Vrouwen besnijdenis

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Chaimae ik zou als ik jou was niet reageren op die Eliaba en ik denk dat dit iets voor de moderator is.
Als ik een foto van een huilend klein meisje wil plaatsen dan wordt dat geweigerd door Ariel en dit van die middelvinger kan wel?
Ik wil geen betweter zijn Chaimae sorry maar sneetje met een t alsjeblieft en laat je niet uit de tent lokken.
Misschien wil je nog eens diep graven naar de oorsprong van jouw idee over dat sneetje en de positieve gevolgen er van.
Ik ben echt benieuwd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Ariel »

Als ik een foto van een huilend klein meisje wil plaatsen dan wordt dat geweigerd door Ariel en dit van die middelvinger kan wel?
Wat bedoel je met dat jij geen foto van een huilend klein meisje mag plaatsen ? Je moet geen onzin gaan vertellen Bert. Ik heb die foto geplaatst, en niet jij.
En wat betreft de avatar van Eliabe, dat vind ik ook een onding, maar Eliabe is een volwassen kerel en ik vind dat hij zelf zo wijs moet zijn om een andere avatar te nemen.

Waar ik me wel zorgen om maak is om de obsessie die jij hebt met besnijdenis. Je kan nergens anders over praten. Wat is dat toch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Lieve Ariel
Waar moet ik anders over praten binnen dit forum dat als thema vrouwen besnijdenis is.
Ik heb overigens eerder al eens gemeld dat ik misschien best wel gefrust ben over de wijze van mijn besnijdenis maar ik sta er niet mee op.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
Als ik een foto van een huilend klein meisje wil plaatsen dan wordt dat geweigerd door Ariel en dit van die middelvinger kan wel?
Wat bedoel je met dat jij geen foto van een huilend klein meisje mag plaatsen ? Je moet geen onzin gaan vertellen Bert. Ik heb die foto geplaatst, en niet jij.
En wat betreft de avatar van Eliabe, dat vind ik ook een onding, maar Eliabe is een volwassen kerel en ik vind dat hij zelf zo wijs moet zijn om een andere avatar te nemen.

Waar ik me wel zorgen om maak is om de obsessie die jij hebt met besnijdenis. Je kan nergens anders over praten. Wat is dat toch.

Dat gevoel bekruipt mij ook min of meer, of liever gezegd meer. Ik vind die "interesse" van Bert steeds ranziger worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:Misschien wil je nog eens diep graven naar de oorsprong van jouw idee over dat sneetje en de positieve gevolgen er van.
Naar die oorsprong van dit idee ben ik ook benieuwd.
Chaimae is intelligent en kritisch. Twijfelt en stelt zich vragen over Islam.
Dit maakt dat Chaimae soms als de slinger van klok van fundamentalistische Islam naar verwerping en terug slaat.
Er is niets tegen dit proces. Het je eigen maken van de ideeën en doelstellingen van waar je over twijfelt en terug verwerpen is deel. Als je dit onderdeel en Chaimae hierop veroordeelt, veroordeel je kritisch denken.

Zoals ik reeds eerder aangemerkt heb, de komst van Fundamentalistiche Islam en de makkelijke verspreiding hiervan via internet maakt dat sommige Mohammedaanse vrouwen achter besnijdenis gaan vragen en zich ook daadwerkelijk laten besnijden op latere leeftijd. Mohammedaanse vrouwen die een etnische afkomst hebben waar besnijdenis niet voorkomt. Zij doen dit omdat zij in regel willen zijn met de voorschriften van Islam.
Dit is een verschijnsel dat mij verontrust.

Chaimae stipt aan dat zij aan besnijdenis denkt in verband met een zoektocht naar een extatischer sexbelevenis.
Niets tegen deze zoektocht naar extase. Die is even oud als de mens. Onderdeel van het mens-zijn.
Sommige antropologen beweren dat het deze zoektocht is die aan de basis van veel ontwikkelingen en vooruitgang ligt.

Wat ik mij afvraag.
Is dit wel zo voor Chaimae dat de vraag naar zelfbesnijdenis (een klein sneetje, niet te diep) een deel is van die zoektocht naar extase.
Kan het niet zijn dat haar emoties haar parten spelen. Het verlangen naar zuiverheid dat in haar leeft, zich op de tegengestelde manier vermomt.

Ik vind het dus een hele goede raad aan Chaimae van eens heel diep in zichzelf te kijken waar de oorsprong van dit verlangen ligt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Eliabe »

bertstenders schreef:
Als ik een foto van een huilend klein meisje wil plaatsen dan wordt dat geweigerd door Ariel en dit van die middelvinger kan wel?
Mijn avatar is gericht tegen het fenomeen islam en niet tegen personen en sta ik 100% achter. Maw Bert ik heb schijt aan de hele islam. En als jij je al gaat storen over 1 plaatje moet je eens gaan bedenken hoe wij ons storen aan het zieke, zielige, achterlijke gedoe dat islam heet.
O, ja. Toen ik mijn avatar in gebruik nam is hij hier direct door anderen geleend om hem even in een topic te gebruiken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
bertstenders schreef:
Als ik een foto van een huilend klein meisje wil plaatsen dan wordt dat geweigerd door Ariel en dit van die middelvinger kan wel?
Mijn avatar is gericht tegen het fenomeen islam en niet tegen personen en sta ik 100% achter. Maw Bert ik heb schijt aan de hele islam. En als jij je al gaat storen over 1 plaatje moet je eens gaan bedenken hoe wij ons storen aan het zieke, zielige, achterlijke gedoe dat islam heet.
O, ja. Toen ik mijn avatar in gebruik nam is hij hier direct door anderen geleend om hem even in een topic te gebruiken.

Tja zo'n avatarplaatje schijnt sommige mensen meer te storen dan al het leed bij elkaar dat de "mooie toegankelijke" islam over de mensheid uitstort.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Als je zelf geen moslima bent wat kan er dan in hemelsnaam storend aan de Islam zijn.
Er moet dus een relatie zijn bij jou die ik niet snap.
Mijn vraag is dus ben jij een moslima?
Wat zou je voor voordeel hebben om je te storen aan de Islam als je het niet van binnen uit zou kennen.
Ik kan wel 100 dingen noemen in de wereld waar ik me aan zou kunnen storen maar wil ik daar mee bezig zijn.
Dus Dahna, wat maak je je druk. Wat denk je van de katholieke priesters waar kinderen die aan hun verantwoordelijkheid waren toevertrouwd misbruikt werden. In ouderwetse Nederlands zouden we dat pedofilie hebben genoemd maar dat heb ik de Paus nog niet horen zeggen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Monique »

bertstenders schreef:Als je zelf geen moslima bent wat kan er dan in hemelsnaam storend aan de Islam zijn.
JUIST voor kafir is de islam storend.
De opdringerigheid, de arrogantie en het streven om IEDEREEN die achterlijke regels op te leggen zijn storend.

Wanneer islam net zoals andere religies gewoon "aanwezig" zou zijn zonder het achterlijke gedrag en opdringerigheid zou niemand zich zelfs maar interesseren voor islam, op welk vlak dan ook.

Helaas echter, is islam op een dusdanige wijze aanwezig dat een kafir zich wel moet ergeren.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef: Wat zou je voor voordeel hebben om je te storen aan de Islam als je het niet van binnen uit zou kennen.
Verdediging en al bewaren waar onze voorouders voor gevochten hebben.
Islam is , zoals Islam dit zelf zegt, hier om dit te vernietigen.
De geschiedenis van Islam toont dat dit klopt.
bertstenders schreef:Ik kan wel 100 dingen noemen in de wereld waar ik me aan zou kunnen storen maar wil ik daar mee bezig zijn.
Ik ken wel 1 000 en meer dingen. De meeste hiervan laten mij zijn wat ik ben. Geven in het ergste geval afkeuring zonder mij in hun voetstappen te dwingen. Meer dan ergerlijk, zoals een vlieg die rond je hoofd cirkelt zijn deze niet.
Dan is er Islam.
Islam zegt dat het gekomen is om mij te onderwerpen.
Het antwoord aan Islam is: Ik onderwerp mij aan niets of niemand.
bertstenders schreef:Wat denk je van de katholieke priesters waar kinderen die aan hun verantwoordelijkheid waren toevertrouwd misbruikt werden. In ouderwetse Nederlands zouden we dat pedofilie hebben genoemd maar dat heb ik de Paus nog niet horen zeggen.
Dit is weer een jij-bak die nergens op slaat want jij-bakken pleit niet vrij.
Het is niet alleen in oud-Nederlands, maar ook in het hedendaags Nederlands, Duits, Engels en Russisch dat zulk een gedrag pedofilie genoemd wordt. En ook in het Frans.
Van de kerk kan je het pedofilie noemen. Die paus kan wat ontwijkgedrag tonen. Als je goed rond je hebt gekeken, had je gemerkt dat dit ontwijkgedrag van de paus nergens getolereerd wordt.

heel wat anders dan in Islam.
Waar de dansen van kleine jongetjes bij de nooit veroordeelde tradities behoren.
Waar Sufi, de enige vorm van Islam die geroemd wordt om het bezit van een beetje spiritualiteit, spirituele eenheid met de kosmos haalt uit pederastie van kleine jongetjes. Pederastie van kleine jongetjes, verheerlijkt in de teksten van Sufi-stichter Rumi.
Heb je, je al eens afgevraagd wat het resultaat is van spirituele eenheid met de Kosmos?
Welke emotionele toestand hoort bij het opvullen van de hele Kosmos met jezelf, tot er niets meer anders is dan jezelf?
Ik wil dit voor je antwoorden: Als je de hele kosmos opvult met jezelf blijft er enkel narcisme over.

Heb je, je al eens afgevraagd waar het naar toe leidt als die opvulling van die kosmos gebeurt door pederastie van het kind. Door verkrachting van het onschuldige? Door verkrachting van hetgeen zich niet kan verweren?
Wat een monster dit creëert in jezelf?

Dit monster is Islam.

Er is om zo te zeggen geen enkele Mohammedaan, zij het jongen of meisje die in zijn kindertijd niet misbruikt of verkracht is geweest door zijn ouder, broer of neef.
Dit louter en alleen door de institutionalisering van pedofilie. Van de stichter met een 9-jarig meisje. Door de filosofen uitgebreid tot kleine jongetjes. Alhoewel het mij niet zou verwonderen dat Mohammed die jongetjes ook lustte.

Islam vernietigd en verkracht alles wat voor zijn voeten komt. Hoe onschuldiger het is, hoe minder het zich kan verweren, hoe meer Islam van het vertrappelen geniet.

Jij kan dit niet zien of wil dit niet zien, omdat je geen goede Moslim bent. De goede Moslims heten Osama Bin Laden of blazen zichzelf op.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Dank je wel, BFA. Niet allee voor he utigebreide antwooord, maar ook weer voor een leerzamen les in cultuur. Ik had nog nooit van de term pererastie gehoord, maar vond daar een zeer verhelderend artikel over. Misschien ook de moeite waard voor ons Bert. Kan die er nog wat achtergrondinfo over de mooie islam uit halen.

http://www.kunstbus.nl/cultuur/pederastie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Eliabe »

Wat heb ik toe te voegen aan de woorden van BFA? Niets. Mijn Dank.
Ik hoop dat Bert de moed gaat krijgen en gaat inzien dat hij in de spiegel moet gaan kijken en anders moet en durven te gaan denken. Zijn oogkleppen afzetten en de tijd van kwaadaardige sprookjes achter zich moet laten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

bertstenders schreef:Als je zelf geen moslima bent wat kan er dan in hemelsnaam storend aan de Islam zijn.
Er moet dus een relatie zijn bij jou die ik niet snap.
Mijn vraag is dus ben jij een moslima?
Wat zou je voor voordeel hebben om je te storen aan de Islam als je het niet van binnen uit zou kennen.
Ik kan wel 100 dingen noemen in de wereld waar ik me aan zou kunnen storen maar wil ik daar mee bezig zijn.
Dus Dahna, wat maak je je druk. Wat denk je van de katholieke priesters waar kinderen die aan hun verantwoordelijkheid waren toevertrouwd misbruikt werden. In ouderwetse Nederlands zouden we dat pedofilie hebben genoemd maar dat heb ik de Paus nog niet horen zeggen.

Ik kan me alleen maar bij Monique aansluiten. Bij een religie kan niets als storend ervaren als de aanhangers daarvan zich als medemensen gedragen. Bij de islam is dat wel anders gesteld. Zo heeft allah de mensheid ingedeeld tussen wettige kinderen en bastaarden. Wij zijn dus de bastaarden waarvoor dus mindere wetten gelden dan voor het eigen gebroed. Dat is dan even de islam in een notendop gedefinieeerd met alle gevolgen dan dien en die zijn dus uitermate storend voor ons leven van alledag. Ik snap niet wat daar niet aan te snappen is.

En wat de katholieke kerk en haar poltiek betreft, denk ik niet dat er ook maar een weldenkende christen is die daar het woord pedofilie niet voor in de mond wil nemen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Dhana schreef: r nog wat achtergrondinfo over de mooie islam uit halen.
De institutionalisering van pedofilie en pederastie toont waar Islam op gebaseerd is.

Bruut en primitief misbruik van macht.
Gebruik van macht om zichzelf te verheffen ten koste van het weerloze en het onschuldige.

In wezen is er geen verschil tussen besnijdenis in Islam en de pederastie.
Het doel is anders. Pederastie is een aanslag op het individu dat zich nog moet ontwikkelen.
Besnijdenis is een aanslag op de familiewaarden, die de ontwikkeling van dit individu moeten beschermen.

Het Christendom zegt: Eert uw vader en uw moeder.
Mohammedanen zeggen: Islam zegt dit ook. Dit is misleiding.
Bij besnijdenis wordt via de pijn en de angst in het kind ingeprent dat er hogere verbonden bestaan dan de familie, waar het nu deel van maakt. Door het kind vrij te geven voor besnijdenis weten de ouders dat er hogere verplichtingen zijn, die de plicht op familiale bescherming van het kind kunnen wegnemen.

Het is besnijdenis die in Islam de draagbasis van: eert uw vader en uw moeder, ondergraaft.

Net zoals Mohammedanen altijd roepen: Islam is vrede, om te verbergen dat er geen vrede is in Islam.
Roepen ze even hard dat er zulke sterke familiebanden zijn in Islam. Om te verbergen dat Islam familiebanden doorsnijdt.

Als Christen pastoors kinderen misbruiken is dit corruptie van hun macht. Die brute en primitieve machtsprojectie wordt niet getolereerd in onze maatschappij. Ik persoonlijk wil, als de paus medeschuldig is, deze paus terecht zal staan. Het recht zijn loop zal hebben zoals het hoort.
Anders maakt dit ons niet veel beter dan de Mohammedanen. De tolerantie van machtsmisbruik is bijna even erg als de Mohammedaanse institutionalisering van machtsmisbruik.

Niet dat een proces in de toekomst corruptie zal uitsluiten. Macht corrumpeert en zal eeuwig blijven corrumperen. Het is beter eeuwig de corruptie te blijven opsporen en veroordelen dan te institutionaliseren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Even tussendoor

Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Bij Christenen is een niet wettig kind ook een bastaard wat is dan het verschil Dhana?
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

De Paus heeft in zijn Paasrede geen enkel woord gerept over de wandaden van zijn personeel / medewerkers
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Erfenisrechten.
Bij Mohammedanen heeft een bastaardkind geen erfenisrechten.
Bij Christenen wel.

In het OT worden de kinderen van Ishmaël al de bastaardkinderen van Abraham en zijn slavin genoemd. Dit worden de Mohammedanen.
Nergens worden in dit OT die Mohammedaanse bastaardkinderen hun erfenisrechten ontnomen. God drukt abraham er nog op dat hij ook de plicht heeft van voor deze kinderen een minimum te voorzien om te overleven.

Mohammed krijgt in Medina een openbaring van Allah waarin gezegd wordt dat zijn erfenis de bezittingen van de ongelovigen of Joden en Christenen zijn.
Mohammed krijgt ook de opdracht deze ongelovigen allemaal af te maken.

Heel groot verschil in de wijze waarop naar bastaardkinderen wordt gekeken.
Is het niet, Bert?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:De Paus heeft in zijn Paasrede geen enkel woord gerept over de wandaden van zijn personeel / medewerkers
Ik heb de paasrede van de paus nog niet gehoord. Ook nog geen nieuws over opgezocht.
Deze middag wel een artikel gelezen dat Kardinaal Danneels in zijn paasrede de pederastie van de het personeel wel veroordeeld heeft en het verstoppen ervan ook.

Wat vind jij van de geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam, Bert?
De institutionalisering ervan maakt dat er niemand met de vinger voor kan gewezen worden. Er dus niets aan de hand is als Imams kleine jongetjes pakken.
Heel eenvoudige religie, dat wel.
Alle vormen van deprevatie worden geïnstutionaliseerd en toegelaten. Is er nooit iets aan de hand.

Je moest je schamen. Aangezien jij voor Mohammed gekozen hebt ben jij de laatste persoon die de kerk iets kan verwijten.
Zelfs je keuze voor Mohammed is beschamend. Het maakt je niet meer dan een rat, een verrader waar ter zijner tijd mee afgerekend hoeft te worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Nick »

bertstenders schreef:Als je zelf geen moslima bent wat kan er dan in hemelsnaam storend aan de Islam zijn.
Er moet dus een relatie zijn bij jou die ik niet snap.
Mijn vraag is dus ben jij een moslima?
Wat zou je voor voordeel hebben om je te storen aan de Islam als je het niet van binnen uit zou kennen.
Ik kan wel 100 dingen noemen in de wereld waar ik me aan zou kunnen storen maar wil ik daar mee bezig zijn.
Dus Dahna, wat maak je je druk. Wat denk je van de katholieke priesters waar kinderen die aan hun verantwoordelijkheid waren toevertrouwd misbruikt werden. In ouderwetse Nederlands zouden we dat pedofilie hebben genoemd maar dat heb ik de Paus nog niet horen zeggen.

Wat er storend is aan islam, is het feit dat islam wil overheersen; moslims vinden hun cultuur de enige goede
en al de andere zijn waardeloos, voor ze.
Enkele storingselementen zijn:
Hoofddoeken
Baardapen
Moskeëen
Hoog criminaliteits percentage
Vrouwenonderdrukking

Van deze dingen hebben wij in het Westen wel degelijk last en dit moet stoppen.

Wat de paus betreft:het is nooit goed als iets dergelijks in de doofpot wordt gestopt, maar dit wil nog niet zeggen
dat het het wordt goedgekeurd.De pedofiele praktijken van die 'profeet' daarentegen, worden door moslims wel goedgekeurd, dan moeten we het opeens met andere ogen bekijken en was het zgn. voor die tijd 'normaal'...
Ik heb nog nooit een moslim gehoord, die dit afkeurt...ja, dat is ook een van de elementen waar ik me aan stoor, de hypocrisie der moslims.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

bertstenders schreef:Bij Christenen is een niet wettig kind ook een bastaard wat is dan het verschil Dhana?

Ik heb het over de moslim(wettig kind van allah) en de kaffir (bastaard) en dat was in overdrachtelijke zin bedoeld.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Nomen een waarde zijn veranderd in vele honderden jaren.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Eliabe »

bertstenders schreef:Nomen een waarde zijn veranderd in vele honderden jaren.
Behalve binnen de islam.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam komt niet voor BFA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

bertstenders schreef:geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam komt niet voor BFA

Dat weet ik zo net nog niet. Alles in je bed mogen trekken wat je als man met de rechterhand bezit, is een tamelijk wijd begrip. Dat kan varïeren van de veestapel tot slaven van beide kunne.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie