cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:Weet je wat jou probleem is,jij bent negatief naar mij toe omdat ik een moslim ben,en dat betekent,jij benader mijn post met vooroordelen,dat wil zeggen mensen met vooroordelen zijn ongeschoolden mensen met een lage IQ
Dat zonder meer. Ik ben niet voor 100% tegen mohammedanen, maar voor 2500%. Even zo goed heeft dat niets te maken het met onderwerp.
Deze tactiek is zeer bekend en heet het verplaatsten van de doelpalen.

Ik benader alle geloven met hetzelfde respect als ik voor kanker heb. Dat verachtelijke van jouw, en het imbeciele geloof van anderen. Alle geloven, meneer de mislukte missionaris. Waarbij ik wel wil stellen dat in de meeste gevallen ik aanzienlijk beleefder ben dan gelovigen verdienen. Mohammedanisme krijgt van mij het respect dat ze voor anderen hebben: helemaal niet.

Over je iq wil ik het liever niet hebben. Veel hoger dan een koortsthermometer schat ik dat niet in. Wat ik wel graag wil weten is waarom jij simpele eenvoudige vragen niet beantwoord. Je voelt je wel geroepen om te jammeren. Dus in dat geval: jammer eens waarom jouw god bestaat.
Waarom durf je mij niet normaal te benaderen,bang dat je na moet denken
Nee hoor. Wanneer komen jouw antwoorden?
Ik zal proberen op een normale manier te reageren op jou post
Ik voel me zeer vereert. :laugh1:
Nee, maar wel Byzantijnen (Grieks) en Romeinen (Latijn). Dat waren de Taalkundige grootmachten van die tijd.
Wat wilt dat nou zeggen,het zegt immers niets dit zijn geen argumenten,farao was ook een grote macht van zijn tijd en wat deden ze,joodse volk onderdrukken
Kijk, daar ga je al. Je stelt ietwat ludiek, dat Engelsen toen niet bestonden. Hetgeen klopt. Byzantium bestond wel. Rome niet meer als grootmacht. Maar wel als taalkundige grootmacht. Als allah inderdaad bestaat, waarom kiest hij dan het meest platte, achterlijke en barbaarse volk uit de wijde omgeving? Om te laten zien hoe wonderbaarlijk het wel niet is? Een Nederlandse wetenschapper vandaag de dag zal in het Engels moeten publiceren als hij door de wereld gehoord wilt worden. Destijds was dat of Grieks of Latijn. Dus vertel maar: waarom koos allah het domste, meest agressieve en vooral analfabete volk?

Tijdens je "onderzoek" :smile: is het je niet opgevallen dat Exodus van A tot Z een dikke 3 eeuwen later verzonnen is? Gezien je introductie (of wat daar voor door moest gaan) werd opgevrolijkt met wat mohammedaans antisemitisme, wat is jouw probleem met onderdrukte joden? Afgezien van jaloezie natuurlijk.
Kijk als je geloof hebt in het hiernamaals
Simpelmans, je debatteert met een atheïst. Bewijs eerst eens dat het volgende bestaat:
  1. de ziel
  2. goden of jouw god
  3. satan en of duivels
  4. het hiernamaals in wat voor vormen dan ook
dan weet je dat de wereld en het hiernamaals met elkaar zullen botsen,ik zal de woorden van Jezus herhalen hij zei tegen zijn apostelen""Wanneer jullie dit Wereld liefhebben zal God jullie niet liefhebben,maar wanneer jullie God lief hebben zal de wereld jullie haten,met andere woorden je kiest of voor deze wereld of voor het hiernamaals de keus is duidelijk..
Wat moet ik hier mee doen? Opeten? Als wattenstokjes gebruiken? Moet ik nu gaan herhalen wat Harry Potter tegen Moeder de Gans zei?
Er zijn in de wereld drie soorten geloven aanwezig..,1 :Zelf verzonnen geloven
Nee, een. Want ALLE geloven zijn verzonnen. Jij gaat maar aantonen welk geloof niet verzonnen is.
Dat is heel simpel: je toont gewoon aan dat allah bestaat. Eenvoudiger kan het niet.
..daar valt de sektes,bahgwan,enz..2 :Geloven die ooit Goddelijk waren en naderhand de Goddelijkheid hebben verloren,door inmenging van mensen vb,christendom en de jodendom..3 :Rechtstreeks Goddelijke boek dat onveranderd is,Islam Koran..
Nee, eenvoudige van geest. Dat moet je AANTONEN Dat moet je BEWIJZEN.
Een wel bekende reactie van een atheist,ik had al eerder gezegd het staat in genesis in jou boek maar omdat jij nooit goed mijn post leest en vooroordelen hebt naar mij toe omdat ik een moslim ben,en dan weet je niet wat je moet doen dan maar glashard alles ontkennen,getuigd echt niet van intelligentie maar eerder van onwetendheid en arrogantie..tip durf (Na te denken)
Er is jouw gevraagd om je goden en godjes aan te tonen en te bewijzen. Bewijzen is iets anders dan voorlezen.
Als jij een onwetend mens bent kan ik jou moeilijk via internet bijschaven niet :rongue: Maar misschien heeft Allah de flappie expres erop gelaten om te kijken wie het vrijwillig zal afknippen..maar jou flappie mag blijven zitten waar die zit..
Dit is geen bewijs, knullemans. Dit is jouw persoonlijk (en bepaald slecht bedachte) antwoord. Gesteld dat dit allah's achterliggende gedachte is, kan je dat "barmhartige" gevoegelijk achterwege laten. Dit is op z'n minst sadisme te noemen.
Ik heb nooit geprobeerd jou te interesseren voor de Islam,maar jij vind het elke keer interessant om mij de les voor te lezen,maar waarom voel jij je eigen aangesproken dan..
De vraag is niet of je me kunt bekeren, maar of je het bestaan van allah kunt aantonen. Beter lezen.
Maar hoe kun je Allah zien,als jij je kop zo diep hebt gestoken in zand en je weigert hem eruit te halen,blijf lekker zo staan sta je heel mooi op de foto,straks in het (Hiernamaals)kunnen we je achterwerk bekijken..
Dit is geen bewijs. Hooguit van het tegendeel.
Ik neem aan dat jij wel naar school bent geweest,maar onze ogen kunnen alleen maar materie zien toch,met andere woorden alles wat geschapen is kunnen wij zien,maar Allah is niet geschapen dus kun je hem niet zien..(Durf na te denken)
Dit is geen bewijs. Hooguit van het tegendeel.
Maar vertel is,jij bent een atheïst toch,misschien kunnen we daarover hebben
Goed idee. Nu we min of meer in communicatie zijn: misschien kunnen we het hebben waarom jij in goden gelooft.
Vind ik namelijk best interessant om te weten. Jij gelooft voetstoots in 2 goden: allah en mo. Plus een berg half goden. Verklaar dat eens.
En voor de rest heb ik heel weinig interesse wat jij allemaal schrijft
Dank u, de gevoelens zijn wederzijds. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:Maar alleen mijn leeftijd klopt niet zo jong ben ik niet meer,maar ik voel mijn eigen wel jong en daar gaat het toch om..
Dus je hebt geen verontschuldigen op grond van leeftijd. Je bent dus (inderdaad) te stom om voor de duvel te dansen.
Gezien je zeer slechte taalgebruik, en je bijna afwezige kennis van debatteren dacht ik echt dat je tussen de 12 en 17 jaar was. VMBO, niet afgemaakt.
Ik heb je dus zwaar overschat...

Baardje, jurk, slippers, mutsje, oitkiering, 5 keer per dag snuffelen aan een tapijtje, af en toe soewart bijklussen. Simpel werk waar geen opleiding voor nodig is. Overdag adverteren voor allah's hakkenbar. En 's nachts (nat) dromen van wat jij gaat doen als jullie eindelijk echt de baas zijn.

Troost je: ik heb met verschillende NSBers (Ibrahim van Bommel bijv.) per forum en later per email gedebatteerd, en die verloren compleet. Ik heb ze ver daarvoor ook vele malen in levende lijve ontmoet. Toen ze pas bekeerd waren. Ze kwamen regelmatig bij mij op het werk rapport uitbrengen over hoe en wat ze aan het doen waren. Als dat soort een normaal debat zwaar verliest, wat probeer jij dan? Verbaal over de hekel getrokken te worden? Tot dusverre ben ik niet onder de indruk van je argumenten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ruth »

cengiz schreef:

Meisje Ottomanen hebben meer dan 6 eeuwen geheerst over de hele wereld,als er echt dwang was geweest in de Islam,geloof mij dan was jij nu ook moslim..,maar ja ik kan nog zoveel schrijven hier het zal toch niets veranderen
flauwekul, de Ottomanen hebben zeker niet de hele wereld overheerst, je kent je eigen geschiedenis niet eens.
cengiz schreef:Kan ik ook niets aan doen,ik kan ook 2 Nederlandse jongens die hebben ook de ouderlijke huis verlaten,omdat de ouders niet wilden accepteren omdat die jongens voor de Islam hadden gekozen..
Zucht, moelijk he, lezen. Ik vroeg niet wat jij er aan kon doen. Ik heb een link gegeven waarin heel duidelijk MET BRONVERMELDING staat aangegeven dat volgens islamitisch recht een afvallige gedood moet worden.
En waar kom jij mee? Kan ik ook niks aan doen. Zwak hoor. Je discussieert niet, je draait er om heen of je antwoord gewoon niet.
Als je serieus antwoord wil geven zou je met tegenbewijs moeten komen dat ik het mis heb. Graag met de juiste soera of hadith.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Ottomanen hebben meer dan 6 eeuwen geheerst over de hele wereld,als er echt dwang was geweest in de Islam,geloof mij dan was jij nu ook moslim..,maar ja ik kan nog zoveel schrijven hier het zal toch niets veranderen
Het is in feite grappig hoe nazaten van wat ooit legendarisch grote Rijken waren, zich blijvend identificeren met die grootmachten;

Zo heb ik dikwijls het gevoel dat Italianen (en inwoners van Rome zeker) zich nog steeds deels verbonden voelen met het grote Romeinse Rijk.

Turken menen dan ook nog steeds dat ze deel uitmaken van het grote Ottomaanse Rijk, en zoals we hier kunnen zien neemt de grootte van dat Rijk volgens onze Djenghis reuze proporties aan. Nog even en het Ottomaanse Rijk besloeg noord en zuid amerika en heel azie. maar kom, het doet geen pijn.

Het wordt wel helemaal grappig als een turkse kennis van me bij hoog en laag begint te beweren dat de TURKEN de croissant hebben uitgevonden! Dan wordt het een beetje zielig in feite.
De croissant werd in Wenen uitgevonden nadat de Ottomanen verslagen werden! Het halve maantje werd gebakken als vernedering na hun nederlaag! Soms is het toch wel goed om eens wat beter naar de geschiedenislessen te luisteren.

speciaal voor Djenghis, dat hij niet dezelfde fout maakt als zijn landgenoot:
De croissant komt echter oorspronkelijk uit Oostenrijk. Volgens de overlevering groeven de Ottomanen, tijdens de belegering van Wenen in 1683 (volgens andere bronnen tijdens een eerder beleg, of tijdens een beleg van Boedapest), een tunnel onder de stad, die uit kwam bij een bakkerij. De bakkers sloegen alarm waardoor de Ottomaanse belegeraars werden verslagen. Als overwinningssymbool werd een halvemaansvormig broodje gebakken, dat we nog steeds kennen als de croissant.

Waarschijnlijker is het dat de croissant is ontstaan uit een recht broodje dat na de terugtrekking van de Ottomanen, om hen te bespotten, in de vorm van een halve maan werd verkocht. De halve maan was de afbeelding die de Ottomanen op hun vlag voerden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Croissant_(brood" onclick="window.open(this.href);return false;)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

Waarschijnlijker is het dat de croissant is ontstaan uit een recht broodje dat na de terugtrekking van de Ottomanen, om hen te bespotten, in de vorm van een halve maan werd verkocht. De halve maan was de afbeelding die de Ottomanen op hun vlag voerden.
maw: We lusten de Mohammedanen warm.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: het is moedeloos om van te worden,het gaat iedereen goed cengiz..
Nooit de moed opgeven Cengiz, dat deed de pedofeet Mohammed ook niet toen hij door de Mekkanen de woestijn werd in gejaagd :D !
En wij hebben zo gesmuld van al die caas die je ons bengt komen brengen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef:Ottomanen hebben meer dan 6 eeuwen geheerst over de hele wereld
1) Wat hebben Ottomanen dat stukje wereld waar ze over heersten gebracht?
2) Op welke manier heersten Ottomanen over die wereld?
3) Waar haalden Ottomanen hun rijkdom vandaan?

Aangezien ik van Cengiz geen antwoord verwacht, beter dat ik zelf op de vragen antwoord.
Ik ga de antwoorden in omgekeerde volgorde geven.

3) Ottomanen haalden hun rijkdom voornamelijk uit piraterij en halen en verkopen van slaven uit de buurlanden van hun rijk in Europa en Afrika.
Deze Ottomaanse gewoonte maakt dat men in Europa nog steeds van Slavische volkeren spreekt. De volkeren waar Ottomanen voornamelijk hun slaven uit betrokken.

2) Hun macht behielden de Ottomanen door de volkeren en stammen die hun rijk bevolkten voornamelijk tegen elkaar op te zetten. Dit leidde tot een staat van voortdurende oorlog waar het makkelijk de scepter zwaaien was.
Voortdurende interne oorlogvoering maakten dat er niets geproduceerd werd in het Ottomaanse rijk. Deels een reden voor de piraterij en slavenhandel. Andere deel is een religieuze ideologie, ook gebaseerd op het roven van de producten van de buurlanden.
De voortdurende staat van oorlog had ook het voordeel dat er overal in het Ottomaanse rijk overwonnenen te vinden waren die de slavenhandel in leven hielden.

1) Niets dan miserie.
Laatst gewijzigd door BFA op zo mar 21, 2010 12:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

BFA schreef: Voortdurende oorlogvoering maakten dat er niets geproduceerd werd in het Ottomaanse rijk.
En dat is nog altijd zo in de Islamitische gebieden, Turkije mss uitgezonderd dank zij Ataturk.

Gek te bedenken dat de Islamieten de ongelovigen waar dan ook de duvel aandoen met de wapens die die ongelovigen zelf maken, zelf komen de moslims nu nog altijd niet verder dan een kameel en een kromzwaard.
Het roven en plunderen zit er bij de moslims zo ingebakken dat ze die 1400 jaar sinds hun profeet nooit hebben benut om zelf iets te verwezenlijken en ze als parasieten afhankelijk zijn van anderen. Ironisch te bedenken dat wij als we dat willen de hele moslimwereld in een paar weken op de knieën kunnen krijgen, want moslims kunnen NIETS, tenzij baby's produceren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goede morgen..
Het moet nog even blijken of je dat doet om die mensen te redden van de hel, of insja Allah, jullie oemmah te verheffen, of om een beter plaatsje in de hemel voor jezelf te bemachtigen.
Nogmaals ik heb toen tegen je gezegd in het begin,geeft het een kans om de Islam te begrijpen zoals hij is,ik heb je nooit gevraagd of jij je wilde bekeren?

En jij mag al die verhalen geloven ook de rest op deze forum,maar ooit zal de waarheid aan het licht komen dat wij allemaal misleid worden door de media,maar op deze forum is dat moeilijk en vooral als mensen een subjectieve bril ophebben en weigeren die af te doen

En waar die artikel aangaat het moet nog blijken waar het over gaat,ik heb zelf ook lopen informeren en kreeg drie verhalen voor mijn neus welke moet je nou geloven,ene verhaal gaat om een jongetje die kinderaarbeid verricht en een andere verhaal is,daar was een christelijke missionaire die thee ging halen in een winkel die alleen was bedoeld voor moslims en kregen ze ruzie enz.....

Jij weet net zo goed als ik,dat je niet meteen alles moet geloven wat je ziet,eerst moet blijken wie er achter zitten..

En nogmaals ook voor jou ariel ik ben cengiz 2 op die site omdat ik mijn eigen niet kon aanmelden met de naam cengiz omdat die al bestond..

En ik heb geen vriendin,ik ben getrouwd en heb vier kinderen en mijn vrouw is geen praktiserende moslim,omdat ik haar de vrijheid heb gegeven vanaf het begin af aan dat ik met haar getrouwd was,omdat ik wist dat anders niets zou worden,overigens mijn vrouw is vrij opgevoed want haar vader en moeder waren niet gelovig..

Ik benader alle geloven met hetzelfde respect als ik voor kanker heb.


Vanaf nu heb ik voor jou net zoveel respect als dat jij voor mij hebt..

Nee hoor. Wanneer komen jouw antwoorden?


Maar als je blind ben,ik ben geen dokter,moet je toch je ogen nalaten kijken

Ik voel me zeer vereert.


Snap jij het zelf niet dan,als ik zoveel minachting zou hebben naar iemand toe dan zou ik niet meer reageren op zijn post?wat doe jij :nono1:

Als allah inderdaad bestaat, waarom kiest hij dan het meest platte, achterlijke en barbaarse volk uit de wijde omgeving?


Heb jij je eigen geschiedenis wel gelezen?hoe is de parfum ontstaan,omdat jullie geen wc hadden in jullie huizen,jullie deden het allemaal in emmertjes je behoefte en gooiden het zo uit het raam,deze dingen heb je natuurlijk nooit gelezen

Maar hadden jullie wel douches dan,oudere mensen weten het wel beter hier,ik heb iemand gekend op mijn werk die man ging 1 keer per week in de douch,en weten jullie waarom jullie geen douches hadden omdat jou voorouders bang waren dat ze hun geest zouden verliezen..

Maar wanneer hebben jullie dan leren koken want jullie aten alles rauw en wie heeft jullie geleerd te koken?moslims toch staat in de Franse geschiedenis boeken

En sinds wanneer drinken jullie koffie,nog niet zo lang geleden,want koffie kon je alleen krijgen op dokters recept,wist je ook niet he..

Nee, een. Want ALLE geloven zijn verzonnen. Jij gaat maar aantonen welk geloof niet verzonnen is.


Nee Atheïsme is verzonnen..

Ik heb het al eerder uitgelegd maar omdat jij niet kan (Nadenken)blijf je als een papegaai de zelfde vraag stellen.

Nogmaals H.Numan,haal een keer je verstand uit de diepvries en luister wat ik ga zeggen(Geloof is iets:zonder dat je kunt zien,gelooft dat het bestaat..

En als je het rechtstreeks kon zien (God),dan was het overbodig om het woord geloof te gebruiken..

nog een vb,als ik voor je zou staan en ik kijk jou aan en we zien elkaar,dan is het toch stom als ik zou zeggen(Ik geloof dat ik jou zie)

Zo is het ook met God het geval,zonder rechtstreeks Hem te zien geloof je dat Hij bestaat,en daarom heet het ook geloof..

Maar atheïsten geloven ook hoor,ze geloven dat God niet bestaat,en ik geloof dat Hij wel bestaat,dat is nou het verschil tussen jou en mij..

Anders zou de wereld en het hiernamaals niet zijn geschapen...

Er is jouw gevraagd om je goden en godjes aan te tonen en te bewijzen.
..

Voetstappen van een reiziger in de sneeuw duiden op een mens dat langs is geweest,sporen van een kameel in de Sahara duiden op een kameel dat langs is geweest,deze schepping de wereld de hemel sterren zon en de maan duiden op een maker..

flauwekul, de Ottomanen hebben zeker niet de hele wereld overheerst, je kent je eigen geschiedenis niet eens.


Hele wereld doelde ik op meer dan de helft hadden ze voor het zeggen,en ik ken mijn geschiedenis goed laat er geen onduidelijkheid over bestaan vriend.

Koran 4:118. Allah heeft hem vervloekt. En hij (Satan) zeide: "Ik zal voorzeker een bepaald deel van uw dienaren nemen."
119. "En ik zal hen zeker doen dwalen en ijdele begeerten in hen opwekken en ik zal hen voorzeker ophitsen en zij zullen de oren van het vee afsnijden en ik zal hen voorzeker aansporen en zij zullen Allah's schepping bederven." Derhalve hij, die buiten Allah Satan tot vriend neemt, zal zeker zichtbaar verlies leiden.120. Hij doet hun beloften en wekt begeerten en Satan belooft hun niets dan bedrog.


Kora 30:53. Noch kunt gij de blinden uit hun dwaling leiden. Gij kunt slechts diegene doen horen die in Onze tekenen zouden willen geloven, zodat zij zich onderwerpen.

17:41. Wij hebben het in deze Koran herhaaldelijk uiteengezet, opdat zij er lering uit zouden trekken, doch dit doet hen slechts in afkeer toenemen.

6:27. En als gij het slechts zoudt kunnen zien, wanneer zij voor het Vuur zullen worden gebracht! Zij zullen dan zeggen: "O, mochten wij slechts worden teruggezonden, dan zouden wij de tekenen van onze Heer niet meer verloochenen en wij zouden tot de gelovigen behoren."..

Zoals je kunt zien geeft de Koran het beste antwoord op mensen,die alleen handelen vanuit hun zintuigen te gebruiken en het aller belangrijkste verstand,die hebben ze achtergelaten in de diepvries....

Zintuigen zijn slechts de werktuigen van het verstand om tot een oordeel te komen over iets..


groetjes cengiz..
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

heb je nog iets te zeggen over het wereldwijde ottomaanse rijk Djenghis? of over de croissants?

weet je dat de GRIEKEN reeds toiletten hadden? de Romeinen, dat er badhuizen waren (iets wat de arabische bedouinen volgens mij niet hadden, gezien het wasritueel met een kletske water.. dat zal ook niet ontstaan zijn omdat ze douches in hun tenten in de woestijn hadden staan hé jongen?)
Trouwens, waarom ben jij naar die achterlijke wilden getrokken? Als ik van jou was ik bleef in het prachtige Turkije wonen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
cengiz
Berichten: 86
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 1:32 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door cengiz »

goed middag..

Vind ook niet interessant croissant of over Ottomaanse rijk te praten jij wel dan?

Als je naar Parijs bent geweest dan zie je daar een Turkse wc staan..



groetjes ik moet weg..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

cengiz schreef:goede morgen..
Het moet nog even blijken of je dat doet om die mensen te redden van de hel, of insja Allah, jullie oemmah te verheffen, of om een beter plaatsje in de hemel voor jezelf te bemachtigen.
Nogmaals ik heb toen tegen je gezegd in het begin,geeft het een kans om de Islam te begrijpen zoals hij is,ik heb je nooit gevraagd of jij je wilde bekeren?

En jij mag al die verhalen geloven ook de rest op deze forum,maar ooit zal de waarheid aan het licht komen dat wij allemaal misleid worden door de media,maar op deze forum is dat moeilijk en vooral als mensen een subjectieve bril ophebben en weigeren die af te doen

En waar die artikel aangaat het moet nog blijken waar het over gaat,ik heb zelf ook lopen informeren en kreeg drie verhalen voor mijn neus welke moet je nou geloven,ene verhaal gaat om een jongetje die kinderaarbeid verricht en een andere verhaal is,daar was een christelijke missionaire die thee ging halen in een winkel die alleen was bedoeld voor moslims en kregen ze ruzie enz.....

Jij weet net zo goed als ik,dat je niet meteen alles moet geloven wat je ziet,eerst moet blijken wie er achter zitten..

En nogmaals ook voor jou ariel ik ben cengiz 2 op die site omdat ik mijn eigen niet kon aanmelden met de naam cengiz omdat die al bestond..

En ik heb geen vriendin,ik ben getrouwd en heb vier kinderen en mijn vrouw is geen praktiserende moslim,omdat ik haar de vrijheid heb gegeven vanaf het begin af aan dat ik met haar getrouwd was,omdat ik wist dat anders niets zou worden,overigens mijn vrouw is vrij opgevoed want haar vader en moeder waren niet gelovig..


Beste cengiz, het maakt me niet uit of jij lid bent op Marokko.nl. Dat is je goed recht, en ik begrijp niet waar Bobette zich druk om maakt. Jij bent er niks minder om of je daar nou wel of niet post. Ik blijf respect voor je houden. Werkelijk waar.

Ik wil je alleen vertellen dat de Islam die jij je voorstelt in jouw gedachten bestaat, maar dat als je de koran en hadith werkelijk volgt je toestanden krijgt zoals in Pakistan.
Vandaar dat ik het een beetje oneerlijk vind als jij mensen vertelt dat Islam alleen maar liefde is. Die liefde zit in jouw hart, maar niet in Islam of in de koran. Jij bent een goed mens ondanks Islam, maar niet dankzij Islam.

En misschien kan je ons een link naar die andere uitleg van dit artikel geven, zodat ook wij het kunnen verifiëren, en de wereld kunnen vertellen dat men leugens in die krant schreef.

Maar, is het niet triest dat een man niet in een winkel mag komen waar alleen Moslims komen, en moet je daar dan zo zwaar voor gestraft worden?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Als je naar Parijs bent geweest dan zie je daar een Turkse wc staan..
niet zozeer enkel in Parijs, overal langs de Franse autostrade staan (STONDEN?) die vieze spetterdingen waar je met moeite je voeten tussen de rondgespetterde uitwerpselen van je voorganger kon zetten.

Inderdaad: turkse wc's!
Zelf hurkte ik steeds nog liever achter de bosjes.

Het was wèl leuk om te ontdekken dat men in turkije ondertussen het verstand heeft gehad om daar tenminste westerse toiletten te gebruiken. Ze zullen het gespetter misschien ook beu geweest zijn?

-------------
Maar écht waar: ik vind turken ongelooflijk leuk aandoenlijk als ze het over hun eigen ottomaanse nationalistische dingen hebben.
Blij toch wel dat je nu ook weet waar de croissants vandaan kwamen? dat bespaart je toch een heleboel gegniffel nietwaar?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

cengiz schreef:Vind ook niet interessant croissant of over Ottomaanse rijk te praten jij wel dan?
Als je over het Ottomaanse rijk zou willen praten, zou je niet kunnen ontkennen hoe schadeliik het Godsbeeld waar dit rijk zich op baseerde voor de corresponderende maatschappij is.
Dus, heel begrijpelijk dat je dit niet wil.
Het Ottomaanse rijk heeft niets positief voortgebracht.

Koffie, koffie komt oorspronkelijk uit Ethiopië. Ethiopië is geen Islamitisch land.
Verder is het waar dat wij koffie ontdekt hebben in de tenten van de overwonnen Turken na de slag bij Wenen. Warme koffie nog wel, zo snel waren de Turken gaan lopen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

ocharme, ik begin compassie te krijgen met onze Djenghis!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door H.Numan »

cengiz schreef:]Nogmaals ik heb toen tegen je gezegd in het begin,geeft het een kans om de Islam te begrijpen zoals hij is,ik heb je nooit gevraagd of jij je wilde bekeren?
Heb ik ooit gevraagd of ik wil bekeren? Heb ik ooit geprobeerd om jouw te bekeren? Wat is dat voor onzin dat je er nu probeert bij te slepen?
En jij mag al die verhalen geloven ook de rest op deze forum,maar ooit zal de waarheid aan het licht komen dat wij allemaal misleid worden door de media,maar op deze forum is dat moeilijk en vooral als mensen een subjectieve bril ophebben en weigeren die af te doen
Klopt, ik kan je niet anders dan gelijk geven. Maar daar ga jij geen plezier van beleven. Als dat uit gaat komen ga jij met alle andere Turken onmiddellijk naar het Walhalla - hetgeen voor jouw Anatolië betekend. Constantinopel is van de Grieken.
Vanaf nu heb ik voor jou net zoveel respect als dat jij voor mij hebt
Dus wat verandert er? Helemaal niets. Jouw geloof zie ik als kanker. jouw persoon als een armzalige bedelaar die hier van de bedeling leeft.
Maar als je blind ben,ik ben geen dokter,moet je toch je ogen nalaten kijken
Dat is geen antwoord. jij loopt hier te zalven over je geliefde koran. Dus jij gaat bewijzen dat het klopt.
Heb jij je eigen geschiedenis wel gelezen?hoe is de parfum ontstaan,omdat jullie geen wc hadden in jullie huizen,jullie deden het allemaal in emmertjes je behoefte en gooiden het zo uit het raam,deze dingen heb je natuurlijk nooit gelezen
Dat is geen antwoord op de vraag die gesteld werd. Afgezien daarvan: parfum is niet uitgevonden door de turken/mohammedanen, wc's ook niet en ook in bezet Constantinopel werd de volle emmer uit het raam geledigd.
Maar hadden jullie wel douches dan,oudere mensen weten het wel beter hier,ik heb iemand gekend op mijn werk die man ging 1 keer per week in de douch,en weten jullie waarom jullie geen douches hadden omdat jou voorouders bang waren dat ze hun geest zouden verliezen..
Ik zie dat je driftig "onderzoek" :smile: hebt verricht. De meeste Anatolische boertjes (voel je aub aangesproken) tot ver in de jaren tachtig beschikten over koud en warm stromend water. In de zomer stroomde het warm, in de winter koud door de beek.
Maar wanneer hebben jullie dan leren koken want jullie aten alles rauw en wie heeft jullie geleerd te koken?moslims toch staat in de Franse geschiedenis boeken
Gij zijt imbeciel? Wie heeft jouw die onzin wijs gemaakt?
En sinds wanneer drinken jullie koffie,nog niet zo lang geleden,want koffie kon je alleen krijgen op dokters recept,wist je ook niet he..
Ik zie dat je niet echt veel weet van geschiedenis. :drool:
Nee Atheïsme is verzonnen
Aantonen. Bewijzen.
Ik heb het al eerder uitgelegd maar omdat jij niet kan (Nadenken)blijf je als een papegaai de zelfde vraag stellen.
Jij hebt helemaal niks uitgelegd. Als een papagaai (mooi voorbeeld, mag ik het even lenen?) babbel jij je zondagsvrijdagschool juf na.
Nogmaals H.Numan,haal een keer je verstand uit de diepvries en luister wat ik ga zeggen(Geloof is iets:zonder dat je kunt zien,gelooft dat het bestaat
Uitstekend. Ga ik helemaal mee akkoord. Bij deze: ik geloof dat jij me 25.000 euro schuldig bent. Ophoesten, dat geld. En vlug! whistling:
En als je het rechtstreeks kon zien (God),dan was het overbodig om het woord geloof te gebruiken..
Nogal mager, dat "bewijs" van je. Vind je ook niet?
nog een vb,als ik voor je zou staan en ik kijk jou aan en we zien elkaar,dan is het toch stom als ik zou zeggen(Ik geloof dat ik jou zie)
Ik geloof dat ik nog maar een kopje koffie pak. [hypocrite.gif]
Jij schijnt niet te kunnen begrijpen dat er verschil bestaat tussen verschillende zaken.
Buitengewone gebeurtenissen vereisen buitengewone bewijzen.
Zo is het ook met God het geval,zonder rechtstreeks Hem te zien geloof je dat Hij bestaat,en daarom heet het ook geloof..
Voor jouw. En zolang je thuis je tapijtje 5x per dag likt moet jij dat weten. Je kan er geen voorrechten aan ontlenen.
Maar atheïsten geloven ook hoor,ze geloven dat God niet bestaat,en ik geloof dat Hij wel bestaat,dat is nou het verschil tussen jou en mij..
Hoe kom je er op... :roll2:
Ik heb ook geen auto. Wil je een stukje met me meerijden, in mijn geen auto?
Anders zou de wereld en het hiernamaals niet zijn geschapen
Aantonen. Bewijzen.
Voetstappen van een reiziger in de sneeuw duiden op een mens dat langs is geweest,sporen van een kameel in de Sahara duiden op een kameel dat langs is geweest,deze schepping de wereld de hemel sterren zon en de maan duiden op een maker..
Toon maar aan dat de wereld etc. geschapen is door een maker.
Hele wereld doelde ik op meer dan de helft hadden ze voor het zeggen,en ik ken mijn geschiedenis goed laat er geen onduidelijkheid over bestaan vriend.
Zelfs dat niet eens, 'vriend' . In beide gevallen. Jij kent je geschiedenis niet. De turken heersten niet over de halve wereld. Nog niet eens over 10%.
bij mijn weten heersten de turken nooit over Noord & Zuid Amerika, Australië, en veel noordelijker dan Zuid Rusland zijn ze nooit gekomen. Om over Afrika en China maar te zwijgen.

Die imbeciele koran quoten heb ik maar verwijderd. Die ga je maar lekker thuis lezen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

kijk Djenghis: hier heb je het Ottomaanse Rijk met al de bezettingen netjes aangegeven per periode. (of was dat dan ineens géén bezetting van "Palestina" of "Egypte"? en kijk eens waar Vienna ligt? netjes samen met de rest van Europa BUITEN het bezette gebied. Om maar niet over de rest van de wereld te spreken (je weet toch al dat de aarde ROND is neem ik aan?))

Afbeelding

(zelf krijg ik hier boven een X te zien: onderstaand is klein maar zichtbaar)
Afbeelding
Hier de volgorde van de invasie en bezetting:
Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

@ Ariel.
Waar ik mij druk om maak is het volgende. Cengiz LIEGT! Er is GEEN cengiz of cengiz 2 op m.nl. Eenvoudig te controleren hoor! Hij is cengizhan!! Zijn leugen dat hij getrouwd is en 4 kinderen heeft, daar stinkt nu niemand meer in.
Ach, hij is de moeite niet om antwoord te geven. Je kunt zien dat hij een echte moslim drammerd is. Denkt alles beter te weten. Ik heb nog niemand in dit topic gezien die het met hem eens is. En toch blijft hij posten, antwoorden op normale eenvoudige vragen geeft hij niet. Een punt is dat turken ook niet zo geliefd zijn op m.nl. Daarom probeert hij het hier.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

bobette schreef:Waar ik mij druk om maak is het volgende. Cengiz LIEGT! Er is GEEN cengiz of cengiz 2 op m.nl. Eenvoudig te controleren hoor! Hij is cengizhan!! Zijn leugen dat hij getrouwd is en 4 kinderen heeft, daar stinkt nu niemand meer in.
Liegen rond de aangenomen Avatar is de gewoonste zaak op internetforums.
Zijn vrouw en kinderen, of Cengiz die in werkelijk wel of niet heeft is zijn zaak. Hier doet dat er weinig toe.
bobette schreef:En toch blijft hij posten, antwoorden op normale eenvoudige vragen geeft hij niet.
Dat blijven posten getuigt van moed. Als er iets bewonderingswaardig is in de mens, is het moed.
Die ontwijkingsdwang die Cengiz bezit. Dat moeten we erbij nemen. Iedereen post hier wat hij wil.
bobette schreef:Een punt is dat turken ook niet zo geliefd zijn op m.nl. Daarom probeert hij het hier.
Hier is iedereen welkom.
Dit forum is niet anti-Turk of anti-Marokkaan. Dit forum is in de eerste plaats voor totale vrijheid van religie, anti-Islam volgt daar uit voort omdat de praktijk in Islam is van andere religies te verdrukken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

ik plaatste net een gelijkaardige posting als BFA maar die blijkt ergens in het luchtledige te blijven hangen.

Het maakt toch niks uit of Cenghiz een kroostrijk gezin heeft of niet, noch of hij 72 dan wel 27 is.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Bobette, ik heb je daarnet een PM gestuurd. Lees je die even?

Alvast bedankt en vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

circe schreef:ik plaatste net een gelijkaardige posting als BFA maar die blijkt ergens in het luchtledige te blijven hangen.

Het maakt toch niks uit of Cenghiz een kroostrijk gezin heeft of niet, noch of hij 72 dan wel 27 is.
Inderdaad wat maakt het allemaal uit. Of je moet zo geobserdeerd zijn dat je alle molsims aan de schandpaal wil nagelen over het veranderen van een internet identeit. Ik vind het in ieder geval niet de moeite me druk te maken wie zich verbergt achter welke nick dan ook. In die zin liegt iedereen die zich bij een forum aansluit. Dus Bobette zelf ook.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door mercator »

cengiz schreef: Maar wanneer hebben jullie dan leren koken want jullie aten alles rauw en wie heeft jullie geleerd te koken?moslims toch staat in de Franse geschiedenis boeken
Wat zou jij Frans kunnen lezen, je kent niet eens aannemelijk Nederlands :D .
Dus de moslims hebben ons leren koken?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

cengiz

jij beste moslim vriend
en parel voor de zwijnen
toch word Geert onze nieuwe premier
en buig jij voor de zijne!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Leuk gedichtje Bobette. :)

Dames, heren, Morgen ga ik voor een midweek naar Luxemburg. Ik heb jammer genoeg daar geen internet, dus moet ik jullie en het forum 5 dagen missen.
Dat zal zwaar vallen voor me, maar vrijdag avond ben ik weer van de partij.

Ik wens jullie een goede week toe, en wees een beetje lief voor elkaar.

Groetjes.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie