Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Ariel »

Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro



BRUSSEL - De Belgische politie heeft een video vrijgegeven van een extreem geval van agressie in de Brusselse metro, station Naamsepoort. De politie is op zoek naar getuigen. De schokkende beelden - NIET voor gevoelige lezers! - circuleren op het internet.

Op nieuwjaarsnacht werd een 22-jarige Bulgaarse student, die stage liep bij het Europees parlement, zonder enige aanleiding aangevallen door een groepje allochtone jongeren. Het slachtoffer wordt afgeranseld en uiteindelijk van de eerste verdieping op de sporen van de metro geworpen. Dat toont het filmpje ook: de beelden zijn niet geschikt voor gevoelige mensen! Passanten hijsen de student weer op het perron.

De beelden werden gemaakt door veiligheidscamera's. We zien het vergeefse verweer van de jongen, die kansloos was tegen de overmacht van zijn aanvallers. Hij overleeft wonderwel de angstaanjagende agressie, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... etro.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Manon »

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", zegt de woordvoerster van de federale politie, Tine Hollevoet.
Raar... drie maanden geleden was dit fait-divers zelfs geen vermelding in de krant waard.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Ariel »

Hoe zou het met die mishandelde jongen gaan. Volgens mij was hij zwaar gewond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Chaimae »

En dan ook nog de jongen op de sporen van de metro werpen.( heel triest, maar het is wel een krachtaanduider) Dat is toch poging tot doodslag? Mochten deze gedaagden straks voor de rechter staan, moet die rechter wel kunstloze middelen, namelijk feitelijke bewijzen ter berde brengen. En niet bagatelliseren. ''Maar deze jongens hebben het moeilijk in deze maatschappij.'' Of van dat soort kreten. Ik hoop dat deze jongens heel lang achter slot en grendel worden gezet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Marokkaanse lieverdjes in Brussel.

Bericht door Roelof »

Gruwelijke mishandeling student in metro BRUSSEL

In de Brusselse metro is een 22-jarige Bulgaarse student op een extreem gewelddadige manier mishandeld. Hij werd zonder enige aanleiding in elkaar geslagen en vervolgens vanaf de eerste verdieping op het spoor beneden gegooid.


Afbeelding

Het gruwelijke incident vond plaats op 1 januari, maar de politie heeft nog steeds geen spoor van de daders, melden Belgische media. Daarom is nu de hulp van het publiek ingeschakeld en zijn de schokkende beelden van het incident en de daders op televisie getoond

Op de beelden van de bewakingscamera's is te zien hoe de jongen in elkaar geslagen wordt door drie jongeren. Vervolgens gooien de jongeren het slachtoffer vanaf de eerste verdieping naar beneden, waar hij met een flinke klap op het spoor terecht komt. Het slachtoffer blijft daarna roerloos liggen.

Met gevaar voor eigen leven slepen enkele andere reizigers de man vervolgens op het perron. Het slachtoffer overleefde wonderwel het drama, maar brak wel zijn nekwervels.

"Dat we drie maanden na de feiten nog een oproep naar getuigen doen, wijst erop hoe uitzonderlijk dit soort agressie is", meldt Tine Hollevoet, woordvoerster van de politie.

De Telegraaf.
Bekijk de beelden.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Zwartmeer »

Ze hebben het er altijd over dat het maar kleine groepjes zijn die dit soort dingen doen. Wel de massa krijgt nu de kans om te laten zien dat ze aan onze kant staan door deze daders ‘uit te leveren’. Het wil er bij mij niet in dat ze niet herkend worden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Ariel »

Verdachte van vreselijke metroaanval in Brussel al vrij

De jeugdrechter heeft de verdachte van de brutale agressie tegenover een Bulgaar in de Brusselse metro na amper 84 dagen vrijgelaten, meldt Het Nieuwsblad.

De aanval op Ruben Tyulekov (22) op nieuwjaarsnacht in het metrostation Naamsepoort raakte bekend door de schokkende videobeelden die de Brusselse spoorwegpolitie verspreidde. Daarop was te zien hoe een groepje jongeren de Bulgaarse student bedreigde, aftuigde en vervolgens gewoon over de reling gooide. Meters lager kwam hij op de sporen terecht en werd hij voor dood achtergelaten.

Niet langer vervolgd
Twee maanden later werd een verdachte opgepakt. Nog geen drie maanden later is de minderjarige agressieveling, van wie enkel geweten is dat hij jonger is dan 16, op vrije voeten. "De jeugdrechter liet hem in een instelling in Kasteelbrakel plaatsen. In mei besliste hij echter dat de jongeman vrij mocht onder voorwaarden. Sindsdien wordt hij begeleid door een justitieassistent", zegt Jean-Marc Meilleur van het Brusselse parket.

De jongeman wordt niet langer vervolgd. Op de beelden zijn nog andere verdachten te zien, maar die konden nog niet opgespoord worden. (belga/tw)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... vrij.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Jimm »

Ariel schreef:
Verdachte van vreselijke metroaanval in Brussel al vrij

De jeugdrechter heeft de verdachte van de brutale agressie tegenover een Bulgaar in de Brusselse metro na amper 84 dagen vrijgelaten, meldt Het Nieuwsblad.

De aanval op Ruben Tyulekov (22) op nieuwjaarsnacht in het metrostation Naamsepoort raakte bekend door de schokkende videobeelden die de Brusselse spoorwegpolitie verspreidde. Daarop was te zien hoe een groepje jongeren de Bulgaarse student bedreigde, aftuigde en vervolgens gewoon over de reling gooide. Meters lager kwam hij op de sporen terecht en werd hij voor dood achtergelaten.

Niet langer vervolgd
Twee maanden later werd een verdachte opgepakt. Nog geen drie maanden later is de minderjarige agressieveling, van wie enkel geweten is dat hij jonger is dan 16, op vrije voeten. "De jeugdrechter liet hem in een instelling in Kasteelbrakel plaatsen. In mei besliste hij echter dat de jongeman vrij mocht onder voorwaarden. Sindsdien wordt hij begeleid door een justitieassistent", zegt Jean-Marc Meilleur van het Brusselse parket.

De jongeman wordt niet langer vervolgd. Op de beelden zijn nog andere verdachten te zien, maar die konden nog niet opgespoord worden. (belga/tw)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... vrij.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
De rechtspraak in Belgie is dus ook een lachertje. Waarom baseert zo'n rechter dit? Die spoort toch niet!
Mercator, jij als Belg weet hoe het daar werkt. Vertel...
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door mercator »

Jimm schreef: De rechtspraak in Belgie is dus ook een lachertje. Waarom baseert zo'n rechter dit? Die spoort toch niet!
Mercator, jij als Belg weet hoe het daar werkt. Vertel...
Als ik het een beetje analyseer zijn er 3 niveau's waarop zulke juridische kromspraak kan verklaard worden:
1. Justitie, gevangeniswezen en de top van politie zijn in handen van welmenende linkse denkers die crimineel uitschot als "slachtoffers van discriminatie" beschouwen.
2.Er is ZO veel criminaliteit in België-op een niveau dat de Nederlanders nog niet kennen-dat er gewoon geen plaats is in de gevangenissen.
3. Het terrorisme van de straatcriminelen moet ahw afgekocht worden door belachelijke strafjes, men heeft gewoon SCHRIK dat de allochtonen(want vrijwel alle geweldsmisdrijven in België worden door niet-Europeanen gepleegd) een burgeroorlog beginnen in de straten van Brussel en Charleroi en daar zijn de autoriteiten helemaal niet tegen opgewassen.

Er zijn al vele incidenten geweest waarbij een hele stam Islamieten politiekantoren overvielen en in brand staken, agenten mishandelden als een van hun criminele "helden" werd neergeschoten. De Balkanisering in de Belgische steden is gewoon NU al een feit. Pakweg 25 % van het Brusselse grondgebied is een no go area voor ordediensten, Marokkaanse misdaad/religie is daar de norm.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door Schepsel »

Sindsdien wordt hij begeleid door een justitieassistent
Die klootzak wordt begeleid, staat daar, door een justitiefiguur. Houdt dat in dat die persoon ook een woning voor hem zoekt, hem probeert aan werk te helpen e.d.? In Nederland in ieder geval moet een nette burger voor een beetje begeleiding idioot veel moeite doen. Ik ken mensen die aardig in het web van hulpverleningsinstanties verstrikt raken, en in het web van hulpverleningsinstanties die je wegwijs moeten maken in het grote web van hulpverleningsinstanties. Sommigen zitten erin te worstelen en de hulpverleningsinstanties geraken zélf een probleem, in plaats van dat ze helpen die op te lossen.

Kortom: Dat jong wordt waarschijnlijk beter behandeld dan anderen.

Ik heb de 666 berichten met 2 overschreden, helaas pindakaas! :crying:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gruwelijke mishandeling in Brusselse metro

Bericht door hans van de mortel »

Schepsel schreef:
Sindsdien wordt hij begeleid door een justitieassistent
Die klootzak wordt begeleid, staat daar, door een justitiefiguur. Houdt dat in dat die persoon ook een woning voor hem zoekt, hem probeert aan werk te helpen e.d.? In Nederland in ieder geval moet een nette burger voor een beetje begeleiding idioot veel moeite doen. Ik ken mensen die aardig in het web van hulpverleningsinstanties verstrikt raken, en in het web van hulpverleningsinstanties die je wegwijs moeten maken in het grote web van hulpverleningsinstanties. Sommigen zitten erin te worstelen en de hulpverleningsinstanties geraken zélf een probleem, in plaats van dat ze helpen die op te lossen.
Lang geleden moest een vriendin van mij 1 jaar brommen in de lik. Zij werd aangehouden met een pistool op zak. Nou en? Daar ging het niet om. Haar liefje, een Engelse jongen was verslaafd aan hard drugs. Zo was zij in dat circuit terecht gekomen en verrichte hand- en spandiensten. De politie wilde namen van haar. Die gaf ze wijselijk niet. Ze vertelde tegen mij: ”Hans, die namen heb ik niet geven, ik wilde graag nog langer leven.”

Na een jaar kwam zij uit het gevang. Een prachtig appartementje in Buitenveldert, de betere wijk van Amsterdam waar al die grote zakenpanden staan aan de Zuidas, stond ingericht voor haar klaar met alles erop en eraan. Ze hoefde alleen de sleutels nog in ontvangst te nemen . . .

Dat de belastingdienst een paar weken later weer alles ontruimde uit haar woning, is slechts het vervolg op dit verhaal.

Een Pakistaanse jongen die ik ken vanuit mijn JG-tijd, kreeg begin dit jaar een prachtig beneden woninkje aan de Lekstraat in Amsterdam-zuid. Beneden woning? Die is normaal voor slecht ter been zijnde oudjes. Hij is geloof ik net 34 en alleenstaande. Zijn oudere broer, kwam een tijdje bij hem inwonen. Waarom? Ik weet het niet, want die broer heeft zelf een aardige flatwoning. Die twee hebben altijd ruzie en niet zo’n klein beetje ook. De jongeman van 34 kan slecht tegen alcohol. Nuchter, de alleraardigste knul, in beschonken staat dreigt hij met moord en doodslag en maakt van alles kapot. Ook zijn broer moet het daarbij ontgelden. Littekens op de lichaamsdelen zijn de vreugdevolle naweeën van hun broederlijke liefde.

De Pakistaanse politie heeft geprobeerd hem drie jaar geleden uitgeleverd te krijgen wegens moord op een neef van zijn moeder toen hij daar op bezoek was. Zijn vrouw en kind zijn daar bij familie omdat hij ze niet hier naartoe kon halen als bijstandsuitkeringstrekker. Die neef van zijn moeder schoot hij van dichtbij met een Kalaschnikof, of hoe zo’n Russisch wapen heet, een kogel door zijn kop. Maar eerst had hij al een paar schoten in de lucht gelost uit machtsvertoon. Ik heb het over Pakistan, niet Afghanistan. Waarom schoot hij zijn eigen familielid neer? Hij had zijn vrouw geslagen waar iedereen bij was en de neef van zijn moeder zei daar wat van. Daarna is hij gevlucht, wetende dat de strop om zijn nek het vervolg op zijn daad zou betekenen.

Een groot deel van de familie was getuige van die moord. Zijn oudere broer die op dat moment in Nederland verbleef, over wie ik het net eerder heb gehad, heeft hem met steekpenningen aan de politie via vrienden in Pakistan het land helpen uitvluchten. Daar heeft die broer nu spijt van. Want wie iemand dood maakt, moet zelf ook dood, maakte ik hem duidelijk. De moordenaar, zijn jongere broer dus, die overigens met een vals paspoort als de neef van zijn broer geregistreerd staat heeft hier drie weken in het cachot mogen bivakkeren. De politie moest hem weer laten gaan. Je begrijpt het al, geen uitleveringsverplichting aan Pakistan.

Dit terzijde. De politie en naar ik mag aannemen alle andere instanties - of men werkt zoals gewoonlijk langs elkaar heen - zouden toch op de hoogte moeten zijn van deze vrij rondlopende moordenaar met een bijstandsuitkering. Maar goed, hij kreeg begin dit jaar die aardige woning. Binnen een half jaar stond hij weer op straat. Zijn huurcontract was ontbonden via de rechtbank. Nu is hij een dakloze die wel ergens een min of meer vaste plek heeft, maar wanneer hij zich niet op tijd meldt de plek voor die dag heeft verspeeld .

Dus: de een komt uit de gevangenis en wordt direct in de watten gelegd met een kompleet door de belastingbetaler ingericht appartement; de ander die ernstige burenoverlast heeft veroorzaakt, wordt uit zijn woning gezet en zoekt het verder maar zelf uit.

Dat het in Nederland en België, en eigenlijk Europa en ook de wereld steeds verder bergafwaarts gaat, heeft waarschijnlijk te maken met het voorbestemde. Ik kan er geen touw aan vast knopen en snap er ook de ballen niet van. Want de hysterie en in de broek schijtende onderkruiperige huichelachtige onderdanigheid naar alle mohammedanen toe in de wereld, vanwege het mogelijk in de fik steken van een paar weerzinwekkende tot haat en moord aanzettende boekjes die mohammedanen als hun levende ziel beschouwen, geeft voor mij duidelijk aan dat het einde van ONZE kennisbeschaving in zicht is.

Het is niet in het scheppingsplan opgenomen dat de mens gelukkig zal zijn. (Sigmund Freud)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie