De Islam en de satanische druk

Plaats reactie
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

De Islam en de satanische druk

Bericht door bijwoner »

Volgens het NOS journaal van 2010-04-23 :
Door correspondent Tim de Wit

"Er staat satanische druk op ons", zei de Iraanse president Ahmadinejad tijdens een diner met zijn Zimbabwaanse collega Mugabe in Harare.
Hij is voor een driedaags bezoek in Zimbabwe, "om de vriendschap tussen de twee landen te onderstrepen en verder te versterken". :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: De Islam en de satanische druk

Bericht door bijwoner »

Het kan natuurlijk ook zijn, dat Ahmadinejad zozeer verknocht is aan het proclameren van De Koran, dat bij hem ieder besef voor de realiteit verdwenen is. De beschuldiging een paar dagen terug tegen vrouwen die niet als pinguïn verkleed over straat willen , als zouden er hierdoor aardbevingen ontstaan, duiden op een satanische bron van kennis(achterstand).

"Aan de vruchten kent men de boom ", zoals de HEER Jezus Christus ooit al sprak.

Nu wordt er over deze aardbeving veroorzakers in een ander draadje al gechat, dus dat komt helemaal goed.
Ahmadinejad c.s. behoeven zich dan alleen maar 'te beheersen achter de pc' en niet de datum en site te bezoeken waarop meer dan 14.000 vrouwen 'een aardbeving op zo'n manier willen uitproberen op te wekken'.
Het Koranische probleem doemt dan op, dat het uitblijven van zo'n aardbeving ter plekke van die dames, lastig te verklaren is. Satanische verleidingen zie ik daar niet bij, want het internet bezoek is niet verplicht. Men gaat geen ergernissen opzoeken als men wel wat beters te doen heeft ! Men zal dan secuur en opnieuw De Koran moeten raadplegen. Nu, vanwege De ParallelKoran, zal men dan niet kunnen volstaan met louter declameren. Nee, er zal secuur nagedacht moeten worden , iets waarbij Ahmadinejad zeker hulp van buiten kan gebruiken.

Die kan hij dan mooi betrekken uit Israël. Op de dag dat 'die aardbevingen' 'in Iran verklaard werden door spaarzame dameskleding , kwam Israël met een opmerkelijk initiatief. Let wel: dat was dus 1 dag voordat Israël haar 62 jarige bestaan mocht herdenken! (http://www.nd.nl" onclick="window.open(this.href);return false;. 2010-04-21) JERUZALEM -In Israël zal begin december weer een Bijbelquiz voor volwassenen worden gehouden. Daarmee wordt een traditie uit 1958, waaraan in 1981 vanwege gebrek aan belangstelling een einde gemaakt werd, in ere hersteld.

De herinstelling gebeurt op initiatief van premier Benjamin Netanyahu, wiens 15-jarige zoon Avner dezer dagen in Jeruzalem op de derde plaats eindigde bij de Wereld Bijbel Quiz. Als eerste eindigde de 17-jarige Or Ashual uit Kfar Saba. Zij versloeg vijftien kandidaten, afkomstig uit landen over heel de wereld, inclusief de Verenigde Staten en Australië. Tweede werd Elad Nachthon uit Rehovot.

-----
Bij satanische druk op aardschollen kan ik mij nog iets meer voorstellen. Ook voor de Israëliërs is De ParallelKoran een (aanstootgevende) publicatie. Niet alleen 'joeg God er 400 imams zonder slag of stoot Nederland mee uit' nee: De Bijbel zoals wij die kennen bevat maar liefst 66 boeken! De satanische verleiding van De Koran = dit dunne uitrekselschriftje te gebruiken in plaats van 66 Bijbelboeken. Er schuilt ook een verleiding in het beperkt Joods orthodoxe Bijbellezen. Hierdoor ontbeer je de geestelijke wapenrusting om Islamitisch misleide mensen uitkomst van bestaan te bieden. Men leest immers geen NT en blijft zo geestelijk struisvogelen.

Wat tot gevolg heeft, dat je stelselmatig blijft vertrouwen op je legertuig- zonder God's wil werkelijk te willen doen. Ik zeg dan: verras elkaar nu eens met God's genade! Zonder druk van buitenaf, uit vrije wil. Publiceer De ParallelKoran in eigen land en sta dan versteld hoe weinig mensen daarna nog bereid zijn zelfmoord te plegen! :turban:
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: De Islam en de satanische druk

Bericht door Bernie »

bijwoner schreef: "Er staat satanische druk op ons", zei de Iraanse president Ahmadinejad tijdens een diner met zijn Zimbabwaanse collega Mugabe in Harare.
Dat klopt, die druk komt uit de koran.

@ bijwoner:
Ik heb even iets gemist vrees ik... wat bedoel je met de parallele koran?
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: De Islam en de satanische druk

Bericht door bijwoner »

Bernie,
Daar valt op te googelen hoor! De ParallelKoran is een geschreven in 2 kolommen, met links 'de zogenaamd originele invalshoek' van De Koran in het Nederlands. Deze versie heb ik gedownload in 2004-11-02 van het internet en staat vol met *taalfouten. De maker daarvan is vanwege de Koran vertaling vermoord.
Uit protest tegen deze moord- in ons land is vrije discussie mogelijk over alle religies met uitzondering van De Koran?
Ik dacht het even niet! En natuurlijk ook omdat ik niet van plan was voor De Koran te betalen, heb ik zijn versie links gezet.

[hypocrite.gif] (Inmiddels zijn er door mij maatregelen genomen, waardoor alle mensen wiens werk ik ongevraagd gebruikt heb- te zijner tijd vergoed krijgen waarop ze volgens de auteurswet recht hebben. Dan moeten ze wel aantonen schade gelden te hebben-terwijl ik juist verwacht dat ze veel meer kunnen gaan publiceren dan ze ooit gedacht hebben) In 2004 waren er 1.3 miljard MOSLIMS. Dus met De PK heb je dan wel een groeimarkt in handen. In 1400 jaar tijd is zo'n werk niet volbracht !

Vervolgens heb ik stelselmatig alle Bijbelteksten erbij gezocht, waarvan ik van mening ben dat het de oorspronkelijke bronnen zijn waaruit zo'n Korantekst via plagiaat en fraude gejat is. Die staan rechts in een ander lettertype. Het lettertype van De Koran is veel groter, dan van De Bijbel. Zo kan je de eerbied en zorgvuldigheid zien die ik betracht heb. (Ondertussen heb ik de eerste tien jaar van mijn werkzame leven bij een bank gewerkt. Daarin gebruikt men het systeem: hoe kleiner de letter, hoe belangrijker de inhoud....)

Bij elkaar beslaat het zo'n 900 vel en daarin heb ik 17% van De Koran behandeld. Onweerlegbaar heb ik zo aangetoond, dat De Koran voor 95% gebaseerd is op plagiaat en fraude van De Bijbel. Uiteraard zijn woorden in De Bijbel voor meerdere doelgroepen geschreven. (De Koran niet, die is uitsluitend voor soldaten geschreven-wat ik ook stelselmatig aantoon. Het is een handboek soldaat! )

Naarmate je meer van De Bijbel gaat begrijpen, neemt de kans toe dat je tot geloof komt. Dat kan je ook met kleuren weergeven. Zo heb ik de namen van God en Bijbelboeken en hoofdstukken daarin, met rood weergegeven. (Rode letter Bijbel = hulpmiddel uit de VS, begin 1920 of zoiets). De namen van Allah of daden die hij gedaan zou hebben, zijn in blauw weergeven. Acties van satan en zijn trawanten (ook nu nog actief) zijn in bruin weergegeven. Mensen die klaarblijkelijk 'niet geloven' worden in blauw geciteerd. Mensen die duidelijk wel in de levende God geloven, staan in groen. In De KORAN IS NERGENS TE zien, wie er nu aan het woord is. In de PK is dat heel anders.
Ik heb 4 verschillende lettertypen gebruikt, zodat je desgewenst er snel doorheen kunt lezen. Je slaat het lettertype over, van wat je niet bevalt.

Nu wil het geval dat ik Jezus-fan en Christen ben en dat ik een zogenoemde 'openbaring **kreeg' ten tijde van de moord op Theo van Gogh. Ik zag namelijk op die dag dat ik tijdens mijn sabbatical als bouwvakker op een bouwplaats in Barendrecht bezig was, tussen 09.00 en 09.30 uur , dat er een vent werd neergestoken door een man met baard. Als toetje stak hij een mes in zijn buik met een briefje ertussen.

Tegelijkertijd zag ik rechts bovenin -op de achtergrond- zoiets als zo'n tex-litebalk. Je weet wel, met van die rode letters die voorbij trekken en daarmee een boodschap overbrengen. De boodschap was: De Koran misleid Moslims. Leg ze dat uit. Bidt voor ze en zegen ze .

Wie bekend is met De Bijbel, weet dat dit soort boodschappen en oproepen echt uitsluitend in De Bijbel voorkomen. Het vergt namelijk het geloof van de betrokkene, dat als je aan de levende God- bekend uit De Bijbel vraagt je vijand te zegenen- dat voor hem en jou gunstig zal uitpakken. Kijk, gasten die niets van De Bijbel weten, weten alles van schaarste. Je gaat je vijand niet helpen, want je zou zelf zomaar tekort kunnen komen, nietwaar? Op is op en vol=vol. De Bijbelse wiskunde gaat echter uit van een omgekeerd principe. Als je deelt van je overvloed of armoede, vermenigvuldig je tevredenheid. Wat tot gevolg heeft dat conflicten afnemen en mensen met nieuwe hoop in het leven komen staan.

Tot op die dag had ik De Koran nog nooit gelezen, vanwege een achteraf verkeerd geïnterpreteerde Bijbeltekst. ( "Noem nooit de naam van een afgod, de naam van vreemde goden zal niet uit uw mond gehoord worden)". Staat ergens in Deuteronomium dacht ik en bleek bedoeld voor Levitische priesters. Als vorkheftruck chauffeur had ik met heel wat verschillende mensen te maken gehad, waaronder Moslims. Zodra die gasten over Allah begonnen, snoerde ik ze stelselmatig de mond, door deze Bijbeltekst te citeren. Zelden was men daarover begripvol. Daarnaast heb ik als hobby gemeente opbouw of zo je wilt evangelisatie. Dan is het lastig discussiëren met Moslims.

Elders op dit Forum staat het draadje 'Bingo 1.1'! Hierin worden alle uitvluchten getoond waarmee Moslims hun onbegrip van Koran en Bijbel proberen te camoufleren.

In de rechter kolom van de PK staan alle Bijbel verzen, Opwekkingsliederen, gedichten en internet inks die ik maar relevant vindt. Bij tijd en wijle werd ik zo bedroeft van de leugens in De Koran, dat ik emotioneel werd en dan van het systeem afstapte met het aantonen van de Bijbelse bronnen. Dan toon ik 'hoe het ook kan' wat in De Bijbel meestal hoop brengt in plaats van wanhoop bij mensen. Kom je in De Koran amper tegen. De enige hoop daarin is : hoe kan ik nog meer onrecht plegen met Allahs goedkeuring?

Dat ging allemaal zonder slag of stoot (de levende God beschermt mij absoluut ***) , maar wel met veel frustraties en daarbij kwam stelselmatige tegenwerking via mijn pc. Werk vinden en houden als flexwerker zit ook niet echt mee in ons land. Daarbij heb ik sabotage's meegemaakt van mijn auto en fiets, met peperdure reparaties tot gevolg. Reisgeld wordt stelselmatig niet betaald in ons land aan flexwerkers - dan kan de chef een duurdere leasewagen rijden weet je wel?

Uiteindelijk heb ik het hele spul digitaal aan laten bieden aan 350 krantenredacties in de EU. In het weekeinde**** voor 2007-05-05.Daarbij het verzoek alles tegelijkertijd uit te rollen, zodra ik vermoord zou worden vanwege deze materie. In feite heeft de HJC ook de mensheid beloond voor Zijn dood op Golgotha. Dat valt zo na te volgen, toch?
Allereerst aan redactie van gevangenis krantjes (3/4 van deze bewoners zijn door De Koran misleid. Zit je toch al vast, kan je ongestoord lezen lijkt mij zo ) . Vervolgens aan redacties van gratis huis-aan-huis kranten. Kijk, ik wilde niet voor zo'n Koran betalen, dus laat de maatschappij in haar geheel dan ook gratis inzage krijgen in mijn werk! En uiteindelijk aan krantenredacties met een semi--landelijke dekking. Als je dat 1 maand vol houd, zijn we van hele probleem van De Koran af.


* Er is een Leidse prof die dat een paar maanden daarvoor zo op het internet gezet had om het daarna van taalfouten vrij te willen maken. Vervolgens is hij binnen 1 maand nadien vermoord door Moslims, die niet blij waren met het toegankelijk maken voor een groot publiek van De Koran. Dat hebben ze geweten, want nu staan al die fouten permanent in De ParallelKoran. Als dat de wil van Allah is, dan is hij beslist geen god!

** Dat is een vakterm, die veelvuldig in De Bijbel gebruikt wordt en waar je dan ook wat bij voor kunt stellen. Er wordt meestal kennis doorgeven, waaraan je feitelijk niet kan komen. Zaken die gebeuren elders op de planeet, of wat nog moet gebeuren of een oproep tot het reformeren van de bevolkingsgroep- met hulp van de levenden God en Bijbel.In feite is zoiets een gave van de Heilige Geest van Jezus Christus. Alle 28 in De Bijbel benoemde gaven van de HG aan mensen, staan ook gedetailleerd in de PK vermeld. Ze worden momenteel mondiaal ingezet door de HG bij miljoenen Christenen. Wat ik zo gratis krijg, geef ik ook gratis door -is mijn stijl van aanpak. In 2008 heb ik een weblog gestart onder de naam 'gerritallah', waarop de gehele Pk met alles eromheen beschreven staat. Kan je gratis inzien, maar daar moet je wel wat moeite voor doen. Je leest op die manier het boek achterstevoren, wat weer minder handig is.

*** Nu ben ik de PK gestart, nadat ik op het internet -na overleg met God- het woord Islam ingetikt had. Er bleek een site te zijn, waarin opgeroepen werd tot dialoog. Die meneer heb ik een mailtje gestuurd, met ongeveer de volgende boodschap:

"Wat er in Amsterdam gebeurd is, is wellicht heel Oosters. Maar hier in ons land, discussiëren we met elkaar als er verschil van inzicht is. Dus dat soort grappen doe je maar je in je thuisland, wij willen die flauwekul hier niet hebben. Daarom ga ik per internet aantonen dat De Koran voor 90% bestaat uit plagiaat en fraude op De Bijbel. Als ik nu -wat nu nog gebruikelijk is - hierom vermoord wordt, ga ik linea recta naar de Heer Jezus Christus toe. Daar kan ik naar uitzien! Maar, dan wordt er wel bewezen dat George Bush gewoon gelijk heeft: De islam is een terroristische organisatie. Er zal dan in heel de EU geen dageraad meer komen voor De Moslims!
Per half jaar zal ik u een CD'tje brengen, met daarop mijn bevindingen. Ik verwacht, dat u dit per direct deelt met uw Islamitische achterban wereldwijd. U bent vanaf nu persoonlijk degene die deze boodschap zal moeten verspreiden. Als ik onzin opschrijf, zal ik ieder woord daarvan aan de levende God moeten verantwoorden. Als u deze kans laat schieten, krijgt u ook nog met Hem van doen!"

Nou ja: zo gezegd, zo gedaan.

En als getuigenis naar de Moslims en de rest van de wereld toe, slaap ik vanaf 1 april tot zo lang het maar kan in de winter door de weeks in een tentje in mijn achtertuin. Dat noem ik dan camping mosterdzaadje- want er past maar 1 tent in die tuin daar. Het is ook een verwijzing voor Christenen over een gelijkenis die de HJC over zo'n geloof als een mosterdzaadje verteld heeft. In het leven draait het niet om hoe groot je geloof is, maar om hoe groots de levende God is.... Dus, als je maar eenvoudig overweegt: stel nu, dat Hij wel bestaat? Blijf dan niet hangen in praten tegen jezelf, maar spreek Hem eropaan. In De Bijbel staan enorm veel manieren waarop Hij je kan antwoorden - en vaak ook doet ! Die staan ook in de PK, zodat je wat verwachting voller om je heen gaat kijken, na een vraag aan Hem....

**** Nou, Van die 400 imams die ons land uit gevlucht zijn in dat weekend voor 2007-05-05, heb je vast wel gelezen bij mijn getuigenissen hier op dit forum. Ik verzocht de digitale PK aan 350 EU krantenredacties te distribueren , maar mailde aan 'de man in Den Haag' ook, dat de PK gedistribueerd ging worden aan alle EU media. Ik vertelde er niet bij, dat die massale publicatie pas los komt nadat ik omgelegd ben. 'De schrik van rondom' werd door God op ze gelegd (is een Bijbeltekst die ook te vinden is in de PK) en als een speer vluchtte men het land uit! :turban:
Plaats reactie