cengiz in gesprek met de kafir.

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:
Pilgrim schreef:Hahahahaha, zo te zien heb je weinig verstand van astronomie Amazigh. Mohammed (oorlog zij met hem) laat de maan splijten! Niet te geloven dat er mensen zijn die zoiets geloven. De twee delen hebben zich daarna zeker weer perfect samengevoegd. Alle mensen ter wereld zouden dit natuurlijk gezien moeten hebben. Bovendien zou een dergelijke kosmische ramp enorme gevolgen hebben voor de aarde, zoals springvloeden, aardbevingen, etc. Verder zou er dan nu een enorme breuklijn over de maan lopen. Overigens is het binnenste van de maan vloeibaar, net als de aarde. :D :D :D
Zo een breuklijn?

Afbeelding

En God heeft die wonder verricht en God is Degene die de universum in orde houdt. :smile:
Kut... nu word ik acuut moslim... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Eliabe »

Die spleet op de maan zien de moslims als een super vagina. :drool:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

Eliabe schreef:Die spleet op de maan zien de moslims als een super vagina. :drool:
Dat wordt dan een verdomd grote burka.

Of... ze gaan de maan stenigen???
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Of... ze gaan de maan stenigen???

Dat is nog even wachten totdat de mohammedanen een ruimtereis georganiseerd hebben om te inspecteren of die breuklijn nog maagd is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Eliabe »

Dhana schreef:
Monique schreef:
Of... ze gaan de maan stenigen???

Dat is nog even wachten totdat de mohammedanen een ruimtereis georganiseerd hebben om te inspecteren of die breuklijn nog maagd is.
En dan gaan ze de maan insmeren met muskus.
Ik zat zo te denken:
“Wanneer een man de maan benadert voor het hebben van geslachtsgemeenschap en haar vervolgens penetreert, dient hij de grote wassing te verrichten. Zelfs wanneer er geen sprake is van een orgasme.”
Dan heb je toch een verdomde hoop water nodig.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Bernie »

@ Amazigh,

Je gelooft het echt he?

Een beetje goedgelovigheid heeft wel wat aandoenlijks. Te meer daar jouw geloof ingaat tegen de koran ....

10:20 En zij zeggen: "Waarom is er niet een Teken aan hem neergezonden van zijn Heer." Zeg dan: "Voorwaar, het onwaarneembare behoort slechts aan Allah. Wachten jullie dan, waarlijk, ik ben met jullie één van de wachtenden."

13:7 En degenen die ongelovig zijn, zeggen: "Waarom is er geen Teken van zijn Heer naar hem (Mohammed) neergezonden?" Voorwaar, jij bent slechts een waarschuwer en voor elk volk is er een leider (Profeet).

17:59 En het verhinderde Ons de Tekenen neer te zenden, alleen omdat voorafgaande generaties hen loochenden. En Wij gaven de Tsamoed de vrouwelijke kameel, als een zichtbaar (Teken) maar zij behandelden haar onrechtvaardig. En Wij zenden slechts Tekenen om vrees op te wekken.


Dat je tegen de koran in gaat, is op zich verstandig. Geloven in een gespleten maan is in ieder geval onschadelijker.
Laatst gewijzigd door Bernie op wo mar 31, 2010 8:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Monique »

Eliabe schreef: Dan heb je toch een verdomde hoop water nodig.
En een gigantische lül.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Eliabe »

Monique schreef:
Eliabe schreef: Dan heb je toch een verdomde hoop water nodig.
En een gigantische lül.
Waar zouden ze dat lap vel gelaten hebben na de besnijdenis?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
Monique schreef:
Eliabe schreef: Dan heb je toch een verdomde hoop water nodig.
En een gigantische lül.
Waar zouden ze dat lap vel gelaten hebben na de besnijdenis?

Die hebben ze gebruikt om de aarde mee te omspannen en die vervogens met pinnen vastgezet. Staat allemaal in de koran en is door de kaffirprofessor Zonnebloem bevestigd. Maar dan moet je niet zo onwetend zijn dat Kuifje niet begrijpt. Die die leidt wie namelijk wie hij wil en dus.... offe ... want.. of was het toch dus??? Nou ja, dat kan ik nou nooit onthouden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Amazigh schreef:
Dus als ik in de profeet Jezus geloof, ga ik toch naar de hel, omdat ik niet in de proLeet Mo geloof? :smile: En met deze
uitspraak van jou, stel jij je, als moslim, weer eens boven een ander...
Hoe kun je nu trouwens in een 'profeet' geloven, die pedoseksueel was, moordde, plunderde, voor vrouwenbesbijdenis was etc. Die 'profeet' van jou, kon nog niet in de schaduw van Jezus staan.Het is zoiets van: God en de duivel.
En Jezus zal het wrs voor me opnemen, als ik boven kom, want volgens mij is hij vele malen sterker dan die 'profeet' van jou, namelijk omdat hij de enige echte zuivere profeet is. :smile:
Jij niet dan? Jij gelooft in Jezus vzmh met tegelijkertijd doe jij alsof Jezus vzmh iedereen naar de hemel stuurt of ze nou ongelovig of gelovig zijn? Face it elke religie stelt z'n volgelingen boven ongelovigen dus niet alleen de Islam.
Zoals ik al meldde in mijn vorige posting: er is namelijk een groot verschil tussen Jezus en Mo; Jezus maakt geen verschil
tussen gelovigen en ongelovigen; Hij houdt van ieder mens, in tegenstelling tot jouw profeet. :smile:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Suze schreef:
Amazigh schreef:
Dus als ik in de profeet Jezus geloof, ga ik toch naar de hel, omdat ik niet in de proLeet Mo geloof? :smile: En met deze
uitspraak van jou, stel jij je, als moslim, weer eens boven een ander...
Hoe kun je nu trouwens in een 'profeet' geloven, die pedoseksueel was, moordde, plunderde, voor vrouwenbesbijdenis was etc. Die 'profeet' van jou, kon nog niet in de schaduw van Jezus staan.Het is zoiets van: God en de duivel.
En Jezus zal het wrs voor me opnemen, als ik boven kom, want volgens mij is hij vele malen sterker dan die 'profeet' van jou, namelijk omdat hij de enige echte zuivere profeet is. :smile:
Jij niet dan? Jij gelooft in Jezus vzmh met tegelijkertijd doe jij alsof Jezus vzmh iedereen naar de hemel stuurt of ze nou ongelovig of gelovig zijn? Face it elke religie stelt z'n volgelingen boven ongelovigen dus niet alleen de Islam.
Zoals ik al meldde in mijn vorige posting: er is namelijk een groot verschil tussen Jezus en Mo; Jezus maakt geen verschil
tussen gelovigen en ongelovigen; Hij houdt van ieder mens, in tegenstelling tot jouw profeet. :smile:

Die "profeet" was zo gestoord dat ie helemaal in staat was om ook maar van iemand te houden, dan van zijn eigen seksleven met meisjes van 9 en al die "de arme oude weduwen" en en een oneiendige rij slavinnen en niet te vergeten zijn ambities als roverhoofdman en massa afslachter.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Ja, maar dat kun je veel moslims toch niet aan hun verstand brengen; alles proberen ze goed te praten, zelfs
het feit dat MO een oridnaire pedofiel was.Het Westen wordt er vaak van beschuldigd, een pedocultuur te hebben, maar
als het om MO gaat, is het opeens geoorloofd, want hij schijnt onschendbaar te zijn.
Bovendien komt het in moslimlanden nog steeds voor dat oude vieze mannetjes minderjarige meisjes huwen, terwijl
dit in het Westen strafbaar is, maar daar hoor je moslims niet over. Zegt toch genoeg. :smile:
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Eliabe »

Suze schreef:Ja, maar dat kun je veel moslims toch niet aan hun verstand brengen; alles proberen ze goed te praten, zelfs
het feit dat MO een oridnaire pedofiel was.Het Westen wordt er vaak van beschuldigd, een pedocultuur te hebben, maar
als het om MO gaat, is het opeens geoorloofd, want hij schijnt onschendbaar te zijn.
Bovendien komt het in moslimlanden nog steeds voor dat oude vieze mannetjes minderjarige meisjes huwen, terwijl
dit in het Westen strafbaar is, maar daar hoor je moslims niet over. Zegt toch genoeg. :smile:
We kunnen stellen dat de islam met levensgevaarlijke oogkleppen aan het rondlopen is.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Suze schreef:Ja, maar dat kun je veel moslims toch niet aan hun verstand brengen; alles proberen ze goed te praten, zelfs
het feit dat MO een oridnaire pedofiel was.Het Westen wordt er vaak van beschuldigd, een pedocultuur te hebben, maar
als het om MO gaat, is het opeens geoorloofd, want hij schijnt onschendbaar te zijn.
Bovendien komt het in moslimlanden nog steeds voor dat oude vieze mannetjes minderjarige meisjes huwen, terwijl
dit in het Westen strafbaar is, maar daar hoor je moslims niet over. Zegt toch genoeg. :smile:

Zo is er geen enkele moslim die ooit de vraag beantwoordt heeft of hij/zij zijn/haar 9 jarige dochter of zusje uit zou huwelijken en dat nog wel aan een man van ver in de 50. Een vraag die hier wel 100 keer gesteld is. Daar lezen ze over geen en vervallen in brabbeltaal waar geen weldenkend mens ook maar een touw aan vast kan knopen, of je wordt gebomamdeerd met ellenlange gekopieerde episels waar niet door heen te komen is en waar geen zin in staat die ook maar enigszins met de vraag te maken heeft.

Nog een optie is ons aller amazigh die hier zoals ik geloof Ariel het stelt, af en toe een stinkend ei komt leggen en als hij het niet meer weet met de noorderzon vetrekt om tijden later als ie het volgende ei gelegd heeft, weer op te duiken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Dat ervaar ik nu precies zo :smile:

Bovendien heb ik het vemoeden dat Amazigh en Cengiz, dezelfde persoon is: Amazigh verwdijnt, Cengiz verschijnt
ten tonele, verdwijnt vervolgens weer en Amazigh komt weer tevoorschijn, ook hebben ze dezelfde manier van posten. :smile:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Suze schreef:Dat ervaar ik nu precies zo :smile:

Bovendien heb ik het vemoeden dat Amazigh en Cengiz, dezelfde persoon is: Amazigh verwdijnt, Cengiz verschijnt
ten tonele, verdwijnt vervolgens weer en Amazigh komt weer tevoorschijn, ook hebben ze dezelfde manier van posten. :smile:
Nee...Ik ken Amazigh al heel lang. Van hier en van internationaal. Amazigh kan niet tippen aan de posten van Cengiz. met Cengiz kon je een gesprek aan gaan, maar Amazigh roept maar wat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

Ariel schreef:
Suze schreef:Dat ervaar ik nu precies zo :smile:

Bovendien heb ik het vemoeden dat Amazigh en Cengiz, dezelfde persoon is: Amazigh verwdijnt, Cengiz verschijnt
ten tonele, verdwijnt vervolgens weer en Amazigh komt weer tevoorschijn, ook hebben ze dezelfde manier van posten. :smile:
Nee...Ik ken Amazigh al heel lang. Van hier en van internationaal. Amazigh kan niet tippen aan de posten van Cengiz. met Cengiz kon je een gesprek aan gaan, maar Amazigh roept maar wat.

Ok, dan heb ik me vergist; ik vond het zo frappant dat na het vertrek van Cengiz, Amazigh weer opdook... :roll:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

Suze schreef:
Ariel schreef:
Suze schreef:Dat ervaar ik nu precies zo :smile:

Bovendien heb ik het vemoeden dat Amazigh en Cengiz, dezelfde persoon is: Amazigh verwdijnt, Cengiz verschijnt
ten tonele, verdwijnt vervolgens weer en Amazigh komt weer tevoorschijn, ook hebben ze dezelfde manier van posten. :smile:
Nee...Ik ken Amazigh al heel lang. Van hier en van internationaal. Amazigh kan niet tippen aan de posten van Cengiz. met Cengiz kon je een gesprek aan gaan, maar Amazigh roept maar wat.

Ok, dan heb ik me vergist; ik vond het zo frappant dat na het vertrek van Cengiz, Amazigh weer opdook... :roll:

Trurk (cengiz) of berber (amazigh).Het maakt niet uit. Beide molimsklonen van elkaar. Dat is ook de eigenlijke juist interpretatie voor broeders en zusters in de islam. Daarmee wordt bedoel dat iedereen geacht er gekloonde religieuze ideen en levensstijl op na te houden. Als een kloon hetzelfde leven van je voorvaderen van 1000 jaar en meer geleden leiden. Moahmmed die niet meer was dan een ordinaire bendeleider en de Marokkaantjes die die mentaliteit nog eens dunnetjes als klonen van hun grote levensvoorbeeld. De klononisatie van de islam, zeg maar. Niet te verwarren met kolonisatie, want dat is een verfoeilijk kaffirgegeven waar moslims zich nog nooooooooooooooit schuldig aan hebben gemaakt.
Laatst gewijzigd door Dhana op za apr 03, 2010 1:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Ariel »

Amazigh duikt hier zo nu en dan op als hij zich verveelt. :smile: En Cengiz heeft me verteld dat hij hier niet meer komt, en gevraagd of ik zijn account wil vernietigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Manon »

Waarom willen ze toch altijd zo graag dat hun account wordt vernietigd? Willen ze geen bewijzen achterlaten van een discussie die ze niet konden winnen? zou het schaamte zijn? of gezichtsverlies?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Eliabe »

circe schreef:Waarom willen ze toch altijd zo graag dat hun account wordt vernietigd? Willen ze geen bewijzen achterlaten van een discussie die ze niet konden winnen? zou het schaamte zijn? of gezichtsverlies?
Volgens mij moeten ze die verbinding verbreken, anders lopen ze die 72 maagden mis.

Er staat geschreven:
,,Allah verbiedt jullie niet om met degenen die jullie niet bestrijden in de godsdienst, en die jullie niet uit jullie woonplaatsen verdrijven, goed en rechtvaardig om te gaan. Voorwaar, Allah houdt van de rechtvaardigen.”
Naar hun gevoel gaan wij niet goed en rechtvaardig met hen om en moeten ze alle contact verbreken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Nick »

circe schreef:Waarom willen ze toch altijd zo graag dat hun account wordt vernietigd? Willen ze geen bewijzen achterlaten van een discussie die ze niet konden winnen? zou het schaamte zijn? of gezichtsverlies?
Ik denk dat het beide is; in eerste instantie komen ze ons de mantel uitvegen en als dat niet lukt, willen
ze geen enkel spoor meer achterlaten. :smile:
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door bobette »

Met cengiz was ook geen gesprek mogelijk. Ook hij liep maar wat te roepen. Hele nietszeggende lappen teksen die nergens op slaan. Je kunt niet discuseren met moslims. Ze nemen niets van ons aan. Daarom passen ze niet in onze beschaving. Op ieder potje past een dekseltje, een moslimdekseltje past niet op een westers potje!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door BFA »

bobette schreef:Je kunt niet discuseren met moslims.
Er is geen casuele relatie der dingen in Islam. Oorzaak en gevolg ontbreekt.
Met waar oorzaak en gevolg ontbreekt, is geen discussie mogelijk. Je kan met hen meehuilen. Indien niet wordt je verworpen.
Andere mogelijkheden zijn er niet. Discussies steunen op het erkennen en toepassen van oorzaak en gevolg.
bobette schreef:Daarom passen ze niet in onze beschaving.
Niet in deze wereld.
Waar de casuele relatie der dingen wordt verworpen, wordt creatie onmogelijk. Zelfs de eenvoudigste landbouwtaken verkrijgen de eigenschap van mis te lopen.
Gevolg is dat men zijn overleven enkel elders kan halen, waar dit geproduceerd wordt.

Ter illustratie, verhaaltje van Mohammed.

Er zijn geen bijen in de woestijn.

Mohammed kwam naar Medina, werd goed ontvangen en kreeg alles om zijn eigen levensonderhoud mogelijk te maken.
De eerste lente, toen de bloesems daar waren pollinneerden de Joden hun dadelplantages.
Mohammed was liever lui en vond een openbaring uit die hem vertelde dat pollinatie niet nodig was.
Toen de tijd daar was om te oogsten hadden de Mohammedanen geen vruchten.
Mohammed kreeg dan een nieuwe boodschap van Allah die hem zei dat zijn oogst bij de Joden lag. Kreeg permissie die te gaan halen.
De eerst Joodse stam in Medina werd uitgemoord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: cengiz in gesprek met de kafir.

Bericht door Dhana »

BFA schreef:
bobette schreef:Je kunt niet discuseren met moslims.
Er is geen casuele relatie der dingen in Islam. Oorzaak en gevolg ontbreekt.
Met waar oorzaak en gevolg ontbreekt, is geen discussie mogelijk. Je kan met hen meehuilen. Indien niet wordt je verworpen.
Andere mogelijkheden zijn er niet. Discussies steunen op het erkennen en toepassen van oorzaak en gevolg.
bobette schreef:Daarom passen ze niet in onze beschaving.
Niet in deze wereld.
Waar de casuele relatie der dingen wordt verworpen, wordt creatie onmogelijk. Zelfs de eenvoudigste landbouwtaken verkrijgen de eigenschap van mis te lopen.
Gevolg is dat men zijn overleven enkel elders kan halen, waar dit geproduceerd wordt.

Ter illustratie, verhaaltje van Mohammed.

Er zijn geen bijen in de woestijn.


Mohammed kwam naar Medina, werd goed ontvangen en kreeg alles om zijn eigen levensonderhoud mogelijk te maken.
De eerste lente, toen de bloesems daar waren pollinneerden de Joden hun dadelplantages.
Mohammed was liever lui en vond een openbaring uit die hem vertelde dat pollinatie niet nodig was.
Toen de tijd daar was om te oogsten hadden de Mohammedanen geen vruchten.
Mohammed kreeg dan een nieuwe boodschap van Allah die hem zei dat zijn oogst bij de Joden lag. Kreeg permissie die te gaan halen.
De eerst Joodse stam in Medina werd uitgemoord.
Dan maken wij dezelfde fout als de menseni in het toenmalige Medina. Molsims overleven nu, geheel in overeenstemming met hun grote voorbeeld nog steeds op andermans oogst.
En nog even en dan zijn wij geheel en al in overstemming met die Joodse stam aan de beurt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie