vanuit een diepe religieuze overtuiging – zelfstandig kiest voor het dragen van een burqa, moet je dan als staat zeggen: U mag dat niet?,’ vroeg Pechtold de VVD-jongeren.
Wederom tragisch dat deze persoon niet beseft dat het niet te bewijzen is of een vrouw dit strikt vrijwillig doet of onder druk wordt gezet. Als een vrouw is wijsgemaakt dat ze naar de Hel gaat als ze het niet doet, is er dan geen sprake van dwang? Dit is in wezen de ultieme dwang: "Doe wat we zeggen of je wordt voor eeuwig gemarteld. "
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op ma mar 20, 2006 1:34 am, 2 keer totaal gewijzigd.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

:roll: Peijs?? Die is toch van verkeer??? Waar zit die nu met der neus in, of regelt ze nu het verkeer tussen westen en moslim??
Wel ik peis dat da één grote kettingbotsing gaat worden in een dicht geestelijke mist van verwarring en onwil van de islam om ons te accepteren.

Ze kan beter een éénrichting straat maken voor de islam :arrow: Mekka
En een nieuwe verkeerswet: niet met burqa achter het stuur, want u moet de weg aan alle kanten overzien. En met een niqaab of hoofddoek ist ook lastig om goe file te parkeren.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

stropke schreef::roll: Peijs?? Die is toch van verkeer??? Waar zit die nu met der neus in, of regelt ze nu het verkeer tussen westen en moslim??
Ja ja....burka is prima en vrijwillig...in SA.
Dat vrouwen daar geen auto rijden is zeker ook "vrijwillig".
Als minister van verkeer zou ze DAAR wat over moeten zeggen.
Wat een domme doos zeg.. :roll:
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Peijs: ‘Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid’

Bron: NRC Handelsblad

Minister Peijs (Verkeer, CDA) ziet de islamitische hoofddoek niet langer als een teken van onderdrukking. De hoofddoek „geeft vrouwen juist vrijheid”, zegt de minister in een interview met De Telegraaf. Ze is van gedachten veranderd na een bezoek aan de conferentie Vrouwen als wereldleiders in Abu Dhabi, waar 1200 vrouwen uit 87 landen bijeen waren.

Peijs zegt door het bezoek helemaal te zijn afgestapt van de gedachte dat een hoofddoek een teken van onderdrukking zou zijn. „Het dragen van een hoofddoek is natuurlijk cultureel bepaald. En zo voelen die vrouwen dat ook, want zo beleven zij hun religie. Daarnaast biedt een hoofddoek juist kansen voor vrouwen in sommige islamitische landen, die zonder hoofddoek anders het huis niet uit mogen”, zei de minister.

Peijs zou een minister met een hoofddoek in het volgende kabinet dan ook geen slecht idee vinden. „Het zou de herkenbaarheid van het kabinet zeker vergroten. Het moet wel iemand zijn die om haar capaciteiten wordt uitgekozen. Ze mag geen excuustruus zijn.”

Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) reageert verontwaardigd op de uitlatingen van de minister. Volgens haar haalt Peijs de twee contexten door elkaar. „De minister heeft gelijk wanneer ze zegt dat de hoofddoek in bepaalde Arabische landen bijdraagt aan de vrijheid van de vrouw. Ze mogen zich gesluierd wel vertonen in het openbare leven en zonder hoofddoek niet. Dat komt omdat de vrouw daar als lustobject wordt beschouwd, die zich alleen in familiekring aan mannen helemaal mag tonen. Maar hier in Nederland is de vrouw volledig geaccepteerd. Ik zie dus niet in hoe de hoofddoek in Nederland bijdraagt aan de vrijheid van vrouwen”, zegt het Kamerlid desgevraagd.

Hirsi Ali vindt een minister met een hoofddoek ook geen goed idee. Volgens haar zou een dergelijke minister een verkeerd signaal afgeven door de seksuele moraal uit de Arabische landen in Nederland over te nemen. „Als je de logica achter de hoofddoek doortrekt, zou je dan dus moeten concluderen dat de mannelijke kabinetsleden zich niet zouden kunnen beheersen in de nabijheid van deze minister. Een minister met een hoofddoek is niet de manier om de stem van allochtonen te winnen, want het is een belofte die je niet kunt inlossen. We zouden dan weer helemaal terug gaan in de tijd.”

Link naar artikel: http://www.nrc.nl/binnenland/article252996.ece
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Sjeng schreef:Peijs: ‘Hoofddoek geeft vrouwen juist vrijheid’

Bron: NRC Handelsblad

Minister Peijs (Verkeer, CDA) ziet de islamitische hoofddoek niet langer als een teken van onderdrukking. De hoofddoek „geeft vrouwen juist vrijheid”, zegt de minister in een interview met De Telegraaf. Ze is van gedachten veranderd na een bezoek aan de conferentie Vrouwen als wereldleiders in Abu Dhabi, waar 1200 vrouwen uit 87 landen bijeen waren.

Peijs zegt door het bezoek helemaal te zijn afgestapt van de gedachte dat een hoofddoek een teken van onderdrukking zou zijn. „Het dragen van een hoofddoek is natuurlijk cultureel bepaald. En zo voelen die vrouwen dat ook, want zo beleven zij hun religie. Daarnaast biedt een hoofddoek juist kansen voor vrouwen in sommige islamitische landen, die zonder hoofddoek anders het huis niet uit mogen”, zei de minister.

Peijs zou een minister met een hoofddoek in het volgende kabinet dan ook geen slecht idee vinden. „Het zou de herkenbaarheid van het kabinet zeker vergroten. Het moet wel iemand zijn die om haar capaciteiten wordt uitgekozen. Ze mag geen excuustruus zijn.”

Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) reageert verontwaardigd op de uitlatingen van de minister. Volgens haar haalt Peijs de twee contexten door elkaar. „De minister heeft gelijk wanneer ze zegt dat de hoofddoek in bepaalde Arabische landen bijdraagt aan de vrijheid van de vrouw. Ze mogen zich gesluierd wel vertonen in het openbare leven en zonder hoofddoek niet. Dat komt omdat de vrouw daar als lustobject wordt beschouwd, die zich alleen in familiekring aan mannen helemaal mag tonen. Maar hier in Nederland is de vrouw volledig geaccepteerd. Ik zie dus niet in hoe de hoofddoek in Nederland bijdraagt aan de vrijheid van vrouwen”, zegt het Kamerlid desgevraagd.

Hirsi Ali vindt een minister met een hoofddoek ook geen goed idee. Volgens haar zou een dergelijke minister een verkeerd signaal afgeven door de seksuele moraal uit de Arabische landen in Nederland over te nemen. „Als je de logica achter de hoofddoek doortrekt, zou je dan dus moeten concluderen dat de mannelijke kabinetsleden zich niet zouden kunnen beheersen in de nabijheid van deze minister. Een minister met een hoofddoek is niet de manier om de stem van allochtonen te winnen, want het is een belofte die je niet kunt inlossen. We zouden dan weer helemaal terug gaan in de tijd.”

Link naar artikel: http://www.nrc.nl/binnenland/article252996.ece
Just daar zit het probleem, bij de mannen die de vrouw zo beschouwen. Die moeten eens op andere gedachten gebracht worden. Maja als ge door Mo geindoctrineerd zijt, die zelf niet een geestelijk gezonde visie had, wat kunt ge dan verwachten.
Voortaan alle moslim mannen verplicht een 8) dondere bril dragen zodat ze de vrouwen niet met begerige blikken aanschouwen. Wie betrapt wordt zonder bril: 50 zweepslagen.
:lol: :lol: Hans Anders gaat goeie zaken doen: een paar miljoen zonnebrillen verkopen. Och ja, en Pearl nog beter want daar krijge ze de tweede gratis :lol: :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Hisi Ali..kiest voor geen hoofddoek. Zolang het haar keuze is en zolang niemand dwingt noem ik dat vrijheid.

Maar stel: mag ze op de tweede kamer nog verschijnen als ze kiest om wel een hooddoek te dragen? En komt ze hoog op de VVD lijst te staan? Vrijheid voor mij is de eigen keuze! Een eigen keuze waar je achter staat.

Geen overheid, geen zwarte zombi in de tweede kamer, geen duivel, geen natuurkracht, geen natuurworde, geen haat, geen jaloezie en geen dier kan de moslimvrouw er weerhouden haar hoofddoek af te staan. Dat noem ik pas vrijheid.

Afbeelding
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Vrijheid voor mij is de eigen keuze!
Hoe kun je van vrije keuze spreken als vrouwen het dragen van de hoofddoek min of meer dwangmatig krijgen opgelegd door een religieus en sociale controle-systeem?
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Hoe kun je van vrije keuze spreken als vrouwen het dragen van de hoofddoek min of meer dwangmatig krijgen opgelegd door een religieus en sociale controle-systeem?
Je moet wel binnen de contex blijven. Minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat had het over vrouwen in Vrenigde Arabische Emiraten. In VAE is hoofddoek niet eens verplicht bij de wet. Toch zijn er genoeg vrouwen die uit eigen wil zelfs een sluier dragen. In Iran is het dragen van sluier zelfs verboden heb ik gehoord. Een hoofddoek is verplicht.

Ik zei wel zolang deze haar keuze is.. In Marokko is het dragen van hoofddoek niet verplicht bij de wet. In Rabat hebben zo'n 50% geen hoofddoek (de meesten dragen hem op latere leeftijd). In Casablanca zo'n 40% niet, maar Casablanca is wel de enige stad waar je steeds meer gesluierde vrouwen ziet (dankzij de Oosterse invloeden). En in bijvoorbeeld Nador heeft 100% wel een hoofddoek.

Nogmaals zolang het een eigen keuze is noem ik het vrijheid. Een land mag een hoofddoek niet verbieden wat dat is verre van vrijheid. In Frankrijk en Turkye mag je daarom niet spreken van vrijheid.

mvg,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Als je geen hoofddoek draagt wordt je in de islam-wereld aangezien voor hoer. Welke vrouw wilt dat?
Gelukkig is het in het westen (en andere culturen overigens ook) zo dat vrouwen zonder hoofddoek met respect worden behandelt zoals het hoort.
In de moslimwereld heb je daarvoor een lapje stof op je kop nodig omdat het in een boek uit de middeleeuwen staat dat je dat moet dragen.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Geen overheid, geen zwarte zombi in de tweede kamer, geen duivel, geen natuurkracht, geen natuurworde, geen haat, geen jaloezie en geen dier kan de moslimvrouw er weerhouden haar hoofddoek af te staan. Dat noem ik pas vrijheid.
Beste Maroc_21,

Ik neem aan dat je met "zwarte zombi" Ayaan Hirsi Ali bedoelt? Waarom pik je haar eruit en niet Wilders of een of meer andere Blanke mannen die er dezelfde mening op na houden? Heb je iets tegen Zwarten of alleen tegen Zwarte vrouwen? Als je haar huidskleur niet van belang vond, zou je andere woorden hebben gekozen. Waarom noem je haar niet gewoon bij haar naam?

Waarom is zij een zombie volgens jou? Zij is op een dag kritisch over haar eigen cultuur en die van anderen gaan nadenken. Dat is meer dan de meeste mensen op deze wereld doen. Onder de meeste mensen versta ik eveneens de meeste Westerlingen, trouwens. Kritisch nadenken laten de meeste mensen ongeacht huidskleur ook in Nederland vooral over aan wetenschappers, kunstenaars, schrijvers, andere intellectuelen en een handje vol tegendraadse politici.

De hoofddoek dient om vrouwen tot seksobject te maken. Vrouwen die zich niet bedekken worden in traditionele gemeenschappen als vogelvrij gezien. Als een man hen kwaad doet is niet hij, maar de vrouw schuldig of minstens medeplichtig. Diezelfde mannen vinden overigens niet dat een goedgeklede man met een dikke portemonnee erom vraagt om in elkaar geslagen en beroofd te worden.

Als vrouwen wordt geleerd dat als je geen hoofddoek draagt je geen respect verdient en een man vrij is om je te uit te schelden, je aan te randen of te verkrachten, hoe vrij is die keuze dan? Liefde, respect en veiligheid zijn heel primaire behoeftes. Stel dat de politie de andere kant op keek als mannen met een baard op brute wijze op straat in elkaar werden geslagen, zou een gladde kin dan zo'n vrije keuze zijn?

Kun jij naar een jonge aantrekkelijke vrouw met onbedekt hoofd kijken zonder opgewonden te raken?

Met vriendelijke groet,

Linda
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Als je geen hoofddoek draagt wordt je in de islam-wereld aangezien voor hoer.
Vooroordelen!!!!!

Ik ken ook een vooroordeel>

Als je een hoofddoek draagt word je in niet-Moslimland aangezien als terroriste.

Je begrijpt dat bovenstaande tot nietdus/wellus discussie leiden?

mvg,
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Als je geen hoofddoek draagt wordt je in de islam-wereld aangezien voor hoer.
Vooroordelen!!!!!

Ik ken ook een vooroordeel>

Als je een hoofddoek draagt word je in niet-Moslimland aangezien als terroriste.

Je begrijpt dat bovenstaande tot nietdus/wellus discussie leiden?

mvg,
Natuurlijk is dit een veralgemeniseerde opmerking, maar in veel gevallen komt het hier wel op neer.
Een vrouw hoort een kap over haar kop te trekken, een werkelijke keus heeft ze niet. Noem het sociale druk/verwachtingen. En dit is een in beton gegoten regel omdat het in een zogenaamd goddelijk boek staat.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:Nogmaals zolang het een eigen keuze is noem ik het vrijheid. Een land mag een hoofddoek niet verbieden wat dat is verre van vrijheid. In Frankrijk en Turkye mag je daarom niet spreken van vrijheid.

mvg,
In een ander topic heb je gezegd :
Regels van een land dient gerespecteerd te worden! Als je de regels niet wil dan verhuis je maar! In Nederland klagen mensen ook over het overschot aan regels! In SA zijn de regels ten minste duidelijk
Wanneer het VERPLICHTEN van een hoofddoek (en erger) volgens jou dus WEL mag (regels van het land)...dan mag het VERBIEDEN daarvan natuurlijk ook...(regels van het land)...?

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ek&start=0
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Firebird
Berichten: 282
Lid geworden op: ma mar 20, 2006 8:01 pm

Bericht door Firebird »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Als je geen hoofddoek draagt wordt je in de islam-wereld aangezien voor hoer.
Vooroordelen!!!!!

Ik ken ook een vooroordeel>

Als je een hoofddoek draagt word je in niet-Moslimland aangezien als terroriste.

Je begrijpt dat bovenstaande tot nietdus/wellus discussie leiden?

mvg,
Jouw struikroverprofeet (hel zij met hem) en zijn struikrovervriendjes hebben wel meer idiote zaken voorgeschreven. Dat mensen zich daaraan willen houden, prima, maar ga er niet op een achterlijke manier begrip voor opbrengen. Tolereer het hoogstens. Tolereren is iets anders dan respecteren/begrijpen.

Hier een leuke topic over vzmh en zijn met poppen spelende speeltje:

http://www.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=18706

Is dat een profeet? Nee, het was een pedofiel, toen al en nu ook. Alles wat hij zegt is absolute rubbish en volstrekt ongeloofwaardig.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Maroc
Als je een hoofddoek draagt word je in niet-Moslimland aangezien als terroriste.
Door mij alvast niet! Zo'n vrouw wordt door mij aangezien als een zielige malloot, met een totaal gebrek aan eigenwaarde wegens verregaande hersenspoeling. Ik beschouw haar als een "schaduwvrouw" en kan me nauwelijks bedwingen (soms helemaal niet, dan doe ik het) om haar aan te spreken en te vragen wat haar bezielt en waarom ze zichzelf zo veracht.

Een goede vriendin was ooit zo'n zielige malloot. Ze verzeilde zelfs in Afganistan, zo ver ging ze in haar onderdanigheid...
Gelukkig is ieder mens recuperabel en is zij kunnen terug mens worden, hoewel met ups en downs, bij gebrek aan juiste psychologische begeleiding.
Germaan
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mei 12, 2006 9:06 pm

Bericht door Germaan »

Maroc_21 schreef:Hisi Ali..kiest voor geen hoofddoek. Zolang het haar keuze is en zolang niemand dwingt noem ik dat vrijheid.

Maar stel: mag ze op de tweede kamer nog verschijnen als ze kiest om wel een hooddoek te dragen? En komt ze hoog op de VVD lijst te staan? Vrijheid voor mij is de eigen keuze! Een eigen keuze waar je achter staat.

Geen overheid, geen zwarte zombi in de tweede kamer, geen duivel, geen natuurkracht, geen natuurworde, geen haat, geen jaloezie en geen dier kan de moslimvrouw er weerhouden haar hoofddoek af te staan. Dat noem ik pas vrijheid.

Afbeelding
jij bent echt een domme sukkel of niet dan?
je moet je zelf eens af vragen waarom diue vrouwen een hoofd doek moeten dragen, waarschijnelijk om dat anders die pedofielen moslims (allemaal dus) er niet met hun poten af kunnen blijven..

en kom ons nu niet uit leggen wat vrijheid is, want waarschijnelijk waar jij vandaan komt kennen ze dat woord niet eens..

weet je wat vrijheid is, durfen te zeggen dat je geen hoofd doek wil, maar zelfs al willen ze het niet worden ze er toch toe gedwonegn, lekker vrijheid :roll:

het is aan passen of op krassen...
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
ABTT
Berichten: 47
Lid geworden op: za apr 22, 2006 2:36 am

Bericht door ABTT »

Firebird schreef:hoofddoek draagt wordt je in de islam-wereld aangezien voor hoer.
wow, wat een vooroordeel zeg
Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Als je geen

Vooroordelen!!!!!

Ik ken ook een vooroordeel>

Als je een hoofddoek draagt word je in niet-Moslimland aangezien als terroriste.

Je begrijpt dat bovenstaande tot nietdus/wellus discussie leiden?

mvg,
Jouw struikroverprofeet () en zijn struikrovervriendjes hebben wel meer idiote zaken voorgeschreven. Dat mensen zich daaraan willen houden, prima, maar ga er niet op een achterlijke manier begrip voor opbrengen. Tolereer het hoogstens. Tolereren is iets anders dan respecteren/begrijpen.

()

Is dat een profeet? Nee, het was een pedofiel, toen al en nu ook. Alles wat hij zegt is absolute rubbish en volstrekt ongeloofwaardig.
ach, nu halen ze weer het pedofilie, verkrachter, roverij,... naar boven, telkens weer en weer, het gaat er zelfs niet over.
- Versta je dit?
- only muslims
-> Hm? <-
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

Maroc_21 schreef: geen zwarte zombi in de tweede kamer,
RACIST!!!!
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

:x Der zijn er wel meer in de Hollands regering die nix van de hoofddoek snappen.
Zou Moke dan toch gelijk hebben als hij zei dat vrouw maar de helft verstand van de man hebben. T´lijkt er bij sommige ministers wel op.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie