Afghanistan en hun problemen

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Wat een haat zaaierij...

Je kan het van meedere kanten bekijken, maar waar het op neer komt is dat van alle kanten iedereen maar olie op het vuur gooit, in plaats van zelf eens goed na te denken. Lekker schreeuwen en meedoen met de menigte! Dat is waar we allemaal zo goed in zijn. Niet buiten de groep vallen, met de meederheid mee praten en zorgen dat je geen outcast word.

Wat moet iedereen in de eerste plaats in afghanistan? We hebben daar niks te zoeken en er zijn legers gestationeerd tegen alle wetten in.

Logisch dat die mensen boos zijn als hun land vernietigt word en het land alleen misbruikt word voor de OPIUM wat er groeit. Maar je ziet niet alles op tv, je leest niet alles in de kranten, je krijgt alleen te horen wat je HOORT te horen.

En als je de brief goed leest, kan je degene die het geschreven heeft op al het alla gedoe na GROOT GELIJK geven. Want dat is ook de waarheid. De groote vijanden zijn de mensen die het monetaire systeem in stand willen houden. En over het algemeen zijn dat maar een paar mensen op de hele wereld. Die de rest van het volk verblinden en elkaar laat afslachten. De amerikanen zijn een illegale oorlog begonnen tegen terrorisme. Netzoals hitler het deed.

Ik ben het er niet mee eens dat er maar een enkele nederlandse soldaat daar is. Wij zijn de schoothondjes van amerika. Beter met de grootte speler mee spelen dan gebeurt ons niks.. If you can't beat them, join them.

Ik denk dat de moslims trouwens, in totaal nog minder doden op hun geweten hebben als wij christenen :)

Denk daar maar eens over na.

En als je wat interesants wilt zien en echt wilt weten wat er aan de hand is. Dan ga je deze docu kijken:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9967509740#" onclick="window.open(this.href);return false;

2 uur lang, entertainment wat al je visies op het leven zoals het nu is zullen veranderen
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door BFA »

wakkerworden schreef: Wat moet iedereen in de eerste plaats in afghanistan? We hebben daar niks te zoeken en er zijn legers gestationeerd tegen alle wetten in.
Volgens internationaal recht zijn we heel wettig in Afghanistan.
Wat we daar vooral doen is het land uit het stenen tijdperk opbouwen. Dit gaat traag, het is daar geen rozegeur en maneschijn. In die 10 j dat we er zijn, zijn er gigantische stappen gezet.
wakkerworden schreef: Logisch dat die mensen boos zijn als hun land vernietigt word en het land alleen misbruikt word voor de OPIUM wat er groeit.
Er was niets om te vernietigen in Afghanistan.
Geen functioneel regeringsapparaat onder de Taliban. Geen functionele politie in Afghanistan, maar religieuze politie waar carrière maken op wreedheid gebaseerd was. Geen universiteiten. Geen scholen.
Onder Taliban was in Afghanistan alleen Opium, dictatuur en repressie. Voetbalstadions die gebruikt werden voor openbare mutulaties en stenigingen.
wakkerworden schreef: En als je de brief goed leest, kan je degene die het geschreven heeft op al het alla gedoe na GROOT GELIJK geven. Want dat is ook de waarheid.
Diegene die de brief is geschreven is een Taliban. Taliban zijn mensenetende roofdieren. Wat je met mensenetende roofdieren doet, hoef ik niet uit te leggen.
wakkerworden schreef:De groote vijanden zijn de mensen die het monetaire systeem in stand willen houden.
Als je naar een wereld verlangt, die terug in de primitiviteit en bijhorende barbarij duikt, is dit monetair systeem inderdaad de vijand.
Het monetair systeem is niet perfect. Het is een van de factoren die stabiliteit garandeert.
wakkerworden schreef:En over het algemeen zijn dat maar een paar mensen op de hele wereld. Die de rest van het volk verblinden en elkaar laat afslachten.
Het zijn inderdaad maar een paar mensen in de wereld die andere mensen zien als slachtvee.
Om te weten wie dat zijn, kijk eerst hoe de eigen bevolking behandelt wordt. Het behandelen van de eigen bevolking als slachtvee is vooral een kenmerk van dictators. van wie dit doet met zijn eigen bevolking hoef je, je geen vragen te stellen hoe die de rest van de wereld ziet.
wakkerworden schreef:De amerikanen zijn een illegale oorlog begonnen tegen terrorisme. Netzoals hitler het deed.
Je vergelijjking gaat niet op.
1) De oorlog tegen terrorisme is niet illegaal. De terminologie is verkeerd. Het zou 'oorlog tegen Islam' moeten heten.
2) De uitkomst van WO II heeft de Amerikanen als politieagent van de wereld geplaatst. Ze oefenen die functie, soms gewild, soms ongewild uit. Er is een hele hoop altruïsme aan verbonden.
Waar Amerika voor gezorgd heeft, is de eerste stabiele wereldsituatie sinds de Pax Romana. De Pax Amerikana is nog zo slecht niet. Voor toe te kijken op de oorlogen die zullen uitbreken als deze Pax Amerikana afloopt zal je een sterke maag nodig hebbben.
wakkerworden schreef:Ik denk dat de moslims trouwens, in totaal nog minder doden op hun geweten hebben als wij christenen
Mohammedanen zijn nochtans fier op de honderden miljoenen onschuldige slachtoffers die ze aan Allah hebben geschonken. Niet waar dit hun in een slecht daglicht stelt. Dan liegen en ontkennen ze.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door Ariel »

wakkerworden schreef:Wat een haat zaaierij...
Goede morgen wakkerworden. :) En welkom op ons forum.
Ik merk dat we er een Afghanistan expert bij hebben. Wat fijn. Het is altijd aardig om goede informatie over islam en over islamitische landen te krijgen van iemand die er verstand van heeft.
Je kan het van meedere kanten bekijken, maar waar het op neer komt is dat van alle kanten iedereen maar olie op het vuur gooit, in plaats van zelf eens goed na te denken. Lekker schreeuwen en meedoen met de menigte! Dat is waar we allemaal zo goed in zijn. Niet buiten de groep vallen, met de meederheid mee praten en zorgen dat je geen outcast word.
Daar ben ik het mee eens. Er zijn inderdaad mensen in Nederland die niets anders doen dan schreeuwen, en olie op het vuur gooien. Deze mensen komen meestal uit de linkse Nederlandse hoek en zo nu en dan kruipen ze met bosjes uit hun holen en gekraakte woningen om weldenkende mensen te demoniseren en te bekritiseren. Ik begrijp het ook niet. [c045.gif]
Wat moet iedereen in de eerste plaats in afghanistan? We hebben daar niks te zoeken en er zijn legers gestationeerd tegen alle wetten in.
Ik merk dat jij het liefst ziet dat Afghaanse vrouwen verborgen blijven in hun huizen, niet naar een dokter of ziekenhuis kunnen, en dat meisjes niet naar school mogen, en dat dit soort vrouwen niet meer geholpen worden.
Afbeelding
Ja... Als je er zo over denkt, dan hebben we daar inderdaad niks te zoeken.
Logisch dat die mensen boos zijn als hun land vernietigt word en het land alleen misbruikt word voor de OPIUM wat er groeit. Maar je ziet niet alles op tv, je leest niet alles in de kranten, je krijgt alleen te horen wat je HOORT te horen.
Goshie..Goed dat jij ons dit verteld. Ik dacht altijd dat de boeren in Afghanistan zelf opium teelde ( al jaren lang) , maar nu hoor ik van jou dat het onze legers zijn die daar papavervelden aan het cultiveren zijn. Weer wat geleerd wakkerworden.
Kijk even naar de leugens op dit filmpje.

En lees dit leugenachtige artikel even.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... fghanistan" onclick="window.open(this.href);return false;
De groote vijanden zijn de mensen die het monetaire systeem in stand willen houden.
Absoluut... :rock: Ik hoop dat jij geen uitkering aanvraagt als je hem nodig hebt. We moeten geen geld meer aanpakken van al die hard werkende rijke stinkers die er voor zorgen dat al die uitkeringen betaald kunnen worden. Weg met het geld. We kunnen net zo goed weer kraaltjes en spiegeltjes gaan ruilen voor diensten en eten.
Ik ben het er niet mee eens dat er maar een enkele nederlandse soldaat daar is. Wij zijn de schoothondjes van amerika. Beter met de grootte speler mee spelen dan gebeurt ons niks.. If you can't beat them, join them.
Ben ik ook weer met je eens...We kunnen ons beter aansluiten bij islamitische landen, en allemaal moslim worden. Dan komt er teminste vrede op aarde.
Ik denk dat de moslims trouwens, in totaal nog minder doden op hun geweten hebben als wij christenen :)
Denk daar maar eens over na.
Doe ik..Ik ga er over nadenken..Maar kan jij me dan misschien wat goede informatie verstrekken, een link of zo waardoor blijkt dat jij gelijk hebt? Want wat jij zegt is nieuw voor me. Ik denk graag na, maar ik wil ook graag bewijs zien.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door wakkerworden »

Ten eerste de taliban:

De taliban is in eerste instantie opgeleid door amerika. FBI ISI Allemaal hetzelfde. De taliban is opgeleid door amerikanen om de papaver velden te beschermen. Nadat ze een groter deel van de opbrengst voor zich zelf behielden, begon er ruzie te ontstaan. En toen kwam de amerikaanse invasie :D

Ik heb het ook niet zo op de linkse mensen hier in nederland, ze willen alles maar op lossen door leuk te praten en te zeuren. Hebben geen idee wat zich echt afspeelt omdat ze nog nooit in zo'n situatie verkeerd zijn. Alleen maar praten over mensen rechten biologisch voer en ander soort onzin. Met alleen praten kom je nergens.
Ik merk dat jij het liefst ziet dat Afghaanse vrouwen verborgen blijven in hun huizen, niet naar een dokter of ziekenhuis kunnen, en dat meisjes niet naar school mogen, en dat dit soort vrouwen niet meer geholpen worden.
Afbeelding
Ja... Als je er zo over denkt, dan hebben we daar inderdaad niks te zoeken.
Hoe kan je die conclussie trekken je bent er nooit geweest neem ik aan? Die mensen zijn niet blij die zijn alles behalve blij. Ze leven daar al 1000'den jaren en jullie denken echt dat die mensen ons nodig hebben. Jullie doen net of moslims barbaren zijn! Monsters, Beesten!. Nou uit die vrouwen komen weer kinderen... Moeten die vrouwen dan niet volgens jullie theorien de broeders van deze onmenselijke monsters zijn?

Actie Reactie. Dat is precies wat daar gebeurt. Amerikanen horen daar niet te zijn, fucken met mensen rechten, kunnen iedereen persoon levenslang opsluiten zonder proces zonder iets, onder het motto dat je misschien wel een terrorist bent! De hele zaak stinkt. En sinds 9/11 is alles in rap tempo gegaan! Amerikanen supporten dat is pas erg. Amerika maakt van deze wereld een grote slavernij

Hier een fact over wat terrorisme precies inhoudt:
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel. In de meeste opvattingen moet het om illegaal geweld gaan, doorgaans gekoppeld aan burgers als slachtoffers.

Van oorsprong was terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) 'Het gedwee maken of demoraliseren van een regering of bevolking door daden van terreur'(volgens de vierentwintigste druk van het Wolters handwoordenboek der Nederlandse taal). Terreur betekent dan weer schrikbewind (volgens hetzelfde handwoordenboek).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Taliban" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet dat wikipedia de meest betrouwbare bron is, maargoed.
Dat is precies waar amerika mee bezig is!! Er bestaan geen terroristen, er bestaat alleen een gigantische natie met een gemiddeld IQ van 80, Amerika! Oleee

Het grootste gevaar is de hoeveelheid achterlijke makkelijk beinvloedbare mensen op deze aardbol.
Goshie..Goed dat jij ons dit verteld. Ik dacht altijd dat de boeren in Afghanistan zelf opium teelde ( al jaren lang) , maar nu hoor ik van jou dat het onze legers zijn die daar papavervelden aan het cultiveren zijn. Weer wat geleerd wakkerworden.
Kijk even naar de leugens op dit filmpje.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... fghanistan" onclick="window.open(this.href);return false;
Geweldig artikel
Lees je artikel eens goed door....

Sinds dat al onze legermachten zich daar bevinden, is de productie met 370% toegenomen! Rara hoe zou dat toch komen.... We mogen geen papaver velden aanraken, wie denk je dat die regels maakt. Misschien de rede dat wij ook daar zitten? Schoothondjes van amerika.


Geld is inderdaad een groot probleem omdat het niet juist word ingezet... Ik geef een voorbeeld!

We kunnen 1.000.000 mensen in afrika helpen door ze aan onderdak te helpen. Dan vragen we ons 1 ding af, is er genoeg geld voor? Maar zou dat echt de vraag moeten zijn? Al die mensen zijn bereid te helpen en de grondstoffen die nodig zijn om zon project te realiseren die zijn er! Dus wat is precies het probleem? Nee dit hele systeem is niet daar om mensen te helpen. Dit systeem is er om de elite ver boven de rest te laten uitsteken. Geld en macht maakt corrupt en dat zal alleen maar erger worden! Het is niet uit te sluiten! Het gaat alleen om winst maken, het gaat niet om eerlijkheid en kwaliteit, het gaat om promotie en verkopen.
Volgens internationaal recht zijn we heel wettig in Afghanistan.
Wat we daar vooral doen is het land uit het stenen tijdperk opbouwen. Dit gaat traag, het is daar geen rozegeur en maneschijn. In die 10 j dat we er zijn, zijn er gigantische stappen gezet.
Onder welke redenen zijn we daar dan? Opeens gaan we daar heen om de arme mensjes te helpen, die daar al 1000den jaren zitten. We gaan een land opbouwen? Nee we gaan het eerst afbreken en dan opbouwen naar onze eisen! Ik noem dat koloniseren. En nogmaals wie geeft ons het recht om voor die mensen te bepalen wat goed voor ze is? Dat is simpelweg ontkennen met welke redenen we daar echt heen zijn gegaan. Of nouja amerika, en wij huppelen er onwetend achteraan!
Er was niets om te vernietigen in Afghanistan.
Geen functioneel regeringsapparaat onder de Taliban. Geen functionele politie in Afghanistan, maar religieuze politie waar carrière maken op wreedheid gebaseerd was. Geen universiteiten. Geen scholen.
Onder Taliban was in Afghanistan alleen Opium, dictatuur en repressie. Voetbalstadions die gebruikt werden voor openbare mutulaties en stenigingen.
Waar denk je dat die opium heen gaat? Wie denk je dat de taliban heeft opgeleid. De enige reden waarom we daar heen zijn gegaan is omdat de taliban een groter deel van de opbrengst van de opium voor zichzelf hield en daar waren wij niet zo blij mee :) . Mutulaties en stenigingen, dat is wat jullie alleen maar roepen? Hoe vaak heb je zoiets echt gezien? Hier worden mensen vanwege andere redenen vermoordt en in hun ogen zijn wij barbaars. Dictatuur hoeft ook niet slecht te zijn.... Op moment dat het volk het er niet mee eens is, zal het zich vanzelf gaan verzetten en als ze dit niet doen dan willen ze dit niet.
Diegene die de brief is geschreven is een Taliban. Taliban zijn mensenetende roofdieren. Wat je met mensenetende roofdieren doet, hoef ik niet uit te leggen.
Met zo'n uitspraken ben jij nog erger dan de persoon wat je hierboven beschrijft :)
Als je naar een wereld verlangt, die terug in de primitiviteit en bijhorende barbarij duikt, is dit monetair systeem inderdaad de vijand.
Het monetair systeem is niet perfect. Het is een van de factoren die stabiliteit garandeert.
Het gaat niet om geld maar het gaat om grondstoffen :) en die hebben we genoeg, dus waarom geld? Ik denk dat geld nodig was om tot hier te komen, maar het word tijd om naar andere oplossingen te zoeken!
Het zijn inderdaad maar een paar mensen in de wereld die andere mensen zien als slachtvee.
Om te weten wie dat zijn, kijk eerst hoe de eigen bevolking behandelt wordt. Het behandelen van de eigen bevolking als slachtvee is vooral een kenmerk van dictators. van wie dit doet met zijn eigen bevolking hoef je, je geen vragen te stellen hoe die de rest van de wereld ziet.
Je kijkt veel te landelijk, het is globaal.
Je vergelijjking gaat niet op.
1) De oorlog tegen terrorisme is niet illegaal. De terminologie is verkeerd. Het zou 'oorlog tegen Islam' moeten heten.
2) De uitkomst van WO II heeft de Amerikanen als politieagent van de wereld geplaatst. Ze oefenen die functie, soms gewild, soms ongewild uit. Er is een hele hoop altruïsme aan verbonden.
Waar Amerika voor gezorgd heeft, is de eerste stabiele wereldsituatie sinds de Pax Romana. De Pax Amerikana is nog zo slecht niet. Voor toe te kijken op de oorlogen die zullen uitbreken als deze Pax Amerikana afloopt zal je een sterke maag nodig hebbben.
Oorlog tegen de islam? Je hebt geen idee hoeveel wij van de islam hebben geleerd in het verleden. Jullie zijn echt typische wilders fanaten, ik ben het met een aantal dingen van hem eens, lang niet met alles. De koran is bijvoorbeeld een boek zoals de bijbel een boek dat letterlijk vertaald word en dit is onmogelijk want dan krijg je vertaal fouten. Een boek is iets wat je interpreteert en hoe je dit doet ligt aan jezelf. Daarom zijn boeken zo gevaarlijk. Als de verkeerde mensen het "domme" "volk" overtuigen dat het boek iets anders bedoelt dan is dat gevaarlijk! Maar dat deden en doen de pauzen hier ook.... De islam of christelijk geloof alles is hetzelfde het gaat over normens en waardes.

Hoeveel moslims kennen jullie uberhaupt? Heb je al eens een echt gesprek met ze gehad? Nee dat hebben jullie niet anders zouden jullie niet zo praten. Jullie roepen zien bepaalde dingen in het nieuws en trekken daar conclussies uit! Hebben jullie enig idee hoe gevaarlijk dat is? Haatzaaierij, zo waren vroegen al 1000den vrouwen vermoordt onder het motto heksen.... RELEGIE IS EVIL! NIET DE MENS! De mens is gewoon mens en probeert er het besten van te maken, maar we worden voortdurend opgefokt waardoor we niet weten wat we moeten geloven....
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door Manon »

wakkertje jongetje, wij zijn hier al over islam aan het studeren toen jij nog in je pampertjes liep. Een groot deel van de mensen hier is GEHUWD (geweest) met een moslim. Misschien toch eerst even wat meer bijlezen voordat je lappen tekst uit je benevelde brein spuwt.

volgende week is het terug school. zorg dat ge goed gaat opletten in de klas, dat zal beter zijn.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Ariel »

Ik heb het onderwerp gespiltst. Het antwoord van wakker worden op het topic "brief aan het Poolse volk "had niks met Polen en de brief te maken.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 18&t=16666" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door wakkerworden »

circe schreef:wakkertje jongetje, wij zijn hier al over islam aan het studeren toen jij nog in je pampertjes liep. Een groot deel van de mensen hier is GEHUWD (geweest) met een moslim. Misschien toch eerst even wat meer bijlezen voordat je lappen tekst uit je benevelde brein spuwt.

volgende week is het terug school. zorg dat ge goed gaat opletten in de klas, dat zal beter zijn.
Goed vast houden aan het verleden bang zijn voor nieuwe dingen! Bang voor verandering.
Als jullie dit toch studeren noemen, dan is het zwaar gesteld...
Als jullie toch met zon personen gehuwd zijn, dan zijn jullie wel erg goedgelovige, blinde mensen.

Ik denk dat ik ook wel wat meer heb gezien met mijn weinige jaartjes dan menigeen van jullie haat zaaiers

Op moment dat 2 mensen uit totaal verschillende culturen met elkaar trouwen, dan is het toch logisch dat dat vaak niet goed samen gaat. Dat snapt toch iedere achterlijke. Maar waarschijnlijk waren er gewoon niet meer mannen die wel interesse hadden, dus val je terug op een roeperig volk en dat je voor het eerst wel te horen krijgt wat je graag wilt horen. Dan laat je je in. En dan begint de horror :)

Ook best zielig om het maar op leeftijd te gooien [hypocrite.gif]
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door Dhana »

wakkerworden schreef:
circe schreef:wakkertje jongetje, wij zijn hier al over islam aan het studeren toen jij nog in je pampertjes liep. Een groot deel van de mensen hier is GEHUWD (geweest) met een moslim. Misschien toch eerst even wat meer bijlezen voordat je lappen tekst uit je benevelde brein spuwt.

volgende week is het terug school. zorg dat ge goed gaat opletten in de klas, dat zal beter zijn.
Goed vast houden aan het verleden bang zijn voor nieuwe dingen! Bang voor verandering.
Als jullie dit toch studeren noemen, dan is het zwaar gesteld...
Als jullie toch met zon personen gehuwd zijn, dan zijn jullie wel erg goedgelovige, blinde mensen.

Ik denk dat ik ook wel wat meer heb gezien met mijn weinige jaartjes dan menigeen van jullie haat zaaiers

Op moment dat 2 mensen uit totaal verschillende culturen met elkaar trouwen, dan is het toch logisch dat dat vaak niet goed samen gaat. Dat snapt toch iedere achterlijke. Maar waarschijnlijk waren er gewoon niet meer mannen die wel interesse hadden, dus val je terug op een roeperig volk en dat je voor het eerst wel te horen krijgt wat je graag wilt horen. Dan laat je je in. En dan begint de horror :)

Ook best zielig om het maar op leeftijd te gooien [hypocrite.gif]

Als er een volk is dat zich wil vasthouden aan het verleden zijn het de mohammedanen wel. Terug naar middeleeuwse praktijken als openbare executies, martelingen, verminkingen en meer van dat al fraais.

Ik heb een christelijke vriendin geboren in Irak en haar hele familie is uitgemoord daar. Maar waarschijnlijk is dat een leugen en is ze alleen maar goedgelovig.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Ariel »

Wij hebben op dit forum ook een man ( Christen) uit Afghanistan. Waarschijnlijk heeft hij het ook allemaal verkeerd begrepen. :cry:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Dat zijn 2 mensen.
Ik heb een christelijke vriendin geboren in Irak en haar hele familie is uitgemoord daar. Maar waarschijnlijk is dat een leugen en is ze alleen maar goedgelovig.
Dan had ze dit ook zeker niet na kunnen vertellen.

Je moet naar een breder beeld kijken, die mensen worden geterroriseert door ons. Logisch dat ze van zich af bijten! Logisch dat ze vlaggen verbranden, Logisch dat ze op straat gaan en feest vieren nadat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. Zou ik ook doen in hun positie! Er zijn meer dingen aan de hand en je kan het blijven ontkennen en alleen naar het plaatje kijken dat je gepresenteerd word. Maar als je het hele verhaal wilt snappen, moet je toch wat verder kijken dan je neus lang is.
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Dhana »

wakkerworden schreef:Dat zijn 2 mensen.
Ik heb een christelijke vriendin geboren in Irak en haar hele familie is uitgemoord daar. Maar waarschijnlijk is dat een leugen en is ze alleen maar goedgelovig.
Dan had ze dit ook zeker niet na kunnen vertellen.

Je moet naar een breder beeld kijken, die mensen worden geterroriseert door ons. Logisch dat ze van zich af bijten! Logisch dat ze vlaggen verbranden, Logisch dat ze op straat gaan en feest vieren nadat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. Zou ik ook doen in hun positie! Er zijn meer dingen aan de hand en je kan het blijven ontkennen en alleen naar het plaatje kijken dat je gepresenteerd word. Maar als je het hele verhaal wilt snappen, moet je toch wat verder kijken dan je neus lang is.

Het feit dat ze het zelf wel kan na vertellen is omdat haar ouders met haar naar Nederland gevlucht is. En als je het niet erg vindt, kijk ik liever niet in een "breder beeld" als dan dat mijn vriendin en haar ouders geen familieleden in Irak meer over hebben. En als jij feest gaat vieren bij de gruwelijke dood van mensen die je als vijandig beschouwt, ben je als mens geen knip voor de neus waard.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Er sterven dagelijk 35.000 kinderen.. zijn wel meer dingen om je zorgen over te maken dan dingen die je toevallig ook persoonlijk raken.
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door BFA »

wakkerworden schreef:Je moet naar een breder beeld kijken, die mensen worden geterroriseert door ons. Logisch dat ze van zich af bijten! Logisch dat ze vlaggen verbranden, Logisch dat ze op straat gaan en feest vieren nadat er 2 vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. Zou ik ook doen in hun positie! Er zijn meer dingen aan de hand en je kan het blijven ontkennen en alleen naar het plaatje kijken dat je gepresenteerd word. Maar als je het hele verhaal wilt snappen, moet je toch wat verder kijken dan je neus lang is.
Wat die mensen terroriseert is Islam.
Wat die mensen achterlijk houdt is Islam.
Wat maakt dat die mensen vlaggen verbranden is Islam.
Wat die 2 vliegtuigen als wapens voor massavernietiging in het WTC liet vliegen is Islam.
Wat die mensen zulk voor een gruweldaad laat feesten is Islam.
Wat verantwoordelijk is voor die mensen hun positie is Islam.
Kijk je verder dan wat onder je neus uitsteekt (sorry, niet slecht bedoeld), zie je Islam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Dhana »

wakkerworden schreef:Er sterven dagelijk 35.000 kinderen.. zijn wel meer dingen om je zorgen over te maken dan dingen die je toevallig ook persoonlijk raken.

Ik denk dat het wel meer zijn dan dat en dan voornamelijk in achterlijke islamitische landen zoals in Darfur.

Dus als jouw beste vriend sterft, ga jij dan ook vrolijk over tot de orde van de dag omdat er nu eenmaal meer afschuwlijke dingen gebeuren in de rest van de wereld?

Deze mensen zijn afgeslacht omdat ze een andere religie aanhingen!!!

Mag ik me daar druk om maken? Mag ik me druk maken als meisjes van 13 uitgehuwelijkt worden en of de dood vinden na de verkrachting van de echtgenoot of tijdens de bevalling omdat hun lijfje niet volwassen genoeg is om dat aan te kunnen? Mag ik me druk maken om jongetjes uit Jemen die met een leugen bij de ouders vandaan gehaald worden voor een betere tijd in een rijk islamitisch land en die "betere tijd" bestaat uit constant verkrachten bestaat? Mag ik me druk maken als een meisje van 13 onder de ogen van alle leerlingen stokslagen krijgt omdat ze een mobieltje bij zich had? Mag ik me druk maken om vrouwen die bij de miljoenen de marteling moeten ondergaan van een besnijdenis?

Of moet ik me daar volgens jou niet druk om maken omdat ik het allemaal en een "breder kader" moet bekijken. Dat zou dan inhouden dat de Blijfvanmijnlijfhuizen en de kinderbescherming dan ook maar opgedoekt moeten worden, omdat er elders in de wereld veel ergere dingen gebeuren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Dhana schreef:
wakkerworden schreef:Er sterven dagelijk 35.000 kinderen.. zijn wel meer dingen om je zorgen over te maken dan dingen die je toevallig ook persoonlijk raken.

Ik denk dat het wel meer zijn dan dat en dan voornamelijk in achterlijke islamitische landen zoals in Darfur.

Dus als jouw beste vriend sterft, ga jij dan ook vrolijk over tot de orde van de dag omdat er nu eenmaal meer afschuwlijke dingen gebeuren in de rest van de wereld?

Deze mensen zijn afgeslacht omdat ze een andere religie aanhingen!!!

Mag ik me daar druk om maken? Mag ik me druk maken als meisjes van 13 uitgehuwelijkt worden en of de dood vinden na de verkrachting van de echtgenoot of tijdens de bevalling omdat hun lijfje niet volwassen genoeg is om dat aan te kunnen? Mag ik me druk maken om jongetjes uit Jemen die met een leugen bij de ouders vandaan gehaald worden voor een betere tijd in een rijk islamitisch land en die "betere tijd" bestaat uit constant verkrachten bestaat? Mag ik me druk maken als een meisje van 13 onder de ogen van alle leerlingen stokslagen krijgt omdat ze een mobieltje bij zich had? Mag ik me druk maken om vrouwen die bij de miljoenen de marteling moeten ondergaan van een besnijdenis?

Of moet ik me daar volgens jou niet druk om maken omdat ik het allemaal en een "breder kader" moet bekijken. Dat zou dan inhouden dat de Blijfvanmijnlijfhuizen en de kinderbescherming dan ook maar opgedoekt moeten worden, omdat er elders in de wereld veel ergere dingen gebeuren.
Je doet net of iedere moslim zo is...? Alsof iedereen zo is omdat hun geloof zegt dat ze dat moeten doen. Relegie en zo ook de islam is een richtlijn! Net zoals het christendom hier. Als het zo is als jij het beschrijft. Hoef jeje daar inderdaad geen zorgen over te maken en zouden die mensen nog niet gecivilizeert genoeg zijn en komt dat wel met de tijd. Daar hebben ze ons niet voor nodig. Het enige waar zo'n uitspraken naartoe leiden is naar een moderne kruistocht.
Wat die mensen terroriseert is Islam.
Wat die mensen achterlijk houdt is Islam.
Wat maakt dat die mensen vlaggen verbranden is Islam.
Wat die 2 vliegtuigen als wapens voor massavernietiging in het WTC liet vliegen is Islam.
Wat die mensen zulk voor een gruweldaad laat feesten is Islam.
Wat verantwoordelijk is voor die mensen hun positie is Islam.
Kijk je verder dan wat onder je neus uitsteekt (sorry, niet slecht bedoeld), zie je Islam.
Het terroriseren komt niet van de islam, maar eerder van mensen zoals wij die kennen als pauzen of imams.
Elke relegie houdt mensen achterlijk zo ook onze eigen.
Er is geen enkel bewijs materiaal wat bewezen is dat wijst naar de islam bij de aanslagen in new york. En het waren vliegtuigen geen massa vernietigings wapens. Amerika is irak binnen gegaan op grond van massavernietigings wapens en hebben niets gevonden. Zouden wij amerika moeten aanvallen omdat zij beschikken over meer dan 15.000 kernkoppen die de wereld 1000x kunnen vernietigen?
Wat die mensen voor zulk gruweldaad laat feesten is haat, en heel terechte haat. Ook al vind ik de manier van uiten niet echt netjes omdat de gestorven amerikanen in het wtc er ook niet voor hebben gekozen dat amerika al deze landen binnenvalt voor de papaver en de olie!
Kijk je verder dan dat je eigen neus lang is, dan zie je banken! geen islam

when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door Monique »

wakkerworden schreef: Maar waarschijnlijk waren er gewoon niet meer mannen die wel interesse hadden, [hypocrite.gif]
Typisch moslimgedrag.... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door wakkerworden »

Monique schreef:
wakkerworden schreef: Maar waarschijnlijk waren er gewoon niet meer mannen die wel interesse hadden, [hypocrite.gif]
Typisch moslimgedrag.... :knorrie:
Nee dat heet realistisch kijken, ik denk dat het niet te ontkennen is. Als je eens goed kijkt hoe de jeugd zich ontwikkelt in nederland. Alles buigt naar een "gangster" leven, het is cool om te praten als een marokaan en zelfs mensen die uitstekend nederlands spreken, spreken liever met een accentje.

Maar onze tv zegt dat nederland steeds slimmer word :laugh1: lachwekkend!
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door BFA »

wakkerworden schreef: Het terroriseren komt niet van de islam, maar eerder van mensen zoals wij die kennen als pauzen of imams.
dus toch Islam.
wakkerworden schreef:Er is geen enkel bewijs materiaal wat bewezen is dat wijst naar de islam bij de aanslagen in new york.
Hun eigen claims en de feesten voor hun overwinning zijn genoeg bekentenis.
wakkerworden schreef:En het waren vliegtuigen geen massa vernietigings wapens.
Vliegtuigen gebruikt 'als' massavernietigingswapens.
Het doel was: 100 000 mensen te doden. 50 000 in de Towers en 50 000 buiten, onder het puin van de towers.
Doel 100 000 doden, als dat geen massavernietiging is.
Het is enkel aan het Mohammedaans amateurisme te wijten dat er maar 3 000 doden zijn gevallen. De Towers zijn niet direct ingestort. 46 000 mensen zijn nog buitengeraakt. De pleinen errond waren ontruimd, daar was ook niemand meer aanwezig. Op een gewone werkdag hangen er ongeveer 50 000 mensen rond die Towers.
wakkerworden schreef:Amerika is irak binnen gegaan op grond van massavernietigings wapens en hebben niets gevonden.
Uit Irak zijn de basisstoffen voor meer dan 100 kernwapens gevonden.
Dit is heel correct geheim gehouden tot de situatie veilig was en deze materialen afgevoerd.
wakkerworden schreef:Wat die mensen voor zulk gruweldaad laat feesten is haat,
Voeden met haat is de basis van Islam.
wakkerworden schreef:dat amerika al deze landen binnenvalt voor de papaver en de olie!
Je voegt de papaver bij het welbekende olieargument bij?
De papaver verzwakt de bevolking van het land waar het gebruikt wordt. Dit verlies is veel groter dan de geldelijke winsten.

Olie is een mineraal. Een vat wordt verkocht voor een prijs die op het ogenblik 60 X hoger ligt dan het delven. Dit is een woekerwinst die vooral in de zakken van de oliesheiks gaat. Niet naar Amerika.
Als Amerika in Irak was voor de olie, hoe komt het dan dat Amerikanen de oliecontracten aan de Chinezen en Fransen verloren hebben.
Als prijs voor bevrijding van tirannie zou het heel redelijk geweest zijn 10% van die olie te vragen. Amerika heeft dit niet gedaan en heeft geen oliecontracten in Irak. Het is overboden op de openbare markt.
Blijft er enkel altruïsme over als reden voor het afzetten van de dictator.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Er word geen oorlog gevoerd zonder er winst uit te halen, zo zit het niet in elkaar!

De papaver word niet door het eigen volk gebruikt of nauwelijks... de papaver die door word gemaakt is 90% van de drugsvoorziening van de wereld. en dan heb ik het over heroine.

http://911proof.com/index" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.unexplained-mysteries.com/fo ... pic=178251" onclick="window.open(this.href);return false;
http://conspiracyscience.com/articles/z ... /part-two/" onclick="window.open(this.href);return false;
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
wakkerworden schreef:
Dhana schreef:
wakkerworden schreef:Er sterven dagelijk 35.000 kinderen.. zijn wel meer dingen om je zorgen over te maken dan dingen die je toevallig ook persoonlijk raken.

Ik denk dat het wel meer zijn dan dat en dan voornamelijk in achterlijke islamitische landen zoals in Darfur.

Dus als jouw beste vriend sterft, ga jij dan ook vrolijk over tot de orde van de dag omdat er nu eenmaal meer afschuwlijke dingen gebeuren in de rest van de wereld?

Deze mensen zijn afgeslacht omdat ze een andere religie aanhingen!!!

Mag ik me daar druk om maken? Mag ik me druk maken als meisjes van 13 uitgehuwelijkt worden en of de dood vinden na de verkrachting van de echtgenoot of tijdens de bevalling omdat hun lijfje niet volwassen genoeg is om dat aan te kunnen? Mag ik me druk maken om jongetjes uit Jemen die met een leugen bij de ouders vandaan gehaald worden voor een betere tijd in een rijk islamitisch land en die "betere tijd" bestaat uit constant verkrachten bestaat? Mag ik me druk maken als een meisje van 13 onder de ogen van alle leerlingen stokslagen krijgt omdat ze een mobieltje bij zich had? Mag ik me druk maken om vrouwen die bij de miljoenen de marteling moeten ondergaan van een besnijdenis?

Of moet ik me daar volgens jou niet druk om maken omdat ik het allemaal en een "breder kader" moet bekijken. Dat zou dan inhouden dat de Blijfvanmijnlijfhuizen en de kinderbescherming dan ook maar opgedoekt moeten worden, omdat er elders in de wereld veel ergere dingen gebeuren.
Je doet net of iedere moslim zo is...? Alsof iedereen zo is omdat hun geloof zegt dat ze dat moeten doen. Relegie en zo ook de islam is een richtlijn! Net zoals het christendom hier. Als het zo is als jij het beschrijft. Hoef jeje daar inderdaad geen zorgen over te maken en zouden die mensen nog niet gecivilizeert genoeg zijn en komt dat wel met de tijd. Daar hebben ze ons niet voor nodig. Het enige waar zo'n uitspraken naartoe leiden is naar een moderne kruistocht.
Wat die mensen terroriseert is Islam.
Wat die mensen achterlijk houdt is Islam.
Wat maakt dat die mensen vlaggen verbranden is Islam.
Wat die 2 vliegtuigen als wapens voor massavernietiging in het WTC liet vliegen is Islam.
Wat die mensen zulk voor een gruweldaad laat feesten is Islam.
Wat verantwoordelijk is voor die mensen hun positie is Islam.
Kijk je verder dan wat onder je neus uitsteekt (sorry, niet slecht bedoeld), zie je Islam.
Het terroriseren komt niet van de islam, maar eerder van mensen zoals wij die kennen als pauzen of imams.
Elke relegie houdt mensen achterlijk zo ook onze eigen.
Er is geen enkel bewijs materiaal wat bewezen is dat wijst naar de islam bij de aanslagen in new york. En het waren vliegtuigen geen massa vernietigings wapens. Amerika is irak binnen gegaan op grond van massavernietigings wapens en hebben niets gevonden. Zouden wij amerika moeten aanvallen omdat zij beschikken over meer dan 15.000 kernkoppen die de wereld 1000x kunnen vernietigen?
Wat die mensen voor zulk gruweldaad laat feesten is haat, en heel terechte haat. Ook al vind ik de manier van uiten niet echt netjes omdat de gestorven amerikanen in het wtc er ook niet voor hebben gekozen dat amerika al deze landen binnenvalt voor de papaver en de olie!
Kijk je verder dan dat je eigen neus lang is, dan zie je banken! geen islam


Nee wakkere ridder, de islam wil dat alles zo blijft en terug keert zoals het 1400 jaar geleden was. Toen ik me in de islam ging verdiepen was ik net zo naïef als jij en dacht: ach, ze trekken wel bij, want wij hebben het ten slotte ook allemaal moeten leren. Maar al doende kwam er al dat was al ras keam ik er achter dat het met de islam zo niet werkt. Wat in de koran staat en wat er verzameld is aan uitspraken van Mohammed is het letterlijke woord van God, wat de koran betreft dan en dient dus nooit aan tijd of omstandigheden aangepast te worden, en verder is een heilige plicht van alle moslims om zo letterlijk mogelijk in de voetsporen van die zwaar gestoorde bendeleider te treden.

En nee, terrorisme is geen equavalent van de islam of een islamitische uirvinding. Net zoals er al gevangenissen waren voordat de eerste moskee hier verrrees, maar onderhand wordt het gros van de deliquenten bepaald door moslims. En dat terwijl ze hier qua aantal ver in de minderheid zijn. Daar kunnen geen 1000 zetgeist documentaires ook maar iets aan veranderen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Maar dhana ik snap alleen niet dat van alle moslims die ik in mijn leven ben tegengekomen er maar 1 zó radicaal was als hier beschreven word?

Ik weet dat er mensen zijn die dit echt vinden, alleen naar mijn mening is dit een kleine groep. Ik denk ook dat je arabisch moet kunnen lezen voordat je de koran echt kan lezen. Ik kan dit helaas niet dus zal er geen goed antwoord op kunnen geven, maar kennissen van mij lezen het wel en het is gewoon lastig te vertalen naar nederlands of welke andere taal dan ook, dus krijg je geen juiste vertaling.

Maar dat verandert er niet veel aan, ik vind dat mensen die heilig geloven in alles wat in de bijbel koran of waar dan ook geschreven staat, achterlijke gevaarlijke mensen zijn. Het zijn fictieve morale verhalen, daar kun je niet in geloven want dan geloof je in fictie.

Het enige wat ik moslims nog echt zie doen, is vasten en het suikerfeest. Uithuwelijken komt ook steeds minder voor. Eerwraken en dat soort dingen komt ook zelden voor er zijn +- 200 gevallen per jaar in nederland. Nog best veel maar daaruit kun je niet iedereen over één kam scheren. Wat ik heb gehoord van betrouwbare bronnen zijn die radicalen extreme moslims vaak gewoon onopgeleide mensen uit boeren dorpen die hierheen zijn gekomen. De domme mensen, om het zo maar te zeggen. Mensen die goed zijn opgeleid uit grotere steden komen, die doen niet zo een achterlijke dingen. Ze hebben bepaalde rare gewoontes maar dat hebben wij ook in hun ogen. Het enige wat wij nederlanders fout doen is alles maar aanpassen zodat mensen van andere culturen zich niet geschaadt voelen en dat maakt ons zwak. Wat ons ook zwak maakt is dat wij niet voor elkaar klaar staan zoals zij dat wel doen.
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: brief aan het Poolse volk

Bericht door Monique »

wakkerworden schreef:
Monique schreef:
wakkerworden schreef: Maar waarschijnlijk waren er gewoon niet meer mannen die wel interesse hadden, [hypocrite.gif]
Typisch moslimgedrag.... :knorrie:
Nee dat heet realistisch kijken, ik denk dat het niet te ontkennen is. Als je eens goed kijkt hoe de jeugd zich ontwikkelt in nederland. Alles buigt naar een "gangster" leven, het is cool om te praten als een marokaan en zelfs mensen die uitstekend nederlands spreken, spreken liever met een accentje.

Maar onze tv zegt dat nederland steeds slimmer word :laugh1: lachwekkend!
Misschien dat je even kunt uitleggen wat je antwoord te maken heeft met waar ik het over heb dan komen we misschien wat verder?
Volgens mij heb je niet eens gekeken wat ik gekwoot heb.
Amorele atheistische nitwit
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Je hebt het over typisch moslim gedrag... Wat moet ik daar over zeggen? Ik ben geen moslim en ook al zou ik het zijn, wat doet het er toe?

Ik weet ook niet precies waar je heen wilt? Vooral ook met het varkentje erachter.

Mijn punt ging over vrouwen die met een moslim verzeild raken en achteraf gaan klagen. Het enige wat ik daarop te zeggen heb is dat elke simpele ziel je dat van te voor ook had kunnen zeggen, dat het niet ging werken. Niet altijd natuurlijk zijn ook genoeg mensen gelukkig getrouwd!

Maar wat ik om mij heen zie gebeuren, is dat moslims/buitenlanders anders met vrouwen omgaan en die vrouwen vaak het gevoel hebben dat hun vrouwelijke kant gestreeld word ik als nederlandse man zie dat en snap dit niet? Ik snap helemaal niet wat vrouwen in zo'n macho gedrag zien? Mijn conclussie is dat dit onzekere vrouwen zijn die niet genoeg aandacht krijgen van nederlandse mannen en dan sneller inspringen op het gedrag van moslims. Dit gedrag is wat roepender en directer. Zoals italianen of spanjaarden een beetje. En als je je daar al op inlaat moet je niet achteraf gaan klagen, want dan ben je gewoon zo blind en debiel als het achterste van een :knorrie:
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door Ariel »

wakkerworden schreef:Maar dhana ik snap alleen niet dat van alle moslims die ik in mijn leven ben tegengekomen er maar 1 zó radicaal was als hier beschreven word?
We zijn op het forum al menig moslim tegen gekomen met radicale ideeen. Kijk en luister naar imam Fawaz Jneid, en je oren zullen klapperen.
Ik weet dat er mensen zijn die dit echt vinden, alleen naar mijn mening is dit een kleine groep. Ik denk ook dat je arabisch moet kunnen lezen voordat je de koran echt kan lezen. Ik kan dit helaas niet dus zal er geen goed antwoord op kunnen geven, maar kennissen van mij lezen het wel en het is gewoon lastig te vertalen naar nederlands of welke andere taal dan ook, dus krijg je geen juiste vertaling.
Onzin. Dat is een sprookje dat door veel Moslims verteld wordt. De Koran is vertaald door Islamitische geleerde , en die zullen echt hun best gedaan hebben. Dutch is de oprichtster van dit forum, en zij leest de koran in het Arabisch, en zij en ander Arabisch sprekende moslims hebben ons keer op keer verteld dat de koran in het Arabisch nog extremer is dan vertaald. De Koran geleerde hebben hun best gedaan om sommige passages wat vriendelijker over te laten komen. En die kleine groep fanatieke moslims... Stel dat 20 procent extreem is, dan praten we wel over 3000 miljoen fanatieke moslims. Maar ik kan je verzekeren dat dit aantal veel hoger is.
Maar dat verandert er niet veel aan, ik vind dat mensen die heilig geloven in alles wat in de bijbel koran of waar dan ook geschreven staat, achterlijke gevaarlijke mensen zijn. Het zijn fictieve morale verhalen, daar kun je niet in geloven want dan geloof je in fictie.
Dit moet je eens tegen je moslim vrienden zeggen.
Het enige wat ik moslims nog echt zie doen, is vasten en het suikerfeest. Uithuwelijken komt ook steeds minder voor. Eerwraken en dat soort dingen komt ook zelden voor er zijn +- 200 gevallen per jaar in nederland. Nog best veel maar daaruit kun je niet iedereen over één kam scheren.


Jij hoort niet wat Moslims thuis achter de deuren vertellen over de vieze kafir. En vindt je 200 gevallen van eerwraak niet genoeg?
Wat ik heb gehoord van betrouwbare bronnen zijn die radicalen extreme moslims vaak gewoon onopgeleide mensen uit boeren dorpen die hierheen zijn gekomen. De domme mensen, om het zo maar te zeggen. Mensen die goed zijn opgeleid uit grotere steden komen, die doen niet zo een achterlijke dingen.


Ik vraag me echt af of jij 4 jaar in een coma gelegen hebt. Lees eens over de grens WW. Je hoeft niet eens ver te gaan. Engeland bijvoorbeeld, en dan zal je zien dat artsen zelfmoord acties ondernomen hebben. En ken je het verhaal van de psychiater uit Amerika niet? Ik kan je heel veel voorbeelden geven van hoog opgeleide moslims die zeer radicaal zijn.

Het enige wat wij nederlanders fout doen is alles maar aanpassen zodat mensen van andere culturen zich niet geschaadt voelen en dat maakt ons zwak. .
Absoluut. En dat zal onze ondergang worden. Een ondergang waar jij aan mee werkt, omdat jij ook Islam verdedigd en ons voor haters uit maakt.
In jouw ogen is iedereen die zeer kritisch tegenover Islam staat, en het kwaad van Islam bloot legt een hater..
Denk daar maar eens over na.
Wat ons ook zwak maakt is dat wij niet voor elkaar klaar staan zoals zij dat wel doen
Me dunkt zeg...Als er eén volk klaar staat voor een ander dan is het Nederland...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
wakkerworden
Berichten: 36
Lid geworden op: ma apr 12, 2010 2:00 am

Re: Afghanistan en hun problemen

Bericht door wakkerworden »

Nederlanders staan echt niet voor elkaar klaar [hypocrite.gif] ! Ik ben opgegroeit in een mindere buurt en dan blijkt dat toch maar weer overduidelijk.

Moslim vrienden van mij zijn alles behalve zo, anders waren het geen vrienden geweest,
We zijn op het forum al menig moslim tegen gekomen met radicale ideeen. Kijk en luister naar imam Fawaz Jneid, en je oren zullen klapperen.
Maar vind je dat geen logische reactie dan? Ik bedoel alles wat ik hier lees is ook wel heel haatvol! Stel je voor jij bent moslim, je bent zo geboren, verder heb je er niet zo veel mee, net zoals ik dat met mijn christelijke achtergrond hebt. Je leest alleen maar slechte verhalen over moslims wat je hele familie ook is en je weet zeker dat niemand in je hele familie ook maar iets zou doen van wat hier op het forum word beschreven? Hoe zou jij daar dan op reageren?

Ik zal het eerst proberen uit te leggen, maar zo te zien weten de mensen hier alles beter omdat ze zoveel berichten in het nieuws hebben gelezen. met 6 miljard mensen op deze bol valt het allemaal reuze mee wat ik lees en zie. Misschien moet je je neus uit de krant en van de tv weghalen en eens naar buiten gaan en met mensen gaan praten. Wie weet leer je dan wat.

Maar het ging over afghanistan, wat die mensen daar doen? Wat zal jullie dat in godsnaam intereseren, als ze elkaar daar de koppen in willen slaan dan doen ze dat toch?

Wat als alle moslims uit nederland weg zijn ben je dan wel gelukkig?

Je moet een verschil maken tussen kutmarokanen en bijvoorbeeld normale mensen, waar je niets van ziet of hoort.
Absoluut. En dat zal onze ondergang worden. Een ondergang waar jij aan mee werkt, omdat jij ook Islam verdedigd en ons voor haters uit maakt.
In jouw ogen is iedereen die zeer kritisch tegenover Islam staat, en het kwaad van Islam bloot legt een hater..
Denk daar maar eens over na.
Inderdaad en dat zijn jullie ook, want jullie zijn niets meer dan schapen die achter een hoop hatelijke opmerkingen aan huppelen. Er zijn zeker dingen die kloppen en die ik ook niet vind kunnen. Maar uit alles wat ik kan aflezen aan wat je schrijft heb je volgens mij nog NOOIT een moslim gezien, behalve op tv en in kranten dan :). Je hebt geen persoonlijke ervaringen, maar praat mee met ervaringen van anderen. Ik noem dat schaapachtig gedrag. Mensen die niet voor zichzelf denken en conclussies trekken uit dingen die je niet met eigen ogen hebt gezien. En dat is het aller grootste gevaar waar we in leven!
when the power of love overcomes the love of power the world will know peace
seek the truth and the truth will set you free
Plaats reactie