Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Trabelsi wil Amerikanen doden, geen Europeanen

Bericht door sprot »

De wegens terrorisme veroordeelde Tunesiër Nizar Trabelsi Nizar Trabelsi heeft opnieuw van zich laten horen. Eerder deze week kreeg een krant al een brief van Trabelsi (37) en zijn vriendin Nama waarin ze zeggen dat er helemaal geen plannen bestaan of hebben bestaan om hem uit de gevangenis te bevrijden of om aanslagen te plegen in ons land.


Geen aanwijzing
In de nieuwe en lange brief herhaalt Trabelsi, die in 2004 werd veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar wegens het voorbereiden van een aanslag op de luchtmachtbasis van Kleine Brogel, dat er geen enkele aanwezing is om hem ervan te verdenken aanslagen te hebben gepland in België.

Amerikanen
Trabelsi belooft ook dat hij "een gevecht zal leveren om zijn onschuld te bewijzen". Hij herinnert eraan dat zijn vijanden den Amerikanen zijn. "Ik was geprogrammeerd om te doden. Dat is wat ik in Afghanistan heb geleerd. Ik ben beginnen te veranderen en positiever te denken, ondanks de haat die ik in mijn hart en in mijn bloed voel tegen de Amerikanen, niet tegen de Europeanen", schrijft hij nog. (belga/mvl)
Sucker!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Tja... :( het is ook veel minder erg om een Amerikaan of een Jood te vermoorden.

The Idiot...Kunnen we geen chip in bouwen bij dit soort mensen? En dan zo programmeren dat hij alleen nog maar bloemetje wil plukken en hondjes wil aaien..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Trabelsi wil Amerikanen doden, geen Europeanen

Bericht door naar boven »

sprot schreef:..
Trabelsi belooft ook dat hij "een gevecht zal leveren om zijn onschuld te bewijzen". Hij herinnert eraan dat zijn vijanden den Amerikanen zijn. "Ik was geprogrammeerd om te doden. Dat is wat ik in Afghanistan heb geleerd. Ik ben beginnen te veranderen en positiever te denken, ondanks de haat die ik in mijn hart en in mijn bloed voel tegen de Amerikanen, niet tegen de Europeanen", schrijft hij nog. (belga/mvl)
Sucker!
Sucker?

Het is een slimme uitspraak van Trabelsi.
In België is het bijk geven van haat tegen Amerikanen een effectieve manier om in aanmerking te komen voor (extra) strafvermindering..
RTFM
Mattityahu
Berichten: 28
Lid geworden op: di jun 12, 2007 11:55 am

Bericht door Mattityahu »

Goh, wat een opluchting...
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door sprot »

Nizar Trabelsi en zijn vriendin Naima gaan een klacht indienen tegen onbekenden en tegen de Belgische staat, voor het "verzinnen van een zogenaamd ontsnappingsplan" en wegens belaging. Nizar Trabelsi, die tot tien jaar gevangenisstraf werd veroordeeld voor het plannen van een aanslag op de basis van Kleine-Brogel, is woensdag ook gestart met een hongerstaking. (belga/tdb)
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

"verzinnen van een zogenaamd ontsnappingsplan" IS STRAFBAAR?

nou dat belooft dan. Er zijn nogal veel mensen die een of ander verzinnen. Zou het verzinnen van 72 hoeris ook strafbaar zijn dan?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

circe schreef:"verzinnen van een zogenaamd ontsnappingsplan" IS STRAFBAAR?

nou dat belooft dan. Er zijn nogal veel mensen die een of ander verzinnen. Zou het verzinnen van 72 hoeris ook strafbaar zijn dan?
Tuurlijk, valt onder oplichting. Iets voor de comsumentenbond of de ombudsman.
Ge wordt blij gemaakt met een dooie mus, komt in het "paradijs" aan en blijken het geen hoeris te zijn, maar 72 druiven. :twisted:
Direc bellen met "Tros Opgelicht" en vlgd uitzending zit ge op TV.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

dat moet daar toch leuk zijn in die belgische gevangenissen.

Ik weet niet of Trabelsi in hetzelfde gevang zit als die Murat Kaplan, maar die EISTE (!!!) een enkelband las ik ergens vorige week.
8)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Ariel »

sprot schreef: Nizar Trabelsi, die tot tien jaar gevangenisstraf werd veroordeeld voor het plannen van een aanslag op de basis van Kleine-Brogel, is woensdag ook gestart met een hongerstaking. (belga/tdb)
Een goed plan. :rock:
Ik kan hem alleen maar in deze daad steunen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik kan hem alleen maar in deze daad steunen.
Ik wens hem veel moed om tot het einde vol te houden.
Succes Trabelsi.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Ariel »

Trabelsi heeft zijn hongerstaking niet lang vol gehouden. Hij leeft nog steeds, en hij mag in Belgie blijven. Wat een feest voor de Belgen die hem straks weer van een uitkering mogen voorzien.
Trabelsi wordt niet uitgeleverd aan Verenigde Staten

Afbeelding

Het staat nu vast: minister van Justitie Stefaan De Clerck (CD&V) laat de Belgisch-Tunesische terreurverdachte Nizar Trabelsi niet uitleveren aan de Verenigde Staten.

Trabelsi riskeert in de VS een levenslange opsluiting voor zijn plannen om aanslagen te plegen op de luchtmachtbasis van Kleine Brogel. Hier kreeg hij tien jaar en kan hij over twee jaar vrijkomen.

Ons land ziet ook af van het uitleveringsverzoek voor de Tunesiërs Hisham Sliti en Adel Hakeemy. Die zitten sinds 2003 opgesloten in het Amerikaanse gevangenenkamp Guantanamo op Cuba. De twee werden opgepakt bij het begin van de oorlog in Afghanistan en zitten al 9 jaar in Guantanamo. Ze zijn hier niet welkom. (belga/jv)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... aten.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Dhana »

HIj ziet er wel doed uit voor iemand die net in hongerstalking geweest. Vele malen beter dan de kinderen van Dafur.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Dhana »

HIj ziet er wel goed uit voor iemand die net in hongerstaking geweest. Vele malen beter dan de kinderen van Dafur.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Monique »

Kunnen die lui nou echt nix?
zelfs een hongerstaking kunnen ze niet goed uitzitten.... [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door BFA »

Waarom wordt hij niet uitgeleverd aan Amerika? Hij was toch van plan Amerikanen te vermoorden.
Hij hoort ook door de Amerikanen berecht te worden.
Hij kan levenslang krijgen. Ik vind dit geen reden om dat suject hier te houden.
Daarbij, Barak is G.W. niet. In plaats van de gerechtigde militaire rechtbank krijgt Trabelsi daar een proces met al zijn rechten voorgelezen. Steun van de beste advocaten en zijn Muslim Brotherhood vriendjes van Cair.
Vergeet het wereldwijde mediaplatform niet, dat België hem niet kan bieden. Een van de gulle giften van Obama aan de Islamterritoria.

Het zou beter zijn voor trabelsi dat hij zich ideologisch wat sterker maakt en gaat protesteren om de uitlevering naar Amereika gedaan te krijgen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Dhana »

BFA schreef:Waarom wordt hij niet uitgeleverd aan Amerika? Hij was toch van plan Amerikanen te vermoorden.
Hij hoort ook door de Amerikanen berecht te worden.
Hij kan levenslang krijgen. Ik vind dit geen reden om dat suject hier te houden.
Daarbij, Barak is G.W. niet. In plaats van de gerechtigde militaire rechtbank krijgt Trabelsi daar een proces met al zijn rechten voorgelezen. Steun van de beste advocaten en zijn Muslim Brotherhood vriendjes van Cair.
Vergeet het wereldwijde mediaplatform niet, dat België hem niet kan bieden. Een van de gulle giften van Obama aan de Islamterritoria.

Het zou beter zijn voor trabelsi dat hij zich ideologisch wat sterker maakt en gaat protesteren om de uitlevering naar Amereika gedaan te krijgen.

Mosllims draaien de kuffarwert altijd net zo dat henzelf het beste uitkomt. En de enige dapperheid die ze kennen is zichzelf opblazen en daarbij zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers met zich meenemend.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Trabelsi wil Belgische staat aanklagen

Bericht door Manon »

de enige dapperheid die ze kennen is zichzelf opblazen en daarbij zoveel mogelijk onschuldige slachtoffers met zich meenemend.
Dat lijkt me zelfs geen dapperheid: ze geloven met zekerheid dat als ze aan het koordje trekken dat aan de springstoffen hangt, de deur van "het eeuwige bordeel" voor hen opengaat. Geen angst dat ze toch misschien die verkeerde poort naar de hel zouden moeten binnengaan: die onzekerheid overwinnen, dàt zou getuigen van moed. De overtuiging dat je enkel naar de 72 hoeren gaat, terwijl de andere mensen die je de dood injaagt volgens jou met zekerheid de hellepoorten zullen doorgaan, maakt van die zelfontploffers de meest wrede mensen. Zelfs als er een "onschuldige" medemuzelmens de lucht wordt ingekieperd is er een oplossing voor voorzien: omdat het een "ongelukske" was kan je die dan terug ontmoeten op de floorshow, want dan gaat die "per-ongeluk-ontploffer"ook ineens mee naar de eeuwige bordelen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie