cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:Als je weet dat hij analfabeet was,en hij komt met een boek die de hele wereld op zijn kop heeft gezet,en zou de hoogste autoriteit worden in Arabie en dan in de hele wereld,hoe kun je dan in je hoofd halen Hem te lasteren met pedofilie?
1- Hij was analfabeet, tesamen met +90% van z'n bende- en stamgenoten. Arabië was de locale latrine van dat deel van de wereld.
2- De koran is pas ver na zijn dood opgeschreven. Op wat voorhanden was. Kamelenbotten, palmbladeren, soms zelfs papier.
3- Weer een dikke eeuw verder wordt die koran pas gecodificeerd. Er waren veel te veel verschillende versies in omloop.
4- Juist omdat de koran geheel onthouden moet worden. Iedere geheelonthouder had zo zijn eigen interpretatie.
5- Dat boek zette de wereld bij lange na niet op zijn kop. Heeft het nooit gedaan ook.
6- De hoogste autoriteit in voormalige Rhodesie, zimbabwe is Robert Mugabe. Moeten we daar waarde aan hechten?
7- De koran is geen autoriteit over de hele wereld. Alleen in het midden oosten en Indonesië.
8- Iemand die met een kind trouwt en jaren moet wachten voor hij het kan ontmaagden is per definitie een pedofiel.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: Als je weet dat hij analfabeet was,en hij komt met een boek die de hele wereld op zijn kop heeft gezet,en zou de hoogste autoriteit worden in Arabie en dan in de hele wereld,hoe kun je dan in je hoofd halen Hem te lasteren met pedofilie?
Ik laster helemaal niks, lees eens goed hé, het interesseert me geen bal of Mohammed het nu met kleine meisjes deed of niet.

Als Mohammed nu zou hebben geleefd stond hem een fikse boete te wachten voor plagiaat van de Bijbel. Dus als er één boek was dat "de wereld op zijn kop heeft gezet" was het dàt wel en niet de Koran.
Ja haha, de Islam way of life is idd ingevoerd geworden in Arabië en andere achterlijke landstreken, en je ziet wat ervan gekomen is.

Toch nog een vraag voor jou, hoe evalueer jij Ataturk ?
Hij noemde Islam een rottend kadaver en vond de Westerse cultuur de enige waardevolle, wat vindt jij daarvan als Turk ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede middag..

cire ik heb op die site geweest en heb alles gelezen,kijk wij zijn allemaal mensen en maken fouten,net zo goed moslims maken fouten moslims zijn geen uitzondering,we zijn gekomen op deze wereld om fouten te maken en te leren van onze fouten en vergiffenis te vragen voor de fouten die we gemaakt hebben,het belangrijkste in de Islam is om ""Vergiffenis""te vragen we hebben nu eenmaal een vrije wil en als we die niet gebruiken zoals het moet dan gaan we de fout in....
Wil je even je mening geven over het systeem van abrogatie ivm de inerpretatie van de Koran.Vergeet ook de verzen die aan Mohammed zijn ingegeven door de Duivel niet.
Koran is een hele mooie boek,maar je moet een beetje kennis van zaken hebben anders kun je makkelijk de fout ingaan,

Kijk dit had ik al eerdere geschreven omdat ariel naar vroeg kun je terug vinden,ik zal nog een keer geven: In soera 2:142-144 vinden we de verandering van de “Qibla”, de gebedsrichting, van Jeruzalem naar Mekka.
Als moslims gaan bidden dan gaan we met onze gezicht naar mekka toe bidden""Zwarte kaba"" maar vroeger was dat anders,toen moesten de moslims met hun gezicht naar jerusalem toe bidden

abrogatie betekent,het vervangen van verzen in de koran door latere verzen,zoals je ziet hier boven,en nog eentje :109.1. Zeg: "O gij ongelovigen,2. Ik bid niet aan, wat gij aanbidt,3. Noch gij bidt aan, wat ik aanbid.
4. Noch wil ik aanbidden, wat gij aanbidt,5. Nogmaals gij wilt niet aanbidden wat ik aanbid.6. Derhalve voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst.
..dat was in het begin periode van de islam de arabieren verwierpen de Islam
en wilden niet de boodschap van de profeet accepteren,toen zei de profeet tot hen,en als ik dan samenvat de vers hier boven""jullie geloof voor jullie mijn geloof voor mij..""

Mar toen de boodschap en de profeetschap tegen zijn einde liep toen kwam deze openbaring :3:85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam,het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn...met andere woorden werd de bovensten vers vervangen door deze vers dat Allah alleen Islam zal accepteren en geen andere geloof...
Wat Nationalisten in Turkije doen heeft toch niets te maken met wat Islam hier komt doen.Kan je, je wat nader verklaren?
..dat was een vb,wat ik gaaf,als Nederlanders in Turkije zouden wonen en de nationalistische turken
daar of gewone turken de Nederlanders zouden beschuldigen van alle ellende enz..hoe zou jij je eigen dan voelen..was meer bedoelt om je eigen in de schoenen te plaatsen van moslims hoe..
Vergeet ook de verzen die aan Mohammed zijn ingegeven door de Duivel niet.
..
moet ik eerlijk bekennen weet ik niet veel vanaf,maar is lang geleden ik wil het eerst wel opzoeken hoe het zit..



groetjes cengiz..
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef:
Wat Nationalisten in Turkije doen heeft toch niets te maken met wat Islam hier komt doen.Kan je, je wat nader verklaren?
..dat was een vb,wat ik gaaf,als Nederlanders in Turkije zouden wonen en de nationalistische turken
daar of gewone turken de Nederlanders zouden beschuldigen van alle ellende enz..hoe zou jij je eigen dan voelen.
Ik denk dat de meeste invoer moslims geen idee hebben hoe de kafirs over hen denken, en dat het hun geen malle moer interesseert zolang hun uitkeringen maar op tijd door die kafirs betaald worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

cengiz schreef:
Als je weet dat hij analfabeet was,en hij komt met een boek die de hele wereld op zijn kop heeft gezet,en zou de hoogste autoriteit worden in Arabie en dan in de hele wereld,hoe kun je dan in je hoofd halen Hem te lasteren met pedofilie?

Wil jij nu zeggen dat hij geen pedofiel was dan? Als het waarheid is, dat Mo het met een minderjarig meisje deed
dan is dat toch pure pedofilie. :mad:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef:Koran is een hele mooie boek,maar je moet een beetje kennis van zaken hebben anders kun je makkelijk de fout ingaan,
Dat de Koran heel poëtisch kan zijn, wil ik niet ontkennen.
Het ging over de perfectie van de Koran. Zoals je nu boven aangeeft, De Koran lijdt aan dezelfde imperfecties als duizenden andere Heilige boeken.
cengiz schreef:met andere woorden werd de bovensten vers vervangen door deze vers
Er zijn nog een hele hoop verzen die vervangen zijn.
Is dit niet een teken dat Allah zijn dingen niet goed op een rijtje had. Anders zou hij toc alles van de eerste keer duidelijk hebben kunnen weergeven.
cengiz schreef:..dat was een vb,wat ik gaaf,als Nederlanders in Turkije zouden wonen en de nationalistische turken
daar of gewone turken de Nederlanders zouden beschuldigen van alle ellende enz..hoe zou jij je eigen dan voelen..was meer bedoelt om je eigen in de schoenen te plaatsen van moslims hoe..
Er zijn weinig Nederlanders die een reden zien om in Turkije te gaan wonen.
Een eeuw geleden hebben Turken Armeniërs van alles en nog wat beschuldigd. Dit heeft tot genocide geleid.
50j geleden hebben Turken grieken van alles en nog wat beschuldigd. Dit heeft in een paar opstoten tot duizenden doden en etnische zuivering geleid.
Op het ogenblik worden de laatste Christenen in Turkije ook van alles en nog wat beschuldigd. Af en toe worden er Christenen bijna straffeloos vermoord.
Turkije heeft een geschiedenis van niet zo mooi huis gehouden te hebben in Europa. Heeft in Europa honderdduizenden slaven gehaald.

Is het Nederlands wantrouwen niet gerechtigd. Er zijn geen oproepen tegen Turken als persoon in Nederland. Oproepen die de ideologie wantrouwen die bovenstaand heeft mogelijk gemaakt. Die ideologie heeft haar zetel in een veel groter gebied dan Turkije.
In haar thuislanden roept die ideologie op tot oorlog tegen Europa en een herinstelling van slavernij.
De Huidige Turkse premier is ook niet vies van af en toe een dreiging te uiten. Heeft reeds laten verstaan dat hij de Turkse immigranten ziet als pionnen in een veroverings-en kolonisatie strategie.

Goede relaties zijn gebaseerd op wantrouwen. Met diegene dat daar niet mee kan leven is het best geen relatie e beginnen.
cengiz schreef: moet ik eerlijk bekennen weet ik niet veel vanaf,maar is lang geleden ik wil het eerst wel opzoeken hoe het zit..
Mohammed dacht dat hij de Engel Gabriël met hem sprak in naam van Allah.
Enkele jaren schrapte Mohammed die verzen en zei dat hij zich vergist had en dat die verzen van de duivel kwamen.
Is het inzicht van zulk een persoon te vertrouwen.
Kan evengoed zijn dat Mohammed zich de hele tijd vergist heeft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

De Huidige Turkse premier is ook niet vies van af en toe een dreiging te uiten. Heeft reeds laten verstaan dat hij de Turkse immigranten ziet als pionnen in een veroverings-en kolonisatie strategie.
yeps. en Mohammed VI van Marokko vond ook al dat Europa zijn 17de provincie of zoiets was.

Straks gaan de turkskes en de marokkaantjes nog onderling gaan vechten over wie Europa nu heeft veroverd!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Vragen jullie je ook niet af hoe het komt dat ons aller Cengiz ineens van een niet Nederlander die de grootste moeite heeft met de taal, ineens omgetoverd is tot een beterbespraakte mohammedaan die het opeens presteert krijgt zinnen te produceren die niet aan alle kanten rammelen? :sly:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Dhana schreef:Vragen jullie je ook niet af hoe het komt dat ons aller Cengiz ineens van een niet Nederlander die de grootste moeite heeft met de taal, ineens omgetoverd is tot een beterbespraakte mohammedaan die het opeens presteert krijgt zinnen te produceren die niet aan alle kanten rammelen? :sly:
ach kom Dhana, de mens moet ook nog werken en voor zijn kinderen zorgen. Laten we zeggen dat hij af en toe "wat hulp" krijgt toegestoken. mag toch? [hypocrite.gif]
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

dzengiz schreef:Ik zal uit de geschiedenis vertellen hoe de Albanesen moslim zijn geworden,omdat christenen met elkaar oorlog voerden wilden ze onder de Ottomaanse gezag beschermd worden tegen andere christenen,maar ze moesten belasting betalen voor de bescherming,is hier iets mis mee,maar na een tijd ik weet niet meer hoelang precies moest de Ottomaanen zich terug trekken,maar toen riepen ze alle Albanesen bij elkaar om dit vertellen,en toen gaven de Ottomanen al de belasting gelden terug aan de Albanesen die ze hadden gegeven,en dit vonden de Albanesen zo mooi en rechtvaardig besloten ze moslims te worden
Ach... hoe ontroerend. Ongelooflijk toch hoe lief dat die Ottomanen waren. En de Albaneesjes waren toch o zo gelukkig dat ze dat beschermingsgeld terugkregen dat ze ter plekke doodvielen van dankbaarheid.

zo ongeveer:

Afbeelding

en hierzie je ze allemaal netjes bijeengeroepen worden om hun beschermingsgeld terug te krijgen. Sommigen dragen zelfs al een hoofddoek :

Afbeelding

ach, weer doodgevallen uit dankbaarheid, of zouden dat christelijke onderlinge twisten zijn geweest?

Afbeelding

och kijk! hier zijn ze cowboy en indiaantje aan het spelen, en de armeniers wisten niet hoe ze zo'n tipi moesten maken, de dommerikken
Afbeelding

google anders nog een beetje verder op "armenian genocide", weetje, er waren OVERLEVENDEN en die hebben het allemaal toch lekker verderverteld. Valt tegen hé?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

circe schreef:
dzengiz schreef:Ik zal uit de geschiedenis vertellen hoe de Albanesen moslim zijn geworden,omdat christenen met elkaar oorlog voerden wilden ze onder de Ottomaanse gezag beschermd worden tegen andere christenen,maar ze moesten belasting betalen voor de bescherming,is hier iets mis mee,maar na een tijd ik weet niet meer hoelang precies moest de Ottomaanen zich terug trekken,maar toen riepen ze alle Albanesen bij elkaar om dit vertellen,en toen gaven de Ottomanen al de belasting gelden terug aan de Albanesen die ze hadden gegeven,en dit vonden de Albanesen zo mooi en rechtvaardig besloten ze moslims te worden
Ach... hoe ontroerend. Ongelooflijk toch hoe lief dat die Ottomanen waren. En de Albaneesjes waren toch o zo gelukkig dat ze dat beschermingsgeld terugkregen dat ze ter plekke doodvielen van dankbaarheid.

?

Je weet toch wel dat google een grote zionistische samenzwering is die opgericht is om de islam zwart te maken. En je ziet toch zelf ook dat al die vrouwen en kinderen op je foto's tot de tanden toe bewapend zijn om de turken aan te vallen? En dat de turkse mohammedanen dus geen andere keuze hadden om zich tegen hen te verdedigen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Dhana schreef:Vragen jullie je ook niet af hoe het komt dat ons aller Cengiz ineens van een niet Nederlander die de grootste moeite heeft met de taal, ineens omgetoverd is tot een beterbespraakte mohammedaan die het opeens presteert krijgt zinnen te produceren die niet aan alle kanten rammelen? :sly:
Is mij ook opgevallen.Hij komt volgens mij ook van Marokko.nl :wink:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Chaimae schreef:
mercator schreef:
cengiz schreef:
en dan nog dit,je zegt :al zijn ze van de 25ste generatie hier.<<< nou tegen die tijd dan is allang iedereen hier in Nederland moslim en ook jou kinderen of je kleinkinderen>> :laugh1:
groetjes..
Daarom is het jullie te doen, en ook daarom moeten jullie allemaal zo gauw mogelijk opkrassen naar de Grote Zandbak om daar wat de Koran uit te vlooien.
Ik maak mijn eigen kinderen nog liever kapot dan ze moslim te zien worden, dus wat Mercator betreft zal het zo'n vaart niet lopen.
Mercator, het merendeel van de moslims zijn in Nederland en Belgie geboren. Hoe kan je die mensen uit hun eigen land zetten?

Misschien met eenzelfde drogreden dat mohammedanen vinden dat eens islamitisch grondgebied altijd zo bijft gelden?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

chaimae schreef:Mercator, het merendeel van de moslims zijn in Nederland en Belgie geboren. Hoe kan je die mensen uit hun eigen land zetten?
ik denk niet dat het merendeel hier al geboren is, het merendeel wordt nog altijd geimporteerd.
Basis van repatriatie (terug naar hun EIGEN land) is natuurlijk de nationaliteit: iedereen met een marokkaans paspoort gaat naar Marokko, de turken naar Turkije.
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Waarom dacht je dat ze die dubbele paspoorten bleven toestaan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede avond..
Wil jij nu zeggen dat hij geen pedofiel was dan? Als het waarheid is, dat Mo het met een minderjarig meisje deed dan is dat toch pure pedofilie
ik zei ik heb buhari thuis zijn 18 boeken in totaal, ik zei welke boek welke bladzijde dan kan ik het opzoeken..
t ging over de perfectie van de Koran. Zoals je nu boven aangeeft, De Koran lijdt aan dezelfde imperfecties als duizenden andere Heilige boeken.


bfa ,waaraan heb jij gemerkt dat de Koran imperfect is?.... Soera 2:106:“Welk teken [of vers] Wij ook opheffen of doen vergeten, daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke.”

deze vers laat gewoon zien dat de macht van Allah oneindig is,maar wat begrijpen jullie niet,wat is fout volgens jullie dan?

ik heb duidelijk in mijn eerdere post uitgelegd anders moet je maar terug lezen..
Is dit niet een teken dat Allah zijn dingen niet goed op een rijtje had. Anders zou hij toc alles van de eerste keer duidelijk hebben kunnen weergeven.
kijk "De leerstelling van progressieve openbaring van tijdperk tot tijdperk en van tijd tot tijd betekent niet dat Allah's fundamentele wet verandert

kijk de openbaringen in mekka waren gericht op de harten van de mensen dat moest eerst veroverd worden,als dat eenmaal was gebeurd moesten de mensen gaan veranderen en dat ging geleidelijk..

alcohol was eerst niet verboden,moslims dronken alcohol maar na een voorgeval werd dat verboden met een openbaring..
Er zijn weinig Nederlanders die een reden zien om in Turkije te gaan wonen.
alleen in alanya wonen meer Duitsers dan Turken en in antalya wonen heel veel Engelsen en ga zo maar door..

en bfa laten we a.u.b,bij deze onderwerp blijven en niet iets anders bij gaan betrekken..

bfa alles wat je daarna beweert ben ik niet mee eens..

bfa ik wil je niet onderuit halen en daarom vraag ik je heb je die boek gelezen ja of nee?
Straks gaan de turkskes en de marokkaantjes nog onderling gaan vechten over wie Europa nu heeft veroverd!


niemand heeft europa veroverd,waar gaat dit nou weer over uff..
Vragen jullie je ook niet af hoe het komt dat ons aller Cengiz ineens van een niet Nederlander die de grootste moeite heeft met de taal, ineens omgetoverd is tot een beterbespraakte mohammedaan die het opeens presteert krijgt zinnen te produceren die niet aan alle kanten rammelen?
jammer dat we elkaar niet persoonlijk kennen dan zouden jullie heel anders over mij denken,maar ja jullie mogen denken dat ik hulp krijg van wie dan ook,ik heb geen hulp nodig van niemand,maar het is meer de onmacht van jullie tegenover mij,want wanneer we met elkaar op een normale manier kunnen praten dan voel ik mijn eigen ook op mijn gemak,en wat ook een rol speelt,dat wat jullie dachten over Islam niet zo is,dit speelt ook een grote rol,en wat ik ook zei ik ben niet gewend op deze manier te discussiëren met mensen maar het gaat mij steeds beter af..

Ik snap jullie niet willen jullie mij op deze manier onderuit halen,wat heb ik daarmee te maken?

kijk op een normale manier discussieren met jullie is niet mogelijk,eerst was Islam en nu armeense kwestie waar zijn jullie mee bezig,moet ik mijn eigen gaan verantwoorden voor dit?vinden jullie je eigen niet zielig..




groetjes cengiz..
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

Ik snap jullie niet willen jullie mij op deze manier onderuit halen,wat heb ik daarmee te maken?
Jij schijnt niet door te hebben hoe ongelofelijk impopulair turken en tegenwoordig marokkanen in Nederland zijn. Maar dit ter zijde.
Jij bent net zo min verantwoordelijk voor de Armeense genocide als hedendaagse Duitsers dat zijn voor die van hun. Met dit kleine verschil: de Duitsers erkennen hun genocide. Jullie niet.

Als jij nou eens wat simpele vragen beantwoord, in plaats van te ontwijken. Zou dat niet helpen?
Jij ontwijkt vragen zoals:
  • Hoe weet jij dat er goden bestaan?
  • waarom perse allah en niet god of jawheh? Waarom niet Boeddha?
  • Waarom moeten Europeanen zich laten knechten voor jouw geloof?
  • Waarom eisen jullie meer rechten dan jullie bereid zijn te geven aan christenen in de mohammedaanse landen?
Niet zulke moeilijke vragen, lijkt me.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Ik heb alle lust verloren om me nog peroosnlijk tot meneer Kahn te richten. Hoe krijgt een normaal mens het voor elkaar al die gruwelijkheden van die foto's te negeren en gewoon weer over te gaan tot de orde van zijn compleet gestoorde dag. Niet dat ik hem er daar persoonlijk voor verantwoordelijk houd. Dat is is immers ver voor zijn tijd gebeurd. Maar geen woord van ook maar een beetje menslijke compassie voor wat er tijdens die tijdens genocide gebeurd is. En dan presteert meneer het nog anderen van geschiedvervalsing te betichten en maar gewooon door blijven doorgaan met de "perfecte"' en enig ware godsdienst te verdedigen en te promoten!!! En er dan ook nog bij blijven dat Albanezen zo onder de indruk waren van de prachtige islam dat ze massaal "vrijwillig" tot de islam gekomen zijn. Een ieder die zulk gedrag vertoont is moreel gezien medeschuldig aan alle wan- en misdaden van de meest geliefde profeet van allah, om over genocides van deze tijd nog maar te zwijgen. Ik heb het al eerder gepost: je herkent de boom aan de vruchten. Deze vruchten maogen wat mij bereft allemaal onderin de klieko gekwakt worden zodat de maden er zich te goed aan doen en verrot tot er niets van over blijft. Deksel dicht en laat de natuur haar gang maar gaan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Hoe krijgt een normaal mens het voor elkaar al die gruwelijkheden van die foto's te negeren en gewoon weer over te gaan tot de orde van zijn compleet gestoorde dag. Niet dat ik hem er daar persoonlijk voor verantwoordelijk houd. Dat is is immers ver voor zijn tijd gebeurd. Maar geen woord van ook maar een beetje menslijke compassie voor wat er tijdens die tijdens genocide gebeurd is.
neenee, ik begrijp dat wel.
Het is voor turken VERBODEN om de Armeense genocide te erkennen, ook al wonen ze in het buitenland. Indien ze toegeven dat de Armeense genocide heeft plaatsgevonden en ze bezoeken hun moederland, dan kunnen ze voor drie jaar worden opgesloten.
Bovendien zie je zo dat de turkse kinderen van kleinsaf aan met een sprookjesversie worden gehersenspoeld... ooit hoorde ik iemand van turkse afkomst zeggen: jamaar die mensen gingen gewoon op reis en toen zijn ze allemaal doodgevroren want het was koud. De kinderlijke onschuld droop er ook af, het lijkt bijna op een sinterklaasverhaal als het niet zo dramatisch was.


Daarom had Geert Wilders overschot van gelijk om zo te fulmineren tegen de dubbele nationaliteit van vb. mevr. Almayrac. Als Turkse onderdaan kan ze moeilijk fungeren in een officiele Nederlandse regeringsfunctie waarbij ze regelrecht moet ingaan tegen het Europese standpunt!

Het is in onze landen - terecht overigens - verboden om de Holocaust in twijfel te trekken. Ik zou willen dat ze dit verbod uitbreiden tot alle gekende genocide, inclusief de Armeense. Dan moeten de Turken maar kiezen of delen in welk land ze willen blijven wonen.

Het originele artikel van professor Twan Tak in het ten onder gegane online blad Opinio is niet meer te vinden, maar ik vind nog wel wat quotes:
Oorspronkelijk geplaatst door professor Twan Tak
Maar wat zijn volgens u dan precies de problemen?

Het belangrijkste probleem is een conflict van plichten. De relatie tussen staat en onderdaan kent niet alleen rechten maar ook plichten. Wie onderdaan is van één bepaalde soevereine staat, ontleent daaraan niet alleen voordelen maar ook lasten en plichten. Je kunt bij een dubbele nationaliteit rechten gaan opstapelen, maar je moet ook rekening houden met botsende plichten. Iemand met een dubbele nationaliteit is immers onderdaan van twee rechtssystemen, met ook twee systemen van plichten. En dat leidt al snel tot botsingen. Een dubbele nationaliteit suggereert in feite dat het feit dat je onderdaan bent van land X geen consequenties heeft voor het feit dat je ook onderdaan bent van het land Y. Met andere woorden: je Nederlanderschap heeft geen consequenties voor de eisen die de Marokkaanse nationaliteit aan jou als onderdaan stelt. Maar waar moet iemand dan zijn militaire dienstplicht vervullen? Hoe zit het met belastingen en uitkeringen? En wat doen we wanneer land X een straf stelt op de beschadiging van de belangen van de staat, terwijl dat in land Y allerminst zo gezien wordt en een bepaald standpunt dat door land X als schadelijk wordt ervaren, in land Y juist zeer gewenst is.

Dat lijkt me een abstracte manier om te zeggen dat mevrouw Albayrak wel heel stil werd toen haar Turkse nationaliteit haar belette de Armeense kwestie als genocide te bestempelen, terwijl dat in Nederland toch niet ongebruikelijk is, en dat haar dubbele nationaliteit dus tot een beperking van haar vrijheid, in het bijzonder van haar vrijheid van meningsuiting, leidde.
Juist, maar als wetenschapper ben ik nu eenmaal gewoon in abstracties te spreken.
Laatst gewijzigd door Manon op zo mar 14, 2010 10:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Deze site geeft het verslag van twintig ooggetuigen:

http://www.twentyvoices.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook eens interessant voor Dzenghis om het te lezen, hij hoeft geen commentaar te geven.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: Ik snap jullie niet willen jullie mij op deze manier onderuit halen,wat heb ik daarmee te maken?
Als goed moeslim kan jij toch alle spot en tegenwerking geduldig ondergaan heb je gezegd hier? Waarom windt je je dan op?
Ik zou niet in je schoenen willen staan. Moeten leven in een maatschappij die moslims meer en meer veracht en als ongewenste parasieten beschouwt, bah ik moet er niet aan denken om in Turkenland te gaan wonen en daar te weten dat die moslims daar in je soep spuwen en over de kebap masturberen uit haat tegen de Ongelovigen.
Voel je dat al wat op straat dat je als een pain-in-the-ass wordt beschouwd? Ik mag het hopen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
cengiz schreef: Ik snap jullie niet willen jullie mij op deze manier onderuit halen,wat heb ik daarmee te maken?
Als goed moeslim kan jij toch alle spot en tegenwerking geduldig ondergaan heb je gezegd hier? Waarom windt je je dan op?
Ik zou niet in je schoenen willen staan. Moeten leven in een maatschappij die moslims meer en meer veracht en als ongewenste parasieten beschouwt, bah ik moet er niet aan denken om in Turkenland te gaan wonen en daar te weten dat die moslims daar in je soep spuwen en over de kebap masturberen uit haat tegen de Ongelovigen.
Voel je dat al wat op straat dat je als een pain-in-the-ass wordt beschouwd? Ik mag het hopen!

Waarom zouden wij dan wel constant ingepeperd worden met eeuwen geleden kruistochten endoor ons zelf achterhaalde kolonisatie politiek? Ontkent ook maar één kafir dat dat historische feiten zijn? Hoe zou dit heerschap reageren als wij gaan beweren dat de kolonisatie verkeerd in alle geschiedenisboeken verhaald is en dat al die alle arme mohammedanen ons gesmeekt hebben te komen omdat ze zelf ook van die mooie snelwegegen wilden hebben en gebouwen die aardbevingen kunnen weerstaan?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

Dhana schreef: dat al die alle arme mohammedanen ons gesmeekt hebben te komen omdat ze zelf ook van die mooie snelwegegen wilden hebben en gebouwen die aardbevingen kunnen weerstaan?
Als wij hen niet hadden verteld dat er olie zat onder de hoeven van hun dromedarissen leefden de sjeiks nu nog in van luizen vergeven tentjes ipv in marmeren paleizen.
Eigenlijk hadden we ze beter niks gezegd en die olie gewoon weggehaald zonder ervoor te betalen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef:bfa ,waaraan heb jij gemerkt dat de Koran imperfect is?.... Soera 2:106:“Welk teken [of vers] Wij ook opheffen of doen vergeten, daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke.”
Dat is zoiets als de fraudeur die zegt dat er niets aan de hand is met zijn boekhouding.
In deze maatschappij gaat dat niet op.
Het is niet aan de fraudeur of zijn belanghebbenden om de fraude te onderzoeken, te verklaren en goed te praten. Daar zijn onafhankelijke derden voor.
cengiz schreef:bfa ik wil je niet onderuit halen en daarom vraag ik je heb je die boek gelezen ja of nee?
Ik heb je gezegd wat ik gelezen heb. En hoe ik deze boeken interpreteer.
Een opeenstapeling van fraude, stellen van de laagst denkbare ethische normen als gedragsvoorschriften. een mooie wegwijzer naar geestelijke dood.
Geestelijke dood maakt heel snel dat er niets meer is om voor te leven. Op dat ogenblik is het heel makkelijk uit jezelf te exploderen of een andere martelaardood te zoeken.
Voor de illusie dat in het paradijs het leven beter zal zijn.
cengiz schreef: alcohol was eerst niet verboden,moslims dronken alcohol maar na een voorgeval werd dat verboden met een openbaring..
Was die openbaring dat Mohammed niet tegen drank en de bijhorende kater kon?
cengiz schreef:als dat eenmaal was gebeurd moesten de mensen gaan veranderen en dat ging geleidelijk..
Raar hé, dat zulk een almachtige God problemen heeft met het product dat hij gemaakt heeft te aanvaarden zoals het is. Dat hij dit niet van de eerste keer juist kan doen. Dit geldt ook voor zijn volgelingen.
cengiz schreef: niemand heeft europa veroverd,waar gaat dit nou weer over uff..
Genoeg oproepen om Europa te vernietigen en het maatschappelijk weefsel te veranderen van op de preekstoel van de moskee.
Volgens de letter van de UN-definities, zijn dit oproepen tot Genocide op de Europeanen.
Article 2: In the present convention genocide means any of the acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethical, racial or religious group, as such:
[…]
2c: Deliberately inflicting on the group conditions of life, calculated to bring about its physical destruction in whole or in part…
Je zal dit niet graag horen. De oproepen tot Sharia uit de moskee geven ons het recht om heel Islam uit Europa te bannen. Volgens de conventies van de UN strafbaar. 2c, hierboven.

Dit is wat gebeurd in de moskee en is strafbaar:
Article 3
The following acts shall be punishable:


* (b) Conspiracy to commit genocide;
* (c) Direct and public incitement to commit genocide;
* (d) Attempt to commit genocide;
* (e) Complicity in genocide.
Jullie premier Erdogan mag dat vinden dat Muzelmannetjes geen Genocide kunnen plegen. (Het is Allah dat de hand van het muzelmannetje leidt. Het muzelmannetje blijft steeds onschuldig, aangezien hij het werktuig was. )

De pogingen van het sociale weefsel van een maatschappij te veranderen.
De oproepen voor Sharia.

zijn niet anders dan de eerste pogingen om gedeeltelijk of volledig een ethische en religieuze groepering uit Europa te laten verdwijnen.

Jullie vasthouden aan jullie Turks en Marokkaans of eender wat zijn, zijn niet anders dan de eerste pogingen om een nationale groep te vernietigen. Zeker als jullie premier oproept om niet te integreren.

Kijk naar onze scholen, je ziet dat jullie kweekgewoonten enkel dienen om een raciale groep te laten verdwjjnen.

Sorry hoor, begrijp je al een beetje beter waarom wij jullie wantrouwen.
Er is geen andere groepering dan Islam wiens geschiedenis onlosmakelijk verbonden is met genocide. Geen religie waar genocide zo onlosmakelijk verbonden is met hun God.
Genocide is voor jullie zo normaal, dat jullie de herinnering begraven, samen met de slachtoffers.

Let op wat de UN schrijft. Je hoeft zelfs niet te doden voor Genocide te plegen. Je kan dit heel goed doen op een manier die volgens de normen van de gematigste Mohammedaan, vreedzaam is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

circe schreef: neenee, ik begrijp dat wel.
Het is voor turken VERBODEN om de Armeense genocide te erkennen, ook al wonen ze in het buitenland. Indien ze toegeven dat de Armeense genocide heeft plaatsgevonden en ze bezoeken hun moederland, dan kunnen ze voor drie jaar worden opgesloten.
Bovendien zie je zo dat de turkse kinderen van kleinsaf aan met een sprookjesversie worden gehersenspoeld... ooit hoorde ik iemand van turkse afkomst zeggen: jamaar die mensen gingen gewoon op reis en toen zijn ze allemaal doodgevroren want het was koud. De kinderlijke onschuld droop er ook af, het lijkt bijna op een sinterklaasverhaal als het niet zo dramatisch was.
In Auschwitz zijn ook hele volksstammen doodgevroren. Daar was het ook wel eens bitterkoud. Zo lust er nog wel een paar. Geen wonder dat ze daar geen energie meer over hebben om er een normaal functionerend land van te maken. Alle energie wordt weggezogen als je je eigen duistere kanten niet onder ogen durft te komen enm in te zien. Die gaat dan werken als (collectieve) schaduw die het onmogelijk maakt ook maar iets constructiefs in het leven of je eigen maatschappij te produceren. En dan krijg je een schaamtecultuur. Alles wat als "slecht" beschouwd wordt, wordt met alle macht onderdrukt en als het boven water mocht komen, simpelweg ontkend. De schaduw gaat projecteren. Alles waar je zelf mank aangaat wordt geprojecteerd op anderen. Dat heet in religieuze termen dan satan. Hoe harder mensen schreeuwen dat de tegenpartij satan vertegenwoordigt, hoe meer ze laten zien dat hun eigen "satan" aan het woord is. En je hoeft maar naar die fanatieke koppen te kijken als er iets te demonstreren valt en je ziet satan uit hun ogen schieten.

D
aarom had Geert Wilders overschot van gelijk om zo te fulmineren tegen de dubbele nationaliteit van vb. mevr. Almayrac. Als Turkse onderdaan kan ze moeilijk fungeren in een officiele Nederlandse regeringsfunctie waarbij ze regelrecht moet ingaan tegen het Europese standpunt!
Dat is nu precies het eeuwige delimma voor moslims. De tegenstrijdigheden. Is het niet in hun religie, is het wel in hun maatschappelijk leven. Ze zitten aan alle kanten klem. Geen vlees en geen vis en maar laveren tussen de klippen door zonder ook maar een enkele veilige haven te bereiken. Als moslim kan je op geen enkel ander front functioneren dan beul of slachtoffer.
Het is in onze landen - terecht overigens - verboden om de Holocaust in twijfel te trekken. Ik zou willen dat ze dit verbod uitbreiden tot alle gekende genocide, inclusief de Armeense. Dan moeten de Turken maar kiezen of delen in welk land ze willen blijven wonen.
Helemaal mee eens, alleen jammer dat je dat alleen kan verwachten van mensen die psychisch gezond in elkaar steken. En Turken/mohammedanen kunnen echter nooit ergens voor kiezen, want zoals eerder gesteld blijft het levenslang bij panisch laveren tussen de rotsen. Om een kezue te maken moet je eerst een veilige stabiele haven bereikt hebben en dus is er inderdaad voor ons geen ander alternatief dan af te zien van de dubbele paspoorten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Bernie »

bfa ,waaraan heb jij gemerkt dat de Koran imperfect is?.... Soera 2:106:“Welk teken [of vers] Wij ook opheffen of doen vergeten, daarvoor brengen Wij betere of daaraan gelijke.”

deze vers laat gewoon zien dat de macht van Allah oneindig is,maar wat begrijpen jullie niet,wat is fout volgens jullie dan?
Laat ik het zo zeggen : ik ben als simpel mens in staat om deze post in één keer te schrijven, zonder in deel 2 van deze post te gaan beweren dat het eerste deel niet meer geldig is. Als ik dat al kan, zou Allah het toch zeker ook moeten kunnen?

De koran zou volgens moslims al hebben bestaan voordat de mens werd geschapen. Het opheffen van versen nog voordat de wereld geschapen is, is te zot voor woorden. Allah zou in staat moeten zijn om zijn boek in één keer goed op papier te zetten. Bovendien had Allah wel kunnen voorzien dat het opheffen van versen enige verwarring zou brengen.

Een mens die een boek schrijft dat zichzelf abbrogeert, wordt niet gezien als almachtig, maar als (op zijn minst) vergeetachtig.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Plaats reactie