Mp3- roofmoord mogelijk ook racistisch gemotiveerd

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Mp3- roofmoord mogelijk ook racistisch gemotiveerd

Bericht door sprot »

Fouad Ahidar, Brussels volksvertegenwoordiger voor sp.a-Spirit, plant een optocht tegen het zinloos geweld. Ahidar zegt geschokt te zijn over de roofmoord woensdag in het Centraal Station en stelt zelfs dat ze stinkt naar racisme. Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.
Vorige maand was het een Nigeriaanse jongen en nu een Belgische, aldus Ahidar. We moeten racisme bestrijden in al zijn facetten, of dat nu van de allochtone of de autochtone gemeenschap is.

Ahidar houdt in Biarritz de Belgische media bij in internetcafés en hoorde zo over de moord. Zo zag hij ook op welke manier de ouders van de vermoorde jongen reageerden en de volksvertegenwoordiger was naar eigen zeggen aangedaan door de rust waarmee de vader van Joe Vanholsbeeck met het verlies van zijn zoon omging.

De ouders pleitten er gisteren voor dat de daders een levenslange werkstraf krijgen, zodat ze nog van nut kunnen zijn voor de maatschappij. Veel mensen zouden woedend en wraakzuchtig blijven, maar zij willen gewoon dat de jongens gestraft worden en daar willen wij hen graag bij helpen, zegt Ahidar, die de allochtone gemeenschap ook oproept om actief de daders te helpen zoeken.

Ahidar plant een eerste vergadering op zondag en is voorlopig van plan de optocht op woensdag 19 april te houden, maar we wachten af wanneer de ouders de begrafenis willen houden en wat zij zelf het liefst willen. De oproep tot optocht zal in de eerste plaats naar allochtonen gericht zijn, maar uiteraard is iedereen vrij om mee te lopen

En allemaal met een bordje 'Islam is peace'
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Het woord racisme is hier niet echt op zijn plaats maar die overvallen zijn echt wel "halal" omdat ze uitsluitend gericht zijn tegen niet-Moslims en dat is altijd al zo geweest. De opmerking van Fouad komt dus rijkelijk laat.

Een Marokkaanse onderzoeksjournaliste gebruikt de term "Halal diefstal". De jongeren krijgen zakgeld van hun ouders en besteden dit uitsluitend aan halal zaken, voor haram zaken zoals sigaretten gaan ze dan stelen van de 'ongelovigen'.

Ik zie echt geen tegenspraak met de Koran, ook Mohamed met zijn bende overviel karavaans in de woestijn, maar later ook nederzettingen. Die Joden of Christenen liet hij dan een tax betalen van 10% (zoals in de Quran staat) tot wel 50% van hun opbrengst (bv oogst). Een tax (zogenaamd beschermingsgeld) die voornamelijk diende om zijn leger te financieren.

Handjes afhakken voor diefstal: Ook dat staat omschreven in de Sharia, maar dat heeft eigenlijk betrekking op het stelen van Moslim bezit.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Patrick, vermits het woord racisme al zo lang onterecht gebruikt wordt voor alles waarbij een blanke eventueel zelfs maar van mening verschilt met een allochtoon, en zeker als er een misdrijf blanke--> moslim gebeurt, dan mogen we nu evengoed hetzelfde verkeerde woordgebruik aannemen.

Ik ben blij dat die Fouad Ahidar dit eindelijk eens heeft gezegd! Als het een "witte" was geweest dan was het een vuile racist die voor het VB stemt.

Fouad zal achtereen nu weer als "kokosnoot" worden beschouwd door de allochtonen (net zoals ze met Mimount Boussakla en sommige andere allochtone politici doen die de waarheid durven zeggen).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Weer jongen met geweld verplicht mp3-speler af te geven

Bericht door sprot »

Op de parking van een schaatspiste in Montignies-sur-Sambre in Charleroi werd een 19-jarige jongen zaterdag aangevallen en verplicht zijn mp3-speler af te geven. Dat meldt de lokale politie maandag. Het slachtoffer, een jongen uit Anderlues, werd op de grond geduwd en geslagen met een metalen staaf. De dader ging er vandoor met de mp3-speler en kwam later terug met drie anderen. Zij gaven het slachtoffer opnieuw enkele klappen en sloegen daarna op de vlucht. Twee getuigen die het gebeuren aanschouwden, grepen niet in.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Nestor
Berichten: 36
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 9:21 pm

Bericht door Nestor »

Wat mij verwonderd is dat de moslimgemeenschap blijkbaar de hele zaak prachtig indekt. Nu gaat er me niemand vertellen dat ze die gasten nog niet herkend hebben. Ik herken mijn buurjongens aan hun kleding en aan hun manier van bewegen en gaan.Neen, ze zijn te laf om te bekennen. t'Was toch maar een "hond" hé. Dus zand erover.Ze zijn toch maar fijn een MP3speler rijker en hebben er niet moeten voor betalen.
En een grote overwinning voor hen is dat er weeral zoveel mensen meer zijn die schrik hebben van hen.
We hadden moeten doen zoals zij: de boel in brand steken , hun winkels plunderen en hun "achtergestelde jongeren" (volgens de nieuwe terminologie) in elkaar slaan. Dan hadden ze respect voor ons gehad. Nu komen we allleen over als bange hazen waar ze op spuwen.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

circe schreef:Patrick, vermits het woord racisme al zo lang onterecht gebruikt wordt voor alles waarbij een blanke eventueel zelfs maar van mening verschilt met een allochtoon, en zeker als er een misdrijf blanke--> moslim gebeurt, dan mogen we nu evengoed hetzelfde verkeerde woordgebruik aannemen.
Nee, ik weiger een foutief woordgebruik aan te nemen, gewoon omdat "een ander dat ook doet". Het woord racisme wordt zo een verzamelnaam van dingen die er niets mee te maken hebben. Het begrip verwatert en verliest hierdoor zijn oorspronkelijke betekenis wat erg slecht nieuws is voor het échte racisme.

Racisme is trouwens een wereldwijd fenomeen, is tweerichtingsverkeer en geen monopolie van blanke westerlingen, dus onrechtstreeks kan ik Fouad gelijk geven. In het geval van de mp3 speler speelt huidskleur maar een ondergeschikte rol. Maw de daders beroven enkel niet-moslims (da's de hoofdzaak) en gebruiken uiterlijke kenmerken (kledij, huidskleur ed) als hulpmiddel om te bepalen of iemand al dan niet moslim is.
circe schreef:Ik ben blij dat die Fouad Ahidar dit eindelijk eens heeft gezegd! Als het een "witte" was geweest dan was het een vuile racist die voor het VB stemt.Fouad zal achtereen nu weer als "kokosnoot" worden beschouwd door de allochtonen (net zoals ze met Mimount Boussakla en sommige andere allochtone politici doen die de waarheid durven zeggen).


Niet enkel allochtonen, ook de "Vlaamse" achterban van hun eigen partij kan hen het zwijgen opleggen of temperen als ze "te ver gaan". Vergeet niet hoe de links-liberale Ayaan Hirsi Ali verketterd werd door progressief Nederland.

Maar inderdaad, het woord racisme zal veel sneller in de mond genomen worden als een "autochtoon" gelijkaardige dingen beweerd.
ABTT
Berichten: 47
Lid geworden op: za apr 22, 2006 2:36 am

Bericht door ABTT »

Patrick schreef:Het woord racisme is hier niet echt op zijn plaats maar die overvallen zijn echt wel "halal" omdat ze uitsluitend gericht zijn tegen niet-Moslims en dat is altijd al zo geweest. De opmerking van Fouad komt dus rijkelijk laat.

Een Marokkaanse onderzoeksjournaliste gebruikt de term "Halal diefstal". De jongeren krijgen zakgeld van hun ouders en besteden dit uitsluitend aan halal zaken, voor haram zaken zoals sigaretten gaan ze dan stelen van de 'ongelovigen'.

Ik zie echt geen tegenspraak met de Koran, ook Mohamed met zijn bende overviel karavaans in de woestijn, maar later ook nederzettingen. Die Joden of Christenen liet hij dan een tax betalen van 10% (zoals in de Quran staat) tot wel 50% van hun opbrengst (bv oogst). Een tax (zogenaamd beschermingsgeld) die voornamelijk diende om zijn leger te financieren.

Handjes afhakken voor diefstal: Ook dat staat omschreven in de Sharia, maar dat heeft eigenlijk betrekking op het stelen van Moslim bezit.
ah, meneer heeft een beetje té vroeg gereageerd? Geeft niet, is menselijk als je dacht dat het moslims waren in plaats van polen,

doei
- Versta je dit?
- only muslims
-> Hm? <-
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

ABTT schreef:
Patrick schreef:Het woord racisme is hier niet echt op zijn plaats maar die overvallen zijn echt wel "halal" omdat ze uitsluitend gericht zijn tegen niet-Moslims en dat is altijd al zo geweest. De opmerking van Fouad komt dus rijkelijk laat.

Een Marokkaanse onderzoeksjournaliste gebruikt de term "Halal diefstal". De jongeren krijgen zakgeld van hun ouders en besteden dit uitsluitend aan halal zaken, voor haram zaken zoals sigaretten gaan ze dan stelen van de 'ongelovigen'.

Ik zie echt geen tegenspraak met de Koran, ook Mohamed met zijn bende overviel karavaans in de woestijn, maar later ook nederzettingen. Die Joden of Christenen liet hij dan een tax betalen van 10% (zoals in de Quran staat) tot wel 50% van hun opbrengst (bv oogst). Een tax (zogenaamd beschermingsgeld) die voornamelijk diende om zijn leger te financieren.

Handjes afhakken voor diefstal: Ook dat staat omschreven in de Sharia, maar dat heeft eigenlijk betrekking op het stelen van Moslim bezit.
ah, meneer heeft een beetje té vroeg gereageerd? Geeft niet, is menselijk als je dacht dat het moslims waren in plaats van polen,

doei
Het is niet omdat het DIT KEER zigeuners waren, dat de constante bedreigingen en afpersingen door moslimse allochtonen geen realiteit zijn. Zondag ll. werd mijn buurjongen weer maar eens door 3 "jongeren" bedreigd voor zijn ipod. Als men deze gevallen dagelijks in de krant zou zetten dan had je dagelijks een halve encyclopdie nodig. Het wordt dus gewoonweg niet vermeld.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Mp3- roofmoord mogelijk ook racistisch gemotiveerd

Bericht door stropke »

sprot schreef:Fouad Ahidar, Brussels volksvertegenwoordiger voor sp.a-Spirit, plant een optocht tegen het zinloos geweld. Ahidar zegt geschokt te zijn over de roofmoord woensdag in het Centraal Station en stelt zelfs dat ze stinkt naar racisme. Ik probeer al een tijdje aan te kaarten dat steeds meer criminele Marokkaanse of Turkse jongeren slachtoffers uitkiezen die er als ongelovigen uitzien.

En allemaal met een bordje 'Islam is peace'
:lol: :lol: Srry dak moe :lol: maar hoe ziet een ongelovige er uit? En hoe moek er dan als gelovige uitzien. :lol: :lol: Moek voortaan een paterspij gaan drage om niet vermoord te worden? Dan zien ze da kik bij de mensen van het Boek hoor en das eigenlijk nog geen garantie.
Maar ze doen maar, mijn stroppenhoofd afsnije zal nie simpel zijn, kpeis da den 100 eest zelf een paar van die gastjes naar de kliniek kan brenge voor ze dat lukt.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie