9-11 documentaires

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Wie van jullie heeft deze documentaires gezien:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0875239407#" onclick="window.open(this.href);return false;

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0690006054#" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=5ybzodZp ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Manon »

o no, niet terug de conspiracy theorie.... dat hebben we al gehad.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:o no, niet terug de conspiracy theorie.... dat hebben we al gehad.
Ik weet zeker dat je geen moeite genomen hebt om het helemaal te bekijken...jammer hoor..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door BFA »

ihsanyd schreef:Ik weet zeker dat je geen moeite genomen hebt om het helemaal te bekijken...jammer hoor..
Moeten we het 10 of 20 X bekijken omdat bijna elke Mohammedaanse snul met dit toppunt van intellectuele idiotie afkomt? Elke keer opnieuw beginnen.
Laat maar, één keer is meer dan genoeg.
Er bestaat trouwens reeds ergens een topic over. Zoek dat op, lees eens door en doe daar verder.

En lees dit uit Popular Mechanics ook eens:


Debunking the 9/11 Myths: Special Report

http://www.popularmechanics.com/technol ... ?src=popsf" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet vergeten na elke blz verder te klikken naar de volgende.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Manon »

ik heb voordien de twee Zeitgeist video's gezien en verder heb ik voldoende aan de eerst twee seconden om te weten welke richting het uit gaat. Die van het verdwenen vliegtuig in het Pentagon ken ik ook al vanbuiten. Ik had zo'n "conspiracy believer" dochter. lekker politiek correct.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Monique »

De enigen die graag doodgaan en daarmee zoveel mogelijk anderen meenemen zijn m.i. moslims.

Alleen dat gegeven is al genoeg voor mij om die hele complotten naar de prullenmand te sturen.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Mensen hebben kennelijk mythes om of andere reden nodig. Dat is mijns inziens een gegeven dat in het collectief onderbewustzijn opgeslagen zit. Met de neergang van oude religies waarin een pantheon die functie prima vervulde, zoekt de "moderne" mens nu not steeds naar mythes. Zoals in de VS de bewering van velen dat zij door aliens ontvoerd zijn. De samenzweringstheorie van de gebeurtenissen van 9/11 zijn van hetzelfde laken een pak. Mensen hebben een verzonnen vijand nodig om hun eigen onderbewuste ideeen te projecteren op een scherm, zoals de vroegere goden tegengewerkt werden.

Wat 9/11 aangaat is het dan ook weer heel tekenend dat er in de islamitische wereld een collectief gejuich met het scanderen van allah akbar opging. Iedereen daar was er van overtuigd dat het molsims waren die het westen een poepie lieten ruiken. De grote boze vijand was op de knieen gedwongen. De collectieve haatgevoelens hadden even een uitweg. Die euforie was kenelijk van te korte duur. Nu is echter zowat iedere moslim evan overtuigd dat die ramp door de Amerikanen zelf op touw gezet is met als doel om islam in een kwaad daglicht te stellen en de islam en daarmee moslims aan te kunnen vallen. En dat is precies waar de islam haar bestaanstrecht aan ontleent.Is er geen vijand meer, staat de islam met lege handen. Dat is niet meer dan logisch, want allah in de koran gaat te pas en te pas en te onpas te keer over de vijanden van de islam, die of bekeert moeten worden of bij halsstarrigheid van de aardbodem geveegd moeten worden. Alllah is derhalve geen universele godheid, maar niet meer dan een oorlogsgod in een monotheïstisch jasje gestoken. Moslims doen het voorkomen als zouden dat zij middels de islam afstand hebben gedaan van heidense goden, maar in wezen hebben ze alle andere omgebracht en de meest gewelddadige in ere gehouden of desgwenst in het leven geroepen. En zij houden die godheid in leven door hem blijvend de vijand te offeren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Wat een hoop vooroordelen allemaal, kijk gewoon naar de documentaires en doe niet alsof jullie alles al weten. Het zijn geen conspiracy docu. Het laat juist zien dat Moslims die aanslagen hebben gepleegd en hoe ze hun op de hielen zaten en wat Saudi Arabie en Pakistan exact mee te maken hadden en mensen die betrokken waren van de FBI en Pentagon in het opsporen van Bin Laden en al die 19 hijackers... Het is echt de moeite waard en het laat ook de politieke aspecten en besluitvorming eromheen zien.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:De enigen die graag doodgaan en daarmee zoveel mogelijk anderen meenemen zijn m.i. moslims.

Alleen dat gegeven is al genoeg voor mij om die hele complotten naar de prullenmand te sturen.
Wat een redenering. Het moet trouwens zijn: "zijn m.i. GEBRAINWASHED ONWETENDE moslims" Voor jou is die derde link een aanrader...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Monique schreef:De enigen die graag doodgaan en daarmee zoveel mogelijk anderen meenemen zijn m.i. moslims.

Alleen dat gegeven is al genoeg voor mij om die hele complotten naar de prullenmand te sturen.
Wat een redenering. Het moet trouwens zijn: "zijn m.i. GEBRAINWASHED ONWETENDE moslims" Voor jou is die derde link een aanrader...

Onwetenheid is een kreet die moslims bezigen als er al te kritische vragen gesteld worden. Dan is je nieuwsgierigheid en zelf onderzoeken en nadenken ineens een teken van ontwetenheid.

Een beetje goede regiseur kan morgen docu maken waarin Hitler als een miskend door God gestuurd genie neergezet wordt. Of hem desgewenst neerzetten als God's laatste profeet. En dan zijn alle skinheads blij en raden iedereen aan de docu te bekijken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door BFA »

Dhana schreef:En dan zijn alle skinheads blij en raden iedereen aan de docu te bekijken.
En dan zijn al die wezens met hun rare namen, in wiens thuislanden 'Mein Kampf' een bestseller is ook blij. Vinden die wezens met hun grappige namen dat de kennis van het bijna-profeetschap van Hitler ook eerst bij hun erkend werd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
ihsanyd schreef:
Monique schreef:De enigen die graag doodgaan en daarmee zoveel mogelijk anderen meenemen zijn m.i. moslims.

Alleen dat gegeven is al genoeg voor mij om die hele complotten naar de prullenmand te sturen.
Wat een redenering. Het moet trouwens zijn: "zijn m.i. GEBRAINWASHED ONWETENDE moslims" Voor jou is die derde link een aanrader...

Onwetenheid is een kreet die moslims bezigen als er al te kritische vragen gesteld worden. Dan is je nieuwsgierigheid en zelf onderzoeken en nadenken ineens een teken van ontwetenheid.

Een beetje goede regiseur kan morgen docu maken waarin Hitler als een miskend door God gestuurd genie neergezet wordt. Of hem desgewenst neerzetten als God's laatste profeet. En dan zijn alle skinheads blij en raden iedereen aan de docu te bekijken.
Dhana,

Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.

Praat je nou uit je eigen fantasie of heb je de moeite genomen om het te bekijken? GEEN ENKELE MOSLIM komt er aan te pas behalve als terrorist. Dus ik begrijp niet waarom men zo bang is om het te bekijken.

Mbg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Onwetenheid is een kreet die moslims bezigen als er al te kritische vragen gesteld worden. Dan is je nieuwsgierigheid en zelf onderzoeken en nadenken ineens een teken van ontwetenheid.

Een beetje goede regiseur kan morgen docu maken waarin Hitler als een miskend door God gestuurd genie neergezet wordt. Of hem desgewenst neerzetten als God's laatste profeet. En dan zijn alle skinheads blij en raden iedereen aan de docu te bekijken.
Dhana,

Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.

Praat je nou uit je eigen fantasie of heb je de moeite genomen om het te bekijken? GEEN ENKELE MOSLIM komt er aan te pas behalve als terrorist. Dus ik begrijp niet waarom men zo bang is om het te bekijken.

Mbg. Ihsan[/quote]


Ik heb docu's genoeg gezien over 9/11. Het is net als met aliens. Het wordt alleen maar gekker. Ik ben geen expert dus kan ik de bevindingen van de betreffende wetenschappers niet verifiëren. Bovendien spreken die deskundigen elkaar ook weer tegen, naar gelang vanuit welk kamp zij spreken. Als jij dat ziet al zou ik vanuit mijn eigen fantasie reageren of gebaseerd op angst, vraag ik me af wie de fanstast hier is. Ik denk dat het verstandiger is als je ophoudt met aannames plaatsen omtrent mijn beweegredenen. Dat is namelijk precies wat dat soort docu's ook doen.
9/11 Is een soort van nieuw geloof geworden. Het ligt er maar aan in welke versie je "gelooft".


Verder beweer ik niets.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Bloodgod »

Ik zeg ook wel eens wat tegen mensen zonder ze eerst welkom te heten en mezelf voor te stellen.
En nee dat maakt mij geen ongelikte beer :roll2:

alhier schreef jij:Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.

Dat jij een complete analyse hebt zal mij worst wezen, "Allah hakmaar" wordt er geschreeuwd als er een keel overgesneden wordt, "Allah hakmaar" wordt er geschreeuwd uit vreugde over vernietigde levens van mensen met een andere visie.

Jij bent ronduit onbeschoft dat je deze GEBRAINWASHDE MOSLIMS hun speeltje niet afpakt, maar het laat misbruiken en in ere houdt. Voor jou ook geen vergeving en dat de aarde het ergste en meest geestverneukende is wat je als eensgeborene mag meemaken. :knorrie:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Monique »

Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.
Wanneer zelfmoordaanslagen en aanverwante aanslagen/slachtpartijen niets met islam te maken hebben mag jij mij eens uitleggen hoe het komt dat alleen moslims dat doen?
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.
Wanneer zelfmoordaanslagen en aanverwante aanslagen/slachtpartijen niets met islam te maken hebben mag jij mij eens uitleggen hoe het komt dat alleen moslims dat doen?
Monique,

Je bent een van de intelligenter mensen die ik tot nu ben tegengekomen op dit forum. Lees even de onderstaande link en kijk naar de onderstaande docus om te begrijpen hoe het allemaal begon en waar het vandaan komt. Als het islamitisch was, waarom is het dan slechts een fenomeen van de laatste 20/30 jaar en niet eerder?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dying_to_Win" onclick="window.open(this.href);return false;
en kijk even naar The Power of Nightmares van de BBC:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 5960015727#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://video.google.com/videoplay?docid ... l=nl&emb=1#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://video.google.com/videoplay?docid ... l=nl&emb=1#" onclick="window.open(this.href);return false;

De hedendaagse conflict heeft veelal met Politieke/Economische belangen van de afgelopen 50 jaar. Als je wilt kunnen we er dieper op ingaan.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:Ik zeg ook wel eens wat tegen mensen zonder ze eerst welkom te heten en mezelf voor te stellen.
En nee dat maakt mij geen ongelikte beer :roll2:

alhier schreef jij:Beweer je nou dat ZELFMOORD AANSLAGEN niet van ONWETENDE GEBRAINWHASHED MOSLIMS komt? Ik heb een compleet analyse van waar het vandaan komt en dat het niks met islam te maken heeft.

Dat jij een complete analyse hebt zal mij worst wezen, "Allah hakmaar" wordt er geschreeuwd als er een keel overgesneden wordt, "Allah hakmaar" wordt er geschreeuwd uit vreugde over vernietigde levens van mensen met een andere visie.

Jij bent ronduit onbeschoft dat je deze GEBRAINWASHDE MOSLIMS hun speeltje niet afpakt, maar het laat misbruiken en in ere houdt. Voor jou ook geen vergeving en dat de aarde het ergste en meest geestverneukende is wat je als eensgeborene mag meemaken. :knorrie:
Beste Blood,

Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden tegen de wil van het volk in. Hoe denk je dat je aan iemand die net gebomberdeerd is ga uitleggen dat hij diegene niet moet haten die hem gebombardeerd heeft en dat hij zijn vrouw/kinderen/ouders ziet doodgaan voor zijn/haar ogen en hem/haar uitleggen dat de vrouwen/kinderen/ouders van die militairen onschuldig zijn? Ik heb voor mijzelf al een back up plan, een mooie rustige eiland in de indische oceaan, ver weg van alle extremisten VAN BEIDEN KANTEN die elkaar maar moeten uitvechten.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

De Enige wapen dat islamitisch is toegestaan voor moslims te gebruiken als verdediging is een Sniper Gun.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Manon »

Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden
ten tijde van Saddam was het veel beter.
en Achmadinejad is geen westerse pion

waar zitten de andere foute pionnen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Manon »

Als het islamitisch was, waarom is het dan slechts een fenomeen van de laatste 20/30 jaar en niet eerder?
Pardon?

Nooit de chronologie van de verspreiding van islam gezien?
Waarom moesten er in India +80 MILJOEN dode hindoes vallen onder moslimhanden?
Wat kwamen de moslimlegers doen aan de poorten van Wenen?
Wat kwamen ze in feite doen in het Spaanse schiereiland?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door BFA »

Nooit de chronologie van de verspreiding van islam gezien?
Waarom moesten er in India +80 MILJOEN dode hindoes vallen onder moslimhanden?
Wat kwamen de moslimlegers doen aan de poorten van Wenen?
Wat kwamen ze in feite doen in het Spaanse schiereiland?
Waarom zijn die Mohammedaanse legers hoe dan ook arabië uit gemarcheerd?
Het enige dat in hun spoor is nagelaten is onderdrukking en dictatuur.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden
ten tijde van Saddam was het veel beter.
en Achmadinejad is geen westerse pion

waar zitten de andere foute pionnen?
Saddam was CIA, ik denk dat jullie er goed aan doen om de geschiedinis van de regio te bestuderen wil je het kunnen begrijpen en een geinformeerde mening vormen:

De Shah in Iran was CIA --> zie Mossadegh Affaire
Iran, zie Iran Contra Affaire

Hier begint ALLES:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5866817660#" onclick="window.open(this.href);return false;
en de verhoudingen van Moslims tot Amerikanen en Europeanen en dan komt ook nog de vetos in VN als het op Israel aankomt en dictatoriale regimes die slechts en alleen onder patronage van Amerika en Europa kunnen overleven.

Mvg. Ihsan

Zie ook:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 9502495541#" onclick="window.open(this.href);return false;
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Deze hele terroristische gebeuren hebben amerikanen vooral aan zichzelf te danken. Het is hun beleid die haar terugslag krijgt en het wordt zo alleen maar erger ten kosten van heel veel onschuldigen aan beiden kanten. Je moet je afvragen waarom een land als Egypte MILJARDEN hulp ontvangt?? Waarvoor?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Bernie »

Beste,

De Amerikanen hebben een hoop ellende aangericht, maar iedereen die de ahadith een klein beetje kent, weet dat het Islamitisch terrorisme is begonnen in de 7e eeuw, en wel door de heer Mohammed.

Ik noem als voorbeelden de moord op de dichter Kab bin al-Ashraf en de massamoord op de Joodse stam Banu Qurayza.
Deze feiten komen uit Islamitische bronnen.

Zonder het voorbeeld van Mohammed was er geen 9/11 geweest.
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Bernie schreef:Beste,

De Amerikanen hebben een hoop ellende aangericht, maar iedereen die de ahadith een klein beetje kent, weet dat het Islamitisch terrorisme is begonnen in de 7e eeuw, en wel door de heer Mohammed.

Ik noem als voorbeelden de moord op de dichter Kab bin al-Ashraf en de massamoord op de Joodse stam Banu Qurayza.
Deze feiten komen uit Islamitische bronnen.

Zonder het voorbeeld van Mohammed was er geen 9/11 geweest.
Oh neeeeeeeee de Banu Qurayza joker wordt ook nog naar voren getoverd. Dit is werkelijk de mecca van de Anti Islam, het word met de dag leuker, ik hoop dat ik echt voldoende tijd vind om jullie allemaal van repliek te voorzien.

Bernie, ik heb al eerder aangegeven dat ik niet omtrent de hadith ga discussiëren, nog niet in ieder geval. Eerst de Koran want de hadith werden niet samengesteld behalve 200 jaar na de dood van de Profeet, als je begrijpt wat ik bedoel :wink2:.

Mvg. Ihsan

PS: Correctie: ZONDER DE EXTREMISTEN ONDER DE MOSLIMBROEDERSCHAP EN DE PROMOTIE VAN JIHAD DOOR ARABISCHE REGERINGEN EN CIA IN AFGANISTAN. Dat is de juiste constatering.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Plaats reactie