cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

bobette schreef:Zielig als je hobby de islam is!
Hier raak je eigenlijk een belangrijk punt. Alle "godsdienstbeleven" is ten gronde niets anders dan idd, een hobby, zoals vissen, kienen of biljarten.
Zeg dat tegen een gelovige en die staat op zijn achterste poten van "hoe durf jij mijn allerdiepste religieuze beleving een domme hobby te noemen!"
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

het blijft hier een grappig draadje.

Nog even over het onvertaalbare arabisch djenghis.

Taal (woorden, zinnen,) zijn een MIDDEL om te communiceren tussen mensen. taal op zich heeft geen enkele waarde. een taal die niemand begrijpt is stom, levenloos, wordt niet begrepen en heeft geen enkele waarde.
Een taal die min of meer uit de 7de eeuw komt, waarvan het schrift hier en daar werd bijgewerkt om er toch wat klinkers tussen te krijgen en zo "begrijpbaar" te worden heeft héél weinig waarde. Die taal is natuurlijk wel handig voor de zogenaamde "geleerden" die blijkbaar zèlf wèl wisten wat er stond maar het dus enkel via hopeloos veel rituele bezweringen konden duidelijk maken aan anderen. Uiteindelijk is de betekenis van een woord een gevolg van een algemene consensus. In onze taal wordt "tafel" gebruikt om een vlak aan te duiden waaronder vier poten staan, in een andere taal, met andere afspraken heeft hetzelfde woord misschien een heel andere betekenis.
Zo heeft de zin: "où est la bonne pauline, elle est à la gare elle pisse et fait caca" een totaal andere betekenis in het Grieks: "ouk elabon polin, alla gar elpis ephe kaka" (hetgeen ongeveer wil zeggen: "ze namen de stad niet in, in feite hadden ze valse hoop gehad).
Die taal uit het koranboekje van 75 paginaatjes zou dus ofwel door niemand te begrijpen zijn (ik snap dus evenmin als Monique waarom Allah geen versie 1.0 tot 8.0 heeft doorgeseind, zelfs Bill Gates had zoveel verstand) ofwel wèl vertaalbaar is en als dusdanig door vele volgelingen kan worden begrepen.
als we nu drie aparte vertalers naast elkaar leggen (pickthal, yusuf ali en Shakir) die allen perfect het arabisch uit de 7de eeuw hebben leren beheersen en perfect de engelse taal beheersten, dan mogen we toch aannemen dat die drie vertalingen samen toch wel een duidelijk beeld van de originele tekst kan geven? Waarom zouden ze een "verkeerde" vertaling afleveren terwijl anderen hun vertaalwerk toch gerust konden bekritizeren en verbeteren? Hoeveel Turkse vertalingen zijn er? natuurlijk is dat telkens een lichte interpretatie van de originele woorden, maar dat heb je met deze tekst die ik nu hier schrijf toch ook? jij interpreteert die vast helemaal anders dan Monique. Maar of deze tekst dan in het engels vertaald wordt of niet zal daarbij weinig verschil uitmaken.
Ondertussen is meer dan driekwart van de muzelmaanse volgelingen van Mohammed het arabisch van de 7de eeuw niet meer machtig: dàt wist Allah natuurlijk op voorhand anders had hij dus versies 7.5 en 8.0 laten neerdalen nietwaar?

Het is daarom steeds net zo leuk om de NUMMERTJES van de verzen door te geven zodat de inhoud kan getoetst worden aan de drie voor ons begrijpbare officiele vertalingen. Want als er staatl "tuchtig uw vrouw" dan staat er nu eenmaal niet "en zorg dat je de room tot boter klopt" .
Laatst gewijzigd door Manon op za mar 20, 2010 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef: Een wel bekende reactie van een atheist,ik had al eerder gezegd het staat in genesis in jou boek
Is het uit onwetendheid of domme arrogantie dat je een atheïst een Heilig boek aansmeert?
Na de andere dwazigheden die je hiervoor hebt gestameld denk ik dat we het op arrogantie mogen houden.
cengiz schreef:ongeschoolden mensen met een lage IQ
Kijk je in de spiegel?
Nergens ter wereld is de ongeletterdheid zo groot als in de Islamterritoria.
Het laagste IQ ter wereld is ook in die gebieden gevormd. Op basis van het boekje waar jij steeds naar teruggrijpt is alle scholing ginder verboden. Zijn alle IQ-stimulerende activiteiten ginder verboden.
Wordt incest gestimuleerd, zo dat de mens uit de Islamterritoria met elk jaar dat verstrijkt beter Allahs doel getoond wordt: Het regressieve proces van de constructie van de menshond.
cengiz schreef: bfa als jij zo op deze manier blijft doorgaan zal ik helaas niet meer op jou reageren,want je bent het niet waard,zonde van mijn tijd..
In islam is alles wat niet aan blinde gehoorzaamheid gelinkt is zonde.
De tijd besteed aan een niet te bekeren ongelovige is beter via bidden met geestelijke dood te vullen.

Of ik reactie van jou verlang?
Wat je uit je boek vol grimmige sprookjes haalt vat ik niet op als antwoord.
Dus, ik verlang geen antwoord meer van jou. Je gewoonte van nooit op vragen te reageren heeft gemaakt dat mijn vragen louter retorisch geworden zijn geworden. Geen antwoord behoeven.

Welk antwoord moet ik van een menshond verwachten, als er alleen bevelen van zijn meester in het geheugen geprogrammeerd staan?

Wat mij interesseerde is niet direct het Heilige boekje van je ingebeelde godmeester. Het effect van godmeesters op mensen en maatschappij. Het is hieruit dat ik een indirecte interesse in je Heilige boekje heb.
Die indirecte interesse bevredig je niet met als antwoord op alles steeds naar je heilige Boekje terug te grijpen.
Het feit dat je dit doet, toont hoe schadelijk die invloed is.
Toont hoe je met steeds naar dit Heilige boekje terug te grijpen, een geestelijke dood in jezelf introduceert. Waarin je de maatschappij niet meer waarneemt. Enkel op de bevelen uit dat Heilige boekje van je godmeester functioneert.

Een dier dat enkel op bevelen functioneert is een hond.
Een mens die enkel op bevelen uit een Heilig boekje functioneert maakt van zichzelf een menshond.
Weinig verschil tussen Taliban en de vredelievende orthodoxe gelovige zoals jij, je voordoet.
Beiden hebben zich tot dezelfde soort gemaakt: Menshonden. Zij het dat de Taliban, door de vrijheid die ze gehad hebben om hun interpretatie van het boekje door te drukken, mensenetend zijn geworden. Een stadium waar jij nog niet toe gekomen bent. Onze Westerse maatschappij heeft jou nog geen kans gegeven mensenvlees te proeven.

Elk Heilig boekje kan mensenhonden produceren. Er is maar één heilig boekje dat mensenetende menshonden als hoogste doel stelt. Het jouwe.

Is het de humor van Allah, dat hij honden onrein maakte en zijn volgelingen verbood van honden te houden en op hetzelfde ogenblik aan deze volgelingen vraagt zich te gedragen als mensenhonden?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

Geboortedatum:
17-02-1984
Leeftijd:
26
Roots:
Turkije
Biografie:
Moslim
Locatie:
Dar-ul Kufr
Interesses:
Islam
Beroep/opleiding:
Aanbidding?
Geslacht:
Man
Zo staat cengiz ingeschreven op marokko.nl
Zegt genoeg over dan knulletje. BFA Jij verwoord het prima!! Pluimpje!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

Mohammedaanse mensenhonden passeren een nieuwe kilometerpaal op de weg van Allahs geboden.

Afbeelding

Goed voor vele torens afgehakte hoofden.
Mohammedaanse mensenhonden bakenen hun territorium af met efgehakte hoofden, net zoals echte honden met afgeknauwde beenderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede middag..

Maar bobette wat wil je hiermee bewijzen,en heb je ook gekeken wanneer ik lid ben geworden en wie zegt dat mijn leeftijd klopt?




groetjes cengiz
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Hoezo ? dat je leeftijd klopt?

dat hangt toch af van wat JIJ hebt ingevuld? Heb je gelogen dan klopt je leeftijd niet, ben je eerlijk geweest dan klopt je leeftijd wel natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Er zijn meer hondjes die fikkie heten, vandaar dat ik er maar vanuit gaat dat cengiz eerlijk zegt wie hij is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede middag..

op het moment dat ik hier ging posten was ik ook lid geworden van die site,maar er zijn meer mensen die ook een andere site bezoeken en ook lid zijn van die site..

Maar alleen mijn leeftijd klopt niet zo jong ben ik niet meer,maar ik voel mijn eigen wel jong en daar gaat het toch om..

Maar ik snap 1 ding niet waarom mensen achterdochtig worden naar mij toe,omdat ik de meningen van de meesten hier op deze forum niet deel,is dat het.

Maar als jullie niet willen dat ik hier post dan stop ik wel met posten....




groetjes aan iedereen cengiz..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef:
op het moment dat ik hier ging posten was ik ook lid geworden van die site,maar er zijn meer mensen die ook een andere site bezoeken en ook lid zijn van die site..

Maar alleen mijn leeftijd klopt niet zo jong ben ik niet meer,maar ik voel mijn eigen wel jong en daar gaat het toch om..
Daar is niets mee aan de hand.
Van mij mag jij op nog honderd andere forums gaan posten. Of je dit onder één of honderd namen doet maakt mij ook niet uit.
Zolang je niet onder valse voorwendsel kinderen gaat misleiden ben je vrij te doen wat je wil.
cengiz schreef:Maar ik snap 1 ding niet waarom mensen achterdochtig worden naar mij toe,omdat ik de meningen van de meesten hier op deze forum niet deel,is dat het.
Ik ben in het geheel niet achterdochtig om jou. Dat je mijn mening niet deelt vind ik wel leuk. Een beetje echte tegenargumentatie zou nog leuker zijn. Nniet altijd dat teruggrijpen naar de Koran.
cengiz schreef:Maar als jullie niet willen dat ik hier post dan stop ik wel met posten....
Van mij mag jij zo lang en zo veel posten als je wil. Ik zie geen probleem.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

cengiz: Monique jij gebruik jou vrijheid van keuze toch ook hoe je wilt,daarom zul je in het hiernamaals verantwoording moeten afleggen voor de gemaakte keuzes..
Beste Cengiz: WAS dat maar zo.

In islam echter mag je niet kiezen om naar de hel te gaan en allah zijn straf te laten uitvoeren.
Wanneer dat inderdaad zo zou zijn dan zou ik geen enkel probleem met islam hebben.

De werkelijkheid echter is dat moslims niemand laten kiezen om naar de hel te gaan. Ook al wil je......moslims zullen alles doen om dat te voorkomen.
Tot zover de vrije wil en geen dwang in islam.

Maar, vertel mij eens; waarom mag niemand van moslims kiezen om naar de hel te gaan?
Waarom wordt iedereen gedwongen om de regeltjes te volgen die naar het paradijs leiden?
Waarom mogen mensen die keuze niet maken?
Amorele atheistische nitwit
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

[quote="cengiz"]goede middag..

Maar bobette wat wil je hiermee bewijzen,en heb je ook gekeken wanneer ik lid ben geworden en wie zegt dat mijn leeftijd klopt?

Je bent op m.nl lid sinds 6-3-2008. Je hebt er deze week nog gepost. Moet je allmaal zelf weten, maar geef ons niet iedere keer die preken uit dat achterlijke boekje. Daar geloven wij niet in. Jij leeft NIET in een moslimland!. Jij wilt wel degelijk zieltjes winnen. Doe dat bij je eigen soort! Jij bent al net zo leugenachtig als de koran. Jammer dat er weer een mens verloren is gegaan door dat boekje. De profeet is gewoon een vieze pedofiel die door jullie aanbeden word. Het zou je sieren als je hem eens veroordeeld. En soera 9 ken ik ook goed! De man moet de vrouw tuchtigen als ze niet wil luisteren. Daar ga je toch van over je nek?
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede avond..
bfa :schreef :Zolang je niet onder valse voorwendsel kinderen gaat misleiden
Wat bedoel je hiermee bfa..
Monique zei :In islam echter mag je niet kiezen om naar de hel te gaan en allah zijn straf te laten uitvoeren.
..

Kijk jij beweert iets wat absoluut niet waar is,dus weerleg ik jou bewering met het bewijs uit de Koran dat jij niet weet wat je zegt..

Islam is een volledige manier van leven die alle aspecten van het leven bespreek..

"In de godsdienst is er geen dwang" (Koran, 2:256)..De Koran verbiedt Moslims uitdrukkelijk anderen te proberen dwingen tot de Islam....

"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29)

Moslims worden aangemoedigd om een vrije samenleving uit te bouwen,in zo een vrije samenleving,zijn Moslims slechts waarschuwers,overbrengers van de boodschap,het is hen uitdrukkelijk verboden anderen te dwingen tot de Islam

"Waarschuw de mensen, want jij bent slechts een waarschuwer. Je hebt niet de autoriteit om iemand te dwingen." (Koran 88:22-23) ..

En monique als jij denkt dat moslims jou dwingen om moslim te worden,dan weet je vanaf nu dat het niet door de islam komt maar door fout handelen van die moslim..
De werkelijkheid echter is dat moslims niemand laten kiezen om naar de hel te gaan
Maar, vertel mij eens; waarom mag niemand van moslims kiezen om naar de hel te gaan?
Integendeel meesten moslims gaan naar de hel toe,maar zullen niet eeuwig daar blijven,als ze hun straf hebben uitgezeten komen ze eruit en gaan naar de paradijs toe..

Maar bij een niet moslim is het anders,ze zullen altijd daar blijven,omdat ze de eenheid van Allah en zijn profeet niet hebben erkend

Ik zal een vb geven,als je naar een nieuwe school wilt gaan ""Dan zul jij je eerst in moeten laten schrijven""anders nemen ze je niet aan,ook al zou je al die vragen kennen zolang je niet bent ingeschreven op die school zul je niet slagen,zo ook met de Islam,als je de eenheid van Allah en zijn profeet niet erkent maak je geen kans..

En dan zegt bfa,tegen mij jij grijpt altijd naar de Koran terug,maar dit gaat ook over de Koran,dus kan ik beter Koran laten antwoorden..
Waarom wordt iedereen gedwongen om de regeltjes te volgen die naar het paradijs leiden?
Omdat niemand naar de vuur wilt gaan monique als je de moslims mee bedoelt..

Ik zal nog een vb,geven om beter te begrijpen,als je een nieuwe baan hebt gevonden,en je gaat solliciteren en tijdens de sollicitatie gesprek word jou verteld wat de regels zijn en wat er van je woord verwacht,en als je het hebt geaccepteerd dan rest nog om die regels te volgen,hoop dat ik duidelijk ben..

Bobette ik ben cengiz 2 op die forum cengiz is iemand anders okay..




groetjes cengiz..
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

Niet liegen, er is geen cengiz2 op dat forum. Iedereen kan het checken. Jij bent net zo`n leugnaar als dat boekje . Jij bent cengizhan.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede avond..

Wat dan nog geloof wat je wilt okay,het interesseert mij totaal niet wat jij denkt..

Nogmaals ik ben cengiz 2,wat is er met jou aan de hand ben je gefrustreerd of zo,gaat ze speurwerk doen op welke sites ik kom,dat doet er toch helemaal niet toe...

Maar jij komt toch ook op die site?waarom mag jij wel komen en ik niet?wat is het probleem..

Nogmaals bobette ik ben alleen geregistreerd daar en meer niet,ik heb daar niet gepost..

En ga iemand anders voor leugenaar uit maken niet mij...




groetjes cengiz..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef: bfa :schreef :Zolang je niet onder valse voorwendsel kinderen gaat misleiden



Wat bedoel je hiermee bfa..
Ik bedoel hier niets tegen jou persoonlijk mee Cengiz.
Op internet mag iedereen van mij gaan naar waar hij/zij wil, onder welke avatar hij/zij wil en zeggen wat hij wil. Er is een grens ivm kinderen.
Dat je dit verkeerd kan opgevat hebben is mijn fout. Ik gebruik 'je' (te) veel als stijlfiguur, om persoonlijker met de lezer verbonden te zijn.
Ik had beter moeten opletten en dit opletten snelheid van reactie laten gaan.
Ik weet dat ik zeer beledigend tegen je geloof kan zijn. Daar is geen verschil mee, met hoe ik in het verleden tegen het Christendom gereageerd heb. Daar wil ik me niet voor excuseren. Als geloof waar is, moet het hier tegen kunnen. Geen enkel geloof kan eisen dat het van belediging, satire en kritiek gevrijwaard wordt.
Dat je die laatste zin persoonlijk kan opgevat hebben was niet de bedoeling. Hier excuseer ik me voor.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

cengiz: "In de godsdienst is er geen dwang" (Koran, 2:256)..De Koran verbiedt Moslims uitdrukkelijk anderen te proberen dwingen tot de Islam....

"Wie het wil, die moet dan geloven en wie het wil, die moet maar ongelovig zijn." (Koran 18:29)

Moslims worden aangemoedigd om een vrije samenleving uit te bouwen,in zo een vrije samenleving,zijn Moslims slechts waarschuwers,overbrengers van de boodschap,het is hen uitdrukkelijk verboden anderen te dwingen tot de Islam
Bovenstaand lijkt me ook logisch. Je kun iemand niet dwingen iets te geloven. Je kunt mensen wel dwingen om te doen alsof ze geloven. En dat gebeurt dus in inslam.

In een islamitisch land MOET iedereen net doen alsof ie in allah gelooft. Dat gebeurt door iedereen te DWINGEN de regels die door allah opgesteld zijn te volgen. Of je nu in allah gelooft of niet, dat maakt niet uit.... dan doe je maar ALSOF!

Er zit inderdaad geen dwang om moslim te worden... de dwang is veel stiekemer; die zit hem in dwingen tot "doen alsof".... huichelen dus.

monique: Waarom wordt iedereen gedwongen om de regeltjes te volgen die naar het paradijs leiden?

cengiz: Omdat niemand naar de vuur wilt gaan monique als je de moslims mee bedoelt..
Er zijn niet alleen maar moslims in islamitische landen. En niet-moslims (mensen die dus niet in een paradijs/hel) geloven willen best een leven hebben waarmee moslims in de hel zouden belanden.
Probleem echter is dat deze mensen die kans niet krijgen, ze mogen dat leven niet leiden omdat ze net zo moeten leven als moslims.
Ik zal nog een vb,geven om beter te begrijpen,als je een nieuwe baan hebt gevonden,en je gaat solliciteren en tijdens de sollicitatie gesprek word jou verteld wat de regels zijn en wat er van je woord verwacht,en als je het hebt geaccepteerd dan rest nog om die regels te volgen,hoop dat ik duidelijk ben..
Inderdaad... en als je het hebt geaccepteerd .... een baan kun je accepteren of niet.... die keus heb je.
In een islamitisch land echter HEB je NIETS te kiezen! Of je islam nu accepteert of niet.....maakt niets uit.... zolang je de regels maar volgt.

Dat bedoel ik dat in islam geen vrije wil is en geen keuze.
En DAT heb ik tegen islam.

Hoe zou jij het vinden wanneer je in een land woont waar je gedwongen bent om de religieuze regels van anderen te volgen? Regels van een religie waar jij niets in ziet? Regels waarbij jij niet je leven mag leiden zoals jij dat wilt? Een land waar het verboden is om te leven volgens de regels van allah?
En, ga me nu niet vertellen dat je dan naar een ander land gaat want we weten allemaal dat moslims dat niet doen; we zien dat zelfs in Nederland moslims hun religieuze regels aan anderen willen opdringen.
Moslims eisen een speciale behandeling en aanpassing van de regels zodat zij allahs regels kunnen volgen. In dat proces hebben ze volkomen schijt aan anderen en andermans levens.

Moslims eisen hier een leven die ze kafir in islamlanden niet gunnen.

DAT heb ik tegen islam....de ongebreidelde arrogantie om anderen wel even te vertellen wat ze wel en niet mogen.
Amorele atheistische nitwit
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ruth »

hoezo GEEN dwang in islam. Hoe zit het dan met moslims die eruit willen stappen? Waarom krijgen die mensen in 99 % van de gevallen te maken met (in het gunstigste geval) bedreigingen en in het slechtste geval een familielid wat hem of haar wel even strot afsnijd?
Islam is een en al dwang.

leesvoer voor Cengiz : http://www.answering-islam.org/Dutch/a/ ... luier1.htm
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede avond..

Bfa je excuus is aanvaard,okay ik heb begrepen dat geen opzet was nog prettige avond..
Je kunt mensen wel dwingen om te doen alsof ze geloven. En dat gebeurt dus in inslam.
Ik weet niet meer wat ik tegen jou moet zeggen,je mag ook zwart wit geloven,ga je gang,ik doe zoveel moeite en leg het uit,dat het niet door Islam komt,en nog blijf je volhouden dat het niet zo is..

Meisje Ottomanen hebben meer dan 6 eeuwen geheerst over de hele wereld,als er echt dwang was geweest in de Islam,geloof mij dan was jij nu ook moslim..,maar ja ik kan nog zoveel schrijven hier het zal toch niets veranderen

hoezo GEEN dwang in islam. Hoe zit het dan met moslims die eruit willen stappen? Waarom krijgen die mensen in 99 % van de gevallen te maken met (in het gunstigste geval) bedreigingen en in het slechtste geval een familielid wat hem of haar wel even strot afsnijd?
Kan ik ook niets aan doen,ik kan ook 2 Nederlandse jongens die hebben ook de ouderlijke huis verlaten,omdat de ouders niet wilden accepteren omdat die jongens voor de Islam hadden gekozen..



groetjes cengiz..
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: Wat dan nog geloof wat je wilt okay,het interesseert mij totaal niet wat jij denkt..
Wij denken dan tenminste nog, Islam is het on-denken. Als jij lol beleeft aan die Islam/Mohammed flauwekul is dat prima natuurlijk, maar wat zit je dan hier te doen, in een moderne kennismaatschappij? Oh mocht ik nog de tijd beleven dat alle Islamieten uit Europa verdreven worden
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: Kan ik ook niets aan doen,ik kan ook 2 Nederlandse jongens die hebben ook de ouderlijke huis verlaten,omdat de ouders niet wilden accepteren omdat die jongens voor de Islam hadden gekozen..
Ja is prima, ik heb tegen mijn dochter ook al gezegd als je met een moslim thuiskomt heb je hier niks meer te zoeken, ik wil toch geen moslim-toestanden in mijn huis zeg, bah.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

cengiz schreef:
Je kunt mensen wel dwingen om te doen alsof ze geloven. En dat gebeurt dus in inslam.
Ik weet niet meer wat ik tegen jou moet zeggen,je mag ook zwart wit geloven,ga je gang,ik doe zoveel moeite en leg het uit,dat het niet door Islam komt,en nog blijf je volhouden dat het niet zo is..
Beste cengiz, het punt is juist dat je het niet uitlegt. Je zegt alleen maar dat bepaalde dingen niet waar zijn terwijl de praktijk uitwijst dat ze wel waar zijn.
Als het niet door islam komt....waardoor dan wel?
En.. als het niet door islam komt waarom vinden moslims het dan wel goed en doen er niets tegen?
Meisje Ottomanen hebben meer dan 6 eeuwen geheerst over de hele wereld,als er echt dwang was geweest in de Islam,geloof mij dan was jij nu ook moslim..,maar ja ik kan nog zoveel schrijven hier het zal toch niets veranderen
wanneer die malloten bij wenen niet verloren hadden dan was ik inderdaad ook moslim geweest.

Maar, je wilt dus eigenlijk zeggen dat het NIET het doel is dat de hele wereld moslim wordt?
Volgens mij staat er toch echt in de koran dat het de taak van iedere moslim is zijn best te doen te "strijden" totdat alles alleen voor allah is?

hoezo GEEN dwang in islam. Hoe zit het dan met moslims die eruit willen stappen? Waarom krijgen die mensen in 99 % van de gevallen te maken met (in het gunstigste geval) bedreigingen en in het slechtste geval een familielid wat hem of haar wel even strot afsnijd?
Kan ik ook niets aan doen,ik kan ook 2 Nederlandse jongens die hebben ook de ouderlijke huis verlaten,omdat de ouders niet wilden accepteren omdat die jongens voor de Islam hadden gekozen..
Volgens mij hoeven die jongens niet onder te duiken en in een ander land asiel aan te vragen.
Volgens mij hoeven ze ook niet bang te zijn om op het dorpsplein opgehangen te worden.
Amorele atheistische nitwit
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede avond..
Beste cengiz, het punt is juist dat je het niet uitlegt. Je zegt alleen maar dat bepaalde dingen niet waar zijn terwijl de praktijk uitwijst dat ze wel waar zijn
puf..Wie heeft jou dan gedwongen om moslim te worden..moslims dwingen niemand?met die Ottomanen gaaf ik toch het vb,vanwaar die haat,ik speur puur haat in jou worden..
Maar,je wilt dus eigenlijk zeggen dat het NIET het doel is dat de hele wereld moslim wordt?
Neeeee,Neeee,Neee,Neee,..

Het zal nooit zo zijn dat de hele wereld moslim word,want wij geloven dat Hel waarheid is,en dat Paradijs ook waarheid is : allebei moet gevuld worden en daar geloven wij in,en als we iemand heel erg mogen,want ik ken zat goede Nederlandse mensen en aan die mensen vertellen wij wat Islam inhoud meer niet,maar als mensen zelf erover willen praten dan praten we verder,maar zelfs de profeet kon niemand dwingen en waarom zouden wij wel mensen dwingen,ik heb ook al bewijs geleverd vanuit de Koran,en nog blijf je doorgaan dat het niet zo is,ik heb al moeite om mijn eigen op de been te houden laat staan een ander bekeren..
Volgens mij staat er toch echt in de koran dat het de taak van iedere moslim is zijn best te doen te "strijden" totdat alles alleen voor allah is?
Lever dan het bewijs uit de Koran?
Volgens mij hoeven die jongens niet onder te duiken en in een ander land asiel aan te vragen
Met andere worden moslims die Islam verlaten moeten onderduiken en asiel gaan aanvragen,je krijgt hier in Nederland pas asiel,als je verteld dat je in je eigen land tegen de regime was,en dat je woord vervolgd omdat je tegen de Islam was en dat je vast hebt gezeten enz..,maar als je braaf bent geweest krijg je geen asiel dan sturen ze je terug,dus begrijp je wel dat die mensen als ze asiel willen moeten liegen,ik heb het meegemaakt met een iranier ik moest zijn brief lezen en daarom weet ik het..
Volgens mij hoeven ze ook niet bang te zijn om op het dorpsplein opgehangen te worden.
hoe kunnen mensen in zulke leugens geloven?ik heb het nog nooit gehoord dat zoiets heeft plaats gevonden,ik hoor al die onzin van jou waar haal je dat allemaal vandaan..

Monique dit was mijn laatste reactie naar jou toe..

het is moedeloos om van te worden,het gaat iedereen goed cengiz..
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door naar boven »

cengiz schreef:
Volgens mij hoeven ze ook niet bang te zijn om op het dorpsplein opgehangen te worden.
hoe kunnen mensen in zulke leugens geloven?ik heb het nog nooit gehoord dat zoiets heeft plaats gevonden,ik hoor al die onzin van jou waar haal je dat allemaal vandaan..
Afbeelding

bron
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Beste cengiz, er klopt iets niet in jouw uitleg wat betreft dat niemand gedwongen wordt om Moslim te worden.
Oké...Jij doet het hier op een "nette vreedzame " manier. Jij pleegt hier in Nederland dawah, en probeert zoveel mogelijk zieltjes te winnen. Jij bent een echte islamitische missionaris.
Het moet nog even blijken of je dat doet om die mensen te redden van de hel, of insja Allah, jullie oemmah te verheffen, of om een beter plaatsje in de hemel voor jezelf te bemachtigen..
Maar...Als er in een land eenmaal meer moslims wonen dan ongelovige, dan veranderd de zaak .
Dan is de manier om zieltjes te winnen minder netjes en vreedzaam.
Hier onder vindt je zo’n voorbeeld.

Afbeelding

Deze Christen komt uit Pakistan, en Moslims hebben hem gisteren gedwongen om moslim te worden. Toen hij daar geen zin in had hebben ze hem levend in brand gestoken, en nu vecht deze man voor zijn leven. Om eerlijk te zijn hoop ik dat de man sterft, want het lijkt me vreselijk om te door te moeten leven met een verbrand mismaakt lichaam. Zeker in een Islamitisch shit land zoals Pakistan. Om het nog iets erger te maken hebben politie mensen ( moslims dus) zijn vrouw verkracht, en hun drie kinderen mochten toekijken hoe hun vader en moeder zwaar mishandeld werden.

Maar lees hier het verhaal op je gemak even door.
NEWS ALERT: Pakistan Christian “Burnt”, Wife “Raped”, For Refusing Islam
http://www.bosnewslife.com/12035-news-a ... sing-islam" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vind het trouwens verwerpelijk en hypocriet dat jij je Nederlandse "vrienden" de suiker versie van Islam verteld, om ze zo te bekeren. Dat moeten Christenen eens doen in Islamitische landen. Dan breekt daar de hel los.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie