Vrouwen besnijdenis

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam komt niet voor BFA
Het lijkt mij echt dat jij Islam niet goed kent.
Jij hebt je tot het Mohammedanisme bekeerd voor je vrouwtje. Niet voor de doctrine.

Ik kan bij Rumi gaan zoeken. Bij Hafez gaan zoeken. Misschien vind ik bij Khomeini ook wel iets dat pederastie met kleine jongetjes legaliseert. Hafez verheerlijkt pederastie, heeft niet de autoriteit tot legalisatie. Rumi wel.
De eerste 2 heb ik mijn andere computer steken, weet ik het staan. Die ligt uit en die kamer is op het ogenblik niet verwarmd. Dit zal voor een andere keer zijn.
Er is geen cultuur ter wereld die pederastie met kleine jongetjes in haar literatuur en gedichten zo verheerlijkt dan de Islamitische.

Khomeini. Dit moet ik zoeken.
Aangezien Khomeini regels vastlegt voor:
Sodomie met dieren.
Sex met baby's.
Nog een paar andere rare manieren van sex, die hier enkel door rare mannetjes gepraktiseerd worden.
zal er bij hem ook wel iets te vinden zijn over het nemen van kleine jongetjes.
Het heeft iets met de groei van het baardhaar te maken, daarna wordt het homofilie en wordt het gesodomiseerde slachtoffer met de dood bestraft.

Weet je dat er zelfs Hadiths bestaan van Mohammed in de act van necrofilie. Necrofilie is om de geest van de vrouw na de dood rust te geven.
Het zijn kleine Hadiths, die necrofilie Hadiths en hebben geen rechtswaarde. Het feit dat mohammedanen dit neerschriiven Toont genoeg waar ze met hun geest zitten.

Afbeelding

150j geleden, toen in de nasleep van de kolonisatie het Oriëntalisme hier opbloeide zijn hier ook veel teksten geschreven en andere kunst gemaakt die verheerlijkend naar het Mohammedanisme opkijken.
Verheerlijkend, omdat daar alles mocht wat hier verboden was.
Veelwijverij, slavinnen houden en kleine jongetjes nemen.
Op basis van de lusten van deze oude vieze mannetjes is voor de eerste keer hier in het Westen de indruk geschapen dat Islam bevrijdend was.
Je moet al erg gedrepraveerd gedrag vertonen om tot die conclusie te komen.
Ik zou niet in de plaats van dat jongetje op het schilderij willen zijn. De blik in de ogen van die vieze mannen die toekijken zegt meer dan duidelijk wat er te gebeuren staat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

BFA schreef:
bertstenders schreef:geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam komt niet voor BFA
Het heeft iets met de groei van het baardhaar te maken, daarna wordt het homofilie en wordt het gesodomiseerde slachtoffer met de dood bestraft.

Zou dat ook schaamhaar kunnen zijn, ipv van baardgroei?? Wellciht van een de redenen waarom Moahammed de jongens die nog geen schaamhaar vertoonden niet af liet maken, maar ze als oorlogsbuit mee liet nemen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Dhana schreef: Zou dat ook schaamhaar kunnen zijn, ipv van baardgroei??
Of alle twee, hetgeen dat eerst begint te groeien. Ik weet het niet direct van buiten, er bestaan regels voor.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

BFA schreef:
bertstenders schreef:geïnstitutionaliseerde pederastie in Islam komt niet voor BFA
Het lijkt mij echt dat jij Islam niet goed kent.
Jij hebt je tot het Mohammedanisme bekeerd voor je vrouwtje. Niet voor de doctrine.

Ik kan bij Rumi gaan zoeken. Bij Hafez gaan zoeken. Misschien vind ik bij Khomeini ook wel iets dat pederastie met kleine jongetjes legaliseert. Hafez verheerlijkt pederastie, heeft niet de autoriteit tot legalisatie. Rumi wel.
De eerste 2 heb ik mijn andere computer steken, weet ik het staan. Die ligt uit en die kamer is op het ogenblik niet verwarmd. Dit zal voor een andere keer zijn.
Er is geen cultuur ter wereld die pederastie met kleine jongetjes in haar literatuur en gedichten zo verheerlijkt dan de Islamitische.

Khomeini. Dit moet ik zoeken.
Aangezien Khomeini regels vastlegt voor:
Sodomie met dieren.
Sex met baby's.
Nog een paar andere rare manieren van sex, die hier enkel door rare mannetjes gepraktiseerd worden.
zal er bij hem ook wel iets te vinden zijn over het nemen van kleine jongetjes.
Het heeft iets met de groei van het baardhaar te maken, daarna wordt het homofilie en wordt het gesodomiseerde slachtoffer met de dood bestraft.

Weet je dat er zelfs Hadiths bestaan van Mohammed in de act van necrofilie. Necrofilie is om de geest van de vrouw na de dood rust te geven.
Het zijn kleine Hadiths, die necrofilie Hadiths en hebben geen rechtswaarde. Het feit dat mohammedanen dit neerschriiven Toont genoeg waar ze met hun geest zitten.

Afbeelding

150j geleden, toen in de nasleep van de kolonisatie het Oriëntalisme hier opbloeide zijn hier ook veel teksten geschreven en andere kunst gemaakt die verheerlijkend naar het Mohammedanisme opkijken.
Verheerlijkend, omdat daar alles mocht wat hier verboden was.
Veelwijverij, slavinnen houden en kleine jongetjes nemen.
Op basis van de lusten van deze oude vieze mannetjes is voor de eerste keer hier in het Westen de indruk geschapen dat Islam bevrijdend was.
Je moet al erg gedrepraveerd gedrag vertonen om tot die conclusie te komen.
Ik zou niet in de plaats van dat jongetje op het schilderij willen zijn. De blik in de ogen van die vieze mannen die toekijken zegt meer dan duidelijk wat er te gebeuren staat.

Ik zie het verschil ook niet tussen paaldanseressen stripteasers in een nachtclub of bordeel. En dan niet te vergeten het paradijs van homeseksualiteit in Marakech, Marokko waar heel wat westerse homoseksuelen zich vermaakten toen inderdaad hier die voorkeur nog ten strengste verboden was.

En dat jochie wat daar die vieze oude mannen moet opgeilen zou heel goed een buitgemaakt slaafje kunnen zijn, of een eigen nazaat en product van het mannelijk recht om alles wat de rechterhand bezit tot seksobject te maken.
Laatst gewijzigd door Dhana op zo apr 04, 2010 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Ariel »

Ook in Afghanistan is het misbruiken van jongetjes bijna een normaal gebruik.
Afghaanse traditie seksueel knapenmisbruik stijgt

21-10-2007 Op traditie gebaseerd seksueel misbruik van en handel in jongens neemt toe in Afghanistan meldt de Afghaanse nieuwssite e-Ariana. Het bezit van bacha bereesh (= baardloze knapen) is een traditioneel statussymbool voor oudere machtige mannen. Het gebruik wordt veroordeeld door imams en mensenrechtenorganisaties, maar de Afghaanse autoriteiten treden er nauwelijks tegen op.

Het gebruik van bacha baazi (=knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan. Daar wordt het bezit van baardloze knapen gezien als een statussymbool voor de leiders van de militia die in dit deel van Afghanistan de dienst uitmaken.

Marktplaats

De bacha bereesh zijn jonger dan 18 jaar – 14 jaar wordt als de 'ideale' leeftijd beschouwd. Eigenaren (=kaatah) van de jongens komen bijeen op grote feesten waar de jongens tot laat in de nacht voor de mannen dansen alvorens seksueel misbruikt te worden. Deze bacha baazi-feesten worden ook gebruikt als marktplaats voor het verhandelen van de mooiste knapen.

Voorkeur

'Sommige mannen spelen graag met honden, sommige met vrouwen. Ik houd ervan om met knapen te spelen', zegt de 44-jarige Allah Daad, een voormalige Mujahedin-commandant in de noordelijke Afghaanse provincie Kunduz.

'Ik ben getrouwd, maar ik geef de voorkeur aan knapen. Vrouwen kun je in deze regio niet meenemen naar feesten, je kunt ze niet aanzetten om te dansen. Het dansen van de knapen is goed, het behoort tot onze cultuur. In het buitenland dansen vrouwen, maar wij hebben onze eigen knapendansen, die komen nergens anders ter wereld voor. Deze jongens zijn mijn teken van prestige'.

Grof geweld

De knapen zijn meestal arm en wees en worden naar de dansfeesten gelokt vanwege het geld. Sommige jongens krijgen een maandelijks bedrag voor hun deelname aan de feesten, anderen hebben een baantje en komen enkel wat bijverdienen op de feesten. Veel van de jongens worden door de mannen die hen bezitten, getrakteerd op dure kleren en soms zelfs auto’s. Daarmee tonen de mannen hun macht en status aan anderen.

Maar als de jongens weigeren om op te treden of niet beantwoorden aan de verwachtingen van de mannen, dan wordt er ook grof geweld tegen ze gebruikt. 'We moeten dat wel doen', zegt Allah Daad: 'We geven veel geld uit aan deze knapen, dan moeten ze dus wel dansen'.

Zondig

Hoewel deze eeuwenoude traditie in het noorden van Afghanistan enige publieke steun krijgt, hebben religieuze leiders dit gebruik meermaals als zondig afgewezen. In het zuiden van Afghanistan waar de Taliban heerst en waar zij een strikte seksuele moraal opleggen, bestaat deze traditie niet meer.


Mawlawi Ghulan Rabbani, een religieuze leider uit de provincie Takhar, zegt tegen e-Ariana: 'Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden. De mannen die dit doen, moeten worden bestraft. We moeten ze van een berg storten en stenigen'. De op de sharia gebaseerde traditionele islamitische straf voor sodomie dus.

Macht, geld en wapens

Maar de mannen die de bacha baazi organiseren zijn meestal machtige militialeiders en daarom treedt de politie en de overheid niet of nauwelijks tegen hen op. Afgesproken is dat die militia’s zich ontwapenen en de macht overdragen aan de districtshoofden die door de regering in Kaboel zijn benoemd, maar daar is weinig van terecht gekomen.

Hafizullah Khaligyar, hoofdaanklager in de Afghaanse provincie Baghlan, zegt: 'Ja, bacha baazi komt steeds meer voor in de noordelijke districten. Knapen worden gedwongen te dansen op speciale feesten, worden seksueel misbruikt en zelfs verhandeld. Regionale commandanten nemen deel aan dit traditionele knapenmisbruik en ondersteunen het. Zij hebben macht, geld en wapens. Daarom treden de districthoofden en de bevolking niet tegen hen op en durven ze ons ook niet te vertellen dat dit misbruik plaatsvindt'.

Inval

Officieel zijn seksuele relaties met minderjarigen in Afghanistan verboden en incidenteel wordt er ook wel tegen het knapenmisbruik opgetreden. De politie van Pul-e-Khumri, de hoofdstad van Baghlan, deed onlangs een inval bij een bacha baazi-feest en arresteerde dertig mannen. 'We hebben verscheidene van deze mannen gevangen gezet en hun zaak wordt nu door het Hooggerechtshof behandeld', zegt Khaligyar.

Ingrijpen van buiten

Mohammad Zaher Zafari, hoofd van de noordelijke tak van de Afghaanse Onafhankelijke Mensenrechtencommissie, vreest voor de toekomst van de betrokken jongens. Hij denkt dat zonder ingrijpen van buiten dit traditionele knapenmisbruik nog lang zal blijven bestaan.

'Het misbruik is schokkend, zowel gezien vanuit een humanitair als een juridisch standpunt', zegt hij tegen e-Ariana. 'Als de Verenigde Naties en de Afghaanse regering dit knapenmisbruik niet net zo serieus gaat bestrijden als kinderhandel en drugssmokkel, de daders niet gaat bestraffen, dan is het bijna onmogelijk om dit te voorkomen'.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
Ariel schreef:Ook in Afghanistan is het misbruiken van jongetjes bijna een normaal gebruik.
Afghaanse traditie seksueel knapenmisbruik stijgt

21-10-2007 Op traditie gebaseerd seksueel misbruik van en handel in jongens neemt toe in Afghanistan meldt de Afghaanse nieuwssite e-Ariana. Het bezit van bacha bereesh (= baardloze knapen) is een traditioneel statussymbool voor oudere machtige mannen. Het gebruik wordt veroordeeld door imams en mensenrechtenorganisaties, maar de Afghaanse autoriteiten treden er nauwelijks tegen op.

Het gebruik van bacha baazi (=knapenspel) neemt vooral toe in het noorden van Afghanistan. Daar wordt het bezit van baardloze knapen gezien als een statussymbool voor de leiders van de militia die in dit deel van Afghanistan de dienst uitmaken.

Marktplaats

De bacha bereesh zijn jonger dan 18 jaar – 14 jaar wordt als de 'ideale' leeftijd beschouwd. Eigenaren (=kaatah) van de jongens komen bijeen op grote feesten waar de jongens tot laat in de nacht voor de mannen dansen alvorens seksueel misbruikt te worden. Deze bacha baazi-feesten worden ook gebruikt als marktplaats voor het verhandelen van de mooiste knapen.

Voorkeur

'Sommige mannen spelen graag met honden, sommige met vrouwen. Ik houd ervan om met knapen te spelen', zegt de 44-jarige Allah Daad, een voormalige Mujahedin-commandant in de noordelijke Afghaanse provincie Kunduz.

'Ik ben getrouwd, maar ik geef de voorkeur aan knapen. Vrouwen kun je in deze regio niet meenemen naar feesten, je kunt ze niet aanzetten om te dansen. Het dansen van de knapen is goed, het behoort tot onze cultuur. In het buitenland dansen vrouwen, maar wij hebben onze eigen knapendansen, die komen nergens anders ter wereld voor. Deze jongens zijn mijn teken van prestige'.

Grof geweld

De knapen zijn meestal arm en wees en worden naar de dansfeesten gelokt vanwege het geld. Sommige jongens krijgen een maandelijks bedrag voor hun deelname aan de feesten, anderen hebben een baantje en komen enkel wat bijverdienen op de feesten. Veel van de jongens worden door de mannen die hen bezitten, getrakteerd op dure kleren en soms zelfs auto’s. Daarmee tonen de mannen hun macht en status aan anderen.

Maar als de jongens weigeren om op te treden of niet beantwoorden aan de verwachtingen van de mannen, dan wordt er ook grof geweld tegen ze gebruikt. 'We moeten dat wel doen', zegt Allah Daad: 'We geven veel geld uit aan deze knapen, dan moeten ze dus wel dansen'.

Zondig

Hoewel deze eeuwenoude traditie in het noorden van Afghanistan enige publieke steun krijgt, hebben religieuze leiders dit gebruik meermaals als zondig afgewezen. In het zuiden van Afghanistan waar de Taliban heerst en waar zij een strikte seksuele moraal opleggen, bestaat deze traditie niet meer.


Mawlawi Ghulan Rabbani, een religieuze leider uit de provincie Takhar, zegt tegen e-Ariana: 'Knapen laten dansen en hen seksueel misbruiken, wordt door de Islam strikt verboden. De mannen die dit doen, moeten worden bestraft. We moeten ze van een berg storten en stenigen'. De op de sharia gebaseerde traditionele islamitische straf voor sodomie dus.

Macht, geld en wapens

Maar de mannen die de bacha baazi organiseren zijn meestal machtige militialeiders en daarom treedt de politie en de overheid niet of nauwelijks tegen hen op. Afgesproken is dat die militia’s zich ontwapenen en de macht overdragen aan de districtshoofden die door de regering in Kaboel zijn benoemd, maar daar is weinig van terecht gekomen.

Hafizullah Khaligyar, hoofdaanklager in de Afghaanse provincie Baghlan, zegt: 'Ja, bacha baazi komt steeds meer voor in de noordelijke districten. Knapen worden gedwongen te dansen op speciale feesten, worden seksueel misbruikt en zelfs verhandeld. Regionale commandanten nemen deel aan dit traditionele knapenmisbruik en ondersteunen het. Zij hebben macht, geld en wapens. Daarom treden de districthoofden en de bevolking niet tegen hen op en durven ze ons ook niet te vertellen dat dit misbruik plaatsvindt'.

Inval

Officieel zijn seksuele relaties met minderjarigen in Afghanistan verboden en incidenteel wordt er ook wel tegen het knapenmisbruik opgetreden. De politie van Pul-e-Khumri, de hoofdstad van Baghlan, deed onlangs een inval bij een bacha baazi-feest en arresteerde dertig mannen. 'We hebben verscheidene van deze mannen gevangen gezet en hun zaak wordt nu door het Hooggerechtshof behandeld', zegt Khaligyar.

Ingrijpen van buiten

Mohammad Zaher Zafari, hoofd van de noordelijke tak van de Afghaanse Onafhankelijke Mensenrechtencommissie, vreest voor de toekomst van de betrokken jongens. Hij denkt dat zonder ingrijpen van buiten dit traditionele knapenmisbruik nog lang zal blijven bestaan.

'Het misbruik is schokkend, zowel gezien vanuit een humanitair als een juridisch standpunt', zegt hij tegen e-Ariana. 'Als de Verenigde Naties en de Afghaanse regering dit knapenmisbruik niet net zo serieus gaat bestrijden als kinderhandel en drugssmokkel, de daders niet gaat bestraffen, dan is het bijna onmogelijk om dit te voorkomen'.
Afbeelding
Wellicht dat Zafhara haar licht hier eens op kan laten schijnen? Ik ben heel benieuwd of er zij nog koranteksten op de plank heeft staan van die zuivere, prachtige religie die kunnen aantonen dat dit allemaal niet kan gebeuren omdat het niet in het heilige boek staat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Monique »

Kinders toch, alles wat "raar" is is toch cultuur en heeft niets met islam te maken?
Dat weten jullie toch?

Het feit dat er dergelijke dingen in de hadith staan is alleen maar omdat mohammed natuurlijk niet direct culturele gebruiken kon verbieden en het daarom maar "gereguleerd" heeft.
Dat mohammed zelf ook die dingen gedaan heeft is alleen maar om aan de onderworpenen te tonen hoe het NIET moet.

Islam is foutloos en perfect, dat weten jullie toch wel.... :nono1:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Monique »

Dhana schreef: Wellicht dat Zafhara haar licht hier eens op kan laten schijnen?
Is ze er nog dan?
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Dhana schreef: Ik zie het verschil ook niet tussen paaldanseressen stripteasers in een nachtclub of bordeel.
Er is heel veel verschil.
Paaldanseressen en stripteases is in de meeste gevallen de vrije keuze van een volwassen persoon. Daar is dus niet altijd iets verkeerd mee. Je kan dit gerust laten bestaan.
Van af het ogenblik dat er prostitutie bij komt kijken verdwijnt die vrije keuze bijna volledig en is het een moderne manier van slavenhandel. Heel weinig prostituees die het uit vrije wil doen.
Prostitutie onder dwang en de bijhorende slavenhandel hoeft bevochten.
Voor prostitutie uit vrije keus is er plaats in de maatschappij. Alleen niet op elke plaats. Deze prostitutie heeft haar functie.

Die kleine jongetjes hebben in het geheel geen keus.
Het is ook zichzelf verheffen door vernietiging van het onschuldige en weerloze. De afschuwelijkste manifestatie van narcisme.
Dit kan in het geheel niet. Hoeft bevochten zoals de slavinnenhandel en strenger bestraft.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Dhana schreef: Wellicht dat Zafhara haar licht hier eens op kan laten schijnen?
Is ze er nog dan?
Ik mag hopen van wel. We hebben het toch niet zo erg gemaakt dat ze de hand aan zichzelf geslagen heeft?

En daar zitten we dan weer met al onze prangende, doch nimmer beantwoorde vragen. The Never Ending Story van de leergierige kaffir.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

BFA schreef:
Dhana schreef: Ik zie het verschil ook niet tussen paaldanseressen stripteasers in een nachtclub of bordeel.
Er is heel veel verschil.
Paaldanseressen en stripteases is in de meeste gevallen de vrije keuze van een volwassen persoon. Daar is dus niet altijd iets verkeerd mee. Je kan dit gerust laten bestaan.
Van af het ogenblik dat er prostitutie bij komt kijken verdwijnt die vrije keuze bijna volledig en is het een moderne manier van slavenhandel. Heel weinig prostituees die het uit vrije wil doen.
Prostitutie onder dwang en de bijhorende slavenhandel hoeft bevochten.
Voor prostitutie uit vrije keus is er plaats in de maatschappij. Alleen niet op elke plaats. Deze prostitutie heeft haar functie.

Die kleine jongetjes hebben in het geheel geen keus.
Het is ook zichzelf verheffen door vernietiging van het onschuldige en weerloze. De afschuwelijkste manifestatie van narcisme.
Dit kan in het geheel niet. Hoeft bevochten zoals de slavinnenhandel en strenger bestraft.

Je hebt weer eens helemaal gelijk, BFA en ik had het ook anders moeten stellen. Waar ik doelde is de diepgaande kritiek van de muzelheren en dames op onze seksindustrie, en dat terwijl de islam er ook wat van kan en dat met goedkeuring en zelfs aanmoediging van de allerhoogste autoriteit.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

Dhana schreef:Waar ik doelde is de diepgaande kritiek van de muzelheren en dames op onze seksindustrie, en dat terwijl de islam er ook wat van kan en dat met goedkeuring en zelfs aanmoediging van de allerhoogste autoriteit.
Misleiding en zichzelf een rad voor de ogen draaien.
Een Mohammedaan liegt zoals hij ademt. Het ergst is dat Mohammedanen nog hun eigen leugens geloven.
Dit maakt het extra moeilijk hen erop te wijzen dat eerlijkheid en deugd loont.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Manon »

bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
u wordt hoe langer hoe grappiger. Het lijkt toch wel of je een beetje obsessief bezig bent.

Er is geen prostitutie. Natuurlijk niet: ze trouwen met hun hoeren! betalen "bruidsschat" en na het nummertje verstoten ze hen.
Ze hebben géén huisslavinnen: die poetsvrouwen doen dat allemaal gratis en voor niks uit eigen vrije wil en uit liefde voor hunnen baas kruipen ze er ook nog eens mee in bed.

Maar op gebied van porno moet ik je tegenspreken: al die islamitische landen staan bovenaan het lijstje als je googlet op sex met dieren! was een beetje beschamend.

o ja, pederasterie bestond ook niet nietwaar? http://www.centerforinquiry.net/isis/ar ... e_madrasa/" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Ontwijking en ontkenning, de typische Mohammedaanse reactie.
Ofterwel door onwetendheid ofterwel door navolging van het gebod dat iets dat Islam in een slecht daglicht stelt vertellen een grote zonde is.
In beide gevallen komt het neer op liegen. Onwetendheid pleit niet vrij van de leugen, maar zou aan het denken moeten zetten bij de ontmaskering. Ontkenning is een directe vorm van liegen.
Net of het liegen zoals ademen Islam niet in een slecht daglicht stelt.
Ontwijking leidt meestal naar de volgende leugen.

Islam kent het tijdelijk huwelijk, voor een dag of zelfs enkele uren. Deze vorm van prostitutie waarbij de imam zijn percent opstrijkt maakt van Islam de grootste pooierorganisatie ter wereld.
Prostitutie, ook prostitutie in een religieus kleedje gecamoufleerd is een onderdeel van de sex-en pornoindustrie.
Niet zoals wij in het Westen die industrie kennen. Bij Islam is het primitiever, het is een groot deel van de wereld omvattend web
Arabische landen halen hun sex-slaven in Azië onder het mom van huishoudsters te zoeken.
Arabische landen halen sex-slaven in Darfur en Somalië. Met vanuit Somalië soms raids tot in Ethiopië. Dit onder vorm van een Heilige Oorlog tegen Christenen en animisten. Naar aloude vorm die teruggaat tot Mohammed worden vrouwen en kinderen misbruikt en verkocht.

Net of dit ook geen sex-industrie is. Nergens is een leven minder waard dan bij Arabieren. Zeker als het een niet-Arabisch leven is. Vallen niet-Arabisch en niet-Mohammedaans samen, dan is alles gepermiteerd.

Als het over de Westerse sex-industrie gaat. De nieuwste vorm die wereldwijd te consumeren is over internet heeft als voornaamste klanten: Mohammedanen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Ariel »

bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Laten we in gods naam een beetje zuinig zijn op Bert. Tot nu toe heeft hij zo zijn best gedaan om Islam belachelijk te maken.
Teenage girls in prostitution in Tehran have been increased in a significant number. It has increased rapidly. More than 84,000 women and girls are working as a prostitute. Many of them are working as a street sex worker and others inside the hotels. Thousands of Iranian women and girls are sold as sex workers crossing the international boarder.

In Iran sex slave trade is one of the most profitable activities. Government officials are helping to do this sex trade. Girls of Iran are being sold to Pakistan as sex slave. The Pakistani men marry the teenage girls and finally after some days sell them to brothels. For this work Pakistan has strong networks that use to collect the girls from the very poor families to marry and finally they employ them as sex workers to earn huge amount of money although it is an Islamic country. They normally collect these girls from Afghanistan, Iran and also from Pakistan.

Report says some Iranian girls were sold to Afghanistan as sex slave. Girls of Muslims countries are in domestic abused. More than ninety percent of girls such way who run away from the home they become prostitute. Slave trade is increasing day by day within the Muslim world which will affect the entire Muslim societies. Normally these girls are sold at US$ 10,000-15,000. So this business is a very profitable business.So, now the question is what about Unwanted sex according to Muslim law?

http://socyberty.com/sexuality/surprisi ... the-islam/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?ac ... ic=12693.0" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Zo is mij eens eens het eens verschiledende verhalen verteld door een moslim notabene dat Marokkaanse meisjes die per vliegtuig over moeten stappen in Caïro daar door de douane apart worden genomen en verkracht worden. Daar nemen ze alleen maar moslima's voor want die houden tenminste uit schaamte hun kaken stijf op elkaar.

Morokkaanse meiden die met een mooi salaris naar het MO gelokt worden en daar als receptioniste de hotels mogen opfleuren en dolblij zijn dat ze het grootste gedeelte van hun salaris naar huis kunnen sturen. Na verloop van tijd komt de manager naar ze toe en "nodigt ze uit"' voor een leuk avondje met hem en/of een stel kornuiten. Als je tegenstribbelt, wordt haar kenbaar gemaakt dat ze haar gigantische salaris niet langer alleen kan behouden door alleen dat beroep uit te oefene en dat ze dat zelf toch ook wel van te voren had kunnen bedenken. Een van die meisjes voelde de bui al hangen en had gelukkig nog haar paspoort waardoor de op stel en sprong het land kon verlaten. Anderen zijn minder gelukkig, want van die meeste meiden ligt het paspoort "veilig"' voor ze opgeborgen in de kluis.

Jochies uit Jemen die verkocht of meegegeven worden aan mensenhandelaren om in de rijke buurlanden te gaan "bedelen" met de belofte dat er regelmatig een bedrag naar de ouders over genmakt zal worden, worden eerst door die handelaren verkracht en daarna wordt dat nog eens dunnetjes over gedaan door de authoriteiten van die rijke landen.


Er is bestaat degelijk seksindustrie in moslimlanden, meneer Bertm, evenals rechtstreekse slavernij. Alleen zijn mohammedanen meesters in het verbergen en ontkennen van realiteit.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door vadigran »

bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Er is geen liefde in moslimlanden. Het draait alleen om seks :P.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
Ariel schreef:
bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Laten we in gods naam een beetje zuinig zijn op Bert. Tot nu toe heeft hij zo zijn best gedaan om Islam belachelijk te maken.
Teenage girls in prostitution in Tehran have been increased in a significant number. It has increased rapidly. More than 84,000 women and girls are working as a prostitute. Many of them are working as a street sex worker and others inside the hotels. Thousands of Iranian women and girls are sold as sex workers crossing the international boarder.

In Iran sex slave trade is one of the most profitable activities. Government officials are helping to do this sex trade. Girls of Iran are being sold to Pakistan as sex slave. The Pakistani men marry the teenage girls and finally after some days sell them to brothels. For this work Pakistan has strong networks that use to collect the girls from the very poor families to marry and finally they employ them as sex workers to earn huge amount of money although it is an Islamic country. They normally collect these girls from Afghanistan, Iran and also from Pakistan.

Report says some Iranian girls were sold to Afghanistan as sex slave. Girls of Muslims countries are in domestic abused. More than ninety percent of girls such way who run away from the home they become prostitute. Slave trade is increasing day by day within the Muslim world which will affect the entire Muslim societies. Normally these girls are sold at US$ 10,000-15,000. So this business is a very profitable business.So, now the question is what about Unwanted sex according to Muslim law?

http://socyberty.com/sexuality/surprisi ... the-islam/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.amazigh.nl/awar/index.php?ac ... ic=12693.0" onclick="window.open(this.href);return false;
IK denk dat Bert niet meer doet dan zijn vrouwtje nawauwelen en misschien de imam, en nog nooit zelf op onderzoek uitgegaan is om al haar beweringen te verifïeren. Of de mogelijkheid bestaat ook dat hij al zeer ras het kuddediergedrag van al zijn broeders en zusters heeft overgemen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

vadigran schreef:
bertstenders schreef:Er is geen sex of pornoindustrie in moslimlanden.
Er is geen liefde in moslimlanden. Het draait alleen om seks :P.


Heel goed Vadigran. Je begint het allemaal al heel aardig door te krijgen. Chapeau!!
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Nick »

Moslimlanden hebben wel degelijk een seksindustrie; kijk maar eens naar landen als Maleisie en Indonesie, dat zijn
ook moslimlanden.Een beetje kortzichtig Bert.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Monique »

Ik heb de indruk dat bert een beetje oversekst is.
Dat is het enige waar hij over meepraat.

Ik hoop dat hij een spatvochtdicht beeldscherm heeft.... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Ik heb de indruk dat bert een beetje oversekst is.
Dat is het enige waar hij over meepraat.

Ik hoop dat hij een spatvochtdicht beeldscherm heeft.... :roll2:

Een scherm is makkelijk schoon te maken. Ik denk dattie zich meer zorgen moet maken over zijn toetsenbord.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
bertstenders
Berichten: 50
Lid geworden op: ma mar 08, 2010 6:38 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door bertstenders »

Overal zullen dingen gebeuren op seksueel gebied maar dat bedoelde ik niet. Er is geen seksindustrie zoals hier in het westen.
Verder vind ik het ranzig worden wat sommigen schrijven en dan mij dingen in mijn schoenen schuiven die er niet zijn behalve in de minds van sommigen. :yuk:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vrouwen besnijdenis .

Bericht door BFA »

bertstenders schreef:Er is geen seksindustrie zoals hier in het westen.
Alleen wat barbaarser en primitiever.
Er is voornamelijk één grote speler: dat is Islam, met zijn Mollah/pooier netwerk.
bertstenders schreef:Overal zullen dingen gebeuren op seksueel gebied maar dat bedoelde ik niet.
Maar er is maar één plaats op de wereld waar sexslavernij, religieus/wettelijk getolereerd wordt: De Islamterritoria.
Waar men ijvert voor opnieuw instelling van slavernij wordt het houden van verdoken slaven niet zo erg geacht.

De Moderne Wereld en de mens in het algemeen heeft zijn fouten. De plaats waar van die fouten een deugd gemaakt worden noemt Islamterritoria.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie